cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptydo apr 30 2015, 19:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ik hapte naar adem toen de bubbles hoger gingen. Mellanie duwdem e van me af en ik belande in het water nog steeds proestend door het water. uurrgghh water in me neus!!. Ik kon gewoon staan in het water. het was waarschijnlijk 1.80 diep. Net toen ik boven was werden de lippen van MEllanie terug op de mijne geplaatse. Ik pakte haar stevig beet en tilde haar op. Ik zorgde er voor dat ze haar benen rond mijn heupen sloot. Met een hand ondersteunde ik haar kont de nadere haar rug op de hoogste van haar bikinitopje. voorzichtig speelde ik met de sluiting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptydo apr 30 2015, 20:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Toen hij boven kwam keek ik hem met een speelse glimlach aan.
Jay tilde me op met een hand onder zijn mijn kond en de andere op mijn rug. Ik had niet echt door wat hij deed. Ik sloot me benen rond zijn middel en mijn onderarmen tegen zijn schouders aan en mijn handen in zijn nek. Ik wilde meer oefenen met dat tong gedeelte. Het voelde zeker raar aan net alsof je tong half verdoofde ik kon het gevoel niet helemaal uitleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptydo apr 30 2015, 20:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ik probeerde haar zo goed mogelijk te begeleiden in de zoen. JHaar hand raakte even mijn nek aan. ooeeh!. maar ze gebruikte me al snel als leuning. Ik streelde haar rug. Mijn hand die bij haar kont zat speelde met haar broekje
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptydo apr 30 2015, 20:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik brobeerde Jay te volgen en kriebelde met mijn vingers in zijn nek. Eveneens trok ik me tong terug en maakte ik het af met een kusje. Vervolgens legde ik mijnhoofd naast Jay zijn hoofd en fluisterde 'wat doe je Hihi.' Gniffelde ik een van mijn handen verplaatste ik ook naar zijn broek net als hem begon ik aan zijn elastiek te trekken. Verlieft gaf ik hem een kusje op zijn wang en klom naar beneden naar zijn nek. Zachtjes beet ik er in. Dat wist ik nog van de vorige keer. Als laaste sabbelde ik aan zijn huid. Voor een mooie zuigzoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptydo apr 30 2015, 20:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

MEllanie stopte. Ik schrok even toen ze dus stopte maar ze begon met mijn zwembroek rand te spelen 'niks bijzonders hoor' lachte ik. Ze legde haar hoofd in me nek. HAar ademhaling kietelde tegen me natte nek. Zachtjes ademde ik wat dieper uit. Toen ze zachtjes begon te bijten kreunde ik 'omo' Ik pakte haar stevig beet. shit!! me buik kietelde als een gek! Ik drukte haar tegen me lcihaam aan. Ik kreeg kippevel! 'wae!!!' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptydo apr 30 2015, 20:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Hihihi, nee nee?' Gniffelde ik toen ik met een vingertje ondernzijn elastiek ging voelde ik waarschijnlijk nog een tweede zwembroek dat begreep ik nou nooit van jongens. Jay pakte me wat steviger beed en slaakte een lichte kreun. 'hold me tighter.' Fluisterde ik en beed nog een keer in zijn nek. En zachtjes nog een keertje. Daarna kroop ik naar zijn mond en zoende weer even met hem. Mijn hart klopte tekeer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptydo apr 30 2015, 20:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

MEllanie zei dat ik haar steviger beet moest houde. Dit deed ik, Ik liep terug nara de muur en drukte haar tussen mij en de muur in. zo kon ik haar beter beet houden. Me hand hield ik hij haar kont en langzaam liet ik me hand tussne haar benen gaan. Ze beet nog ene keer zacht. Ik gromde zachtjes. shitt!!! Ze frimeelde aan mijn broek.. jah die mag wel zakken hoor! als die vna haar ook uit mag! ze zoende me weer. Ik speelde opnieuw met haar tong. Me hand die eerst op haar rug lag legde ik op haar kaak en wang neer. ik sloot me ogen en probeerde haar zo lagn mogelijk te zoenen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptydo apr 30 2015, 20:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Jay had wat met die muur vandaag! Jay zijn vingers zakte Naar beneden, ik voelde ze tussen mijn benen in gaan. Dat kietelde enorm. Toen ik hem aan het zoenen was legde hij zijn reuze hand op mijn wang. Jay was zo lekker warm dat ik het echt niet koud hoefde te hebben. Langsaam lied ik mijn hand naar zijn tweede zwembroek glijden en trippelde op zijn kondje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptydo apr 30 2015, 21:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

aah komop wat moest i hier nou mee! dit accpeteren? straks weer horen zat ze zich vies voelt. omg! hersens! Zachtjes tikte ik met me hand tegen haar zwembroekje aan tussen haarbenen. Ik drukte mijn heupen dichter tegen de haren aan. Ze raakte mijn onderbroek aan. OMG. door gaan stoppen door gaan stoppen door gaan stoppen door gaaan nee stoppen. nee doorgaan. omg.! hersens! Ik lied me hand die op haar kaak zat zakken langs haar nek richring haar borsten. Ik raakte ze niet aan maar bleef bij haar sleutelbenen hangen. And now my dragon what some attaction
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptydo apr 30 2015, 21:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Mijn buik, mijn hart mijn maag allee deed raar wat was dit waarom wilde ik met mijn heupen zo dicht mogelijk op die van hem zijn? Jay tikte tegen tegen de onderkant van mijn zwembroekje aan. Ik ademde wat moeilijker en langsamer uit. Mijn hart sloeg weer eens twee keer sneller. Mijn hand die in zijn broek zat wist niet presies wat ze moest doen. De hand vriemelde aan de tweede elastiek. Langsaam schoof die elastiek steets meer naar onderen toe. Omg dit is zo spanned! Ik kantelde mijn heupen op zoon hoogde dat ik bij zijn kruis zat. Mijn ademhaling was niet meer neutraal maar voelde best hoog aan. Zachtjes schuurde ik met mijn heupen tegen die van hem aan. Jay zijn hand gleed naar mijn sleutelbeen. Op dat moment vloog mijn tong dieper zijn mond in. "Woeps!?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptydo apr 30 2015, 21:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Omo mellanie ging verder en drukte haar heupen zo dat ze tegen mijn dragon aan kwamen. Ik sloot me ogen en drukte hem tegen haar aan. Me hand die op haar sleutel been lag lied ik nu zakeken naar haar borsten en pakte het beet. Zachtjes masseerde ik het. 'Mell' zei ik zachtjes tussen het zoenen door. Ze bewoog zo lekker en ik wilde echt meer maar ik ging haar niet dwingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptydo apr 30 2015, 21:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik schokte toen ik zijn grote hand op mijn borst voelde. "Wat deed hij nou! Omg omg, h-hij raakte mijn borst aan. Oh dit voelt zo apart. Hij is zo... Zo.... Mannelijk?" Dacht ik en glimlachte van opwinding. 'Mel?' Vroeg Jay. Ik opende mijn ogen en had even moeite met ademhalen. 'Ja?' Antwoorde ik zoet. En gaf hem een kusje in zijn nek. Ik drukte mijn heupen wat strakker tegen die van hem aan. Het gaf zoon goed gevoel om zijn kruis aan te raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptydo apr 30 2015, 21:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'wil je verder gaan?' vroeg ik en probeerde haar aan te kijken. 'Ik wil je zo graag en je maakt me echt gek. Maar ik wil je geen pijn doen of iets tegen je zin in' zei ik zachtjes en terug houdend
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptydo apr 30 2015, 21:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'wil je verder gaan?' vroeg Jay ik knikte hevig mijn hoofd en voelde me best blij. 'J-ja.' Zei ik nog als tweede bevestiging. 'Jay, B-begeleid je me dan wel?' Vroeg ik onzeker terwijl ik hem met twinkelende oogjes aan keek. 'I-ik wil van jouw zijn.' Fluisterde ik en probeerde mijn ademhaling onder controle te houden. Nerveus streelde ik een hand door mijn natte haren heen zodat de losse plukken minder in me gezicht hing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Emptyvr mei 01 2015, 07:03

Jay:

ik lachte zachtjes toen Mellanie zo blij reageerde. Ze vroeg of ik.haar wilde begeleiden. Ik knikte en legde me mond in haar nek. ' Natuurlijk wil ik dat' Zei ik zacht en begon haar nek te zoenen. Mijn gedachtens gingen zo out of control. Misschien dat ik het d vorige keer weer gevoelt had dat ik er nu zo naar eig. But I tottaly want her!!. Ik.keek terug omhoog en.zag hoe ophewonden en blij ze keek. Ik verzette me voeten zodat mellanie nog meer op mijn heupen zou rusten dan ze al deed. met hand die eerst op haar borst leunde deed ik haar staart uit haar hare. Ik glimlachte ' dit staat leuker!' Ookal.hield ik van.kort haar bij meiden omdat dat ze zo vlot maakte vond ik Mellanies haren ook echt mooi. Ik ging er door heen met me.hand en lied dede rusten in haar nek. Viorzichtig trok.ik haar verder naar me toe. Ik drukte haar lippen.op de mijne en begon haar te zoenen. Zachtjes nomde ik haar lippen. Ik lied haar kont los drukte haar met mijn heupen tegen de muuraan. De nu vrijgekomen hand pakte ik haar ene hand beet en legde deze op me schouders. Zodat ze kon leunen op me schouders en ik mijn heupen dus vrijer had. De overige jand van mellanie pakte ik vast en.begeleide ik naar mijn.dragon toe. Ik deed me broek verder naar benede en sloot haar hand er rond omheen. Ik begeleide haar met de bewegingen tot ze het zelf langzaam weer onder de knie kreeg. Ik stopte met zoenen omdat me ademhaling gewoon echt van streek was. Ik gooide me hoord naar achtere en sloot me ogen 'Omo' Zei ik zacht maar genietend. Ik keek terug naar haar en grijnste uitdagend. Me exe zeiden altijd dat ik een geile blik in me ogen kreeg wanneer ik het echt leuk vond maar meer een speeldende uitdagende en.stoere blik.

Ik hees Mellanie even van mijn heupen af en deed haar broekje uit. Ik lied haar terug rusten op me boven benen. Ik was lang genoeg om haar met me onderarme te obdersteuene en dan met me handen haar te verwennen. Ik speeld met haar en langzaam stopte ik een vinger naar binnen toe. Het water klotste twgen onze lichamen aan. Ik zoende Mellanie weer zover dat ging met me fucked up.ademhaling. Ik was niet iemand van het snel kreunen. Maar me ademhaling ging zich wel echt raar gedragen. Ik ademde veel langzamer en zwaarder. Hij was ook lager geworden. En wanneer ik.het helenaal eweldig vond stopte me ademhaling gewoon. Daarna onstapte er wel vaak een zachte grom.

We gingen even zo door. Ik had al 3 vingers in haar. En voor het eerst in 3 Jaar begon mijn Dragon echt hard te branden. Me gedactens konden gewoon echt niet stoppen met het denken aan mellanie en dat maakte het alleen maar erger!. Ik lied me hand uir haar glijden en pakte haar waarschijnlijk hand de nog gesloten zat rond mij en legde deze hand ook op me schouders. Daarna pakte ik haar heupen met beide hadden vast en hees haar iets omhoog. Ik had haar zo beet dat ze niet veel.kon doen dan met me mee gaan. Wat!!! Ik mag misschien de eerste keren wat terughoudender zijn Maar als ze graag wilde lied ik er geen gras over groeien!! En kwam me dominante kant naar boven. Ze moest een weten hoe dominant ik kon zijn. Maar nee ik moest eerst nog voorzichtig met haar zijn!!. Mijn dragon tikte tegen haar aan. Langzaam lied ik haar er overheen glijden. Ik stopte nog voor hij er inzat en keek haar aan kon ik echt doorgaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 50 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 50 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: