cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptyma mei 04 2015, 21:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Gaan we elke keer zo doen?!' Zei ik toen ze weer van me af draaide. Ik sloeg de dekens van me af en ging recht op zitten. 'Ik ga in me eigen bed slapen als dit telkens overnieuw gebeurt.' Mopperde ik en stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptyma mei 04 2015, 21:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'waarom moet je elke keer over delle of olivia beginnen!' ik ging recht zitten en keek hem aan. 'Ik wil ook in jouw leven komen en dat je een keertje aan mij denkt!,' k zuchte en lie me hoofd zakken


Laatst aangepast door Evilian op wo mei 06 2015, 09:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptyma mei 04 2015, 21:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Ik denk de hele vukking dag aan jouw!!! Delle heeft veel mee gemaakt en ik wil dat alles goed met hem gaat. Ben gewoon bezorgt. Je wilt niet weten hoe erg dat kind is mishandelt je moest eens zien hoe hij er aan toe was toen ik hem tegen kwam op het politie burau! En waarom betrek je inenen Olivia er bij?! Ik probeer haar te vergeten echt, maar dat gaan niet zo snel okee! Ik heb gewoon een moeilijke herinnering aan haar okee...' Langsaam voelde ik me steets kutter. Ik beed op me onderlip en voelde de tranen op komen. De beelden de geluiden haar gegil het schoot weer allemaal door me heen. Ik streelde nerveus door mijn lange haren heen naar achteren toe. Ik voelde hoe een traan over mijn wangen heen rolde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptyma mei 04 2015, 21:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik vlog omhoog/ 'het spijt me! ik weet niks van delle af hoe kan ik ruiken dat hem iets overkomen is! hoe kan ik ruiken dat er iets was met olivia.' ik pakte hem beet. Waarom verneukte ik altijd alles. Ik wreef zijn traan weg ne probeerde hm te troosten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptyma mei 04 2015, 21:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Ik leid me aan Lucy hangen door haar te omarmen ik legde mijn hoofd op haar schouder en snikte zachtjes. 'Ik kan niet allees vertellen het is te veel en ik durf het niet.' Vertelde ik en voelde me inenen heel erg zwak. 'Ben gewoon bang dat het weer gebeurt. En dat ik weer alles opnieuw moet achter laten en kwijd raak.' Fluisterde ik. Ik lied me tranen stoppen en probeerde de rest in te houden. Ik nam weer wat afstand van Lucy en droogde me tranen aan mijn tanktop
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptydi mei 05 2015, 07:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik probeerde hem zo goed mogelijk te troosten. Ik voelde me zo schuldig. Ik snapte nie waarom ik me de laatse tijd zo gedroeg. Dit was geen jaloesie, Dit was gewon bitchy gedrag. Kwam het door me hoofdpijn? of dat ik vaak misselijk ben?> Yu ging recht staan. Hij zag er zo puur en weak uit nu hij huilde. Ik pakte zijn hand beet. En gingop me tenen staan om een kus op zijn mond te drukken. 'Het spijt me zo vna mijn gedrag. ik weet ook nie waarom ik zo tegen je doe! ik houd zo veel van je en. En je hoeft niet bang te zij ndat er iets met me gebeurd ik bijt wel van me af! Zal k ook op een vecht sport gaan! dan sla ik ze vna me af!' ik probeerde te glimlachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptydi mei 05 2015, 21:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Lucy pakte me hand vast en ging op haar tenen staan. Zachtjes voelde ik haar lippen tegen die van mij aan komen. Ze vertelde dat ze zelf ook niet wist waarom ze zo deed en dat het haar speet. Ze houd heel veel van me zei ze. Ik probeerde haar aan te kijken en zag haar wil om zichzelf te kunnen verdedigen. Maar verdedigen tegen wie? Zig zelf beschermen tegen haar eigen vriendje? Ik kon het haar niet zeggen, wat als ze me niet begreep net als dat Olivia het niet wilde begrijpen. Ik herinnerde me het gesprek tussen mij en drake. Ik had het tegen hem vertelt en hij vond het wel heftig. Natuurlijk was het een aparte situatie. Maar... Wat zou iemand anders doen? Zouden ze het zelfde gedaan hebben, als ik? Of zouden ze een ander pat kiezen door bijvoorbeeld enkel toe te kijken? Of iedereen te meppen terwijl die genen weet dat dat geen uitgang biet?
Lucy glimlachte naar me. Met een serieuse en pijnlijke blik keek ik in haar ogen. Met moeite probeerde ik te glimlachen niet dat dat lukte.
'Ik denk niet dat ik het je kan leren. Ik wil je geen pijn doen.' Ik legde een hand op haar hoofd als een soort van pet pet pet. Ik nam een hap adem en lied mij. Longen weer leeg lopen. Ik greep Lucy vast en tilde haar op over mijn schouder heen. Ze was wel wat zwaarder, okee veel zwaarder dan Olivia. 'Stoute meid! Jij verdient straf.' Probeerde ik speels te zeggen. Ik gooide haar neer op het bed en ging boven op haar zitten. Ik streek een hand door me haren heen. En kuste Lucy zachtjes op haar mond. Ik hield mijn lippen wat langer op die van haar en sloot me ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptydi mei 05 2015, 21:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Yu zag er zo verdrietig uit dat het gewoon pijn deed.

'DAn ga ik het me zelf aan leren!' ik gilde toen ik ineens in de lucht vloog en op bed belanden. 'Straf me dan goed en hard!' zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptydi mei 05 2015, 21:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Nee, langsaam, langdurig en gentel.' Fluisterde ik. Ik brobeerde haar meer te zoenen. Haar borsten lagen zoo goddelijk los. "Zou ik ze aan mogen raken?" Met bijden handen pakte ik haar middel vast en streelde met bijden handen omhoog tot aan het randje van haar borsten en weer naar beneden over haar blote buik heen. Toen ik weer naar beneden ging hield ik haar ondergoed vast en lied het naar benden schuiven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptydi mei 05 2015, 21:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'vooruit!' gichelde ik. Yu's handen streken me lichaam. omhoog naar me borste nen terug naarme broekje en deze trok hij langzaam uit. Ik wachte tot me broekje uit was waarna ik zijn handen pakte en ze op mijn borste legde. k pakte zijn hoofd beed ne trok deze naar mijn mond toe. DAarna lied ik mijn handen in zijn broek glijden
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptydi mei 05 2015, 21:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Ik zoende heerlijk met haar. Ze had mijn handen gepakt en ze naar haar borsten gebracht. Zachtjes streelde ik er over heen en vriemelde ik aan haar tepels. Ze waren zo groot. Haar huid was zo warm, zacht en prachtig mooi bruin roze inplaats van geel zoals asians. Mijn tong speelde in haar mond en haar handen gleden me broek in. 'Ah, stout meisje.' Fluisterde ik toen ze dat deed. Zachtjes drukte ik iets meer op haar borsten het was net klei wat je kon kneden. Ik wist dat borsten gevoelig waren dus ik deed het niet al te hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptydi mei 05 2015, 22:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'staf me dan nog mer' kreunde ik zacht. Ik pakte hem goe beed en bewoog op en neer. zijn tong was zo speels en zijn piercings zo sexy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptydi mei 05 2015, 22:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Lucy pakte hem stevig beed. Ik tilde Lucy overeind zodat we recht op zaten. Mijn handen gleden over haar borsten heen ik lied haar tong met rust en kuste haar boobys en likte eventjes aan haar nippels. Met een hand ging ik naar onderen toe. Met een vingertje voelde ik of ze al opgewonden genoeg was of niet. Vervolgens trok ik me hand weer terug naar haar borsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptydi mei 05 2015, 22:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

k hooopte echt op een korte voorspel want ik wilde em zo graag! 'yu neem me!' kreunde ik opgewonden. elke aanraking maakte me zo opgewonden dat ik bijna weg kon zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Emptydi mei 05 2015, 22:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'I-ik wil.' Gromde ik zachtjes van de bewegingen die ze maakte met haar hand. 'Dat je me een bj geeft.' Vroeg ik verder. Ik ging van haar af en trok haar verder naar me toe. 'Voor straf.' Vervolgde ik en keek haar uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 59 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 59 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: