cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 11:31

Mellanie
Bee riep vrolijk dat het een verassing was. 'Yea~ I missed him so mutch.' Riep ik naar bee.
'wat doe jij daar' zei Jay kill ik schrok lichtjes. "Deed ik iets fout?" Dacht ik maar al snel lachte hij 'kom hier dichter bij me je staat te verweg!' Zei hij ik glimlachte meteen en werd zowat over de bank heen getrokken. Met me handen op de rug leuning van de bank, probeerde ik niet er letterlijk overheen te vallen. Jay kuste me en giga sexy ook. Ik sloot me ogen eventjes en kuste hem terug. Als hij me zou tillen zou ik wel over de bank heen glijden. Zachtjes tikte ik met het puntje van me tong tegen zijn lip aan. Door de lage rugleuning gleed ik alsnog voor een deel over de bank heen ik opende me ogen en hield Jay beklemmend vast. Omdat ik bang was te vallen. Nu pas zag ik een meisje zitten. Ik lied me
Verder over de bank heen tillen/glijden en belande tussen Jay en het meisje in. Ik kreeg nu pas zijn sms'je binnen dat hoorde je aan het fluitje. 'Hihi, jij had mij net wat gestuurd zeker?' Vroeg ik aan hem en keek hem verlieft aan.

Tayoni
'Now, gewoon, voor de zekerheid. Ik weet nooit wat die baas van jouw allemaal vlikvlooit als ik er niet ben.' Zei ik als reden. "No Way dat ik een kind van een monster zou opvoeden. Zeker geen puppy van die gasten. Als dat kind geboren werd lied ik het verzuipen." 'Hey, vind je het goed als ik vanavond effe weg ben?' Vroeg ik terug houdend aan haar. Ik wilde hoe dan ook uit. Mijn hormonen speelde erg hoog op en sinds Lola ontwaakt is al helemaal. Ik moest hoe dan ook sex hebben. Ook al was het maar een klein beetje. Mijn ogen speurde verliederlijk haar lichaam af. Ze was zo sexy. Ik likte langsaam me lippen af terwijl ik naar haar borsten keek.

Yu
Drake liep achter mij aan. Waarschijnlijk met zijn hondjes. Mijn lichaam kookte van woeden toen ik die witharige jongen zag. Zijn haar glinsterde in het donker. Hij zij wat en liep pal langs me heen. Ik gromde. Toen hij de met zijn rug naar mij toe stond en de deur probeerde open te maken. Ik stapte naar voren toe en duwde hem ruw tegen de deur aan. Ik greep zijn schouders vast en trok hem naar me toe. In een soort van hals/nek greep hield ik hem vast. Zodat hij niet zomaar weg kon komen en ik hem kon laten stikken als ik dat wilde. 'Zeg op kwal waar is Lucy!' Schreeuwde ik hard en boos. Ik trok mijn arm die rond zijn hals gewikkelde was strakker naar me toe zodat hij minder lucht had.


Laatst aangepast door Timeless op ma maa 02 2015, 12:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 12:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
nana

Ze belande tussen ons.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

'james wae' zei ik terleur gesteld toen ik helemaal tegen de muur aangedrukt werd. Hij keek me aan en haalde zijn schouders op en plofte naast mellanie. 'mellanie dit is Nana' zei hij en wilde haar voorstellen. Ik keek der aan en moest echt moeite doen niet te gaan huilen. jah ik was blij voor hem maar ik was nog blijer geweest als hij zo met mij om zou gaan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ik reageerde niet op haar tong die me lip likte ik heb respect voor Bee en Nana en ga haar hier nietzomaar aflebberen. Ik trok der verder over de bank heen. toen ze viel ondersteunde ik der zodart ze niet lelijk zou vallen. ze belande naast nana neer. Ik keek van nana naar mellanie en had niet doordat ze zich kut voelde. 'James wae' zei ze zachtjes ik keek der aan 'nana, this is Mellanie ( koreaans)' ze iik en lachte blij. daarna plofte ik tussen Mellanie en bee in. Ik voelde nu ook haar mobiel trillen.. ''shit dat gare smsje!''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] (yifans facepalm)

dacht ik en keek der aan 'hehe yes i did' zei ik beschaamt

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden

diot was mooi omte zien! Yu was zo pistof.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Walker

'Waar denk je! zei ik terug en wees naas de deur. Het was niet waar. Lucy was gewoon op der werk. We hadden niks met der gedaan we wilde alleen de liefde teste die yu ahd voor haar en of hij zou komen. Ik had met Lucy gepraat en toen ahd ze haar mobiel laten vallen. Deze had ik belooft te laten maken maar Yaden had het idee gekregen zodat Yu wel echt naarde fabriek zou komen en de gebroken mobiel naar Yu gebracht. Deze jongen stond nu te lachen aan de andere kant van de gang.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

we stojnden inde gang,. Het enige wat me op viel was dat me honden niks deden. Normaal zouden zeallesaanvallen enshit. nu deden ze echt niks en zaten ze gewoon achter  me. Ik liep naar yu toe 'yu wacht even' zei ik en probeerde hem  tegen te houden


Laatst aangepast door Evilian op ma maa 02 2015, 12:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 12:39

Mellanie
Ik keek richting het meisje en deed even mijn ogen dicht en ik swaaide naar haar met een gekandelt hoofd die glimlachte. 'Hoi~' zei ik enkel en keerde me weer naar Jay. Ik ging tegen zijn schouder aan liggen. 'Hihi' lachte ik toen hij zo heerlijk schaamtelijk keek. 'En wat was je aan het kijken?' Vroeg ik.

Rose
Ik had even gewacht en kreeg een lullig kort sms'je. *that flower need water and a lot of love or she Will die.* stuurde ik terug en ging nu voor de open gelaten deur staan. Mel had hem expres half open gezet.

Yu
'Waarom zou ik! Ik maak ze af.' Zei ik en trok me arm nog meer naar me toe waardoor hij het wel benauwt zou krijgen. Ik voelde de hand van drake op me schouder. De witharige jongen wees naar de deur. Ik trok niet veel van dat aan omdat ik gewoon te kwaad was. Het deed me ook denken aan Olivia. Misschien was dat de reden dat ik even blind werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 13:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'dat smsje wil je echt niet lezen!' zei ik beschaamt. Ik sloeg me arm rond haar heen 'we waren the fault in our stars aan eht kijken' zei ik en keek naar het scherm. ik ging onderuit gezakt zitten, Nu keken bee en Nana me beide boos aan. ik had dus echt niet door wat er aan de hand was

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Waarom zou ik! Ik maak ze af.'  gromde hij. De jongen stikte bijna. Nu pakte ik zijn arm beed. 'YU!' riep ik luid. 'Ik denk niet dart lucy hier is!' roep ik en keek van de andere jongen naarhet tweetal die elkaar daar letterlijk aan het wurgen waren. Ik probeerde Yu mee te trekken Naar achteren 'En anders is hij te klam! hes going to kill you! yu!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Walker

hij drukte mijn adams appel naar binnen toe hierdoor stikte ik bijna. Ik pakte zijn arm beed. Ik ging op een been staan. Ik was zeker 1,5 kop groter dan Yu. Ik wachte tot hij klaar zou zijn. Het enige waar ik me druk om maakte waren de honden. Voor de reste zagen de jongens er neit echt indruk wekkend uit. Na een paar minute toch echt benauwt te krijgen. Haalde ik de me voet omhoog en Trapte deze mega hard tegen zijn gebroken been aan. In me oog hoeken zag ik Yaden aan komen vliegen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden

okay ik zag dat Allen knikte dit was het teken om te helpen. Allen trapte yu hard op zijn begroken been. I k dacht even het grips hoorde breken. Ik zette me af en vloog naar Yu en de ander ejonge toe. Ik wist niet hoe dieroodharige zou reageren. vast heel sjaggie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

ik had me eten op en luisterde naar hem 'zal ik morgen wel halen' zei ik en geeuwde. teon hij vertelde dat hij vanavond weg ging. ik lachte 'ik ga wel slapen' glimlachte ik vermoeid. waarom was ik nu nog moeier dan anders.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee

alweer kreeg ik een smsje *I will look when i have te time* smste ik terug en keek uit me ooghoeken naar de andere. daarna terug naar de film De jongen was net dood aan eht gaan en dat was echt geen luek moment. Ik deed me vonger voor me mond en siste dat ze stil moesten zxijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 15:04

Rose
Toen ik dat berichte kreeg werd ik heel eventjes boos en teleur gesteld. Wilde juist zijn Verbaasde gezicht wel eens zien. Eam eam kwam naar boven toe en keek me met een schuin hoofd aan. Ik liep weer naar de hal toe en ging daar tegen de muur aan zitten. 'Kom je, anders rijd angel weg.' Zei ze en keek me nog vragender aan. 'Heb je al gedag gezegt?' Vroeg ze vervolgens. Ik schudde mijn hoofd en zuchte. 'Hij is te lui om op te staan.' Zei ik teleurgesteld. 'Dan is hij je niet waart, kom Willem wil vast wel met je knuffelen. Hij belde op of hij langs kon komen.' Vertelde eameam. 'Wat!' Zei ik best hard. 'En jullie hebben hem gewoon uit genodicht?' Zei ik er achter aan. Eam eam keek me streng aan. 'I know flirting with boys is funny but you need to think alsowe about Willem. His voice sounds so sad.' Legde eam eam uit en keek meelevend bij het woordje sad. Ik keek naar beneden. 'Ja je hebt gelijk ik ben fout bezig. Ugh wat ben ik ook aan het doen.' Zei ik betrapt op mezelf. Ik kneep me ogen dicht en schudde mijn hoofd. 'Rose je bent gewoon helemaal weg van die jonge. Ik geef toe hij heeft wel wat rawrs.' Zei eam eam en keek naar binnen toe richting de bank. Vervolgens draaide ze zig weer naar mij toe om en pakte me hand en trok me mee naar de lift.

Tayoni
'Hey niet over andere boys dromen he.' Zei ik plagerig. Ik ruimde de tafel af. Vervogens omarmde ik Lola van achteren. Ik legde mijn hoofd in haar nek. "Oh ik wilde haar zo graag, m-misschien als ik haar naar bed breng?' Dacht ik. "Nee nee tayoni je mag niet met haar neuken, denk aan haar trouma en shit. Ze is vast nog niet kompleet genezen." Ik kuste haar zachtjes in haar nek en streelde over haar buik heen.

Mellanie
'Nou nu ben ik nieuwschierig!' Zei ik tegen Jay en keek hem speels aan. Toen hij onderuit gezakt ging zitten sloeg ik een arm over zijn buik heen en ging lekker uitgebreid tegen hem aan liggen. Ik kuste een keer onder zijn kin. En kroelde kort door zijn haar heen. 'Is het een spannende film?' Vroeg ik en probeerde me mobieltje uit mijn zak te halen om het berichtje te lezen. Het verbaasde me dat bee nog niet op gestaan was. "Zou rose er toch tussen uit geknepen zijn?" Dacht ik maar stond er niet teveel bij stil en kroelde weer lekker tegen Jay aan.

Yu
Pijn schoot door mijn onderbeen heen. Hierdoor lied ik iets losser. Drake zij dat Lucy hier mogelijk helemaal niet was dat deed me verbazen en nadenken als shit. Ze hebben haar ergens anders heen gebracht die eikels. Wie weet hebben anderen haar al tegrazen genomen en licht ze van de pijn te kermen op de grond. Ik voelde dat mijn been het wilde begeven ik kon er gewoon niet meer opstaan zoon gevoel was het alsof je been voor een deel in elkaar zakte. Ik lied de witharige jongen los en duwde hem vol op tegen de deur aan ik hinkte achter drake. 'Ugh mijn poot.' Fluisterde ik en probeerde niet te huilen van de pijn en schrik dat me been zo raar deed. Mijn voed tintelde net als een spijkermat. Ik hijgde al grommend van woede. Allerlei gedachtens spookte door me hoofd heen Lucy, Olivia, Me hond en haar broer die me meer op keer bedrijgde en uit lachte bij elke vernedering en pijn die hij aan richte hij was ook lid van een white clauw daarom hate ik ze ook zo erg.


Laatst aangepast door Timeless op ma maa 02 2015, 15:32; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 15:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee

. 'Wat!' hoorde ik ineens van uit de gang. Ik sprong op DAT BEDOELDE ZE ze is hier!. Ik sprong voer de bank maar de voet bleeft hangen dus ik flikker de voorover. toen zette me weer overin en rende naar de gang. I kzag de lift net nog dicht gaan 'ROSE ROSE!' gilde ik maar de lift ging al dicht. ik keek naarde trap en toen naar de lief. Snel rende ik naar benede toe en probeerde steeds de lift voor te zijn.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ze sloeg in me buik. 'ugh!' ik keek der aan 'dont hit me' zei ik met een face sad face!. nee het is een zielige film. Het verhaal speelt zich af in Indianapolis, waar de 16-jarige Hazel Grace Lancaster met grote tegenzin een kankerpatiëntensupportgroep moet bijwonen. Hazel heeft longkanker en daarom gebruikt ze een draagbare zuurstoftank om te kunnen ademhalen. In een van de sessies ontmoet ze Augustus Waters. Hij is naar de sessie gekomen om hun wederzijdse vriend Isaac te steunen. Na deze sessie spreken ze af. Ze bespreken hun ervaringen met kanker. Augustus had botkanker maar is kankervrij sinds zijn been is geamputeerd. Ze besluiten elkaars favoriete boek te lezen. Augustus leest Hazels favoriete boek Een vorstelijke beproeving, geschreven door de Nederlander Peter van Houten.

Hazel en Augustus bediscussiëren hoe frustrerend het is dat het boek eindigt in het midden van een zin, zodat de lezers niet weten hoe het afloopt met de hoofdpersonages. Een week hierna zegt Augustus dat hij Peter van Houtens secretaresse Lidewij heeft gevonden en dat hij via haar een e-mailcorrespondentie is begonnen met de teruggetrokken auteur. Hazel stuurt Van Houten een lijst met vragen, maar zijn antwoord is dat hij ze alleen onder vier ogen kan bespreken als ze een keer naar Amsterdam komt.

Kort hierna onthult Augustus dat een goede-doelenstichting zijn wens zal vervullen om samen met Hazel naar Amsterdam te kunnen gaan. Op dit moment realiseert Hazel zich dat ze hem pijn zal doen wanneer ze komt te overlijden. Ze vergelijkt zichzelf met een granaat.

Vlak voor de reis vullen Hazels longen zich met vocht en moet ze naar de intensive care. Ze mag echter toch nog naar Amsterdam, omdat haar dokter zegt dat ze haar leven tot het uiterste moet leven. Haar moeder gaat mee.

Hier aangekomen spreken ze af met Van Houten. Ze komen erachter dat hij geen geweldige schrijver maar een dronkaard is, die zegt dat hij hen het einde niet kan vertellen. Hierna gaan ze samen met Lidewij naar Het Achterhuis van Anne Frank en geven ze elkaar een romantische kus. Daarna keren ze terug en gaan ze voor de eerste keer met elkaar naar bed.

De volgende dag bekent Augustus dat hij, terwijl zij op de intensivecareafdeling lag, een lichaamsscan heeft ondergaan waaruit gebleken is dat zijn kanker is uitgezaaid. Ze gaan terug naar Indianapolis en Hazel beseft dat Augustus nu de granaat is. Wanneer zijn toestand verslechtert, wordt hij steeds minder de charmante en zelfverzekerde persoon die hij was. Hij wordt kwetsbaar en bang, maar voor Hazel is hij nog steeds een prachtige jongen. Augustus’ toestand verslechtert steeds sneller. In zijn laatste dagen regelt Augustus een voorbegrafenis voor zichzelf, en Isaac en Hazel houden een lofrede. Augustus sterft acht dagen later. Hazel is geschokt wanneer ze Van Houten op Augustus' begrafenis ziet. Augustus had hem verteld te komen om Hazel de afloop van ‘een vorstelijke beproeving’ te vertellen, maar Hazel is niet geïnteresseerd.

Een paar dagen later vertelt Isaac aan Hazel dat Augustus iets voor haar aan het schrijven was. Ze zoekt naar de bladzijden, maar ze kan ze niet vinden. Uiteindelijk komt Hazel erachter dat Augustus de bladzijden naar van Houten heeft gestuurd om met behulp daarvan een goede lofrede voor Hazel te kunnen schrijven. Lidewij stuurt de bladzijden naar Hazel. In de rede schrijft Augustus dat pijn worden aangedaan onvermijdelijk is, maar dat we ervoor kunnen kiezen wie ons pijn doet, en dat hij blij is met zijn keuze. Hij hoopt dat zij ook blij is met haar keuze. De laatste woorden in het boek worden gesproken door Hazel, die dit beaamt.

toen ik eindeljik klaar was keek nana me b oos aan dat ik door de film aan het praten was. ik lachte naar Mellanie en keek op ze haar mobiel al te pakken had



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden

Ik pakte de jogen zo beed dat hij niks meer kon doen. Volledig in een greep sleep ik de jongen mee als hij tegen stribblede wist ik zijn voet/been makkelijk te raken. Ik probeerde hem in een bank te krijgen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Walker

ik hapte naar adem en sijnde dat Yaden Drake en yu meest moest nemen. Ik zag dat de roodharige jongen tegen stribbelde dus ik pakte hem mee. Hij stribbelde neit hard mee. Maar bleeft naar die vervloekte honden kijken. Blijkbaar vocht hij samen met hem of gaven die gevaar aan ofozo dunno het was raar. heel raar. Ik lzette de jongen neer en Yaden plaatste yu neer op een bank. De kelder was helemaal leeg.
'welkom in de leeuwnhol yu' zei ik en pakte wat te drinken. ook voor yu pakte ik een pilsje 'hier tegen te pijn' ik gooide het flesje naar Yu

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik probeerde yu te ondersteunen. Nu had ik wel verwacht dat de honden zouden aanvallen maar ze deden niks. Ze waren niet eens bang. Der was hier iets gaande waar ik niks van afwist. ik stribbelde even tegen maar leid me door de witte gast naar achtere begeleiden. Het was ee nsoort honk met allemaal banken pooltafels koelkasten en og veel meer. het zager best geinig uit op de wapens na die overal hingen. touwen en anders shit.


Laatst aangepast door Evilian op ma maa 02 2015, 15:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 15:38

Rose
Eameam keek me aan in de lift. 'Hoorde jij dat ook?' Vroeg ze. 'Nee?' Antwoordt ik vragend terug en keek haar onderzoekend aan. 'Jij hoord ook overal spoken.' Grinkte ik. Toen we een verdiepingje lager waren hoorde ik dit keer ook iets het klonk heel vaag en ik kon het door het geluid van de lift het niet goed verstaan. Het waren een aantal verdiepingen die we naar benenwagen gingen. Op de derde naar beneden stapte een man in en bij de volgende wilde hij weer uit stappen. Ik drukte weer op het deuren dicht knopje. Langsaam in slowmotion gingen de deuren steeds iets verder naar elkaar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 15:43


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee

eidelijk was de lift gestopt. de deuren waren weer bijna dicht. ''SEX!'' dacht ik nee grapje ik deed me hand en voet tussen de deur en zo hield ik de lift tegen. buiten adem stapte ik de lift in. Ik zag dat er iemand bij stond, Deze pakte ik beed en draaide me omzodat ze met de rug naar de deur van de lift stond. toen liep ik lagnzaam vooruit en zo drukte ik haar de lift uit,. Daarna deed ik de edur snel dicht ne klikte op het bovenste nummertje terug naar het arpartement. eerste gingen we nog naar beenede toe maar nu had ik meer tijd om haar tegen de want van de lift aan te drukken en haar flik te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 16:03

Mellanie
'Awh heb jij een gevoelige buikje?!' Jammerde ik en aaide er overheen. Ik aaide steets lager naar zijn liezen toe vervolgens begon ik hem te kietelen. Ik bleef hem speels aan kijken en kuste op zijn wang. Ik keek weer naar me scherm terwijl ik met een hand door bleef kietelen in zijn zij. Ik glimlachte steets breder toen ik het berichtje begon te lezen.

Rose
Ik was stom verbaast binnen een paar seconde was eam eam uit de lift en stond bee voor me. Met grote ogen keek ik hem aan. 'Whut?!' Zei ik verbaast met een mond Half open. 'Bee?' Zei ik ongeloof waardig. Ik knipperde met mijn ogen. Ik vloog hem aan en kuste hem op zijn mond. Niet. Mijn hand ging door zijn haren heen naar achteren toe. Nu maar hopen dat niemand in stapte. Zodra bee me tegen de muur aan drukte kneep ik zachtjes in zijn kruisje. 'I miss you.' Zei ik zoet en verlieft.

Yu
De andere jongen hield me vast in ern greep ik kon niet op me poot staan en hinkelen in deze posietsie ging ook niet soepel dus lied ik me mee sleuren door me maar te laten hangen. Ik bewoog een aantal keer met me hoofd richting zijn kaak maar het was vermoeiend met mijn handen op mijn rug gevouwen. Ik werd in de bank gegooid en kreeg een flesje naar me toe gegooid. Ik sloeg deze meteen boos weg en de glas scherven schoven over de grond heen. Ik bleef boos naar ze grommen. 'Waar is ze!!!' Schreeuwde ik. Ze zaten te ver weg om aan te vliegen en mijn been was bijna zowat een lappenpop. Ik knarste mijn tanden op elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 18:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ze zoende me terug en pakte ineens mijn kruis beed ik ademde zwaar uit 'missed you too' onmiddelijk was mijn boner weer aanwezig. Ik drukte der nog steviger tegen de muur aan toen de deur open ging op de eerste verdiepen trok ik me daar niks van aan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
nana

Toen James zachtjes urgde stond ik op 'Kijk uit met wat je doet! Als je niet weet wat hij allemaal heeft! dan ben je hem niet waard dus doe voorzichtig met hem als je ooit iets bij hem flik dat hem pijn doet kom ik je leven zuur maken' gilde ze in het koreaans. Daarna rende ze weg naar Jays slaapkamer en knalde tegen de deur aan met haar rug en zakte naar benede in tranen, [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik lachte 'jah ik heb....' ik kon me zin niet afmaken wat nana sprong op en begon te gillen. Ik pakte Mellanie wat steviger beed terwijl ik recht ging zitten. Ik zag hoe gefrustreed nana was. Ik keek van mellanie naar Nana en terug.niet weten wat ik meost doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 19:39

Mellanie
Ik verstond helemaal niet wat ze zij. Ze keek best overdreven net als de klanken in haar stem. "Het zal wel" dacht ik en ging lekker tegen Jay aan liggen. ik streelde zachtjes over zijn buik heen zijn shirt rolde lichtjes omhoog nu kon ik over zijn blote buik heen aaien. Ik kantelde zijn hoofd naar mij toe door zijn kin vast te pakken. 'I love you so mutch.' Fluisterde ik en keek hem met twinkelende oogjes diep aan. Ik sloot me ogen en beet zachtjes in zijn onderlip.

Rose
Ik kuste bee teder en hield me een beetje in. Ik knuffelde hem met mijn armen rond hem heen op zijn rug. Bee drukte me dichter tegen de want van de lift aan. Mijn ademhaling wilde sneller en mijn lichaam wilde meer lekkere dingen van bee. Hij gaf mij altijd zoon kick. Toen hij zijn lichaam nog meer tegen mijn lichaam aan drukte slaakte ik een kleine 'mmh'
ik hoorde de Ping van de lift. 'Rose?' Hoorde ik de stem van yuli. 'Ga maar.' Zei ik door het geknuffel heen en drukte op het knopje dat de duren dicht gingen. Ik richte me weer op bee. 'I wana have you.' Fluisterde ik in zijn oor en streelde met mijn handen over zijn rug heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 20:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Walker

'lucy. ze is op werk. We houden der in de gaten'. zei ik  en keek naar de drank op de grond. 'Je snapt het niet helemaal eh Yu. Things are changing' zei ik en keek hem aan owjah hij kon geen engels dat had iemand verteld ' dingen verandere Yu. ik drink me flesje op en pakte zelf ook wapens. 'Ik wilde alleen teste of je echt zo trouw was als mense nzeggen. Maar je bent gestoorder dan verwacht' ik zwierde met de wapens

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden

ik pakte een paar wapens en ging er mee spelen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik ging voor Drake staan zodat ik hem zo kunnen bescherm als er iets zou gebeuren. Maar die wapens waren wel iets scherper dan de mijne. En ik had geen in in echte verwondingen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ze wreef over mijn buik heen en geven moment voelde ik haar hand op mijn buik. Ik pakte haar hand op en legde hem weer op mijn shirtje. 'Love you 2 honey' zei ik toen ze me kin beed pakte en ik pakte haar wangen/kaak beed en gaf der een kusje terug. Daarna probeerde ik op te staan 'Ik denk dat ik even met Nana moet praten. WAt ze net ze was niet al te lief. mag ik even met der praten?' vroeg ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

toen ze de lift snel dichtdeed werd ik helemaal opgewonden! Ik lachte naar haar. ik tilde der ligt op en me hand rijkte naar haar boob en de andere naar haar kont toe. we kwamen bijna boven aan toen ik me besefde dat het huis vol was 'Fuck..' zei ik zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 21:10

Mellanie
Ik zuchte toen hij op stond en eigenlijk niet verder wilde knuffelen. 'Ja joh. Weet niet eens wat ze zij of tegen wie maar als jij zegt dat het niet lief was dan klopt er iets niet hoor ze kent me niet eens. En ik haar niet.' Zei ik zachtjes. Ik trok me knieën op. Nu ik er zelf bij na dacht. We spraken niet eens de zelfde taal. Wie weet wat dat meisje was. En wat Lucy en de leraar zeiden over sex. Ik wachten en staarde wat voor me uit.

Rose
'Bee Lets go to your room. (Engels) iedereen is toch in de woon kamer film kijken. Een muziekje op en niemand merkt het.' Zei ik en kuste hem op zijn mond en streeld met twee vingertjes over zijn kruis heen. Nu voelde ik me ineens plots best rot voor wat ik Willem aan doe. Zelf heb ik het ook mee gemaakt en dat in het openbaar voor iedereen zijn ogen. Niemand heeft ons toch ooit gezien? Daar buiten? Vroeg ik mezelf af.

Yu
'Waarom zou ik trouw zijn aan jullie clan de clan die mijn leven verziekt heeft, verwoest kapot gemaakt alles van me af nam wat ik lief had.' Gromde ik naar hun, drake ging voor me staan. Ik knarste me tanden op elkaar.


Laatst aangepast door Timeless op ma maa 02 2015, 21:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 21:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik keek der aan 'dunno, IM famous everthing i do. the fans will know it. Don't ask how. But why? dont you want to be with bee?'vroeg ik verbaast. ik was nog neit vergeten dat ze een BF zou hebben gehad toen we de eerste keer sex gehad hadden ergens ha ik verwacht dat ze nu single was. omdat ze zo vaak op me in ging. Daarom leek het me niet raar als ze ons samen zouden zien. I kpakte haar hand en trok der mee de kamer in door de woon kamer naar ed slaapkamer van Jay. Toen eens de deur openvloog nana huilend naar buiten rende Jay met een confused face er wachter aan kwam. ons vuil aan keek en schreeuwde
'Be dont even think about having sex in my bed!' ik keek hem aan. en haalde me schouders op. En trok Rose me ede slaapkamer in. Ik gooide de knuffels in een hoek en duwde rose op het bed

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ik keek MEllanie aan. 'Ik snap der zelf ook niet. Ze gilde iets over pijn doen enzo. Normaal is ze echt niet zo.'. Ik gaf der een kusje. 'geef me twee secondens!' zei ik en rende naar de slaap kamer. Daar zat ze te huilen toen ik de kamer binnen kwam schoof ik haar een beetje weg met de deur aangezie nze daar tegen aan zat. Ze keek me aan met betraande ogen, Daarna stond ze op ene sloeg ze me. En rende de deur uit. Ik liep achter der aan niet weten wat ik nou allemaal weer fout doe. in de gang kwam ik een horny Bee tegen. Je rook die gast al van ver dat hij horny was, en Met rose.. 'Be dont even think about having sex in my bed!' riep ik naar hem en daarna rende ik achter Nana aan die allemaal dingen om gooide. 'NANA!' ik zag der de hal in rennen naar de hal 'WTF ik snap meiden gewoon iet wat doe ik nu weer fout.' toen ik terug draaide zag ik mellanie ook voor zich uit staren. Ze zag er ineens ook niet meer happy uit. gefrusteerd keek ik de kamer rond. 'Okay wat de hell is going on!' gefrustreerd gooide ik me handen in de lucht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Walker
Wat hebben we van je afgepakt? bij ons is er geen regel dat we de meid van een van de mede wolven verkrachten en vermoorden. Enzo!' zei ik en sleep met me klauw langs een paal. 'Ik wil de black wolfs leader dood hebben, Ik heb niks met de rest van de wolven. Die mogen lekker anders mans kont gaan likken. ' zei ik terwijl ik voor Yadne ging staan. 'Je haat me doordat ik bij de white claw zit. MAar je weet niks van mij Josyua' zei ik en kwam dichter naar Yu toe. daarna lachte ik'weet wie je vrienden zijn en wie je vijanden'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik voelde me heel akward. Ik snapte er geen donder van. Why die hell is Josyau, Wat de fucking creap is een white claw. En wat is een black wolf. ownee dat weet ik Yu is een black wolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Emptyma maa 02 2015, 21:58

Rose
Ik keek Jay zo ontschuldig mogelijk naar Jay. 'Ik beloof het!' Zei ik tegen Jay. "Maar ik kan niet beloven dat bee zig er aan houd." Dacht ik en werd de kamer in getrokken en belande op het bed. Ik keek zwoel naar bee. Ik had nog niet geantwoord op zijn vraag. 'I really want te be with bee, but then I want to be the only one.' Zei ik en keek hem verlieft aan. Ik keek even opzij en zag de knuffels liggen. 'Hihi neffer do that when mellanie is in the same room.' Lachte ik en gooide een knuffel die onder de kussen lag van het bed af.

Mellanie
'I-ik weet het ook niet.' Zei ik tegen Jay toen ik dat meisje zo zag weg rennen. 'Denk dat ze jaloers is, ik zou echt niet weten wat er kan zijn. Zoveel ervaring heb ik niet.' Zei ik verlegen en keek Jay aan. 'Jay? D-doe jij het vaker met andere meisjes? Of?' Vroeg ik voorzichtig.

Yu
'Ik wil de regels normaal herschrijven zoals het hoort ieder een meisje. Normaal leven normaal gezin. Geen rare vratsen. Gewoon een benden voor je vijligheid en voor de plezier om te dansen en te rappen zoals het vroeger was. Dance en rap battles. Geen moorden geen verkrachtingen en rotzooi.' Gromde ik toen hij vertelde dat hij de wolf lijder dood wilde. 'Maar dan moet er een goede opvolger zijn en moet je hem niet zomaar willekeurig killen want dan valt de groep uit een en trekt iedereen zijn eigen domme regels en komt er ruzie.' Vertelde ik verder. Toen ik die naam hoorde pakte ik automatisch naar een rondom voorwerp en gooide het richting de jonge die het uit sprak. 'Dat! Dat zeg je nooit meer.' Zei ik gevoelig.


Laatst aangepast door Timeless op ma maa 02 2015, 22:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 27 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: