cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 12:27

Jay:

Het moment dat ik kwam was zofjin helemaal toen mellanie ook strakker werd. Ik vond dat samen klaarkomen altijd onzin,, Maar het voelde wel echt goed.! ik verslapte en trok me zelf terug. Ik pakte haar mond beet en zoende haar. Echt heel me bovenlichaam was bezweet . Met een hand deed ik mijn broek terug omhoog. Ik porbeerde haar zo goed mogelijk tezoenen tussen het hijgen en terug p ademn te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 12:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Jay stopte langsaam hij begon me weer gentel te zoenen. Ik zoende hem terug en voelde me echt helemaal van hem. Ik voelde dat Jay ondertussen zijn broek omhoog hees. Die van mij moest helemaal uit dus waar hij was wist ik niet. Ik streelde zachtjes door de natte haren van Jay heen op zijn gezicht zaten allerij zweet druppeltjes. Ik lachte met een glimlach naar hem. 'Dit was geweldig.' Fluisterde ik en zoende weer eventjes met hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
Het was bijna zeven uur. Ik had er voor gezorgd dat er heel wat kamers vrij waren en opgemaakt en ingericht met de moderne spulletjes. Ook had ik borden met pijltjes waar alles was opgehangen zoals eentje naar de bibliotheek, piano, uitgebreide badkamer, woonkamer, oefen ruimte en eetkamer. Ik had Lay gevraagt om het zowel als Koreaans als manderijnse in op te schrijven. Zodat ze het altijd konden vinden als ik er niet was. Ik stond voor de deur en nam een diepe hap lucht. "Vergeet je negatieve emoties neutraliseer jezelf en zet een glimlach op je gezicht wees vriendelijk en aardig." Zei ik tegen mezelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 13:44

exo:

We kwamen aan bij het huis, suho klopte aan en wachte tot de deur open zou gaan. iederee nwas ingepak en echt dood moe. waarom hadden Jay en Lay zun huis voor ons uitgezocht en niet een hotel?.

Jay:

ik grijnste. 'zeker dat het geweldig was.' ik keek haar aan. 'Maar me heupen zijn echt dood!!!' Ik keek he zwem bad rond en zag haar broekje. Ik greep er naar en gaf hem aan Mellanie. 'Ik heb je toch geen pijn gedaan of iets?' we wangen waare nwaarschijnlijk aardig rood geworden
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 14:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:  
Er werd aan geklopt. uit entausjastme rukte ik de deur in een keer open. 'Welkom~!' Riep ik in het Koreaans. Met een brede glimlach op me gezicht. Ik keek naar benden. "Nu voel ik me echt heel lang...." Dacht ik ik streelde door mijn blonde kuif heen en stapte ietsjes naar achteren toe. Ik floot en een paar maids kwamen er bij om de tassen en spullen aan te nemen zodat ze die niet hoefde te dragen. 'Hallo iedereen, leuk dat jullie er zijn. Ik ben jullie gastheer en in de tussen tijd dat jullie spullen naar de kamers worden gebracht, lijd ik jullie eventjes kort rond door het huis.' Vertelde ik in het Koreaans en stapte naar achteren toe zodat ze naar binnen konden. 'Ik ben Crystal setto. Spreek zowel Engels als Koreaans en een klein beetje manderijns dankzij Lay.' Vertelde ik in het Koreaans en glimlachte bedankend toen ik Lay zei. 'Jullie kunnen me alles vragen over het huis en de rest.' Vertelde ik in het Koreaans en liep ondertussen een beetje door het huis heen met de groep en gaf een rondleiding. We kwamen aan bij de overloop waar de kamers waren. 'Iedere kamer heeft een maid. Je kunt haar alles vragen om te doen of te brengen van schoonmaken tot massages van alles dus. Enkel word sex met sommige maids niet toe gestaan.' Vertelde ik in het Koreaans en gebaarde naar een paar maids met leuke bijpassende sexy pakjes aan. 'Voor de Chinese leden heb ik maids gezocht die mandarin spreken.' Vertelde ik in twee talen en wees naar een andere paar meisjes deze had ik een roze strikje in hun haar gegeven. Zodat ik het zelf ook nog kon onthouden. 'Doe alsof je thuis bent je kunt mij alles vragen en als je honger hebt kun je gelijk naar de eetkamer komen aan de hand van de aanwijs borden. We hebben eten voor jullie klaar gemaakt met diverse keuze.' Verteld ik als laatste in het Koreaans en maakte een korte buiging.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Hihi, zullen we dan maar eventjes relexen boven?' Vroeg ik. En keek toe hoe lief Jay mijn broekje zocht en het me aan gaf. 'Thx you~' zei ik en trok hem aan. 'Ik heb je toch geen pijn gedaan of iets?' Vroeg Jay met een knal rood hoofd. 'Ummh...' Zei ik en dacht na. 'In het begin een beetje maar dat hou je vast altijd.' Vertelde ik terughoudend en gaf hem een kus op zijn wang. Ik strekte me rug en rekte mezelf eventjes uit. Mijn benen en liezen voelde echt blauw aan vooral mijn liezen. Ik dook eventjes onderwater om mezelf van het zweet van jay te bevrijden. Daarna kwam ik weer omhoog en ging ik aan Jay hangen. 'Wilde je nog even zwemmen of zullen we omkleden en naar boven?' Vroeg ik zoet.


Laatst aangepast door Timeless op vr mei 01 2015, 14:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 14:20

Exo:

We stapte binnen luisterde naar de jongen voor ons. Hij was rond de leeftijd van sehun. iedereen was er blij mee en toen hij klar was met praten en ons een paar keer had laten lacheen bedanke we hem eenvoor een en verdwenen de kamers in om ons om te kleden bij bij te slapen.. Kai sehun en lay gingen meteen dansenn. Chen baekhyun en chanyoel berkende het huis. (AKA beagle line die niet echt urstig is en dus heel druk rond het huis sprongt en alel sbekijkt) kris en dyo begonnen te leze de rest sliep

Jay:

'sorry!' zei ik en keek weg toen ze zei dat ik haar in het begin pijn deed.. Ook ik ging kopje onder om me op te frissen. OTen ik boven kwam klemde mijn angel zich weer aan me. Ik glimlachte. laten we nog even zwemmen. Ik ga nu niet op me benen kunnen staan!' lachte ik en dobberde wat in eht water. Na denk ik nog 15 min gingen we het water uit en kleedde ons om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 14:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Hey het is echt niet erg hoor.' Zei ik vertroetelend en pakte Jay zijn kaken vast en gaf hem nog een kusje op zijn mond. Toen hij wilde zwemmen deed ik dat ook. Ik zwom eerst wat baantjes en speelde ten sloten wat met de dolfijn. Ik had lea gevraagd om die dingen op te blazen. Hij dacht eerst dat ik een grapje maakte maar dat was niet zo Hehehe.

We waren uit het bad geklommen ik schoof in mijn slippertjes en liep naar kleed kamer. Daar trok ik lekkere T-shirt met lange mouwen aan en een kort joging broekje tot boven me knieën. Met daar onder twee leuke knuffel slofjes. Ik slofte het kleed kamertje uit en bleef wachten bij Jay zijn deur.

Toen hij er uit was gekomen liepen we naar boven toe. eenmaal in de kamer omarmde ik Jay en zoende eventjes met hem. Met me handen probeerde ik zijn boven kleding af/uit te krijgen. 'Ga maar op het bed/bank liggen op je buik.' Fluisterde ik. Als hij dit deed zou ik op zijn kond gaan zitten. En eventjes over zijn rug heen strelen. Vervolgens zou ik over gaan naar een massage.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 14:59

Jay:

Na even beveelde ze me bijna om op me buik te gaan liggen. Ik zuchte 'omdat jij het bent anders niet hoor' lachte ik en sloot me ogen toen ik haar handen over mijn rug gingen 'ooh girl!' zei ik zacht en genoot van haar handen. 'Normaal zou ik dit echt niet toe laten,' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 15:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Hihi hoezo niet?' Vroeg ik nieuwsgierig. 'Ik heb er jaren hard voor geoefend dus je hebt nu peg ik doe het gewoon.' Zei ik speels en Giegelde eventjes. ik ging alle spieren en wervels na op zijn rug om alles los te maken. Vervolgens ging ik naar zijn onderrug bekken en alles wat daar beneden zat. Ik trok zijn broek verder naar benden toe zodat ik ook zijn benen en billetjes kon doen. Het duurde wel even voordat ik klaar was. En als laaste drukte ik op elk plekje van zijn wervel kolom een kusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 15:09

Jay:
'omdat ik erg gevoelig ben in me rug en schouders. 'antwoorde ik

*geniet*

langzaam viel ik in slaap het was zo goddelijk. misschien zelfs beter dan sex.

*slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 15:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Mmmh dan heb je gewoon de juiste behandeling nodig~ ik wilde jouw gewoon effe lekker verwennen. Dat verdien je wel na al dat harde werken.

Toen hij in slaap gevallen was met enkel zijn ondergoed aan ging ik er stilletjes naast liggen. Ik keek verlieft en dromerig naar zijn gezichtje. Mijn liezen deden echt zeer van dat potje vrijen in het water. Ik sloot ook me ogen eventjes terwijl ik harstike dicht bij hem lag met mijn hand boven op die van hem gelegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 15:18

Jay:

ik lag te slapen. toen me lichaam haar hand voelde pakte ik hem beet. NA even trok ik haar naar me toe. Ik vouwde mezelf rond haar lichaam heen met me benen en arme zodat ze neit we kon en hield haar beet. Zo lag ik even tot ik wakker schrok. 'shit!' ik schoot overeind en keek rond de kamer vergeten waar ik was
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 15:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Jay had me heerlijk gekleamt tussen zijn ledematen in. Ik bleef heerlijk zo liggen en voelde me best moe worden. Nu maar hopen dat ik geen nachtmerrie kreeg. Inenen bewoog er iets naast me dat me haast plette. Ik deed vermoeit me ogen open. 'Wat is er?' Vroeg ik slaperig en moest vervolgens gapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 15:38

Jay:

'shit shit' ik sprong over Mellanie heen en zocht me kleding deze deed ik aan. 'I need to go!' zei ik bang en gaf haar een kus je op naar neus. I kdraaide rond. 'shit' hoe meost ik hier weg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 15:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
Ik was naar de keuken gestapt. 'Anne had je de pizza al klaar?' Vroeg ik aan haar. Ik had echt honger als een leeuw gekregen. Ik keek over de schouder van Anne heen kijkend wat ze aan het doen was. Vervolgens legde ik me handen niets bedoelend op haar heupen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Jay rustig.' Zei ik. 'Haast met spoedt komt maar zelden goed.' Fluisterde ik en pakte zijn schouders beed. Met een hand streelde ik over zijn wang heen en gaf hem een kus op zijn mond. 'Kom ik breng je naar de deur. Maar eerst gedag zeggen.' Ik trok zijn kleding recht en haalde snel een borstel door mijn haren heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Emptyvr mei 01 2015, 16:18

Jay:

Mellanie pakte me beet. 'Dit moet gedaan worden! vior het te laat is me manager zal me anders vermoorden!'. Waarom sacht ik er nu pas aan... Ik.ging dood. Mellanie zei dat we eerst gedach moesten zeggen en deed haar haar goee. Ik.hielp haar zodat het laatste plukje ook goed zat. Daarna keek ik zelf in de speigel en deed me haar in een.staartje. 'laten we gedag zeggen dan'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 52 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 52 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: