cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptyvr sep 12 2014, 15:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ik ving haar goed op en daarna zette ik haar weer neer. De lift was bijna perfect uit gevoert. 'Dancing this dirty isn't your style right?' Vroeg ik plagend. en we zette de dans in na de lift. 'I can scream the right name but then I outcast three members.' zei ik zacht

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik bloosde toen hij vroeg of ik slim was. Het enige wat ik kon doen was lachen. 'Hij is altijd welkom' Zei ik lachend 'Maar zolang u alles nog zelf kan niet komen' vervolgide ik me zin toen ik zag dat hij neit wilde
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptyvr sep 12 2014, 16:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
''omg hij praat engles!!!!!'' 'you are not a normally fan right?' zei ik zachtjes. 'hihi, i just carefull with the camera's.' ik danste plezierig verder met de jongen. 'hihi 3 members, you love dancing?'
'meaby you can come to the discodans club in the city. maybe you will find out there how I really dance.' fluisterde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'is het goed als lucy vanavond komt slapen thuis?' vroeg ik voorzichtig en serieus aan me opa.

opa yu
'oooooh yu komt thuis slapen!?' zei ik vrolijk en verbaast. 'en nog wel met jong slim meisje.' vervolgde ik een keek firty naar die twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptyvr sep 12 2014, 16:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'Well im not a fan, Not yet, I just have see you guys two times. on friday and now. But sure I will come if there is a party night within 2 weeks.' zei ik d fans werden stil en keken toe. Bijna iedereen moest wel weten welke dans het was maar niemand zei iets en keek toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik keek met puppy ogen naar de opa van Yu. Ik wilde weer graag tegen hem aanslapen had hem de afgelopen paar dagen gemist en me bed was koud
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptyvr sep 12 2014, 16:36

opa yu
'tuu~urlijk mag je thuis slapen!! na zolang weg geweest te zijn ik heb je zo gemist dat jaar dat je in...' ik werd onderbroken door yu. ik knuffelde yu uit plezier. yu duwede mij een beetje weg. ik kon ook niet anders weten dan dat hij het niet leuk vond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'dus het mag?' zei ik en onderbrak de vernederende zin van me opa. 'dus lucy mag ook blijven slapen?' vroeg ik. serieus me opa knuffelde mij uit liefde voor me en hij was gewoon zo blij dat ik weer thuis kon slapen. ik hield niet zo van dat familie kleffe gedoe. ik duwde hem lichtes weg in de hoop dat hij zijn zin niet hervatten. 'tuurlijk mag meisje ook blijven slapen.' zei me opa. ik glimlachte blij. en keek naar lucy die heel schattig keek met haar puppie oogjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
ik giegelde vriendelijk binnensmonds. en genoot van de dans samen met hem. 'there will be a party tonight because of princes.' zei ik en glimlachte naar hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'omg ze zijn zo schattig samen.' zei ik en keek naar burned bee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptyvr sep 12 2014, 16:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'how late? I have a shoot right after yours!' zei ik terwijl we door danste we waren bijna aan het eind. Ik stopte de dans en lied Rose een buiging maken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

*kijkt toe*

ik keek op de klok die er hing 'Yu j had toh maar 5 min? der zijn al 7 min voorbij' zei ik geschrokken
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptyvr sep 12 2014, 16:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
'20:30' zei ik vriendelijk. ik glimlachte en makte een buiging. ik keek rond naar de fans die zaten de juigen. 'thx you.' zei ik vriendelijk. en liep weg van de jongen die onwijs kon dansen. ik klom weer het podium op. yuli tikte mij jaloers aan. 'niet eerlijk!' zei yuli ik stak speels me tong uit naar haar. 'had jij het maar moeten doen.' zei ik plagerig en vrolijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Fu~uk!!' ik stond op en rende naar mijn cirkel toe. de uitdager stond er al en lachte gemeen. ''een minuut later en ik lag er uit.'' dacht ik en ging in de houding staan en boog eervol naar de tegenstander. toen het sijntje kwam probeerde ik hem te raken maar hij bleef toe kijken en ontweek mijn slagen. ''Fu~uk zoon slomo type vechter is altijd vervelent. ik bleef ook maar even op een afstandje staan. we liepen een beetje in een rondje met zijn tweeen.

opa yu
'wat moesten we zonder slim meisje' zei ik aardig en dankbaar en maakte een buiging. 'kom we gaan kijken.' zei ik. en liep rustig naar de cirel van yu toe. daar stond hij al in de ring. het was meer een loop gevecht dan iets anders. ''mmmh, hij bekijkt zijn tactieken. hoopelijk ziet yu dat ook.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptyvr sep 12 2014, 18:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'I will try it' Zei ik en boog netjes naar haar en vervolgens liep ik naar me plek terug. fans keken jaloers en sommige boos. Ik haalde me schouders op 'You didn't you guys say the song?' vroeg ik aan delle en setto toen ik weer bij hun stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptyvr sep 12 2014, 19:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'hahah, way is must say the song if you can play with that girl?' vroeg ik speels. 'red bee she is hot!' zei ik entausjast.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'yeh what he says. you can dance with her for one time in your life.' zei ik. en stopte me handen in me broekzakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptyvr sep 12 2014, 19:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

I can dance with everyone if i want' Zei ik speels en maakte een rare dansmove. Ik sloeg prongelijk een fan achter me die me boos aan keek 'Solly' zei ik met een extreem koreaans accent
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptyvr sep 12 2014, 19:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'hey you sounds a little bit japanies or somthing. were are you come from?' vroeg ik nieuwschierig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
we zaten weer met zijn allen op de bank. yuli zat op de rugleuning van de bank en eam eam zat daar tussen haar benen in. ik zat naast haar met mijn knuffel in mijn armen. rose was een beetje moe en leunde op mijn schouder. angel zat aan de andere kant van de bank naast eam eam. en ondersteunde haar hoofd met haar hand terwijl haar ellenboog rust op de armleuning van de bank toestel. voordat de meneger plots ziek werd had hij vertelt dat ik en eam eam een soort van stelletje moesten vormen. hij zei dat jongens dat erg gijl vonden als twee meiden veel met elkaar knuffelde of zelfs bijna elkaar zoende. dat laaste ging mij nog iets te ver toen ik dat hoorde. tenslotten, wat zou mijn oom er wel niet van denken. mijn oom hield al niet zo van jongens bezoek laat staan vriendjes. het zou helemaal feest zijn als hij ooknog eens denkt dat ik op meiden zou vallen dankzij die meneger. ik zuchte lichtjes. en toch ben ik blij dat ik nog geen achtien ben. kan ik voor die tijd nog een leuke jongen uit zoeken voordat hij er een voor mij uit kiest. me oudste neef had ooit vertelt dat mijn vader dat allang had gedaan zodra ik 14 zou worden. kan het haast niet geloven. ik dacht dat die ouderwetse dingen alleen in de middeleeuwen gebruikt werden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
mellanie zat een beetje te dromen. ik was echt dood op geworden van het dansen met die interesante jongen. ''hopelijk vind will het niet al te erg als ik vanavond met hem ga dansen. mijn hoofd voelde zwaar aan en liet het zakken op mellanie haar schouder. yuli en eam eam waren weer lekker bezig met elkaar. dat deden ze meestal expres voor de fans, om ze te laten kwijlen. 'princes, zit je weer in gedachten land?' vroeg ik zachtjes. 'zit je weer aan die leuke jongen te denken.' zei ik vlauw en glimlachte vriendelijk. mel schrok een beetje wakker en keek mij betrapt aan. vervolgens blooste ze heel even. 'stel je voor dat vanacht een leuke jongen onder mijn balkon staat die me komt bevrijden uit die vila. en dan neemt hij me mee naar zijn huis. en laat hij me bewaken door zijn twee honden. terwijl hij het bed opgemaakt had voordat hij me naar zijn huis bracht. met kaarsjes langs het bed en rose blaadjes op dekens.' vertelde mellanie zachtjes en flirty aan mij. wij hadden geen miceravoontjes in maar we moesten het doen met 1 losse micerevoon die momenteel in het standaart stond ver van ons vandaan. ik giegelde lichtjes. 'en vervolgens streelt hij met zijn handen over je lichaam heen terwijl hij je langsaam uit kleed en op elke 6 cm een kusje op je blote huid drukt.' ging ik verder en keek haar stout aan. mellanie blooste nog meer. 'je bent niet de enigste die stoute gedachtens heeft hoor.' zei ik vrolijk. en haalde een pluk haar uit mijn gezicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yuli <3 jeff
ik was op boven op de rug leuning gaan zitten en staarde met mijn benen wijd naar het publiek. ik hat ene spijkerbroek aan dus er kon niemand naar binnen gleuren. eam eam was tussen mijn benen in komen zitten. ze keek dromerig omhoog naar mij. ik glimlachte en streelde de haren en ponny uit haar ogen langs haar gezicht en wangen heen. ik keek haar eerst diep aan en glimlachte speels. ze sloot rustig haar ogen. haar gezicht straalde genot uit. ik leunde meer naar voren toe en mijn haren sweefte net boven haar gezicht. haar hand streelde door mijn haren heen naar achteren toe. omdat ik naar voren leunde kreeg ik inkijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik luisterde het verhaal van mellanie af. ''jease... ik wed dat zij echt nog nooit een vriendje heeft gehad. als een jongen mij van huis ophaalde of stiekem mee nam zou ik dierekt met hem de bosjes in duiken. inplaats van eerst naar zijn huis gaan. dat is toch veel interesanter en spannender in het openbaar dan bij iemand prive thuis.'' we wachte min of meer op de presentators aangezien de fans een beetje op hol sloegen door rose haar dansje met die gothic jongen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik keek naar de meiden groep. 2 van hun zat erg apart op de bank. Hun twee deden me een beetje denken aan riven en hoe hij soms met mijn haar speelde. ''riven please come back home. i miss you so mutch.'' de beelden vlogen door mijn hooft heen. hoe riven weg rende voor de auto langs en hoe ik op een haar na zijn sjaal miste. alles deed hij voor het redden van een meisjes leven zonder dat hij haar echt kende of ooit gesproken had. ''waarom deed hij dat, waarom lied hij het niet gewoon gaan. waarom moest riven mij verlaten. deed hij het expres? had hij iets mee gemaakt op die school waar hij heen ging? zou hij een andere liefde gehad hebben op het moment dat ik niet bij hem kon zijn.'' jaloers staarde ik naar de twee meisjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptydi sep 16 2014, 21:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'korean' antwoorde ik met een bigsmile. Het intervieuw liep een beetje te erg uit omdat de fans niet stil konde worden. ze ging hard te keer. 'AYOOOOO' Schreeuwde ik hard. alle dan keken me aa 'Be quite... They wanne talk' gromde ik en iedereen werd still. Misschien omdat ze boos waren of zagen dat de tijd bijan op was.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

WAt de presentators ook probeerde de fans werden niet stil.. ZE gingen te keer op alles wat de meiden deden. Uit wanhoop ging de vrouwlijke presentator zitten. het ging mega lang door zeker rond de 30 min en we raakte onze opnamen tijd kwijt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptydi sep 16 2014, 22:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
de fans waren nu echt lang bezig ik stond op en ging bij de mikeravoon staan. 'hey!! als jullie niet stil zijn kunnen we ook niets doen en kunnen we geen optreden geven. en dan gaan we weer weg zonder leuk nieuws of iets gezongen te hebben.' zei ik en probeerde zo aardig mogelijk over te komen. 'dus als jullie dreamers willen moeten jullie echt stil zijn en je gedraken, niet gaan duwen en ook niet gaan matten.' beveelde ik en knipoogte lief naar de fans terwijl ik een elegante hairflip maakte.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'coool <3' zei ik entausjast. ik deed me handen tegen me oren aan. 'wow, je hoeft niet zo hard te schreeuwen ik weet dat ze vervelent zijn maar denk niet dat ze op deze manier stil worden.' zei ik in het engels en was verbaast dat het toch uiteindelijk stil werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptydi sep 16 2014, 22:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

De fans nergeerde angel volledg en werden nog drukker omdat ze praatte. Ze gilde alles bij elakar. Tot er een jongen gilde en de aandacht zocht.'Thanks boy'Zei de mannelijke presenator. 'Laten we een vragen ronde overslaan en maar meteen naar het eind optreden gaan.' zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptydi sep 16 2014, 23:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yuli <3 jeff
'pfff we kwamen hier voor een interwiew niet voor een optreden... dat moest een klein exteratje zijn. van 1 a 2 minutjes. waar blijven al die leuke vragen als je ze eens wilt.' momeplde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
'het is rose haar schult als ze niet gedanst had met die jongen was er niets gebeurt.' zei ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
'maar.... maar dat is niet eerlijk...' zei ik en keek een beetje sneu naar eam~eam. 'laten we maar gewoon zingen dan zijn we er van af en zitten we verder niemand dwars.' zei ik en probeerde de rest over te halen. mellanie bleef verder stil en zij niets. ik had zoon idee dat ze het liefst weg rende van hier.

ik liep naar de man toe. 'hoeveel tijd hebben we nog?' vroeg ik bijna smekend. in de hoop dat we ietsjes extera kregen. 'ik heb volgens mij ietsjes teveel aandacht gevraagd van de fans met het dansen.' zei ik schuldig en keek de man liefjes aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
''waarom moeten mensen altijd zo druk doen. wat maakt het uit. hoe eerder we hier weg zijn van deze drukte. er zijn hier echt veel mensen.'' ik tikte met me 2 wijsvingers tegen elkaar aan. ik blooste lichtjes en verstopte mijn ogen achter mijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Emptywo sep 17 2014, 12:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

rose liep naar de mannelijke presentator toe 'WE hebben 30 min en dan loopt het al uit.' Zei hij vriendelijk zonder de micorfoon bij zijn mond de houden. 'Als jullie optreden kunen we daarna nog praten. We maken we een vervolg afspraak maar we rekken de nu de tijd uit voor een veel belangerijker intervieuw' Zei hij serieus.

'bedankt dat jullie weer luisteren. ' Zei de vrouwlijke reporter. 'We gaan eerst luisteren naar een optreden van Dreamers e we zullen afsluiten met een paar vragen over hun toekomstplannen, Zit allemaal stil HIER ZIJN DE DREAMERS' de presentator stapte op zei. en maakte het poduim klaar voor de Dreamers

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
'well their quite now' zei ik lachend
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 9 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: