cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptywo dec 10 2014, 21:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay


setto zong zacht mee. Ik slimlachte 'pretty setto' zei ik zachtjes en

Come back home
Can you come back home.
I promise that I will treat you right.
Now you gotta do what gotta do. I'll be waiting for you.

Where there's a will, there's a way. O baby are you willing to try?
Willing to take a chance and leave the past behind.

O I wonder if I ever cross your mind?
I'm not getting my hopes up but l I won't stop or let go

I have
tried to hold onto you in my dreams.
Hoping I'd wake up with you laying right here next to me.
Now I'm wide awake, you're too far away.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptywo dec 10 2014, 21:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
op het moment dat ik weer naar riven keek. begonnen mijn ogen te prikken net alsof je voor het eerst aan een ui rook. ik beed sachtjes op me lip. en probeerde het in te houden wat er ook naar buiten wilde. ik speelde nog altijd verder maar het werd wel heel wazig voor mijn ogen. even lied ik me gietaar vast en veegte me ogen af aan een mouw. ''waarom werd hij nou niet wakker.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptywo dec 10 2014, 21:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

SEtto begon te tranen

I have
tried to hold onto you in my dreams.
Hoping I'd wake up with you laying right here next to me.
Now I'm wide awake, you're too far away.

Come back home,
Can you come back home?
Tossing and turning every night,
can't go to sleep without you girl so

Come back home
Can you come back home.
I promise I will treat you right.
I'll be waiting.. I'll be waiting for you.

Ik maakte het nummer af en stond op. Ik sloeg me arm rond setto heen 'Je kan hier altijd terug komen, misschien helpt het Riven om uit zijn coma te komen' zei ik en hield setto stevig beed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptywo dec 10 2014, 21:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik legde mijn gitaar in zijn standart op de grond en omarmde james stevig. met bijden armen om zijn nek heen. 'ik mis hem zo erg. heb er gewoon geen worden voor en weet zelfs niet eens waarom.' zei ik door mijn traan heen. ik knuffelde james nog meer. wil je naast me komen zitten naast het bed? i-ik, i..ik durf niet.' zei ik met moeite, ik toonde bijna nooit zulke emoties en zeker geen angst. maar bij james voelde alles anders. net als bij riven. en nu james binnenkort weg gaat voelde het gemis nog erger dan eerst. ik veegde nog even snel een vocht traan weg. en lied james rustig los. ik hield zijn hand vast en keek naar het bed van riven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptywo dec 10 2014, 21:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

'Natuurlijk kom ik met je mee naar het bed' zei ik en begeleide hem mee, 'je kan hier elke keer terug komen,' vertelde ik Setto, 'geef hem de aandacht die hij nodig heeft en misschien werkt het en word hij wakker' zei ik ging bij hem zitten. Ik wachtte tot setto weer naar huis wilde
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptywo dec 10 2014, 21:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
james ging op ene stoel zitten. ik ging op zijn schoot zitten en voelde me net ene klein kind. ik aaide over het haar heen van riven. 'riven hield altijd van roze.' zei ik en glimlachte lichtjes. 'i-ik weet niet hoe ik hier moet komen met al die gevaren om me heen. zonder jouw in me buurt lag ik zelf op een tafel.' antwoorde ik op james zijn zin en keek naar riven. ik streelde op zijn wang en legde mijn duim op zijn lippen. ik stond lichtjes op van james zijn schoot en leunde meer naar riven toe. ik drukte een zacht kusje op riven zijn voorhoofd. 'slaap lekker riven.' zei ik. ik veegte nog even over me oog heen mijn mouw was grotendeels nat. mijn hand gleed over over de dekens heen waar riven onder lag. ik voelde zijn borstkast en zijn buik. een hand lag onder de dekens. dat vond ik wel gek. ik tilde lichtjes het laken op en zag een spuit en naalt met snoeren. ik dijnste gelijk achteruit en viel op james zijn schoot. 'we-we....wat is dat?' zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptydo dec 11 2014, 15:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

'riven is ziek zo krijg hij eten, aangezien hij niet wakkr word en hij wel moet blijven eten' legde ik uit. ik sloeg me arm rond hem heen. 'We moeten weeer gaan' zei ik en begeleid hem van het bed vandaan 'Nu weet jewaar riven is' zei ik terwijl we op de gang liepen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptydo dec 11 2014, 16:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'riven is ziek zo krijg hij eten, aangezien hij niet wakkr word en hij wel moet blijven eten' zei james. ik keek hem aan. 'm-maar hoe komt hij dan ziek?' vroeg ik. ik ging nog even langs het bed staan van riven. op de achterkant van het bed stond een papiertje in een plastik hoesje gestoken. ik keek en probeerde te lezen wat er op stond het leek wel een gasten lijst of een afvink lijst. op een datum van vorige week stond de naam yume. ik begreep niet echt waarom. riven zag er nu zo voelgroeit uit. ookal was hij altijd al iets ouder dan ik vooral kwa lichaams viguur was hij meestal volwassener dan ik. james sloeg een arm om mijn schouder heen. en probeerde mij weer mee te nemen. ik bleef nog even kijken terwijl ik mee in james zijn beweging liep. toen we de deur uit stapte lied ik me hoofd naar beneden hangen. 'wat vind jij van riven?' vroeg ik uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptyvr dec 12 2014, 13:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

Ik luisterde naar de docter en daarna begeleide ik Setto terug naar de auto we moeste ngaan trainen voor de groep


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'hehe jah daar zijn het jognens voor' antwoorde ik en luisterde eingelijk helemaa niet meer en keek naar Yu zijn lichaam en gezicht 'Ligt hetaan mij of word hij met de dag knapper' vroeg ik dromerig

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter

de jognens kwamen de kamer uit gelopen 'bent u heer crystal' vroeg ik terwijl ik de lange slummel aansprak. 'Riven heeft vanacht vertoningn van ontwaking verricht, Het zal waarschijnlijk niet langmeer duren of hij komt uit een coma' vertelde ik aan de jongen met de blonden haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptyvr dec 12 2014, 20:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]riven
'waarom zijn ze weg? het was zo mooi.' kon ik maar zijn gezicht zien. hoe zou setto er ook al weer uit zien?' dacht ik. ik zag een klein jongetje voor me met style blond haar tot net boven zijn wenkbrouwen. dat net wat kleiner was dan ik. hoelang lig ik hier eigenlijk?

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
plots zach ik een man in een witte jas. ik dook gelijk achter james. ik werd nog banger toen de man ook nog eens tegen me sprak. 'please snij me niet open!' kraamde ik uit toen hij vroeg of ik heer crystal was. toen hij over riven begon kroop ik iets minder achter james. 'Riven heeft vanacht vertoningn van ontwaking verricht, Het zal waarschijnlijk niet langmeer duren of hij komt uit een coma' zei de man in het witte gewaat. 'ontwaaking? wat is er met riven? en hoe lang licht hij er al? hij ziet er zo oud uit en zijn haar is de verkeerde kleure code roze.' vroeg ik allemaal. ik omarmde james van achteren en leg mijn kin op zijn schouder.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
'hahaha of jouw ogen worden gewoon met de dach slechter.' grapste ik. 'en hoe lang blijft hij eigenlijk bij jouw? oooeh zullen we naar hem toe gaan in de pauze?' vroeg ik speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptyza dec 13 2014, 15:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Abi
*Ziek,*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later
*werkt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne
*werkt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy
*ziek*
Twin2
*unknownd*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Walker
*unknownd*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden
*unknownd
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
*werkt met Jay*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

Ik lied setto zijn gang gaan ik wist in tussentijd wel dat hij zo was. en dat hij alijd aan me zou blijven hangen.

We waren terug gereden naar de dansstudio, der was al muziek aan het spelen. Toen we binnen kwamen zat ik Drake Tayoni en Yidae bij de deur opening staan te kijken naar iets. Ik stapte langs hun een en zag Yu en Delle dansen. Toen Yu ineens stopte en Delle beschaamt omdraaide klapte ik in me handen 'Sexy hoor jongens, En dat op Big bangs Fanastic baby.' Ik lachte en naar Yu toe, Blijf hier of niet want dan mag jij de muziek doen.

Ik draaide me naar de groep toe 'De choriogaaf zal er vandaar niet bij zijn hij heeft opnamens, Ik dacht er aan om onze dansmoves te verbeteren,'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

de hele ochtend had ik al getraind voor het tournooi maar het werd gewoon niet beter ik moest een trainer vinden. Niet eentje die maar goed was in 1 bepaalde vechtkunst maar in alles. Datwas lastig te vinden.
ik ging naast school en kwam daar tayoni tegen ik gromde af en toe naar hem als hi jweer over Yu begon.

rond een uur of twee moestne we gaan trainen voor die boy groep ding iets., Yidae stond bij de deur en keek naar binnen toe, er klonk luide muziek 'Hey delle ook in de Kpop wereld?' vroeg ik grommend.. 'En dan kent hij Jay niet Zelf ik di enooit iets met de TV doet wist dat hij bekent was en wat hij gedaan heeft?' siste ik vooruit ook yidae praatte er over dat hij er verbaast overwas.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yidae

Ik stapte de danszaal in hoorde muziek. even bleef ik staan en genoot van de rare gedrag 'Kpop word ook met de seconde bekender en Yu die danst en zingt op dit wthell.' zei ik zachtes. Stiekem genoot ik er wel van hoe ze elkaar aanvulde. Drake kwam naast me staan en ergerde zich er blijkbaar aan. 'gast laat ze toch lekker ben je nog niet gewent dat ze in deze stad alles gewoon kunnen?' vroeg ik aan hem.

Drake gromde als een chagerijne draakje

Yu stopte de muziek op dat moment kwam ook Jay aangelopen met Setto,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'nee dat wil hij nooit, OP school lijkt het of hij me haat, zou ik alleen geod zijn voor onderdak en sex enzo?' vroeg ik me ineens af en richte me weer naar Minako. 'Zo zou hij toch niet zijn? Wie weet hoeveel meiden hij heeft.' ik begon even te twijfleen 'nee zo is yu niet' zei ik snel om mezelf blij te houden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -
*ziek*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Basin lola
*werkt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
LuGe
*school*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter

'We verfen met de verf die we krijgen van familie Yume,' antwoorde ik opde vele vragen. 'Setto ligt er al een paar jaar en normaal zouden we' zei ik en wilde door vertellen '' hem laten gaan. Maar er word veel voor hem betaalt om hem in levne te houden. De kans dat ij er goed uit komt is maar 10%'' Maar ik zag het gezicht van James die me wel kon vermoorde dus de laatste slikte ik in en keek naar Setto 'Het komt allemaal goed met riven' zei ik snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptyza dec 13 2014, 17:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
samen met de rest van de meiden was ik hart aan het zingen en trainen. ik danste steets beter teminsten dat vond ik. rose was nog altijd even bezorgt of ze het wel of niet aan will moest vertellen. ik zag dat het aan haar knaagte. ik gaf haar dan meestal een dikke knuffel als troost. ''als mij zoiets zou overomen had mijn vader me zeker vermoort. teminsten dat zij lea altijd als hij in zijn plagerige bui was. maar hoe oom zou reageren weet ik niet.'' angel deed steets minder gemeen. en lied mij iets meer toe. ze baalde als een stekker toen ze hoorde dat de telefoon van de ex dreamer verdwenen was. rose en eam eam vroegen of angel wist waarom ze ontslagen werd van de dreamers op dat moment hield ik me stil en ontzigbaar. angel schudde wilt haar hoofd en negeerde de vraag. ik zag aan haar ogen dat ze het stiekem wel wist.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik keek naar de jongen ik kende hem niet dierekt maar had hem wel eens in de klas gezien. 'jij was die choi toch?' vroeg ik aan de jongen die zij dat ik best mog blijven. ik streelde door me haren heen en gaf de iphone van delle terug aan mijn kleine dansende vriend. vreemt genoeg zag ik ook de gay persoon binnen komen. ''Fu~uk hij ook hier, hopelijk gaat het goed.'' dacht ik en beet even op me lip. 'ik wil best de muziek draaien als je een stoel voor me hebt.' zei ik en hobbelde achter de draai tafel vandaan. ik pakte mijn krukken en lachte ongemakkelijk naar de groep.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'whooooeh de hele dag dance dance dance dance~ jay?' zei ik overvrolijk en stuiterde weer even. 'hoooooi dra~ky.' zei ik en huppelde naar hem toe. ik tilde zijn pet op en aaide even door zijn haren heen vervolgens zette ik zijn pet achterstevoren bij hem op. ik stapte achteruit en maakte wat rap bewegingen. 'yo, yo yo~ way so grumy' rapte ik kort en glimlachte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik tilde mijn hooft op van james zijn schouder. mijn ogen werden groter. 'betaalt yume het nogsteets?' vroeg ik verbaast. 'd-dus alles komt goed met hem, hij gaat niet dood?' zei ik met lichte hoop.

james en ik kwamen aan bij de oefenruimte ik was lang genoeg om over de rest heen te kijken daar zag ik Huna dansen en achter de aparaat stond Yu, hij was lid van de groep die mij regelmatig sloegen. ik mog niets laten merken aan de rest. ik deed maar net alsof er niets aan de hand was. ik liep ook verder in de oefenruimte ik deed me jack uit en legde hem op de grond. net zoals mijn gitaar tas en school rugzak.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
'lucy je moet gewoon naar hem toe gaan en op zijn mond pakken heb schijd aan die vriendjes van hem.' fluisterde ik. 'mischien schaamt hij zig wel voor jouw schoonheid.' grapste ik en begon te giegelen. 'Zo zou hij toch niet zijn? Wie weet hoeveel meiden hij heeft.' zei lucy plots en ik zag haar twijvelen. 'ik weet het ook niet lucy zolang zit hij hier niet op school. en ik spreek hem ook niet elke dag.' grapste ik. 'ik denk dat jij het beste weet hoe yu wel is.' fluisterde ik even later.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
net als altijd liep ik met drake mee naar het gebouw.
met verbazing keek ik naar wat er allemaal gebeurde daar ver achterin zat het grotemonster. moest ik me kans grijpen nu hij in het gypse licht? vroeg ik aan mezelf. mijn hoofd vulde zig met woede en vraag gevoelens.''nee ik moet wachten op het perfect moment.'' ik glimlachte vriendelijk en liep verder de zaal in
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptyza dec 13 2014, 18:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

'Gast wat heb jij gedaan. Doe je wel voorzichtig' zei ik toen ik zijn been zag en pakte de stoel die in de hoek achter ons stond 'Hier het is geen stoel maar een kruk ok goed?' zei ik en zette de kruk achter hem neer. 'en jah Delle we gaan hele dag danse, Zorg je dat je niet weer zo ziekjes er uit gaat zien als gistere en neem op tijd pauze eh' zei ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik staarde delle recht in de ogen aan Ik wst dat ik hier binnen niks mocht doen. Toen ik mijn pet terug op mijn hoofd kreeg zuchte ik en deed me haar geod. Ik sjockte naar de achtere lijn en luisteren naar alles.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yidae

Ik sprong de zaal in en ging in het midde staan 'Let get started' zei ik lachend
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptyza dec 13 2014, 19:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Gast wat heb jij gedaan. Doe je wel voorzichtig' zei de jongen die waarschijnlijk choi hete. 'ehehahaha....' lachte ik genant. 'leuk he als mensen zig niet aan de regels houden.' zei ik en lachte. 'deed mee aan een toernooi, maar me tegenstander voerde een verbode techniek uit dat mijn bot zo erg lied scheuren dat het haast gebroken was.' zei ik eerlijk en maakte er meer een loletje van. 'jah cool, een kruk is ook goed.' zei ik en kuchte nog even zwaar achteraf. 'hey? jij bent die gozer die een sigaret van me wilde. tijdens dat feest.' zei ik erg laat maar entausjast. ik streelde door me haar heen naar achteren toe. 'je haar zit tof man.' zei ik en wilde hem een begroetings box geven.

ik ging met moeite op de kruk zitten. 'oi, heb je een aparaatje waar de muziek op staat?' vroeg ik. ik kreeg iets van hem waar ik muziek uit kon halen. ik knutselde wat aan het geluid en lied de bas lekker hoog. 'tik tak tik tak.' zei ik  zachtjes en trommelde op de tavel met de muziek mee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik ging ergens naast yidae staan. 'wat doe jij in je vrije tijd? ga jij ook naar een school?' vroeg ik nieuwschierig aan yidae. ik glimlachte met me ogen dicht en kantelde mijn hoofd ietsjes schuin.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
'lucy je moet gewoon naar hem toe gaan en op zijn mond pakken heb schijd aan die vriendjes van hem.' fluisterde ik. 'mischien schaamt hij zig wel voor jouw schoonheid.' grapste ik en begon te giegelen. 'Zo zou hij toch niet zijn? Wie weet hoeveel meiden hij heeft.' zei lucy plots en ik zag haar twijvelen. 'ik weet het ook niet lucy zolang zit hij hier niet op school. en ik spreek hem ook niet elke dag.' grapste ik. 'ik denk dat jij het beste weet hoe yu wel is.' fluisterde ik even later.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
toen ik langs drake liep draaide ik in mijn beweging zijn pet de andere kant op, ja draaaa~ky kom je ook dansen.' zei ik en lachte zachtjes.
ik liep ook naar het midden toe en ging achter de zwartharige jongen staan op mijn plekje. ik luisterde mee naar wat setto allemaal vroeg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik keek speels naar drake die stoer naar mijn ogen keek. ''ik wil ook zo stoer zijn las hem.'' zei ik in gedachte en keek verwonderlijk naar drake.
'ziekjes?' herhaalde ik jay kinds. ik keek van jay naar yu en dan naar yidae die al klaar stond. 'lets started.' zei yidae 'woeeeep, dance dance~' zei ik vrolijk en maakte een draaiende dans move om jay heen. 'delle?' zei yu als een vader toen ik jay zijn vraag op pauzes negeerde. 'yeesssss i wil take breaks.' zei ik kinds en sprong nog een paar keer toen ik op mijn plek stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Emptyza dec 13 2014, 20:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

'Gewoon de regels ook overtreden en zijn rib breken' zei ik lachend maar daarna keek ik even geschrokken 'eheh sorry dat had ik moet mogen zeggen' zei ik en legde me hand in me nek.  'hey? jij bent die gozer die een sigaret van me wilde. tijdens dat feest.'  zei hij ik keek hem even goed aan 'hehe oh ja dat was jij, Thanks nog die had ik echt hard nodig' zei ik  'je haar zit tof man.' ging hij verder 'aight thanks,' Ik beantwoorde zijn box.

Laten we gewoon gaan dansen. yu vroeg om muziek. Ik gooide mijn Mobiel naar hem toe, hier stond ook mijn eigen gemaakte muziek op dat was ik volledig vergeten. ook de muziek voor het concert stond er op. DIt mocht eigenlijk nog niet gedraait worden.

'jongens laat je maar gaan ik zal zo goed mogelijk helpen met dansen, niet dat ik er goed in ben maar jah eh shit happends' ik liep tussen de dansende jongens rond

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Toen tayoni mijn pet goed draaide lachte ik naar hem. ' Ik dans je er wel uit hoor tayoni 'grapte ik. Ik maakte random moves rond tayoni heen


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yidae

. 'wat doe jij in je vrije tijd? ga jij ook naar een school?' vroeg setto die naast me was komen staan 'Nee ik ga niet meer naar school, ' zei ik terwijl ik langzaam begon te dansen op de beat 'Ik werk in een kledingwinkel zodat ik genoeggeld heb om mar Snowy naar London kan waar ik kan gaan trainen' legde ik uit, ' oh in mijn vrije tijd dans ik en ga ik uit met meiden' zei ik lachend. 'gewoon vna je leven genieten'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy
'Ik denk 6 weken dat hij bij mij blijft aangezein zijn been 6 weken in het gips moet. EN nee ik ga niet in de pauze langs. Ik denk dat hij zich schaamt voor me ikvraag het straks thuis wel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 38 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 38 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: