cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptydo sep 11 2014, 20:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik keek er in zonder dat ik het doosje aan gepakt had. ik verstijfte lichtjes en dijnste snel van de bank af. 'oooi! D..dat is d-d-dedokters troep.' ik kon het D woord nog net over mijn tong heen krijgen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
*numh numh numh*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptydo sep 11 2014, 20:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'Anders breng het in de wc.. Drake zei dat hij daar was. Ik moet nog even iets regelen met mijn manager' Zei ik en durkte het doosje dicht in de hadnen van setto. Deze wc is niet bezit dus hij zit waarschijnlijk in die hal wc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptydo sep 11 2014, 20:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'waarom moet ik het brengen?' vroeg ik en pakte het doosje voorzichtig aan.

(rea james)
met twee handjes hield ik het doosje ver voor me uit. ik wandelde de gang op. opzoek naar de wc. ik vond de wc en liep naar binnen toe ik keek onder de deurtjes door en zag bij een deurtje schoenen. 'huna?' zei ik en schoof het doosje onder de deur door.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
plots hoorde ik me naam. ik keek tussen mijn benen en zag dat vervelende ijzere doosje. 'JAAAAAH! urg ik neem het zo in verdommen.' zei ik gestrest om dat ik bijna dood was in de game op me mobiel. toen ik even niet keek was ik dood gegaan. ik hees me broek op en deed de deur open. 'ik kom al...' zei ik en raapte me doosje op. ik zag dat setto een beetje achteruit dijnste. 'het is geen gif hoor.' zei ik speels en nam me pilletje in met een slok water.

samen met setto liep ik naar de oeveruimte toe en ging samen helemaal los met dansen. setto was soms zo speels. vooral als hij op zijn gemak voelde was het net een groot kind. yu zij dat ik ook zo speels was als een kind.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
mijn tegenstander stond voor me we maakte een eervolle buiging naar elkaar uit respect. 'si~jak' zei een schijdsrechter langs de zijkant. dat betekende dat het gevecht mog beginnen. me tegenstander trok gelijk zijn voet en been recht omhoog naar het plavon toe zodat ik niet als eerst hem kon raken of bij hem kon komen. dit deden hoge rang koreanen altijd in het begin en ik was even vergeten dat ik eigenlijk meteen bij hun naar achteren moest stappen. de jongen raakte mijn hoofd met zijn voet bijna. ik kon net optijd naar achterne leunen. snel maakte ik een lage draai over de grond heen waardoor de iets tragere koreaan gevloert werd.

na een paar seconden stond hij weer op. ik had zeker al een punt verdient met die actie. de koreaan begon zoals verwacht met allen maar trap en afstands tegnieken. en de engie manier om die op afstand te houden is een trap tegniek tegen hem doen. we makte allebij wat pogingen. ik hoorde me opa wat dingen tegen mij roepen. ''pf dat had ik ook wel gezien hoor.'' dacht ik in mezelf. ik haalde weer een aanval uit en raakte hem vol in zijn buik met de vreef van mijn voed.

opa yu
'awwwaaai!! yu! let op!' schreeuwde ik gebrekkig nederlands en half japans. 'opening opening' zei ik in het japans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptydo sep 11 2014, 21:17


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

de beide presentators zaten al klaar. en wachte nog op de meiden vcan dreamers. die kwamen allemaal binnen. De fans zaten ook al weer terug op hun plek. 'laten we beginnen met een paar persoonlijke vragen.' Zei de vrouwlijke presentator.

'Eam-eam Wat is het gekste dat je ooit hebt meegemaakt met een fan?'

'yuli Hoe bereid je, je voor op een optreden?'

'Rose Wat doe je graag naast het leven als artiest?'

'Angel Aan welke artiest heb je een hekel?'

'Butterfly Is het leven als artiest echt sex, drugs en rock&roll?
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptydo sep 11 2014, 21:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
'Eam-eam Wat is het gekste dat je ooit hebt meegemaakt met een fan?' vroeg de vrouw. ''mmhu, kan ik dit wel vertellen?'' 'ik heb wel eens mee gemaakt dat een groep jongens me stonden op te wachten in een steegje. en ze bleven maar zeggen da ze met me naarbed wilde. gelukkig heb ik scherpe nagels dus ik ben er wel onderuit gekomen.' vertelde ik eerlijk. angel keek me met een dode blik aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yuli <3 jeff
'yuli Hoe bereid je, je voor op een optreden?' vroeg de vrouw. natuurlijk gan we vlink oevenen maar dat niet alleen een half uur voor de optreden gaan wij vlink relexen zodat we goed ontspannen zijn en onze fans een geweldige show kunnen geven.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
'Rose Wat doe je graag naast het leven als artiest?' vroeg de vrouw. 'nouw ik werk wel eens bij mijn ouders in hun eigen bedrijf. verder ga ik ook naar school. en het liefst doe ik gezellige en leuke dingen met me vriendinnen op het strand.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'Angel Aan welke artiest heb je een hekel?' vroeg de vrouw als enalaast aan mij. 'aan wie ik zeker een hekel heb zijn jongens die denken dat ze alles kunnen en alles beter weten dan iemand anders. voornamelijk jay-D choi. zie ik een keek best boos. ik maakte en elegante hairflip en me pijpekrullen kwamen weer perfect terug in model.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'Butterfly Is het leven als artiest echt sex, drugs en rock&roll?' vroeg de vrouw. 'umh nou ik zit hier nog maar net bij de groep en zover ik weet is er geen sprake van drugs en sex. natuurlijk gaan ook wij soms uit daar zijn we jongeren voor. maar niet in een overdreven staat. natuurlijk moet er naast het leren en harde werk ook plezier gemaakt worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptydo sep 11 2014, 22:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

ik zat onderuit gezakt en bij de vraag van angel moest ik lachen'Sommige weten ook meer' Zei ik zacht en lachte uitdagend.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

'Das zeker wel heftig, Loop je nu standaard met zun twee?'

'Gewoon lekker chille voor het concert dat is zeker belangrijk. Praten jullie dan over dingen?'

'Jay D choi?, je bedoelt dat in de zin van James de actuer? Hij is aanwezig zullen we hem er bij roepen?'

'IS er al een jongen in het spel voor jouw?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptydo sep 11 2014, 23:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yuli <3 jeff
'Gewoon lekker chille voor het concert dat is zeker belangrijk. Praten jullie dan over dingen?' vroeg de vrouw. 'hihi, wat de meeste meiden doen. lekker op de bank zitten en over jongens praten bijvoorbeeld.' zei ik speels. ik maakte een hartje met me handen naar het publiek toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
'Das zeker wel heftig, Loop je nu standaard met zun twee?' dat doen we zowiso meestal ja. en natuurlijk hebben we nog andere regeldjes die we niet met iedereen mogen delen.' zei ik en glimlachte af en toe net alsof ik ene binnenpretje had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
''ik moet aan me karakter emago denken dus veel ruzie kan ik nu niet gaan zoeken.'' 'ik denk dat diegenen zelf wel weet wie ik bedoel. en neeh doe maar niet dadelijk kun je nog onder hem gaan dwijlen. en tenslotte gaat het nu even niet om hem. ''ugh ik haad het om te zeggen.'' 'maar om butterfly <3' zei ik elegand en flirtey. 'tenslotten is zij hier nieuw.' zei ik vlug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'IS er al een jongen in het spel voor jouw?' vroeg de vrouw. bij deze vraag blooste ik lichtjes. ''wat moet ik hier op antwoorden.'' ik keek rond of ik drake kon vinden. maar er stonden teveel mensen om hem te herkennen. 'n-neeh niet echt.' zei ik verlegen. en knuffelde mijn knuffel die ik bij me moest houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptydo sep 11 2014, 23:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

'Kan je er geen vertellen aan de fans. Idereen wil het nu graag weten'

'en wat bespreken jullie dan precies?"

'Dan moet hij echt een klootzak zijn, Oh je houd toch van butterfly? de fans hadden het iedee dat je haar niet uit kon staan omdat ze jouw beste vriend vervangt' Zei ze brutaal

Dus idereen maakt nog een kans. Jongens begin met flirten zou ik zeggen. Maar doe voorzichtig met haar eh, Op wat voor jongens val je'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

she couldn't stand i was right isn't she. Zei ik zacht en me manager stond naast me 'Daarom had je haar er ook uit moeten zetten toen ik het zei.' Zei hij grommend in het koreaans. Ik keek op 'Hey... Ze heeft misschein geen respect voor mensen met meer ervaring of hun bazen maar je kan haar dat niet af nemen' Siste ik in het koreaans terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptydo sep 11 2014, 23:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yuli <3 jeff
'en wat bespreken jullie dan precies?' vroeg de vrouw. 'hihi, nou angel praat meestal over de lekkerste en stoerste uitziende jongens. en eam~eam heeft het meestal over kpop idolen.' vertelde ik. en deed vrolijk met me armen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
'nee sorry het is voor onze eigen prive. maar natuurlijk kijken we wel uit met kleding die we aan trekken als we uit gaan.' vertelde ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'Dan moet hij echt een klootzak zijn, Oh je houd toch van butterfly? de fans hadden het iedee dat je haar niet uit kon staan omdat ze jouw beste vriend vervangt' Zei de vrouw brutaal. ''ugh wat? ik heb nooit iets laten merken aan de fans van dat gedoe. ze trolt me gewoon.'' 'wat? sorry maar butterfly en ik kunnen heel goed overweg met elkaar. het is jammer dat iemand uit de groep gaat waar je vrienden mee bent maar het is gewoon ongelukkig toeval dat er presies iemand komt die haar dingen ook kan doen of volgens u overneemt. ik en butterfly hebben veel gemeen en we gaan regelmatig iets leuks doen met elkaar.' zei ik lievelijk. en keek aardig in de richting van mellanie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
(lees angel) ik glimlachte tevreden net alsof angel gelijk had in wat ze zij. ik wist niet presies wat er speelde in angels hooft maar iets leuks had ze nog nooit met mij ondernomen. gelukkig had ik een knuffel waar ik me in kon verstoppen.

'hihi, o-op wa..wat voor jongens?' herhaalde ik haar zin. 'jongens met gevoel. die zorgzaam zijn en hun meisje willen beschermen. maar haar ook kunnen los laten.' vertelde ik verlegen maar voelde me iets blijer van binnen. 'hihi, en natuurlijk een redelijk verzorgt lichaam eentje die kan flirten.' zei ik blij en knipoogte naar het publiek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptydo sep 11 2014, 23:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

'Gaan jullie veel uit?'

'Kan je uitleggen wat Kpop idolen zijn tegen de fans en mensen die er niet in bekent zijn?'

'En dit filmpje dan' Achter hun speelde een cam filmpje waarop angel gemeen deed tegen Mellanie op de fotoshoot. 'Der zijn eer van at soort filmpjes en we hebben er nog meer laat ze maar zien'. Ineens stond james op en liep naar de projector en trok de stekker er uit. 'Sorry storing' riep hij naar voren toe terwijl hij de stekker nog in zijn hand hield.

'ooh dus een echte gentleman' Zei ze lachend 'En kwa uitelijk we willen alles van je weten'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James
toen engel aan de buurt was keek me manager blij en knipoogde nar de presentator. Ik keek naar het scherm en zag bepaalde filmpjes die niet geshowt mochten worden. 'Dit kan je haar niet aan doen' Zei ik kil en stond op om de stekker ide de beamer te trekken. 'Sorry storing' riep ik naar voren toe. en zwaaide met de snoer. ''Hier ga ik klappen voor krijgen maar beter dan dat hun in het verkeerde licht komen, Zeker mellanie mag niks verkeerds overkomen''


Laatst aangepast door Evilian op vr sep 12 2014, 00:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptyvr sep 12 2014, 00:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
'rose gaat het meest van ons uit net als Yuli.' vertelde ik. en keek geschrokken richting het scherm dat tevoorschijn kwam.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik hield me verder stil en keek glimlachent naar de beelden. 'oh dat? gaat het daar om?' zei ik al lachent en keek elegant naar de fans. ik maakte een hairflip. ''grrr morgen gaan al die camera's er aan in de dorm!''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
ik probeerde kalm te blijven en beet heel even op me lip. ''oh god wat moet ik daar nou op verzinnen.''

ik was opgelucht toen plots het scherm uit ging. ''bedankt kleine engeltjes daar boven.'' zie ik tegen mezelf.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'ooh dus een echte gentleman' Zei ze lachend 'En kwa uitelijk we willen alles van je weten' zei de vrouw. ik begon hevig te blozen. ''owh moet ik echt alles vertellen?'' ik plukte aan mijn ponny en keek verlegen het publiek in. 'hihi ik heb een ruime smaak hoor hihi. jongens met zwart of blond spikey hair tot donkerblond en bruine krullen.' zei ik verlegen en lachte blij naar de fans terwijl ik weer lichtjes moest blozen.

ik hield me verder stil en keek naar de beelden.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yuli <3 jeff
'hihi dat zijn jongens uit het buitenland meestal zijn het chinesen japanners of koreanen. we noemen ze meestal asians. vaak zijn die jongens onwijs knap en zitten ze in een jongens bandtje.' lechte ik uit.

er kwam een scherm naar beneden. met een filmpje dat net begon. 'hey! is dat niet zoon filmpje dat angel jaloers was op de kleding van mellanie die zij net nieuw had en angel niet mog hebben toen ze in de winkel er naar vroeg hahaha.' zei ik zonder enige schaamte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptyvr sep 12 2014, 00:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

Eameam, 'waar gaan jullie uit

yuli, 'betekent Kpop niet koreaanse pop? dis specifiek voor korea? want je hebt ook Cpop, Jpop Tpop?'

angel, de presentator keek op 'Jay..' zei ze een beetje teleur gesteld 'sorry we hebben storingen veroorzaakt door de manager Jay' Zei ze kill. . 'Maar deze filmpjes zijn gemaakt op de fotoshoot. Er zit ook nog geluid bij maar die konde we niet fixe. We zullen ovegrens als die filmpjes linke op onse site, Kunnen de fans hun eigen mening er over geven. Angel heb je er niks over te zeggen'

rose, 'Uitgaan op het strand. Krijg je dan niet veel last van je fans?'

mellanie,'En wat vind je een gezond lichaam dan?'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik luisetrde naar mellanie ''Zie je nou ze valt nie voor je wat haal je toch altijd in je hoofd'' gromde ik tegen mezelf ''OKAY GEDACHTENS VERLAAT ME NU''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ik liep terug en ontweek me manager. Ik ging zo staan datik nit alleen was en hij niks kon doen.


Laatst aangepast door Evilian op vr sep 12 2014, 00:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptyvr sep 12 2014, 00:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik kreeg wel een rake klap tegen me aan. maar zonder al teveel energie te verspillen kreeg ik al genoeg punten om door te gaan.

de volgende ronde zou ik zonder bescherming vechten tegen een kickboxer, dat was altijd een andere style gebruiks aan wijzing dan die andere vecht sporten. en dit vond ik meestal altijd veel uitdagender het leek een beetje op straat vechten. ik stond weer tegen over mijn nieuwe tegenstander. deze jongen zag er niet veel breder uit dan ik. ''shu die kan ik makkelijk aan.'' we kregen het start sinjaal. dit keer kon ik lekker oplos beuken. ik hield mijn boven armen en vuisten dicht bij mijn hoofd. om mezelf te beschermen. zowel ik als mijn tegenestander sloegen op elkaar maar geen van de slagen waren mooi of krachtig genoeg voor punten. ik sloeg raak tegen zijn kaak aan. en vervolgens een paar kombie stoten vol in zijn maag. hij kuchte hevig. de schijdsrechter kwam er tussen en hield me van hem af. vervolgens maatke me tegenstander een aantal kombie's tegen mijn armen aan die ik voor mijn hoofd hield. onverwachts sloeg hij een keer hard richting mijn lever wat eigenlijk niet mocht maar de schrijdrechter zij niets. ik krampeerde even en lied perongelijk mijn dekkeing vallen. ik werd 3 keer raak geslagen in me gezicht. ik probeerde er onderuit te komen voor de volgende rij slagen en kon dat alleen maar doen door een trap tegniek. voor mijn gevoel hat ik geen andere keus. ik gebruikte ene zijwaarse duw trap. hij hield mijn been vast. en plante zijn eleboog hard tegen mijn been aan. het deed vlink zeer en een steek ging door mijn been onderbeen heen. met geweld trok ik hem terug. ik wankelde even en kon er heel even niet goed op staan maar ik zette door en ramde mijn vuisten in de gezicht van de tegenstander. ik greep hem vast in zijn nek en plante mijn knie een aantal keer in zijn buik.

opa yu
'aaaihooo!!! yu!! gaat het jonge?' zei ik geschroken in het gebrekkig nederlands en hield me hoofd vast van de schrik. ''oooh als yu maar niet tever gaat met die knie trappen.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'En wat vind je een gezond lichaam dan?' vroeg de vrouw. 'hihi, iemand die regelmatig sport en die geen overgewicht heeft maar ook niet uit gemagert is.' ik begon in mezelf te giegelen en werd een beetje nerveus. 'hihi, m-mischien wel iets gespiert.' zei ik blozent vervolgens verstopte me mond in me knuffel.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
'haha, strand feestjes zijn ook leuk maar ik ga uit in de stad. in een bepaalde club en de meeste fans weten hun limit tenslotten mogen niet zomaar iedereen daar naar binnen.' vertelde ik vriendelijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'Angel heb je er niks over te zeggen' vroeg ze. 'niet iedereen heeft zijn luky dag elkedag van de week. en dit zijn vrij vroege opnamens toen ik butterfly nog niet zo goed kende. van mij mogen ze het kijken maar de fans weten vast wel dat ik niet zomaar gemenen dingen doe of zeg. ik heb fans nog nooit af gewezen en tenslotten ben ik wel angel.' vertelde ik serieus met een flirty hairflip en knipoog naar de fans toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yuli <3 jeff
'pff zoveel weet ik er ook niet van hoor haha, eam eam praat hier het meest over ik kan hier geen antwoord op geven. google weet het antwoord vast op die vragen als de fans daar intressen in hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptyvr sep 12 2014, 00:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

Eameam, ''waar gan julle uit dan?'

yuli, 'Dan zal ik het voor de fans uitleggen, Kpop staat voor koreaanse pop. HEt is een speciale tak in de muziek wereld in korea. Het bestaat uit Jongens groepen en meiden groepen, Iedereen zijn eigen concept. een paar bekende zijn 2ne1, Team B, Bigbang, DBSK, Girl genegration.'

angel, 'Als jij het zegt' Zei ze

rose, 'welke club en wilke limits?'

mellanie, 'das zeker neit verkeerd, Wil je leiver dat de jongen jouw uitvraagt of zal je dat zelf ook doen?'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Me manager kwam naast me staan hij fluisterde boos 'Na deze twee weken ben jij nar korea, Je maakt daar maar een opleiding af.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Emptyvr sep 12 2014, 00:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
het begon mij een beetje te persoonlijk te worden. ''kom op verlegen type ofzoiets...'' 'nee i-ik stap niet zo s-snel af o..op jongens.' vertelde ik en had eigenlijk geen zin meer om verdere vragen te beantwoorden. maar dat moest toch gebeuren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
'we veraden niet zomaar onze uitgaan plekjes. we willen het ook leuk houden voor de mensen die daar komen om te dansen en te genieten. en als we het wel willen medendelen zeggen we het heus wel op de fan site.' vertelde ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
'als de fans de club naam willen weten moeten ze naar posters zoeken in de stad daar word het meestal vermelt.' vertelde ik vriendelijk

'dat ze gewoon moeten wachten in de rij net als iedereen die naar de club wilt. en dat ze niet zomaar aan mij moeten komen als ik dat niet gevraagt heb of dat niet wil. want dan worden ze er ook uit gesteurt. de boddygears kennen ons daar redelijk goed en we promoten hun club.' vertelde ik verder.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
''oke die camera's zijn er geweest nu!!! en die foto graaf ook!'' dacht ik in me hoofd en bleef lief en vriendelijk kijken naar de fan's
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 6 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: