cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 14:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

looks like acadrabra van Miss A maar die kenne ze hier niet. dan moet het genle man zijn ging er om in Bee's hoofd. Hij sprong op 'I KNOW THIS ON I KNOW THIS ONE ITS GENTLE MAN OR ACADRABRA VAN MISS A' gilde hij over de fans heen.

'De eerst was goed. jammer dat het zo snel geraden was. we hadden angel wel langer in deze positie willen zien staan. de volgende is eameam lkik'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik lied yu met moeite los en liep wachter ze aan 'cola als het kan' zei ik zacht. Ik zag dat Yu mank nar de tafel liep ''sukel'' dacht ik toen ik hem zo zag lopen ik vond het echt niet leuk. Ik lsuiterde naar het gesprek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 14:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
ik wist gelijk van wie dit nummer was. ik beelde meer een zombie dans uit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'huna gaan we weer naar die show kijken?' vroeg ik aan hem.
(lees huna)
ik werd mee getrokken en ging naast bee staan. ik keek naar huna die helemaal los ging. 'hey...' zie ik vrij neutraal tegen bee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'seth noem me nou please gewoon delle.' zei ik speels. 'maar is goed. ik denk dat we het wel redden op de dansvloer nu.' ik pakte setto zijn hand vast en truk hem mee naar buiten en sluurde hem mee tussen het publiek door ik ging naast een gozer staan met zwart haar en rode kleding. ik zag een meisje met ene koptelefoon op die een sombie na deed. haar lippen zongen geluids loos het nummer mee. langsamerhand ondedekte ik dat het een liedje was van micheal jackson. hij is de king van pop wie zou dat niet weten. mijn hoofd bewoog mee op het nummer dat ik in me hoofd had. ik draaide een soepel rondje en deed de moonwalk. terwijl ik het nummer van triller mee zong. het was niet zacht en stond best dicht aan het rand van het podium.


Laatst aangepast door mellodey op vr sep 12 2014, 14:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 14:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'yeah i knowe...' zei ik koeltjes.
'hoe was het op je werk? vroeg ik aan lucy en speelde met me lege vlesje.
ik negeerde me opa een beetje. ''altijd die vervelende opmerkingen.''

opa yu
'hoe bedoel je je weet het? je loopt nu al zo mank als een kip zonder kop.' zei ik ene beetje streng maar wel lollig bedoelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 14:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'Hey bro look out we don't have the place to dance here' Zei ik tegen ee nvan de jogen die mee danste op het nummer van mickeal jackson. 'Hey setto' Zei ik blij


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

het werd onmiddelijk geraden maar de presentator lied haar even door danse tot ze een klein foutje maakte 'Jaah helemaa lgeod het was triller, nu de volgende das Yuli klik


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'en kip zonder kop loopt normaal tot hij naar 5 sec sterft. DAt komt door de bloedstroom door het lichaampje. De spieren werken nog voor ongeveer 5 sec.' Zei ik slim en ik schaamde me daarna enorm. ik kroop een beetje inelkaar. gelukkig was yu daar en stelde een vraag 'oh jah was gezellig. Veel gepraat met oudjes en zo maar ook heel vermoeiend.' Zei ik blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 14:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yuli <3 jeff
ik luisterde nar het muziekje maar wist totaal niet wat ik moest toen. met een beetje verbaast en verward gezicht keek ik het publiek. ik deed maar wat. sexy dans bewegingen. en snapte het liedje niet zo goed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'hehe, if huna dance you can't stop him.' zei ik en glimlachte. terwijl ik naar huna keek. 'how are you? you are watching it al the time. that girl groep i mean.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'i love micheal jackson!' zei ik speels en maakte een hairflip. ik keek weer aandachtig naar het meisje dat iets probeerde te dansen. 'waah? wat is dat nou weer...' zei ik tegen mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 14:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'But your hitting everyone thats kinda rude.' ik wees naar achtere naar de fans die boos keken naar delle en zin dans achties waarbij hij op vele tenen stondt. 'Just dance later okay.' Ik richte me naar setto 'Isn't that i want him to stop. You know how I love it to dance. But the other people will hate him i just try o help him' zei ik lief. 'Well they are kinda adorble. I have seen them a few days ago never believed they will be this kinda of big.' Zeiik en keek toe hoe ze het meisje danste.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

d etijd was op 'Jaah heel sexy maar dit was ook heen heel moeilijke genaamt haremshake' Zei de presentator lachend 'Goed je best gedaan yuli, nu mag rose het is eigenlijk een duo dans dus we zien wel hoe het haar afgaat klik'

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 15:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yuli <3 jeff
'awh.... maar deze was gewoon te moeilijk!' zei ik speels en stapte naar achteren toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
''eeeeeh ja hoe moet ik dit oplossen.'' ik dacht diep na en zag de nette jongen in de publiek staan die ik ook in de club gezien had. ''hij danste met mellanie in een vrij nette style. misschien kan hij helpen.'' ik danste eerst een beetje nestjes een solo dansje en wees daarna naar de blonde jongen die naast de zwart harige jongen stond. de jongen keek me helaas niet aan en er kwam een andere fan naar voren toe en mijn hand pakte. ik trok hem het podium op. en legde zijn hand rond mijn middel en hield de andere netjes vast. ik stapte naar voren en naar achteren als een nette dans. met mijn voeten en keek hem aan. ik draaide vervolgens naar hem toe met me rug naar zijn buig gericht en pakte zijn hand vast die ik vervolgens over mijn wang heen streelde en over mijn hals heen naar beneden toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'wel that is true...' zei ik en keek naar achteren naar de boze jongens.
'eh delle!?' zei ik neutraal. en tikte op zijn schouder. 'bewaar dat dansje maar voor zometeen.' zei ik en trok hem naar me toe zodat hij andere mensen niet hinderde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'whah, my daddy say's alwase that i'm born with the rude triat.' zei ik en stak speels me toch naar hem uit. terwijl ik een oog dicht hield. vervolgens maakte ik weer een hairflip. ik ging bij setto staan en swaaide naar de zwart harige jongen in het rood gekleed. 'haaaa~i i'm Huna bud call me Delle.' sachtjes danste ik met me armen dicht tegen mijn borstkast aan zodat ik setto niet raakte. mijn voeten stonden steel en keek plagerig naar de zwart harige jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 15:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

''nice to meet you delle you can call me Bee.' Zei ik en lied hem zijn gang gaan 'Look that silly fan can't dance. you can tell she tried to dance dirty dancing but the other fan fails alot' Zei ik blij

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

het was nog steeds niet duidelijk welk nummer het was net het nummer was ook nog niet afgelopen. dus ze lieten haar doordansen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 15:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'what is dirty dancing? its sounds like somting you danse in a disco or nightclub.' vroeg ik en probeerde langs huna heen te kijken maar hij speelde met me en ging telkens voor me staan zodat ik bee niet konzien.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'BE~eeee hunnybeeee.' zei ik speels 'you are not yellow. bud blakc hair is a good start.' zei ik terwijl ik trolde met setto. 'nannanana.' zei ik speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 15:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'well actaly its Big B but everyone says Bee in short. You never know maybe im normaly wearing yellow' ZEi ik speel terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 15:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik pakte huna vast bij zijn middel en probeerde hem aan de kant te duwen. delle gilde lichtjes. en spartelde alle kanten op. ''wat doe ik fout? O.o '' ik schoof hem aan de kant en ging naast huna staan.
'bee way are you not dansing with the girl? you can show it? right?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'bud nouw you are a hot burned biee~e becouse the red clothes. the girls makes you hot right?' zei ik plagerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 15:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'good plan but she didn't choise me. I know how too respect the place im in' Zei ik lachend. 'that would be it. A burned bee.. ofcourse they make me hot' I knipoogde naar delle
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 15:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
ik zuchte lichtjes. ik duwde de jongen een beetje weg. 'is er iemand die het ook wilt proberen.' vroeg ik in de hoop dat ik de fan niet kwetste. de fan ging uit zijn dak toen hij mijn lichaam mog aan raken. ik voelde duidelijk dat hij tegen mijn lichaam aan drukte met zijn hand doen ik dat deed en hem begelijde. de fan ging van het podium af en prate gelijk met zijn vrienden over mijn borsten en kond.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'hahahah, girls are the loveliest thing in the world <3' zei ik en en lachte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'bee she is asking for someone else.' zei ik en duwde bee naar de rand van het podium. 'get your chance!!' zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 15:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ik lette niet op en flikkerde voorover het podium op. 'Hey bro look out' ok draaide me om en sijnd dat ze de sprong moest doen. Ik sontd ver genoeg om dat op te pakken. Vanaf daar zouden we de dans verder kunnen doen. MAar zou ze wel een fan kunnen vertrouwen die zonet op zun donder ging?
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Emptyvr sep 12 2014, 15:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
een jong kwam naar voren gerold. en sijnde naar me. ik had zoon idee dat hij wist welke muziek het was. ''waarom noemt hij dan niet het nummer op?'' dacht ik en twijvelde en keek lang naar hem. ''dat is die jonge die yuli probeerde te bijten.'' ik keek naar achteren en daarna weer naar de jongen. ''ik doe gewoon wel voorzichtig. ik kan het best!'' voorzichtig rende ik naar het rand van het podium. en vloog heel even door de lucht heen. de crew schrok erg en stond gelijk op. ''ik wilde yuli niet met alle fans vandoor laten gaan aangezien mijn fanscore omlaag ging de laaste paar dagen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'haha, dan weet ik waar ik me opa kan achterlaten en dat hij goed verzorgt word.' lachte ik plagerig. 'en als ik langs kom zie ik jouw ook nog eens.' vervolgde ik

opa yu
'mmmh jong meisje is slim meisje?' zei ik wijs en oud.
(rea yu) 'deze oude man gaat nog lang niet naar een bejaardehuis!! ik ga liever dood dan dat.' zei ik op de reactie van yu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 8 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: