cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 35 ... 65, 66, 67
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 67 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 67 Emptydi feb 03 2015, 22:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik genoot van de homo dans en gniffelde. ik was op een afstandje gaan zitten in de schaduwen had de parasol zo gelecht dat het mijn lichaam bedekte als lucy, anne, mellanie of rose naar me wilde kijken. ik voelde iets in mijn kond zak en pakte het er uit. ''shit he? niet eens mijn eigen mobiel .'' dacht ik en keek er goed naar. ''aaaah, die van lucy....'' ik onlokte het de vinger af drukken lieten de swype beweging gewoon duidelijk zien. ik opende de foto's om te kijken hoe veel foto's ze van mij had. ik skrolde door de foto lijst heen en zag alleen maar foto's van de jay. ik keek steets bozer en geergerder. ''kut jay, moet hij nouw alles dwars zitten. volgens mij is ze mijn vriendin.'' dacht ik geergert en deliete uit wraak al haar jay foto's. gelukkig hoefde ik alleen maar de map er heen te slepen aan gezien ze netjes gesorteert stonden. ze had maar enkele foto's van mij hoogtens twee of drie. ook alle stomme klas filmpjes sleepte ik naar de prullenbak. verolgens lokte ik haar mobieltje weer en stopte het in mijn zak. ik pakte hem er weer uit en dacht even na. 'naaah, kan beter geen selka's maken.' zei ik zachtjes in mezelf en stopte de phone weer terug in mijn zak.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'he, wat. nee.... me oom heeft een hekel aan de overburen voornamelijk setto.... daarom hebben we ook een spreek verbot...' legde ik uit. en keek ene beetje beteutert.
ik zag dat anne naar setto wilde lopen ik ston ook op en trok aan haar arm. 'anne, setto houd van dansen.' zei ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'drake kun je helpen.' riep ik naar de deur waar drake zig bevond. ik probeerde lola zo goed mogelijk vast te houden zodat ze niet zou vallen of iets dergelijks. 'kun jij de spullen dragen drake.' vroeg ik aan hem. 'lola je gaat met mij mee naar huis.' zei ik serieus. en liep steets meer naar de deur toe om haar mee te nemen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik danste vrolijk mee en glimlachte trots. 'Woeeeep' zei ik en bewoog met mijn heupen heen en weer en vervolgens van voren naar achteren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik sprong ook op het podium toen setto al rond de 3 minuten had mee gedanst. 'whoooh dance dance!!' zei ik en bouwnste jay half aan de kant. ik was blij dat ik het filmpje ooit eens bekeken had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
*speelt met lay*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik keek naar bee en genoot van elke beweging die hij danste hij had zoveel plezier het straalde er gewoon van af. ik ondersteunde mijn hoofd en glimlachte voor me uit richting bee.

-------

http://cursedsoul.forumaction.net/viewtopic.forum?t=67
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 67 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 35 ... 65, 66, 67
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: