cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 16:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik had yu gevraagt of hij me wilde brengen maar kwam er later pas achter dat hij helemaal geen auto meer kon rijden door zijn been. ik bleef vragen of ik er iets op mog tekenen of schrijven, yu bleef wijgeren. Yu stelde voor om gewoon mee te gaan en samen met de bus te rijzen. tenslotten kon hij zelf niet thuis komen. dus is ik zou hem na het oevenen met trots bij lucy thuis brengen.

yu en ik kwamen aan bij het oeven gebouw. 'dell weet je zeker dat je dit wilt doen dat idole leven?' vroeg Yu kill. ik kon zijn bezorgt heid over zijn verleden lezen. 'Yu, dit is iets wat ik al heel lang wilde. dat weet je toch. ik zal aan me ouders laten zien dat ik het wel kan.' zei ik vol trots en zelf vertrouwe. ik dacht aan vroeger en hoe hulpeloos ik was na een van mijn eerste aanvallen in het policiburau en dat ik daar yu voor het eerst ontmoet had. hij was zo zorgzaam. ik understeunde yu zover ik dat kon dragen. de deuren gingne automatisch open gelukkig.

in de oefenruimte was het nog leeg we waren veelste vroeg gekomen. yu keek naar een van de draai tavels waar muziek op gespeelt werd. hij liep er naar toe en ging er achter steen. ik zag hoe zijn oogjes glinsterde. ''stiekem wilde hij het wel.'' 'YUUU~ zet fantastic baby op!!!' schreeuwde ik en wilde mijn telefoon gooie met een snoertje. yu schrok van mijn actie en ving hem nog maar net op. 'dude dat kan k niet maken.' zei yu. 'kom op ze zijn er toch nog niet. een liedje kan toch geen kwaat?' yu twijvelde en sloot de telefoon toch maar aan. hij draaide aan wat knopjes en er kwam geluid uit. hij stelde de goede verkwentie in en hardheid en wat hij ook allemal deed. ik begon op de muziek mee te dansen en lied me helemaal wild gaan. yu skipte door wat nummers heen om het liedje te vinden die ik wilde. en eindelijk daar was het liedje. ik zong mee met de onverstaanbare tekst. yu had mij geleerd hoe ik dingen goed moest uit spreken in klanken maar zelf verstond ik er geen zak van. yu lachte blij en volgde het koeplet van een andere zanger op. samen dolde we. ik begon het dansje te doen. 'danse, danse, danse, whoeeehoe~' zong ik mee. ik keek niet naar de deur maar na yu die heel graag mee wilde dansen maar met zijn krukken en been kon dat niet. inplaats daar van bewoog hij met zijn hoofd mee en draaide hij speels aan wat knopjes terwijl hij samen met mij rapte.
Yu keek ineene op en riep mijn naam zachtjes. ik negeerde hem en rapte vrolijk verder. yu stopte de muziek. 'heeey! het lliedje was nog niet af gelopen!' zei ik kinds. yu maate een beweging dat ik me moest omdraaien. dit deed ik ook en voor mij stond de rest van de groeps leden. 'ehehhhehee.....' zei ik beschaamt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
iets schudde aan mij. ik draaide me hoofd. 'mmh. delle, de wekker is nog niet af gegaan hoor.' zei ik slaperig. toen het geschud niet stopte opende ik me ogen. ik keek recht in lucy haar gezicht. ik schrok wakker en zat meteen overeind. ik stote me hoofd hard aan de schuine muur. 'FUUU~UUK!!' schreeuwde ik van de pijn. het boekje schoof van mijn borstkast af naar mijn schoot. lucy wild emij mee helpen met aan kleden. maar ik wilde niet dat ze me ochtentboner zou zien.

met moeite kreeg ik me kleding aan. nog effe snel voordat we de klas in gingen stak ik een siegaret op. ik dupte hem na een paar trekjes weer uit tegen een muur aan en liep half strompelent naar de klas. toen ik binnen kwam begonnen een paar jongens te laggen. 'oi, ik kan er hard mee slaan!' zei ik en tilde een kruk op. in de les ging ik zitten en negeerde/ontweek lucy voor de rest van de dag. in het bijzijnde van mijn vrienden.

delle wilde telkens op mijn been tekenen gelukkig kon ik hem nog net optijd tegen houden. hij wilde dat ik hem naar die oefending bracht ik wist niet presies wat hij deed daar totdat hij iets over een idole leven vertelde. (lees delle)

plezierig rapte ik mee meer in de style van TOP omdat mijn stem ook zwaar was. totdat de rest binnen kwamen dit merkte ik pas ook waneer ze al lang binnen stonden. ik stopte de muziek omdat delle het nogsteets niet door had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]riven
'Riven riven' schreeuwde ik tegen het lichaam 'Alsje me hoord beweeg iets' hoorde ik iemand schreeuwen. ik probeerde met al mijn macht. een simpel vinger beweginkje was alles wat ik voor elkaar kreeg. ik voelde dat waar ik op lag verplaatst werd. de hobbels waar het bed over heen reed deden pijn aan mijn pols. na enkelen uuren kon ik weer rustig liggen.

in mijn kamer was er veel gerommel ik wilde slapen maar dat ging niet met dat gerotsooi om me heen. wat was er aan de hand.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
James stond bij de poort te wachten. 'hey.' zei ik en klopte op zijn schouder. ik had mijn gitaar tas op mijn rug hangen. 'vandaag was er iemand die iets aan zijn been had. het zag er eng uit.' zei ik. 'wat heeft u... umh, heb je gedaan met je haar?' vroeg ik en verbeterde mezelf. ik legde de gitaar achterin zoals gewoonlijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik liep met drake mee de klas in en ging naast hem zitten toen yu binnen kwam met zijn verpakte been begon ik te laggen.
iks tote drake aan. 'kijk zo stoer is hij niet meer. dit word een eitje.' zei ik en keek met wraak oogjes naar yu.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
lucy wat is er met yu gebeurt? heb je hem te hard behandelt vanacht?' vroeg ik stiekem en begon te laggen.


Laatst aangepast door Timeless op wo dec 10 2014, 16:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 17:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

'mensen in het gips zullen niet snel engen dingen doen hoor setto' zei ik lachend en hielp mee met de gitaar tas achter in de auto te zetten 'de kapper is langs geweest en heeft me haar veranderd' zei ik. we stapte in de auto en reden naar het zieken huis 'Setto we gaan langs bij riven, Heb je het nummer geoefen spelen. Ik zal de piano doen als jij de gitaar ondersteuning doet' zei ik toen we bijna aan gekomen waren. We stonden voor het ziekenhuis.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'hij doet mee aan die stomme tournooien ikdacht dat dat leuk zou zijn maar ze slaan elkaar echt inmekaar' zei ik terwijl ik me opdrachten afschreef 'Maar hij logeerd nu in de kamer waar jij ook vaak sliep' zei ik blij en keek weer smoorverliefd naar yu
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 17:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik knikte bevestigend op zijn kapper verhaal. we stapte de auto in en james reed ergens naar toe. de weg kwam me niet bepaalt bekent voor. 'Setto we gaan langs bij riven, Heb je het nummer geoefen spelen. Ik zal de piano doen als jij de gitaar ondersteuning doet' zei hij plots. ik voelde me overvallen en keek hem verbaast aan mijn ogen waren erg groot. 'n-n....naar....' ik kwam niet uit me woorden. 'i-i...ik heb geoevent...' zei ik met moeite. met moeite liep ik voor uit naar het ziekenhuis. hoe dichterbijer we kwamen hoe meer me voeten vast genageld zaten aan de grond. 'wat heeft de gitaar en piano te maken met dat je lang.... l....langs......gaat.' vroeg ik. mijn lichaam voelde raar aan en trilde lichtjes. ik staarde naar het gebouw. ik was hier nog nooit geweest zelfs bij me geborte niet. ik had niets met zi....zie-ken-huisen of d-do....D.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
'daar zijn het jongens voor.' zei ik en schude niets begrijpent mijn hoofd. 'maar wel leuk dat hij nu bij je slaapt. eeeeeen hebbenjullie al?'  vroeg ik neiuwschierig en maakte me zin niet af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 17:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

'Het komt wel goed ziekenhuizen en dokter doen je geen pijn, We zullen direct door lopen naar de kamer waar riven licht' zei ik en stapte uit ik pakte setto's gitaar en daarna deed ik de deur van setto op en stak ik mijn hand uit 'om vertrouw me maar setto, we gaan Riven zien' ik trok hem de auto uit en begeleide hem naar de deur toe waar riven lag
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 17:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik pakte james zijn arm stevig vast toen hij verder liep. ik probeerde niet naar de dingen te kijken of naar andere mensen. ik bleef naar de grond kijken en james zijn voeten. iets stote tege mijn been en heup aan ik keek omhoog en zag een roltaveltje met operatie spul liggen mijn ogen werden groter en ik leunde steets meer tegen james zijn lichaam aan. ik bleef stil staan totdat het karretje weg was. mijn arm was in de arm van james verwikkelt. zelfs mijn ademhaling voelde ik versnellen.
we stonden bij de deur. ik keek james aan. 'i...ik w-weet niet of ik het kan.' zei ik stotterend en keek naar het bordje waar zijn naam op geschreven stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 17:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

Het moet er vast comies uitgezien hebben een giga grote jongne helaam rond een aisaat geklemt en bang voor alles wat los en vast zat in een ziekenhuis.  'i...ik w-weet niet of ik het kan.'  zei setto bang,'Gewoon adem blijven halen'zei ik en deed de deur open. Gelukkig stonden er alleen mar wat camera's en waren de intervieuwers zelf niet aanwezig. Het lieft wilde ik de camera's wegzetten ofdraaien maar dat mocht niet. Ik begeleide setto naar binnen toe' blijf ademen setto'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 17:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik werd naar binnen geduwt door james. ik stribbelde half tegen. en al helemaal toen ik dat vreemde machienes zag staan. ik had geen flauw idee wat dat was. zou het bij het ziekenhuis horen dacht ik. ik keek naar het bed en zag daar een oudere versie van me vriendje riven liggen. zijn haar was een andere kleur roze. waarschijnlijk net bij geverft. ik hield nog altijd james arm vast. 'wat ziet hij er oud uit.' zei ik zachtjes. het leek net alsof ij sliep en ik wilde hem niet wakker maken. voorzichtig liep ik naar riven toe. een aparaat die golfjes maakte begon hogere golfjes te maken. ik probeerde uit de buurt van dat aparatuur te blijven. naast hem stond een normale stoel. een van zijn handen waren onder de dekens gelecht de anderen lag er boven op. ik tikte met een vinger tegen zijn hand aan. 'riven, waky waky.' zei ik zachtjes. ik streelde met 2 vingers over zijn hand heen. 'riv?' vroeg ik zacht. verlegen keek ik naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 18:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

'hij slaapt en zal waarschijnlijk niet makkelijk wakker worden setto' zei ik terwijl ik achter de piano. 'zullen we dat nummer voor je spelen en laten zien hoeveel je om hem geeft?' vroeg ik terwijl ik zachtjes de eerste tonen aansloeg. 'oh dat apperatie houd in de gaten of hij nog leeft' dat zei ik teon me opviel dat hij er bang van was
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 18:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'i-ik begrijp het niet. waarom word hij niet zo makelijk wakker?' vroeg ik en prikte een keer in zijn wang. 'rivy?' zei ik nogmaals met steets meer een brok in me kil. 'zullen we dat nummer voor je spelen en laten zien hoeveel je om hem geeft?' vroeg james terwijl hij zachtjes de eerste tonen aansloeg. 'oh dat apperatie houd in de gaten of hij nog leeft' legte hij uit. ik keek james aan. 'n-nog leeft? d-dus.... h.ij kan d...do...od gaan zonder dat ding?' vroeg ik. ik liep langsaam bij riven vandaan. voorzichtig pakte ik mijn gitaar. ik ging naast james zitten op een stoeltje. verlegen keek ik nog even naar het bed. mijn hand bewoog over de gitaar heen. ik drufte niet meer naar riv te kijken. dat gevoel van binnen voelde zo vreemt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]riven
iets prikte in mijn wang. ik kreeg de neiging om te gaan bijten maar het lukte niet. in de verte op de achtergrond hoorde ik iets van geluid en stemmen.


Laatst aangepast door Timeless op di dec 09 2014, 18:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 18:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

'nee dat niet, hij houd de hartslagen in de gaten zodat als iets gebeurd de dokter snel kan komen, we speelde eest zonder zang een stukje waarna ik zachtjes begon te zingenn. Ik hield setto goed in de gaten zodat als er iets zou gebeuren k kon ingrijpen en setto kon steunen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 18:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
jay begon het melodie te spelen. na enkele deuntjes begon hij zachtjes mee te zingen. ik speelde verder op de gitaar. mijn blik was gericht op mijn hand en de snaren van het instrument.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
'daar zijn het jongens voor.' zei ik en schude niets begrijpent mijn hoofd. maar wel leuk dat hij nu bij je slaapt. 'eeeeeen hebbenjullie al?' vroeg ik neiuwschierig en maakte me zin niet af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 18:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

ME stem was teder en serieus,

'1 2 3
boy I'm counting down the days
until you're back in my arms,
I'll never love someone again.

Another 4 5 6 weeks
passed, but I still feel,
so much in pain my heart,
wounds even time cannot heal.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 18:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
het prikte in mijn buik. en mijn kil blokeerde steets meer. ik slikte. maar de brok ging niet weg. ik had de tekst vaak gelezen en wilde zelfs bijna mee zingen met james.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]riven
de stem word steets duidelijker. het was een stem die ik nog niet kende. naast de stem klonk een gitaar. waar had ik dat eerder gehoord. het geluid van een gitaar. ik luisterde naar de tekst dat verder ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 18:50

jay

we speelde een stukje melodie, 'Setto je mag mee zingen' zei ik toen ik aan hem zag dat hij zachtjes zijn lippen bewoog

Please come back
I will do whatever it takes.
I'll fight for you, I'd die for you
but I'm afraid, that it's too late, you're gone away.

Come back home,
Can you come back home?
Tossing and turning every night,
can't go to sleep without you girl so
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Emptydi dec 09 2014, 18:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik keek naar james toen hij zij dat ik best mee mog singen. ''ik kan niet zingen.'' was wat ik gelijk dacht. sachtjes kwam er geluid uit mijn mond bij de volgende koeplet dat james zong. ik zong steets iets verstaanbaarder mee. van het woordje girl maakte ik perongelijk het woordje boy van.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]riven
het gezang klonk erg mooi en zelfs zielig. ''maar waarom zijn ze hier en waarom zingt hij?''
'Setto je mag mee zingen' hoorde ik tussen het het liedje door. ik dacht diep na waar deed me dat aan denken. ''set-to.'' ik dacht nog even na en luisterde aandachtig. sachtjes hoorde ik een tweede stem. ''se-t-to'' zei nog nog een keer in me gedachte. ''prins crystal?'' ging er door me hoofd heen. ik wouw dat ik recht op kon zitten en kon kijken of het hem echt was. ik heb vaak mensen gehoort en hun namen maar van setto had ik nooit meer wat van gehoord. ik begon me nu wel af te vragen wat er gebeurt was. waar ik wel was achtergekomen was dat ik in een ziekenhuis lag waar regelmatig susters en doktoren langs kwamen om mij te verzorgen. ''kom op ga recht op zitten! doe je ogen open.'' dacht ik hardop maar er gebeurde niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 37 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 37 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: