cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptywo sep 10 2014, 17:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'ik wist niet dat jij voor jongens viel?' zei hij vragend. ik keek geschrokken op 'eh zo bedoelde ik het niet denk ik' Zei ik zacht.  'yease, wat bezielt die vent waarom laat jay zich zo toe takelen?' vroeg delle in het algemeen aan drake. 'maar waar is je pet? vvervolgde hij. 'Ik weet niet waarom jay dat steeds toelaat. Heb het pas ook al een keer gezien. En die pet is bij mellanie, En had geen tijd om me andere op te zoeken' Zei ik en liep de kleedkamer in. Ik pakte de tekst en gooide een van de blaadjes naar hem toe. 'Miscshein kan je beter freestyle met setto, Aangezien het nummer over vergaat en haat en liefde gaat. Dan is een dans mooier met zun tweeen'

(drake): you left me paralyzed, no cure, no rehab for me
funny that you got the nerve to keep asking me
how i’ve been
you’re the victor in this pageantry
but the only trophy you deserve, catastrophe
i’d rather we be dead to each other
no eulogies said for each other
no “rest in peace”s
the memories got my chest in pieces

(drake):i’m praying that your eyes are the first to go
the way they looked when you smiled
the way they opened and closed
(jay):and your nose,
(drake): every single breath against my neck and
(jay:) then your lips,
(Drake): every empty promise made and said
(Jay):please fade, fade
(drake): to black
(JAy):please fade, fade
(drake): to black
but the nightmares come back

(Drake):because your eyes, nose, lips
every look and every breath
every kiss still got me dying
uh, still got me crying

(drake):because your eyes, nose, lips
every look and every breath
every kiss still got me dying
uh, still got me crying

(jay):forget a promenade, let’s juggernaut,
down memory lane, leave no thought alive
to the slaughter house, i’m taking my pain
time to sever my brain from my heart and soul
my knees are burning hot, but God is cold

(jay): I’ve been told, one day you’ll know
too much of heaven’s a sin
after the show, it’s only hell that it brings
so take it slow and let time heal everything
they say that time flies, but you keep breaking its wings
you’ll never fade, fade to black
please fade, fade to black
but the nightmares come back

(jay):because your eyes, nose, lips
every look and every breath
every kiss still got me dying
uh, still got me crying

(Jay):because your eyes, nose, lips
every look and every breath
every kiss still got me dying
uh, still got me crying
(drake):you wish me well
you wish me well
i wish you hell

(jay):i never want to look into your eyes again
no, i never want to hear you breathe again
let me go, let me go
baby, tell me that it’s the end

(beide):because your eyes, nose, lips
every look and every breath
every kiss still got me dying
uh, still got me crying
the tears drive me out of my mind

(beide)because your eyes, nose, lips
every look and every breath
your  kiss still got me dying
uh, still got me crying
crying, crying
fade out
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptywo sep 10 2014, 17:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'eh zo bedoelde ik het niet denk ik' zei drake zacht. 'maar wat dan wel?' vroeg ik verwart. 'je pet is bij een meisje en je houd niet eens van meisjes en je weet niet eens wat je wel bent? wat gaat er fout?' vroeg ik kinderlijk en haalde speels me schouders op.
'Miscshein kan je beter freestle met Setto,' zij drake. 'in een band sta je toch ook niet stil als je zingt! natuurlijk kan ik dansen en achtergrond rap tegerlijkertijd toen!' zei ik zelf verzekert en pakte een kammetje uit me broekzak ik kamde mijn haren goed en luisterde naar drake. 'heb je ooit wel mv's gekeken?' vroeg ik en keek onder me haar door naar drake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptywo sep 10 2014, 17:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Laat maar te lang verhaal om te vertellen' Gromde ik. Ik had geen zin om het uitteleggen aan iemand die ik 2 dagen kende. hij hoefde het ook niet te begrijpen. 'Je weet dat het een slomo nummer is? waar normaal niet opgedanst word' Zei ik toen hij vroeg of hij kon dansen en rappen tegelijk. 'Dut nummer brengt een verhaal dat Jay wil latne ondersteunen met dans.' Zei ik en pakte het papiertje terug. 'Ik ben trouwens niet de gene die de rap verdeelt moet je bij jay zijn.' Ik ging zitte en begon te oefenen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptywo sep 10 2014, 19:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Laat maar te lang verhaal om te vertellen' zij drake gromment. 'wha ik heb alle tijd en ik houd van verhalen. 'ik heb niets over tekst verdeling gezegt.' zei ik een beetje aangevallen. 'waarom heeft hij eigenlijk voor zoon slomo nummer gekozen? als hij weet dat hij ook nog eens iemand er op laat dansen. zoon nummer is niet bepaalt een goede eerste indruk.' zei ik kalmpjes en maakte er gebaren bij. ik was op me mobiel bezig en zocht een filmpje die yu en ik gemaakt hadden met een paar andere blackwolf leden. yu rapte japans en ik ondersteunde het met engelse tekst op de achtergrond of een soort van echo op wat hij rapte. yu zag er echt stoer uit het leek op een echte mv die ging over een jong meisje die gepest en gegrepen werd door een andere groep jongens en dat een persoon die yu rapte of eigenlijk speelde het meisje beloofte om hen te grijpen en haar te beschermen. in zijn rap stelde hij vragen zoals waarom de jongens dat deden en waarom nou presies haar pijn deden inplaats van iemand anders en dat hun beter hem hadden kun en grijpen.

ik had het filmpje gevonden en ging naast drake zitten ik duwde mijn mobiel voor zijn neus en zette hem aan met geluid er bij. mijn gezicht keek blij naar drake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptywo sep 10 2014, 19:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Ooi mag ik ook effe je rap lezen misschien kan ik er wat bij toen als een kombie rap? herhaalde ik zijn zin die hij gezegt had net voordat we de zaal uit liepen en Jay geslagen werd. 'waarom heeft hij eigenlijk voor zoon slomo nummer gekozen? als hij weet dat hij ook nog eens iemand er op laat dansen. zoon nummer is niet bepaalt een goede eerste indruk.' zei Delle. 'Het was niet zijn keuze dat hij nu geintervieuwt werd...' Zei ik geirriteerd. 'Hij had het nummer gemaakt voor later en wilde Setto zang stukken leren.' Gromde ik. 'Dus niet oordelen voor je weet waarom'.

Ineens drukte Delle zijn mobiel voor me neus. 'Jah leuk.' Zei ik kill. 'Alls jullie zo goed zijn' Zei ik sarcasties 'Dan gaan jullie toch een duo groep beginnen. Like I care..' gromde ik en duwde zijn mobiel uit mijn gezicht 'Der is meer een iemand die je in de groep wil hebben.. Dus als je weg gaat je word niet gemist door mij. Dus daar is de deur als je het allemaal beter weet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptywo sep 10 2014, 19:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'niemand heeft toch gezegt dat hij in de intrtfieuw perse iets moest zingen?' zei ik als een soort van wijsneusje. 'ik heb setto nog nooit horen zingen. en als iemand het vraagt of hij dat doet wijgert hij altijd of loopt hij snel weg.' zei ik kinds.

'Der is meer een iemand die je in de groep wil hebben.. Dus als je weg gaat je word niet gemist door mij. Dus daar is de deur als je het allemaal beter weet.' zei drake kill. het raakte me erg en het deed pijn van binnen wat drake tegen me zij. ''niemand heeft me ooit gemogen. of om me gegeven. de enigste die om me gaf was yu. en setto was tegen iedereen aardig. dus dat telde niet echt mee.'' ik trok een pruilipje. en lied me mobiel op mijn schoot hangen. ik verstopte onder me lange ponnie die eigenlijk zowat altijd al over me ogen heen hing.

flashack: kind/tiener
'als je je zo blijft kleden en gedragen blijf je zoon buitenbeentje en wilt helemaal niemand meer met je spelen zoals vandaag op school!' zei me vader streng en afkeurent. 'trek toch die verschrikkelijke kleding uit en gedraag je eens als een normale jonge man en haal die troep uit je haren je lijkt net een regenboog!' vervolgde me vader streng en trok me mee naar de badkamer aan mijn haren. het deed pijn. ik wilde weg komen maar ik wist dat dat me nooit ging lukken.


ik beed op me lip. 'misschien heb je gelijk. ik ben niet gemaakt voor deze wereld om met jullie om te mogen gaan.' zei ik sneu en stond op van de bank. ik pakte me schouder tas en liep naar de deur toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptywo sep 10 2014, 19:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik keek toe hoe Delle weg liep. toen ij bijna uit de deur was stond ik op en pakte zijn arm beed 'Delle.. Ik breng dinge niet altijd even goed. Sorry daarvoor. Jay weet wat hij doet dus respecteer dat. Hij heeft je een kans gegeven misbruik dat niet. Ik ben niet iemand die je zomaar weg kan sturen dus sorry als mijn woorden je pijn deden.' Ik leid hem los en liep terug. Ik deed me oortjes in met de muziek en oefende verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptywo sep 10 2014, 20:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
een stevige hand pakte mijn arm beed. ik keek om naar zijn gezicht. 'wat kan jouw het schelen hoe andere zig voelen.' zij ik kil met mijn niet mannelijke stem. 'ik ga pisse.' zei ik en liep de deur uit. ik wandelde met me mobiel in me handen naar de wc. in de ouvenruimte zat ook een wc maar daar had ik nu even geen zin in. ik speelde een spelletje op me mobiel.

ik stapte een wc hokje in en trok me broek naar beneden toe. ik ging op de wc zitten en speelde me spelletje verder. ''stomme mensen. ik ga wel op mezelf wonen met 9 katten.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptywo sep 10 2014, 20:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik haalde me schouders op 'Wat jij wilt' Gromde ik weer even sjaggie als altijd. Jay kwam evenlater bij me zitten. Zijn wang was nog steeds rood. Je zag de ringvan de manager in zijn wang staan. Ik nergeerde het en we begonnen verder te oefenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptywo sep 10 2014, 23:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
zowel drake als jay en delle waren allemaal verdwenen. ''waar zouden ze zijn? hadden ze niet even kunnen zeggen dat ze weg gingen?'' ik besloot maar om naar de oevenruimte te gaan om ze te zoeken. daar zaten drake en james op de bank. ik bekeek james en zag dat zijn wang rood van kleur was. 'oi james wat is er gebeurt?' vroeg ik en wees ringting zijn wang. ik keek nog eens om me heen. waar is delle eigenlijk?' vroeg ik vervolgens.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik zat nogsteets op de wc en deed me spelletje op me mobiel. mijn horloge ging af dat ik een pil moest nemen. ik was te druk met me games bezig en had er even geen zin in om dat doosje te pakken en me mobiel los te laten. ik zat zoon 15 mins al op de wc.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
de fans schreeuwde dat we een liedje moesten zingen. ik limlachte naar mellanie. 'zou het je lukken om de tekst van haar over te nemen? heb je het al uit je hooft geleert?' vroeg ik aan haar.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik rolde met me ogen. ''pfff denkt ze ook nog eens dat ze haar helemaal kunnen vervangen...''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
'oh dat is ene goed idee. een liedje <3' zei ik vrolijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'ja ik denk dat dat me wel moet lukken. ik heb hard geoefend.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yuli <3 jeff
'yeah dan doen we ons groeps nummertje' zei ik vrolijk en gaf aan de presentator door dat we een liedje konden zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptydo sep 11 2014, 19:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

HEt duurde erg lang voordat de eerste uit het hokje kwam. Eameam de fans gilde hard. Toen kwam Angel. alles werd stil en langzaam begonnen ze te lachen.  'Angels is ook knap in alles' Zei er eentje. 'Niet alleen een schoonheid ze weet ons ook aan het lachen te brengen.' ookal liep ze mega voorschud de fans bleven positief. 'eameam Doe neit zo sexy please' 'alles staat angel goed' Toen angel haar laatste stuk showde werd het plubliek stil en keek met open ogen toe.

'Helaas zijn jullie iets te laat jullie hebbener 5,20 overgedaan. Maar dat kwam vast door de  poesigheid van Eameam' Zei de raporter. We laten de fans kiezen. Door de populatietijd van Angel hadden angel en eameam uiteindelijk met een groot aantal punten gewonnen. WE bespraken nog een paar punten en namen pauze. De fans begonnen over een nummer. MAar dat kon nog niet dus ik moest de fans terleur stellen dat het zingen pas aan het eind van het intervieuw was. Iedereen had nu10 min puaze om make-up te doen en de nieuwe uitdaging klaar te zetten


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ze hadden tien minuten pauze dus op dat moment ging ik Drake zoeken. Hij was samen met delle naar de kleedkamer gegaan. Maar ik vond alleen drake. Hij was aan het oefenen met rappen. Ik ging naast hem zitten en hielp hem nog een beetje. Setto was ons achternaar gekomen 'oi james wat is er gebeurt?' vroeg hij en wees naar me wang. 'niks bezonder, Had een misscomminactie met me manager en hij was erg boos toen haalde hij uit. Werk het dadelijk wel weg met make-up' Zei ik. 'weet ik niet zei ik op zijn vraag over delle'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Het werd steeds drukker en ik had geen zin meer om te rappen. 'Naar de wc' Gromde ik boos toen Setto naar delle vroeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptydo sep 11 2014, 19:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
met me tong uit me mond zat ik op de wc en probeerde het volgende level te halen. mijn horloge gaf af en toe een knippering en een geluidje. 'jah jah! ik neem het zo in!' zei ik tegen mezelf.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'maar, mar butlers mogen je toch niet slaan?' zei ik droog. ik ging naast james zitten op de bank en veegte met een vinger over zijn rode wang heen. 'je kunt dat hem toch niet zo laten toen?' ik zat niet echt lekker en had het gevoel dat er iets onder mijn kond lag. ik ging wat schouner zitten en haalde de bobbel onder mijn kond vandaan dat op de bank lach. een zilverkleurige blik doosje kwam tevoorschijn. ik bekeek het en rammelde er mee. er zat duidelijk iets in, veel kleine dingetjes maakte altijd zoon geluid. 'james is dit van jouw?' vroeg ik en keek vragent van het zilverkleurig doosje naar james.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptydo sep 11 2014, 19:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ik keek Setto lief aan 'Hij is me butler niet. in princiep ben ik zijn butler. als je het zo wil zien. Ik werk voor hem, Hij is de baas over mij en wat ik doe zeg en bijna over wat ik denk' Zei ik ik lied hem over mijn wang vegen. Hij haalde een blikje onder zijn kond vandaan, 'Geen flauw idee nog nooit eerder gezien' Zei ik en keek naar het blikje. Ik keek even op toen drake wat zei.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Daar heeft die delle gezeten. misschien is het van hem' zei ik kort of en stond op. om terug naar het plubiek te lopen. Beter daar zitten dan hier. dacht ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptydo sep 11 2014, 19:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
het was pauzen en ik en mellanie gingen wat drinken halen. we liepen door de gangen heen waar de fans niet zomaar mochten komen. mellanie at onderweg een stroopwafel. die zag er overheerlijk uit maar ik moest een beetje op me dikke kont letten. met zoon nieuwe meneger weet je het nooit hoe dik of dun je mag zijn dus ik kan maar beter op me gewicht letten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
*numh numh numh*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*gamen op de wc*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'oh...' ik werd even stil toen hij zij dat hij eigenlijk de bediende was van die vreemde man. verwart krapte ik met me wijsvinger om me wang. ''wat moet ik hier op zeggen... ik kan wel zeggen dat hij geen bediendes mog slaan maar zelf heb ik dat ook wel eens gedaan. dus dat kan ik ook niet zeggen tegen james. om hem gerust te stellen.'' 'Daar heeft die delle gezeten. misschien is het van hem' zei drake die opkeek van zijn papiertje. 'mmh, ja misschien is het dan van hem.' zei ik neutraal en nieuwschierig. 'wat zou er in zitten?' vroeg ik in het algemeen. ik probeerde het open te draaien maar het was waarschijnlijk een klik doosje dat je moest open trekken. ''ik kan niet eens een riem losmaken laat staan een doosje openen...''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Emptydo sep 11 2014, 20:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ik pakte het doosje van setto 'kom is' ik maakte het op en gaf het terug. zonder er zelf ingekeken te hebben

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

*in het plubiek*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 5 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: