cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 16:16

Love story  - Pagina 51 6zy839
Alex
Alex schrok zich kapot toen hij overspoelt werd door iedereen. ‘Go away!’ riep hij en stapte achteruit, maar hij struikelde en kwam hard op zijn achterste terecht. Hij liet van schrik een pijnlijke kreet horen. Zijn achterste deed zo ontzettend veel pijn, niet alleen door het in contact komen met de grond, maar ook omdat heel zijn lichaam protesteerde omdat het al pijn deed. Ook zijn enkel voelde kut aan. Alex kon alleen niet zien waarom, de meisjes waren nog steeds om hem heen. Gelukkig kwam Jake tot zijn redding. Hij pakte de meisjes nog net niet aan hun kraag vast om ze weg te krijgen. Al snel stond Jake voor hem en stak hij zijn hand uit. Alex ademde pijnlijk in door zijn tanden toen hij opstond. Kracht zetten op zijn enkel lukte niet echt.
Met moeite sprong Alex op Jake’s rug en hield hem om zijn nek vast. Ze liepen gewoon weg. ‘Lily, kom.. nu!’ riep Alex haar achterna. Toen legde hij zijn kin op Jake’s schouder. ‘Mijn kont doet pijn.’ Zei hij met een sip gezicht. ‘En mijn enkel, ik heb iets met die enkel volgens mij, die laat me maar niet met rust.’ Hij keek nu een beetje geïrriteerd. Dit was niet de eerste keer dat hij op Jake’s rug zat met een pijnlijke enkel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 20:37

Love story  - Pagina 51 2ry3wja
Jake
alex klonk echt sip. Ik daarin tegen was eigenlijk blji! Ik durfde de pup beet te houden. Maar daar was ik niet blij om ik was blij omdat ik alex gewoon bij me kon hebbn hem kon dragen zonder dat Lily andere dingen zou denken. Ik kon gewoon naar hem luisteren en verleift glimlachen 'Kijk er zo wel naar okey' zei ik terug draaide me hoofd om. Met ene hand onder alex kont tolde ik hem iets meer op. Nu kon ik hem razendsel een kusje op zijn wang geven. 'love you' flusiterde ik zacht en keek snel weer vooruit. Als lily op zou kijken zou ik de pup bewegen alsof ik het tegen dat mormol had. We lipeen naar huis toe. Waar ik alex voorzichtig op de bank lied vallen 'Laat me dat voetj van je zien.'' Ik deed zijn schoen uit ne zijn sok waarna ik zij nvoet voorzichtig masseerde. 'ligt verstuikt Met wat rust is de meeste pijn over ee paar dagen weg' vertelde ik terwijl ik op stond nat doekje pakte en terug ging zitten opnieuw ijn voet opakte en beogn met masseren en koud houden. Ik deed het met me tong net buiten me mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 20:59

Love story  - Pagina 51 6zy839
Alex
De snelle kus maakte Alex zo erg blij, dat hij een voldane glimlach op zijn gezicht kreeg. De pijn maakte hem niet eens zo heel erg veel uit, hij was te blij met de kus. En dan ook nog de Love you erachteraan. Helaas had hij het niet terug kunnen zeggen want Lily was weer bij hun komen lopen. Daarom verstevigde hij zijn armen rond Jake’s schouders om te laten zien dat hij ook van hem hield.

Eenmaal thuis werd Alex op de bank gezet. Hij beet hard op zijn lip om niet te laten merken dat hij de douche nog steeds voelde. Jake was wel echt super lief voor hem. Hij deed zo voorzichtig mogelijk zijn schoen en alles uit om naar zijn voet te kijken. Alex haalde even lichtelijk adem in door zijn tanden toen Jake zijn enkel begon te draaien. Hij zei dat het lichtelijk verstuikt was.
“Maak je maar geen zorgen hoor Jake. Alex heeft erger gehad dan dat.’ Zei Lily. Alex keek snel op, met verbazing in zijn ogen. Zei Lily dat nou echt? Ze had belóófd dat nóóit te doen! Lily liep naar de tv en deed deze aan, daarna plofte ze op de andere kant van de bank, zodat Jake op de stoel moest gaan zitten. Toen Jake even zijn rug naar de twee draaide, keek Alex zijn zus met een waarschuwende blik aan. Lily haalde haar schouders op, en wees naar haar arm. ‘Nou en!’ zei ze met haar lippen en Alex zuchtte. Hij ging met zijn voet voor zich uit op de bank zitten, zijn voet ook op de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 21:10

Love story  - Pagina 51 2ry3wja
Jake
ik keek op niet begrijpend waar ze het over had, Ik ging gwoon door met wat ik deed tot zijn voet iets losser aan voelde. daarna ging ik naast de twee op de stoel zitten. Lily had me gewoon van de bank afgejaagt!. Ineens viel er iets in de keuken. Ik draaide me om en zag hoe lucky met iets liep. Ik stond grommend op lei pde keuken inen schoof Lucky met me voet de keuekn u. 'we bestellen wel pizza okeu' zei ik toen ik in de koelkast keek. Er stond namelijk niet genoeg meer voor 3 personen. Ik liep de woonkamer opnieuw in en lied me neer vallen. Ik kreeg het idee om alex te laten bestellen zodat ik hem kon pesten maar toe besefde ik me dat Lily er bij was en dan kon ik hem niet treiteren tijdens het bellen.

ik nam de kuezen an de twee op en bestelde de pizza. toen deze aan kwam was i kde gene die naar benede mocht om het op te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 21:25

Love story  - Pagina 51 6zy839
Alex
Jake ging naar beneden, en meteen ging Alex in de rage mode. ‘What the hell Lily waarom zei je dat?’ Lily keek hem niet aan. ‘Lily!’
“Het spijt me oke. Jeetje Alex ik dacht dat je het nu wel verteld zou hebben tegen hem. Je woont in hetzelfde appartement!’ Alex keek haar alleen maar aan. ‘Nee natuurlijk heb ik het nog niet verteld en het is niet aan jou om dat te vertellen.’ Lily wilde nog iets terug zeggen alleen Jake kwam weer terug binnen, met 3 pizza dozen.
Tijdens het eten was het stil. Lily was het niet eens met het feit dat haar broer nog niks verteld had. Dus ging ze het voor hem doen… en op de meest kutste manier ooit. Ze ging verzitten op de bank, waar Alex nog steeds met zijn pijnlijke enkel op lag. Ze zorgde ervoor dat zijn enkel pijn ging doen door te bewegen en Alex reageerde erop. Eerst pijnlijk, toen zwaar geirriteerd. ‘Lil what the fack!’ hij zette zijn pizza aan de kant en wreef over zijn enkel heen om de pijn wat te verlichten.
“Owh hou toch op.. je hebt veel erger mee gemaakt dan dit. Jake weet je daar al van?’ vroeg ze nonchalant aan Jake. Toen ze Jake’s niet begrijpende uitdrukking zag, ging ze door, terwijl Alex erbij zat, wetend dat hij nu toch niks meer kon doen. ‘Jake, Alex word thuis geslagen.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 21:31

Love story  - Pagina 51 2ry3wja
Jake
met me pizza half uit me mond luisterde ik naar lily.. Langzaam keek ik van haar naar alex. 'wat?' zei ik nu wat meer kracht achter me stem. Ik hees me lip op en keek opnieuw Alex aan, 'meent ze dat?' Ik voelde me ik iets bozer werd dat hij het nooit verteld had. 'Wanneer dan allemaal' Ik bleef alex aan kijken met best wel grote maar boze ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 21:44

Love story  - Pagina 51 6zy839
Alex
Lily keek best wel voldaan toen Jake zo reageerde. Alex daarentegen voelde alsof hij door de grond kon zakken. Hij verplaatste zijn voet naar de grond om er minder vulnerable leek. Zijn gezicht werd wit in plaats van rood, en hij durfde niemand aan te kijken. ‘Zeg het nou maar Alex, je kan nu toch niet meer terug.’ De haat die Alex nu voor Lily had was zo enorm dat hij haar even voor split second met vuur in zijn ogen aankeek. Maar toen vroeg Jake wanneer hij allemaal geslagen werd en hij keek weer weg. de kwaadheid in Jake’s stem was zo goed te horen.
“Jah, ik word thuis geslagen ja…” begon hij zacht. Hij speelde met de onderkant van zijn shirt uit nerveusheid. Een diepe hap lucht en hij vertelde verder. ‘Eerst altijd als ik iets fout deed.. daarna.. daarna soms ook als hij er zin in had.’ Zijn stem verdween maar Lily kwam er weer tussendoor. ‘Het begon op zijn 7de. Onze vader sloeg hem omdat hij te laat thuis was van school.’ Alex reageerde hier niet op. ‘Alex, zal ik ook maar gelijk even vertellen hoe vaak ik je op de zolder gevonden heb? Verstopt? Huilend?’
“Please stop…’ zei Alex verdrietig. De tranen kwamen alleen niet, hij moest niet huilen hij was bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 21:47

Love story  - Pagina 51 2ry3wja
Jake
Ik stond op zette de pizza weg en keek lily aan. 'Ik denk dat het beter is als ne nu per direct vertrekt' ik wees naar de deur toe. Ik was boos dat hij het nooit verteld had.. zo kon ik hem toch inet beschermen en dan moest ik het horen van zijn zusje!. 'GA!' zei ik nu zo streng ik had me stem verheven iets wat ik normaal nooit zou doen. Ik bleef haar boos an kijken.

Toen ze eindelijk na veel gezeik de deur uit was draaide ik em naar alex toe. 'En waarom heb je dat nooit vertel!' riep ik boos. Ja ik schreeuw normaal nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 21:57

Love story  - Pagina 51 6zy839
Alex
Met grote ogen keek Lily naar Jake, die opgestaan was en zei dat ze moest vertrekken. Arrogant stond ze op, maakte zichzelf iets groter, en keek Jake aan. ‘Fine.’ Zei ze en ze keek naar Alex. ‘Hoop dat je blij bent nu.’ Jake schreeuwde nu, en ze liep op hoge poten de deur uit, haar tas slepend achter zich aan.

‘En waarom heb je dat nooit vertelt!’ riep Jake. Hij schreeuwde… Hij vond Alex met zijn voorhoofd op zijn knie, zijn andere been hangend over de bank. Hij liet niet zien dat het schreeuwen tot hem door kwam, maar dat deed het wel. Hij had zijn ogen dicht en zijn kaken stevig op elkaar. Jake riep zijn naam, nee wacht, schreeuwde zijn naam en Alex keek snel op. Zijn ogen stonden oprecht verdrietig maar dan met een oud verdriet. ‘Ik word al sinds mijn zevende geslagen door mijn ouders Jake..’ zei hij met een trillende stem. ‘Het is voor mij normaal geworden.’ De toon waarop hij dat zei maakte hem zelfs bang. Er klonk geen emotie in zijn stem. ‘Thuis is het normaal voor mij dus ik heb er nooit bij stil gestaan.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 22:04

Love story  - Pagina 51 2ry3wja
Jake
''normaal what the heck ALEX!' Ik balde me vuisten. 'Normaal ben je helemaal getikt!. Dit was ook toen je voor de eerst keer weg ging zeker!' Ik keek naar op de jongen die voor me zat. 'Je laat je niet zomaar slaan kop op!... waarom! echt waarom verzweeg je dat voor me!' Ik snapte het niet.... Okey ik had me verleden verzwegen maar das achter de rug. Dit is nu hij zou nog steds geslagne kunnen worden. Ik was volledig wit weg getrokken en me ogen zonden vol vuur. Me neusvleugels trilde deze keer niet uit angst maar uit woude. Ik ademende langzaam in en uit terwijl ik hem nog meer de grond in keek. 'Ik wil je beschermen en dan vertel je het niet eens!. had ik er zelf achter moeten komen... dat je pa zich weer op je had los gelaten ofwat!'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 22:18

Love story  - Pagina 51 6zy839
Alex
Jake klonk zo boos! Alex keek hem nog steeds niet aan. De enige keer dat Alex hem snel had aangekeken was toen Jake vroeg of hij getikt was.
‘Misschien heb ik het niet gezegd omdat ik ook niet meer thuis kom.’ Zei Alex zacht toen Jake even was opgehouden met zijn longen eruit schreeuwen. Alex’ stem in vergelijking met die van Jake was zo zacht dat het leek alsof hij niet eens iets zei. Hij wreef absent over zijn onderbeen heen waar zijn kin op lag. hij moest een lange tijd nadenken over wat Jake allemaal tegen hem gezegd had. ‘Hoe had je me kunnen beschermen? Ik kon niet meer thuis, dus het maakt niet meer uit.’ Alex wist hoe stom dat klonk. ‘Plus ik durf niet meer thuis te komen. Ze hebben een hekel aan homo stellen en als ze wisten dat wij samen waren dan… ik wilde niet dat ze jou hetzelfde aan hebben gedaan als mij, en dat moet je begrijpen.’ Eindelijk keek hij Jake aan, en dat beeld zou voor een langere tijd niet weggaan. ‘Niet meer schreeuwen alsjeblieft.’ Zijn kin lag nu niet meer op zijn knie, en hij keek Jake nog steeds aan. Zijn gezicht wit maar zijn wangen super rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 22:23

Love story  - Pagina 51 2ry3wja
Jake
''das de grootste onzin die je nu verteld!' snauwde ik nog steeds woedend. 'Je gaat echt nog wel een keer huis moeten komen om je spullen op te hale als we officieel verhuizen!' gromde ik. 'Ik laat je niet zomaar slaan door iets!' ik bleef boos praten 'ALEX!' schreeuwde ik nog een keer en hij keek eindelijk op. Hij vertelde nu dat hij niet wilde dat ze het zelfde bij mij deden en dat ze homo's haten. 'Dat wil niet zeggen dat je het maar moet verzwijgen!' Toen hij vroeg of ik alsjeblieft kon stoppen met schreeuwn bracht ik alleen een urgh uit en liep het balkon op. Daar stak ik een peuk op om deze op te roken. Starend naar het park waar mensen zaten. Nog steeds met een groot donderwolke rond me hoofd
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 22:52

Love story  - Pagina 51 6zy839
Alex
Alex wist niks meer te zeggen. Hij liet Jake’s woorden tot hem binnen gaan, en keek hem niet na toen Jake naar buiten liep. Hij wist donders goed dat hij het verkloot had… zo heeft Jake zich die avond ook gevoeld, toen Alex boos was op hem. Waarom moest Alex zo slecht zijn in ruzie maken.. dat zou dit alles een stuk makkelijker maken. Als hij het nou gewoon gezegd had.
Lang bleef hij zo zitten, kijkend naar zijn enkel. I facked up.. Jake kwam voor de rest van de avond niet meer terug. Alex stond op van de bank, en hinkelde naar een kast toe waar hij wist dat de pennen en papier en alles lag.
Lieve Jake, begon hij te schrijven maar vond dat stom dus verfrommelde het papiertje en gooide het gefrustreerd aan de kant. Na 8 papiertjes besloot hij ‘Sorry x Alex’ te zetten. Deze legde hij op de tafel neer en hij ging naar de slaapkamer. Eenmaal daar kwamen de tranen pas. Hij wist niet dat hij zo overstuur kon zijn. Het was erger dan normaal, en hij zat op bed in dezelfde houding als op de bank. Uiteindelijk viel hij op Jake’s plekje in slaap, dicht tegen de muur aan en met Jake’s kussen in zijn armen. Niet erbij denkend dat Jake deze nog wel eens nodig zou hebben.

Die nacht werd hij wakker in een cold sweat. Hij voelde zich zwaar kut, en niet alleen geestelijk. Hij draaide zich om op zijn andere zij, en zijn hart sloeg met harde bonzen in zijn borstkas. Hij had het warm, zo ontzettend warm,, alleen als hij de deken van zich af gooide dan had hij het weer te koud. Ook was hij zo verschrikkelijk moe dat hij niet door had dat Jake niet naast hem lag. Wel vond zijn lichaam het leuk om even de herinneringen van de avond naar boven te brengen, en hij voelde alle verdriet weer. Hij was zo ontzettend moe, en hij voelde zich kut.


Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 23:00

Love story  - Pagina 51 2ry3wja
Jake
op het klapstoeltje dat buiten zat bleef ik lang zitten. onder uit gezakt met me hoofd op de rugleuning naar boven kijkend. De zoveelst peuk deze dagen op aan het roken. Ik bleef boos.. geraakt... Hij had het geowon moeten vertellen.. Zelf moeten doen. Dit was iets wat nog steeds speelde! die pa kon hem nog steeds slaan. DAt van mij wa achter de rug en en... Ik balde me vuist. Ik kon ht zelf hebbenals  het niet goed met me ging maar als ik alex in pijn zag.. Boos gooide ik de puek wegen ging opnieuw liggen staren naar de sterren. hier viel ik ook in slaap. tot de volgende ochtend. DE zon kwam op en het was ongeveer rond 5 uur. Me lichaam deed zeer me nek was stijf en me lichaam moe. Ik had wel geslapen maar was niet uit gerust.. In me ogen wrijvend liep ik het huis in. Me neus een paar keer ophalend om vervolgens te zien dat het mormel de keuekn.. mijn keuken overhoop had gehaald en ook de keolkast.' LUCKY!' riep ik boos pakte het beeste in zijn nekvel beet en zette het buiten op het balkon neer strok de deur boos dicht en lied hem daar achter. I kbegon de keuken schoon te maken en tijdenshet schoonmaken had ik ook alexzijn papiertjes opgeruimt en niet gelezen. Dit had ik niet expres gedaan was gewoon woedend op wat lucky gedaan had en gistere avond zat me nog steeds hoog
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Emptywo jun 08 2016, 23:20

Love story  - Pagina 51 6zy839
Alex
Doordat Jake Lucky’s naam schreeuwde werd Alex ook wakker. Hij schrok op en keek met een slapend hoofd naar de deur. Daarna liet hij zijn hoofd weer terug vallen. hij wist niet hoe hij deze dag door zou komen. Jake zou hoe dan ook nog steeds kwaad op hem zijn, dat kon niet anders. en Alex had absoluut niet de wildskracht om dat vandaag aan te gaan.
Zijn lichaam voelde aan als een steen, en alles deed pijn. Hij stapte uit bed en viel weer terug.. door zijn enkel maar ook door duizeligheid. ‘what the..’ Alex keek hoe de kamer stopte met draaien. ‘Odd…’ hij stond nu iets voorzichtiger op, en liep naar de deur toe. Met een diepe ademhaling deed hij deze open. Het licht brandde in zijn ogen en acuut kreeg hij barstende hoofdpijn. Met zijn ogen weer half dicht liep hij met een hand tegen de muur aan door de hal heen. Hij keek hoe Jake de keuken aan het opruimen was. toen Jake de neiging had om op de kijken verdween Alex weer snel though.

Dit ging zo voor een tijdje door. Alex voelde zich steeds kutter, geestelijk, maar vooral lichamelijk. Zijn hoofdpijn was steeds erger geworden en hij had chills elke minuut van de dag. Elke ochtend en avond slikte hij paracetamol om het dragelijk te houden. Het ging nog steeds kut tussen hem en Jake… en Alex zat merendeel alleen of niet in dezelfde kamer. Zo had Jake het ook niet echt goed doorgehad dat het niet goed ging met Alex.
Wel had Alex het best goed vol kunnen houden. Hij wist dat hij achteruit ging maar toch wilde hij zich groot houden voor de musical.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 51 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 51 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» [story] the end of the world
» Nightwell story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: