cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 10:15

Love story  - Pagina 50 2ry3wja
Jake
Het moment dat hij aan me oor zat drukte ik me heupen tegen hem aan nog steeds beed houdend. Me ogen draaide even weg maar ik moest Lily nog antwoorden dat we zo wel kwamen. Lily liep weer weg en het was weer tijd om Alex terug te pakken. Ik hees hem nog iets meer op zodat ik god bij hem kon. 'May I?' vroeg ik nu wel netjes. En wenkte naar de glijmiddelwaar ik zelf in deze houding niet bij kon komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 10:48

Love story  - Pagina 50 6zy839
Alex
Jake trok hem nog meer ophoog, en Alex liet een silent gasp toen zijn member met de gehele lengte langs Jake’s hand ging. Jake’s uitdrukking veranderde, en hij vroeg op een lieve en nette manier of hij door kon gaan. Alex keek waar Jake naar had gewenkt en snapte ineens wat Jake zou kunnen bedoelen. Hij strekte zijn arm uit om te kijken of erbij kon, maar echt net niet. Hij moest lachen toen het beeld in zijn hoofd op kwam hoe hij er nu bij stond. ‘Help eens.’ Zei hij, en hij boog verder. Echt net kon hij bij het potje en probeerde het te pakken. Alleen het viel, en Jake lachte nu mee. ‘We are a mess.’ Zei Alex, die zijn hoofd weer tegen de muur had gelegd.
Jake pakte het op, waardoor Alex’ been weer recht stond nu. Zijn lichaam trilde, ondanks het warme water was het koud. Zijn handen waren tegen de muur gedrukte naast hem, en hij keek Jake verliefd aan. ‘Thanks.’ Zei hij zachtjes, en hij nam Jake weer in een hug.
Het duurde niet lang voordat ze weer net zoals eerder stonden, Alex tegen de muur, Jake voor hem die hem heftig aan het zoenen was, en de lube zat overal. Alex moest denken aan de vorige keer, en slikte moeizaam. Hij wilde het graag proberen, maar dan samen, en niet zonder enige waarschuwing. ‘Jake, die het zonder voorbereiding, ik wil het leren.’ Zei hij, Jake aankijkend. ‘Als je me blijft aankijken denk ik dat het beter gaat.’ Hij gaf Jake een kus en opende zijn benen een beetje. De lube zorgde ervoor dat alles super glad was, wat een raar gevoel gaf wat Alex alleen nog maar desperater maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 10:55

Love story  - Pagina 50 2ry3wja
Jake
na flink wat zacht ingehouden lachen strompelen en slepen waren we eindelijk weer zo ver. Ik was eigenlijk al bezig met me hand naar zijn achterste te brengen maar toen merkte Alex op dat hij het wilde leren zonder voorwerk. Me neus vleugels trilde even. Ik knikte ne ging goed staan. 'like I said keep breathing' Ik pakt hem stevig beet. het puntje van me tong door me lippen heen waar ik op beet. Me ogen op die van alex gericht drukte ik zachtjes door. 'breath out' Me hart ging te keer ne me hoofd ook. Alex zo tegen me aan was te mooi uitzicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 11:20

Love story  - Pagina 50 6zy839
Alex
Jake stemde toe en een Alex werd beter vastgehouden. Adrenaline ging door Alex’ hele lichaam heen. Meteen toen Jake begon met naar binnen gaan voelde Alex dezelfde pijn als eerst. Hij klemde zijn kaken op elkaar en hield Jake’s schouders stevig vast. Hij ademde uit reflectie in, maar Jake zei weer dat hij uit moest ademen. Alex hield zijn adem even in, maar liet het toen uit, Jake nog steeds aankijkend. Hij zou dit leren, hij kon dit wel aan.
Terwijl hij uitademde ging Jake weer iets verder naar binnen. Alex’ gezichtsuitdrukking werd pijnlijk maar het ademen ging nu beter. Hij maakte even de fout om snel in te ademen terwijl Jake bij hem naar binnen ging. De pijn was inderdaad heftiger nu, en Alex hield Jake nog steviger vast. Zijn achterste spande zich samen en hij gaf een moan. Opnieuw zei Jake dat hij moest uitademen en Alex deed dat, al was het schokkend. Het lukte hem beter dan de eerste keer. Jake hielp hem suepr goed. Hij kon in Jake’s blauwe ogen kijken en beter uitademen.
Het ging eigenlijk steeds beter, de lube hielp erg goed en Alex kon uiteindelijk zijn achterste gewoon helemaal ontspannen zodat het aanvoelde alsof Jake écht alle ruimte had. Alex ademde nu diep in en uit, in een ritme die voor hem prettig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 11:30

Love story  - Pagina 50 2ry3wja
Jake
Het ging steeds beter en ik voelde dat Alex zich steedsm eer wist te ontspannen. Ik bleef de jongen aan kijken tot ik het niet meer trok. Me ogen rolde naar achtere toe. De spieren in me borstkas spande zich aan. Een zware moan ontsnapte uit me mond. Meteen opende ik me ogen weer en keek naar achtere. Een nerveuze lach kwam op zetten wat al snel naar verlieft glimlachen ging. Ik draaide me terug naar Alex en drukte me nog iets verder naar binnen. Weer draaide me ogen weg. 'So tight' bracht ik fluisterend uit. Ik stopte met bewegen en keek alex aan. 'allright?' ik kon op dit moment geen volledige zingen fluisteren.

toen hij knikte dat het beter ging begon ik hem te zoene nen me heupen iets meer te bewegen. Elke keer als ik mezelf verder naar binnen duwde beet ik zacht op zijn onderlip draaide me ogen weg en voelde ik me spieren aan spannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 11:48

Love story  - Pagina 50 6zy839
Alex
Alex lachte een keer toen Jake schrok van zijn moan. Het had er vel voor gezorgd dat Alex weer een wave van genot kreeg. Hij sloot zijn ogen en liet zich geheel tegen de muur aanleunen, zijn hoofd ietjes naar achteren gekanteld. Zijn mondhoeken gingen iets omhoog toen Jake zei dat hij tight was. hij wist dat hij tight was, zeker nu,, maar het was toch altijd geweldig om te horen hoeveel dat bij Jake deed. ‘Alright?’ vroeg Jake en Alex opende zijn ogen half om hem aan te kijken. ‘Yeah.’ Ademde hij uit, en hij werd gezoend. Jake bewoog met zijn heupen waardoor Alex weer moest uitademen. Wel deed Jake nu iets waar je Alex helemaal gek mee kon krijgen. Hij beet soms op Alex’ onderlip. Nu ontsnapte er bij Alex een moan, maar deze was niet boven het geluid van de douche gekomen. Alex’ onderlip was zoals Jake’s oor, en Alex bewoog uit reactie mee met Jake’s bewegingen. Een lichte frons kwam op zijn gezicht toen er genot en pijn door zijn lichaam heen gingen. Het voelde zo goed! En Alex was best trots op zichzelf dat hij dit aankon zonder voorbereiding.

‘Jongens we moeten toch echt Lucky uit gaan laten.’ Klonk er weer van achter de deur.
“Later!’ riep Alex terug, met een lichte kreun erna. Jake was nog verder bij hem naar binnen gegaan. Lily’s stem kwam niet meer terug daarna, en Alex legde nu beide handen rond Jake’s gezicht. ‘Het doet minder pijn Jake, het voelt goed.’ Zei hij met een trillende stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 12:00

Love story  - Pagina 50 2ry3wja
Jake
Zacht lachend toen Lily tegen ons praatte drukte ik expres voorzichtig verder. Lily was weer stil en Alex fluisterde dat het minder pijn deed. Ik kreeg een best wel trots gezicht. Want als we dit voor elkaar kregen.. zou er als er ooit iets met hem gebeurde. Het minder pijnlijk zijn. Atans kon hij zich er lichterlijk voor beschermen. Niet dat ik het ging laten gebeuren of het ging gebeuren het voelde gewoon wat fijner in me hoofd. Met een hand pakte ik zijn been/ kont beet en drong nog iets verder naar binnen waarna ik sneller ging. Alex rug maakte geluid tegen de muur elke keer als ik terug bewoog. 'sst!' bracht ik bijna lachend uit. me ademhaling was zo laag geworden en me spieren spande zich zo vaak aan!. Zeker als Alex weer een moan uit lied en ik bijna automatisch reageerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 12:19

Love story  - Pagina 50 6zy839
Alex
Nog een gasp toen Jake verder in hem ging, het voelde alsof hij nu al helemaal binnen was, en Alex wist dat dat nog niet was. ‘Owh Jake,’ zei hij super zacht en hij ging met zijn rug iets van de muur af toen het gevoel te heftig werd. Jake had zijn hand verplaats en ging nog verder naar binnen. Alex ademde dit keer in aangezien het minder pijn deed. Het begon te voelen zoals alle andere keren, met een lichtelijk brandend gevoel op de achtergrond.
Jake begon sneller te bewegen, en Alex sloot zijn ogen in het genot. Zijn gehele lichaam bewoog op het ritme, wat een geluid maakte tegen de muur. ‘Sst!’ zei Jake en Alex lachte stilletjes. ‘I’m sorry.’ Zei hij terug met een lach op zijn gezicht. Zijn ogen had hij niet geopend, ze waren nog stevig dicht terwijl hij tegen de muur aanlag. Hij verschoof zijn schouders een beetje om het geluid te dempen maar het lukte hem niet echt. Jake’s bewegingen zorgde ervoor dat zijn member aardig om aandacht begon te zeuren, en hij duwde zijn heupen lichtelijk naar voren. Nog een kleine moan en Alex liet hij hoofd naar voren vallen, op Jake’s schouder. Zijn armen kwamen om Jake’s middel heen en hij duwde Jake tegen zijn lichaam aan, waardoor hij weer diep in hem kwam te zitten. Nog steeds ging zijn lichaam mee op het ritme, en Alex duwde zijn andere been tegen Jake’s lichaam aan, in de hoop dat Jake hem helemaal op zou tillen. Als Jake dat zou doen zou Alex hem helemaal kunnen voelen, en zou zijn spot zeker geraakt worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 12:50

Love story  - Pagina 50 2ry3wja
Jake
Het werd steeds sneller en met meer druk. Dat ik eerst niet door had wat alex wilde met zijn been. Pas toen ik opkeek enzowat zijn gedachte kon lezen kreeg ik een glimlach. Duwde hem goed tegen de muur aan waarna ik ook zijn andere been optilde. Meteen zakte ik verder naar binnen toe. Een lage zware moan ontsnapte uit me mond. Het water bleef over me rug een vallen en me spieren verzuurde. het geluid van alex zijn rug bleef wat het alleen maar leuker maakte en ik me spieren al voelde samen trekken. Ik zat zo ver in hem en hij bleef strak aanvoelen. Me ogen draaide nog maals weg. Me buik gaf een verwarmend gevoel wat door heel me lichaam ging. 'oh god' bracht ik uit zoals bijna altijd. Ik zette me tanden in alex nek. Ik sotnd echt op het punt te kwijlen terwijl ik in Alex kwam. Me heupen schokte lichtjes wat vervolgt werd door rustige slagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 13:18

Love story  - Pagina 50 6zy839
Alex
Het snellere ritme zorgde ervoor dat Alex sterren ging zien. Zeker toen Jake hem helemaal optilde en in een keer helemaal naar binnen drukte. Alex kon het niet laten, hij liet een moan en verplaatste zijn armen naar Jake’s schouders, zodat ze stevig rond zijn nek geslagen waren. Zijn hoofd weer terug tegen de muur liet hij kleine geluidjes. Het geluid van het water was toch altijd nog luider.
Jake zat zo diep in hem en zijn spot werd inderdaad geraakt, vaak ook zelfs aangezien Jake het ritme nog steeds aanhield. Jake lag met zijn gezicht nu in de hoek van Alex’ nek en hij beet hem liefdevol. Alex had een hand nu op de achterkant van Jake’s hoofd liggen, de andere zichzelf vasthoudend aan zijn rug.
Jake kwam en Alex hapte naar lucht. Jake kwam en hij voelde het precies op zijn spot. Het was het beste gevoel van de wereld en het liet Alex’ wereld draaide. Alle gevoelens gingen richting beneden en hij kwam met een nogal luide gasp. ‘Oh my,,’ zei hij maar zijn stem was ver te zoeken. Het gevoel had hem krachteloos achter gelaten. Hij voelde het nog steeds diep van binnen terwijl zijn lichaam nu langzaam maar met grote slagen over de muur ging. Zijn ademhaling was nu ook ver te zoeken… wat eerst zo goed ging was nu helemaal niet meer aan de orde. Het was snel en redelijk onregelmatig. Maar dat maakte Alex niks uit, hij had net het beste gevoel ooit gehad.

Jake ging uiteindelijk uit hem, en meteen voelde Alex het plakkende goedje van Jake uit hem lopen. Het was geen prettig gevoel maar het liet hem toch vlinders voelen. Hij werd na even weer rechtop neergezet en zijn benen voelde aan alsof ze net een kilometer gerent hadden. ‘Dat was geweldig, zoiets heb ik nog nooit gevoelt.’ zei Alex terwijl hij Jake nog niet los ging laten. Hij zoende hem weer, dit keer zonder force.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 13:48

Love story  - Pagina 50 2ry3wja
Jake
Ik lied alex zakken en bleef na hijgen. 'Okey... dat was geweldiger dan ik dacht' bracht ik trillend uit, 'En nu moeten we opschieten' Ik zoende hem nog een paar keer maar daarna moest ik me toch echt schoonmaken en de douche uit anders kregen we Lily en Lucky die gingen zeuren. Ik bleef alex kusjes geven tot we uit de douche waren. Snel omkleden en toen kijkend naar alex haren. Ik pakte het beed..'Hoe gaan we dat uitleggen; vroeg ik terwij ik zijn klamme haren terug lied vallen op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 14:33

Love story  - Pagina 50 6zy839
Alex
Een grote lach kwam op Alex’ gezicht te staan. Zijn wangen waren rood, en zijn voorhoofd was niet alleen nat vanwege het water maar ook van het zweet.
De rest van het douchen was snel, en Alex werd helemaal bezaaid met kusjes. Ze hadden de douche iets kouder gezet zodat ze ook sneller weer wat menselijker werden.
Eenmaal uit de douche droogde Alex zich snel af en deed zijn kleren weer aan. Toen legde Jake ineens zijn hand in zijn haar. ‘Hoe gaan we dat uitleggen?’ vroeg Jake en Alex voelde ook. Zijn haar was nog vochtig en stond alle kanten op vanwege de handdoek. ‘Owh… uuhm..’ Alex keek naar de vloer terwijl hij nadacht. ‘ Misschien stelt ze er geen vragen over. Misschien doet ze net als bij mij thuis.’ Hij wist zeker dat Lily dat dit keer niet zou doen though. “Anders ga jij eerst de badkamer uit, zet ik de douche nog een keer aan, en kom later ook. Zeggend dat die aansluiten moeilijk was ofzo.’ Hij knipoogde naar Jake, en duwde hem lichtelijk richting de deur. ‘Ik kom zo.’

‘Daar ben je, jeetje hoe lang douche jij!? En hoelang moet Alex doen over een aansluiting?’ vroeg Lily toen Jake de badkamer uitkwam. De douche ging weer aan, en Alex keek naar de waterstraal met zijn armen over elkaar. Zijn achterste brandde nog en hij vond het geweldig. Hij zou Jake voor de rest van de dag nog voelen. Hij werd weer wat rood bij die gedachte. Uiteindelijk deed hij de douche weer uit, wachtte nog even om het realitsich te laten lijken en stapte toen ook de douche uit. Hij keek richting Jake, maar ging niet naar hem toe. ‘Jij deed daar ook lang over zeg, kon je de aansluiting niet vinden ofzo?’
“Hah, je weet toch hoe ik ben met elektronica. Wat verwacht je dan.’ Lily liet het gaan, en ze gingen Lucky uitlaten. Alex liep weer naast Jake, en Lily aan de andere kan van Jake. Zo kon Alex Jake’s hand lichtelijk vasthouden zonder dat Lily het zou zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 15:26

Love story  - Pagina 50 2ry3wja
Jake
Ik stemde in met alex plan en meteen merkte Lily op dat ik lang douch.' Jah lekke toch' zei ik.' jij ded er ook een uur over~' gooide ik terug waarna ik voor de spiegel me haar goed deed. Ik ging zitten aan de keuken tafel 'hij is geen held met die dingen en hij pakt zo ook een douche' vertelde ik teriwjl ik me draaide naar wat boeken en me rug naar lucky en Lily bacht.

na even kwam Alex ook en moesten we zo normaal mogelijk doen Mara ik kon gewoon aan alex loopje zien wat er gebeurd was wat me best wel zacht lied lachen.

tijdens het lopen liep ik midden in kijkend naar Lucky die als een klein beestje rond sprong en naar idereen ging. Maar niet aangehaald wilde worden dan sprong hij weg. Kwam hij met zijn tong naar buiten terug gerent. En dan vooral voor mij willen lopen. Op die moment pakte ik alex pink beet. Het was buiten dat best gezellg. Het ging best wel goed en ik ontspande steeds meer. aangezien Lucky toch wel afstand hield. De pup had zo veel aandacht gekregen va nde mieden in het park dat we nu stonden te praten met een paar meiden. En flirten dat ze deden. Ik wilde overduidelijk maken dat ze mij nog alex niet konden krijgen.. Maar dat ging niet.. Lily was er nog bij dus ik stond het maar weg te teren. De pup daar in tegen vond het maar al te leuk en was achter Alex gaan zitten waar nu een meid opafliep om te knuffelen of iets
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 15:51

Love story  - Pagina 50 6zy839
Alex
Auw.. dacht Alex terwijl hij liep. Hun avontuur van de douche kon hij nog zo enorm goed voelen en bij elke stap schoot er wel een pijnlijk iets door hem heen. Lopen was daardoor heel erg moeilijk, zeker als je het niet mocht laten opvallen. Ook vond hij niet niet gek dat het deze keer meer pijn deed dan normaal, ze hadden het zonder enige voorbereiding gedaan! Alex glimlachte bij die gedachte though, hij was echt trots op zichzelf dat hij dat aankon, en Jake ook.
Jake pakte steeds zijn pink beet elke keer als Lucky terug kwam lopen. Alex vond het wel schattig, de reacties die Jake gaf. ‘Gaat het nog?’ vroeg hij aan Jake toen hij voor de zoveelste keer zijn pink beetgreep.
Lucky was ondertussen naar een groep meiden gerent. Lily had toen de lijn vastgehad en liep er gewoon mee naartoe. Alex zuchtte, want ze moesten wel meekomen. De meiden waren duidelijk niet alleen geïnteresseerd in Lucky, maar ook in hem en Jake. Alex zag ze smoezen met elkaar toen ze aan kwamen lopen, en daarna moesten ze altijd gniffelen alsof ze het inderdaad over hun hadden.

Eenmaal bij de groep waren de meiden niet van hun af te slaan! Het was een soort mix van aandacht geven aan Lucky, en kwijlen over Alex en Jake… en Alex vond het niks. Hij vond het al niks dat hij en Jake niet normaal konden zijn bij Lily, en nu een hele groep! Jake ging ietjes achter hem staan, terwijl Alex zag dat er een meisje op hem af kwam lopen. Ze nam hem in een vriendschappelijke knuffel. Alex hield meteen zijn handen omhoog, hij wilde de knuffel helemaal niet. ‘Owkeee..’ zei Alex verbaasd toen ze weer los liet. ‘Je bent cute, en ik ga alle cute guys knuffelen.’ Alex’ uitdrukking werd iets norser. Hij vond het geweldig als Jake hem cute noemde, maar niemand anders mocht dat doen. ‘Thanks.’ Zei hij zonder echt emotie. De meisjes gingen alleen niet echt weg, steeds meer wilde een knuffel hebben, en ook van Jake.. het eerste meisje had een soort trend gezet ofzo. Lily deed helemaal niks! Ze stond erbij en ze keek er naar zeg maar.
‘Jake kunnen we gaan?’ vroeg Alex, toen hij voor de zoveelste keer iemand weg duwde. ‘Dit is niet echt prettig.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Emptywo jun 08 2016, 16:00

Love story  - Pagina 50 2ry3wja
Jake
iik vond het ook echt niks op deze manier. maar echt niks. Konden ze niet van alex afblijven... Ik knikt toen Alex vroeg of we konden gaan. 'We moeten weer gaan' zei ik netjes en stapte nu echt weg. Maar blijkbaar was dit het teken voor de meiden om Alex et bespringen met een paar extra er bij. Hierdoor kwam er zo veel kracht op de jongen. En met llucky achter zich. Ik kon gewoon zien hoe hij in slomotion over Lucky heen viel. die schoot meteen luidpiepend weg. Meteen stapte ik zonder na dneken op de hoop meiden af tilde ze nog al ruig bij Alex vandaan. En gaf ze gerust een zetje. 'Kom' Ik stak me hand naar alex uit. Toen hij opstond kon ik duideljik aan zijngezicht zien dat de klap niet alleen zijn kojnt nog pijner had gedaan maar zijn enkel ook.. En lucky zat als een kleine bange pup i elkaar gerolt. Weg kruipend van lily. Ik zuchte keek de meiden boos aan waarna ik eerst met moeide Lucky oppakte. Dit was misschien nog wel het ergste.. Daarna draaide ik me rug naar Alex. 'spring er op'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 50 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 50 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» Nightwell story
» [story] the end of the world

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: