cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptydo mei 26 2016, 20:26

Love story  - Pagina 35 Ao9i4l
Alex
‘Owp owkee…’ zei Alex en hij liet zich met een lach meelijden naar boven. Zijn hoofd was rood though, want Jake had hem Kitty genoemd waar andere mensen bij waren. Zijn hart ging tekeer.
‘Ow jah nee, niet weer die vragen, wat een verschrikking was dat.’ Zei hij sarcastisch terwijl er nog een lach door hem heen ging. Hij keek hoe het huis van Jake’s ouders ongeveer hetzelfde was als zijn appartement. De dingen die je meekrijgt van thuis.. dacht hij nieuwsgierig. ‘Is je vader altijd zo? Of alleen bij iemand die je mee naar huis neemt?’

Ze stonden nu voor een deur, die Jake open deed. Alex ging na Jake de kamer binnen, en zijn mond viel open. Hij had alles verwacht maar dit niet.
Jake’s kamer was vooral wit, en mega groot. De muur waar het bed tegenaan stond was grijs zwart. Alex’ ogen gleden de kamer door. Nergens lag rommel, alles was opgeruimd en super schoon. De vloer was van licht gekleurd laminaat, waarom je zou kunnen schaatsen als je sokken aan had. Een wand, waar ook de deur in geplaatst was, had een grote kast van licht hout.
‘Woww!’ zei Alex die nog steeds rond keek. ‘Al die ruimte voor je alleen?’ eindelijk liep hij verder en kon zowat voelen hoe schoon alles was. ‘Heb je nou echt een drie persoons bed nodig Jake?’ hij keek Jake met een schuine glimlach aan en hij haalde zijn wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptydo mei 26 2016, 20:30

Love story  - Pagina 35 254yr6s
Jake
'Weet niet je bent de eerste die ik heer mee neem..' zei ik rustig terwijl ik hem verder duwde. Me pa zag meestal alleen foto's of via skype. alex was de eerste echt bij me thuis. Bij de deur van me slaapkamer keek alex zijn ogen uit. terwijl ik naar binnen liep. Hij bleef kijken en lied uiteindelijk een wow uit zijn komt komen ik draaide me omwaarna ik me op het bed lied vallen. 'Ja..' zei ik rustig kijkend naar het plafon. 'Het is me officiele kamer hiernaast is mijn studeer kamer.' vertelde ik hem. Alex begon over me driepersoonsbed. 'Das voor me ego.. Kijk.' Ik wees nahar de eeste kant. 'me, myself and I' zo wees ik elke plek in het bed aan. 'Geen plek voor jouw dus!' ik stak me tong naar hem uit
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptydo mei 26 2016, 20:52

Love story  - Pagina 35 Ao9i4l
Alex
Alex bleef hem aankijken met zijn schuine glimlach en zijn wenkbrauw omhoog. Een sneer ging door hem heen en hij schudde zijn hoofd. ‘Ik slaap wel op grond.’ Hij stak zijn tong terug uit naar Jake, en keek de kamer weer rond. ‘heb je kranten voor me? wanner kom je hier eigelijk? Je gaat volgens mij nooit naar London…. En je hebt echt een studéérkamer?!’ hij liep terug naar de hal, en opende de deur ernaast. Nope, dat was de badkamer.. volgende deur aan de andere kant dan maar, en inderdaad, een studeerkamer. Deze was even schoon en opgeruimd als Jake’s kamer, maar hier stonden meer spullen. ‘Ik kan me al helemaal zien hoe je hier aan het werken bent.’ Zei Alex en liet zijn vingers over het gelakte hout van het bureau gaan.

Jake’s moeder had geroepen, en de jongens moesten wel meekomen. Ze werden begroet door een lachend gezicht van Jake’s vader. ‘Ik vraag het alvast maar… wilt u me niet weer onder gooien met vragen?’ vroeg Alex nog voordat Jake’s vader zijn mond open kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptydo mei 26 2016, 21:03

Love story  - Pagina 35 254yr6s
Jake
'zal kranten halen. Je krijgt er maar een paar want me kamer hoeft niet vies te worden!' riep ik terug toen hij in de vragensprintje ging. 'eigenlijk nooit meer. Dit is de eerste keer in 3 jaar' ik stond nu ook op om hem na te lopen. Meteen liep hij de badkamer in. 'Ja hoor je mag straks douche.' lachte ik. Met me arme over elkaar in de deurpost keek ik toe hoe hij rond liep. Ik volgde hem met een breedde glimlach die niet meer weg te krijgen was. Hij ging me studeer kamer in en zei dat hij me hier wle kon zien zitten werken. Ik liep naar hem toe en sloot me arme rond zjn heupen. Ik trok hem in een back hug waarna ik zjin nek begon te zoenen. 'Ja kan je dat wel?' zei ik tussen de kusjes door. Ineens riep me ma dat we moesten gaan. Ik zuchte en lied Alex los. 'En nu gaan we naar een lux restaurant waar we niks te eten krijgen.!' kreunde ik terwijl ik de trap af rende. Alex ging meteen tegen me pa in toen hij zijn mond open wilde doen. 'oh waarom da? waarom mag dat niet? vind je dat niet leuk? mag ik niks van je weten?' ik zag de flauwe grijns op zijn gezicht. 'pa! wat zei hij nou net!' riep ik luid. Ineens ging de deurbel. Me ma draaide zich om. en deed open aangezien ze er toch voor stond. Er stond politie voor de deur. 'We hebben vernomen dat Jake Smith thuis is mogen we die spreken wegens.' hij wenkte. Meteen trok ik me lip op. 'Alex kan jij even naar boven' vroeg ik vorozichtig terwijl ik hem een kus op zijn weg gaf
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptydo mei 26 2016, 21:26

Love story  - Pagina 35 Ao9i4l
Alex
De kusjes in Jake kwamen als geroepen, en Alex liet zijn hoofd hangen terwijl Jake zijn nek kuste. Hij had dit zo gemist deze week. Maar helaas moest juist op dat moment Jake’s moeder roepen. Alex grijnsde een klein beetje toen Jake diep zuchtte en begon te klagen over het restaurant waar ze heen zouden gaan.
Eenmaal beneden, en de vader van Jake begon inderdaad een hele waslijst met vragen op te noemen. Nádat Alex had gezegd dat hij dat liever niet wilde. Jake nam het voor hem op though. de deurbel ging, en Alex keek nieuwsgierig toe. Hij zag twee politiemannen staan. Het eerste wat bij hem opkwam was niet eens ‘waarom staat er politie’ maar meer dat de politiemannen er in Engeland heel naders uit zagen dan in Nederland. Veel strenger… dáárna kwam de gedachten van waarom er politie stond. ze vroegen om Jake, en Alex keek zijn vriend verbaasd aan. Maar Jake vroeg rustig of Alex naar boven wilde gaan, en gaf hem een kus op zijn wang. Alex keek hem even aan alsof hij absoluut niet naar boven wilde, maar hij ging toch. het was politie, dan moest je toch doen wat je gezegd werd? Dat had hij thuis geleerd in ieder geval.

Het gesprek beneden was dus niet te horen als je boven was, Alex kwam hier snel genoeg achter. Hij wilde bij de trap blijven luisteren… ook al was dat absoluut niet netjes om te doen. maar helaas, niks te horen. Alex zuchtte, en keek de hal rond. De thrill die even door hem heen ging toen hij besefte dat hij nu precies hetzelfde kon gaan doen als al die maanden terug in het appartement! Hij kon door Jake’s spullen neuzen, zou Jake nu toch niet erg vinden. Al die maanden terug misschien nog wel.
Alex ging Jake’s slaapkamer binnen, en deed de eerste deuren van de kast open. Er hingen kleren, en er stonden schoenen… niet echt iets interessants. De eerste la was voor broeken, de tweede la voor ondergoed, het was niet echt zo heel erg boeiend. Alex sloot de la weer, en keek rond of er misschien nog iets was. er was nog wel een kastje. Hij had die de eerste keer niet echt goed gezien omdat hij aan het voeteinde van het gigantische bed stond. het was een klein kastje, en Alex was meteen benieuwd wat daarin zou zitten. Hij ging ervoor op de vloer zitten, en probeerde het te openen. Op slot… Nou waarom zou deze kast op slot zitten? dacht Alex en hij keek rond. Zijn hand voelde onder de kast en jawel, hij vond zowaar de sleutel. Ow Jake je bent zo voorspelbaar, ik hou van je. Hij opende de kast, en slikte. ‘Oké ik neem mijn woorden terug… je bent absoluut niet voorspelbaar.’ Hij nam de doos die er stond op zijn schoot, en begon er eerst naar de staren. Er lag echt van alles is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptydo mei 26 2016, 21:34

Love story  - Pagina 35 254yr6s
Jake
De politie begon over missen de files ne ik moest natuurlijk were zo goed mogelijk mee werken wat ik niet bepaalt wilde. Met ene zuur gezicht deed ik wat ze vroegen waarna ik duidelijk vroeg of ik klaar was. De politie had door dat ik niet meer wilde en vonden het goed als ze nog maar met me ouders konden pratne over dingen. Ik haalde me schouders op. Van mij mochten ze.. 

Ik liep zacht te trap op zoals ik eigenlijk altijd toe. En maar goed ook. toen ik in me slaapkamer kwam zat Alxo p de grond voor het kastje vol met.... Sex... speeltjes... Niet gebruik hoor.. sommige niet dan... Ik kreeg meteen een grijns op me gezicht. 'soo.... Is het interstant?' vroeg ik terwijl ik naar binnen stapte en de deur dicht deed. Ik bekeek naar zijn hand wat hij beet had
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptydo mei 26 2016, 21:50

Love story  - Pagina 35 Ao9i4l
Alex
Alex’ hoofd was nog nooit zo rood geweest. Hij schrok zich kapot toen Jake ineens in de kamer stond. hij zette meteen de doos op de grond in plaats van op zijn schoot. ‘Jake! Uuhm… well not gonna lie… eigenlijk wel.’ hij beet op zijn lip, en maakt zijn hand in een vuist. ‘Waarom… waarom heb je deze allemaal Jake?’ Jake had de deur dicht gedaan. Alex’ hart ging super snel, en hij wist niet eens waarom. Misschien omdat hij iets van Jake gevonden had? Hij keek nog een keer in de doos, en pakte iets vast. Het was een soort ring, en het was een beetje opaal wit. Alex had het in ieder geval nog nooit eerder gezien, en hij was eigenlijk best geïnteresseerd in wat het was. het was Jake maar, ie vond het toch alleen maar prachtig.
“So,, waar is dit voor?’ vroeg hij en hij hield het voor Jake om aan te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptydo mei 26 2016, 22:06

Love story  - Pagina 35 254yr6s
Jake
Ik lied me op het bed zakken met me benen elk aan een kant van Alex die op de grond zat. Ik leunde op me armen en keek naar de doos. 'Me ouders hoopte dat ik over me angst kwam door dit soort dingen' vertelde ik rustig en pakte ook wat speeltjes op. Alex pakte er wat uit. het was natuurlijk meteen de devilring. Ik pakte het aan. 'je pakt wel meteen de leukste' bracht ik uit terwijl ik de ring in me handen pakte. 'Is een viberator' legde ik uit waarna ik Alex zijn hand pakte een paar vingers bij elkaar deed en de rong er omheen drukte en daarna aan zette. 'En dan natuurlijk niet om je vingers' ik naar alex zijn reactie en begon nu toch echt te lachen. 'Red kitty is red' ik legde me hand op zijn wang die best warm aan voelde.  Ik lied hem los en pakte een paar butpluggen. nooit gebruikt dus geen mening over.. Dit' ik pakte een ijzere ring op met een naaltje aan de boven kant. 'vond een ex leuk... Ik vind het zelf verselijk..' ik keek er vies naar. 'kijk verder dan' lachte ik toen ik zijn gezicht weer zag
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptydo mei 26 2016, 22:29

Love story  - Pagina 35 Ao9i4l
Alex
De vibrerende ring rond zijn vingers zorgde ervoor dat Alex alleen nog maar roder werd. Was dat wel mogelijk? Nog roder worden? blijkbaar wel.
Jake legde uit waar het voor was, en Alex knikte nadat hij klaar was om aan te geven dat hij het begreep. Voorzichtig legde Alex de ring naast Jake op het bed. Jake legde zijn hand op zijn wang, en hij sloot zijn ogen. nu kon Jake voelen hoe warm zijn wangen was omdat hij dit gevonden had! Toen Jake ‘kitty’ zei legde Alex zijn wang een beetje meer in Jake’s hand though. hij vond die naam echt leuk als Jake het zei. Alleen Jake.
hetgene wat Jake hem toen liet zien liet hem ook walgen. ‘Dat moet super veel pijn doen!’ fluisterde hij, maar hij kreeg de opdracht om nog iets uit te zoeken. Alex keek naar wat Jake vast had, en zijn ogen bleven hangen op een bepaalde. Hij pakte het voorzichtig uit Jake’s hand, en keek ernaar. Het was duidelijk een buttplug, dat kon iedereen zien. Maar hier zat iets extra’s aan wat Alex’ nieuwsgierigheid alleen maar groter maakte. Plus een onderbuik gevoel waarvan hij niet goed wist hoe hij ermee om moest gaan. ‘Deze lijkt me… leuk.’ Zei hij zonder Jake aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptydo mei 26 2016, 22:34

Love story  - Pagina 35 254yr6s
Jake
Ik kon me glimlach niet weg krijgen. 'Ja die is leuk' zei ik waarna ik alex aan zijn schouder op tilde. En me achteruit het bed op lied vallen. Ik hield alex beet zodat hij op me lag.' Is met een afstandsbedienen' sluiterde ik terwijl ik alex los lied en door zijn haren ging met me handen. 'Eigenlijk moet je die nu uitporberen.' glimlachte ik terwijl i kme in een knuffel nam en zachtjes begon te zoenen. 'Voor straf.' fluisterde ik in zijn oor waarna ik hem zachtjes beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptydo mei 26 2016, 23:54

Love story  - Pagina 35 Ao9i4l
Alex
Het vallen op bed liet Alex naar adem happen. Hij viel bovenop Jake, en hield zichzelf tegen door zijn handen op Jake’s borst te leggen. Hij had het speeltje nog steeds in zijn hand, maar doordat hij uit reflectie reageerde, viel deze naast Jake’s nek. Jake vertelde dat hetgeen wat hij had uitgekozen met een afstandsbediening was, waardoor Alex een gigantische brok in zijn keel bezorgde. ‘Oké..’ zei hij terwijl hij Jake aankeek. Hij vroeg zich af of Jake zijn hartslag kon voelen nu dat hij bovenop hem lag.
Toen Jake ‘straf’ liet vallen, ging er een mix van emoties over Alex’ gezicht heen. ‘Straf?’ vroeg hij voorzichtig, maar hij pakte wel Jake’s shirt vast. Het bijten op zijn oor deed veel goeds bij hem though, en hij liet zich meer op Jake’s lichaam vallen. Een rilling ging door hem heen, en hij legde zijn hoofd naast die van Jake. Zo kon Jake niet meer bij zijn oor komen. Zijn haren stonden letterlijk alle kanten op. Snel tilde hij zijn hoofd weer op, en keek Jake aan. ‘Je weet dat we zo weg moeten hè.’ Zei hij zachtjes, kijkend naar Jake’s lippen. jake knikte. ‘Ja dat weet ik.’ Zijn hand ging weer naar Alex’ haar, en hield zijn hand daar, zijn haar vasthoudend. ‘Dat is juist het leuke.’ Jake zei dit super zacht en gaf Alex een snelle zoen. Realisatie kwam door bij Alex, en zijn uitdrukking ging van niet begrijpend, naar verbaasd, naar grijnzend met zijn onderlip tussen zijn tanden. ‘Je wilt toch niet…’ vroeg hij met nog steeds dezelfde grijns. Zoiets was zo niet toegestaan, en toch vond hij het leuk om over na te denken. Jake zag dit, en speelde er meteen op door. Zijn benen gingen om die van Alex heen, zodat de jongen niet meer goed weg kon. ‘Dat word dan jou straf, Kitty van me.’ Zei hij zacht en bracht Alex’ gezicht dichter bij die van hem om hem nu echt te zoenen. Zo had Alex ook genoeg tijd om erover na te denken. Alex dacht niet echt na though. zijn lichaam was door het zo liggen, en het zoenen en bijten op zijn oor best opgewonden geworden. Nog niet genoeg voor Jake om te voelen, maar wel genoeg voor Alex om op zijn lip te bijten en zijn adem in te houden.
Uiteindelijk knikte hij. Jake pakte Alex’ schouders, en voorzichtig draaide ze om. Alex lag nu op het matras, met Jake boven hem. ‘Die afstandsbediening.. hoe…hoeveel standen heeft die?’ vroeg Alex, die nu best benauwd begon te worden. ‘Genoeg om jou naar hemelen te brengen.’ Zei Jake, die over hem heen ging hangen om het speeltje te pakken. ‘En ík heb de afstandsbediening.’ Met een kus op Alex neus ging Jake te werk. Ze moesten allebei flink hun best doen om niet ready te worden terwijl ze bezig waren. Ze moesten zo nog weg! Alex had het er flink moeilijk mee, zeker toen hij in zo’n positie lag dat Jake goed bij zijn achterste kon. Zijn lichaam schreeuwde zowat tegen hem dat het al ‘lang geleden’ was… wat eigenlijk helemaal niet zo was, het voelde alleen zo.
Jake was super lief voor hem. Hij haf Alex kusjes op zijn hele rug, van zijn schouders tot aan zijn billen. Het duurde even, maar uiteindelijk had Jake Alex helemaal klaar. ‘Try to relax.’ Zei Jake in Alex’ oor. Hij was over Alex heen gaan hangen, zodat zijn hoofd zowat naast die van Alex was. Zijn hand had het speeltje vast en was bij Alex’ achterste te vinden. ‘Relax.’ Jake gaf Alex een zoen terwijl hij het speeltje naar binnen duwde. Alex was alles behalve relaxed though. het speeltje, ondanks nog best klein, ging er met best wel veel vaart in, en al zijn spieren spande zich aan. Hij moest ook de kus onderbreken om lucht in te ademen. ‘Het zit al.’ Zei Jake, die zijn armen om Alex’ rug sloeg om hem een soort knuffel te geven. Toen ging hij weer naar achteren zitten, en bekeek Alex. Het was een mooi gezicht, en Jake had het er nu moeilijk mee. Alex lag met zijn achterste iets omhoog, zijn broek rond zijn knieen en zijn shirt iets omhoog. Ook het speeltje was goed te zien nu, wat Jake alleen nog maar leuker vond. Alex keek Jake aan vanuit zijn positie, zijn handen dichtbij zijn hoofd. Zijn ademhaling was iets versnelt. ‘Die zit prachtig!’ zei Jake, waarschijnlijk iets te blij omdat hij dit zo leuk vond. Hij hield Alex met zijn kleren weer goed aan te doen. elke beweging die Alex nu maakte was anders. Zijn lichaam was krampachtiger, en zijn gezichtsuitdrukking was van discomfort. Toen zijn kleding eenmaal weer goed zat, keek en voelde hij om te kijken of je niks zag. ‘Kitty, je ziet er niks van. wees gerust.’ Jake legde zijn armen om Alex’ middel, en trok hem tot een staan positie. Alex hapte weer naar lucht en viel zowat in Jake’s armen, was Jake er niet om hem al stevig beet te houden. ‘Dit is zo raar.’ Zei Alex, die zijn stem weer iets probeerde te vinden. Heel zijn lichaam was in de war. Jake grijnsde. ‘Wacht maar.’ Zei hij, en hij gaf Alex een lange kus op zijn haar. ‘Dit word een geweldige avond.’ Zei hij meer tegen zichzelf dan naar Alex gericht. Hij pakte Alex’ hand vast, en liep een paar stappen achteruit naar de deur. ‘Kom je?’ vroeg hij liefdevol. Alex bleef toch nog maar even staan though… hij wist niet wat er zou gebeuren wilde hij nu lopen. Jake trok een beetje aan zijn hand toen hij niet meewilde. Het was speels, en nu kreeg Alex ook een glimlach op zijn gezicht, die nog steeds super rood was. Een paar stappen, en Alex wist wel dat hij eraan zou wennen. In de badkamer gooide hij snel wat water in zijn gezicht om het warme gevoel uit zijn wangen te krijgen, en deed hij zijn haar goed.
Jake keek dit allemaal aan, met zijn armen over elkaar, en een kleine grijns op zijn gezicht die hij altijd had als hij Alex bezig zag zijn. Hij had besloten om nu nog niks met de afstandsbediening te doen… hij zou Alex wel verassen. En ow wat wilde hij Alex reactie zien!

Nadat Alex klaar was in de badkamer, draaide hij zich om en legde zijn voorhoofd tegen Jake aan. Aangezien hij toch zowat een kop kleiner was ging dat makkelijk. ‘Je bent gemeen.’ Fluisterde hij tegen Jake. Hij sloeg zijn armen om Jake heen nu, en de knuffel was omgedraaid dan die van daarnet. Stilletjes nam hij diepe adems om niet te laten zien dat hij dit, ondanks dat hij het stiekem echt geweldig vond, ook ontzettend snappend vond. ‘We gaan dit echt doen he..’ ‘Yap!’ zei Jake, die de knuffel als eerste los liet. Alex gaf hem snel een zoen voordat hij echt te ver weg zou zijn, en Jake gaf de zoen maar al te graag terug. ‘Laten we gaan.’ Fluisterde Alex toen ze uiteindelijk met hun voorhoofden tegen elkaar stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr mei 27 2016, 06:54

Love story  - Pagina 35 254yr6s
Jake
Het bij Alex in brengen was het meest mooie moment van de dag!. Daarom Leo ik met een grote glimlach dit het huis heen. Tot ik zag dat de politie nog niet weg was. Meteen Version verstrakte me gezicht. Ze stonden op een liepen naar de deur. "Bedankt voor je tijd Jake". Ik bleef dood stil en keek ze alleen strak aan. Pas toen ze de deur uit waren en ik Alex zijn jas aangaf kan de glimlach terug zeker toen ik de afstandsbediening voelde in mr broekzak.

We gingen lopend naar het restaurant maar omdat ik net boos was op de politie en me Ma dat gezien had een nu wel daar ik afkoelde... Me Pa had Alex geclaimd een liep nu voort is. Hij begon te vertellen over de stad. E eigenlijk dat hij hoopte dat Alex hier kwam wonen zodat ook Jake dichterbij zou komen.. Ik hield Alex lichaam en de gaten en precies op het moment dat het leek of hij beter liep. Zette ik het aan. Alex stond stil. Ik begon zacht te lachen om zijn onbetaalbare uitdrukking op zijn mooie gezicht. " ik weet het Alex. Londen is mooi. Maar als we niet door lopen. Ik sloeg me hand om zijn schouders en trok hem mee. Pas toen Alex we liep zette ik het uit. Met een grote glimlach liep ik naar hem. "Je reactie was echt onbetaalbaar!!" fluisterde ik in zijn oor. Me arm nog steeds rond zijn schouder.

Bij het restaurant aangekomen geven we onze jassen aan de obers. Nu genoom p begin r haar y best wel te keer te gaan. Net alles mee hoofd.. Wat als ze Alex helemaal weg gingen praten.. Of ze hem alles gingen vertellen... Dan zou Alex mr best smerig aan kijken.. Zeker nu we bezig waren met een speeltje.. Ik kneep hard in de afstandsbediening waardoor hij aanging op best wel een heftige stand. Pas toen ik Alex gezicht zag besefte ik dat ik hem aangezet had. Meteen zette ik hem zachter.

Achter ons stond me Ma op de zelfde manier als ik net stond. Sabbelent op haar lip. Pijzend voor zich uit te staren. Nu kon je goed zien dat e familie waren. Niet aan het uiterlijk hoor. Zei was kleiner en molliger. Maar de manier hoe we ons beide in paniek dachten
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr mei 27 2016, 13:54

Love story  - Pagina 35 Ao9i4l
Alex
De politie was nog niet weg toen ze beneden kwamen. Daarom bleef Alex in de hal staan, met zijn rug tegen alle jassen aangedrukt. Hij durfde de politie mannen niet in hun ogen aan te kijken.
Gelukkig gingen de politiemannen snel weg, en Jake hielp hem met het aandoen van zijn jas. Jake vind het echt leuk om mij te helpen met mijn kleding aan en uit doen!  dacht Alex toen hij zijn armen in een ronde beweging bewoog om zijn jas over zijn schouders te gooien. Jake had een glimlach op zijn gezicht staan en Alex wist precies waarom. Hij ging dicht tegen Jake aanstaan toen zijn ouders voorbij kwamen om voor hen het huis uit te gaan.

Lopen was moeilijk… teminste in het begin. Alex voelde het continu en als hij probeerde normaal te lopen, voelde hij het alleen nog maar meer. Ook het proberen om te relaxen lukte hem in het begin niet echt. De angst toen Jake’s vader ineens besloot om bij hem te gaan lopen, en hem zowat van Jake wegtrok was gigantisch. Nu móest hij wel zo normaal mogelijk doen. uiteindelijk ging dat best goed, en Alex begon wat meer terug te praten. Natuurlijk was Jake’s vader weer allemaal vragen aan het stellen. Echt tot de raarste vragen aan toe. Sommige beantwoorde Alex niet eens.
Toen stond hij ineens stil. Een kleine gasp ging door hem heen, zijn uitdrukking was een soort verbaasdheid, en toen hij moest zijn ogen even stevig dicht doen om niks te laten merken. Zijn schouders werden tens en zijn onderlip werd aan een kant flink gebeten. Hij moest doorlopen, maar hij kon het niet. Het gevoel was zo raar!
Jake’s arm rond zijn schouders lieten hem weer lopen, en meteen probeerde hij om weer stil te staan. Jake liet dat niet toe, en Alex blies zijn adem uit die hij in had gehouden. ‘Je reactie was echt onbetaalbaar!’ hoorde hij Jake in zijn oor zeggen. Hij lachte een beetje, blij dat het speeltje weer uit stond nu. ‘Je bent zo gemeen.’ Zei Alex terug en legde zijn arm nu om Jake’s onderrug. ‘Dat was al intense,.. oh mijn god hoe kom ik deze avond door.’ Hij begon te lachen, en legde zijn hand voor zijn mond om het niet al te erg te laten merken voor Jake’s ouders.

Jake had het speeltje de rest van de reis niet meer aangezet, en Alex was daar eigenlijk best blij om. Als hij nu nog een keer ineens stil zou gaan staan zouden Jake’s ouders hoe dan ook vragen gaan stellen.
Er gebeurde dus niks tot dat ze in het restaurant waren. Alex wist niet waarom Jake ineens zo gespannen was, maar Jake reageerde dat af door zijn kracht op de afstandsbediening te zetten. Alex klapte zowat dubbel toen hij het gevoel nog een keer kreeg, maar dit keer zo erg dat hij het tot in zijn onderbuik kon voelen. Snel legde hij een arm over zijn middel… als er vragen zouden komen dan had hij een uitleg. Plus, ook omdat het gevoel te heftig was. Zijn kaken spande zich aan en zijn ogen waren weer dicht. Niks laten merken, niks laten merken maar het gevoel was te sterk, en Alex liet zijn adem uit, die er schokkend uit kwam. Nu had Jake door wat er aan de hand was, en Alex slaakte zowat een kreet van opluchting toen Jake het meteen zachter zette.
Alex keek Jake met grote ogen aan en zijn mond stond nog half open van het gevoel van net. Langzaam liep hij naar Jake, en legde even zijn voorhoofd weer op Jake’s borstkas. ‘Wat ben ik blij dat we nu weten dat het geen geluid maakt, maar was dat echt nodig??’ vroeg hij, en hij keek Jake nu aan. Hij gaf Jake een glimlach dat hij opgelucht was, en daarna ademde hij nog een keer uit, over zijn onderrug aaiend met een hand. ‘Nou… vertel waarom ben jij en je moeder ineens zo gespannen?’ hij had Jake’s moeder gezien die dezelfde uitdrukking had die Jake altijd had als hij aan het piekeren was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr mei 27 2016, 19:05

Love story  - Pagina 35 254yr6s
Jake
Alex stond met zjn arme overlkaar heen toen dat dingaan stond. Zijn reactie was te schattig!. Maar jah ik had hem wel uitgezet want het was niet de bedoeling geweest hem zo hard aan te zetten. 'Ja dat was nodig' fluisterde ik en gaf hem een kus op zijn wang. Ik glimlachte even. 'jah dat was nodig' bevestigde ik nu meer voor mezelf.  We wachte nog op me pa die weer stond de kletsen met de ober. Alex vroeg ineens waarom ik zo gespannen was en em ma dus ook. Ik keek naar achteren naar me moeder die nu op de zelfde manier licht aan het ijsberen was. Zoals ik da taltijd doe. 'Denkdat ze bang is dat er ruzie komt' zei ik alleen mijn reden weg laten.. 'Kom zitten' bij dat laatste woord keek ik hem grijnzend aan. We liepen naar de tafel en me pa praatte weer honder uit. We kregen de menu kaart. ik zat tegen over Alex zodat ik zijn gezicht kon zien als ik hem weer ging pesten. want dat ging ik nu zeker doen.

De kueze was weer is schaars van het eten. je kon meestal uit twee verschillende dingen kiezen per gerecht.. Vaak was het wel super lekker.. Maar echt weinig. Luxe en looks ginge hier boven je lekker vol eten! Me pa was klaar met praten en keek ons aan. 'a kunnen kiezen!?' vroeg hij terwijl hij de tafel rond keek.  Pa zat naast mij en me moeder naar Alex.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr mei 27 2016, 21:13

Love story  - Pagina 35 Ao9i4l
Alex
Alex liet zich door Jake naar hun tafeltje leiden. Door de heftige trillingen was zijn achterste nogal beurs geworden, ook al was het maar voor kort geweest.
Het gaan zitten was een ramp… langzaam liet Alex zich op de stoel vallen, zijn handen stevig op de tafel gedrukt om maar niet te snel te gaan. Toen hij uiteindelijk zat, voelde hij hoe het van binnen aan het drukken was. als Jake het nu aan zou zetten zou hij het niet volhouden, zeker niet op die hoogte stand. Hij keek Jake aan, en voelde hoe zijn wangen weer wat roder werden. ‘Ik voel het super goed.’ Fluisterde hij super zacht. Jake’s moeder kwam naast Alex zitten, en uit response ging Alex een beetje naar de andere kant leunen.

Ze kregen de kaarten, en Alex moest eerst al wennen aan het feit dat alles in ponden stond, en niet in euro’s. vervolgens door het weinige eten wat erop stond. ze hadden er werkelijk waar helemaal niks. Alex’ ouders hadden thuis nog meer in hun vriezer liggen waarschijnlijk. Alex keek Jake even met een gezicht aan van meen je dit nou, en verborg zijn gezicht toen weer in de menukaart. ‘Je zou hier maar komen en helemaal niks lusten. Dan heb je echt een zwaar leven.’ Zei hij, niet opkijkend.
Jake’s vader vroeg of ze hadden kunnen kiezen. Niet veel om uit te kiezen, maar goed. dacht Alex en gaf de menu kaart zodat deze op een stapel gelegd kon worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 35 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» Story in beacon hill
» Nightwell story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: