cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vampire Knight

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
AuteurBericht
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptyma feb 10 2014, 13:27

Iris

Wanneer ze voorstelt om samen naar binnen te lopen knik ik dan maar met een glimlachje. 'leuk je te ontmoeten Mellody , ik ben Iris'zeg ik dan met een glimlache en ga even met mijn hand door mijn haar als ze vraagt of ik een dag klasser en nacht klasser ben. 'nacht natuurlijk anders was ik hier nu toch niet ' zeg ik dan op een rustige vriendelijke toon
Terug naar boven Ga naar beneden
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptyma feb 10 2014, 13:34

het is nacht, mellodey c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptyma feb 10 2014, 13:48

thx X3

Vampire Knight - Pagina 13 0mxu
ik vind het ook leuk om jouw te ontmoeten' zeg ik vriendelijk. 'ik stond vlak voor de grote deur en keek van ondere naar boven terwijl ik het bestudeerde. 'umhhh' ik set een aantal stappen richting de deur. en raak het aan met mijn linker hand. vervolgens leg ik mijn oor tegen de stevige deur aan. met mijn rechter hand klop ik een ritmisch geluid op de stevige linker deur. tik, ...tik, tik......tik....DUUK er kwam een ander raar geluid van de deur vandaan dat klonk als iets dat van binnen uit geopend werd. ik zette weer een paar stappen naar achteren en de deuren gingen bijna uit zig zelf open. 'tada!!' juichte ik vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptywo jun 11 2014, 00:42

Vampire Knight - Pagina 13 30m76ug

Hij genoot ervan dat ze nu bij elkaar waren. Ook al kende hij haar pas een dag, het voelde alsof hij haar al haar hele leven kende. Hij kon ook aan niks en niemand anders meer denken dan aan haar. Het zou alleen nog lastig worden om elkaar te blijven zien met kaname in de buurt. Dan moest hij maar genieten van de tijd die ze nu hadden. Al interesseerde het hem sowieso niet echt wat die opgeblazen kwal dacht.
Hij verbrak de kus met nanaho en omhelsde haar, zijn mond dicht bij haar oor houdende en fluisterde zacht: 'Ik zal je nooit vergeten en altijd van je houden. Onthoud dat. Wat er ook mocht gebeuren.'
Hij hield haar in de omhelzing en begon haar nek passievol te kussen.

Vampire Knight - Pagina 13 15yzu36

Na een paar minuten rennen was hij weer bij het schoolgebouw aangekomen. Hij zwaaide het raam open waar ze eerder de avond uitgesprongen waren. Met een paar behendige sprongen kon hij zo bij het raam komen waarna hij het klaslokaal weer in stapte en het raam achter zich deed. Geluidsloos liep hij naar een lege stoel en ging zitten. Hij keek verveeld opzij, naar een raam en keek naar het bos. 'Ben er weer kaname..' zei hij verveeld en hij sloot zijn ogen even. 'Nog veel gebeurd? hebben jullie nog wat besproken?' Vroeg hij waarna hij zijn blik op de vampier richtte.

Vampire Knight - Pagina 13 2ry3ptk

'ja het is inderdaad een gevaarlijk wapen.. Maar minder gevaarlijk mits je er controle over hebt.' Zei hij met een zucht. Hij luisterde naar wat luka zei en keek teleurgesteld op de grond. 'aaaw.. das echt jammer.' Zei hij teleurgesteld.
Even was hij stil totdat hij iets bedacht. Een grijns kwam weer op zijn gezicht en hij keek enthousiast naar luka. 'Misschien weet ik er wel iets op! Je zou het zwaard en de magie op mij kunnen richten. Dan kan ik mijn wapen gebruiken. Zo zien we allebei wat de ander zijn wapen doet. En het is ook goed voor mij om te testen of de materie ook bestand is tegen jouw magie. Dan word het een soort test/experiment. Of lijkt je dat niks?' Vroeg hij aan luka.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptywo jun 11 2014, 01:22

Vampire Knight - Pagina 13 Jpvp93
Ze luisterde naar wat Frau in haar oor fluisterde na de kus verbroken te hebben en een glimlach verscheen op haar gezicht. 'Ik zal het onthouden.' zei ze zacht en genoot van de kussen die hij haar in de nek gaf. Genietend sloot ze haar ogen en beet op haar onderlip.

Vampire Knight - Pagina 13 2j2ur1h
Hij zag de grijns op z'n gezicht komen en had zo'n idee dat dat niet veel goeds kon betekenen. Hij zuchtte even door Frank zijn plan. 'Ik weet het niet, Frank. Ik zou je kunnen verwondden en dat risico wil ik liever niet lopen.' zei hij.
Hij was Frank nu als een vriend gaan zien, net als Rai, en hij vond het idee van hem niet echt goed. Als hij geraakt zou worden door het zwaard, zou het ernstig af kunnen lopen.


Vampire Knight - Pagina 13 Mi2hqw
Hij keek op toen hij iemand binnen hoorde komen en zag toen dat het Rai was. Hij schudde z'n hoofd op wat de vampier hem vroeg. 'Nee, we hebben niet iets belangrijks besproken.' zei hij als antwoord en bleef Rai nog even aankijken, waarna hij tegen het bureau aan ging leunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptydi jul 15 2014, 01:29

Vampire Knight - Pagina 13 30m76ug

Hij stopte na een tijdje met haar te kussen en dacht hoe egoïstisch hij eigenlijk was. Nanaho zou wel moe zijn en ze had de volgende dag school. En hier was hij bezig haar wakker te houden. Hij tilde haar op in liep met haar in zijn armen naar het grote bed. Hij legde haar op het bed en ging daarna naast haar liggen. Met zijn rechterhand streelde hij haar door haar haren. 'Als je wilt mag je wel hier slapen. Dan loos ik je morgenochtend wel weer naar buiten.' Zei hij zacht. Daarna kuste hij haar wang.

Vampire Knight - Pagina 13 15yzu36

'oke.' Zei hij tegen kaname. Hij keek even rond de klas, naar de andere kijkende. 'Waarom doen we dit eigenlijk nog? Het is toch niet alsof we hier iets doen.' Mompelde hij in zichzelf.

Vampire Knight - Pagina 13 2ry3ptk

Hij moest zacht lachen door het commentaar van luka. 'Om eerlijk te zijn luka. Ik denk dat de kans groter is dat ik gewond raak door mijn eigen gave dan door jouw zwaard. De massa is heel sterk en is goed in incasseren. Dus het zou wel goed moeten komen.' Zei hij, hopende dat hij luka wat gerust kon stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptydi jul 15 2014, 19:28

Vampire Knight - Pagina 13 Jpvp93
Een beetje verbaasd keek ze naar Frau toen hij haar optilde en naar het grote bed droeg, maar toen hij haar had neergelegd en had gezegd dat ze hier wel mocht slapen, verscheen er een lieve glimlach op haar gezicht. 'Dank je.' zei ze zacht. 'Maar ik wil helemaal nog niet slapen. Ik wil juist tijd met jou doorbrengen nu we bij elkaar zijn.'

Vampire Knight - Pagina 13 2j2ur1h
Hij knikte even op wat Frank ertegenin bracht. 'Okay, als jij het zegt.' zei hij en hield z'n zwaard al klaar voor aanslag en ging in een gevechtshouding staan. 'Kom maar op dan.' Hij keek de blondharige vampier recht in z'n ogen, maar hield ook de rest van zijn lichaam in de gaten voor als die hem in de war wilde brengen door een bepaalde beweging te doen.

Vampire Knight - Pagina 13 Mi2hqw
'Ik moet dit wel blijven doen, Rai. Dit is om de dagklassers te laten denken dat de zogeheten nachtklassers 's nachts les krijgen in het schoolgebouw. Geen van hen mag te weten komen dat we eigenlijk vampieren zijn.' legde hij uit aan de jongen. Dit was wat hij met Cross Kaien had afgesproken om de vampieren hier te laten blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptydi jul 15 2014, 22:24

Vampire Knight - Pagina 13 0mxu
een beetje angstig loop ik verder het gebouw in en kijk af en toe om mij heen. uit een kamertje hoorde ik geluid komen. ''waar moet ik in gods naams heen?'' door een zij raampje kon ik iemand aan een burau zien zitten. ''misschien weet hij het wel. die jongen met heet elegante bruine haar.'' sachtjes beet ik een beetje op mijn lip. ''je kunt het! gewoon aan kloppen.'' ik klop 3 keer op de deur vervolgens duw ik de hendel voorzichtig naar beneden toe. ik steek mijn hoofd door het kiertje van de deurpost heen. 'he..hoi...'' stotterde ik verlegen en zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptydi jul 15 2014, 23:19

Vampire Knight - Pagina 13 30m76ug

Door de reactie van nanaho moest hij lachen. 'Wie zegt dat je moet slapen?' zei hij. 'Of beter gezegd. Wie zegt dat je kan slapen?' Zei hij met een grijns.
Hij boog zich over nanaho heen en kuste haar voorhoofd. Langzaam bewoog hij naar beneden via haar wang naar haar mond. Na een kus op haar mond begon hij haar te tongzoenen.

Vampire Knight - Pagina 13 15yzu36

'Dan moet het maar..' Zei hij verveeld. Ineens pikte hij gedachtes op. Het was niet van iemand hier want hij hoorde het in de gang. Hij legde een psychische link met de persoon om wat te weten te komen over haar. Kort daarna verbrak hij de link weer.
"Kaname. We hebben bezoek. Een vampier net buiten de deur op de gang. Ze weet niet waar ze heen moet. Waarschijnlijk een nieuweling die te laat is.' Zei hij verveeld. Zijn blik richtte hij op de deur die een klein stukje openging. 'Daar is ze..' Zei hij op dezelfde toon.

Vampire Knight - Pagina 13 2ry3ptk

Toen luka een gevechtspositie aan nam begon hij te grijnzen. Hij bleef totaal stil staan. 'Waar wacht je op?' Zei hij grijnzend. 'Voor een zwaard moet je dichtbij zijn toch? Dan zal ik dat snel doen als ik jou was.' Zei hij, zonder een spier te verroeren.
Plots verscheen er een speer van zwarte massa in zijn rechterhand die hij vlak naast luka gooide, hem missende met een paar centimeter.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptywo jul 16 2014, 11:24

Vampire Knight - Pagina 13 Jpvp93
Ze moest zacht lachen toen Frau zei of ze wel kon slapen. 'Dat klinkt beter.' zei ze en genoot van het kusjesspoor die hij van haar voorhoofd naar d'r mond maakte. Toen hij haar begon te tongzoenen, deed ze maar al te graag mee.

Vampire Knight - Pagina 13 2j2ur1h
Hij liet zich niet afleiden door het trucje dat hij liet zien en z'n gestook, waardoor hij de speer kon ontwijken, waarna hij pijlsnel op Frank afrende met z'n zwaard in de aanslag. Zonder wapen stond hij helemaal open, maar hij verwachtte dat Frank wel weer zo'n trucje uit zou halen en één of ander wapen tevoorschijn zou toveren. Dat liet hem alleen niet afremmen om z'n zwaard tegen Frank te rammen.

Vampire Knight - Pagina 13 Mi2hqw
Toen Rai zei dat ze bezoek hadden, richtte hij z'n blik op de deur en zag een blondharig meisje staan. 'Ja, ik zie het.' zei hij en deed een beweging met z'n hand naar het meisje dat ze verder kon komen. Hij was best geërgerd dat ze zo laat was en hij zou ook aan haar aangeven dat hij liever niet had dat ze weer zo laat zou komen de volgende keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptywo jul 16 2014, 15:03

Vampire Knight - Pagina 13 Ebaati
''oh is dit het klas lokaal? of... neeh het lijkt er niet op, umh. shit waar moet ik heen?'' ik kijk naar de ogen van de jongen met het bruine haar. in zijn ogen kon ik lezen dat hij me zeker wat eerder had verwacht. hij gebaarde naar mij dat ik verder moest lopen. 'H-He..het spijt me' zei ik en boog gelijk verontschuldigend voor over. 'i-ik kon h..het niet vinden.' mijn stem klinkt zacht en onschuldig. mijn ponny liet ik voor mijn ogen vallen en keek verlegen naar de grond toen ik verder het lokaal in liep.

ik friemel met de topjes van mijn vingers aan het kantje van mijn  jurkje. ''zelfs mijn school uniform kon ik niet vinden. of zou die in mijn nieuwe slaapkamer liggen?'' verlegen probeerde ik naar de jongen te kijken met het bruine haar. het viel mij op dat er nog iemand was, hij kwam meer ongewenst over. de roodbruine ogen van de rijkelijke jongen zien er geiriteerd uit maar ergens diep in hem ziet hij er best vriendelijk uit op het eerste gezicht. ''zou hij echt een kuran zijn.'' ik voel hoe mijn ogen langzaam rood van kleur willen veranderen. ''neeh! kom op niet bij je eerste dag school.'' ik knijp mijn ogen dicht. zodra ik ze weer open deed waren ze weer helder blauw van kleur. ik lik hongerig mijn boven lip een beetje af. ''mmh pure bloed vampier.'' galmde er door mijn gedachtens heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptyma aug 18 2014, 22:53

Vampire Knight - Pagina 13 30m76ug

Tijdens de tongzoen vormde zijn mond zich in een grijns. Hij genoot van nanaho, haar gezelschap en haar karakter. Hij kende haar nog geen eens een dag. Maar ze lag wel al in zijn bed. Onwetende dat hij een vampier was. Ze beviel hem wel. Als het niet voor deze school was en hun "geheim" dan was hij zo met haar weg gegaan.
Nou ja... Hij was toch niet echt aan de regels gehecht. Misschien dat hij haar is mee zou nemen naar de nachtklas. Alleen om het gezicht van Kaname dan te zien.

Vampire Knight - Pagina 13 15yzu36

Zonder dat hij het bewust deed of wou pikte hij weer de gedachten van het meisje op. Misschien kwam het omdat zijn onderbewuste het zo afschuwelijk vond. Of omdat hij zichzelf wou voorbereiden op haar. Wat het was wist hij niet. Maar wat hij wel weet is dat het meisje meteen laag kwam te staan bij hem.
Hij rolde met zijn ogen door wat hij oppikte. 'Je maakt een grapje zeker..' Zei hij licht geërgerd en verafschuwd. 'Dat kan je niet menen.' Zei hij, meer gericht op het meisje dan de rest.

Vampire Knight - Pagina 13 2ry3ptk

Hij grijnsde tevreden toen luka pijlsnel op hem af kwam rennen. Het verbaasde hem hoe snel de jongen was. Maar hij was al voorbereid op een uithaal van luka zijn zwaard.
Net een seconde voordat het zwaard hem aanraakte materialiseerde een plek zwarte massa. Toen het zwaard de massa aanraakte gaf het iets mee. Net als een soort rubberachtige substantie. Het ving de klap op en vormde zich daarna weer terug naar zijn originele vorm.
'En? Best handig he?' Zei hij grijnzend tegen luka.
In zijn rechterhand vormde hij weer een speer van de zwarte massa. Deze is echter, in vergelijking met de massa op frank zijn arm, zo hard als maar kan. Hij zette een stap achteruit en sloeg met de speer tegen luka zijn zwaard aan. Als een teken van uitdaging tot een soort zwaardgevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptywo aug 20 2014, 12:27

Vampire Knight - Pagina 13 Jpvp93
Ze merkte zijn grijns op en kraste vervolgens met haar perfect getrimde lange nagels over z'n borst heen, waardoor er ook een ondeugende grijns op haar gezicht verscheen en hem in z'n ogen keek. Ze had zich nog nooit zo gevoeld en ook nog nooit gedacht dat ze gelijk de eerste dag met iemand in bed zou liggen, maar hoe kon ze ook niet? Frau was ook zo ... verleidelijk.

Vampire Knight - Pagina 13 2j2ur1h
Toen zijn zwaard tegen een soort rubberachtige substantie sloeg, verscheen er een grijns op z'n gezicht. 'Inderdaad niet slecht.' zei hij en toen Frank de speer die hij net gevormd had tegen z'n zwaard aan sloeg, begreep hij de boodschap. Om z'n speer proberen weg te krijgen, duwde hij tegen het wapen met z'n eigen wapen en keek ondertussen recht in Frank zijn ogen met een vastberaden grijns.

Vampire Knight - Pagina 13 Mi2hqw
Hij bekeek het meisje van top tot teen en merkte dat zij hem ook beoordelend aan zat te kijken net zoals hij, maar hij merkte ook een beetje lust in haar ogen op. Gelijk keurde hij dat af. 'Kom de volgende keer op tijd.' zei hij net zo emotieloos als z'n ogen. Hij had wel eens van haar familie gehoord en wist dat ze een volbloed was, maar ookal was ze een volbloed dan alsnog moest ze naar hem luisteren.

Vampire Knight - Pagina 13 2055v2t
Ze zat een beetje achteraf in de vensterbank en keek met een klein fronsje naar Rai, Kaname en dat ene meisje die net binnen kwam. Terwijl ze naar hen keek, beet ze zachtjes op haar zwart gemaakte lippen. "Rai," was het enige wat in haar hoofd omging. Ze voelde zich nu echt zo'n verliefd tienermeisje die niet durfde te zeggen tegen haar crush dat ze hem leuk vond ... en dat haatte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptywo aug 20 2014, 16:48

Vampire Knight - Pagina 13 30m76ug

Hij kreunde zacht toen nanaho met haar nagels over zijn borst kraste. Hij verbrak de kus en bewoog zijn mond naar nanaho haar nek. Daar kuste hij haar passievol en beet zachtjes en voorzichtig in haar nek. Hij wou natuurlijk niet doorbijten dus keek hij uit met wat hij deed. Hoe opgewonder hij raakte des te moeilijker het alleen wel werd voor hem om zich in te houden.

Vampire Knight - Pagina 13 15yzu36

Hij slaakte een geërgerde zucht en keerde zijn gezicht weg van het meisje. Hij staarde wat afwezig door het raam.

Vampire Knight - Pagina 13 2ry3ptk

'Ik moet toegeven dat je sneller en sterker bent dan ik gedacht had.' Zei hij grijnzend. Toen luka met zijn zwaard tegen de speer aan duwde duwde frank met al zijn macht terug. Na een tijdje werd door de spanning echter zijn speer uit zijn handen geslagen. 'Ke.. Echt sterker dan ik dacht.' Mompelde hij half geïrriteerd en half bewonderd.
Hij sprong snel een paar meter achteruit en grijnst licht sadistisch naar luka.
Speer na speer na speer verschijnen in een tijd van een honderste van een seconde in zijn handen die hij meteen met ongelofelijke snelheid en precisie naar luka gooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Emptywo aug 20 2014, 20:26

Vampire Knight - Pagina 13 Jpvp93
Ze sloot haar ogen, terwijl ze op haar onderlip beet toen ze voelde hoe Frau haar eerst passievol kuste in haar hals en vervolgens zachtjes beet. Een glimlach verscheen er op haar gezicht en gleed met haar vingers door zijn blonde haren.

Vampire Knight - Pagina 13 2j2ur1h
'Nooit je tegenstander onderschatten.' zei hij. 'Dat is nooit verstandig.' Toen Frank allemaal speren razendsnel en met dodelijke precisie richting hem gooide, maakte de blondharige vampier het wel moeilijk voor hem. Een paar kon hij er ontwijken, maar een paar raakten hem ook. De schade kon hij wel beperken door een verdedigende houding aan te nemen met z'n zwaard voor zich in de grond geplant, zodat degene die recht op zijn borst en buik afkwamen afketsten. Toen de storm van speren af was gewend, sprong hij weer op Frank af en sloeg zijn zwaard van links naar rechts richting z'n rechterzij.

Vampire Knight - Pagina 13 2055v2t
Ze schrok toen Rai plots haar kant uit keek en richtte haar blik gelijk voor zich. Ongemakkelijk keek ze toen maar helemaal naar buiten om net te doen dat er niets aan de hand was. Haar hart klopte in haar keel en ze probeerde rustig te blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud





Vampire Knight - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vampire Knight
Terug naar boven 
Pagina 13 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: meespeelverhalen-
Ga naar: