cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vampire Knight

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
AuteurBericht
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptyma dec 30 2013, 22:56

Vampire Knight - Pagina 12 Jpvp93
Ze moest zacht lachen toen ze een kreun van genot bij Frau vandaan hoorde komen. Ze kon het hem niet kwalijk nemen. Zij zelf vond het ook fijn, zo tongzoenen met hem. Eigenlijk was ze wel blij dat hij haar mee had genomen vanuit haar kamer naar het nachtklassershuis. Nu konden ze ongestoord samen zijn.

Vampire Knight - Pagina 12 2j2ur1h
Hij luisterde aandachtig naar wat Frank hem vertelde over de tijd dat hij wapens maakte. Hij knikte. 'Het klinkt ook leuk om te doen. Wel jammer dat je die wapens niet meer mag gebruiken. Al kan ik wel begrijpen waarom ze je het hebben verboden.' zei hij. Zijn zwaard zelf was ook geen normaal zwaard. Hij streek even met zijn vingers langs de hilt en haalde het toen uit de schede. Hij liet het aan Frank zien. 'Mijn zwaard heeft ook een kracht waar voorzichtig mee om gegaan moet worden.' zei hij en streek even met zijn vingers over het blad. Een rode gloed volgde zijn vingers, terwijl erover gestreken werd. 'Het bezit duistere krachten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptydi dec 31 2013, 00:42

Vampire Knight - Pagina 12 30m76ug


Hij deed de riemen die zijn jas dichthield los. Hij kwam een klein beetje omhoog van de bank en verbrak de tongzoen met nanaho zodat hij zijn jas uit kon doen. Toen hij zijn jas uit had gooide hij de jas in een hoek van de kamer en ging hij weer op de bank zitten. Hij sloeg een arm om nanaho heen en begon haar weer te kussen. Zijn mond had hij weer een stuk geopend en met zijn tong ging hij langs nanaho haar lippen.


Vampire Knight - Pagina 12 15yzu36


Voordat hij er erg in had stond hij voor het nachtklasser huis. Lichtelijk geërgerd deed hij de deur open en gooide hij hem met een knal achter zich dicht. Hij liep direct door naar de keuken en pakte een glas die hij vulde met water. Hij pakte een doosje met de bloedpillen uit een binnenzak van zijn jasje en deed een pil in het glas water. Al snel loste de pil op en kleurde het water rood. Hij borg het doosje met pillen weer op en hij pakte het glas. Op een rustig tempo liep hij de keuken uit en de trap op naar de kamers. Hij pikte een vreemde geur op wat zijn aandacht trok. Hij concentreerde zich goed op de geur en herinnerde zich het meisje van Frau. Hij legde een link met frau. "rustig maar ik ben het. De rest is nog op school. Ik hoop dat jullie weten wat jullie doen." zei hij via telepathie. Daarna verbrak hij de link meteen en liep hij verder naar zijn eigen kamer.


Vampire Knight - Pagina 12 2ry3ptk


Hij moest zacht lachen toen Luka zei dat het jammer was dat hij de wapens niet meer mocht gebruiken. 'Nou om eerlijk te zijn.. tussen jou en mij dan. Ik gebruik wel nog steeds een van de wapens. Mijn gave met de zwarte massa.. Dat is mijn eerste ultieme wapen die ik heb ontworpen. Het was alleen zo gevaarlijk dat ze het niet aan iemand wouden geven om te gebruiken wanneer hij wou. Dus hebben ze gezorgd dat het wapen opgeborgen bleef. Ik heb het meegesmokkeld toen rai en ik vertrokken.' Zei hij met een lichtelijk valse grijns. Hij luisterde aandachtig naar het verhaal van luka en keek toen bewonderend naar zijn zwaard. 'Wow.. die ziet er goed gesmeed uit. Wat een mooi zwaard.' Zei hij terwijl hij naar het zwaard staarde. 'Wat kan je er allemaal mee doen? met die duistere krachten.' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptydi dec 31 2013, 21:56

Vampire Knight - Pagina 12 Jpvp93
Ze opende haar ogen weer toen hij zijn lippen verwijderde van de hare, maar had snel door waarom hij dat deed. Ze keek even hoe hij z'n jas weg gooide en sloot met een glimlach haar ogen weer toen hij de kus weer voortzette. Weer voelde ze zijn tong langs haar lippen gaan en opende haar mond. Alleen nu liet ze hem de stap nemen om de tongzoen te beginnen.

Vampire Knight - Pagina 12 2j2ur1h
Er verscheen net zo een valse grijns als Frank had op z'n gezicht toen de blondharige jongen hem had verteld dat die nog zo'n ultiem wapen met zich meedroeg. 'Ik wil het wel zien.' zei hij. Het zwaard had hij nog uit de schede en glimlachte om de interesse die Frank erin toonde. 'De naam van het zwaard is Roxass. Ik heb een deel van mijn krachten erin opgeslagen. Die krachten reageren alleen op mijn wil, dus als ik het zwaard bijvoorbeeld aan jou zou geven. Zou je er helemaal niets aan hebben. Ja, het zou een gewoon zwaard zijn. Alleen de magie zal opgesloten blijven zitten in het zwaard. Het zorgt er ook voor dat ik mijn magie niet zodanig op gebruik dat ik helemaal niets meer kan. Zolang ik bij mijn zwaard ben, heb ik altijd nog een reserve voorraad magie.' legde hij Frank uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptyza jan 04 2014, 20:09

Hii iedereen.... :$

Is het goed als ik met jullie meedoe :$
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptyza jan 04 2014, 20:31

natuurlijk is dat goed! hoe meer mensen hoe leuker X3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptyza jan 04 2014, 22:07

Iris


dit is dus Iris, een lieve meid van 16 jaar. Iris is dol op fotograferen en is dit ook altijd al geweest. Hierdoor heeft ze dan ook een andere kijk op het leven. Ze is er heilig van overtuigd dat alles en iedereen een mooie en goeie kant heeft, ook al is het soms ver verstopt. Iris is altijd positief en optimistisch ingesteld, ze zou dan ook niet zo snel nee zeggen als iemand haar iets vraagt. Dit kan je als een positieve eigenschap zien, maar helaas maken mensen hier ook wel eens misbruik van. Iris heeft redelijk veel vrienden, mede door haar optimistische gedrag, maar ze zou zich nooit boven iemand stellen, dar ligt niet in haar aard. Ze irriteerd zich dan ook dood aan de mensen die dit wel doen en andere mensen minderwaardig laten voelen. In haar vrije tijd gaat ze vaak naar rustige plekken en zoekt ze de natuur op, en laat daar haar fotogravieen tot leven komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptyza jan 04 2014, 22:10

die is goed. ofcourse

ik zet haar erbij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptyza jan 04 2014, 22:17

Iris

En zoals gewoonlijk kon ik weer eens geen klok kijken en was ik weer eens te laat. Ik zuchtte geërgerd en liep in alle haast naar de school toe, ik was te laat , te laat , te laat. Uiteindelijk vond ik het grote gebouw en liep ik haastig naar de deur, helaas voor mij, zat deze al op slot en liet ik me zuchtend even tegen de deur aan vallen waarna ik er even tegen aan hjad gestampt. Blijf positief Iris , blijf positief! Ik keek rond en uiteindelijk vond ik een raam die open stond, misschien een beetje te hoog voor mij aangezien ik vrij klein was, maar ik kon het proberen toch? Proberen kon geen kwaad? Ik liep naar het raam toe waarna ik maar begon te springen, een houvast proberend te krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptywo jan 15 2014, 22:28

Vampire Knight - Pagina 12 30m76ug

Zijn mond vormde zich tot een grijns toen nanaho haar mond weer opende. Zijn tong gleed langzaam de mond van nanaho in en begon te spelen met de tong van nanaho. Hij was blij dat hij naar haar was gegaan en dat ze nu hier zaten. Langzaam ging hij onderuit zitten totdat hij praktisch op de bank lag en hij trok nanaho rustig met hem mee zodat ze op hem lag. Met een hand streelde hij door nanaho haar haren en zijn andere hand gleed onder de nachtjapon van nanaho en streelde de blote rug van haar.

Vampire Knight - Pagina 12 15yzu36

Hij was net in zijn kamer aangekomen en had een raam opengezwaaid met een zwaai van zijn hand. Kalm en op zijn eigen tempo liep hij naar de spiegel. Met zijn hand ging hij naar zijn oorbel toe en pakte die vast. "Mijn vloek en mijn gave... nog even en het word mijn dood..." dacht hij. Hij slaakte een diepe zucht en bekeek zich even in de spiegel. "Misschien moet ik maar weer even terug naar de school. Het kan er niet saaier zijn dan hier." dacht hij. Hij besloot om door het raam te springen zodat hij niet weer door het hele huis hoefde te lopen. Nog in de lucht nadat hij door zijn raam gesprongen was zwaaide hij zijn raam weer dicht. Met een harde knal landde hij op de grond. Hij klopte wat stof en aarde van zijn kleren af en begon zijn tocht weer terug naar de school.

Vampire Knight - Pagina 12 2ry3ptk

Zijn grijns verdween toen Luka zei dat hij zijn ultieme wapen wel is wou zien. 'Sorry maar dat kan ik niet doen... Ik kan wel de zwarte massa aanmaken en het vervormen maar het echte, ultieme deel kan ik niet laten zien. Een van de voorwaarden dat ik het wapen mee mocht nemen was dat rai het wapen een soort limiet oplegde.. Alleen met zijn commando kan ik het ultieme laten zien.' Zei hij met een zucht. Het was niet dat hij niet wou dat luka het wapen in zijn volledige vorm zag, maar hij kon het gewoon niet. Aangezien hij elke keer in levensgevaar is als hij het wapen in zijn volledige vorm gebruikt zal rai ook niet snel er toestemming voor geven. Maar aan de andere kant had rai hetzelfde probleem met zijn gave. Hij luisterde aandachtig naar Luka zijn uitleg over het zwaard. 'Dat is heel erg handig! een gewoon wapen, een speciaal wapen en je redding. Dat er zoveel in een zwaard kan zitten.' Zei hij geïnteresseerd. 'Misschien dat ik rai kan overhalen om mijn krachten is te mogen gebruiken. Zou jij dan ook een demonstratie kunnen geven met je zwaard?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptydo jan 16 2014, 15:52

Vampire Knight - Pagina 12 Jpvp93
Ze liet zich gewillig mee onderuit trekken op de bank door Frau en bleef hem ondertussen door zoenen. Hij streelde haar met één hand door d'r haren en met de andere gleed hij onder haar nachtjapon en streelde haar blote rug. Ze genoot ervan wat hij deed en deed zelf haar armen omhoog en legde ze rond zijn hals.

Vampire Knight - Pagina 12 2j2ur1h
'Ah, jammer.' zei hij op dat Frank hem vertelde dat hij zijn ultieme wapen niet kon laten zien. Hij luisterde naar de verklaring die de blondharige vampier hem ervoor gaf. 'Het is wel begrijpelijk dat Rai dat heeft gedaan. Het lijkt me een gevaarlijk wapen.' zei hij. Hij betaste even de hilt van z'n zwaard toen Frank hem vroeg of hij een demonstratie zou kunnen geven met z'n zwaard, als hij misschien Rai over zou kunnen halen om het ultieme wapen eens te mogen gebruiken. 'Hm. Zo simpel gaat dat niet. Eigenlijk gebruik ik de krachten van het zwaard alleen in een gevecht. Ik zou niet weten waar ik het op zou moeten richten en het zou gewoon een verspilling van mijn energie zijn. Magie gebruiken kost namelijk best veel energie.' Met een klein glimlachje keek hij naar Frank.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptyza feb 08 2014, 11:46

=^.^= ik doe ook mee :Dmeer karakters in het verhaal is altijd leuker Very Happy
''I'm worthy to be on this school.''

Naam: Mellodey
achternaam: Yume
Geslacht: meisje
leeftijd: 17
soort: vampier
klas: nachtklas
lvl/class: lvl-A (pureblood)
kracht kan lucht verplaatsen en vervormen. en gedachtes lezen als ze elkaar diep in de ogen aan kijken dit heeft ze nog niet helemaal onder controle.
geaartheid: valt op jongens
Karakter: mellodey is verlegen, aardig en toch heel speels. haar nieuwsgierigheid kan ze niet bedwingen. hierdoor kan ze het niet laten om in alle kastjes en laatjes te gaan kijken. ze houd geheim dat ze een purebood vampier is in de hoop dat ze lvl-E vampieren niet aantrekt
bio: mellodey kan niet tegen de plasma pillen en gaat daar van overgeven, het liefst wilt ze echte bloed hebben maar om geen mensen pijn te doen drinkt ze van andere vampieren. omdat er niet veel vampieren zijn die dit toe laten heeft ze bijna altijd dorst, soms krijgt ze al roden ogen bij het zien van een vampier van hoge klas.

ze heeft een ziekte opgelopen waardoor iedereen die haar bloed drinkt kans heeft om zijn of haar krachten kwijd te raken, ze kan alleen van die ziekte af komen als ze een bepaalde aantal liters bloed heeft gedronken van verschillende vampieren. om haar bloed te zuiveren.

Vampire Knight - Pagina 12 0mxu
ik loop op het gras voor het gebouw van de school de bomen op het grasvelt en plein waaien sierlijk met de wind mee af en toe vallen er blaadjes van de boom takken af, deze dansen mee met de wind en draaien mee met de lucht stroom. met mijn hand strijk ik door mijn haren heen. ik zag een meisje bij het gebouw staan die waarschijnlijk probeerde in te breken. tjha wie springt er nou van buitenaf naar een raam toe? ik loop richting het meisje toe die niet door had dat ik er ook was. ik kijk het meisje aan en leun tegen de muur aan met mijn armen over elkaar heen gevouwen. 'zeg leuke sport raam klimmen. doe je dat vaker?'(iris) zeg ik speels tegen het meisje die bij het raam stond.


Laatst aangepast door mellodey op wo jul 16 2014, 15:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptyza feb 08 2014, 12:14

okay c:

ik zal haar erbij zetten c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptyza feb 08 2014, 13:21

yeah!!! *springt in de lucht van blijdschap*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptyma feb 10 2014, 11:19

Iris

Ik schrok me echt kapot toen er opeens iemand achter me stond met een of andere sarcastische opmerking, maar toch bleef ik positief glimlachen naar haar, ik was nou eenmaal vrij positief ingesteld. 'ik ben perongeluk wat te laat gekomen en daardoor ben ik nu buitengesloten' antwoord ik dan maar vriendelijk met mijn gebruikelijke glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Emptyma feb 10 2014, 13:22

is het nou dag of nacht?

Vampire Knight - Pagina 12 0mxu
het meisje glimlacht lief naar mij en vertelt dat ze te laat was gekomen voor school. ik glimlach terug naar haar. 'm..misschien kan ik je helpen om in het gebouw te komen?' dan ben ik teminsten niet de enigste die het gebouw binnen komt lopen. 'kom maar mee dan lopen we samen naar de deur toe.' we lopen richting de ingang. 'en umh, i..ik ben mellodey. en hoe noemen ze jouw?' ik luister naar haar antwoord en stal daarna weer een vraag aan haar. 'ik ben hier vrij nieuw. umh, in welke soort klas zit jij? ik heb iets vernomen van een dag en nacht klas?' vroeg ik een beetje verlegen aan iris.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vampire Knight - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vampire Knight
Terug naar boven 
Pagina 12 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: meespeelverhalen-
Ga naar: