cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vampire Knight

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende
AuteurBericht
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptyza aug 23 2014, 22:07

Vampire Knight - Pagina 14 30m76ug

Hij beet nog een keer in haar nek. Dit keer de andere kant en iets harder. Nanaho was anders voor hem. Ze had iets... speciaals. Op dit moment vond hij het echt klote dat ze zo verschillend naar de shool moesten.

Vampire Knight - Pagina 14 15yzu36

Vanuit zijn ooghoeken zag hij dat faylen haar hoofd naar het raam draaide. Hij keek even raar naar haar nadenkende over waar ze eerst naar zou gekeken hebben. Hij dacht er alleen niet te lang over na en schudde het van zich af. Dit keer richtte hij zijn blik maar naar de voorkant van de klas waar kaname stond. Hij leunde iets achterover in zijn stoel en legde zijn voeten op de tafel.

Vampire Knight - Pagina 14 2ry3ptk

Hij keek op toen luka na zijn speren aanval ineens snel op hem af kwam gerend. Hij maakte een speer om de aanval van luka af te schermen. Maar hij was niet voorbereid op de zijwaartse aanval van luka. Hierdoor raakte luka hem vol in zijn zij. Hij kon nog wel wegspringen voordat de wond te diep werd maar hij had een goede snee in zijn zij opgelopen.
'Goede van je luka.' Zei hij met een grijns. Hij maakte weer een paar speren die hij naar luka met precisie gooide. Dit keer ging hij alleen ook rondjes om de vampier heen rennen en gooide op ongelijke momenten een speer naar de vampier in het midden. Af en toe was een sadistische lach te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptyzo aug 24 2014, 11:42

Vampire Knight - Pagina 14 Jpvp93
Hij verplaatste z'n mond naar de andere kant van d'r hals en beet haar daar ook, alleen iets harder. Zacht moest ze lachen. 'Je moet me niet opeten he.' zei ze met een grinnik en vouwde haar armen vervolgens rond zijn hals.

Vampire Knight - Pagina 14 2j2ur1h
'Ghe.' zei hij toen Frank hem becomplimenteerde en zuchtte toen de blondharige vampier weer speren naar hem begon te gooien, alleen nu bewoog hij rondom hem en gooide ze op verschillende momenten. 'Oké, als je het zo wilt spelen ...' mompelde hij en sprong op een gegeven moment hoog de lucht in, waarna hij bij het neerkomen z'n zwaard naar beneden sloeg in de intentie om Frank zijn linkerschouder te raken. Z'n kaken had hij op elkaar geklemd en hij ontblootte z'n tanden in een grauw, er kwam een langdurige grom uit zijn keel.

Vampire Knight - Pagina 14 2055v2t
Er trok zich een frons op haar gezicht toen ze wat verderop buiten iets zag. "Wat is dat?" dacht ze en sprong van de vensterbank af, zonder iets te zeggen tegen Kaname of ook maar iemand anders rende ze het lokaal uit, de gangen door op weg naar de buitendeur. Ze wilde weten wat er daar nu was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptyzo aug 24 2014, 19:12

Vampire Knight - Pagina 14 30m76ug

'Jou opeten? Naaah ik zou niet durven. Nog niet tenminste.' Zei hij grijnzend. Hij bracht zijn hoofd weer omhoog toen ze haar armen om zijn hals vouwde. 'Dan zou ik het zonder jou moeten doen. Dat zou ik niet overleven' Zei hij met een knipoog.

Vampire Knight - Pagina 14 15yzu36

Hij keek op naar Faylen toen ze ineens opsprong en het lokaal uitrende. Met zijn ogen volgde hij haar totdat ze uit het zicht verdwenen was. "Wat bezielt haar ineens?" Dacht hij. Hij zuchtte even diep en sloot zijn ogen. Hij stelde zich open voor alle gedachten van de mensen om zich heen. Zo kon hij het tenminste merken als er iets aan de hand was. Voor zover hij Faylen namelijk kende was ze niet het type om ineens zo haastig te vertrekken.

Vampire Knight - Pagina 14 2ry3ptk

Toen luka ineens in de lucht sprong stopte hij met rennen. Stilstaand hield hij Luka in de gaten. Hij verdomde het om nog een keer verrast te worden door de zwartharige vampier. Toen hij de vampier met zijn zwaard naar beneden gericht op zich af zag komen probeerde frank nog weg te duiken. Hij ontliep de grote impact maar aan een snee op zijn arm kon hij helaas niet ontkomen.
'ghe... Dat is al de tweede wond..' Zei hij geïrriteerd. 'Oke Luka je vraagt erom. Maak kennis met mijn dark spear.' zei hij.
Zijn linkerhand richtte hij omhoog en hij zei: 'Answer my call, Dark spear.'
De lucht begon te rommelen en een zwarte bliksem schiet rond frank. Daarna verscheen er een vortex van zwarte energie om hem heen en een speer van zwart aura verschijnt in frank zijn handen. Deze is twee keer zo groot als de andere speren die hij eerder gebruikte maar ook veel krachtiger.
Bij het verschijnen van zijn dark spear is ook meteen zijn rechterarm tot aan zijn elleboog bedekt met dezelfde zwarte energie. De vortex stopt al snel weer wanneer de speer verschenen is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptyzo aug 24 2014, 19:31

Vampire Knight - Pagina 14 Jpvp93
Ze grinnikte door wat hij zei en kriebelde met haar nagels over z'n borst heen, terwijl ze hem met een klein grijnsje aan keek. 'Gelukkig maar.' zei ze en begon hem weer op zijn mond te kussen. Ze kon gewoon geen genoeg van hem krijgen. Hij was de meest perfecte jongen die ze ooit had ontmoet, het leek zowat niet menselijk.

Vampire Knight - Pagina 14 2j2ur1h
Toen hij ineens iets op leek te roepen sprong hij terug met een salto en keek naar wat Frank deed, terwijl hij z'n zwaard in de grond had gepland en erop leunde met z'n armen. Hij bekeek de speer, dat twee keer zo groot als de andere speren was die de blondharige vampier had gebruikt, die hij had laten verschijnen uit een duistere aura. 'Indrukwekkend.' zei hij. 'Laat maar eens zien wat die kan.' Hij trok z'n zwaard uit de grond en hield z'n zwaard-arm naar achteren, waarna hij op Frank afsprong en zijn zwaard sloeg van rechtsonder naar linksboven richtend op zijn rechter heup.

Vampire Knight - Pagina 14 2055v2t
Toen ze buiten was, bukte ze zich en legde één hand op het gras. Ze sloot haar ogen en luisterde naar het gefluister van de natuur in haar hoofd. Het gefluister vertelde haar dat er een verstoring van de rust was ergens verderop en lieten haar silhouetten van twee vechtende personen zien. Gelijk opende ze haar ogen weer en sprong weg, waarna ze een boom in sprong en van tak tot tak sprong tot ze bij twee jongens was die aan het vechten waren met elkaar. Ze herkende de twee als Luka en Frank. "Dit gaat Rai niet leuk vinden," dacht ze en bleef vanuit de boom waar ze in zat, gehurkt op de tak en met één hand de tak vasthoudend, naar de twee kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptyzo aug 24 2014, 20:41

Vampire Knight - Pagina 14 30m76ug

Hij grijnsde ook toen nanaho weer met haar nagels over zijn borst heen kriebelde. Hij genoot ervan als ze dat deed. Hij draaide zich om en trok haar met zich mee zodat zij nu bovenop hem lag. Hij zoende haar terug en sloot zijn ogen. Hij dacht niet dat er nog wat van slapen zou komen. Maar dat vond hij ook totaal niet erg.

Vampire Knight - Pagina 14 15yzu36

Het duurde een aardige tijd maar toen hoorde hij toch de gedachten van iemand. Het waren de gedachten van Faylen. Zijn ogen schoten open en hij sprong van zijn stoel af. "Wat!? Wat ga ik niet leuk vinden?" Dacht hij.
Hij liep het lokaal uit zonder aandacht aan iemand te besteden. Hij linkte zich met Faylen. "Wat is er aan de hand!?" Zei hij in gedachten tegen Faylen. Haastig liep hij naar de uitgang van het gebouw.

Vampire Knight - Pagina 14 2ry3ptk

Hij grijnsde vals toen Luka zei dat hij moest laten zien wat die kon en op hem af kwam met zijn zwaard. Hij bewoog zich niet, stijf en onverschrokken bleef hij staan. Zijn linkerhand hield hij omhoog en richtte hij op Luka. Met dezelfde grijns op zijn gezicht schoot hij een dikke straal duister aura naar Luka, nog voordat Luka überhaupt bij hem in de buurt was.
Met het gebruiken van zijn gave bewoog de duistere energie zich van zijn rechter elleboog helemaal omhoog naar zijn rechterschouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptyzo aug 24 2014, 21:01

Vampire Knight - Pagina 14 Jpvp93
Ze kuste diep met hem mee en liet hem zich omdraaien. Dit lag eigenlijk veel comfortabeler. Haar beide armen sloeg ze rond zijn hals, terwijl ze met haar tong langs zijn tanden gleed en op een gegeven moment een hele lange scherpe hoektand voelde. Ze schrok en stopte de kus, waarna ze gelijk overeind ging zitten en hem met geschrokken ogen aan keek.

Vampire Knight - Pagina 14 2j2ur1h
Hij zag de duistere straal en kon nog net zijn zwaard voor z'n lichaam doen, z'n zwaard beschermde hem maar door de kracht van de straal werd hij weg gegooid en knalde met z'n rug tegen een boom aan. Hij kreunde even van de pijn in z'n rug door die klap en stond weer op, waarna hij bukte om z'n zwaard van de grond te pakken. 'Oké. Ik moet zeggen ... als die straal me geraakt had, dan was ik er geweest.' zei hij met een grijnsje.

Vampire Knight - Pagina 14 2055v2t
Ze hoorde plots Rai in haar gedachten vragen wat hij niet leuk zou vinden. "Nou ... eh ... Frank heeft net zijn ultieme wapen gebruikt tegen Luka. Ze zijn een soort gevecht aan het doen met elkaar ofzo?" stuurde ze via de gedachtenlink terug en tuurde met samengeknepen ogen naar Frank.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptyzo aug 24 2014, 23:17

Vampire Knight - Pagina 14 30m76ug

Toen nanaho met haar tong langs zijn tanden ging hoopte hij al dat ze niet tot zijn hoektanden ging. Helaas deed ze dat dus wel en zoals hij verwachtte ging ze overeind zitten. Ze was duidelijk geschrokken. Wat hem wel verbaasde was dat ze niet meteen wegrende. Ze bleef bij hem zitten.
Hij kwam zelf ook overeind en leunde tegen de muur aan met zijn rug.
'Eeeehh... Je gelooft me zeker niet als ik zeg dat mijn familie lange scherpe hoektanden hebben en dat het erfelijk is. Of wel?' Zei hij ongemakkelijk. Hij krabde even op zijn achterhoofd en keek schuin weg van nanaho. Hij verwachtte dat ze nu nog in schok was en dat zodra ze ervan bijkwam dat ze dan meteen weg zou rennen.

Vampire Knight - Pagina 14 15yzu36

"WAT!?" Zei hij via gedachten toen hij Faylen hoorde zeggen wat Frank had gedaan. "Die idioot! Het kan zijn of luka hun dood betekenen!" Zei hij kwaad. "Wacht daar. Ik kom er zo snel mogelijk aan. Kom niet tussen hun in. Echt niet. Blijf uit hun buurt. Vooral bij Frank vandaan. Wie weet hoever hij wel al niet is." Zei hij waarschuwend tegen Faylen. Zijn stem klonk lichtelijk bezorgd.

Vampire Knight - Pagina 14 2ry3ptk

Hij lachte vals toen Luka zei dat als die straal hem had geraakt dat hij er dan geweest is. 'Dat is nou de kracht van de dark spear.' Zei hij grijnzend. Hij keek toe hoe Luka zijn zwaard oppakte en nog bij de boom stond. Frank zwaaide met zijn linkerhand van rechts naar links waarna er een hele golf duister aura op Luka afraasde. Frank stond grijnzend toe te kijken. Hij had totaal niet in de gaten dat al meer dan de helft van zijn lichaam opgeslokt was door de duistere materie. It was obvious, by the way it moved and expanded, that the dark matter tried to devour Frank.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptyzo aug 24 2014, 23:40

Vampire Knight - Pagina 14 Jpvp93
Ze bleef hem nog een paar momenten aan staren en nam toen een diepe zucht, waarna ze met haar hand door haar haren ging. 'Oh, wow.' zei ze wel wat onder de indruk door haar ontdekking van net en door wat hij zei. 'Je bent een vampier.' zei ze en liet het even op zich inwerken. Vervolgens merkte ze dat Frau schuin van haar weg keek. Met een klein glimlachje en licht samen geknepen ogen keek ze naar hem. 'Ik ga echt niet weg hoor, Frau, mijn gevoelens voor jou zijn echt. Je hoeft echt niet bang te zijn dat ik weg ga rennen.'

Vampire Knight - Pagina 14 2055v2t
Ze knikte op alles wat Rai zei. "Oké. Ik blijf hier wel zitten," stuurde ze via de gedachtenlink terug. Ze had de licht bezorgde toon in z'n stem opgemerkt en keek met een klein fronsje naar Frank. Ze had wel eens gehoord over Frank zijn ultieme kracht, maar had het nog nooit zo gezien. Het zag er best angstaanjagend uit en na te horen hebben gekregen van Rai dat ze niet dichter bij hem in de buurt mocht komen vond ze het nog meer verontrustender.

Vampire Knight - Pagina 14 2j2ur1h
Nu verontrustte Frank hem wel even, doordat hij had verwacht dat hun kleine match over was. 'Hey, eh ... Frank?' begon hij, toen Frank met zijn linkerhand van links naar rechts zwaaide en sprong weg toen de blondharige vampier een duistere aura zijn richting uit stuurde. Hij sprong gelijk weer op en zag dat Frank al voor de helft een soort was opgeslokt door duistere materie. 'Dit is niet goed.' zei hij en wist niet echt zeker wat die nu moest doen. Frank was zijn vriend, hij wilde niet serieus tegen hem vechten ... dat wilde hij gewoon niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptyma aug 25 2014, 00:10

Vampire Knight - Pagina 14 30m76ug

Hij zuchtte toen ze zei dat hij een vampier is. 'Je gelooft het niet..' Zei hij. Door wat ze erna zei keek hij licht verbaasd en blij naar haar terug. 'Dank je.. Maar je bent wel gek weet je dat.' Zei hij zuchtend. 'Je weet toch wel wat een vampier is? Hoe kan je dan nog bij me blijven?' Vroeg hij haar serieus. Hij wou weten of ze bereid was om alles te riskeren. Of ze met een vampier kon leven.

Vampire Knight - Pagina 14 15yzu36

Hij rende zo hard als hij kon naar Faylen toe, de link met haar in stand houdende zodat hij wist waar zij is. Het duurde een tijdje maar toen sprong hij toch uiteindelijk naast Faylen in de boom. 'Wat is er gebeurd? Er is toch niemand zwaar gewond he?' Vroeg hij aan Faylen, zonder de link. Hij keek even boos Frank zijn kant uit. Frank zou nog wel de wind van voren krijgen. Eerst wou hij weten of iedereen nog goed was.

Vampire Knight - Pagina 14 2ry3ptk

'Wat is er Luka? Bang? Kom op laat me de kracht van dat zwaard zien!' Zei hij alsof hij bezeten was. Met de grote speer in de aanslag rende hij op Luka af. Klaar om tegen Luka en zijn zwaard te vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptyma aug 25 2014, 00:35

Vampire Knight - Pagina 14 Jpvp93
'Nee, nee. Ik geloof het wel.' zei ze toen hij concludeerde dat ze het niet geloofde. Ze zuchtte toen hij haar vroeg waarom ze nog bij hem wilde blijven, doordat ze waarschijnlijk wel wist wat een vampier was. Ze schoof dichter naar hem toe en legde haar hand op zijn bovenarm, waarna ze er zacht over wreef. Lief keek ze hem in de ogen. 'Het maakt mij niet uit dat je een vampier bent.' begon ze zacht en grinnikte toen even. 'Al verklaard het wel waarom je er zo goed uitziet.' Ze zuchtte even en keek toen weer serieuzer naar hem. 'Mij maakt het echt niet uit.'

Vampire Knight - Pagina 14 2055v2t
Ze keek wat verrast op toen Rai langs haar landde en keek met een glimlach naar hem, waarna ze terug keek naar de twee jongens. 'Nog niet.' zei ze zacht en had haar blik op Luka gericht.

Vampire Knight - Pagina 14 2j2ur1h
Er was iets serieus mis met Frank nu, dat merkte hij nu wel door hoe hij praatte. 'Kom op, Frank.' zei hij en deed een paar stappen naar achter, terwijl hij de vampier in de gaten bleef houden. 'Dit ben jij niet ... kom op, maatje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptyma aug 25 2014, 12:29

Vampire Knight - Pagina 14 30m76ug

Hij moest zacht lachen toen ze zei dat hij een vampier was dat het wel verklaarde waarom hij er zo goed uit zag. 'hehe.. Dank je.' Zei hij met een grijns. Hij zuchtte opgelucht wanneer ze serieus zei dat het haar niet uitmaakte. 'Daar ben ik blij om. Want ik houd echt van je.' Zei hij zacht. Hij keek haar in haar ogen aan en streelde over haar wang.

Vampire Knight - Pagina 14 15yzu36

Hij keek naar Frank en wou ingrijpen tot hij merkte dat frank nog niet helemaal overgenomen was door zijn wapen. 'Kom op Frank.. Laat nou zien dat je het kan. Neem de controle terug.' Mompelde hij. Hij wist dat Frank in staat was om te stoppen dus nam hij nog geen verdere actie. Hij stond wel klaar voor als het moest.

Vampire Knight - Pagina 14 2ry3ptk

Hij keek Luka aan en stopte plots. 'Je.. je hebt gelijk.' Zei hij verward. De dark spear loste op en met het ook de energie die op zijn lijf zat. Hij ademde een paar keer diep in en uit. Toen hij weer naar Luka keek zag hij de wonden van zijn speren. 'Sorry dat ik bijna de controle verloor. Dat is wel een nadeel aan dat wapen.' Zei hij verontschuldigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptyma aug 25 2014, 12:48

Vampire Knight - Pagina 14 Jpvp93
Met een lieve blik in haar ogen keek ze hem aan toen hij zei dat hij blij was dat ze zo dacht, omdat hij echt van haar hield. Haar hand legde ze over de zijne toen hij die van hem over haar wang legde. 'Ik weet dat je te vertrouwen bent, omdat áls je slechte bedoelingen zou hebben je me allang had kunnen bijten.' zei ze zacht.

Vampire Knight - Pagina 14 2j2ur1h
Hij liet een opgeluchte zucht ontsnappen toen Frank weer de controle over zichzelf leek te hebben en ging weer recht staan en bevestigde z'n zwaard weer achterop z'n rug. Hij liep naar Frank toe. 'Nu weet ik wel in ieder geval wat je gave is, maar laten we dit niet weer doen.' zei hij met een klein awkward grijnsje.

Vampire Knight - Pagina 14 2055v2t
Ze was opgelucht dat Frank de controle over zichzelf weer had hervonden en keek even opzij naar Rai met een glimlach. 'Zullen we weer terug gaan?' mompelde ze zacht, zodat Luka en Frank het niet zouden horen. Nu er niets ernstigs gebeurd was, vond ze het niet echt nodig om hun aanwezigheid bekend te maken.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptyma aug 25 2014, 23:12

Vampire Knight - Pagina 14 30m76ug

Hij moest zacht lachen door wat ze zei. 'Ook daar heb je gelijk in. Ik zou jou nooit pijn kunnen doen.' Zei hij zacht. Hij zakte iets onderuit op het bed zodat hij weer zo goed als lag. Een zachte zucht kwam uit zijn mond en hij keek naar Nanaho. 'Je moet me wel één ding beloven. Zeg. Het. Tegen. Niemand.' Zei hij uitdrukkelijk. 'Anders kom ik in hele grote problemen.'

Vampire Knight - Pagina 14 15yzu36

Hij knikte op de vraag van Faylen. 'Lijkt me een goed plan.' Zei hij zacht terug. 'Frank krijg ik later wel.' Zei hij geërgerd. Ook al was het nu goed agelopen toch kon hij Frank niet vergeven voor wat hij had gedaan. Het risico was gewoon te groot.

Vampire Knight - Pagina 14 2ry3ptk

Hij moest zacht lachen toen Luka zei dat ze het niet weer zouden doen. 'Dat lijkt me een goed plan.' Zei hij. Hij bekeek Luka even en zag de wonden die de jongen had opgelopen door hun gevecht. 'Ooow we kunnen die wonden van jou maar beter zo snel mogelijk gaan behandelen.' Zei hij terwijl hij achter zijn hoofd krabte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptyma aug 25 2014, 23:20

Vampire Knight - Pagina 14 Jpvp93
Toen hij weer onderuit zakte en ging liggen, kroop ze zelf ook naar voren en legde zichzelf op hem. Ze luisterde naar wat hij van haar vroeg, terwijl ze zacht met haar nagels over z'n borst heen kriebelde en ernaar keek en toen hij klaar was met spreken keek ze op naar hem met een lieve glimlach. 'Natuurlijk zeg ik het tegen niemand.' zei ze zacht en gaf hem een kusje op z'n mond.

Vampire Knight - Pagina 14 2j2ur1h
Toen Frank begon over z'n de wonden die hij had opgelopen tijdens het gevecht en dat ze die maar beter zo snel mogelijk konden behandelen, zei hij: 'Oh nee, dat hoeft niet hoor. Ik heb wel eens erger meegemaakt.' Hij bewoog z'n schouders even en boog zich, waarna hij weer recht ging staan en naar Frank keek. 'Ik voel ze niet eens.'

Vampire Knight - Pagina 14 2055v2t
Ze knikte en draaide zich om op de tak, waarna ze terug sprong via de bomen en toen ze buiten gehoorsafstand van de twee jongens waren sprong ze op de grond. Ze ging langzaam weer recht staan, terwijl ze om keek om te zien of Rai dicht achter haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Emptydi aug 26 2014, 00:37

Vampire Knight - Pagina 14 30m76ug

Hij keek grijnzend naar nanaho toen ze weer met haar nagels over zijn buik heen kriebelde. Dit was eigenlijk best nieuw voor hem. Meestal flirt hij met vampiermeisjes en hij had ook al is een of twee korte relaties gehad. Maar hun waren vaak veel ruwer. Omdat ze wisten hoe snel vampieren konden genezen. Dus hij vond het wel fijn om nu dan iemand te hebben die rustiger en voorzichtiger deed.
Hij keek dankbaar naar nanaho toen ze zei dat ze het tegen niemand zou vertellen. 'Dank je.' Zei hij zacht en hij kuste haar terug.

Vampire Knight - Pagina 14 15yzu36

Rai sprong voorzichtig uit de boom en rende achter Faylen aan die door de bomen navigeerde. Toen ze samen waren liepen ze weer naar de school toe om maar weer terug naar het lokaal te keren. Hij was eigenlijk de weg best stil. Omdat hij niet zo goed wist waar het over te hebben.

Vampire Knight - Pagina 14 2ry3ptk

'Je begrijpt het niet luka. Ook al voel je ze nu niet ze kunnen best erg worden. De wonden van mijn aura kunnen namelijk niet worden genezen op normale manieren. Zelfs niet door ons ongelofelijke genezingscapaciteit.' Zei hij serieus. 'Zonder goede behandeling zullen ze misschien nooit wegtrekken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Gesponsorde inhoud





Vampire Knight - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vampire Knight
Terug naar boven 
Pagina 14 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: meespeelverhalen-
Ga naar: