cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [story] the end of the world

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptywo apr 20 2016, 19:20

[story] the end of the world - Pagina 2 2re319w
Leo Straatman - Yidae  
Ik keek langzaam op. HEt water viel langs me gezicht naar benede. Rose zat in haar bikini voor me. Mimi begon haar bikini los te maken ik pakte de polsjes beet van Jangmi zodat ze los zou laten. 'Los los' zei ik speels waarna ik met haar handjes in het water spleste. Me gedachte ging weer geheel naarjangmi die verder aan het uitwassen was. Tot ineens twee handen door mijn haren gingen. Langzaam keek ik omhoog. MEt me hoofd helemaal naar achtere gdraait. Ik sloot me ogen en glimlachte blij naar Rose die me aan het insoppen was. Ik keek weer terug naar Jangmi die hard in eend bee kneep. Ik pakte het over en begon het tegen haar neusje aan te drukken.  Ze begon er in te knijpen. Toen ik het eendje tegen haar wang aan drukte greep jangmi ineens maar me wangen en kneep er met haar kleine handjes in. Ik sloot haar handjes in de mijne. Jangmi begon hard te lachen. Rose begon ineens te praten. Ik luisterde in stilte naar haar stem. Dat was wel echt een grote vraag. 'maar er gaat toch niks met jouw gebeuren?' vroeg ik serieus en ligt geraakt dat ze dacht dat ze niet voor jangmi zou kunnen zorgen.. Ik bleef voor de rest stil. want dat was wel echt een grote vraag. Ik wilde het graag. Echt heel graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptywo apr 20 2016, 19:34

Rosa
Ik maakt wen wit hoopje boven op zijn hoofd en keek naar het sop zonder naar leos ogen af te wijken. 'Misschien geeft het jouw ook meer reden om plezier te hebben en minder terug te vallen. Bedoel wat moet ze als jij er niet bent omdat je verging van de druks en ik misschien dood ga aan idk, kanker of iets... Dan is ze helemaal alleen.' Vertelde ik lichtjes sneu.
Ik keek naar Mimi die met leos wangen speelde het was zoon vrolijk meisje. Ik keek toe hoe hij haar handjes vast held en ze van haar uitbundig gelach verrast om zich heen keek. Ze brabbelde wat baby taal uit en kneep weer in leos wang.

'Ik denk dat angel niet de enigste meer is die verlieft is op je wangen.' Gniffeld ik zachte. Ik pakte leos wangen beed en trok het in leuke vormpjes waarnaar me dochtertje weer begon te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptywo apr 20 2016, 19:43

[story] the end of the world - Pagina 2 2re319w
Leo Straatman - Yidae  
'das waar' knikte ik na even in stilte te zjn geweest. Me hart ging te keer!. leek net of ik zelfs vader geworden was.. wat echt een raar gevoel gaf. opwinding lbijheid angst.. Ik schudde me hoofd waardoor er wat sop op de grond viel. Ik ging het gewoon voor die kleine meid doen en laten zien dat ik het wel gewoon kon!. 

Ik lied de handjes los van kleine mimi die geschrokken rond keek toen ze hard lachte. Ik pakte even haar wangetjes terug maar voor ik iets kon doen had ik twee wat grotere handen op me wangen die er allemaal dingen mee deden. Ik gromde even. Maar Mimi lachte zo hard dat ik het maar toe lied. Waarom moesten ze me wangen hebben! straks ging mimi me ook nog hamster noemen!. 

Ineens begon Jangmi te rillen. Ik tilde haar op. 'Wil je er uit?' vroeg ik voorzichtig niet wetend wat ze wilde
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptywo apr 20 2016, 20:09

Rosa
'Dus, denk er nog maar even over na of je het wilt doen. Dan teken we van die papieren.' Stelde ik voor en waste leos haren uit. Me bloempje begon te rillen en zachtjes te jammeren. Ik tilde haar op. Ja beter drogen we haar af voordat ze kou vat. Ik stapte onder de douche vandaan en wikkelde jangmi in een handdoek. 'Morgenochtend komt je papy thuis! En dan mag je weer bij hem liggen en hem pesten.' Zei ik speels en probeerde vrolijk te doen tegen jangmi ze was nog zo jong en zo kwetsbaar. 'Leo ik ben bijna klaar hoor daarna kan jij je on kleden. Of? Heb je een beter idee?' Jangmi trok aan me natte haren en brabbelde baby taal uit. 'Au au niet aan haren trekken dat mag je bij bee doen.'

(Bee moet ook nog op een goed moment thuis komen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptywo apr 20 2016, 20:36

[story] the end of the world - Pagina 2 2re319w
Leo Straatman - Yidae  
 
ZE begon me me haren uite te wassen waarna ze mimi overnam. om haar aan te kleden. ''als jij nou nog even douched kleed ik mimi wel aan' zei ik terwijl ik me handen naar voren stak en haar probeerde over te pakken. 'kom kom!' eigenlijk stond ik daar nu als een klein kind dat zijn speeltje niet kreeg.

Rose gaf mimi over. Ik duwde haar tegen me aan waarna ik haar naar de comode bracht om haar af te drogen. ZE zat op haar kontje en keek speels naar me. ZE had echt de ogen van bee. Heel sleeps. EN haar gejammer wa weer opgehouden. Ze hupste op haar kontje heen en weer terwijl ze allerlei dingen op de grond gooide. 'mimi!!' zie ik speels. Na even had ze me handdoek uit me handen getrokken en swiepte deze ongecontrolleerd heen en weer. 'Mii~!' lachte ik terwijl i kde handdoek pakte. 'zo vat je kou!' jammerd e ik nu wel. Ze mocht geen koudje vatten!. Na even had ik de handdoek. Opgelucht haalde ik ademen. Ik gooide de handdoek over haar hoofdje heen. Ik droogde haar haren wild heen en weer terwijl Jangmi bleef lachen. LAgnzaam zakte  de handdoek en haar twee grote bruine ogen keken me aan. Ze blies haar wangetjes op. Meteen begon ik te lachene. 'je haren mimi!' Ik begon het meteen geod te doen.. Jangmi pakte me pink beet. Deze begeleed ze naar haar mond waar ze er op begon te sabbelen. 'hongerig?' vroegi k voorzichtig. Ze bleef op me vinger sabbelen tot z ebego nte huilen .'oh' ze ik geschrokken. ik begon haar in een dekentje te wikkelen waarna ik haar naar de keuken bracht. daar warmde ik een baby hapje op terwijl ik Mimi  tilde en haar bleef troosten.

haar baby prutjes was warm. Ik nam haar mee naar de bank waar ik met haar ging zitten. Ik hield haar naast me terwijl ik haar begon te voeden. Hapje voor hapje. 'aah' zei ik zachtjes bij elke hap.

[story] the end of the world - Pagina 2 20ra4q0
Emi Kim, - Eam Eam 
ijdens het dansne kwam hij steeds dichter bij. Zefls zo dicht bij dat hij me beet pakte. ME ogen werden groter. 'wat!' brcht ik zachtje uit. Ik draaide me om en kek recht in deogen van riven. 'ik denk dat ik op angelina moet passen; ze ik snel om weg te komen. Dit ging me te snel. 'ik..' bracht ik uit.

[story] the end of the world - Pagina 2 Wtdg6h
Katy 
Toen delle weg ging viel er iets uit zijn shirt. Ik schrok eerst echt heel erg. Het was een klein slangetje op pootjes en haar. Ik kreeg het maar nie bij me vandaan. het wide niet weg!. OIk keek er erg bang naar. GElukkig was daar mijn prins op het witte.... broek? Ik glimlachte naar hem, 'je verloor.. iets; ik wees naar het mormel op me dat nog steeds niet weg wilde, 'delle moet je niet zitten; ik tikte naast me en lied het beestje op me zitten niet weten wat ik er mee aan moest. 'Je ziet wit!' ik keek hem verlieft aan. niks vond ik ergaan hem. alles was leuk. Zefls zijn knieende knieen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptywo apr 20 2016, 21:10

[story] the end of the world - Pagina 2 2rd9iyh
Riven
ze nam plots afstand wat me deed verwarren. wacht deed ik iets fout? 'emh... je hebt, een soepel lichaam.' bracht ik iets minder stoer uit in de herhaling. ze draaide zichzelf om en keek me recht in me ogen aan wat me licht deed bevriezen. damn, die ogen haar blik. wat meot ik doen wat meot ik zeggen? 'ik denk dat ik op angelina moet passen.' zei ze vluchjes. ik vrummelde onzeker aan me knoopje van me blousje/jacket. 'eh, ja okee denk dat ik ook bij setto moet gaan kijken hehe.' bracht ik uit. ik draaide me bij haar vandaan en probeerde weg te lopen tot dat ik iets hoorde. 'ik...' klonk er achter me. ik keek over me schouder naar haar gitzwarte ogen.

[story] the end of the world - Pagina 2 1j3uv5
Huna Toruka
ik ging naast haar zitten op de bank toen ze dat vroeg en plukte aan me haren. 'oh dit is george! me fretje.' zei ik toen ik hem met een bakje hoorde rammelen. ik pakte het aan en gaf hem een fretjes snoepje. 'good boy~' zei ik en aaide hem met twee vingertjes over zijn kopje heen. 'je ziet wit.' zei ze. ik beed op me lip en schaamde me nu al in het bijzijn van een meisje. temisnten ik schaamde me altijd in het bijzijn van leuke meisjes die ik leuk vond. 'het, het gaat wel hoor, komt vast door de warmte hehe.' antwoorde ik en probeerde het doosje te opende. yu had het doosje vervangen door een klik sisteem maar nog altijd probeerde ik hem te draaien waardoor hij neit open ging. ik draaide en trok maar niks werkte. ik stak  geconcentreert me tong uit en hoorde de pilletjes rammelen door het getril van me handen.

'hey, dell heb je het gehoort?' vroeg yu plots hij was er bij komen staan en had zijn mobiel in zijn handen.
'nee wat dan?' vroeg ik nieuwschierig en dacht gelijk aan een kpop idol.
'er is een zware storm op komst beter gaan we naar huis voordat we in de zijkende regen moeten lopen.' vertelde yu en hield het weerbericht voor me neus. 'hey katy~' zei hij cool en leunde tegen de bank leuning aan. 'voel je je al beter? hoe is het met me grote vriend...' kwam er sarcastisch uit.
'WHUT!! zoon zware storm!! het gaat niet gieten maar hozen!!' kraamde ik uit.

[story] the end of the world - Pagina 2 Vf9lll
Lea Yume
ik stond ergens in de zaal te dansen met angel. nou eigenlijk waren we vlink gaan drinken en zat ze me nu half te schuren. huhu niet dat ik dat erg vond. ik sloeg me armen rond haar sexy lichaam heen en streelde met een hand over haar buikje. 'ik zie u graag' zei ik in haar oor waar op ze antwoodde. 'yea i know en soms te veel.' okee ik kon dat niet uit staan. ik pakte ahar steviger beed en speelde met me mond in haar nek waarop ze lichtjes begon te gillen. 'hahahaah lea!! stop dat kieteld! hahahah ik bedoelde het-' lachte ze tegenstribbelend ze pakte me hoedje van me hoofd en zette deze bij haarzelf op. meteen ging ik wat rechter staan. 'geef me hoedje terug.' momeplde ik  jaloers.

Lysander
'Nee, hoe kan ik me daar in vergist hebben.' Ik slaakte een diepe zucht en ging tegen de rugleuning van de stoel aan leunen. 'Hoe kan ik daar overheen gekeken hebben?!' Ik bladerde door wat oude verstofte boeken heen en keek regelmatig uit mijn telescoop naar buiten toe om de sterren te bestuderen. 'Nog minder dan een paar weken en die meteoriet gaat vlak langs onze aarde.' Ik rolde weer bij me telescoop vandaan naar me boeken toe en sloeg een paar bladzijdes om. De radio zender begon licht te kraken alsof er een storing in kwam. Ik draaide aan wat knopjes om de juiste verkwentie weer te krijgen. '~op de wadde eilanden regend het bakken met water met af en toe stevige windstoten, er is zojuist een code oranje af gegeven en geen enkel boot mag nog het water op.~' klonk er door de storingen heen op de radio.

Rosa
Ik was zo blij dat ik even heerlijk kon douche! Deze tijd benutte ik dan ook goed.
Na de warme douche droogde ik me af en maakte een dikke vlecht in me haren die ik over me schouder lied hangen. In me pyamajurkje die bekleed was met bloemen printjes sloop ik door de gang heen en verschool me achter een muurtje ik zag hoe Leo heerlijk op de bank zat met mijn dochtertje die iets aan het op smullen was. Ik kwam zachtjes om de hoek heen lopen en maakte een foto met me fotocamera die op een kast lag bij de tv. 'Awwh wat zij jullie lief!' Zei ik vertroetelend en schoot een paar foto's. 'Jah die gaan in je boek hoor jangmi~' zei ik vrolijk.
Na wat foto's ging ik bij hun zitten en keek toe hoe hij haar voerde. 'Je bent echt een fantastische vader.' Zei ik licht jaloers dat bee niet zo was. 'Misschien kun je een keer op joyce haar baby passen zou ze vast leuk vinden.' Moedigde ik aan. Plots klonk er een donderslag. Ik keek geschrokken op naar het raam dat nog op een kiertje stond. Deze deed ik meteen dicht. 'Awh moet je die regen zien!' Zei ik verbaast en beteuterd. 'We hadden een photoshoot gepland buiten voor morgen.'


Laatst aangepast door Timeless op do apr 21 2016, 18:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptydo apr 21 2016, 16:12

[story] the end of the world - Pagina 2 20ra4q0
Emi Kim, - Eam Eam 
Ik schude me hoofd toen hij zich terug draaide. Ik moestn iet zo worden als angelina of rose of Yuli. 'laat maar veel plezier' glimlachte ik waarna ik verlegen opdraaide. Daar zag ik Angelina met Lea staan te schuren ik schudde me hoofd. Vrij snel daarna danste bee voorbij. Weer schudde ik me hoofd. Daarna zag ik Yuli staan. Teleurgesteld lied ik me hoofd zakken. Waar was kleine mellanie als je haar nodig had. Eentje die wel loyaal was naar haar vriendje. (als ze in korea is) Ik miste haar echt sinds dat ze met James naar korea is gegaan voor een of andere film opnamen.. Ik pakte me mobiel toen ik ana haar dacht. *heey mell ik hoop dat je het daar naar je zin hebt.* maar ik kon min mooie liefde volle smsje niet versturen. De verbinding was et slecht. Nu zuchte ik echt hard en liep naar Angelina toe. 'Ik ga naar bhuis heb vannacht niet kunnen slapen door die jangmi.' vertelde ik haar



[story] the end of the world - Pagina 2 2re319w
Leo Straatman - Yidae  
Ik hoorde de sluiting van een camera. Ik keek op en zag hoe foto;s maakte van Jangmi en mij. Ik glimlachte even naar de camera maar Jnagmi vroeg al snel me aandacht. Want ze begon hard te huilen door de onverwachte regenval. Niet alleen dat alles uit de lucht kwam zetten. Het begon ook zwaar te onweren.. Me ogen werdengroter. 'ben lopend; kemrde ik wetend dat ik zo naar huis moest. Ik stond op en wiegde Jangmi in me armen. Ze kon gewoon niet stoppen met huilen. Het was het zelfde gejammer als eerst. zeurderig bang net of ze in pijn was. En ik wist niet hoe ik haar met dit gehuil moest troosten. Ikliep de kamer rond terwijl ik roosje aanbleef kijken. 'hoe gaat het eindelijk met jouw?' vroeg ik ineens. Ze had wel naar mij geluisterd. Maar ze had het zelf nog niet verteld..

[story] the end of the world - Pagina 2 Wtdg6h
Katy 
Delle was de heeltijd bezig met een doosje. Ik kon hem helaas niet helpen was zelf ook mega slap ne ging dat doosje niet eens open krijgen. NA even werd het druk een jongen met kort har een tatoes stond voor me en begon dingen te vragen. ik staarde dromerig naar doe jongen. 'Met hem gaat het goed' hoorde ik Allen ineens zeggen. ik keek naar achteren 'ik wil nog niet terug!' jammerde ik. Ik pakte delle zijn mouw beet. 'ben er net!' Ik krulde me onderlip op. 'We moeten zo wel gaan het gaat regenene en we willen nie dat je weer ziek word.' zei allen. hij draide zich naar de jongen met te tatoes toe hij keek hem uitdagend aan.


[story] the end of the world - Pagina 2 903lv7
Kim Minseok - Bee 
*gaat los danst feest alles*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptyvr apr 22 2016, 11:47

Rosa
'Ben lopend' jammerde Leo, door het gehuil van jangmi heen. 'Awh dan hoefde je niet te douche.' Zei ik plagerig maar speels en liet het even stil worden zodat de grap zou aan komen.
'Je mag best hier blijven, niemand die daar wat op tegen heeft. En mellanie haar bed is leeg dus je hoeft dan niet op de bank te slapen of in angels bed.' Vertelde ik en liep naar Leo toe en wilde me baby overnemen. Gewoon om mee te helpen met trosten. 'Owh, het lijkt wel erger dan gisteren. Doe ik iets fout of komt het gewoon door het weer wat plots om geslagen is?' Vroeg ik en rukte min of meer voorzichtig de baby uit Leo's handen. 'Hoe is het eigenlijk met jouw?' Vroeg hij plots. Ik keek hem verrast aan. Bijna niemand vroeg hoe het met mama roos ging. Ik drukte me baby tegen me aan en knuffelde het zachtjes. 'Gaat wel hoor, gewoon soms erg moe van al dat gehuil in de nacht.' Zei ik op vriendelijkentoon. 'Maar daarmee hou ik ook de rest wakker in huis. De meiden doen veel voor me daar ben ik ze erg dankbaar voor. Ik wou alleen dat bee wat vaker thuis was snachts. En minder ging feesten...' Ik slaakte een zucht. 'Volgens mij is hij nu in een grotere midlife krieses dan eerst.' Jammerde ik lichtjes. Ik hield me bloempje in de lucht en keek haar aan. 'Ja ik wil ook dat papa thuis komt.' Fluisterde ik naar haar.


[story] the end of the world - Pagina 2 Vf9lll
Lea Yume
'Ik ga naar bhuis heb vannacht niet kunnen slapen door die jangmi.' zei iemand. ik keek opzei en zag weer dat hele slanke meisje. 'angelina stopte niet echt met dansen en legde haar armen over mijn schouders heen. 'ja ik ga ook zo met je mee. zo erg is die baby toch niet? leo komt teminsten langs door dat kleine meisje <3' zei angel bijna verlieft. 'hey ik sta er bij hoor!' mompelde ik jaloers en keek haar met twee gespleten ogen aan. 'ik kan je ook wel brengen.' stelde ik voor in mijn sport wagen was maar plek voor twee. maar dat maakte mij niet uit zolang angel maar mee ging. meteen kuste angel op me mond. dat lied ik haar geen tweede keer doen dus zoende ik graag met haar mee, het puntje van onze tongen raakte elkaar nog maar net of ze verbrak de kus. 'das lief van je maar heb rose beloof dat ik niet met sexy jongens mee zou gaan~' zei ze dat deed me hart zowel breken als sneller kloppen. 'stuur je een berichtje als je thuis bent?' voegde ze er aan toe. ik grijnste breed. 'ja zal ik doen. angel lied me los swaaide nog even achterom en liep met het magere grietje mee. 'aaaaaaah ze is so sexy!!' jammerde ik toen ze weg waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptyvr apr 22 2016, 13:09

[story] the end of the world - Pagina 2 2re319w
Leo Straatman - Yidae  
Ik knikte dat ik dan net zo geod niet had kunnen douche. Niet snappend dat het een grapje was en ze het niet meende. Want ging er echt van uit dat ik  gewoon naar huis moest zoals altijd. MAar toen ze ineens zei dat ik kon bljven slapen had ik dubbele gevoelens er over. Ik wilde graag blijven bij jangmi.. en.. Lina. bij die gedachte werd ik misselijk en ging me hoofd pijn doen. Jangmi was al over gegeven aan Rose. Ik duwde mijn hand tegen me slaap aan. Dit was de tegenstrijdende rede ndat ik niet wilde blijven... Als i ker aan ging denken kreeg ik hoofdpijn. Dan kreeg ik des te meer nijging naar drugs. Door dat gevoel werd ik nog bozer en voelde ik me nog slechter... En jah zo maakt het het rondje copleet en begaf ik het weer is.. Blijf ademen en denk aan jangmi. Ik rechte me rug terwijl alles trilde. NIet aan denken... Niet aan denken. Ik hoorde Rose vertelleno ver dat jangmi zo veel huilde en dat ze het gevoel had dat ze iets fout deed. ik schidde me hoofd. 'Je doet echt niks fout. Ze kan zich geen betere en zorgzmaere moeder wensne' zei ik zacht. Daarna vertekde ze over bee dat hij nu nog erger los geslagen was dan eerst. Toen ze zei dat hij in een grotere midlife crisses zat dan eerst. Ik moest zachtjes lachen. 'JA het is een geval apart.' ik ging niet zeggen hoe erg hij was terwijl hij uit ging. Het was gezellig hoor dat hij er bij was. Echt waar. Maar.. hij was zo druk en los naar andere toe. Net me zussen.

Ze hield Mimi in de lucht en fluisterde iets wat ik niet kon horen. 'missehin is ze moe?' zei ik zachtjes. 'Mag ik haar naar bed brenge?' smeekte ik bijna. Wilde haar in slaap zingen. Vroeger lukte dat ook met angelina.. Misscehin kon ze dan rustiger worden en kon Rose even het huisverder schoon maken. Op dat moment kreeg ik een berichtjes. 

*Leo schatje blijf waar je bent. Heti s nu te gevaarlijk om te reizen. Met de paarden gat het nog goed

Femke*

  
ik zuchtte. *oke* stuurde ik terug. En niet veel later werd ik gebeld door me moeder. Ze waren echt overbezorgt.. ''Waar ben je! ben je ergens binnen bij iemand!'' klonk het zwaar in paniek aan de andere kant. 'Wat hoor ik een baby! ben je weer op vaderpad! please leiverd ben voorzichtig!'' ging ze verder. 'jah' zei ik terug ''Leo.. Ik mee.... *tuu tuu tuuu*'' ik keek naar me scherm. 'Geen verbinden?' ik keek verward naar me mobiel.

[story] the end of the world - Pagina 2 20ra4q0
Emi Kim, - Eam Eam 
Ik bleef stil staan en keek toe. Toen ze hem eindelijk los lied glimlachet ik. 'Yuli ook mee nemen of latne we die gewoon los gaan?' vroeg ik terwijl ik naar haar wees. ZE stond weer bj twee jongens.

TOen we eindelijk klaar waren om te gaan besefde ik me dat we niet konden rijden. Angelina was zo dronke als het maar zijn kon dus die kon niet rijden. (als yuli mee gaat) Yuli was ook veel te dronken en i had nooit leren auto rijden.. 'We kunnen ook geen taxi bellen.. en ik ga echt niet lopen met dit weer!' riep ik uit terwijl ik door de voordeur van de club naar buiten en snel weer teug naar binnen liep..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptyvr apr 22 2016, 14:05

[story] the end of the world - Pagina 2 5kq8i0
Yu Hateu
'met hem gaat het goed hoor.' hoorde ik achter me. meteen draaide ik me om en keek in de ogen van een van mijn rivalen. 'Allen walker.' gromde ik zachtjes. 'ik wil nog niet terug.' jammerde het prinsesje van delle. ze pakte delles mouw beed en klamde zich vast aan hem. 'ben er net!' jamemrde ze weer en trok een bruilipje op. even kreeg ik toch medenlijden. 'awh meot je weer het koninglijk paar uit elkaar trekken.' zei ik tegen de jongen met de witte haren. 'We moeten zo wel gaan het gaat regenene en we willen nie dat je weer ziek word.' zei hij serieus en liep iets meer naar ons toe. hij keek me aan en trk een grijns. ook ik scherpte me wenkbrouwen aan en deed me armen over elkaar heen. 'kom hier pup!' zei ik en trok het doosje uit delle zijn handen. ik klikte op het knopje en de deksel ging er deels van af. 'weet je nog we hadden een nieuwe gekocht.' legde ik nogmaals uit. delle keek me aan met puppy oogjes en hield zijn vriendinnentje vast. 'was dat vergeten.' piepte hij en begon katy meer te knuffelen. ik bukte naar me buddy en stopte de pil tussen zijn lippen door. 'niet meer vergeten he!' zei ik serieus en ging weer recht staan. de ogen van allen en die van mij vonkte weer even toen we naar elkaar keken. ik had misschien wel de leader verslagen van de blackwolves en daar door meer moed en eer gekregen maar die allen bleef nog altijd een whiteclauw in zijn bloed.

plots kwam er een meisje aan me arm hangen. uit schrik duwde ik haar van me af. 'wat?!' gromde ik nog altijd van de schrik. ik keek langs haar heen en zag nog 3 andere meiden. waarvan er 1 asiatisch was en de andere half en dat bruin harige meisje was de zoort van aan en uit knipperlicht van YD. 'jij bent met een grote auto~' kan jij ons niet brengen <3' vroeg ze. ik knipperde met me ogen net alsof ik een heel voorspel gemist had van dat groepje met 3 meiden. 'whut?!' vroeg ik verwart ik keek de drie meiden aan en vervoglens naar buiten. ik slaakte een diepe zucht....  'okee, voor uit dan.' mompelde ik. ik pakte delle aan zijn kraag en hees hem van de bank af bij zijn prinsesje vandaan. 'morgen kunnen jullie weer knuffelen.' zei ik iets speelser tegen me buddy.
'ik haal de auto even wacht maar hier onder de afkap.' stelde ik voor. ik trok me lere jacket op en trok deze tot over me hoofd heen. vervolgens rende ik anar de auto die ergens geparkeert stond. 'verdomde regen.' mompelde ik en startte de moter van mijn bakbeest. nadat ik weer bij de damens was aan gekom sloeg ik op de klakson. *TOOT tooet~* klonk er. huna swaaide uit gebreid en rende naar de auto. hij ging achterin zitten in het midden tussen twee meiden in en de ander zat naast mij voor in de auto. 'wijzen jullie me de weg?' vroeg ik.

ik schuurde met de auto over de natte wegen heen af en toe voelde je gewoon de wielen weg glijden. zelfs de wind wist de auto te besturen! nog net optijd kon ik de auto op de goede weghelft krijgen voordat we werden aan gereden door een tegenligger. 'whayo!!! whoee! dat ging nog maar net goed eyh.' zei ik stoer en gaf nog wat extera gas. 'was dit wel zoon goed idee om hem te vragen?!' hoorde ik een van de meiden fluisteren. het was dat grietje met het korte zwarte stoere haar.
na een tijd gereden te hebben in de zeikende regen sneed ik een stuk af door het gras. maar helaas wilde de auto neit meer, de wielen zaten vast in de blubber. 'wacht maar.' zei ik stoer en gaf extera gas maar ik kwam er juist daardoor dieper in te zitten. 'fuuk!' schoold ik en keek naar het drom gebouw dat zeker nog 2 mins lopen was van af hier. 'ik krijg hem er wel uit!' zei ik dapper en stapte uit de auto. ik gaf de auto een paar duwen maar hij kwam maar niet los. 'argh!! kom op!!' jammerde ik steets geergerder. ik stapte zeik nat de auto weer in. 'sorry dames maar denk niet dat ik jullie vlak voor jullie uit kan af zetten.' kondigde ik schuldig aan.

[story] the end of the world - Pagina 2 2chqfxu
Rose willow
leo deed plots een beetje gek. ik keek hem bezorgt aan maar zei nog niks er over. ik glimlachte nog even na van wat leo had gezegt dat ik een van de beste moeder was die me dochtertje kon hebben. dat deed me wel glunderen. zachtjes begon ik na te blozen met me bloempje in me armen.
'mag ik haar naar bed brengen.' vroeg leo zowat dierect. ik knikte. 'ja maar de wieg staat in mijn kamertje omdat ze zo huilde.
leo werd gebeld maar de lijn werd verbroken door het slechte weer. vlak daarna klonk er weer een vlinke klap van de onweer waardoor zowel ik als mi mi schrok. 'leo laten we naar bed gaan voordat jangmi nog banger word.' stelde ik voor

ik gaf mimi aan leo en maakte de bedden klaar. zodat leo in het bed van mellanie kon en ik in die van mij. leo stond bij de wieg en deed zijn lieve leo ding wat hij altijd deed met baby's als je eenmaal hem een kind gaf kreeg je hem niet meer terug. en dan bedoel ik het kind en niet leo. ' zo het bed is klaar' kondigde ik aan en sloe mijn eigen dekens open.


Laatst aangepast door Timeless op vr apr 22 2016, 14:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptyvr apr 22 2016, 14:30

[story] the end of the world - Pagina 2 20ra4q0
Emi Kim, - Eam Eam 
Ik was voorin gaan zitten. Slechtste beslissing ooit. Ik gilde af en toe best hard op de manier zoals de jongen reed. Ik had me vingers in de stoel geklemt. Met me ogen dicht geknepen. De auto slipte en maakte rare slip geluiden. Ik piepte zachtjes van wanhoop. 'klopt' jammerde ik op angelina die zie dat het misschein niet zo slim plan was om hiermee mee te gaan. De auto schokte en kwam tot stilstand. Ik pleef me ogen dicht geknepen houden. Ik durfde niet te kijken. De deur ging op en even daarna klaopte hij weer dicht. 'wat!' gide ik toen hij vertelde dat we moestne lopen. 'Dat meen je niet!' ik keek naar buiten waar het zelfs begon te onweren. 'Zo worden we ziek!' jammerde ik. Ik keek de meiden achter me aan. 'hij meent het hheh?' vroeg ik zagt aan angelina die ons wel ging vertellen wat we moesten doen. 

[story] the end of the world - Pagina 2 Wtdg6h
Katy 
De jongen met tatoos maakte zich groter en Allen deed het zelfde. Het leek echt te spannen tussen die twee. Niet dat het mij iets uit maakte ik had mijn delle beed en ging niet meerl os laten! zelfs niet toen hij gevoert werd door de tattoo boy. Ik keek met puppy ogen toe hoe Allen met zijn arme over elkaar de tatoojongens actie volgde. uit het niks stonden er 3 meiden bij. En daarna ging alles zo snel dat ik rillend van angst achter bleef met lege handen. delle was er niet meer... En meteen voelde ik me slecht. Allen liep op me af tilde em op. 'Laat het me de volgende keer weten als die jongeon in de  buurt is' zei hij op zijn broerder manier zoals alleen hij kon. Ik knikte niet wetend waarom.

[story] the end of the world - Pagina 2 903lv7
Kim Minseok - Bee 
Het werd tijd om terug te gaan. Het slechte weer lied het feestje in het water lopen. letterlijk. IEdereen ging naar huis waardoor er nog maar een paar overblevne. En niet echt iets lekkers om mee weg te gaan. Daarom ging ik ook maar richting huis. n me race wagen reed ik naar de dorm toe. Had echt geen zin om iets met jangmi te doen of met rose.. Ik ging gewoon douche naar bed en zal niks zeggen. dat was het beste idee 

(wacht met de rest tot de drie in bed liggen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptyvr apr 22 2016, 18:29

1ste week:

*nieuws bericht*

ALARM BERICHT. Voor iedereen die nog buiten is. Ga onmiddelijk naar binnen. Het weer is ergen dan we verwacht hadden. Wetenschappers ZEggEn dat het in jaren nog nooit zo slEcht geweest is. Dus ieDereen nAAr biNnen TOe. deLEte al uW planNeN. en HoUd DE raDio aAN En HouD HEt nieUws iN de GatEn..



[story] the end of the world - Pagina 2 2re319w
Leo Straatman - Yidae  
' zo het bed is klaar' hoorde ik rose zeggen ze deed haar bed open. ik stond bij het wiegje maar Jangmi wilde niet slapen. Ik zuchte sorry rose. Zei ik zachtjes maar ik ging dat meisje toch niet zo laten liggen. Ik pakte haar op liep naar Rose haar bed en ging er in liggen. Ik legde Mimi onder de dekens sloeg de dekens weer dicht en ging op de dekens tegen de muur aan liggen. Even bleef ik zo liggen mimi werd iets rustiger. Maar ze bleef huilen. ik keek op naar rose ne tikte naast het bed. 'ze mist je' zei ik ik sleog de dekens weer open zodat rose tegen mimi aan kon liggen. 

Ik lag me ze met mimi tegen me buik aan. Ik eogn zachtjes te zingen. Eindelijk na ee ntijd werd ze rustig. Ik glimalchte zachtjes. Maar me glimlach verdween snel De deur vloog open en een dronke Bee kwam binnen zetten. Hij lachte luid waardoor Mimi wakker schrok. Ze begon zachtjes te kermen. Net een puppy die schrok. Ik ging ook wat rechter zitten om te zeggen dat hij stil moest zijn. Maar het gelach hield snel op. 'What!' klonk het.. ik legde me  vinger tegen me lippen aan. 'Yidae!!!' riep bee boos. Hij pakte me enkel beed. 'WAt meot dit!' gilde hij boos en keek nu naar rose. 'I knew it!' Bee werd met de seconde bozer. 'whore!' gilde hij bij dat woord trok hij me van het bed af. Ik klapte hard op de grond. 'wha!' kermde ik terug door de harde klap. jangmi begon hard te huilen toen. 'Hoe noemde jij Rose!' ik kroop omhoog wankelend op me bneen door het gemis van drugs. De onverwachte klap gegil en alles. 'W h o r e' spelde bee langszaam. 'Jij bent de gene die...' Ik hield me hand voor me mond niet omdat ik het niet wilde zeggen wat ik in me gedachte had. Dat wilde ik heel graag zeggen. Maar er was een klein meisje bij!. Bee draaide helemaa door hij begon meer dingen te gillen. Ik duwde hem met man en machtde kamer uit zodat jangmi het niet hoefte te horen. 'We hebben niks gedaan!. Jangmi voelt zich niet goed en ze had deanadacht nodig die jij haar ontneemt!' riep ik boos. 'Dan moet ze maar met jouw in een bed gaan liggen. ' gilde hij boos. *voeg hier lelijke woorden toe* Ik blies me wangne op. 'Word volwassne man!' zei ik rustig terug en keek hem nu strak aan. Bee gooide zijn handen in de lucht. 'ga spuiten tot je dood valt!' riep bee boos. Ik bald me vuist. 'Sterf gewoon!' riep hij boos waarna hij met grote stappen nar buitne liep de deur hard achter zich dicht trok. 

[story] the end of the world - Pagina 2 20ra4q0
Emi Kim, - Eam Eam 
We moesten dus echt lopen... Kremnt en grommend liep ik naar de deur toe. Bij de oprit kwam er een rode sport watne aan geraceed hij reed zo voor de plassen dat het laatste droge stukje. ook wel bekent als me onderbroek doorweek was door ed water dat op kwam zetten door de auto die door een plas reed.' yack!' riep ik terwijl ik alle kante op sprong. Bee kwam nochalant de auto uit stoppen dansten naar de deur trok deze voor onze neus dicht. Waarschijnlijk had hij ons letterlijk niet gezien. Toen we binnen waren liep bee met in een hand een beker of its naar de slaapkamer. Zelfs struikelde ik over een stel schoenen. 'ja.. leo is er!' riep ik naar Angel. Langzaam liep ik naar de kamer toe waar ik me haren uit kneep. De kamer was toch al doorweekt. 'Ik douche als eerste;' riep ik snel en schoot de badkamer in waar ik kleding van Leo vond. hoe herkende ik dat. nou Leo is de enige die dat soort kleding draagt van die blousjes enzovoort.


[story] the end of the world - Pagina 2 903lv7
Kim Minseok - Bee 
Thuis aangekomen danste ik door de dorm heen Ik pakte ene mok moet koffie om daarna me kleding te gaan halen in de slaapkamer. Ik gooide de deur open lahte blij. maar toen me oog viel op het wiegje dat leeg was. schudde ik even me hoofd. Er kwam gekerm uit het bed. Ik keek langs de dekens omhoog. wtf daar lag een jongen.. naast mijn baby en Rose.. 
*lees leo*
Ik kon me woede niet meer inhouden. Ik trok de deur achter me dicht. 'Stik er in!. stomme relatie stom kind! had dat kindje nooit gewild!.' gilde ik boos. Ik stapte in me auto en reed in blinde woede terug naar James apartement.

toen ik boven kwam stond de woonkamer blank. James was blijkbaar het raam vergeten dicht te doen. Ik trapte boos alles aan de kant. Liep naar het raam en trok deze dicht, 'Ga echt niks op riomen hoor laat het maar weg rotten zoals alles!' gilde ik boos waarna ik hard tegen de tv aan sloeg. deze viel op de grond het inet plasje water wat een lichte schok af gaf. 'JA straf me amar weer!' gilde ik teriwjl ik uit het water probeerde te komen. 

De regen buiten was bijna net zo woest als ik was. Het donderde stormde en de regen kwam al bakken uit de lucht. Soms had ik het gevoel dat de grond een beejte trilde.. of was het de wind die aan het gebouw trok..

[story] the end of the world - Pagina 2 Wtdg6h
Katy 
De radio van de auto kraakte. Allen was verkeerd gereden toen we weg reden. hij kende de omgeving niet en dat gaf hij ook eerlijk toe. Zeker met zulke weer omstandig heden kon hij de weg niet vinden. We reden een tijd tot de radio wat duidelijker werd, *Weersomstandigheden nu zo slecht dat trainen niet meer rijden. Schepen varen niet meer uit vliegtuigen blijven op de grond* ik lsuiterde met me adem ingehouden. *Delle I love you* stuurde ik naar delle tegen beter weten in. Ik keek niet of het verstuurd was of niet. Niet veel later begon de auto van allen te slippen de bande piepte terwijl de auto verder schoof. Twee grote aankomende lampen verblinde me
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptyvr apr 22 2016, 19:27

Rosa
Ik stond van verbazing te kijken toen Leo mijn bed in stapte. Okee zo kan het ook. Dacht ik verrast toen hij de dekens weer open sloeg zodat ik we bij in kon stappen. Ik ging op me zij liggen en streelde over jangmi haar buikje heen en door haar bruine haren. 'Ssst~ papa komt morgen thuis.' Suste ik zacht. Leo begon liefjes een liedje te zingen zelfs ik viel hierdoor langsaam in slaap ik klemde me meer naar Leo toe met jangmi tussen ons in tot dat plots de deur open ging en een luid gebrul het rustige gezang van Leo uit doofde. Met geschrokken ogen keek ik toe hoe Leo plots van het bed werd af getrokken. 'Bee!! Hou op laat hem los!!' Gilde ik geschrokken. Me bloempje begon nu te huilen van alle onrust. Met vol moeders instinkt pakte ik me baby op en omarmde het ter bescherming van. 'Beee!!' Jammerde ik nogmaals. 'Wat moet dit!?' Riep hij boos terug. 'Its not what you think.' Zei ik meteen niet dat dat de handigste zin was. 'I knew it!' Zei bee met een boos gezicht. 'Jangmi huilde heel de avond en ze word rustig als Leo er is.' Brobeerde ik te zeggen maar de twee jongens vochten als leeuwen die alle twee iets wilde. De een wilde de leeuwin en de andere enkel het welpje. Ik bleef verstijft op het bed zitten met de huilende jangmi in me armen tegen me borstkast aan gedrukt. 'Whore' spelde bee ter herhaling. Ik stond boos op van me bed en keek hem streng aan. 'Neem dat terug!' Zei ik op een moederachtig toon. Ja ik was een keer vreemt gegaan maar ik was geen hoer!! Bee had meer meisjes gehad in de tijd dat hij met James was dan ik tijd had om iets te doen. Boos liep ik op de jongens af maar Leo wist hem uit de kamer te duwen. De boze bij schold nog meer dingen uit alsof iemand zijn koningin ontnam. Ik kon wijnig zeggen want bee en Leo waren in een diepe vader warr aan het discuseren. Maar dat laatste had bee niet kunnen zeggen arme Leo! Ik rende met jangmi en al in me armen achter bee aan. Inde gangen kon ik hem al niet bij houden. 'MINSEOK!!!'gilde ik. 'Gedraag je eens als een verdomme vader, ik hou van jouw...' Schreeuwde ik er achteraan met wat hopeloos gejammer. Jangmi was uit schrik stil geworden. Ik knuffelde me baby en liep half jammerend door de gang heen terug naar me kamer. Bee was al uit het zicht... En hem achtervolgen had geen zin in dit weer. Ik wandelde naar Leo toe en nam hem in een knuffel. 'Leo, het spijd me zo voor wat bee gezegt heeft. Hij meende het niet echt niet.' Zei ik bezorgt en gaf mi mi over aan Leo. 'Je bent een top vader en een super lieve jongen.' Zei ik en pakte Leo's wangen vast. 'Alsjeblieft, wees trots op jezelf en blijf leuke dingen doen die je blij maakt.' Fluisterde ik. Plots hoorde ik iets kuchen. Ik keek opzei en zag angel staan met haar armen over elkaar heen. 'Ja een top vader he! Heb je de baby haar vader gelijk vervangen. Ik zal je niet meer storen ga maar weer lekker verder met vadertje en moedertje spelen.' Siste ze stront jaloers. Ze draaide zig om en zette een paar stappen in de richting van haar kamer. 'Angel! Doe niet zo naar!' Jammerde ik plots bleef ze staan en draaide zig om. 'Oh nu jij toch zijn vrouw bent kun je hem ook gelijk helpen met zijn druks probleem op te lossen.' Zei ze gemeen er achteraan. 'Angel!' Zei ik straffend maar ze draaide zig niet om laat staan dat ze de woorden terug nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptyvr apr 22 2016, 19:43

[story] the end of the world - Pagina 2 2re319w
Leo Straatman - Yidae  
Ik bleef dood stil staan. Starend naar de deur toe. Rose was achter Bee aangelopen. Ik had echt medeleiden met die twee. Meer dan met me eigen leven. Rose gilde dat ze van bee hield maar bee was al weg. Daar kwam schuld gevoel zoveel. Misscehin was het wel waar wat bee zei.. Wan was ik beter af dood... Maar voor die gedachtens echt door drongen stond Rose voor me om me te knuffelen en me wangen beet te houden. Ik sloot me ogen en luisterde naar haar moedelijke woorden. Deze zachte woorden werden al snel verwoest door een vor mij mooie stem maar de stem zei nog al pijnlijke dingen. 'Ik wil haar man niet zijn; zei ik zacht toen de twee klaar waren met gillen. 'Ik...' ik wilde zeggen dat ik van Angelina hield.. Maar alles hield me tegen. 'wilde een keer iest goeds doen' Ik keek van angelina naar jangmi en toen weer terug. Ik kneep me handen fijn. terwijl ik nu naar de grond keek. Ik nam diep adem. Wannaar ik van rose af stapte meer richting angelina toe. 'Ik..' begon ik weer. Ik sloot me ogen me handen begonnen meer te trillen. Ik moest er niet aan denken. Net denken aan alle keren dat ik haar pijn deed.. Niet bang worden eerlijk zijn... aaaaah...
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Emptyvr apr 22 2016, 21:25

[story] the end of the world - Pagina 2 5kq8i0
Yu Hateu
we hadden de autp uit de modder gekregen samen met delle in de auto reden we weg ondertussen in de stat kwamen we talker tegen die helemaal verzopen was als een wild wolfje. ik stopte de autp langs het voedpat en draaide het raampje open. 'hey stap in.' riep ik. talker rende naar de auto toe in plofte naast delle op de bank. 'damn het regend echt kei hard.' zei hij en trok zijn wolven muts van zijn hoofd. 'yu we mogen bij setto overnachten.' kondigde delle aan. 'okee top. de weg naar de school is zowat dicht gewatert.' antwoorde ik en gaf gas om naar on ze vriend setto te gaan rijden.

we rende de auto uit en klopte bij setto aan. meteen ging de deur open. als drie verzope katjes kwamen we binnen. 'oh hoe was het feestje?' vroeg hij verrast. delle keek hem met een opgeluchte blik aan. 'geweldig!! ik zag katy weer <3' riep hij blij. 'seth wat vijn dat we hier mogen blijven.' vervoglde delle nog altijd vrolijk. 'geen probleem, daar zijn we vrienden voor toch?'


[story] the end of the world - Pagina 2 2chqfxu
Rose willow
'begin dan ook aan jezelf.' snauwde ze jaloers. 'die druks is geen uitweg dat moet je toch onterand wel weten leo!?' jammerde ze door. 'ANGEL!' zei ik. 'leo mist gewoon iets en hij probeerd het te verwerken op zijn eigen manier net als jij dat hebt gedaan.' zei ik streng. leo begon weer te trillen en te shaken. 'leo ik breng jangmi naar bed.' zei ik wat liever en nam me dochtertje mee naar mijn kamer. ik wees naar angelina. 'en gedraag je!' zei ik streng.

[story] the end of the world - Pagina 2 2e0vk9c
Deef Yume
(een paar uur eerder net voor de hevige storm)
ik was uit bed gekropen en sloop over de gang heen opweg naar me broers kamer. de deur stond op een keurtje. zachtjes sloop ik dichterbijer en keek door de keur heen. hij zat op een stoel met zijn telefoon aan zijn oor. 'lilian alsjeblieft zorg er voor dat je gode orangje in schakelt in het ziekenhuis en dat de nootstroom alvast gereed staat voor als de bekabeling er mee op houd. en kom dan hier naar toe. ik wil je vijlig hebben nu het nog kan.' hoorde ik me broer zeggen aan de telefoon. vervolgens bleef het even stil. 'nee ik meen het! het is geen flirt grap! er komt een hevigere storm op komst dan dat ze nu zeggen. onze buurt licht boven de waterspiegel...' vervolgde hij. ik keerde me weg van de kier. en liet me tegen de muur aan naar beneden zakken. 'teddy, ik had gelijk. we gaan allemaal dood.' piepte ik zachtjes tegen me teddybeer. ik begon lichtjes te sniffen en aaide me beer. 'niet huilen teddy ik zal voor altijd bij je zijn tot het eind. net als grote broer.' snifte ik en drukte me gezicht in de buik van de beer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[story] the end of the world - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   [story] the end of the world - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[story] the end of the world
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Love story
» Nightwell story
» [story] er was eens... - marvel
» [Sub-story] The Academy part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: 1x1 prive overig-
Ga naar: