Aantal berichten : 2561 Registratiedatum : 23-06-15 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Seoul school of art di maa 08 2016, 19:38
Marlon:
Ik zuchtte toen het dan eindelijk 5 uur was. Ik pakte mm spullen en.. aish! Hij had mn koptelefoon mee genomen.. great.. naja.. met beetje geluk neemt hij hem morge weer mee.. ik hees mn tas op mn schouder en ging maar weer naar de danszaal. Als jongin er was konden we misschien met zn kado bezig.. en anders gewoon lkker mm frustratie eruit dansen.
Chanyeol:
Ik liep met hyuna door de gang opweg naar de kantine om wat te eten te halen. En mn ouders waren op een mini vakantoe gegaan dus huis voor mezelf! Geen gesneak deze week naar dr dorm toe. Ik zag baekhyun op ons af lopen en damn wat een sjaggie gezicht ' yo byun whats the matter!'
Chen:
Ik was de heledag bij mn moeder geweest. Had dr ook al sins begin van school bijna niet meer gezien dus.. terwijl ik iets te eten ging halen voor mezelf kreeg ik berichtje. Ik opende hem.. hij was van lennie * nee je hebt me niet aangestoken ben bij mn moeder. Ze had mn hulp nodig vandaag* waarom zei ik niet dat ze in het ziekenhuis lag? Geen idee.. ze had al genoeg aan dr hoofd denk ik.. en ik loog niet helemaal wanr ze was mn hulp nodig.
Evilian
Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Seoul school of art di maa 08 2016, 19:44
LEnnie: Kreeg meteen ee nbericht terug van jongdae. *oh! waarmee dan?* stuurde ik terug in de hoop dat we een gesprekje op konden bouwen want ja ik miste hem Ik miste iedereen ookal waren ze in de buurt ik miste ze echt erg.
Baekhyun: 'flikker op!' gromde ik naar Chanyeol. terwijl ik gewoon door liep. Ik probeerde langs hem heen te komen zonder hem ook maar een blik waardig te schenken.. echt. waarom dacht hij niet aan mijn gevoelens! ik had hem ook nodig. En dan het enige wat hij deed wa rambammen met die hyuna!. Ze was altijd heb hem.. okey ik beken ik was jaloers.
Jongin: *ligt plat op de grond in de danszaal*
yumi2208
Onderwerp: Re: Seoul school of art di maa 08 2016, 20:17
Chen:
*oh niks bijzonders. Ook niet meer de jongste natuurlijk dus gewoon met wat werk rond huis enzo* stuurde ik naar dr terug. Ik had mn eten gehaald en liep weer terug naar de kamer van mn moeder. Ze was weer in slaap gevallennen zag er alweer beter uit dan vanochtend.
Chanyeol:
What the... waar sloeg dat nou weer op! Voordat hij voorbij kon lopen pakte ik zn arm vast ' waar is dat nou weer voor nodig? Ik snap dat je je kut voelt maar je hoeft dat niet op mij af te reageren hoor. ' zei ik boos tegen hem terug. Ik ging me niet verintschuldigen voor dat ik veel tijd met hyuna door bracht.
Marlon:
Ik liep de danszaal in en zag jongin op de grond liggen. Ik liep naar hem toe 'heb je wel pauze genomen sins vannochtend?' Vroeg ik aan hem.. wantzo niet... dan was hij al meer dan 8 uur achter elkaar bezig geweest...
Evilian
Onderwerp: Re: Seoul school of art di maa 08 2016, 20:28
LEnnie: *succes dan met klussen * ik stond op en liep terug naar me kamer. *heb een nummer geschreven afgelopen weken wil je horen?* stuurde ik hem maar en liep terug uit mijn slaapkamer waar ik net aangekomen was om naar een oefenruimt te gaan.
Baekhyun: Chanyeol sloeg zijn hand strak om me arm heen. Ik probeerde zijn greep van me arm af te krijgen door me nagels van me hand in zijn hand te boren. 'Laat me gewoon met rust..' gromde ik. 'Ik kan het niet eens op jouw afreageren want je bent er gewoon niet meer!' Ik bleef me arm uit zijn greep te krijgen. 'En waarom houdj e me uberhaupt beet! laat me gewoon los.. Want ik weet dat je alleen maar aan hyuna kan denken duis laat me gewoon gaan en met rust!'
Jongin: Ik keek op toen marlon binne kwm. 'Hey dat klinkt als een beetje bezorgtheid!'lachte ik zacht waarna ik recht ging zitten. 'Nee heb eigenlijk geen pauze gehad maar we hebben lekker gedanst. Het gaat steeds beter en (zegt naam op van hun 3de parnter die meid) was echt tegek vandaag. We hebben het een beetje aangepast maar het gaat helemaal goed komen' Ik bekeek haar gezicht. 'zie ik daar een stress blik in je ogen?
yumi2208
Onderwerp: Re: Seoul school of art di maa 08 2016, 20:47
Chen:
Ik wou terug sturen dat ik wou dat ze rustig aan deed... nu zeker met mn moeder in het ziekenhuis.. ze was blijkbasr ookal ziekerig en gewoon door gegaan plus stress.. * sure doe je het wel rustig aan?* ja sorry kon het niet laten.
Chanyeol:
'Je hoeft het niet op mij af te reageren dat je geen vriendin meer hebt!' Riep ik terug naar hem. Ik trok me niks aan van de nagels die hij in mn hand zette. ' het verbaast me dat je zo doet trouwens, je hebf de video toch gezien? Dan stel je niet xo aan, man up, en praat met dr!' Hyuna kwam er bij maar ik seinde dat ze zich ff er niet mee moest bemoeien, ookal kon ik aan dr xien dat ze baekhyun ook ff goed op zn plasts wou xetten.
Marlon:
Ik keek hem nier aan toen hij begon over daf ik beetje bezorgt klonkt. Well maybe i did... wat maakte dat uit. Hij ging weer rechtop zitten en vertelde over hun oefen sessie met zn drieen. Beter dat het voor hem zo goed ging.. ik zuchtte toen hij mn blik opmerkte.. ' ik weet niet meer wat ik moet met baekhyun.... ik probeer zo normaal mogelijk te doen tijdens oefenen,. Maar ..aish ik moet niet xuren.. het is mijn schuld after all' zei ik
Evilian
Onderwerp: Re: Seoul school of art di maa 08 2016, 20:55
Lennie: *kunnen we skype of call doen? dan speel ik het voor je* me handen trilde als gekken. WAarom was ik zo gestresst om voor Jongdae te zingen? Ik zat achter de piano. Nee piano spelen was niet echt me ding maar had hard geoefend die week schorsing ookal was ik ziek. ik stop niet snel met school. Maar dat weet iedereen in de tussentijd wel
Baekhyun: 'JA die heb ik gezien!' riep ik terug niet zeggent dat ik het helemala niet afgezien had. Me lichaam werd slapper en me stem bleef overslaan alsof ik opnieuw een baard in de keel kreeg. Op een of andere manier kreeg ik het gevoel dat chanyeol het nu ook la voor Marlon ging opnemen toen hij zei dat ik maar is goed met haar moest praten. Ik beet op me lip en lied me arm slap worden. 'Laat me los je doet me zeer' zei ik zacht. Nee ik was nog niet tot rust gekomen helemaal niet zelfs.
Jongin: Ze vertelde dat ze niet meer wist wat ze met baekhyun aan moest. En dat ze niet moest zeuren en het haar schuld was. 'hoezo jouw schuld?' vroeg ik en ging goed zitten. 'kun je me vertelle nwat er precies gebeurd is?; Ik keek haar aan. 'I won't judge'
yumi2208
Onderwerp: Re: Seoul school of art di maa 08 2016, 21:17
Chen:
Ze vroeg om skype call. Ik pakte mn oordopjes erbij zodat mn moeder niet wakker werd van her geluid * sure, bel maar * stuurde ik nasr dr toe en ging oo het extra bed liggen. Kreeg een zere kont van die stoel waar ik al de heledag op gezeten had.
Chanyeol:
Er sis noway dat hij de hele film gezien had.. ander zou hij niet zo doen.. dat weet ik zeker.. ' als je hem gezien hebt, dan snap ik niet dat je zo doet.' Zei ik weer rustig.. ' maar snap wel dat ik het beste voor je wil byun.. ' en ik liet hem los. Misschien had hij het niet goed verstaan.. zn engels was niet super goed.. maar.. zelfs hij moest dat nog snappen toch?
Marlon:
Kon ik het hem vertellen? Het was echt wel personal namelijk... maar.. ik had het nog aan niemand verteld..misschien,... misschien kon ik hem we vetrouwen.,, ik plofte naast hem neer.. en nam diep adem.. ' well.... lang verhaal kort... die avond dat je me vond bij de han rivier, daarvoor had ik aan baekhyun gevraagt wat we nou precies waren... ik was zo bang dat hij weer zo rasr ging doen zodra we weer op school waren zoals eerst,.. want die laatste dagen waren echt geweldig.. was jn tijden niet zo blij geweest.. enomdat ik zo bang was... heb ik maar tegen hem gezegt dat we partners waren die te ver zijn gegaan' zei ik maar jn 1 keer.. ik voelde de tranen al wel weer op komen.
Evilian
Onderwerp: Re: Seoul school of art wo maa 09 2016, 10:38
Lennie: MEt zwaar trillende handen belde ik ehm via skype op me tablet. Het was zo lang geleden dat ik hem gezien had, nee grapje maandag, maar het voelde langer geleden. 'hey' zei ik zachtjes en bekeek de jongen. 'Je ziet er moe uit' zei ik rustig terwijl ik me mobiel zo neer zette dat hij me achter keybord kon zin zitten. ik keek ong een keertje. 'wat je bent in het ziekenhuis?' vroeg ik terwijl ik voor me tablet hurkte. Ik schudde me hoofd dat ik waarschijnlijk gewon verkeerd zag en zijn kamer gewoon ziekenhuis wit en schoon was. Kan iedereen zijn eigen stijl!.
Ik ging zitten en begon rustig te speken. De eerste twee keer ging het fout maar daarna had ik het te pakken.
https://www.youtube.com/watch?v=UUeZGR2kcgQ ''tot 2:22 halverwegen stopte ik omdat de deur achter me open ging. ik keek op het waren me 3 beste vriendinen!.'aawh nog door aan het trainen nu je maatjes er niet zijn om me naar bed te sturen. Snap dat ze je niet vertrouwen.' zei er eentje. 'Agh wat maakt het uit ze maakt alles toch stuk. Kijk maar naar marlon en baekhyun. Heb gehoord dat door dit alles Baekhyun waarschijnlijk vna school gestuurt word.' Ik slikte toen ze dat zeiden. 'Oh ja enkrystal en kyungsoo die grote ruzie niet gezond meer. En dat omdat jij kwam kijken. Je verpest alles' ging Taeya maar door. 'Marlon zegt tenminste waar het op staat. jij doet iedereen zeer met een backstab' Haar stem klonk zo gemeen maar ze leek niet te liegen.. HAd kyungsoo dan gelogen om mij blij te houden?.. De meiden gooide nog wat kut dingne naar me (leef je uit met hun) waarna ze gewoon wegliepen en de deur achter hun dicht trokken en op slot deden. Ik draaide me snel om naar me tablet. 'ben naar bed' zei ik razend snel naar jongdae in de hoop dat hij niet gehoord had dat ze me weer een keer opgesloten hadden. Uberhaupt gehoord had wat ze zeiden.
Baekhyun: Ik sloot Chanyeols stem helemaal uit. Het bleef klinken alsof hij marlon belangrijker voelde. ik keek arogant bij hem weg en deed de koptelefoon op. De muziek speelde nog steeds dus er moest nog een mobiel/Ipod of wat dan ook aan zitten. Ik negeerde he tgewoon en luisterde naar de muziek die er op stond. Waarom gaf me dit nou een goed gevoel. Zelfs me hoofd werd rustiger. Ik zat nog steeds op het koude schoolplein.
Jongin: ik knikte te heletijd toen ze het vertelde. ze kwam aan bij het moment dat ze bang was. voorzichtig legde ik me hand op haar knie. Ze leek niet eens adem te halen. 'Wil je dat ik het hem ga uitleggen?' vroeg ik voorzichtig. ik zag dat haar ogen waterig werden. Ik wilde zeggen dat ze hem gewoon een tijdje moet vergeten. Dan kon ze zien of baekhyun echt van haar hield want als je van iemand hield gaf je niet zo snel op. Maar ik deed het niet. Ik haalde me duim langs haar oog om het vocht weg te halen.'
yumi2208
Onderwerp: Re: Seoul school of art wo maa 09 2016, 13:52
Marlon:
toen ik klaar was voelde ik zn hand op mn knie. ik liet het maar toe deze keer.. hij stelde voor om het aan baekhyun uit te leggen. ik schudde mn hoofd 'nee.. dat lijkt me geen slim idee... alleen al toen ik vertelde dat ik je hielp met je kado voor je ouders, werd hij al kwaad... weet niet precies waarom... ' zei ik tegen hem. ik kroop wat verder in een en sloot mn armen rond mn benen. ' had nooit dat drank spelletje moeten voorstellen..' zei ik zacht.. ik had geen spijt ervan.. alles behalve... had alleen spijt van hoe ik het gehandeld heb na afloop..
Chen:
ik wachtte tot ze zou bellen. ik keek rond om zeker te weten dat het niet duidelijk was dat ik in het ziekenhuis was. toen ik alle bewijzen verwijderd had uit het zicht, was ik tervreden en antwoordde oproep. ze zei dat ik er moe uitzag. 'jij kan ook wel een energie shotje gebruiken volgens mij' lachtte ik. 'neah, logeerkamer. houd mn moeder heel goed school'' zei ik snel toen ze vroeg of ik in het ziekenhuis was.
Ze begon met dr nummer. ze maakte eerste paar keren wat fouten maar had hem nu wel te pakken. het klonk niet verkeerd. helemaal niet zelfs.. maar.. het was zo somber.. i didnt like that.. ze stopte opeens toen er een deur open ging. ik kon niet goed zien wie het waren door het geweldige hd kwaliteit.. maar kon wel alles horen.. toen ze weer weg waren, en voordat ik wat kon zeggen sloot ze de call af. ik zuchtte.. ben 1 dag niet op school en meteen gebeuren er weer allemaal dingen.. maar.. wat ze als eerste zeiden.. het kwam er opneer dat ze niet naar ons luisterde en dat ze gewoon door ging terwijl we wouden dat ze rust nam... dat schade inderdaad wel de vertrouwen.. geen idee wat er tussen kyungsoo en krystal gebeurt was though.. en... het zal toch niet dat baekhyun echt van school gestuurd word.. aish ik wist het ook niet meer.. en zeker niet na vandaag.. ik was moe.. gestressed.. en mn hoofd zat nu helemaal vol..
Evilian
Onderwerp: Re: Seoul school of art wo maa 09 2016, 14:07
Lennie: Ik zat even op de grond maar hier kon ik niet blijven. *Lu, ben je nog wakker?* stuurde ik naar hem terwijl ik tegen de muur aan drukte. Ik moest hulp vragen en niet weer afwachten.
Jongin: Ze zei dat ik niks moest doen en knikte. Ik ging op me knieen voor haar zitten. 'kom' zei ik zachtjes en deed me arme wijd. 'Ik weet dat je er niet van houd dat mensen aan je zitten maar het kan ook fijn voelen zeker als jeje zo kut voeld als nu.' Ze vertelde dat Baekhyun boos was dat ze met mij aan het trainen was. jaloesie...
Baekhyun: Na even kwam Teaya naast me zitten. Ze keek me aan en schudde haar hoofd. Ik wilde haar eerst negeren maar ze bleef gewoon zitten. 'Flikker op' gromde ik. Ze draaide zich om en begon te praten.ik probeerde haar te negeren maar langzaam trok ze me aandacht.
yumi2208
Onderwerp: Re: Seoul school of art wo maa 09 2016, 14:25
Marlon:
ik aarzelde even toen hij een knuffel wou in zetten.. moest ik het doen? hij had aan de ene kant een punt.. en .. en het feit dat hij het alleen maar voorstelde dan het gewoon te doen liet ook zien dat hij rekening hield ermee.. duss.. ik beet op mn lip en voorzichtig deed ik het dan toch maar. waarom kon nou nooit iets vlekkeloos voor me verlopen...
Luhan:
* i am now * stuurde ik half slapend. * whats up* he als ze appte ookal was het midden in de nacht, dan ging ik dat nu niet negeren.. we hadden tegen dr gezegt dat ze moest appen als er wat was, dus moeten we er ook op antwoorden.
Chanyeol:
het stond me maar niet aan hoe baekhyun deed. ik zei tegen hyuna dat ze maar alvast alleen moest gaan eten en dat ik er zo snel mogelijk aan kwam. ik liep in de richting dat baekhyun opgegaan was. en ik hoefde niet lang te zoeken want ik zag hem buiten zitten, maar net op het moment dat ik naar hem wou lopen kwam taeya eraan.. ik bleef achter het muurtje staan.. wat moest zij nou weer met hem?
Evilian
Onderwerp: Re: Seoul school of art wo maa 09 2016, 14:36
Jongin: Ze kwam naar voren toe voor een knffel. Zag me even een geluks moment hebben. Ik trok haar tegen me aan en lied haar huilen als ze dat wilde. Ik bleef stil. 'Weet dat ik er altijd voor je ben wat je ook doet en zegt. Ik zal je helpen' zei ik zachtjes in de hoop dat ze zich iets beter ging voelen.
Lennie: *sorry* stuurde ik snel terug toen hi jze idat hij sliep. *Die meiden hebben me opgesloten. Wilde een nummer aan jongdae laten horen. Dus was naar zangstudio5 gegaan daar hebben die meiden me weer opgesloten* ik Ik lied me mobiel vallen. *Sorry had naar bed moeten gaan weet het* stuurde ik er achterna.
Baekhyun: 'Het spijt me van vroeger' zei ze ineens ik keek haar raar aan. 'Wat we tegen jouw gedaan hebben' Ze klonk zo sneu en eerlijk dat ik haar bijna ging geloven. Of ik wenste dat het gewoon een eker goed ging met iest. 'Ik vind je leuk byun' zei ze zacht ne kroop verder naar me toe. voorzichtig kroop ik van haar vandaan tot ik vast zat tegen de reling van de bank waar ik op zat. 'Ik vond het zo vervelend om jouw verdrietig te zien. Zeker door dat wicht van een Marlon die je zomaar gebruikt heeft' ging ze verder. Op dat moment besefde ik me niet dat niemand wist wat er gebuerd was tussen mij en Marlon op Chanyeol na..Taeya ging bijna bij me op schoot zitten en deed de koptelefoon af. 'Kun je me nog een kans geven dan zal ik er alles aan doen om jouw gelukkig te krijgen. Ik zal je nooit gebruiken en ik zie niet als zomaar een partner' Weer viel het kwartje niet dat niemand dat wist... 'eeh' bracht ik uit. Ze lied haar hand over mijn broek heen gaan en plukte aan me zakken.
yumi2208
Onderwerp: Re: Seoul school of art wo maa 09 2016, 14:46
Marlon:
ik kon er niet tegen als dingen zoals dat tegen me gezegd werden... ik vond niet dat ik ze verdiende met hoe ik me altijd gedroeg tegen anderen. ik begon dus ook weer te huilen toen hij dat zei. nadat ik een beetje gekalmeerd was, stelde ik de vraag die me al een tijdje dwars zat 'waarom stopte je me niet in het pretpark...als.. als luhan er niet zo snel geweest was, dan had ik dr serieus pijn gedaan..' vroeg ik zacht.
Chanyeol:
What the fuck is taeya aan het doen! please baekhyun.. val er niet voor.. en dan nog wat.. hoe wist ze dat.. ik heb het voor me gehouden, en weet zeker dat marlon het niet aan iemand verteld had.. wat voor een gemeen vies spelletje zijn die meiden aan het spelen..
Luhan:
ik gaapte weer en rekte me uit * jup, had je inderdaad moeten doen. maar he, whats done is done * stuurde ik terug toen ze zei dat ze gewoon naar bed had moeten gaan. ik stond op en deed mn jogging pak aan * kom er aan, geef me 10 minuten* stuurde ik nog en begon die kant op te lopen. waarom luisterde ze nou niet... het werd wel steeds lastiger voor me om dr te vertrouwen zo...
Evilian
Onderwerp: Re: Seoul school of art wo maa 09 2016, 14:57
jongin: Ze vroeg naar de dag in het pretpark. 'omdat..' ik slikt even. 'omdat het goed is als je dingen van je hart af gooit en zegt. Ookal is het tegen iemand die je haat als je het dwars zit moet je dat tegen ze kunnen zeggen' Ik lied me hoofd zakken. 'en ik dacht dat je het wel nodig had even alles er uit gooien' Ik glimlachte naar haar. 'Ik had wel ingegrepen als je jezelf pijn zou doen' Ik zei niks dat ik lennie zou beschermen want dat had ik toch niet gedaan. Alleen mar marlon zichzelf pijn zou doen.
Baekhyun: Ik slikte een paar keer. Normaal zou ik elke meid weg duwden en gewoon verder gaan met me leven, aar Taeya was de meid waar ik vroeger verlieft op was. Weet je nog dat ik je vertelde dat ik vroeger ook over me liefde heen gekomen was en dat ik het zelfde ging doen met marlon. Over har heen komen. nou taeya is die meid.. Ze kwam nog wat dichter bij, 'Oppa please vergeef het me en geef me een tweede kans' Ik sloot me ogen. 'okey' bracht ik moeizaam uit. 'Ik ga naar huis' zei ik snel en probeerde op te staan. 'laat me met je mee lopen!' zei ze en vloog me achterna.
Lennie: *sorry* stuurde ik normaals. Het speet me echt heel erg. Ik wachte 10 minuten en deed me best om niet te huilen. Met me hoofd naar benede gericht zat ik achter de piano
yumi2208
Onderwerp: Re: Seoul school of art wo maa 09 2016, 15:25
Marlon:
ik bleef stil.. ik snpate gewoon niet waarom... hij had gelijk. ik moest het echt wel van me af gooien.. het zat me al zo lang dwars.. 'je maakt het wel heel moeilijk voor me om iets te vinden dat ik niet mag over je weet je dat..' zei ik terug.. en het was waar.. ik kon eigenlijk niks vinden waar ik me aan stoorde bij hem..
Luhan:
ik was aangekomen bij de oefenruimte waar ze zei waar ze was. het was gelukkig gewoon een draaislot van buitenaf. ik klikte hem open en liep naar binnen. het was donker en zag niemand.. was ik in de verkeerde ruimte? 'hellooo?'
Chanyeol:
ik kon mn oren niet geloven.. why... ik zuchtte... misschien meost hij het zelf ook maar uitzoeken... ik wou helpen.. maar het werkte toch niet.. hij luisterde en geloofde me toch niet.. ik zag ze weglopen en ik schudde mn hoofd..