cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyma maa 07 2016, 13:42

baekhyun:
'ah jongin' gromde ik zuur terug. 'leuk voor je' dat laatse kwam er heel gemeen uit en misscehin ook zwaar jaloers. 'Had ik kunnen verwachten' Daar ging me actie om een normaal gesprek op te starten. 'weet je.. heb geen zin om te trainen..' Ik draaide me om ne sprong het raam uit. 'kan jij lekker met jongin gaan traine' zei ik als een klein jaloers kind dat niet kon uitstaan dat ze meer mar jongin bezig was dan met mij.. Ik pakte me spullen op

Lennie:
Daar kwam de onbewuste ik wil dat je naar bed gaat opmerking. Ja ik snapte dat ze dat wilde.. Mar het werkte niet!. En ik deed echt me best om beter te worden en te oden wat ze zeiden en wilde. MAaar het werkte gewoon nietwaarom zag niemand dat!. Xiumin zei dat ij met Yifan en suho had afgesproken om te gaan ik knikte. 'veel plezier' zuchte ik. Nu was de enige plek waar ik niet de opmerking kreeg dat ik naar bed moest.. was me bed. ik slofte met zware tegenzin me kamer in. Me oog viel op het bakje met medicijne. misschien als ik er twee slikte dat het dan wel werkte? Meteen deed ik wat ik dacht ne hoopte dat het werkte. En! raad is! me hoofd werd iets lichter net op er de dikke donkere wolken massa oplichte tot een grijse wolke massa. 

rond de afgesproken tijd met kyungsoo liep ik de kantine in. Het was echt heel druk...
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyma maa 07 2016, 15:41

Marlon:

Zie! Ik had het weer verpest.. we waren gewoon normaal aan het praten. En in nog geen 2 minuten had ik het alweer verknald... hij zei dat ie geen zin meer had en dat ik maar naar jongin moest gaan om te trainen.. nee wat wou ik niet. Hij stond op en pakte zn spullen.. snel.. voordat hij weg is.. ' nee!' Zei/riep ik. ' ik wil nu niet met jongin trainen. We hebben een opdracht te doen, en dat gaan we doen ook' zei ik.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyma maa 07 2016, 15:54

Baekhyun:
Met me tas op nee rug liep ik het lokaal uit ineens riep marlon dat ze door wilde oefenen. Ik stopte een draaide me boos om. "Ga jr nu ook tegen mij gillen!" zei ik woedend. Ik had dat van marlon en de ruzie ook gezien. Nouja gezien. Alleen het begin stuk tien ze in een andere taak tegen Lennie gilde. Ik was vrij snel gestopt met kijken omdat ik het niet hoefde te zien. Dus ik had niet gezien dat ze Engels begon te gillen. Daarvoor was ik gestopt. "Denk je echt dat je alles maar krijgt als je gilt!." ik wilde nog meer terug zeggen maar de docent kwam eert aan lopen. " byun!" zei hij streng. Ik keek geschrokken op. Hij duwde mee terug naar binnen. "Jullie twee gaan gewoon zingen en doen wat je met doen! Later moet je ook werken met mensen die je niet kent of haat. Weer hadden alleen gehoopt dat de groepen een chemie zouden krijgen. Maar bij jullie is dat niet met dus nu moeten jullie gewoon werken een doen waar je voor opgeleid word." hij klonk echt streng en hij kwam er zelfs bij zitten. Lichtjes geraakt ging ik terug zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptydi maa 08 2016, 14:27

Marlon:

Ik gilde niet eens! Ik had een kleine stem veheffing, niks meer dan dat. Ik werd pissing en voordat ik wat teru kon zeggen, kwam er een docent die baekhyun weer naar binnen duwde. Hij zei iets over dat we ook moesten leren met mensen die je niet mag te werken. Maar daar bleef het niet bij... oh nee.. hij bleef er ook nog gewoon gezellig bij zitten! Ja leuk dit.. ik ging ook maar weer zitten en pakte mn spullen. ' the faster we wotk together the faster it will be done' zei ik express in het engels om hem terug te sarren voor net.

Dyo:

Het oefenen ging voor de rest zonder enig probleem. Krystal had dr excuses aan geboden voor de gedrag tegen mij, maar zei dat ze het niet ging doen tegen lennie. Ze vond niet dat ze fout zat met wat ze zei.. dure het kon wat minder bot maar daar bleef het hij.

Ik begon thuis aan de soep die ik belooft had voor lennie. Toen die eenmaal klaar was, deed ik het in een thermobak en ging naar de kantine. Het was erg druj.. ik hoopte maar dat we elkaar konden vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptydi maa 08 2016, 15:52

baekhyun:
Zwaar opgefokt oefende ik verder en het lukte gewoon niet... Zelfs de docent bleef kut opmerkingen geven. 'Op deze kanier gaat je het nooit halen Mr byun.' Nee het hielp niet bepaald. 'Als je zo blijft zingen kun je beter stoppen' Ik balde me vuisten en bleef proberen maar elke keer als ik engels moest ingen of malron aan keek sloeg me stem over ik had het gewoon niet onder controle. Het was allemaal marlons schuld!. Als ze me niet gebruik had had ik noooit wat voor der gevoelt en kon ik nuet gewoon kunnen zingen en het gewoon gehaalt. HAd ik die stomme opmerkingen niet gehad en en en. Ik balde me vuisten zo erg dat me knokkels wit weg trokken.

Lennie:
Ik was uiteindelijk maar gaan zitten in de hoop dat hij nog zou komen. I kbegon me nagels af te breken wat ik nog voor nagels overhad. Waar bleef hij.. Ik keeknaar de klok het was al half. Zou hij niet meerwillen komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptydi maa 08 2016, 16:29

marlon:

het maakte niet uit hoe vaak hij het probeerde.. het wou gewoon niet.. en ik kon merken dat die opmerkingen van de docent niet erg veel hielpen.. alles behalve zelfs. ik vond het niet eerlijk dat hij al het commentaar kreeg... ik was het probleem.. niet baekhyun. maar.. ik was bang dat als ik het voor hem op zou nemen tegen over de docent... en zeggen dat het mijn fout is dat het niet lukt.. hij alleen maar bozer zou worden. 'ehm..' begon ik aarzelend.. 'als.. je het op de piano probeert dan? misschien is het maekklijker om rustig te beginnen.. omdat.. no uhet is een aardig snel nummer..' ja weet ik veel ik stelde ook alleen maar wat voor..

Dyo:

kom op waar is ze! ik bleef maar rond kijken.. aish! waarom zijn er zoveel mensen nu hier.. was er iets bijzonders ofzo. ach dat maakt ook niet uit! ik bleef maar rond kijken.. was ik nu maar zo lang als chanyeol ofzo.. dan keek ik over iedereen heen. uit eindelijk zag ik dr zitten. finally! ik liep naar dr toe en ging naast dr zitten. 'hoop dat het nog warm is ' en schoof de bak naar dr toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptydi maa 08 2016, 16:36

Lennie:
Ik zuchtte en dacht dat hij niet meer zou komen. Ja die is boos!. Maar nettoen ik op wilde staan kwam hij aangelopen en zette hij een bak neer. Ik keek er naar en glimlachte. 'bedankt!' Ik maakte het open en haalde me neus op. Okey dit rook echt lekker wat had ik kyungsoo's kook kunsten gemist. Voorzihchtig nam ik een hapje en nog eentje. 'hmm' krueunde k zachtjes. Maar naar een aantal hapjes werd ik misselijk. Maar ook echt goed misselijk. Ik sloot me ogen en drukte me hand ovor me mond. nee niet weer!. Ik slikte een paar keer inde hoop dat het gevoel weg ging.

Baekhyun:
Ik wilde grommen dat ze zich er niet mee moest bemoeien. Maar ze had wel gelijk msiscehin als ik meer op de piano richte dat ik niet zo veel nadacht. nee.. Ik ging me ego niet naar benede halen. Maar de docent wees naar de piano. Ik gromde dat ik het niet wilde maar hij begon me steeds bozer aan te kijken. Langzaam onstapnde ik me handen en ging achter de piano zitten. Ik kreunde even en probeerde het weer. en weer en weer... zelfs piano spele lukte niet. Het was niet me dag. ik kon wel janken!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptydi maa 08 2016, 17:08

Marlon:

Ik wou hem zo graag helpen.. maar niks hielp.. maar hoe kun je ook iemand helpen als je zelf de oorzaak bent.. ik keek de ruimte rond en er schoot me iets in gedachten.. dit.. dit was mn laatste idee.. ik wist het hierna ook echt niet meer. ik maakte die verrekte stropdas los mn nek, en pakte een kop telefoon. 'sorry..' zei ik en blinddoekte hem en zette daarna de koptelefoon op zn hoofd. ik pakte mn telefoon en sloot hem aan. 'ga in je bubble.. en .. zing gewoon mee' zei ik startte de muziek. mn handen trilden als een gek.. please.. laat dit werken.

dyo:

'sorry van krystal.. ze houd er niet van als anderen zich met haar bemoeien' zei ik tegen lennie terwijl ze wat at. 'en het komt er vaak een stuk botter uit dan dat ze bedoelt.. ze bedoelde het niet gemeen.' ging ik verder. ik zag dr opeens dr hand voor dr mond drukken 'hé als mn kookkunsten je nietmeer aan staan moet je het gewoon zeggen hoor 'lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptydi maa 08 2016, 17:20

Lennie:
Ik glimlachte tijdens het eten toen hi jbegon over krystal. Ik wist heti k had geowon me mond dicht moeten houde nen niks moeten zeggen. Nu mog krystal me vast ook niet. 

Toen me buik bezig was met tegen stribbelen grapte Kyungsoo dat ik het ook gewoon mag zeggen als het niet lekker is. Maar het ws juist zo lekker.' Nee *blurp* is lekker' Ik lachte zachtjes okey dat was niet sexy!. Me buik werd wat rustiger en nu zou ik hoe dan ook zijn soep eten ook. 

Baekhyun:
Ik wilde heel graag me hoofd op de toetsen rammen en alles eruit huilen maar voor ik da tkon doen kreeg ik iets over me oren. Ik eek geschroken op. Eerst heel boos maar daarna ontspande me gezicht en probeerde ik op deze manier maar tot rust te komen.EN tot me grote verbazing werd het. Ik kon me van alles rond me heen afsluiten en gewoon een soort van goed zingen. Me keel deed zeer van het verkeerd gebruiken net maar het was wel een soort van zuiver.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptydi maa 08 2016, 18:37

marlon:

volgens mij kon je letterlijk de spanning van me af zien vallen toen hij rustig werd en, ondanks het constant verkeerde gebruiken van zn keel, er toch nog redelijk zuiver uit kwam. een stuk zuiverder dan wat hij het laatste uur eruit kreeg. ik plofte weer terug op mn stoel.. thank god dat eindelijk wat geholpen had..

Dyo:

ik hoopte dat ze er niet te veel mee zou zitten over krystal. ze at de soep verder op en ik leunde wat naar achteren op mn stoel. ze bleef tenminste eten, het was iets. en toen voel me wat op. 'heb jongdae de hele dag nog niet gezien trouwens... jij?'vroeg ik aan dr. het was niks voor hem om school te missen namelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptydi maa 08 2016, 18:44

Lennie:
ik schudde me hoofd toen hij naar jongdae vroeg. 'WIlde hem nog smeken n omt tohc te trainen maar heb hem nergens kunen vinden' zuchtte ik luid en keek rond. Maar jah hij wilde toch niks doe net als de rest.. Kyungsoo gaat hoe dna ook zo weer vertellen dat ik naar bed moest.! wacht langzaam eten! dan dan hoef ik zo vroeg naar bed. Ik begon langzamer te eten. 'Ging de trainen verder nog wel goed?' vroeg ik voorzichtig. Als hij ging zeggen dat ze ruzies gekregen ging ik echt huilen man!

Bakehyun:
De docent stond op en wees naar de klok. 'jullie gaan er niet uit voor 5 uur' Ik hoorde niks het was 'hmm uhmm uhm meueh meu pffhf mheehm' omdat ik in zo in me muziek zat. Ik ahd dus ook niet door dat hij weg ging. Pas toen ik overlbij me arme in de lucht gooide en omdraaide om tegen de docent te zeggen dat ik het wel gewoon kon viel het me pas op dat hij weg was. ik kek rond me heen met me ogen wijd open. 'heh?'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptydi maa 08 2016, 18:54

Marlon:

What..! 5 uur?! Het was nog maar half 4... maar kon er moeilijk tegen in gaan dus ik knikte maaar toen hij dat zei en weg ging. Baekhyun had hoogst waarschijnlijk niks gehoord door de koptelefoon. Pas toen hij klaar was en omdraaide.opzoek naar de docent viel hem pas op dat ie weg was. ' we mogen niet eerder weg dan 5 uur ' zei ik. ' je.. je uitspraak was al een stuk beter' zei ik zacht.

Dyo:

Ze had hem dus ook nog niet gezien... hmm.. misschien wist luhan iets.. heb baekhyun er ook niet over gehoord in de les vanochtend. Ik draaide me weer om toen ze vroeg hoe oefenen verder gegaan was. 'Oh geen problemen hoor. Weet hoe krystal in elkaar zit ondertussen.. en ze is vrij jong dus dat speelt ook nog wel mee. Maar he, zo deadset om haar zus achteraan te gaan. Bijzonder om te zien.' Antwoorde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptydi maa 08 2016, 19:03

Lennie:
Ik kon aan kyungsoo gezicht zien dat hij het niet fijn vond dat ik niet wist waar hij was. Ik had nooit verwacht dat jongens zo overgevoelig konden zijnen zo om elkaar konden geven terwijl elkaar nog niet eens ene halfjaar kende. Was dat de koreaanse vriendschappen? Hij vertelde daarna gat het goed ging het trainen. 'gelukkig' hij bleef zeggen dat hij wel wist hoe Krystal in elkaar zat maar dat wilde niet zeggen dat ik me niet schuldig voelde. Ik deed de lepel nog een keer in de kom maar hij was leeg. meteen rulde ik me lip op. Nu moest ik waarschijnlijk weer terug me slaapkamer in. Maar ik wilde cht niet. E om kyungzoo nou te vragen wat te gaan doen.. dat wilde hij toch niet want ik moest dan toch naar bed. 

Baekhyun:
Me lach verdween. 'ah...' kreunde ik en deed me koptelefoon weer goed. Ik hoorde niet meer at ze zei over dat me uitspraak. Nu we weer ineenssamen waren ging me hart weer te keer en kon ik me hoofd niet rustig krijgen. Zeker niet met dit engelse nummer. Ik negeerde Marlon volledig ne ging over naar een ander nummer koreaans. Het was een beginsel van een nummer (what is love)
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptydi maa 08 2016, 19:21

Marlon:

En hij negeerde me weer... ik zuchtte en legde mn hoofd op de tafel. Hij begon aan een ander nummer dat ik niet herkende. Nam niet weg dat het goed klonkt ofzo. Inbewust begon ik bwetje mee te bewegen en in mn hoofd een dans erbij te bedenken.. deed ik bijna altijd als ik muziek hoorde. If ze nou al een choreografie hebben of niet.

Dyo:

Ze had alles opgegeten. Ik pakte trots mn bakje weer terug en borg seze op in mn tas ' nu je weer eeen keer goed gegeten hebt knap je vast sneller op.' Zei ik en stond op ' ik wil kijken of jongdae gewoon op zn kamer is, of of luhan wat meer weet' zei ik tegen dr. ' maak me beetje zorgen.. als je naar buiten gaat zorg dam dat je je watm aankleed ok' zei ik als een moeder en stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptydi maa 08 2016, 19:25

LEnnie:
Ik zuchte. /hij ging er weer vandoor en lied me alleen. ;okey zal ik doen; zei ik zachtjes en keek toe hoe hij opstond. Ik stond ook maar op om terug naar me kamer te gaan. Elke keer als ik maar het idee had dat ik richting me kamer zou gaan voelde het als een straf aan. 'tot morgen' zei k zachtjes. Ik wilde ook weten waar jongdae was.. Maar hij wilde me vast niet spreken omdat ik niet in bed zou liggen of nog steedsn iet beter was. Ik slofte naar kyungsoo en krystal hun oefenruimte en vond me mobiel. Ik ging zitten *ben je ziek?* stuurde ik maar naar jongdae. Als hij me zou negeren zou hij me vast niet willen zien.

Baekhyun:
De klok sleog 5 uur. blij sprong ik omhoog. 'tot morgen' riep ik en rende met me spullen de zaal uit. Vergeten dat ik waarschijnlijk marlons koptefoon ofzo om had. Aangezien het niet me eigen koptelefoon was. in de gangen kwam ik chanyeol tegen. Ik keek even op. 'aah' zei ik mar achter hem liep hyuna ik hees me lip op. Ik was zo al sjaggie dat ik maar gewoon langs hem heen wilde lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 3 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: