cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyzo maa 06 2016, 18:39

Marlon:

Toen de docent zei dat je extra punten kon verdienen als je mee hielp, gingen alle handen omhoog. Oh man dat was wel erg vesl.. zoveel waren we ook niet nodig,. Ik keek jongin aan en zag dat hij hetzelfde dacht. Ik nam nog eens diep adem 'iedereen bedankt voor het aanbieden, we zullen iedereen observeren vandaag tijdens de les en onze keuze maken aan het eind' ik keek jongin nog een keer aan of hij het eens was met dit idee.

Dyo:

De les was afgelopen en voordat lennie de klas uitliep hield ik dr nog even tegen. 'Vanavond om 7 uur in de kantine? Dan heb ik de soep voor je klaar.' Ik had het graag meteen voor dr gemaakt.. maar moest oefenen met krystal. ' wil je... anders met ons mee? Ben je niet alleen..' vroeg ik aan dr. Krystal zou het niet erg vinden.. als je dr niet afleidde. Ze was erg gefocused om in de voetsporen van dr zus jessica te treden namelijk.

Chen:

Ik was terug naar huis gegaan... ik kreeg vannochtend vroeg bericht van mn vader dat mn moeder jn hetziekenhusis lag. Het was niet  ernstig.. het wad voornamelijk stress om mn school te kunnen betalen. Ik was de heledag bij dr geweest. En ik beloofde dr dat ik extra hard ginf werken zodat hun straks gewoon kunnen nergens meer zorgen over hoeften te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyzo maa 06 2016, 22:47

jongin:
Ik knikte toen ze dat voorstelde. Dat was echt een goed idee! De les lette we goed op. nou denk eerder marlon omdat mijn oofd heel zwaar was.. buiten me zware hoofd had ik echt hecht naar me zin. helemaal ana het eind toen de rest weg ging en marlon en ik samen mensen ginge uit zoeken die mee konden doen. 'die 3 soweiso!'' ik wees een paar gezichten aan op de klassen lijst. en die 2 meiden.' Ik hoopte dat marlon de keuze ook goed vond aangezien ze me hielp en dus ook met hun moest dansne later als ze mee wilde dansen. ik ging er eingelijk uit vanwel. was dat slecht nee toch?

Lennie:
Ik knikte toen kyungsoo voorstelde om om 7 uur af te spreken. daarna wilde ik weglopen om me dag weer alleen door te maken tot kyungsoo voorstelde dat ik mee mocht naar hun trainen. Ik had daar werkelijk even een geluks moment. Met een glimlach op me gezicht knikte ik dat ik graag mee wilde. 'zal niet storen!' Ik deed net of ik me mond sloot en het sleuteltje weg gooide. Daarna liep ik met de twee naar hun plek toe. Ik ging er gewoon bij zitten en keek toe.  Vond het best mooi om te zien hoe die twee met elkaar zongen en hoe gefocust krystal wel niet was. Na even stak ik me hand op omdat ik iets wilde zeggen

Baekhyun:
Ik gooide opnieuw een papiertje in de prullebak.. Het was half en we hadden een  halfuur geleden afgesproken om te gaan oefenen.. ze was er gewoon niet.. Na nog een paar ker overdrven hard gezuicht te hebben ging ik achter de piano zitten en speelde maar wat tot ze misscehin zou komen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyzo maa 06 2016, 22:56

Dyo:

ik zag dr een beetje oplichten toen ik het voorstelde en ze wou graag mee. ze beloofde ook niet te storen, ze wist waarschijnlijk ook al van krystal dr focus af. we liepen naar de oefenruimte waar ik met dr afgesproken had en namen het nummer nog een keer weer door. ze hielp me hier en daar waar het nodig was met de engelse stukken. na een tijdje zag ik vanuit mn ooghoek dat lennie dr hand opstak alsof ze iets wou zeggen. ik seinde dat ze nog ff moest wachten tot we klaar waren met dit stuk. toen we klaar waren en we een kleine break invoerde keek ik dr aan. 'wat wou je zeggne?' vroeg ik dr.

Marlon:

de les ging weer verder en we observeerde de groep om een keuze te kunnen maken. na de les begonnen we studenten weg te strepen. uiteindelijk waren we het vrij snel eens met zn beiden. 'deze 5 worden het! we vertellen het ze morgen aan het begin van de les' zei ik tegen hem en pakte mn spullen. op dat moment zag ik de tijd. SHIT! 'Oh man! ik meot nu echt weg... ben al een half uur te laat voor oefenen met baekhyun' zei ik snel en rende weg.

na 5 minuten rennen kwam ik buiten adem aan bij de oefenruimte waar we afgesproken hadden. zonder pardon rende ik ook naar binnen toe 'sorry! echt het spijt me.. weet dat ik te laat ben.. was de tijd vergeten... sorry ' bleef ik maar zeggen.. ik haatte te laat komen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyzo maa 06 2016, 23:01

Lennie:
Ik drukte me lippen op elkaar om te laten zien dat ik zijn aanwezig gezien had. Ik wawchte braaf tot ze klaar waren. 'Jullie toonhoogte scheelt net iets te veel eigenlijk. sommige stukken klinkt het goed maar het refrein zingen jullie naast elkaar inplaats van met elkaar' legde ik uit. Ik beet op me lip damnt waarom kon ik me mond niet huoden en vertellen dat het super was. 'k bedoel. jullie zingen echt super mooi' ah nu wilde ze vast dat ik weg ging..

jongin:
Ik pakte het lijstje van de overige 5 op en keek er naar trots knikte en en wilde marlon bedanken maar ik zag haar ineens weg rennen. Ook viel me nu pas op dat mijn twee partners er waren en me aan kekeen dat ik te laat was. ik glimlachte beschaamt en beogn met hun te trainen

Baekhyun:
Ik keek niet op of om toen ze binnen kwam en maakt egewoon in rust me nummer af waar ik net aan begonnen was. 'okey dan gaan we een half uur door we hebben de tijd nodig' zei ik rustig en lied de piano maar met rust. Ik lipe naar de stoel toe om daar te gaan zitten. Dit werd oefenen in spanning.. want me buik ging al weer te keer..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyzo maa 06 2016, 23:13

krystal:

ik stond niet echt te springen dat lennie mee was gekomen.. maar snapte kyungsoo aan de ene kant wel.. ze werd maar niet beter en hij kon haar op deze manier in de gaten houden.. en daar zat ik mee.. ik was bang dat ie afgeleid zou worden daardoor, en we moesten nu echt de laatste foutjes eruit halen. toen ze begon over dat onze toonhoogstes teveel verschilden enzo, dacht ik echt waar bemoeit ze zich mee.. 'bedankt voor de tip' begon ik beetje zuur. 'maar moet je niet aan je eigen opdracht werken?' begon ik. het was niet lullig bedoelt.. alles behalve dat.. ik wist alleen dat ze ziek was voor de rest niks.

Marlon:

ik stemde met hem in dat we dan een half uur langer door gingen omdat we het inderdaad echt nodig hadden. ik voelde de spanning alweer stijgen in de ruimte... dit ging een leuke middag worden.. ik ging ook maar zitten en pakte mn spullen. 'ehm... ik heb extra lessen aangevraagd om aan mn toonhoogte te werken zoals je gister zei' begon ik. nu maar hopen dat hij daadwerkelijk ook iets met zn engels gedaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyzo maa 06 2016, 23:18

baekhyun:
'okey mooi' zei ik op haar ding dat ze extra zang lessen had aangevraagt. nee ik ging niet vertellen dat ik aan me engels had gewerkt ik had toch een lichte ego en misschien omdat ik best wel een klootzak kon zijn. Ik pakte de tekst er bij. 'gewoon bij het begin beginnen' Ik nam een flinke hap lucht was me echt op een verkeerde toon lied zingen.

Lennie:
Ja... dat had ik verdient ze klonk echt boos. 'sorry. wilde alleen maar helpen' ik keek kristal niet meer aan. ik snapte echt wel dat ze boos was ik ahd gewoon me mond moeten houden zoals ik beloofd had. toen ze begon waarom ik zelf niet wilde trainen zuchte ik. 'wil ik wel al te graag zelfs maar me partner wil niet' Ik keek kristal weer aan. 'Zal me mond houden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyzo maa 06 2016, 23:26

dyo:

ik facepalmde bijna toen ik de conversatie tussen die twee aan hoorde. krystal was niet echt van de kritiek.. zelfs niet als het positief bedoelt was. ik weet dat ze het niet lullig bedoelde. ik kende dr ondertussen nu wel. ze kon alleen echt heel bot overkomen, ze bedoelde het alleen echt niet zo. maar dat was ook de reden dat ze de nickname ice prinsess gekregen heeft. 'ze bedoelde er niks ergs meer krystal' zei ik rustig en ze keek me aan. 'we hebben het nu al een paar keer voor een zangdocent gedaan en ze hebben er nooit wat over gezegd. dus wie geloof je meer? ' vroeg ze aan me. ok i got stuck between a rock and a hard place..

Marlon:

must... control.. my .. attitude... het begon al lekker.. why did i fall in love with such an asshole... ohjah... omdat hij super lief kan zijn als ie dat wilt.. ik zuchtte. ik pakte de tekst er ook maar bij en hij begon.. maar compleet verkeerd. 'yah! meneer A+ op toonladers, wat was dat' zei ik tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyzo maa 06 2016, 23:32

Lennie:
Toen krystal kyungsoo aan viel stond ik op en boog voor Krystal' het spijt me zal het wel fout gehoord hebben.' ik beet op me lip en pakte me spullen. 'Ik lat jullie wel samen oefenen.' dadelijk verpeste ik dit duo ook al. eerst die van marlon en baekhun toen me eigen nu die van dyo. Maar ik had wel gelijk dat het refrein gewoon niet zo goed was als de rest.

Baekhyun:
Ze merkte op dat ik echt fout zat. ik nam o pnieuw een diepe zucht. 'doe het zelf dan beter' zei ik volkome rustig terug alsof het me helemaal niks uit maakte wat ze zei. Natuurlijk deed het dat wel. maar ze gaat me niet raken! en ik ga haar haten want ik kon niet leven als gewoon maar een partner dus dan maar als vijand!. 

Ik deed het opnieuw en deze keer wel goed. maar me stem fuckte me hard... hij sloeg steeds over tot ik er gewoon gefrusteerd van raakte
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyzo maa 06 2016, 23:41

Dyo:

Aish ik wist echt niet wat ik moest nu... lennie bood nog een keer dr excuses aan krystal, die met dr ogen liep te rollen, en pakte daarna dr spullen en ging weg. ' lennie...' zei ik nog maar ze was al weg. Ik zuchtte. ' ik weet dat je het niet zo bedoelde.. en ik wil ook niet zeggen dat we maar ja en amen moeten zeggen om dr enigsins vrolijk te houden.. ' begon ik maar eist het ook niet meer. Ik voelde krystal dr hand op mn schouder en bood dr excuses aan.

Marlon

Ik rolde met mn ogen. Hallo jij bent de zang major hiero..als hij l zo aan het fucken was, wat dacht ie dan dat ik kon doen. Hij probeerde het daarna nog een paar keer maar zn stem bleef maar overslaan. ' verlate pubertijd? Of something on your mind..?' Ok stomme vraag! Natuurlijk zit hem iets dwars! Ze zit tegen over hem!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyma maa 07 2016, 10:49

baekhyun:
'Verlate pubertijd?' vroeg ze. Ik hees me lip op helemaa ltoen ze vroeg of er iets in mijn gedacht zat.' Nee... alles is mij duielijk genoeg!' gromde ik en uit frustatie stond ik op. Ik probeerde het nog een keer maar zodra ik te veel gingen denken aan de uitspraak hield het op. Ging het gewoon echt fout. Ik frummelde het papiertje op en smeet het naar het raam toe gelukkig vloog het niet naar buiten toe. 'kom op byun!' zei ik tegen mezelf nog al  boos. soms was een kortlontje niet leuk. Kon echt opgefokt raken over dingen helemaal als het ging over zang. 'overnieuw!' ik praatte meer tegen mezelf dan tegen marlon. Weer ging het fout.  Waarom waarom lukt het nou niet. Het wa llemaal marlons schuld!. Als ik dit niet ging halen! dan dan... Nee znag was me alles 

Lennie:
nadat ik weg gegaan was had ik kryungsoo niet meer gehoord. Ik slofte wat door school. Dat ik mee mocht en niet te hore kreeg dat ik weg moest was ik echt heel blij. Maar ik had het verpest. Dadelijk kregen die twee ruzie en dat omdat ik alleen maar probeerde te helpen. Met me hoofd naar beneden slofte ik door de gangen. Misschein moest ik zelf jongdae op zoeken en zeggen dat ik gewoon wilde trainen no matter wat. dat ik me daar het beste bij voelde!.  Ik wilde me mobiel pakken en hopen dat ik hem kon smse maar raad is! mobiel kwijt.. Had hem vast in me haast bij Kyungsoo latne liggen. Maar terug wilde ik niet om hem op te halen. Daarom hoopte ik maar dat Jongdae in onze trainings zaaltje zat. Toen ik er heen liep zag ik een schim en me hart ging sneller slaan. Maar toen ik beter keek was het hem niet. Meteen zakte me hart in me schoenen. Hoe moest ik nu deze 2 uur door komen voor ik weer wat met andere kon doen. 'Zelf trianen!' dat kwam er perongelijk hard op uit. '
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyma maa 07 2016, 13:10

Marlon:

Yeah... dat was echt een stomme opmerking van me.. ' sorry..' zei ik zacht. Niet dat het wat uitmaakte.. hij begon keer op keer opnieuw maar het lukte hem niet. Hij raakte steeds meer gefrustreerd en begon zn papieren weg tegooien. En daar kwam dat korte lontje van hem naar boven.. snapte wel hoe hij zich voelde.. ik werd ook zwaar gefrustreed als mn dans niet lukte.. ' even pauze? Zo gaat het niet lukken' stelde ik voor. Ookal was ik best bang voor zn reactie..

Xiumin:

De gangen van de school waren altijd zo leeg rond eze tijd van het jaar. Alle eerste jaar waren aan het oefenen voor de grote opdracht. Ik qas benieuwd wat er dit jaar weer allemaal uit kwam. Ik liep de hoek om en zag lennie die tegen dr zelf aan het praten was over zelf trainen ofzo. Ik tikte dr op der schouder ' als je het hebt over trainen in de sportschool dan nope!' Zei ik tegen de ' je ziet eruit of je elk moment kan omvalle '
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyma maa 07 2016, 13:16

baekhyun:
Ik keke har met zowat vuur inde ogen aan 'bepaal zelf wel of het gaat of niet!' gromde ik. k zuchte op nieuw en ging bij het raam zitten. 'okey pauze dan' Ik gooide me binenn door het raam naar buiten zodat ik letterijk in het raam kon zitten. Zelfs nu bleef ik toonladders doen. I kwas zo boos op mezelf dat het niet lukte. misscehin als ikeerst gewoon met haar praatte dat het daarna wel lukte.' nog League gedaan?' vroeg ik maar zonder haar aan te kijken

Lennie:
geschrokken draaide ik me om. Ik had echt niet verwacht dat er iemand in de gangen zou loipen op dit moment. HEt was xiumin hi jzat bij Yifan enzo in de klas. Blijkbaar had hij me gehoord en zei dat ik niet mocht trainen in de sportschool omdat ik er uitzag alsof ik elk moment kon vallen 'nee niet sporten.. Zang voor die eindopdracht. Jongdae wil niet met me zingen maar wil ook niet achterblijven. Straks halen we het niet en iwl niet op me geweten hebben dat Jongdae het niet haald omdat ik ziek ben' zei ik tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyma maa 07 2016, 13:24

Marlon:

Ik beet op mn lip en keen naar de grond toen hij zn uitbarsting gaf. Hij probeerde het nog een paar keer en besloot toen toch een pauze te nemen. Ik had de heletijd niks meer gezegt.. alles wat ik tot nu toe nog gezegt had viel compleet in het verkeerde keelgat.. ik hoorde hem opstaan en in het raam zitten. Er hing een oncomfortabele stilte.. baelhyun brak hem door naar league te vragen. Ik schudde mn hoofd ' ik hou niet van solo que..' zei ik. 'En... ben vaak laat thuis dus ook niet echt tijd'

Xiumin:

Ik glimlachte ' daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Jongdae doet het alleen maar omdat om je geeft. Het is niet dat ie niet wil, maar hij geeft meer om je gezondheid dan om de opdracht' zei ik tegen dr. Jongdae was echt een fairy godmother. De paar keren dat ik hem gesproken had, waren al meer dan genoeg omdat op te merken
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyma maa 07 2016, 13:32

baekhyun:
'ah. zonde je was best goed' zei ik rustig en begon dingentjes naar beneden te gooien.  'veel trainen zeker?' vroegi k naar verder om het gesprek een beetje op gang te houden want jesus als ze nu me hart kon voelen. en me ogen kon zien en gedachte kon horen... Ik moest mezelf echt nog aanleren dat we gewone partners waren met nadruik op gewonen.

Lennie:
Hij vertelde dat jongdae het alleen deed omdat hij om me gaf meer dan om de opdracht. Ik knikte. 'Maar het voelt niet fijn.' zuchte ik zachtjes. 'Iedereen stuurt met steeds terug naar bed terwijl ik me daar alleen maar slechter voel' Ik keek hem aan. maar als hij het ook eens was met de andere jongens wilde hij vast ook dat ik weer naar bed ging en als ik dat dan weer is niet deed zouden eze weer boos op me worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Emptyma maa 07 2016, 13:36

Marlon:

Ik knikte, niet dat ie dat kon zien.. ' yeah.. moet veel inhalen van dans enzo' zei ik tegen hem ' en jongin nu helpen met zn cadeau voor zn ouders' ok misschien had ik dat laatste niet hoeven te vertellen.. ging hem toxh niks aan?

Xiumin:

Ik lachte ' natuurlijj stuurt iedereen je terug naar bed. Dat is normaal als je ziek bent. Je zelf maar door blijven pushen is niet goed.. zie het ook van hun kan' zei ik tegen dr. Ik keek op de klok' moet er nu vandoor. Heb met yifan en suho afgesproken' zei ik en nam afscheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 2 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: