cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Last dragon

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last dragon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptydi feb 09 2016, 11:57

Ayden Smith
Ik had me net gewassen met de blauw zeep toen er wweer ee nadere jongen binnen kwam. het was meer een man. hij zei dat ik op moest schieten. ''Yea shut u.. I mean in almost done'' ik trok me kleding an. Privecie had je hier niet echt!. 

Met me kleding nog half uit liep ik over de gangne. zou ik die great hall is gaan zoeken? ik probeerde de gangne te onthouden en me weg te vinden. WAt steeds moeilijk werd hoe langer ik liep.

Zeyih du Recran

de vrouw wilde niet. ik hees ook mijn wenkbrouw op. ''but the meat is delicious'' zei ik lichtjes belegdigd. Ik knikte dat ze ziek moestzijn tone me man zo naam me keek. Ik begon zachtjes te lachen en ronde het vlees af. ''lets eat'' riep ik en zette alles op tafel.  

Na het eten pakte ik me naai machine. ''darling your pants. I need to fix it!'' zei ik en wees naar zijn broek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptydi feb 09 2016, 12:13

Jones Oldfield
I was working a little and looking around. Then I saw the new one. “heey boy. Want to look around a little. Master is going to sleep soon so that means food for us.” I said to him and laughed a bit. “You smell much better. Come I will show you around. At 11 pm master is going to sleep and then we are going to make a party”

Avala
I think they were thinking I was mad or something. I just could see it in there eyes. But I was really releaved when I finally got the water and took some sips. “thank you sir…” I said and smiled as I went to rest a little
Késelt du Recran
“ha? Ist broke than?” I asked and looked around at my pants till I noticed a big whole because of the fire. “… ehhh well we are going into town tomorrow I think it’s better to get a new one” I mumbled. As I showed her all the fixing moments. “maybe I need a better one”
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptydi feb 09 2016, 12:21

Ayden Smith
Die jongen Jones die me verteld had dat ik andere zeep moest gebruiken stond te werken. hij sprak me aan. ''Yeah i was looking for that great hall. But lost my way'' zie ik ging bij hem staan. ''thanks!'' lachte ik luid op zijn opmerking dat ik beter geur bij me droeg. ''party if the that guys is a sleep? that sound great!, im truly hungry!'' ik wreef over me buik terwijl ik de jongen volgde. ''what kind of job do you need to do here?'' vroe i kterwijl i nog steeds alles rond me inme op nam.

Zeyih du Recran
''But darling I love to fix your clothes!' zei ik en bekeek zijn broek. die broek bestond meer uit aanelkaar gemaakte lappen dan dat het echt een broek was. Ik keek naar Avala. ''Do you think i can ask her where she comes from and if the have cows with her skin color. it is so beatiful!.' Ik pakte de hand van Keselt beed en draaide mezelf er in zodat hij me beed zo uhouden terwijl ik hem knuffelde
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptydi feb 09 2016, 12:33

Jones Oldfield
“yeaaa I think everybody is. When that man is asleep believe me we loot almost everything” I told him. “This is the greathall at the front door. “ I smiled but then he asked what I was doing here. “hehe I am a butler so I bring the tea and cookies and well… other things. But let’s hope you are not one of them” I told him. “ow and uhmmm Please keep up with the rules… He was generous to you… next time he will kill you…”

man
“he is asleep! Dinner almost ready! “

Avala
I looked at them then I saw them talking to me and I just looked away. “well… Maybe you can go to an enchanter. Those people can make it more fire resistible…”
Késelt du Recran
I held her close hugging her tight and smiled. “ehh nuts… truly nuts but go ahead” but then the lady went talking and it didn’t made any sense. “ha?... Anyway I am gonna take a bath and rest a little.” I just looked at my woman again. “go get some information” I said softly in her ear than kissed her cheek and walked off to take a bath
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptywo feb 10 2016, 11:49

Ayden Smith
Ik keek rond 'so thit is the great hall.. it doesn't look that great'' lachte ik terwijl ik me haar goed probeerde te doen. als het nat was werd het altijd zo dik en stug. En mijn lichaam werd slapper. zo slap dat ik em handen niet eens door me haren heen kon krijgen. ''what other things?'' met een nadenkende blik keek ik Jones aan. Het maakte me niet veel uit als ik hard moest werken. Dat harde werken zit in het aart van het beestje. Draakje bedoel ik. ''then who?'' De man van de douches kwam aagngelopen om te zeggen dat het hij sliep en het eten klaar stond. Op zijn stem reageerde me buik direct met eem luide knor. ''I didn't eat for days!' 

We liepen met de jongen mee. Ik hoorde jones nog iets zeggen over dat die man wel heel genereus naar me was. ''Why? did I do something wrong?' vroeg ik licht verbaast. ''well I cant control my innerself, Lets call it that'' bekende ik en lied me nagels zien waar de wonden in terug te vinden waren van mijn nagels die door gebroken waren in de kamer van de man
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptywo feb 10 2016, 12:00

Jones Oldfield
I walked with him to the dining hall. Well Our dining hall, it was nothing fancy but for us this was the place to be. There was already lots of food on the table and people were waiting already for everyone to join dinner.

“Well the master is more a beast than we are. He doesn’t care what you are or who you are as long as you have a hole it will be fine with him. Sometimes he calls out for people and well… you know the rest. Ow and when you here ‘the party’ stay in your room… really stay there…” I told him and greeted some of my friends. But then he asked what he did wrong and I just looked at him. Laughing a bit. “you are for real right? Haha Always but then Always follow the rules. Or it cost your life. Next time he will kill you. Just with everything say yes sir no sir maybe sir or if he asks for explanation just say what he wants to hear. Than you can leave go on with work and well… live… for as good as you can.” I smiled to him but looked up when everyone was there. “we are going to pray now. You don’t have to do it aswell but wait a little with taking food.” I smiled at him as one of the males started with the speech
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptywo feb 10 2016, 12:12

Ayden Smith
me ogen werden groot. ''I will kill that guy if he thinks you can touch me in that way!'' gromde ik boos enbalde me vuist. ''aah' jammerde ik en opende me vuist. Weer die nagels.. En deze keer had ik me nagels in me eigen palm geboord. Gelukkig genees het snel maar dan nog. je zelf doorboren met je eigen nagels is geen pretje!. Ik keek naar al het voedsel op tafel. Me kaak viel bijna van me gezicht af. Zo zo.. veel! ik had in jaren niet zo veel eten op een plek gzien. Oh.. wacht ik mocht geen mensen eten.. 

ik keek naar de tafel en glimlachte dat zag er ook wel lekker uit. ''But.. I have my own opion.. Why would I hold that back?'' vroegi k niet begrijpend terwijl ik eigenlijk al wilde uitrijken naar het eten. Toen JOnes vertelde dat ze eerst gingen bidden haalde ik me hand meteen terug. ''ok sorry'' zei ik zachtjes. ik glimlachte en keek toe hoe ze beden. 

toen Jones aangaf dat het echt goed was ne ik kon eten pakte ik wat op en probeerde het op te eten. Ik had het niet zo op mensen eten.. Ja wel op mensen op eten mar niet het eten wat mensen eten.. snap je het nog? nee ik ook niet..

Ik stopte wat in me mond ne kauwde er op. Meteen trok ik een smerig gezicht. wat was dit? het was groen en vies!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptywo feb 10 2016, 12:25

Jones Oldfield
“...” I was looking how he was pushing some vegies in his mouth and I was just looking at him. “… I wish I could make a picture of your face right now.” I laughed a little he seemed so stupid with that face. “well… listen… I know you have your own mind every one has here. But if you speak your own mind… well you get a present, a bullet. The seat you are on now was the prove on that… my best pale used to sit there.” I said while I got some raw meat and placed it on his plate. “this is better for you. People know here… but they don’t care” I smiled and just started to eat some raw meat as well. “It’s hard but well… You could be like him” I smiled and pointed at the young boy. He was loved by all the females but he didn’t seem to love them. Only one woman and that was the one he was on the lap. Looking at her like she was the only thing in the room. “that kid was dropped here by his mom… To get rich and wealthy.. saw his mom got shot last week…when he is old enough master has a plan for him…”
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptywo feb 10 2016, 12:42

Ayden Smith
ik keek hem zuur aan. ''It is nasty'' Jones gaf me een homp vlees en ik keek er naar. Het rook niet als mensen vlees maar het zag er wel beter uit. Jones vertelde over de man en wat hij deed met de jongen wiesn plek ik nu zit,
''what a sick person! Why dont you fight back? there ara a lot of fellows here. Just fight back when he's alone? Or in his sleep?''  gromde ik niet begrijpend en plaatste me tande in het vlees. ''hnng'' kreunde ik zachtjes. Kijk dit was nog wel echt te doen. Hij wees naar een jongen.''Why would I want to be like him?'' vroeg ik met een stok vlees in me mond. ''Why would you shot a mom? I really dont understand!'' ik schudde me hoofd en ad me stuk vlees verder op. ''are there other jobs then being a warm walking hole for the that basterd?''

Zeyih du Recran
ik lachte om zijn reactie. En knikte dat het waar was wat hij zei. Maar Avala zei wat ik begreep het niet echt. ''what?'' vroeg ik verbaast. ''miss what did you mean?'' vroeg ik en gaf hem snel een kus. ''Yes you need a bath!''. toen hij de kamer uit was ging ik naast Avala zitten. ''them me The south where is that? and. I may sound like a creep. but I truly love your skin color.''
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptywo feb 10 2016, 13:00

Jones Oldfield
“Ayden… what would happen when we kill him? We end up with nothing. We end up with more worries than there was. We end up murderes and you know what that means… Listen I know it gets you mad but… There is no other option. Plus that man knows when you want to kill him. Believe me some people tried aswell… The best thing to do is yes sir no sir and when you are out his face… heheh… I mean you really believe I only serve tea and bisects? I always have a trick and he never tasts it… OW! If there comes a lady in total red… Say to her she is beautiful. That lady is lady Monlove… The kindest in all the world and she slips a bill of hundred for everyone that tells her she is beautiful or pretty. I once even got six hundred in a day from her. And even this ring… If you get this you are in.”I smiled to him and showed him my ring.

man
“oy new boy keep it down a bit… we don’t want to wake him up. Let the master sleep!” he smirked and raised his glass

Avala
“With some special gems and a spell you can create clothes that are better against elements. In our village everyone has it. It cost something but it works really well… I only wish it wasn’t stolen from me.” I told her and again she told me about my skin. It gave me goosebumbs. “… the south is where the snow is thick and the mountains high… it’s to cold for most humans but it’s good for some people. We live there day in and out hunting on snow rabbit or snow fox sometimes a snow cat but those are hard to beat.”
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptywo feb 10 2016, 16:30

Ayden Smith
''why nothing You have his house, his weapons everything!'' een jongens naast me siste me tot stilte. ''you really never thing about that?' ik stopte opnieuw een homp vlees in me momd ozdat ik stil zou blijven en luisterde naar Jones.''What?'' ik verslikte me in stuk vlees. ''kissing the hand of a woman for money? sinds when would a ...'' ik stopte met praten en gromde even. ''Well i think I need to learn alot. Met me ogen op de ring. Ik pakte zijn hand beed. 'Are you really wearing that with pride!'' ik keek de jongen ongeloofwaaridg aan. ''You.. you really..'' Ik schudde me hoofd en stond op. ''im not hurngy anymore'' Ik schoof me bord naar voren. ''wearing the soul of an unborn dragon child.. with pride.'' Ik keek de jongen nog een keer vol ongeloof aan. ''I see you in the moring'' zei ik zachtjes nog steeds niet begrijpend dat hij die ring bij zich droeg.

Zeyih du Recran
''awh really to cold for human beings?'' kermde ikverdrietig. ik merkte op hoe z eineens deed. ''sorry I think I just scared you isnt it?'' vroeg i zachthes en lachte. ''I not going to fill you'' ik legde me hand op haar hand. ''I just wanted to know if there where cows of other animal with the same skin. you must know I love all kind leather
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptywo feb 10 2016, 16:45

Jones Oldfield
“Ayden… calm down… you are here for money aswell so…” he smiled. “go sleep ayden you need it.” I told him. But I was kinda worried about him. He wouldn’t even be alive at the end of the night tomorrow. He reminded me a little about my best friend. “just… do what I told you… yes sir no sir… that is all you need it.” He was mad… and I could just see it in his eyes. He was going to die tomorrow. But I just turned myself and went on eating.

man
I looked at the boy. “well I think that seat is free in no time Jones.” I smirked and looked at the male. “you are gonna die tomorrow with that mouth of yours.”

Avala
“please don’t touch me”I said to her and pulled my hand away. It was really cold for her. I was getting more scared. “… there are all kind of things with the same skin” I told her but it was a lie. Ofcourse the cats had nice skin but the fur hid it. And so with the high cows. I just knew that as soon as they were all asleep I would be gone before they were going to hurt me.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptywo feb 10 2016, 16:52

Ayden Smith
''no im not here for money. Im here to hide.'' ik schudde em hoofd. Ik overleefde ook wel zonder geld. ''I will'' gromde op zijn Yes Sir opmerking. Het contact gezegt dat ik morgen dood zou gaan bracht een beetje de strijd in me naar boven dat ik ging bewijzen dat je zelf al was je zoals mij en had jeje innerself niet echt onder de knie dat ik het her langer ging vol houden an hun dachten!. met grote passen liep ik door de gang heen.. hoe konden mensne op deze manier leven? EN ging ik dat echt doen? ik liep een rondje om wat af te koelen. Waarna ik me bed in dood tot de volgnede ochtend. ''yes sir no sir I will do that sir'' bleef ik tegen me zelf zeggen

Zeyih du Recran
'oeeh!'' zei ik verleift maar lied haar los. ''really dont want anything to eat?'' vroeg ik om de blik an har wat lichter te maken atans ik hoopte dat het werkte want ik had haar echt laten schrikken. agh! hey! ik was een leer fan en dat ging ik niet ontkennen. Ik zag overal een mooie leren armor in!. 

Ik stond op en gaf haar wat ze wilde en anders liep ik naar de badkamer/ ''darling your done? or can i jionyou?''
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptywo feb 10 2016, 17:10

Jones Oldfield
I went to bed and I just woke up at 5am. Made myself ready by taking a shower, brushing my teeth and cleaning my face then got into my clothes. Went to get some breakfast and waited for the people to end up in the great hall. Looking at my pocket watch seeing my people come back and waited for the new boy.

Avala
When they were all asleep I climbed out of the window and ran off as fast as I could. I went up back to the mountains… where I came from but I really needed the potions.

Késelt du Recran
Zeyih… Ireally can’t find her…” I said a little annoyed after seeking the girl. “ehhh I think she just ran away. So ow well.. Let’s go call it even. We need to go to the town soon. We really need to get things I need some steel and iron. Maybe even some other things but I am not sure if they have it”
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Emptywo feb 10 2016, 17:15

Ayden Smith
slaperig liep iknaar die greathall en ging in het rijtje staan. Ik recht me rug en staarde naar de vloer. niet omdat ik me hoofd boog voor die man. Maar om de vloer te bekijken

Slave
'please Jones' jammerde ik. terwijl ik naast hem probeerde te staan. ''dont say his going to die'' ik wees naar de nieuw jongen. ''maybe you can safe him this time?'' ik pakte zijn mouw beed en probeerde hem met puppyu ogen aan te kijken. Maar ik lied hem al snel los toen de baas aangelopen kwam. zijn zware voetstappen klonken hol het de grote hall. 

Zeyih du Recran
'then she left!'' jammerde ik toen hij vertelde dat hij haar echt niet kon vinden. ''I will get the car and horse. If you get the money!'' riep ik terwijl ik eigenlijk al weg was en niet meer luisterde naar het lijstje dat hijopsomde. Hij onthield dingne toch veel beter dan ik dat kon. 

Met de paard e nwagen kwam ik terug. ''Darling can you give me my head?'' vroeg ik en wees naar de brandende zon.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Last dragon   Last dragon - Pagina 3 Empty

Last dragon
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Dragon Four

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum