cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 46 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 19:20

Lennie:
Na dat ik de scrips door gelezen ahd en deze naar de jongens gemaild was het tijd om het hotel tebekijken. Ik liep door de gangen en bekeek alles. ik had het restaurant al gevonden en oook het zwembad. Het was echt een niet lux zwembad. gewoon een veirkant bad dat was het. Maar kan altijd leuk zijn. 

baekhyun:
ik lachte toen hij over me bloed verder ging .''duh iederen word vrolijk vna baekhyun in zich!'' grapte ik. op dat moment kreeg ik een mailtje. wij allemaal met een script van lennie. ik opende hem en lied hem aan hyung lezen ''ooeeh dat word vanavond weer de eerste openamens precies het zelfde als in showtime1 word lache! ooeh met diepgaandere vragen! ik ga alles van jullie vrij geven!' grijnste ik breed. en keek minseok aan. ''jij ook deze vakantie ook rust nemen met je spierne heh! je word meer een bodybuilder!''

Kai:
Op een of andere manier gaf deze kamer me echt een blij gevoel. MAar dat verdween als ik stopte. de muren leken in me in te sluiten. Ik zuchte ene paar keer. Agh we gaan toch nog niet eten. dus ik begon opnieuw met dansen

Chanyeol:
Lay en ik hadden afgesproken in de tijd van showtime een nummer te schrijven dus ik ging maar inspiratie op doen voor een nummer. het hotel benauwde me best wel dus besloot naar buiten te gaan ik keek naar de skyline van het drop voor ons
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 19:34

Xiumin:

ik moest lachen om de woordkeuze van baekhyun.. hij was echt ons lichtje. maakt niet uit hoe kut de situatie is, hij is altijd positief. hij liet me het script zien die lennie naar ons gestuurd had en ik las hem snel door. 'en dan word alles er uit geknipt omdat je weer te veel zegt 'lachte ik zachtjes en ging weer op bed liggen. 'iemand moet fanservice geven zolang jij nog met je nutella abs rond loopt ' grapte ik nog met een knip oog.

Luhan:

Ik zat een beetje in de lobby met mn telefoon te kloten. Kai had de kamer voor zichzelf geclaimed at the moment, en ik liet hem maar. was allang bij dat hij weer aan het dansen was dan de heledag een beetje in bed te liggen.

Marlon:

het dak was best saai... dus ik besloot maar gewoon naar beneden te gaan en in het dropje rond te lopen. toen ik buiten kwam zag ik chanyeol naar de skyline te staren. ik liep zo stil mogelijk langs hem om hem niet te storen, of om een awkward gesprek te starten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 19:39

Lennie:
toen ik door de lobby liep zag ik luhan zitten. ik wilde er op af stappen maar bedacht me ineens... dat we al dagen niet gesproken hadden.. nee dagen maanden niet. Ik draaide me om. nee je bent verder gegaan met je leven.. blijf is een keer niet in het verleden hangen!, 

baekhyun:
''fans houden van mijn /nutella abs!'' zei ik terug ne schoot overeind!. ''they love it!'' grijnste ik blij. Ik zou er iets aan moeten doen ah en ik deed het ook wel. maar dan was het kuezen tussen game of trainen. well die keuze is makkelijk gemaakt trainen dus.

Ik had was aan het spele geslaagt met me mobiel toen de wekker ging. 'oh over 30 minuten openamens hyung'' zei ik en sprong omhoog zit me haar nog sexy. god jah! ik keek in de spiegel en lachte hard. ''zou het zo door kunne'' zei ik en wees naar de warboel.


Chanyeol:
ik had marlon wel gezien en had gehoopt dat ze op zun minst hoi zou zeggen maar helaas ze was nog niks veranderd. ik lied me hoofd zakken. het was hopeloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 19:46

Marlon:

ik liep door toen hij niks zei. maar na een paar stappen stopte ik, nam diep adem en draaide me weer om. kom op marlon.. je bent hier de komende dagen (weken?) met ze... at least.. try to make it a little less awkward. 'I... I really liked your last soundcloud update' zei ik zacht tegen hem. 'je moet meer van zulke nummers maken'

Luhan:

ik zag lennie door de lobby lopen. we hadden elkaar echt al maanden niet gesproken.. en.. ik had gewoon gehoopt dat we wel vrienden konden blijven.. ik stond op en liep naar dr toe. 'I really hoped we could have stayed friends' bekende ik aan haar. ' dus.. kunnen we opnieuw beginnen?' vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 19:53

Lennie:
blijkbaar was ik alles behalve een ninja want ik was dik betrapt voor ik het wist hoorde ik luhans stem namelijk. hij zei dat hij echt gehoopt dat dat we vriende nkonden blijven. ik glimlachte .''dan zou het handig zijn als je op appjes reageerde'' zei ik zacht en wilde omdraaien. Hij vroeg of we overnieuw konden beginnen. ik draaide terug naar hem en keek hem dus niet recht aan. de omgeving was even meer rust gevend dan zijn ogen want me hart zou dood gaan. ''Weet niet.. je hebt me maande lang genergeerd zelfs al was ik in de dorm en zat zowat naast je. Ik had je hulp nodig met marlon maar je was nergens. Dus weet niet of ik het nog wil'' echt me hart ging te keer. ''Beter ga je je klaar maken voor de opnamens zo'' ik draaide me om en voelde me ogen vol lopen met water.


Chanyeol:
Ik had echt net de hoop op gegeven toen ik haar toch hoorde praten ik draaide om. ''well thanks'' zei ik en glunderde helemaal. had gezien dat je me volgde. Wilde het terug doen maar jah..'' ik glimlacht even. ''vond je ze echt leuk? of zeg je het omdat je me kent?
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 20:04

Luhan:

yeah... had die kunnen verwachten. ik wist ook niet zo goed hoe ik er op moest reageren.. 'i understand.. sorry' was het enige wat ik uit kon brengen. toen ze zei dat ik me maar moest klaar gaan maken voor de opnames, zuchtte en knikte ik 'zal Kai ook maar informeren, betwijfel of hij je mailtje gezien heeft' zei ik en begon naar de kamer te lopen. ik deed de deur open en liep naar binnen. 'opnames beginnen over een half uurtje' zei ik tegen hem en begon me klaar te maken.

Marlon:

ik liep naar hem toe en ging op een steen zitten. ' je persoonlijke style is compleet anders dan normale kpop.. and i like that. ik oordeel muziek niet op de persoon. dus het heeft er niks mee te maken dat ik je ken of niet' zei ik met een kleine glimlach. ik had hem al die tijd nog niet aangekeken.. dat ging me nog iets te ver... ik kon ze nog niet onder ogen komen na alles wat er gebeurt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 20:13

Lennie:
ik liep terug naar me kamer en moest nu toch echt me make-up opknappen.. want had toch staan huilen net. Ik zuchte veel en toen de crew binnen kwam om de cameras te halen gaf ik deze af. 10 minuten voor tijd ging ik bij de camera's zitten. alles stond klaar. handig als de crew alles voor je doet. We misten alleen chanyeol nog

Kai:
ineens ging de deur open ik schrok me echt hard en nog al betrapt. 'opnames beginnen over een half uurtje' ik zuchte. ''damnt wil nit'' zei ik super zacht en zette de muziek uit. meteen kwamen due muren weer op me af. naah wilde door dansne maar dat ging niet. ik keek luhan even aan .''hyung.. gaat het wel?'' vroeg ik terwijl ook ik me klaar maakte.

Chanyeol:
''dank je voor het compliment'' zei ik en wilde door praten maar me mobeil ging af. ''bedankt dat je praatte'' zei ik en liep langs haar heen ik legde me hand op haar schouder en glimlachte nog even daarna moest ik echt rennen naar de lokatie maar waar de hell was tie!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 20:31

Luhan:

Kai vroeg of het wel met me ging ... ik kon hem precies het zelfde vragen.. 'aish... i just messed up.. thats all.. ha dr moeten helpen de afgelopen maanden toen ze het vroeg... maar.. iets weerhield me ervan op 1 of andere manier.. en nu heb ik misschien wel de enige kans op een vriendschap met dr verpest' vertelde ik hem met een zucht. ik draaide me weer terug naar hem. 'how are you holding up?' vroeg ik.

Marlon:

chanyeol bedankte me en legde zn hand op mn schouder voordat hij er vandoor rende. het was vast tijd voor de opnames. en ookal was ik eerst beetje boos dat ik niet wist dat dit de reden was van de vakantie.. was ik ook wel beetje nieuwschierig naar hoe het achter de schermen ging. ik liep achter hem aan naar de set toe en ging naast lennie zitten. 'is it okay for me to be here?' vroeg ik aan dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 20:39

Lennie:
Ik legde me vingers op me mond toen marlon praatte niet dat ik niet wilde dat ze praatte maar de cameras gingen aan in '' 3, 2, 1 Actie!'' zei ik en klapte de teller dicht. Een voor een alsof het niet geplant was kwamen de exo leden binnen beetje onhandig en shit. Want jah zelfde idee als showtime 1.  Ik was zo druk bezig met alle  camera;s in de gaten houden dat ik de rest volledig vergat.


Kai:
''das lullig.. dan wil er een meid in contact blijven ben jij de gene die het afbreek'' zei ik en deed me haren. toen hij vroeg hoe ik het hield ik draaide me om en keek hem echt aan met een blik van vraag je dat noue echt.. zie ik er nu echt uit dat ik het vol houd. daarom antwoorde ik er ook niet op. Want ik deed het niet. ik had eignelijk de mail niet gelezen en kreeg alles van suho te horen 3 sec voor ik naar binnen moest lopen. Dus ik was niet eens aan het acteren toen ik aan verward aan tafel ging zitten:

chanyeol:
Idereen was er al en net ovor de aftelling stond ik klaar,  alles ging goed en er werd veel gelachen. We kregen het over de imagos en zo en hoe kris vna cold guy naar onhandige sukkel was gegaan. En hoe angel lay naar little lamb ging en alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 20:55

Marlon:

ik kreeg een hand voor mn mond geduwd. moest stil zijn want de opnames begonnen. ze kwamen allemaal een beetje verward binnen gelopen. het was weer dezelfde setting als de eerste aflevering van de vorige series. weer van die vragen ronde enzo. ze leken fun te hebben.. en ze zagen er ook allemaal goed uit, baekhyun was weer vol energie. alleen.. kai.. hij deed misschien wel gewoon.. maar ik wist beter.

Luhan:

'jup.. complete tegenovergestelde van jou situatie' zei ik nog voordat we naar de set toe liepen. kai vertelde me niet hoe het met hem ging, en ik respecteerde dat nu voor het moment. ik kreeg flashbacks naar de eerste showtime series. het was precies het zelfde, alleen met geupdate vragen ofcourse. maar het was echt fun!

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 21:09

Lennie:
Ik moest soms echt me handen voor me mond drukken zodat ik niet hard uit ging lachen. de baegle line was op dreef echt heel scherp. En de rest was gewoon smooth echt prefect materiaal!. Ik bleef toe kijken tot het klaar was. ''CUT!'' riep ik en sprong op en neer ''Guys dat was perfect! dat was echt PREFECT!'' lachte ik blij en vloog chen om zijn nek. ''okey vandaag nog een opnamen bij het zwembad. hier krijgen jullie je zelfcams en uitleg over de rest van de weken. Ik bne zoo trots op jullie!;; zei ik nog maals over blij ik vergat marlon ee nbeetje omdat alles zo goed ging nu.

Kai:
Ik deed mee maar me gedachte zat bij dat geweldige gevoel van het dansne in de hotel kamer. toen we klaar waren moest ik best lachen om lennie. ze was zo blij dat ze ons gewoon bijna allemaal aanspoorde om ook te glimlachen engelukkig te voelen. we luistere en knikte dat was over een uur. dus kon nog even dansne. heel langzaam liep ik terug naar me kamer

baekhyun:
okey! dat was lache! en had ik echt nodig ik was achter sommige sappig nieuws gekomen en dat ging ikgebruiken en een zelfcam was het leukste van alles! maar daar moest ik nog even op wachten!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 21:25

Marlon:

ik moest toegeven.. de baegle line was weer lekker op dreef. er kwam af en toe een glimlach op mn gezicht, maar niet zo ver dat ik net zoals lennie mn handen voor mn mond moest doen om niet te hard te lachen. toen ze klaar waren vloog lennie chen om zn nek en begon uit teleggen wat de volgende opnamen werd. ik luisterde maar half, maar hoorde het woord zwembad. ik verstijfde een beetje,... zwembad?... ok noway dat ik mee ga. ik liep terug naar mn kamer.. iedereen was druk bezig namelijk, en kon toch niet veel hulp bieden.

Chen:

het voelde echt geweldig om dit weer te doen! lekker lachen en gek met elkaar doen! toen we klaar waren vloog lennie me meteen om de nek en ze was zo blij! ik lachte terug 'wel duh! je werkt met ons! natuurlijk is het perfect' zei ik tegen dr. ze legde uit over de zelfcams en dat het volgende opname bij het zwembad was. we liepen allemaal terug naar de hotel kamers om klaar te maken voor de volgende opnames.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 21:35

Lennie:
chen zei dat het kwam om dat ik mee hielp. ik sleg hem op zijn buik. ''maar ik sta niet voor de camera1'' zei ik en vertrok daarna ook naar mijn kamer. om alles te regelen. Ik ging op het bed liggen en keek naar het dak. Ik kon de glimlach niet van me gezicht krijgen door alles.

toen het tijd was om naar het zwembad te gaan grijnste ik nog steeds alles bij elkaar. daar aan moest ik helaas weer werken. dus ik zat al klaar te wachten op de rest. ik had baekhyun zijn script door gelezen. 

Baekyun:
Ik sprong alle kanten op. ik moscht alles uit leggen dus ik stond ech alles bi elkaar te springen bij het water kom kom jongen kom! maar alleen kai was er niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 21:44

Chen:

we kwamen aan bij het zwembad en baekhyun stond alles bij elkaar te springen. Hij mocht blijkbaar alles uitleggen en werd daar dus heel enthousiast over. 'oh great byun baekhyun, please grant us your knowlegge' grapte ik en deed een diepe buiging voor hem.

Xiumin:

het viel me op dat luhan een beetje meer down was dan normaal. ik bleef maar zo dicht mogelijk bij hem zodat hij wist dat ik er voor hem was. gelukkig was hij een goede acteur dus viel het niet op tijdens het opnemen. ik moest ook lachen op baekhyun, maar chen zn reactie erop was te geweldig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydi okt 13 2015, 21:49

Lennie:
dat werd zonder kai beginnen... want andersl iepe nwe wachter. Ik keek de crew aan of die konden gaan zoeken en dat deden ze. daarna ging ik weer me best doen niet te hard te lachen. wat onmogelijk was kom op zeg! Q.Q de tranen stonden in me ogen van het lachen wat niet kon.

baekhyun:
''natuurlijk chen!'' zei ik en probeerde zo serieus mogelijk te izjn. Maar dat lukte niet. Al zwaaiend en al vertelde ik de regels over de zelfcam die er dus niet waren... I kvertelde datwe alles moesten filmen wat er leuk vonden en dat chen daar dus waarschijnlijk goed in was. Ik wilde een opmerking maken over lennie maar besloot dat achter wegen te laten, Ik vertelde wel over showtime 1 chens cam acties en dat het dus zo iets moest worden maar dan.. moesten we de fans mee nemen, om een voorbeeld te doen draaide ik mijn cam op. het was de roze! BAM! roze cam! zonder bloemtjes... snif. ''Zoo sweet exo-L vandaag zijn we begonnen met filmen voor exo showtime 2. we gaan checken of chen waterdicht is!'' hij was de gene die het dichts bij me stond toen ik me tekst vergeten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 33 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 46 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: