cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptyzo sep 06 2015, 21:53

kai:
We keken de hele aftiteling af om.achter de andere mensne naar buitn te gaan. Toch veetje rekening.houdeb met de fans enzo wilde niet dqt deze geweldige dag kut zou eindigen!. we haalde een ijsje en.deze smulde we op. daarna gingen.we naar huis. LUhan en lennie lagen film te kijken. en ik nam marlon mee de slaapkamer in ik.zette de muziek zachtjes aan. Ik wilde deze avond.leuk afronden. nee niet persee sex. Okey zou ee geen nee tegen zeggen.maar dat was niet mijn echte doel. Ik had er op.bed neer gezet en begon met een.sexy dans voor haar. ik.had het se gelopen.dagen verzonnen.

Lennie:

Luhan had kussen.verzameld maar ok eecht veel. dat lag zo lekker!. Ik had half verstopt in de kussen en had de film aangezet we hadden er een gezien maar hey. Ik.keek wel naar luhan!!. Ik wachte tot hij ook op bed lag. wn kroop tegen.hem aan. Ik legde me hand op zijn borstkast
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptyzo sep 06 2015, 22:17

Marlon:

we gingen na het ijsje weer naar huis toe. Luhan en Lennie waren film aan het kijken op bed. ik glimlachte naar mezelf. lag het aan mij of zagen ze er nog closer er uit? ach das weer een vraag voor morgen. we liepen naar onze kamer toe en Kai zette de muziek zachtjes aan. dat was meestal een hint naar sex, maar we zullen zien wat de avond brengt. hij zette me op bed neer en begon een super sexy dans voor me te doen. ik moest mn best doen om niet te kwijlen! na een paar minuten moest ik hem echt stoppen. ik stond op en zette hem op bed en ging bovenop hem zitten en begon hem te zoenen. 'you really know how to get a girl going' zei ik zacht tegen hem met een sexy smile

Luhan:

Lennie had film aan gezet en kwam tegen me aan kruipen en legde haar hand op mn borstkas. ik sloeg mn arm rond dr en trok dr nog wat dichter na me toe. ik probeerde zoveel mogelijk op de film te letten, maar ik voelde dat ik aangekeken werd. ik draaide weg van de film naar Lennie toe. is het te vroeg om te zeggen dat ik van dr begon te houden? dat ik al van de verliefdheid af was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptyzo sep 06 2015, 22:26

kai:

Halver wegen.stopte ze me. wad het niet goed!! Ik was ineens zo nerveus.. maar dat verdween al snel. Blijkbaar was her zo goed dat ze het niet meer kon uithoude. Ze ging op me zitten ik beet io me lip en glimlachte. Maar even.kwam.de bezorgde jongin boven tafel en vreef ik voorzichtig rond baar hechtingen en keek haar aan. In geen wereld dat ik haar pijn zou willen doen!.

Lennie:
Ineens draaide lihan zijn gezichr naar mij toe.. Ik boelde me betrapt wanr ik keek ook zelf omhoog. Misshien was het dat ik niet labger wilde wachte te luhan actie zou ondernemen. Of omdat ik het zo graag wilde maar de blik zin zijn ogen. het trok me gewoon naar hem toe nee evht ik wilde zijn mannelijkeheid niet kwetse of iets.. Maaar me lixhaam nam het grwion icer. voorzichtug plante jk namelijk mijn lippen half op zijn wang en mond. Laat ik net doen als of ik onschuldig ven en zijn wang een kusje wouw geven
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptyzo sep 06 2015, 22:43

Marlon:

Ik zag hem bezorgt kijken en wreef rond mm hechtingen. Ik glimlachte naar hem ' wie was dat ookal weer die zei dat het ook rustig kon' zei ik met een knipoog tegen hem. ' rustig maar, ze zijn pracktisch al geheeld en heb er de heledag mee kunnen zwemmen' stelde ik hem gerust en ging met 1 van mn hamden onder zn shirt.

Luhan:

Ze boog zich voorover naar me toe en plante een kus half op mn wang / mond. Ze trok terug en deed heel ontschuldig. Mn mannelijkheid complex nam over en legde mn hand op dr achterhoofd en trok dr naar me toe en gaf dr een kus op de mond
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydi sep 08 2015, 13:22

jongin:

Ze zei wel dat het kon. maar ik.maakte me nog steeds zorgen. Ik gaf haar een kusje op haa wang. "Laten we gaan slapen" Glimlachte ik en klom onder der vandaan. Snel gaf ik een kusje op der voorhoofd en begon en om te kleden naar alleen me boxer. Ik ging naast haar liggen en.keek der verlieft aan..OMg waarom.had ik net new gezegt.. stomme stomme jongin!.

Lennie:

Toen luhan me echt op me. mons zoende leek de tijd stil te staan. me ogen werden groot van spanning en me spieren spande zich aan maar al snel verslapte alles. Ik sloot me ogen en zoende hem terug. OMG. FANFICTS ARE NOTHING BY THIS!. misschien moesten fans is weten hoe goed hij zoende!.

Na even stopte ik en keek hem recht aan. me buik tintelde als een gek man!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydi sep 08 2015, 17:03

Marlon:

Kai gaf me een kus op de wang en op mn voorhoofd en zei dat we maar moesten gaan slapen. ik zat even stomverbaasd naar hem te kijken toe ie zich omkleedde. yeah right... alsof ik nu kan slapen.. Hij ging naast me liggen op bed. ik gaf hem een kus en stond op. 'ik ga nog ff snel douchen.. ff alle zout van de zee uit mn haar spoelen' zei ik en ging naar de badkamer. eenmaal onder de douche probeerde ik me zoveel mogelijk te kalmeren, wat dus echt niet wou... goddamnit kai, nu moet ik het zelf doen.. langzaam gleed mn hand tussen me benen en gingen aan het werk.

Luhan:

toen ik dr zoende voelde ik dr helemaal aanspannen, maar dat veranderde al snel en ze werd relaxt en zoende terug. oh thank god! ik legde 1 van mn handen op dr kaak/wang en de andere ging zachtjes door dr haren heen.

Na even stopte ze en keek ze me recht aan. ik verschoot een beetje van kleur.. wat nu?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydi sep 08 2015, 17:10

Lennie:

Hij was zo veel onzekerder dan hij altijd riep. e dat was best schattig. I gaf hem een kusje op zijn wang en ging tegen hem aan liggen. Ik wees naar de tv. ''We missen de film nog'' grijnste ik. Hey zo makkelijk ging hij me niet krijgen... noujah ik wilde wel zo was ik nou eenmaal. Maar er een spelletje van maken vond ik net iets leuker. Ik ging met me hoofd op zijn borstkast liggen

Kai:
Ze ging douche en ik lag na te denken goed plan man!. Ik stond op en liep achter der aan. Me ogen worden groter. ''hulp nodig?'' vroeg ik uiteindelijk en probeerde niet te laten merken dat ik het eigenlijk best wel heel sexy vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydi sep 08 2015, 17:19

Luhan:

ze ging weer tegen me aan liggen en wees naar de tv, en zei dat we de film nog misten. ik lachte. ' maar ik heb iets veel beters om naar te kijken dan die film' zei ik tegen dr en trok dr dichter naar me toe en keek dr aan. die film kon me gestolen worden nu. mn dag kon echt niet meer stuk! en nu was ik ook heel blij dat de fans ook al zoveel van dr hielden. maakt het een stuk makkelijker voor ons, gewoon de laatste week nog gezellig dingen doen in seoul!

Marlon:

i really hate doing it myself now... maar had geen keuze als Kai niet wou. opeens hoorde ik een stem achter me vragend of ik hulp nodig had. Ik schrok me kapot en draaide me op. ' only if youre up for it' zei ik tegen hem met een flirtende lach. ik kon aan hem merken dat ie het best sexy vond, dus ging mooi verder. ik kreunde een beetje en zei expres zn naam erbij, in de hoop dat dat het laatste zetje voor hem zou geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydi sep 08 2015, 17:25

Kai:

aaissh! fuck... Ik stapte bij haar onder de douche en drukte me mond tegen de haren aan. Daarna drukte i haar lichaam tegen de koude douche muur aan. Met me handen ging ik naar haar heupen toe. eentje hees ik om hoog met de andere hand gleed ik voorzichtig naar beneden toe. Ik stopte met zoenen en grijnste. ''Als je zo de drang hebt ben ik de enige die je mag vermaken'' zei ik streng.

Lennie:
hij trok me dichter bij en zei dat hij iets beters had om naar te kijken. Ik grijnste en draaide me om. ik legde me hand over zijn ogen heen en ging op hem zitten. Kom op ik ben 25?24.. Met me hand nog steeds over zijn ogen heen leunde i voorover en begon zachtjes zijn kaak kusjes te geven en langzaam zoende ik op naar zijn mond
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydi sep 08 2015, 17:34

Marlon:

Kai stapte erbij onder de douche en drukte meteen zn mond tegen de mijne aan. Hij drukte mn lichaam ook tegen de koude muur aan en kreeg een rilling van over mn rug. zn handen gingen naar mn heupen toe, en hees mn been beetje omhoog en ging met de andere hand voorzichtig naar beneden toe. hij stopte met zoenen en grijnsde en zei dat hij de enige is die me mag vermaken. ik wikkelde mn armen rond zn nek en keek hem uitdagend aan. 'then show me what you got' met een grijns

Luhan:

Ik zag Lennie grijnzen en omdraaien, maar daarna zag ik niks meer. ze legde dr hand over mn ogen en ik voelde dr op me zitten. ik zag niks, en wist dus ook niet wat ik kon verwachten! ik nam een hap adem toen ik dr zachtjes kusjes op mn kaak voelde geven. langzaam zoende ze me op mn mond. ik zoende terug en legde 1 van mn handen in dr haar en de andere op dr heup. ik begon lef te krijgen toen die op dr heup zelfs voorzichtig al onder dr shirt ging en op dr onderrug legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydi sep 08 2015, 17:41

Lennie:

Je wil niet weten hoe erg me buik te keer ging en helemaal toen hij onder me shirtje probeerde te komen. Is kijken hoe ver hij durft te gaan. Of hij echt mannelijk is of gewoon focking horny. Zijn handen waren zo beisterend zacht. Ik beet zachtjes op zijn lip . daarna ging ik iets rechter zitten en lied me hand van zijn ogen of glijden.

Kai:
Dat lied ik me geen tweede keer zeggen. Ik speelde tot ik merkte dat ze niet langer kon wachten. I kees der andere heup op. Misschien had ik hier wel van lopen fantaseren om eerlijk te zijn. Douche en staand waren gewoon mijn ding. Ze balanceerde op me heupen. Ik begon haar nek te zoenen maar gaf der nog niet meer. beetje pesten mag toch wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydi sep 08 2015, 17:52

Luhan:

Ze beet zachtjes op mn lip en daarna ging ze rechter op zitten en lied ze dr hand van mn ogen afglijden. eerst dacht ik dat ik te ver gegaan was, maar kon aan dr zien dat dat niet het geval was. time to take some control back. ik ging ook rechterop zitten en drukte mn mond weer tegen dr hare aan en begon op de lip te sabbelen en bijten. ik duwde dr zachtjes naar achter zodat ze op bed lag en ik boven dr hing. ik ondersteunde mezelf op 1 hand naast dr hoofd op het matras, en de andere ging weer voorzichtig onder dr shirt. ik streelde zachtjes dr zij onder dr shirt.

Marlon:

ik probeerde zo stil mogelijk te blijven, want hier in de douche echode het nog al een beetje. Luhan en Lennie mogen het dan misschien wel weten, maar het horen dat je bezig bent is wel iets anders. na even hees Kai mn andere been op. ik wikkelde mn benen om zn heupen heen om te balanceren. Hij begon mn nek te zoenen maar verder ging ie nog niet. ik voelde zn boner al wel tegen me aan en bewoog mn heupen om iets van friction te krijgen. ik trok lichtjes aan zn haar uit frustratie. 'pleeasse' zeurde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydi sep 08 2015, 18:33

kai:

Ze smeekte me bijna. "Please what!" Zei ik gemeen. Niet dat ik zelf nog langer wilde wachten. Met een hand die vrij wqs deed ik me.boxer iets naar benede maar drukte little kai nog niet naar binne toe. Ik.drukte me lichaam tegen de haren aan. Me ademhaling was zo laag geworden dat ik hoe dan ook niet langer kon verstoppen dat ik haar ook ze mega graag wilde hebben.

Ik probeerde het uit te stellen en haar lichaam meer te prikkelen. door me.hand over haar lichaam te wrijven en daarna hasr borst voorzichtig te masseren. ik bleef op der nek sabbelen.

Lennie:
Die blik die luhan nu zin zijn ogen had maakte hem zo aantrekkelijk. Het licht van de ondergaande zon scheen op hem. even genoot ik van dit uitzicht. hij had helemaal gelijk er waren veel betere dingen om naar te kijken. Maar ineens lag ik onderop mer hem tussen me benen. Ik had een klein.gilletje geven toen hij ineens bewoog. Daarna begon ik zacht te lachen. Okey...dat was te sexy. Hij hing nu boven me en keek me aan. Ik keek hem terug aan. Ik voeld gewoon hoe me ademhaling kleine sprongetjes maakte. Het licht van het raam schene op hem hierdoor had hij hleen licht krans rond zich heen. Het leek net een engel. Nee hij was een engel! kon niet anders! en ikbwerd straks gewoon wakker op.zijn borst kast en had dit allemaal.gedroomt. Toen zijn hand onder me shirt ging werden ne hersens.echt gek. maar me.buik spande zich zo erg aan. misschien toch van wat er gebeurd was paar nachten geleden. want normaal had ik dat dus niet. Of was het omdat het voelde alsof ik.dit allemaal voor het eerst weer mee maak. Ik legde me hand op zijn achterhoofd en trok zijn hoofd naar me toe. Ik begon op zijn lip te sabbelen en te spele met me tong. De andere hand legde ik op.zijn rug en speelde met het randje van zijn broek.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydi sep 08 2015, 19:16

Marlon:

aish hij was zo gemeen! waarom deed ie nou zo... ik voelde hem zn boxer naar beneden doen, en zn lichaam tegen de mijne aandrukken. zn ademhaling was zo laag en sexy geworden dat het me verbaasde dat hij zo deed. ik wou hem zo mega graag, en ik wist zeker dat hij ook wou!

1 van zn handen begon mn borst te masseren, en begon mn nek te sabbelen. 'jongin~ please, i cant take it anymore' smeekte ik hem.

Luhan:

ze legde dr hand om mn achterhoofd en trok me dichter naar dr toe. ze begon op mn lip te sabbelen en met mn tong te spelen. de andere hand legde ze ze op mijn rug en begon met de rand van mn broek te spelen. mn hand ander dr shirtje ging wat verder naar boven maar stopte onder der borst. Ik probeerde nog zo voorzichtig mogelijk te doen na wat er in china gebeurt was. ze was misschien dan niet meer nerveus of bang om gewoon bij me te zijn en voor gewone aanrakingen, maar dit was toch wel iets anders. ik stopte met de zoen en begon zachtjes in der nek te bijten
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydi sep 08 2015, 20:08

Kai:

okey toen ze nog een ker smeekte hield ik het niet meer ik pakte hem beet en drukte hem voorzichtig nara binnen toe. Ik hield me adem in. omg!. toen hij er inzat pakte ik haar heupen beet en begon zachtjes te bewegen, het ging nog niet zo heel soepel, Maar hoe vaker ik me verplaatste hoe beter het ging. En geven moment had ik der zo dat het gewoon perfect aan voelde. Atansvoor mij dan.

Lennie:
hij was zo sexy maar ook oz voorzichtig. Hij bleef onder me boob hanger. okey minder aantrekkelijk maar wel schattig!. kom op dan was je al zo close en ging je afwachten!. dat was te gentle. hij stopte ook nog is met zoenen. oh grapje! ''aah'' ik sloeg me hand voor me mond. oh! dat... hoorde hij niet toch!. Ik gooide me hoofd opzij zodat hij alle ruimte had in me nek. die hand op zijn rug sloot ik rond het randje van zijn shirt en trok er zachtjes aan. omg wat had ik dit gemist
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 35 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: