cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptywo sep 02 2015, 20:52

Luhan:

toen mn wekker afging moest ik er toch echt uit. kon het niet maken om nog een keer net optijd aan te komen. ik kleedde me om en liep de kamer uit. in de gang kwam ik Kai tegen 'good morning' zei ik terug en liep met hem mee naar de keuken en zette wat koffie. 'awh geen ontbijt/lunch van Marlon vandaag?' plaagde ik hem een beetje. ik pakte mn koffie en zag dat lennie buiten lag op het houten plateau dat Chanyeol toen gemaakt had. Kai zei dat we moesten gaan en keek op de klok. goddamnit! zolaat alweer! ik rende nog snel naar buiten om Lennie wakker te maken. 'hé we gaan er weer vandoor. zie je vanavond ok?' zei ik tegen dr en gaf dr nog snel een kus op dr wang. Ik liep naar de voordeur 'ok lets go'

Marlon:

ik werd tegen een uur of 8 wakker. awh man... had gezegd tegen Kai dat ik voor zn lunch zou zorgen... ik probeerde mn eigen koorts te meten met mn hand, maar dat was ofcourse niet echt betrouwbaar. voelde me nog steeds poopie... kut verkoudheid. ik besloot maar wat thee met honing voor mn keel te maken. ja zo erg voel ik me! ik haat honing!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptywo sep 02 2015, 21:04

lennie:
Ik werd half wakker en draaide me om
. ''tot vanavond'' zei ik slaperig en viel al snel weer terug in slaap. Rond een uur of 8 kwam lag ik nog steeds te maffe. hey een nacht nei slapen.... dat haal i kwel in hoor!


Kai:
Ik knikte en gingmet hem me. Ik glimlachte. We werkte hard en lang.,

chanyeol:
Kaio was mischie ndingen aan ht regelen maar ik dus ook! huehuehue had veel geod te maken.
----
Savonds ging ik dus eerder naar de meiden toe om het te geven. ik liep het huis in. raar om hier weer te zijn. heb er best een tijdje gewoont. ''hey?'' zei ik voorzichtig ik hoopte eigenlij kdat ik als eerst Lennie tegen zou komen dat was iets minder awkward
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptywo sep 02 2015, 21:26

Luhan:

we waren fanatiek aan het trainen, alleen was Kai weer nergens te bekennen... ik vroeg me echt af wat ie aan het doen was de heletijd... ik weet dat hij de minste tijd nodig heeft om de choreografie te leren maar toch. en na onze laatste pauze om 4 uur was Chanyeol ook nog eens verdwenen!

Marlon:

ik was bezig met maken van ons avond eten. chicken noodle soup! want he... ben wel ziek, en dat eet ik dan altijd. ik hoorde deur open gaan en ik dacht dat het Lennie was dus keek niet om. toen ik pas een zware stem hey hoorde zeggen, schrok ik me kapot! dat is Lennie niet! ik draaide me snel om en zag dat het chanyeol was. ik slikte een paar keer.. die had ik neit verwacht! of uberhaubt iemand anders dan Luhan of Kai.. en lennie ofcourse. ik had ook nog steeds alleen het over hemd van kai aan. 'ehm hey...' zei ik aarzelend terug en trok aan de rand van het shirt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptywo sep 02 2015, 21:40

lennie:
*boodschappen doen*

Kai:
Rond een uur of 6 kwam ik terug om de laatste par uurtjesm ee te doen met trainen

chanyeol:
Me mond zakte open snel draaide ik me omg. ''eeh hey'' zei ik twijfelend fuck man!. was het 50% kans loop ik haar alsnog tegen. ''waar is lennie?'' vroeg ik maar snel. Zo kon ik niet blijven staan... doe iets. Snel ging ik aan tafel zitten en keek haar niet meer aan. ''bevalt het huis'' goed ik wist echt neit wat ik moest doen. Waarom had ze zich nog niet aangekleed? kom op zeg! zijn kort hempje dat kon ze niet doen. Ik sabbelede op me onderlipen friemelde wat aan me schouder
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptywo sep 02 2015, 21:58

Marlon:

hij draaide zich meteen om toen hij er achter kwam dat ik het was... en hij vroeg meteen naar lennie! ik beet op mn lip en draaide mezelf ook maar weer terug naar het eten. 'boodschappen doen.. we hebben bijna niks in huis en hebben alleen nog maar afhaal eten gehad. dus tijd voor weer home cooked meals.' antwoorde ik hem. ik zette het vuur laag zodat het warm bleef. Chanyeol was aan tafel gaan zitten en zat aan zn schouder. 'hoe is het met je schouder?' vroeg ik voorzichtig
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptywo sep 02 2015, 22:02

lennie:
*boodschappen doen*

Kai:
*trainend

chanyeol:
Ik knikte ''yeah gaat we' zuchte ik. ''hmm/..'' ik zat wat aan me haren espeelde met de rand van de tafel. zou ik het dan maar tegen haar zeggen... nee niet dat i kvan der houd mar wat ik geregeld hebn. ''hmm'' ik pakte de tickets iut me broek zak en schoof ze over tafel naar haar toe. ''Voor het concert van zaterdag, VIP tickets'' zei ik zachtjes. ''Je zit veilig daar heb ik eits voor geregeld'' ik keek naar buiten toe. ''Maar ik weet dat kai je der graag bij heeft'' zei ik snel als smoesje dat ik het geregeld had
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptywo sep 02 2015, 22:10

Marlon:

ik stond stom verbaast naar de tickets te kijken die hij over de tafel naar me toe schoof. Chanyeol had v.i.p tickets en voor mijn veiligheid gezorgd. chanyeol! degene die me al bijna de hele tijd negeert en sarcastisch tegen me deed... onder het mom van dat Kai me er graag bij wou hebben... maar waarom liet hij het kai dan niet zelf regelen... ik kon hem neit genoeg bedanken! ik stond op en liep naar hem toe. ik gaf hem een voorzichtige knuffel. 'je weet niet hoeveel dit voor me betekent... thanks' zei ik tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptywo sep 02 2015, 22:21

chanyeol:

Ze kwan naar me toe en zei dat he tveel voor de betekende ik werd ietsjes warmer van binnen maar dat was niet de bedoeling!!!. Helemaal.toen ze me een knuffel geven ik probeerde haar te ontwijken.door weg te leunen maar hey zo lenig was ik niet met me schouder!!.

Gelukkig.kwam lennie binnen en.had ik een reden.om omhoog te schieten .en.het verhaal nog eens toe doen. nerveus plukte ik aan me vest.

lennie:

Ik.had boodschappe gedaan en de auto.stond nog vol.dus was blij dat chanyeol. er was. en wat ik.net zwg die knuffel. Ik deed ne tof ik blond was. Hij had er zelf al zun problemen mee. Toen hij vertelde wat hik geregeld had glimlachte ik. "wayo dude! Jij regelt het teminste! Luhan zag he tniet zitten vanwegen de fans." Zdi ik en wees naae marlon.Toen vertelde hij over dat hij de vsigheid geregeld had toen kon ik niks andsrs doe dan door zijn haren te wrijven. "Jij engeltje!." Glimlachg kk maar al snel werd ik serieus. " Een ander goed plan help met tille!. " Zei ik. naruuijk hield ik rekening met zun schouder maar iemand moest dat heelikle ego van doe jongen doorbreken!. en hij was de enige jongen die me kon helpen.

alles stond binnen en we hadden chanyeol verplicht met ons mee te eten. Maar ik wist niet of we op de andere gingne wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptywo sep 02 2015, 22:33

Marlon:

Lennie kwam binnen en vroeg Chanyeol dr te helpen met de boodschappen. Toen ze klaar waren ruimde ik de spullen die in de koelkast/ vriezer moesten op. ik rommelde nog wat door de tassen. zou ze het gevonden hebben? ik vond wat ik zocht 'yes! je hebt het gevonden Lennie, super!' zei ik toen ik het gevonden had. Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 300 zelfklevende cooling patches voor koorts en pijn. ideaal! ik plakte er 1 op mn voorhoofd.

Lennie had chanyeol blijkbaar verplicht om mee te eten. ik keek op de klok. het was 6 uur en ik had geen idee hoelaat Luhan en Kai terug zouden zijn.. dus besloot maar om gewoon te beginnen.. had toch neit genoeg voor iedereen maar kon zo weer at voor ze koken. ik zette het eten op tafel Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 58d46640a5ab4fb3ad9e182d1f890633
'is niet echt wat bijzonders.. maar we hadden niet meer dan dit' zei ik zacht en begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptywo sep 02 2015, 22:41

chanyeol:

Ookal was het verolicht even zo met die meiden zijn. was fjin. ja ook voor. "Het smaakt goed!" Ik stak me duim om. nadat alles op washielp ik lennie met de afwas waarna jk achter depiano ging en muziek voor ze speelde. op dat moment kwamen luhan em kai terug. kai snapte ik nog.. maar waarom bleef luhan steeds hier?.

lennie:

"Pff alles wat markon kookt is lekker!" Verbeterde ik chanyeol. okey ik moest oppassen van.chanyeil.was ook niet verkeerd ok de keuken!.

Na het eten stuurde ik marlon naar de bank. en waste af met chanyeol.

daarna lag ik aan de andere kant van de bank vol uitgerekt en gestrekt nar chanyeol te luisteren terwijl ik gamede.

kai:

Okey ok was moe en.hd weinig jonger of engergi om.iets te doen. nee niet het trainen mar het praten en onderhandelen it was.killing me.

maar toen ik binnen kwam en yeolie zeg.. wad ik spontaan mega moe en vloog de trap op naar het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptywo sep 02 2015, 23:14

Luhan:

na lang getrained te hebben mochten we dan eindelijk naar huis. toen we binnen kwamen, was chanyeol hier ook. dus hier was ie naar toe gegaan... vraag me af waarom.. Kai liep meteen door naar boven en ik keek hem na.. ik dacht dat die twee het uitgepraat hadden. ik plofte op de bank naast lennie. 'man, kan niet wachten tot we het concert gehad hebben... die trainingen zijn echt bruut' zei ik uitgeput. ' en wat is dit chanyeol! beetje weg sneaken naar de meiden toe!' grapte ik.

Marlon:

ik lag op de bank naar chanyeol zn muziek te luisteren. Ik zag Luhan op de bank ploffen en uit mn ooghoek zag ik Kai de trap op lopen... wat is dit ... zeggen we geen hoi meer ofzo. langzaam stond ik op en liep achter hem aan. hij lag al op bed en ging naast hem zitten. ik wreef mn hand door zn haar heen. ' was training zo vermoeiend?' vroeg ik aan hem ' heb je honger? ik kan wel wat voor je maken. we hebben al gegeten omdat we niet wisten hoelaat jullie terug zouden zijn' vroeg ik aan hem.

'of heeft dit ermee te maken dat chanyeol hier is... ik dacht dat jullie het uitgepraat hadden'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptydo sep 03 2015, 15:36

lennie:

Luhan plofte naast ne op de bank en.begon over dat chanyeol hier was. Ik legde extres me ijskoude voeten op zijn schoot. maar dat was saai. Ik.grijsnte en daarna wrummelde ik mijn voet onder zijn shirt op zijn bloote huid van zijn zij. Ik prikte hem met me tenen. geconcentreerd stak ik me tong naar buiten.

Chanyeol:
"yeah! Wilde dit huis weer zien man,' Zei ik snel. Maar kai was al wef en ik.wist niet echt eat er tussen luhan en lennie speelde. dus kon.het wel tegen hem zeggen. voor.kai zou het leuk zijn als her geheim bleef. "En.heb geregeld dat se meiden naar die re-concert kunnen komen" zei ik en verlied de piano om bij hun op de bank te gaan zitten.

Kai:
Marlon was me achterna gekomen en vroeg of het vermoeiend was. Ik.haalde me.schouders op. "Heb niet echt mee gedaan alleen laatste uurtjes" zei ik en ging tegen der aan.liggen. Toen se begon over chanyeol begon dat we het uitgepraat hadden. "ja dat wel, Maar dat wil niet zeggen dat ik geen spijt heb.Je had zijn gezicht moeten zien tijdens het trainen."Zei ik zacht. ik.had.me.hyung zeer gedaan terwijl die er juist voor wilde zorgen dat ik niet emotioneel gepijnigt zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptydo sep 03 2015, 16:27

Luhan:

Lennie wurmde haar koude voeten op mn schoot maar dat deed me niet zoveel meer. en dat had ze blijkbaar door want nog geen seconde later deed ze ze onder mn shirt tegen mn zij aan! 'YAh! ' riep ik en sprong beetje weg. 'man die voeten van jou.. das niet gezond meer'..
Ik draaide me naar Chanyeol toe. 'je bent 3 dagen geleden hier nog geweest' zei ik tegen hem maar toen ik hoorde wat hij geregeld had voor de meiden kreeg in een big smile op mn gezicht ' wajo man! goed geregeld! ' complimenteerde ik hem

Marlon:

ik luisterde naar hem. 'ik snap dat je er spijt van hebt, maar je moet gewoon door gaan... vergeten en vergeven toch? als jullie het uitgepraat hebben dan is het prima toch?' zei ik tegen hem 'kom, laten we naar beneden gaan. ik kook nog wel even wat voor jou en Luhan.' stelde ik voor en stond op. toen werd ik me er pas van bewust wat ik aan had. oeps...'ehhehe eerst ff wat anders aan trekken, had niet verwacht dat er nog iemand anders zou komen..' zei ik en begon andere kleren op te zoeken
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptydo sep 03 2015, 17:00

lennie;

Ik glimlachte om zijn reactie. daarna keek ik hem aab als een kitty die te wijnig aandacht kreeg maar ik.ging niet meer aandacht vragen kmdat hij gewoob heerlijk aan het praten was net chanyeol. Ik.ging verder met game sn.wachte geduldig af. zo mee luisteren msthun was al nie verkeerd.Ik had me voet achter lulus rug geplaatst tussen hem en de bank en da andere onder zijn bovenbeen en tussen hem en de babk. teentjes opwarmen!.

Pas toen marlon naar benede kwam alleen nog wel. Ik keek de vragens aan.

Kai:

Ze wilde dat ik naar benede ging. amar ik wilde niet!. Ik.had wel.honger maae niet genoeg im naar benede te gaan. Toeb ze ineens begon on te kleden was ik der voor. terwijl.ze haar shirt omhoog deed schoot ik uit bed en pakte haar beed. ik verborg me mond in haar nek en begon.haar kusjes te geven. gewoon omdt ik haar daadwerkelijl gemist had!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Emptydo sep 03 2015, 17:17

Luhan:

Lennie had nu 1 van dr voeten tussen mijn rug en de bank, en de andere onder mn bovenbeen en de bank. ik glimlachte alleen maar deed voor de rest niks. liet het wel toe deze keer.

Chanyeol en ik praatte wat met elkaar. ookal hadden we elkaar vandaag nog gezien, tijdens de trainingen van afgelopen dagen, komt er neit veel van gewoon ff praten. en aangezien ik ook niet mee terug naar de dorm ging.. Opeens kwam Marlon alleen naar beneden, en liep meteen door naar de keuken.

Marlon:

toen ik mn shirt voorzichtig omhoog deed voelde ik opeens 2 armen me beet pakken rond mn middel. ik beet op mn lip, want hij zat precies rond mn hechtingen.. voorzichtig probeerde ik uit zn armen te komen, en draaide me op en gaf hem een kus op de lippen. ' easy there, heb je ook gemist, maar ben nog niet beter en ik denk dat je even moet gaan douche' zei ik tegen hem toen ik hem rook en kneep mn neus dicht. ik stak mn tong uit en liep naar beneden meteen naar de keuken. ' Luhan! heb je honger?' riep ik naar hem terwijl ik al begon met koken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 32 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 32 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: