cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptywo apr 22 2015, 22:00

Sehun:

ik keek naar kyungsoo'nou dan heeft ze ook wat te doen' glimlachte ik en hees me zelf het zwembad uit toen ze terug kwam. 'Oh kom je het neit brengen.?' ik deed net of ik erg beledigd was. Toen ik in haar buurt kwam schudde ik me harne zodat ze nat zou worden. Daarna pakte ik het drinken op en drink er uit

Lennie:

ik schudde me hoofd. Ik kom zo wel. Zei ik ne glimlachte zo goed als ik kon. Ik moest sorry zeggen tegen kris.. ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als ik zo weg zou gaan. MAar ik durfde niet. Ik stuurde Chen naar beneden. Verslagen zakte ik tegen de muur naar beneden voor Kris zijn kamer deur. Ik staarde er naar. Toen kris weer naarboven kwam durfde ik hem niet aan te kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptywo apr 22 2015, 22:05

Chen:

IK knikte "oké we wachten beneden op je." zei ik en ging terug naar beneden. Kris was een gevoelig onderwerp bij Lennie en andersom ook zo, dat wist iedereen.

Kris:

Ik ging terug naar boven en zag Lennie zitten. Ik zuchtte en opende de deur. "Kom binnen." zei ik tegen haar.

Kelsey:

Ik lachte. "Een kleine inspanning kun je toch wel doen." glimlachte ik en lachte. Ik wachte tot hij klaar was met drinken en duwde hem weer het zwembad in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptywo apr 22 2015, 22:10

Sehun:

Ik had het glas net neer gezet toen ik terug het water in viel. 'HEY!!!" zei ik en keek haar geraakt aan! JE JE! duwde me!' k klom de rand weer op en rende naar lipe naar haar toe ik pakte haar voorzichtig beet en liep achteruit naar het water toe

Lennie:
Ik pakte chens hand nog beet toen hij weg lip 'bedankt' ze ik zacht.
*zit op de grond en wacht*

Kris stond voor me en zuchte. hij zei dat ik binnen mocht komen. ik stond trillend op en liep de slaapkamer in. Ik bleef zo ver mogelijk bij Kris vandaan. Ik keek naar de grond 'Sorry..' zei ik trillend 'Sorry dat ik zei dat ik nooit om je zou geven. ik wilde dat je boos op me zou zijn.. En me zou haten zodat je gewoon door kon gaan met exo enzo als we elkaar nooit meer zouden zien.' ik bleef even stil. 'Maar.. ik denk dat dit de laatste dag is dat ik je misschien nog zie. En ik wil je vertellen.. dat die eerste dagen in het hotel.. misschien wel de beste dagen in me leven waren. ' Ik kneep in de ketting van kris die in mijn zak zat. Ik haalde adem zachtjes telde ik tot tien zodat ik niet ging huilen. hierna draaide ik me om en wilde de kamer uit lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptywo apr 22 2015, 22:16

Kris:

Ik luisterde zwijgend naar haar. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Toen ze naar buiten wilde gaan greep ik haar pols vast en draaide haar naar me toe. Ik drukte mijn lippen stevig maar passioneel op de hare en trok haar stevig tegen me aan. Ik kon geen woorden gebruiken dus moest ik het maar laten zien.

Kelsey:

Ik lachte en legde mijn benen om zijn middel en hield Sehun stevig vast. Ik lachte. "Wat ga je doen nu?" vroeg ik lachend. "Me het zwembad ingooien? want dan vlieg je mee."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptywo apr 22 2015, 22:24

LEnnie:

efteling rp - Pagina 66 Tumblr_nisz8aphas1s9tzt7o1_500

efteling rp - Pagina 66 Tumblr_nisz8aphas1s9tzt7o3_500

efteling rp - Pagina 66 Tumblr_nisz8aphas1s9tzt7o4_500

efteling rp - Pagina 66 Tumblr_nisz8aphas1s9tzt7o5_500

efteling rp - Pagina 66 Tumblr_njkxa84fQ81s6bbrro1_500

me ogen werden groter toen ik zijn lippen voelde. Ik sloot me ogen. de tranen liepen over me wang heen. niet van verdriet of iets maar van opluchting enzo, Ik legde me handen op zijn borst kast en zoende hem voorzichtig terug.

Sehun:

ik keke haar aan. Ik stond nu op de rand van het zwembad 'wat ik ben zelf toch al nat!' zei ik en lied me achterver vallen. in het water zwem ik naar bovne en kwamen de jongens als snel op haar af. 'aten we water vollybal oen!
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptywo apr 22 2015, 22:28

Kris:

Met mijn handen hield ik haar hoofd voorzichtig vast. Ik duwde haar voorzichtig tegen de muur zodat ze zeker niet meer weg kon. "Het spijt me." fluisterde ik tegen haar lippen. "Ik hou van je." Zei ik zacht en drukte haar nog steviger tegen me aan.

Kelsey:

Ik lachte en sloot mijn ogen toen we vielen. Ik greep hem stevig vast en liet pas los toen we in het water lagen en zwom naar boven. "Hmm.... spelen jullie maar." lachte ik en klom terug het zwembad uit om terug te gaan liggen op de stoel
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptywo apr 22 2015, 22:33

Sehun:

saaierd!' ik draaide me naar de rest om mee te slepen

Lennie:

kris duwde me tegen de muur. Zeker dat ik van zijn lichaam genoot. Maar ik moest naar benede. ik had beloofd met hun film te kijken. Maar Maar! dit was te fijn. Ik pakte kris zijnrug beet en zorgde dat hij niet weg kon. Na even brak ik de zoen en begon hem te knuffelen. Maar om op adem te komen.'yifan ik moet naar benede' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptywo apr 22 2015, 22:44

Kris:

Ik hield haar stevig vast. Ik kreunde toen ze zei dat ze naar beneden moest. Voorzichtig liet ik haar los. "Lennie..." begon ik. "Eerst moet ik iets weten." Ik keek haar aan. "Heb je iets met Chen?" vroeg ik zacht.

Kelsey:

"Yah! kom straks meer naar mijn kamer dan laat ik je zien hoe saai ik ben." lachte ik en keek naar hen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo apr 23 2015, 08:52

Lennie:

Ik keek kris aan. 'Jongdae is een goede vriend' Zei ik terwijl ik langs kris zijn arme probeerde te komen. 'Hij heeft me vaak vermaakt en is er al de tijd voor me geweest. Ik ben hem echt dankbaar daarvoor.' Zei ik en deze keer kon ik kris weer aankijkken in zijn mooie zachte bruine ogen. 'Yifan. Dat ik in het hotel gelogen had over dat ik je niet leul vond wil niet zeggen. dat meteen alles goed is. Ik pakte zijn zere hand beet. 'Dit is waarschijnlijk de laatste dag... dat we elkaar zien. En ik wil niet dat je weg gaat met ee kut gevoel. Dus laten we gewoon doen zoals eerst.' Ik slikte. In me achterhoofd suisde het plan om stage te gaan lopen in korea.. Maar ik.wile me zelf geen.hoop geven en kris helemaal niet. wetend wat hij al gedaan had met zijn hand. Ik wikkelde het verband van zijn hand af(Als er nog verband omheen zat. zo niet dan pak ik zijn hand beet). Ik keek naar zijn al dicht gegroeide wonden. Voorzichtig gaf ik een kusje boven de wondjes. 'Sorry hand. Yifan zal je geen pijn meer doe hoop ik'.

Sehun:

Ik leunde op de rand van.het zwembad'is dat een uitnodiging?' Ik.grijnste niet echt vanplan iets te doen. Ineens belande kai op me schouders en trok me mee naar achteren. 'Haalhet niet in dat hoofdje van je sehun!!' Lachte hij en keek naar kelsey. 'Let niet op hem we houden hem wel benende!!'. Ik kwam. bove en hapte naar adem. 'Kelsey!! Waarom kom je niet weer een.keer mee douch...' Ik kon me zin niet afmaken of me longen vulde zich weer met water. deze keer was het Suho. 'We zorgen er wel.voor dat hij niet meer douched!!!' Lachtr suho en keek naar kelsey. Haar haren vielen nu doorweekt.over haar gezicht heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo apr 23 2015, 09:06

Kris:

Ik keek hoe ze mijn hand vastnam en het verband eraf haalde. Wist ze dat ik mijn hand zo had toegetackeld na wat er tussen ons was gebeurd? Ik knikte. "Ik zal mijn best doen" antwoordde ik zacht. Ik wist niet of ik dat wel aankon, gewoon vrienden met haar zijn, nu op deze laatste dag wilde ik meer dan alleen vrienden zijn en zou het allemaal veel te snel voorbij gaan. Maar dat wilde ze niet, en dat respecteerde ik. "Ga maar naar beneden." zei ik zacht en deed een paar passen bij haar vandaan.

Kelsey:

"Yah! Dan gaat hij stinken als je hem niet meer laat douchen!" lachte ik naar Suho en zette me neer. "Trouwens ik nodigde hem uit, niet hij mij." IK glimlachte naar hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo apr 23 2015, 09:46

Lennie:

Ik bleef kris aankijken. En zag dat hij het er moeilijk mee kreeg. Maar het was beter zo. veel beter dan in het hotel! ik rende langs kris naar benede en plofte op de bank naast chen. 'heb ik iets gemist van de film' zei ik terwijl ik lekker ging zitten

sehun:

'Jah ze nodigt mij uit' ik duwde de rest weg. Blijbaak verveelde eimand zich en gooide een val naar ons' We zijn aan het game!!' ik draaide me om 'Houd je ballen bij!' iedereen lachte.. maar utieindelijk gingen we toch verder
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo apr 23 2015, 09:52

Chen:

Ik glimlachte naar haar. "Je hebt nog niets gemist hoor!" zei ik. "Luhan zet die film maar op!" grijnsde ik en keek naar het scherm dat we in de tussentijd hadden geïnstalleerd. De film die Tao had gekozen begon. Het ging vast weer zoiets stoms zijn. Tao had weer gekozen voor een liefdesverhaal.

Kelsey:

IK ging weer zonnen terwijl ik naar de jongens keek. Na een tijdje begon het donker te worden. IK ston dop en liep naar mijn kamer. IK kleedde me om en ging toen naar de keuken waar ik een maaltijd bereiden voor de jongens. Ik liep terug naar buiten. "HEy daar knapperds, als jullie honger hebben kunnen jullie komen eten!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo apr 23 2015, 10:03

Lennie:

De film begon.. het was een romance.... een fucking romance... Ik zuchte maar lachte door. het was de longest ride.. Meer een drama romance.. halverwegen moest ik me echt inhouden niet te gaan huilen. Ik haatte romances en drama...

leden:

we hadden niet door dat kelsey verdween. we waren watervollybal aan eht doen met onze ''magische powers' ineens hoorde we Kelsey haar stem. Dat wanneer we honger hadden dat we konden eten. we keken elkaar aan 'zeker dat we komen eten''We sprongen uit bad. Sehun liep doorweekt het huis in. Suho niet die droogde zich eerst af. daarna liep hij ook naar binnen. Kai bleef eerst even drogen waarna hij naar binnen liep hij wreef over kelsey hoofd. 'bedankt voor het eten!!'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo apr 23 2015, 10:07

Chen:

Ik vond de film maar niks. Tao zat te huilen en ik vroeg me af wat dit met Luhan's gevoelens deed. Ik stond op.. "Ik ga eten maken." fluisterde ik naar Lennie en trok me terug in de keuken.

Kelsey:

Ik glimlachte naar Kai. "graag gedaan." daarna gooide ik een handdoek naar Sehun. "Yah! droog je eerst af voor je aan tafel komt. Je maakt alles nat!" Ik ging zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo apr 23 2015, 10:41

Lennie:

Na even ging Chen weg. Ik had ook geen zin meer en schoot achter hem aa nde keuken in. "Laat me mee koken' glimlachte ik,

Luhan:

efteling rp - Pagina 66 Tumblr_my1x3cH2hu1s0gve6o2_r1_250 FUCK IM MANLY AND NOT CRYING!.... urrgh!

Sehun:

I{k kreeg een handdoek naar me hoofd gegooit. het viel op me hoofd. Langzaam lied ik hem naar benede glijden en keek Kelsey beledigd aan. 'alrijgt umma!' zei ik en droogde me haren. daarna ging ik zitten en begon te eten.

efteling rp - Pagina 66 Tumblr_nj7zj9M6yw1u5oifvo1_250

Kai:

Suho:

efteling rp - Pagina 66 Tumblr_n8uk6wu2ev1terk94o2_250

Lay:

xiumin:
efteling rp - Pagina 66 Tumblr_n5zwu3CNh21rhfpefo3_250

Dyo:
efteling rp - Pagina 66 Tumblr_mzw4ikbNSC1scc5wto3_r2_250
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 66 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: