cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 18:34

Kris:

Het busje was zo krap dat Lennie bijna op mijn schoot kwam te zitten. IK kon niet anders als blozen. Zeker toen ze mijn shirt vastgreep. Het was heel lang geleden dat we nog zo dichtbij elkaar waren geweest. Maar het was maar voor een paar seconden. "NEE wacht!" Riep ze uit en sprong recht en mij met zich meetrok. Ze wrong haarzelf uit de bus en ik sprong nog rechter om haar tegen te houden maar de mannen hielden me tegen zodat ik niet achter haar aan kon gaan en duwde me terug op mijn stoel. De bus vertrok. Zonder Lennie.

Chen:

Het was veel te krap in het busje. Maar de rit zou toch niet te lang duren toch? Lennie zat naast me en daarnaast zat Kris. Aan mijn andere kant zat één van de mannen. Toen Lennie opsprong en en zich een weg baande uit de bus wilde ik haar achterna gaan net als Kris, maar ook net als Kris werd ik tegen gehouden.

BAekhyun:

Opgewonden zat ik naast Chanyeol te praten over de dingen die we nu terug zouden kunnen doen, nu we weer vrij waren. De bus stond op het punt te vertrekken en de laatste keer dat ik zo enthousiast was geweest was geleden van onze zorgenloze tijd in het pretpark. Ineens hoorde ik Lennie roepen en ik keek op. Ik zag hoe ze terug naar buiten ging en sprong recht voor zover dat kon. "HEY WACHT!" riep ik. "ZIJ MOET OOK MEE." Maar niemand luisterde en we vertrokken.

Kelsey:

Ik leunde achterover en sloot mijn ogen. Slecht idee. Ik opende ze weer. Ik voelde me onrustig zonder Luhan. Over een paar uur ben ik weer thuis. Over een paar uur ben ik weer thuis. Dat was de zin die ik in mijn hoofd bleef herhalen. Maar ik werd er alleen onrustiger van. De bus stopte en ik keek naar buiten. Ik was niet thuis, dit was geen politie kantoor en er stond ons niemand op te wachten. We werden naar buiten geleid. Ik keek naar de grote villa voor ons en mijn mond zakte open. Ze duwden ons naar binnen. Het huis voelde fris aan. Het was dan ook super warm in het busje geweest en buiten ook. "Dit is jullie nieuwe verblijfplaats." Zei een van de mannen en de deur viel achter hem dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 19:21

Lennie:

ik bleef achter en zag de busjes vertrekken. Ik bekeek de au'to's waarom stond er niks op van politie of FBI of hulp dienst? er ging veel door me hoofd heen. Toen ik terug rende het hotel in besefde ik het ineens.. Het logo op hun schouders vna de manenn was het logo van het hotel... Ze stonden op de achtergrond van de computers. en laptop.. We waren niet gered! dit was deel twee! ik rende naar binnen toe en pakte de knuffel. ik keek rond het hotel. Ik zag een paar scharen mee deze stopte ik in me zakken ver in mijn het grote vest. Ik zocht meer, maar na even werd alles zwart voor me ogen. k werd wakker in een kamer met een vierbedden. Ik hoorde duidelijk chens stem. 'Shit!' ik rende de kamer uit en keek de jongens aan. 'jongens! We zijn niet vrij.. de mensen horen bij het hotel.!!!' ik keek de groep aan. 'waar zij nde anderne? waar is kelsey?'

Luhan:

we kwam aan in een huis. 'Kelsey' ik keek rond maar zag niks. we waren met zun vieren ik keek de jongens aan . 'wat is dit? waar is onze manager?"

Kai:

Ik was zo verbaast toen we niet naar het officiel hotel waren gebracht. onze manager was er niet... of toen.. de andere deel van de groep niet naar binnen werd gebracht 'waar zijn we?' wat moetne we doen!'

Suho:

ik keek rond en wist nie twat er gebeuerd was. 'okey okey! aandacht' zei ik en keek rond de manne waren al weer verdwenen 'ik denk dat we hier nog 1 dag zitten zodat ze onze familie en zo kunnen verwittigen dus laten we van deze dag genieten!
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 19:30

Kris:

Ik keek rond. "Waar zijn de andere?" Ik zuchtte en liet me in de zetel vallen die extreem goed zat. "Misschien komt onze manager ons hier wel halen, laten we gewoon wachten" Stelde ik voor.

BAekhyun:

"Het ziet er hier in ieder geval veel beter uit als dat creepy hotel." Glimlachte ik en knikte. "Kom laten we gaan rondkijken." Stelde ik voor.

Kelsey:

Ik ging in de zetel zitten. "Niet voor het een of ander Suho." Zei ik "Maar waarom mag ik dan niet naar huis? Ik heb geen familie die ze moeten verwittigen." Ik keek rond. "Maar goed. IK KIES DE EERSTE KAMER UIT!" riep ik en rende de trap op. Dus niet. Op elke deur stond een naam geplakt. Ik ging de deur met mijn naam op binnen en glimlachte. Zo'n prachtige kamer. Ik trok een kast open en die hing vol met kleren. Ik knikte. Hier kan ik wel aan wennen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 19:42

Lennie:

ik bleef in de gang staan. De jongens waren gezellig bezig en hadden mijn vraag genegeerd. Ik stapte achteruit. terug d gang in. Ik draaide me om en pakte me spullen. ik keek of de deur open was en stapte naar buiten. ik liep naar het hek... maar de ze was dicht.. Ik draaide me om naar het gebouw toe. Ik zag dat het netjes in tweeën gedeeld. Ik liep terug. Ik kon zeker niet weg hier en zat weer opgesloten. de deur was dicht gevallen en kreeg hem van buiten niet open. Ik twijfelde... en belde aan.

Luhan:

ik keek ze aan 'yeah das waar! laat onze de kamer uit zoeken!' zei ik blij en liep de kamers af. Ik had baekhyun en chanyoel mee getrokken.


Kai:

'Hey! ik wil ook kiezen!; zei ik maar kwam er snel achter dat de kamers namen hadden. Ik kelsey aan 'het is hier zeker groot!' zei ik nog voor dat ze de kamer in stapte. ik keek er naar. Kelsey kamer zat tussen die vna mij en sehun in. en tegen over die van suho.

suho:

ik ging zitten en keek rond. 'kyungsoo bekijk de keuken is' zei ik en glimlache. Ik dach na over wat kelsey verteld had. ze had gelijk.. ze hoefde niet op iemand te wachten en kon gewoon naar huis gaan.

sehun:

bitch im fablouse!

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 19:47

Kris:

Ik liet de jongens gaan en keek op toen ik de deurbel hoorde. Ik opende de deur en keek naar Lennie. "Ik weet niet waar de andere zijn of waar Kelsey, het ziet ernaar uit dat ze ons hebben opgesplitst." Zei ik en deed een stap opzij zodat ze binnen kon.

BAekhyun:

Ik rende naar boven en zag dat er namen op de deuren stonden. Bij mijn naam stopte ik en ging naar binnen. Ik keek rond met grote ogen.

Kelsey:

Ik ging weer naar buiten en begon alle namen op de deuren te lezen. Geen Luhan, Geen Lennie. Ik liep naar Suho en keek hem bang aan. "Suho....Luhan is er niet, Lennie is er niet....wat moeten we nu doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 20:04

Lennie:

ik stapte naar binnen toe. Ik beet op me lip en durfde kris niet aan te kijken. Of naar hem te luisteren. ik trilde toen ik langs hem liep. Ik lied me hand in me broek glijden en pakte iest beet dat er in zat. Snel liep ik door. naar binnen toe. Ik keek rond en toen naar de jongens 'IM BACK' zei ik en begon te glimlachen 'Blijkbaar komen we niet oz snel van elkaar af!' ik probeerde te glimlachen en bleef met me rug naar kris staan.

Suho:

ik keek op toen kelsey terug kwam. 'misschien wachten die in een andere huis?'zei ik en dacht na 'waarschijnlijk werd het anders te druk?'.

Kai

ik rende door de gangne 'OMG MJN KAMER IS ZO MOOI! ik heb spiegels om te dansen boxe, vette kleding! dit is gewoon perfect!' gilde ik blij en sprong naast kelsey. uit blijdschap gaf ik haar een knuffel
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 20:10

Kris:

Ik zuchtte en liep achter haar aan naar binnen. Ze negeerde me dus. Ik liep de trappen op naar boven en ging mijn kamer in. IK sloeg de deur achter me dicht en legde me neer op mijn bed.
Hoe lang ging dit nog duren? Hoe lang moest ik dit nog verdragen?

Chen:

IK sprong op en glimlachte. "JE bent er !" zei ik blij en nam haar hand vast. "Dit moet je zien." Ik trok haar mee naar boven en liet haar haar kamer zien.

Kelsey:

Ik knikte droevig. Ik keek op naar Kai en glimlachte even. "Dat is geweldig." zei ik zacht en ging naast Suho zitten. Ik zou Luhan nooit meer zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 20:34

Lennie:

ik leip achter chen aan en deed net of ik blij was. MAar de kamer die ik in liep was geweldig. Tekenstpullen. Galaxy styl dekens. Vol met knuffels. computers. Game dingen. HET WAS GEWELDIG. 'dit is zo mooi!!' zei ik en deed de kasten op. het stond vol met muziek albums en de andere met kleding. 'mag ik hier langer blijven!' zei ik en keek rond. I khad alles maar toch voelde ik me leeg. ik keek chen aan 'jongdae? hoe gaat het hierna?' vroeg ik en keek hem aan 'gaan jullie echt terug naar korea?' ik keek hem aan en ging op het bed zitten 'kan ik geen stage lopen bij SM ent? ik doe een AAV opleiding en misschien kan ik daar stage lopen'

Suho:

Ik keek kelsey aan en legde me hand op haar schoot. 'Het komt wel goed. we hebben zo veel meegemaakt en dankzij jou zijn we nog allemaal compleet. Als we de manager zien proberen we iets te regelen dat luhan en jij nog samen kunnen zijn' zei ik en keek haar aan. 'het kom wel goed. We zijn het dat bezeten hotel' Ik keke naar dyo 'en is de kueken mooi?

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 20:41

Chen:

Ik glimlachte toen ik haar gezicht zag. Ik was blij om haar zo te kunnen zien. Ik ging naast haar zitten. "We moeten wel....we kunnen onmogelijk hier blijven met ons werk." Ik keek haar aan. "Maar dat is wel een goed idee, als je wilt help ik je wel met iets te vinden." beloofde ik.

Kelsey:

Ik haalde mijn schouders op. "Dat hoeft niet." antwoordde ik. "Ik had gewoon gehoopt afscheid van hem te kunnen nemen." Ik glimlachte even. "En ik heb eigenlijk helemaal niets gedaan." Ik keek naar DO. Die net uit de keuken kwam.

Kyungso:

"We hebben een buitenzwembad!" grijnsde hij. "Je kunt het zien vanuit de keuken, die ook geweldig is btw" grijnsde ik terwijl ik als eerste terug in de keuken verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 20:59

Lennie:

'agh het zijn maar hersens spingsel. En wilde toch altijd al een stage doen in het buitenland.' Ik keek chen aan en glimlachte. Ineens hoorde ik iemand gillen dat we een beamer hadden en en allround sound boxe en ze maar meteen een film op zette! Ik keek Chen aan! 'KOM FILM KIJKEN!'

Luhan:
Ik keek rond. ik drukte op wat knopjes en lachte breed.' OMG WE HEBBEN EEN BEAMER'roep ik. Ik trok de kast open en zag zo veel leuke films. 'JONGENS FILM AVONDJE!!!'

Suho:

'hm zwembad ik heb eigenlijk best wel zin om te zwemmen! zei ik en stond op

kai:

ik vlogo ook overeind! jah doen! ik zet de muziek wel op!!

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 21:23

Chen:

"Yeah!" glimlachte ik en liep naar de keuken en nam wat snacks en drinken mee.

Kelsey:

Ik glimlachte en liep naar boven en trok een bikini aan omdat het zo warm was en liep naar beneden om te gaan zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 21:31

Lennie:

ik liep langzaam en stopte toen Chen naar de keuken ging. I kdraaide me om en liep naar kris zijn duer. Ik bleef voor zijn deur staan. Maar ik kreeg de moed niet op aan te kloppen of binnen te lopen. Ik beet op me lip. die in de tussenttijd aardig kapt zou zijn door al het gebijt. Ik pakte het dingetje uit mijn broekzak. Het was de ketting die kris mij gegeven had op de tweede dag. Ik kneep er in en keek naar de deur.

Suho:

ik had me kamer ook opgezocht envond zwem kleding. Met me handdoek en al liep ik naar benende toe ik legde het op een stoel en keek hoe kelseu aan kwam lopen. 'Zieter goed uit!' grapte ik.

Sehun:

'that body' zei ik toen Kelsey langs kwam lopen. Ik lied me zelf in het water geleiden ne keek toe. 'OH AAH het s kouder dan je denkt!'piepte ik

Kai:

ik gooide de muziek aan en kwam naar bneende. Ik rende over de duikplank het zwembad in met een grote plons 'aah jaah! het is koud
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 21:39

Kris;

Ik kreeg honger en stond op ik opende de deur en keek naar Lennie die er rechtvoorstond. Ik keek haar verbaasd aan en schraapte mijn keel. "Is er iets?" vroeg ik haar.

Kelsey:

Ik lachte naar Sehun en Suho en legde me neer op een stoel. Ik blijf wel buiten het water om naar de jongens te kunnen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 21:46

Kai/sehun/suho/ rest:

we klootte on het water. Af en toe gooide we water naar kelsey toe. Na even kreeg sehun dorst hij zwom naar de rand 'hey kelsey kan je wat drinken halen'ik keek haar aan en wenkte naar de deur. Daarna stak ik me tong naar der uit

Lennie:

ik wilde kloppen toen de deur open ging. Met me vuist op borst hoogde van kris. Stond ik stokstijf... de deur was open en daar stond kris. Ik leid me hand zakken en draaide me om. Ik lie me hoofd zakken en stopte de ketting onmiddelijk terug in me zak. 'hm.. we gaan film kijken' zei ik snel me stem trilde. Ik draaide me naar de kamer toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptywo apr 22 2015, 21:54

Kris:

IK knikte en liep langs haar door naar beneden. Ik liep de keuken in en nam iets te drinken. Ik zuchtte en kon wel weer ergens tegen slaan. Moest ik mee gaan kijken? Ik schudde mijn hoofd. Nam iets te eten en te drinken en trok me weer terug in mijn kamer.

Chen:

"Lennie?" vroeg ik zacht toen ik haar weer vond voor Kris' kamer. "Kom je mee kijken?" vroeg ik en schonk haar een glimlach.

Kelsey:

"Ligt er niet genoeg water in het zwembad om te drinken?" grijnsde ik en liep naar binnen. Ik nam meteen drinken mee voor alle jongens. "Kom maar halen." grijnsde ik.

Kyungsoo;

Ik keek naar Sehun. "Waarom laat je haar drinken voor je halen?" vroeg ik aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 65 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: