cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 when Is this over?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 7 Emptydo maa 13 2014, 11:24

when Is this over? - Pagina 7 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bos

*rent met Evy richting mellodey*
___________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bos
'tao!! maak meer licht! of vu...!'  zei Frenn... 'Zwijg jij fool' gromde ik. Maar ik beselfde wat ze zei best slim was. Ongezien Liet ik de bladeren boven ons open gaan. Het ging niet zo snel aangezien ik nog steeds buiten adem ben
'dus jij bent met boompjes aan het spelen? kleine draak?' zei de vampier. 'Nee IK BEN de natuur' Siste ik naar hem. Mijn tong was lang en dun geworden. Bijna een slangen tong.  Mijn houd werd langzaam weer dik net zoals in de bib. De jongen lachte gemeen naar Jay, Ik zag het en ik word nog bozer. De vampier wende zich weer naar mij toe 'het is dat ik me moet inhouden maar anders hat ik je in de bibliotheek al af gemaakt. hahah tao.'

'Dat lukt je nooit, Laat Frenn los en fucos je op mij dan' zei ik en Pakte zijn mes af. Mijn bek vormde langzaam riching de bek van een Draak. Uit me rug staken puntige doornes. mijn tong sliste en mijn handen waren klauwen geworden
__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

De boom achter me had me vastgegrepen. Ik begon nog harder te gillen. de draaden schoten alle kanten op 'Laat Frenn loss' gilde ik mijn ogen stonden geschrokken en bang

_____________________________________________________________________________
___
when Is this over? - Pagina 7 I3r7

Daniel-  Weerwolf -bos

Gelukkig pakte Juki mijn poot beed. Ik begon te lachen en als wolven konde blozen had ik nu roze haartjes gehad rond mijn snuit. Ze keek een beetje angstig uit haar ogen. En snel daarna pakte ze met bijde handne mijn poot beed. Ik Zette mijn nagels van mijn achterpoot in de tak en trok haar omhoog.  Ze klom naast me op de tak. Ik sprong lenig op een tak net iets hoger en verdween in een gat in de boom. De boom was zo groot en oud dat hij hol van binnen  was.

binnen in de boom was een soort mini kamer gemaakt van hout. Er lagen 2 kussen op de grond. Op de muur hing een foto van twee jonge kinderen. Eentje leek op Jason en eentje op Daniel. tegen de muur was een kleine trap gemaakt.
Met mijn klauwen klom ik omhoog. Zo kwam ik boven in de boom en ging daar op de takken zitten. Vanuit hier kon je mooi over het bos heen kijken. Ik ging zitten en zag de school. 'awoooeh' Ik keek terug de boom in en hoopte dat Juki ook omhoog kwam

_________________________________________________________
when Is this over? - Pagina 7 Jzgw

Jason- mens- bos

Ze stak haar tond uit en likte over mijn lippen heen. Ze lacht lief en speels. 'Oh gaan we katje spelen.' Ik drukte mijn lichaam tegen die van haar aan. Zodat ze niet kon bewegen. En zette mijn mond in haar nek vel en beet speels in haar nek. Daarna likte ik lang haar hek omhoog richting het oor. Ik deed net of mijn ademhaling zwaarder was geworden. Nog steeds hield ik haar stevig vast. ''Ik loop niet het rizico om gebeten te worden door jouw''.



Laatst aangepast door Evilian op do maa 13 2014, 12:11; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 7 Emptydo maa 13 2014, 11:47

when Is this over? - Pagina 7 Mcyr0l
yuko - leraar vampier
ik leg twee vingers op mijn voorhoofd en doe mijn ogen dicht. 'oxea... in je borstzag zit een ketting. aan die ketting zit een medaljon. deze medaljon kan draken rustiger maken op zoon manier dat ze minder snel veranderen. ik wil dat je deze bij tao om doed voordat het uit de hand loopt.' ik laat mijn voorhooft weer los.

when Is this over? - Pagina 7 96up
Gyro, Oxea, Huna
oxea: ik ren door het bos heen hier en daar vond ik een groepje waar ik tegen vocht. sommige verdedigde zigzelf als een echte groep en andere waren totaal op zigzelf. ik ren sneller door het bos heen. mijn hooft begind pijn te doen en ik stop met rennen. ik hef mijn hooft naar de open lucht toe. ik krijg een sterk sinjaal door van Yuko die mij iets vertelde. ik open het knoopje van mijn borstzak en haal daar een ketting uit. aan de ketting zit een paarse draake schub die omringt is door een glase bol. 'prachtig.' ik stop de ketting weer terug in mijn borstvak. ik leg 2 vingers tegen mijn voorhooft aan.

voor me zie ik een kaart op een plato liggen deze lijkt op een plategrond van het bos. het is geen gewone kaart. nee, de kaart is 3d weergeven. de omgeving is blauw en misstig. de grond lijkt niet meer op ene grond maar op een doorzichtegen glas plaat met daaronder blauwe leegde. aan tavel zie ik huna. op de kaart zie ik allemaal rode bomen waarme huna contakt mee heeft gemaakt. gyro staat met zijn rug naar mij toe en draait zig om. 'tao is lekker opgevokt hehehe' zei gyro terwijl hij breed grijnst. 'ik kom naar je toe maak hem niet nog bozer gyro anders kilt hij jouw dadelijk nog. en je weet een half dode kan niet weer levend worden nadat hij sterft.' zei ik met een droge en gemene blik. ik leg een hand boven de kaart vlak daarna komt er een donkerblauw lijntje door het bos heen die waarschijnlijk de juiste pat laat zien naar gyro toe.

Gyro: ik zie dat tao langzamerhand in een draak verandert. ik spring schrikkent 2 meter naar achteren toe vervolgens maak ik een aantal ratslagen naar achter toe. 'je kunt beter naar de dochter van het schoolhoofd luisteren.' zeg ik met een grijns. ik pakt uit mijn wapendoosje 5 sterren voor in elke hand.ik kruis mijn armen voor mij en wacht totdat tao weer beweegt.

Huna:
over de schouder van anne zie ik een jonge staan de andere noemmen hem denny. maar wij kennen hem als de joker van de school. hij laad een schoppe koning sweven. terwijl hij een stap achteruit zette. hij kijkt met een serieuse blik ringting mijn kant op. hij roept en of andere zin op: 'schoppe koning! zuig alle waterstoffen uit die boom! alstublieft....' de boom waar ik in zit begon vreemt te bubbelen. waterbelletjes zoals je die altijd in bad zag als je teveel sop gebruiktje sweven rond de boom en voor mijn gezicht. mijn gezicht begind te trekken en mijn lichaam voelt alsof het in elkaar word geperst. ik zie dat het water langzamerhand naar voren toe beweegt de boomschors word grauw van kleur en bladert af. het houd splintert een beetje. ''fuk dit gaat fout'' denk ik. mijn hooft duw ik nog meer naar voren toe met mijn handen probeer ik de rest van mijn lichaam uit de boom te persen. ik val half uit de boom maar blijf nog net op bijden voeten staan. 'puuh dat was net op tijd' zeg ik opgelucht. met een grote snelheid spring ik achteruit. eerst kom ik nog even op de grond terecht maar vlag daarna maak ik weer een hoge onmogleijk sprong omhoog en beland boven op een tak van een hele oude boom waar geen blad meer aan zit. van uit hier kon ik ze goed bestuderen.

when Is this over? - Pagina 7 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
*hijg hijg* xiumin hoever is het nog denk je?

when Is this over? - Pagina 7 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
gyro laat mij los en springt naar achteren toe. ik ren naar een vijlige plek toe. jay deed ook heel eng en tao was door gedraait. wat moet ik doen? in me eentje naar de uitgang zoekken? ik hou mijn bijden handen onder me gezicht. een beetje bangig kijk ik naar jay en de rest er omheen. ik weet niet wat jay gaat toen zodra ik bij hem ben of sta dadelijk ziet hij het verschil niet tussen mij of die vampier. ik bijd zachtjes op mijn onderlip

when Is this over? - Pagina 7 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos- pat
ik kruip achter Daniel aan. we komen in een soort van boomhut terecht. het leek net alsof er 2 kleine jongetjes iedere dag hier zich gingen verstoppen voor hun moeder of vader. ik kijk rond en zag wat krabbeltjes die op tekeningen moesten lijken. 'daniel, jason blijft wel erg lang weg vind je niet?' ik trek mijn kleren goed en stop mijn toverstokje netjes terug in zijn hoes. ''wat voor plek is dit?'' ik kijk rond in de kamer met grote ogen.

when Is this over? - Pagina 7 7tuu
Denny Serko - tovenaar - bos
eon leunt op mij en houd een kaart voor mijn ogen. ik kijk naar de kaart en zie dat het mijn schoppe koning is. onder de logo van de schoppe K staat een blauw golfje. het lijkt wel op een watergolfje. ''he? zit er nouw een element in mijn kaart?'' ik kijk eon verbaast aan. ik rits de kaart uit zijn handen 'dat maak ik zelf wel uit wat ik ga gebruiken.' zeg ik een beetje boos. ik laad de schoppe koning sweven. terwijl ik een stap achteruit zet. ik kijk met een serieuse blik naar anne. 'schoppe koning! zuig alle waterstoffen uit die boom! alstublieft....' het de boom begind te bubbelen. het water komt langzamerhand naar voren toe en de boom droogt uit. het houd splintert een beetje. ik zie dat de jongen met bruin haar en groene ogen uit de boom komt zetten 'puuh dat was net op tijd' hoor ik hem zeggen. de jongen springt achteruit. en beland boven op een tak van een hele oude boom waar geen blad meer aan zat.

ik print naar anne toe en grijp haar hand beed. 'bomen bijten niet anne alleen vampieren.' zei ik droog. ik trek haar naar me toe maar ze botst een beetje hart tegen mijn borstkas aan met haar lichaam.

when Is this over? - Pagina 7 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
de jongen drukt zijn lichaam meer tegen die van mij aan. ik zat nu letterlijk vast tussen ene boom en een mens. ik beet hevig op mijn lip toen ik voelde dat hij zachtjes in mijn nek beet. met een hand duwde ik zijn hoofd van mijn nek vandaan. 'en jij mij ook niet.' zeg ik vervelend. 'je bent mijn type niet helemaal.' zeg ik genand maar flirterig.


Laatst aangepast door mellodey op ma maa 17 2014, 11:30; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 7 Emptydo maa 13 2014, 12:11

when Is this over? - Pagina 7 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bos

'Ik weet het niet evy' Zei ik terwijl we door rende.' Houd je het niet meer vol'? vroeg ik lief. 'Je mag weer op me rug als je wilt'
____________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bos

'ik ben de natuur' sliste ik.  'je kunt beter naar de dochter van het schoolhoofd luisteren.' zeg de vampier met een grijns. Ik begon te lache en draaide met me ogen. Rond ons heen begon een lichte tornado te vormen van bladeren en takken. 'Kijk is naar boven Little vampire' Zei ik sissent. de bomen en bladeren hadden plek gemaakt voor het licht van de zon die langzaam de hele plek belichte.
_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 Jzgw

Jason- mens- bos

je bent mijn type niet helemaal.' zeg ze genand maar flirterig. Ik haalde me hoofd terug. ' Mooi zo, had ik ook niet gehoopt. Ik haat vampieren en andere magische wezens.' Ik stopte naar achteren. In de tussen tijd dat ik haar gebeten had ne ik met de hand die tegen de boom gedrukt had. Had ik het water uit de boom getrokken en hiermee met meisje vast gezet. 'Ow kijk zelfs de boom haat je.' Zei ik en draaide me om en rende weg.

_____________________________________________________________________________
___
when Is this over? - Pagina 7 I3r7

Daniel-  Weerwolf -bos

Ik keek via de trap terug naar benede. 'daniel, jason blijft wel erg lang weg vind je niet? vroeg Juki. Ik wilde terug praten maar natuulijk klonk dat als wolven geblaf. Ik hield al snel mijn bek dicht. Ik sprong weer langs de trap naar beneden. Het was heel krap waardoor ik bijna op Juki sprong. Ik stapte snel naar achtere en knalde met mijn kont tegen de muur. Daar ging ik netjes liggen met mijn kop naar buiten.''Ik zou het je graag vertellen Juki, MAar je verstaat me toch niet''

_____________________________________________________________________
when Is this over? - Pagina 7 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

'OWh, Jij arrogant kut Joker' gromde ik toen denny de kaart uit me handen grits.. ''Een dankje had er niet vanaf kunt eh'' Ik sloeg mijn arme overelkaar. En keek naar Denny. Ik volgde zijn handelingen zorgvuldig.

Ik zag hoe huna uit de boom strong. En richting een dode boom sprong daar belande hij op een tak. 'Nu is het mijn buurt' zei ik met een grim op mijn gezicht. Ik zette voor 2 sec de tijd stil en ging wachter de tak zitte waar huna zat. Ik legt mijn hand op zijn schouders en fluisterde 'Hyung~!' Zo noemde ik Huna vroeger toen ik nog leefde onder de naam Taio, Het staat voor grote broer.

Ik keek over zijn leunde naar links toe en liet zijn schouders los. ' Bye huna..' Zei op de zelfde manier als toen ik voor het laatst afscheit van hem genomen had. Ik haalde mijn vuist naar achtere en sloeg hem op zijn gezicht. Dit ging zo snel omdat ik de tijd voor een paar seconders versnelt had. Hierdoor had je bijna geen mogelijkheid had om terug te reageren. Of de vuist te blokeren
_________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 V9nl

Anne- Shifter- poort

Mijn ogen werden groter. De boom achtere me veranderde naar een jongen. nadat Denny al het water uit de boom had gezogen. Waarom veranderd die boom in een jongen. Mijn ogen werden nog groter en ik begon te trillen. Denny rende snel naar me toe 'bomen bijten niet anne alleen vampieren.'  zei hij. Ik keek om. 'Was dat een vampier dan?' Mijn onderlip begon te trillen.  Hij trokme naar hem waardoor ik hard tegen zin borstkast aan. Het voelde warm en vertrouwd aan. Mijn ogen werden rood. Ik sloeg mijn arme rond zijn heupen en drukte mijn gezicht in zijn borstkas. Ik begon te snikken.

_______________________________________________________________________
when Is this over? - Pagina 7 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

Ik zakte in mekaar en hoorde ergens op de achtergrond iemand heel hard Jay roepen. Ik keek op en besefde dat de wereld waar ik me nu in bevond niet de echte wereld was. Langzaam schoten de grootste draden weer terug op zijn plek. sommige zaten nog niet geheel goed omdat ik niet kon conceteren Ik zakte door mijn knieen en hield me hand voor me ogen. Zo breef ik zitten en zette al mijn gevoelens weer uit.
__________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 7 Emptydo maa 20 2014, 22:40

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

when Is this over? - Pagina 7 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
De boom waar ik tegen aan leun greep mij vast. 'wie haat mij nou niet? iedereen wilt dat ik dood ga. dus... waarom kil jij me niet? dan ben ik er in een keer vanaf.' zeg ik met een sneu stemmetje. verlegen hou ik een gesloten hand voor mijn mond. ik kijk hem aan met met ogen die leegte uitstralen. maar niet alleen leegte ook pijn.

when Is this over? - Pagina 7 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
'grh natuurlijk hoe ik het wel voel wat denk je niet ik ben geen klein kind meer.' met opgeheven hooft probeer ik xiumin in te halen.

when Is this over? - Pagina 7 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos- pat
Daniel gromde en blaf tegen mij maar al snel hield hij zijn mond. ik ga met een plof op de grond zitten met mijn armen over elkaar heen. 'zo hier zitten bereiken we niets mee we moeten hier weg en de uitgang vinden van het bos...'

when Is this over? - Pagina 7 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
jay steekt zijn touwtjes weer door de gaatjes heen. sommige blijven nog los hangen. we moeten hier weg voordat het donker word. ik ren op een vrouwlijke manier naar jay toe en grijp hem vast. ik ben sterk dus ik tilde hem half op. met jay in mijn armen ren ik verder het bos weer in. ik buk onder de takken door en spring over kuilen heen. mijn ogen prikken en er rold langsaam een traan over me wang heen. ''broer...'' het word steets donkerder. ik zie niet zo goed meer waar ik loop. mijn voed blijft haken onder een boom wortel ik struikel en val met jay op de grond. mijn knie schaaf ik over iets heen terwijl ik pijnlijk boven op jay terecht kom.
ik lig op zijn borstkast stil en mijn hand knijpt in zijn kleren. die ik dicht tegen me gezicht aan hou.
(ze vergeet tao ene beetje Razz)

when Is this over? - Pagina 7 7tuu
Denny Serko - tovenaar - bos
eon rent naar de vampier toe 'Eon laat hem maar gaan. we hebben hem niet meer nodig en hij valt ons ook niet meer aan.' zeg ik streng tegen eon. eon komt weer naar beneden. ik hou anne stevig vast. het voelt net alsof ze aan het huilen is?

haar handen zitten op mijn huipen en dat voelt best wel raar. 'anne ik weet dat ik knap ben maar daarom hoef je toch nog niet om mijn schoonheid te huilen?' ik omarm haar stevig en leg mijn handen op haar kont. ik knijp zagjes in haar billen. ik geef toe ik moet eigenlijk wel een beetje blozen van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 7 Emptyvr maa 21 2014, 12:57

when Is this over? - Pagina 7 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bos

'grh natuurlijk hoe ik het wel voel wat denk je niet ik ben geen klein kind meer.' zei ze met opgeheven hoofd. Ik moest lachen. ''Zo is ze best wel schattig'' Ik rende door iets zachter zodat ze voor me kon rennen. We kwamen aan bij de boom waar Mellodey wast stond.

'Hey meid heb je hulp nodig' Vroeg ik aan Mellodey.
____________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bos


_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 Jzgw

Jason- mens- bos

'wie haat mij nou niet? iedereen wilt dat ik dood ga. dus... waarom kil jij me niet? dan ben ik er in een keer vanaf.' zei ze met een sneu stemmetje. Ik keek haar aan 'Nee, Want dat zou te makkelijk zijn.' Ik keek haar gemeen aan. Ik vond het wel sneu voor haar. Maar ik kon der niet helpen of iets. Ik moest voor Daniel en Juki zorgen dat ze veilig uit het bos kwamen.  Ze keek me echt dramatisch aan. Ik voelde hoe mijn hart brak. Normaal zou ik helpen.. Vervelend zijn engele hart. Ik draaide me om en rende weg.

Toen ik bij de oude boom aangekomen was klom ik omhoog. Ik zag hoe Daniel op de grond lag en juki in de boom stond.
Ik keek naar daniel. 'Nee jongen ik heb geen kleding voor je. Dus je kan nog niet terug verandere' Daniel gromde terug. 'Maar dit komt makkelijk uit' Ik pakte een pijl en boog die ergens verstopt zat. daarna nam ik een stukje doek uit mijn zak. Een sterke geur versprijde zich

'Hier Daniel ruik je moet zo de uitgang zoeken.' Ik hield het doekje voor zijn snuit.

Ik keek naar Juki. Kan jij met een pijl en boog schieten? vroeg ik aan haar
_____________________________________________________________________________
___
when Is this over? - Pagina 7 I3r7

Daniel-  Weerwolf -bos

Eindelijk daar was Jason. zijn armen waren verwond. Ik wilde vragen of het ging maar ik kon alleen maar blaffen. Jason zei dingen tegen me en ik nergeerde hem. ''Natuurlijk heb je geen extra kleding bij.'' dacht ik boos. Uit het niets werd een een doek tegen mijn snuit geduwt. ''natuurlijk deze wolven snuit moet de uitgang vinden'' Ik snulfde er aan en wachte tot de pijl weggeschoten werd.

_____________________________________________________________________
when Is this over? - Pagina 7 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

_________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 V9nl

Anne- Shifter- poort

Voelde hoe Denny in mijn kont kneep. Meteen stopte ik met huilen. Ik duwde hem grof weg. 'Wat denk jij wel neit dat je bent. Eon is wel de gene die mij gered heeft... En niet jij met je kaartjes. Ik lijk misschien slap. Maar als ik niet bang ben kan ik alles goed analyseren.' Gromde ik naar hem en droogde me ogen. Ze waren nog steeds rood. Maar door het gedrag van Denny was ik ook best wel boos.

Ik draaide me om en rende naar Eon toe. Ik boog voor hem 'Dank je wel Eon. Ik weet niet hoe je het gedaan hebt. En hoe je denny ineens weer terug hebt kunnen halen. Maar bedenkt'



_______________________________________________________________________
when Is this over? - Pagina 7 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

ik word door het bos heen getrokken door frenn. ik wist niet goed wat er gebeurde. We vielen en we belande op de grond. Ik had me zo gedraait dat ik onder Frenn terecht kwam. ik voelde hoe ze me vast greep. het deed me neit veel ik lag onder haar en ik was volledig gevoelloos. zonder enige emotisch liet ik frenn op mijn schoot liggen

__________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 7 Emptyma maa 24 2014, 22:24

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

when Is this over? - Pagina 7 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
ik zag hoe de jongen verdween een paar seconde later kwamen xiumin en evy in zicht. 'xiumy!!! ik kom niet los!' zei ik ziellig met een piep stemmetje. hoewel ik wal los kan komen vond ik het altijd leuker als jongens mij kwamen helpen. en misschien krijg ik dan nog de kans om een sloke te nemen. met een pruilipje kijk ik xiumin aan. 'Help?'

when Is this over? - Pagina 7 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
we kwamen bij een revier uit. ik kijk aandachtig naar de revier en vergat dat mellodey vast zat in een boom. 'deze revier stroomt dor het hele bos heen!' zeg ik opgewonden. we hoeven aleen de revier te volgen en dan komen we uit in het dorp en vanaf daar kunnen we het pat naar school volgen!!!

when Is this over? - Pagina 7 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos- pat
'of ik met een boog kan schietten?' ik krap achter op mijn hoofd. ''wat verwacht je van mij...'' ik ben misschien geen efl maar ik kan vast wel een pijltje schieten ik pak de pijl en boog waar dat vieze doekje aan zat het prook een beetje naar urine enzovoort. ik klom verder omhoog in de boom en ging staan op de hoogste tak vanaf hier kan ik alles zien!! 'oke daar gaat hij.' ik kneep een oog dicht en spande de boog met de pijl er op. ik rochte op de hoge toren van de school natuurlijk zal hij niet in de toren terecht komen maar ergens daar in de beurt hoop ik... ik laat de gespande lijn los en de pijl vloog over het bos heen. ik zag de pijl niet meer en klom weer naar beneden toe. 'en nu?'

when Is this over? - Pagina 7 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
ik kruip omhoog. naar jay zijn gezicht. 'waarom moesten we nou weer met tao. zag je hoe hij veranderde in een monster?' ik kom op de hoogte van jay zijn gezicht. ik omarm hem half terwijl we op de grond liggen. ' komen hier wel weg dat beloof ik.' mijn ogen zijn nog een beetje waterig. de een of andere manier ben ik bang voor jay maar toch geeft hij me een warm gevoel van binnen.

when Is this over? - Pagina 7 7tuu
Denny Serko - tovenaar - bos
'tsuh!!!'ik rol met mijn ogen en draai me om. ik pak een kaartje uit mijn stapeltje. 'owh ruite boer laat mij zien waar de bibliotheek is.' de kaart gaat zweven en laat een pat zien door het bos. ik ren achter de kaart aan. 'komen jullie noch?'

when Is this over? - Pagina 7 96up
Gyro, Oxea, Huna
oxea: ik ebn aan gekomen op de plek waar gyro is. ik pak een blaas pijpje uit mijn zak en stop er een puiltje in. gericht blaas ik richting tao. het pijltje raakt zijn nek. ik sprint naar hem toe. van achteren brobeer ik hem aan te vallen met een vuur bal die ik in mijn handen vast hou. 'sweet dreams draakje' zeg ik met een lachje.

Gyro: de bladeren maakte plaats voor de laatste zonnenstralen van deze late middag. ik spring snel naar achteren toe en ontwijk het licht. 'agh wat jammer nouw je team maatjes zijn verdwenen. zeg ik joolig. ik zie dat oxea al aan gekomen is hij blaast op een bamboo pijpje en daar uit komt een pijltje. het pijltje raakt de nek van tao. en blijft er in vast zitten een rare vloeistof verdwijnt in de nek van tao.

Huna: de jongen zat plots achter mij ik kon me niet echt bewegen. hij zei: bye huna op een bijna zingende toon. mijn ogen werden groot.

Flashback: tienners
ik geef de tas aan taio hij opent de deur van mijn huis. tot morgen 'tai~o~' ik swaaide. bye bye huna zij hij vrolijk. terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 7 Emptydi maa 25 2014, 19:09

when Is this over? - Pagina 7 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bos

ik keek mellodey aan. Je wil persee geholpen worden eh. Ik pakte uit mijn jaszak een kleine fluit en ging voor haar zitten. Ik speelde een rustgevend geluid en de boom lied zijn takken en wortels rusten. 'Zo nu ben je bij melledey' ik draaide me om en zocht naar Evy
'deze revier stroomt dor het hele bos heen!' zeg ze opgewonden terwijl ze naar een revier keek. we hoeven aleen de revier te volgen en dan komen we uit in het dorp en vanaf daar kunnen we het pat naar school volgen!!!

Dat is slim evy. Ik gaf haar een aai over der bol. Kom dan gaan we voor de nimpfe ontwaken.
____________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bos

Ik voelde iets prikken in mijn nek, Met mijn klauw sloeg ik het weg, Het leek net een mugje. Mijn tanden begonnen te groeien en mijn bek vormde al verder. Totdat ik mijn voeten begonnen te tintelen. Het beeld voor me ogen werd donkerder. Ik kreeg een misselijk bedoel. Uit woede schoten er vele takke alle kante op zonder enige controle. Deze zouden goed een van de vampiere kunnen raken.

ik zatte op mijn knieen maar k gaf me niet over aan het slaperige gevoel.
_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 Jzgw

Jason- mens- bos

Ik lachte toen ik haar de trap op zag lopen ik volgde haar met mijn ogen tot ik bijna onder haar rokje kon kijken. Ik draaide me hoofd om en hoorde hoe Daniel gromde. Ik begon te lachen en fluisterne 'wees maar niet bang hoor.' Ik zal niet aan der komen. 'en nu?' hoorde ik haar zeggen boven in de boom. 'heb je richting het kasteel geschoten' vroeg ik.'zo jaa dan gaan we nu achter daniel aan en die zal ons de weg wijzen, Ik zag hoe daniel uit de boom sprong. Ik klom achter hem aan. 'Lukt het?' zei ik terwijl ik al bijna lenig naar bene aan het springen was.




_____________________________________________________________________________
___
when Is this over? - Pagina 7 I3r7

Daniel-  Weerwolf -bos
ik had nog steeds de smerige geur van het doekje in me neus. toen ik ineens zag dat Jason naar het rokje van Juki keek. 'ZE IS VAN MIJ' GRomde ik naar hem. Ik wist dat Jason me wel kon verstaan vanwegen de bond die we vroeger gesloten hebben.

Hij keek me vriendelijk aan. ik zuchte en merkte dat Juki klaar was met de pijl weg schieten ik stak me snuit in de lucht en sprong alvast naar benede. Daar probeerde ik de geur van het doekje weer te vinden.

_____________________________________________________________________
when Is this over? - Pagina 7 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

'Komen jullie nog' zei Denny terwijl hij achter een kaart aan rende. Uit het niks werd ik vooruit getrokken door Anne. Ze rende snel langs Denny heen ik zag hoe speel ze was naar denny was. Ik hield express haar hand stevig vast en toen we langs denny rende stak ik mijn tong uit naar hem uit. 'Zie je, Je kan niet eens Anne krijgen. Zelfs die loopt naar mij' Zei ik zo dat alleen denny me kon horen. Ik rende sneller zodat ik naast Anne kwam en ging expres heel knus tegen haar aan lopen
_________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 V9nl

Anne- Shifter- poort


Ik pakte de hand van Eon beet en trok hem vooruit, Kom we moeten uit dit donkere bos. Nog steeds snikte ik en wist niet goed wat er gebeurd was, Ik rende langs daniel en deed heel btich mijn neus omhoog. Met mijn losse hand ging ik door me haar heen zodat het ophoog waaide. hierna deed ik een hair flip. Uit me ooghoeken keek ik nog stiekem naar Denny


_______________________________________________________________________
when Is this over? - Pagina 7 Rhol

Jay-voodoo doll - poort
'waarom moesten we nou weer met tao. zag je hoe hij veranderde in een monster?, komen hier wel weg dat beloof ik.' Zei frenn terwijl ze me vast klamde.
Ik keek haar emotiloos aan en ging recht zitten. Ik drukte haar van me af. 'We gaan die kant op'. zei ik op eentonige wijze. ik duwde haar verder van me af en liep richting het licht.

__________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 7 Emptydi maa 25 2014, 20:13

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

when Is this over? - Pagina 7 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
xiumin had mij bevrijd ik ren naar hem toe en omhels hem van achteren, met mijn bijden armen om zijn nek heen. ik geef stieken een likje in zijn nek. 'bedankt xiumy!' zeg ik schattig.

when Is this over? - Pagina 7 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
xiumin aaide over mijn bol heen. snel schud ik met mijn hooft heen en weer zodat het weer goed zou zitten. van mijn vingers maak ik een soort van kammetje. ik borstel met mijn vingers door mijn haar heen. vervolgens als ik klaar was met kammen maak ik een hairflip. 'kom zeg ik vrolijk.' ik huppel langs de revier. hopelijk in de goede richting.

when Is this over? - Pagina 7 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos- pat
ik spring uit de boom. speels spring ik op de rug van daniel. met bijden handen pak ik plukjes vacht vast rond zijn nek zodat ik er niet af zou vallen. met mijn hielen maak ik een strap beweging zoals ze dat altijd bij paarden deden. 'lets go fluffy horse!' zei ik speels.

when Is this over? - Pagina 7 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
jay af geen antwoord op welke vraag dan ook. vervolgens duwde hij, mij van zig af. ik viel best hard op de grond toen hij op ging staan. met moeite sta ik op. ik zie dat jay verder loopt. ''leuk... en bedankt voor je antwoord.'' ik sjok lui achter hem aan. ik porbeer niet naast hem te lopen. maar loop paal achter hem zoon 2 meter van hem vandaan.

when Is this over? - Pagina 7 7tuu
Denny Serko - tovenaar - bos
ik liet anne me inhalen. ''doe wat je wilt maar ik ben wel diegenen die ons hier levent uit het bos krijgt.'' ik ren achter de kaart aan en negeerde eon zijn reaktie. ''snot jog'' ik stak mijn tong uit naar hem zodra hij voor mij aan het rennen was.

when Is this over? - Pagina 7 Mcyr0l
yuko - leraar vampier

when Is this over? - Pagina 7 96up
Gyro, Oxea, Huna
oxea: tao verzette zig tegen het vloeistof maar zijn benen wankelde wel. plots schieten er een helehoop stekels en takken van hem vandaan. ik hoor gyro schreeuwen. ik was te stekels ontkomen door weg te springen.

Gyro: tao wankelde op zijn benen. plots kwamen er zowat 2 stekels en takken op mij af. 1 kwam in mijn schouder teregt en de andere in mijn buik. 'gwhaaaaauwh' krijste ik hard dat zowat door het hele bos te horen was. ik wankelde nu ook op mijn benen ik stap achteruit en knal met mijn rug tegen een boom aan. ik hoest een keer en er komt wat bloed uit mijn mond zetten.

Huna: springt van boom naar boom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 7 Emptydi maa 25 2014, 20:47

when Is this over? - Pagina 7 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bos

Mellodey sprong op me rug. Ik lette niet op dus moest even een stap zetten anderse waren we gevallen. Ik was aan het kijken naar hoe schattig Evy haar haar weer goed deed.

'bedankt xiumy!' zei mellodey nadat ze een klein likje in mijn nek had gezet. ''staph it. Straks gooi ik je nog op de grond en ik wil net wten welke gevolgen dat hebben'' dacht ik licht horny. Ik liep langs de rivier.
____________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bos

Ineens hoorde ik iemand gillen. De pijn in zijn stem drong door tot in mijn hart. Ineens werd het duidelijk ik heb iemand verwond ernstig verwond. Het leek of me hart brak. ''Waar is xiumin als je hem nodig hebt'' dacht ik ik probeerde me zelf onder controle te krijgen, Op de manier zoals Xiumin me geleerd hard, Maar het vergif in mijn nek versprijde zich sneller dan ik verwacht had, Met een flikkerend beeld Probeerde ik naar de vampier te komen die tegen een boom aan stond. Er stroomde bloed uit zijn buik. Ik zakte door me knieen en haalde een doosje uit mijn zak. Ik stak die uit naar de jongen tegen de boom, ''Deze plant zal je wond doen geneze'' wilde ik zeggen maar het was te laat ik zakte in mekaar. Er liep een traan uit mijn gele drakenogen over mijn bek. ''Ik wil niemand pijn doen, Ik iwl net zoals xiumin worden en iedereen helpen, Maar moet nou precies ik altijd idereen pijn doen'' waren mijn laatste gedachtens toen ik het bijbewust zijn verloor.
_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 Jzgw

Jason- mens- bos

Ik moest lachen hoe Juki op de rug van Daniel sprong 'Het is dat je een leuke meid van Juki anders had ik je er nu vanaf gegooit' zei daniel. 'Zal ik aan juki vertelle wat je zet zei.' Antwoorde ik gemeen. Maar ik kon niet veel meer zeggen omdat Daniel al weg sprong. Ik zette het op het lopen zodat ik ze niet zou kwijt raken.

_____________________________________________________________________________
___
when Is this over? - Pagina 7 I3r7

Daniel-  Weerwolf -bos

Juki sprong op me rug. 9ik zakte even voor mijn poten heen maar als snel had ik weer grip. 'lets go fluffy horse!' zei ze speelt. terwijl ze me aanspoorde om te gaan lopen. 'Het is dat je een leuke meid van Juki anders had ik je er nu vanaf gegooit' Zei ik/. Dit klonk als speels geblaf voor juki. Maar Jason kon me wel verstaan. Ik zette me achter poten in het de grond en stak me neus omhoog. Met een grote sprong zette ik me af en we begonnen te rennen door de bossen heen
_____________________________________________________________________
when Is this over? - Pagina 7 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

Anne stopte en ze trok me mee naar achtere, Ik keek rond. ''De nimpfe'' dacht ik. Ik begon te lachen en sprong als een gestoorde rond. ''YOU WILL DIE YOU WILL DIE LITTLE BIATCH'' Gilde ik
_________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 V9nl

Anne- Shifter- poort

ineens stond ik stil.. 'wat is ons plan?'Vroeg ik en keek rond. het leek net of we nog geen meter verder waren gekomen en de bomen leken allemaal op elkaar.
Ik draaide me om toen ik zag dat Eon gek werd. Ik stond met open ogen te kijken.
_______________________________________________________________________
when Is this over? - Pagina 7 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

Ik liep vooruit en nergeerde Frenn volledig. ik zou echt niet weten waar we heen moesten. Maar dat maakte me ook niet uit.

_________________________________________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 7 Emptyzo jun 15 2014, 19:04

when Is this over? - Pagina 7 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
ik gaf xiumin speels nog een likje in zijn nek. 'hihihi, draakje' ''mmh draakje wat ben jij lekker'' dacht ik flirterig van lust naar bloed. ik bleef op de rug van hem zitten en knuffelde hem af en toe.

when Is this over? - Pagina 7 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
ik liep langs het water samen met mijn team mellodey was speels met xuimin bezig eigenlijk was ik wel jaloers alleen mijn leeftijd was heel anders dan met die van hun. in hun ogen ben ik misschien zelfs nog een kind. het ieriteerde me zo veel. 'please!!! get a room! owgrr.' zei ik half gromment.


when Is this over? - Pagina 7 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos- pat

daniel rende door het bos heen en ik bukte bij iedere tak die erg laag gegroeit was. 'hup hup hup jaaah go~ fluffy!' juigte ik toe. daniel ging steets onder lagere takken heen en ik kon het bijna niet meer ontwijken de takken bleven in mijn haar steken met wat blaatjes. 'DANIEL!!! kijk eens uit mijn haar! mijn haar!' ik lied voorzichtig een plukje vacht los en proberde de blaatjes uit mijn haar de halen. er was nog een tak die er aan kwam. 'hoooow kijk uit~'' gilde ik terwijl ik mijn ogen dicht hield uit schrik. ik pak daniel stevig vast.

when Is this over? - Pagina 7 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
ik voelde hoe de zon steets meer naar beneden zakte. nee ik moet voor het donker hier uit zijn of jay kan het niet meer na vertellen. dacht ik bij mezelf. ik legde 2 handen op mijn hoofd en schudde het heen en weer met mijn ogen dicht. toen ik stopte met schudden deed ik mijn ogenw eer open er kwamen prachtige zonnenstralen door de bladeren van de bomen heen schijnen. 'wouw.' zei ik verbijstert. er dwarrelde een klein licht bolletje naar beneden toe. ik opende mijn handen voor mij in de lucht in de hoop dat ik het op ving. het licht bolletje bleef vlak boven mijn handen zweven. mijn ogen twinkelen van het prachtige bolletje licht. ik bleef er lang naar staren en stopte zelfs met lopen. 'jay, jay, jay!' zei ik vol hoop. 'kijk!, kijk! mooi dit er uit ziet. wat zou het zijn?' ik kreeg een ligte glimlag op mijn gezicht. 'zou dit het licht van hoop zijn? ze zeggen dat het je de weg wijst.' zei ik dromerig met mijn bijden ogen gericht op het boletje licht dat boven mijn handen sweefte.

when Is this over? - Pagina 7 96up
Gyro, Oxea, Huna
oxea: Gyro! zei ik dat boos klonk. 'blijf wakker gyro.' zei ik serieuser en bevelend. ik zag dat tao een doosje te voorschijn haalde. met trillende handen houd hij het in de richting van gyro. ik kijk toe hoe de wilde drakenjongen door zijn knieen heen zakt. 'de draak is getamt.' zei ik zacht. ik glimlachte gemeen maar gelukkig. op het moment dat ik de drakentraan over zijn wangen zag rollen. ik pakte een leeg vlesje uit mijn zak en legde deze onder zijn wang de traan drupte in het glaze vlesje. snel deed ik een kurk op het flesje en verstopte het in een borstzakje. ik lied de draken jongen voor wat het was.

Gyro: ik zag hoe de draak naar ons toe wankelde mijn ogen werden groter van angst en mijn lichaam rilde.''hij wilt me doden hij eilt me vermoorden.'' dacht ik uit volle angst. mijn ogen volgde zijn beweging toen hij een doosje uit zijn zak haalde en hield het voor zig maar plots viel hij neer op de grond. mijn ogen staarde naar de traan die over de wang van de jongen heen rolde. ''wat betekend dit? waarom, waarom huild hij?'' ik voelde de licht in mijn oogen langsaam doven.

Huna: ik kwam aan op de open plek waar oxia en gyro zou zijn. ik kijk rond en zie gyro gespietst aan een boom. 'GYRO~! zei ik geschrokken. ik flits (vampieren ren) naar hem toe. 'gyro...' zei ik betreurt. ik lied mijn hooft zakken. op de grond zag ik een doosje deze was half open gevallen.''hey? dat is engelekruit''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 7 Emptyma jun 16 2014, 17:11

when Is this over? - Pagina 7 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bos

Ik probeerde Mellodey te nergeren en liep stevig door. Na een ik gok een half uur gelopen te hebben kwamen we bij een put. 'Deze put is dicht bij de achterkant van de school' Zei ik terwijl ik rond keek en in de verte een par lichtjes zag van het dropje achter de school
____________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bos

*bewusteloos

_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 Jzgw

Jason- mens- bos

Ik wachte bij de poort op Juki en Daniel. Eneens kwamen ze de bosjes uitgeschoven. en Daniel belande tussen mij benen
_____________________________________________________________________________
___
when Is this over? - Pagina 7 I3r7

Daniel-  Weerwolf -bos

We schoten tussen de bomen door ineens hoorde ik 'DANIEL!!! kijk eens uit mijn haar! mijn haar!' Ik kon het niet goed verstaan omdat de wind in mijn oren blies. even lag mijn aandacht bij Juki. Uit het niks doomde er een laag hangende tak op. Alleen zou ik er onderdoor kunnen. Maar met Juki op mijn rug was dat onmogelijk. Met mijn grote achterpoten zette ik mezelf af en coor een paar seconde zweefde we door de lucht. Dit was helaas niet van lange duur. Juki was iets zwaarder waar door het neerkomen niet geheel ging zoals het hoorde. Mijn achter poten geleden weg over een steen die er lag. Samen rolde op mijn buik schoof ik vooruit en belande tussen de benen van Jason die ineens voor ons stond
_____________________________________________________________________
when Is this over? - Pagina 7 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

~~
_________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 7 V9nl

Anne- Shifter- poort

~~
_______________________________________________________________________
when Is this over? - Pagina 7 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

Ik draaide me om en keek emotiloos naar Frenn. 'Okey we volgen het' mijn stem klonk erg terug getrokken en stil.

_________________________________________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 7 Emptyma jun 16 2014, 20:37

when Is this over? - Pagina 7 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
'jay! kom op wees een vrolijk. dit is misschien de enigste kans om uit het bos te komen. ik gaf hem een schouder tik met mijn vuist. het licht bolletje sweefte in de lucht en fladderde langsaam vooruit. ik pakte bijden schouders van hem en schudde hem door elkaar heen. 'jaaayh <3 word wakker.' daarna wilde ik hem in zijn buik kietelen. 'kom doe eens wat vrolijker zoals je eerst deed.' zei ik bijna smekent. ik zag hoe het lichte verder floog en ik rende er geleik achteraan.

when Is this over? - Pagina 7 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
toen ik de put zag sprong ik van de xiumin's zijn rug af ik rende naar de put toe en keek er in. ''aaaah het een put verwacht met een opslag van bloed.'' 'heb zoon dorst.' jammerde ik fluisterent.  ik leunde op de put als een uitgeput kind die dagen gewandeld had.

when Is this over? - Pagina 7 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
'yeah yeah!!! we zijn er nu nog naar de leraar en ons melden.' riep ik vrolijk. ik begon te springen.

when Is this over? - Pagina 7 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos- pat
daniel sprong in de lucht en het leek alsof de tijd even stil stond en we gewichtloos waren. mijn haar danste mee in de wind maar dit gevoel was van korte deur. daarna ging alles zo snel dat ik het pas besefte wat er gebeurde toen ik door de lucht gelanseert werd. vingersflug pakte ik mijn toverstok en riep: 'Mobilicorpus' voordat ik plat op de grond viel bleef ik boven de grond zweven. helaas was de spreuk niet sterk genoeg om dat ook bij daniel te doen. ik lied mezelf rustig op de grond zakken en keek omhoog daar was jason 'wat doe jij hier zo snel?!' zei ik met verbaaste ogen. ik stopte mijn toverstok weer weg.

when Is this over? - Pagina 7 96up
Gyro, Oxea, Huna
Gyro: mijn bloed drupt uit mijn mond en beland op de grond.

Huna: ik pakte het doosje en deed het dekseltje er verder van af. voorzichtig pakte ik het engelekruid. ik schuurde de t-shirt van gyro verder open. de takken waren nu goed te zien. ik fluisterde een onvertaanbaar woord waardoor de takken kleiner werden en letterlijk weg kropen uit zijn lichaam. ''handig de krachten van de natuur bezitten.'' ik vreef het engelekruid over mijn handen heen zodat het warm werd. daarna lied ik het sap van de kruid over de wonden van gyro heen lopen. de wonden genasen als een wonder. maar omdat hij een vampier was genas het nog sneller. de laaste druppels van de kruid stopte ik in zijn mond. hierdoor moest hij erg veel hoesten maar al zijn wonden waren wel genezen. 'GYRO <3' zei ik bijna verlieft.

gyro: mijn boven lichaam was ontbloot en mijn t-shirt lag geschuurt op de gond maar niet alleen dat ook de draak. oxea stond er bij als  of er niets gebeurt was. ''guh lekker mee levent wees blij dat die tak mijn hart niet raakte. anders had je een slaaf minder. snoude ik in gedachte naar hem.

oxea: ik stopte het flesje met de draken traan goed weg. ik keek gyro met ene dodelijke blik aan. ~ik heb altijd huna nog, die let teminsten wel goed op.~ zei ik in gedachten terug. ik tilde de draken jongen op en liep naar de uitgang van het bos.

when Is this over? - Pagina 7 7tuu
Denny Serko - tovenaar - bos
'jogens de kaart is on enichste uit weg hier dus volg me of jullie worden gepkat door wilde vampieren of nimfen.' zei ik een beetje boos toen ze stopte met rennen. ik en de kaart waren ook gestopt. 'weet je nog nooit blijven stil staan als je nimfen voeld.' zei ik nogal hard. ik keek rond naar de bomen maar voor mij zagen ze er normaal uit. ''zouden hun al betovert ijn door de nimfen? ik meot blijven bewegen.'' ik liep rondjes om anne heen. 'niet stoppen met lopen kom we moeten hier weg.' zei ik ongerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





when Is this over? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
when Is this over?
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: