cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 when Is this over?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: when Is this over?   when Is this over? Emptyma feb 10 2014, 19:40

hooi,

dit is een mv tussen mij en lennie <3

Verhaal lijn kort uit gelegt.
ergens op de wereld staat een school mensen van buiten af denken dat dit een normale school is waar niets bijzonders gebeurt. maar eigenlijk worden hier weerwolven(shifters), vampieren, tovenaars en soms zelf normale hoogbegaafde mensen die opgelijd worden tot iets beters. tieners rond de 14 t'm 24 komen hier op school wonen. totdat ze normaal kunnen omgaan met andere wezens/mensen, hun eigen leven kunnen beginnen, zigzelf kunnen redden in het wild of gewoon hun diploma hebben gehaalt. iedereen word op deze school gezet met een reden. (deze reden bepaal je zelf bv geen ouders, of ouders die altijd weg zijn, rijkheid, arm, gevangen uit het bos door jagers. enzovoort)

Het normale leven
de karakters gaan gewoon naar school en mogen lessen volgen ook zijn er trainingen om je vecht kunst te verbeteren een keer per week is er een gevecht tussen leerlingen die zich opgegeven hebben. je mag je kracht gebruiken je wapens of andere dingen waarmee je kunt vechten.


raadsels (Dit deel is niet verplicht maar een kleine toevoeging om karakters die niets weten te doen een doel te geven.)
ontdek alle raadsels die in en rond de hele school liggen misschien wel zelfs ergens daar buiten. waar liggen ze verborgen wie vind als eerst de schat of ligt er iets heel anders verborgen daar?

1. ik vertel de volgende raatsels
2. kom je er perongelijk of loop je er over heen? ik zeg waar dat was op dat moment.
3. heb je iets leuks in je hooft voor een volgende raadsel mail mij persoonlijk en misschien ga ik die raadsel wel gebruiken. (je mag het dan alleen zelf niet vinden)

Eerste raatsel:
ik ben oud en stoffig en misschien wel 300 jaar oud. ik ben een aantal keer bewerkt voordat ik was wat ik nu ben. iedereen loopt over mij heen als ze iets zoeken, ik kraak en piep of schreeuw altijd als 4de.



alle bekende plaatsen tot nu toe:
school
bibliotheek, spreuken hoek.
klaslokaalA klaslokaalB
schijkunde lokaal
Toren Noord, toren Zuid (totaal 4 verdiepingen)
geschiedenis muzeum (oude voorwerpen)
buitenplein - school (met bomen fontijn en zit bankjes)
meisjes wc
jongens wc
buiten school
planten kas (naast bos zuid)
verdacht huisje (ergens naast de school)
bos zuid (langs pat naar dorp)
verboden bos Noord
pat naar dorp
pat naar planten kas
pat naar verboden bos noord
slaap vertrek
slaap gedeelte nummer 100, nummer 102 en nummer 104 (hoeveelheid bedden per kamers zijn 4)
badkamer jongens, badkamer meisjes
leerhoek toren noord (2de verdieping)
huiskamer toren noort (1ste verdieping)
keuken
dorp
kerk
spookhuis
ziekenhuis
club
cafe
restaurand
boomgaarden

Regels
1. <3

wie doen er mee?

tovenaars:
-Juki Xove
-Denny
-Denlo Magifall (leraar)
weerwolfen: (shifters mag ook) (3 shifters, 2 weerwolven)
-Anne = (shifter spin)
-Daniel = (weerwolf - lava)
-Frenn nakuno = (weerwolf)
vampieren:
- mellodey yume
- Krycho
-Yuko Vampeka (leraar)
-
mensen:
-Jason
-evy
-
-
element dragers: water, aarde, vuur enzovoort
-Xiumin. (shifter draak)
-Tao (shifter draak)
-Eon (ijs)

speciale wezens
-Jay= voodoo boll
-
-

Mijn karakters

when Is this over? 0mxu
Naam: Mellodey
achternaam: Yume
Geslacht: meisje
leeftijd: 17
soort: vampier
lvl/class: lvl-A (pureblood)
kracht kan lucht verplaatsen en vervormen.
geaartheid: valt op jongens
Karakter: mellodey is verlegen, aardig en toch heel speels. haar nieuwschierig  kan ze niet bedwingen hierdoor kan ze het niet laten om in alle kastjes en laatjes te gaan kijken. ze houd geheim dat ze een purebood vampier is.
bio: mellodey kan niet tegen de plasma pillen en gaat daar van overgeven,  liefst wilt ze echte bloed hebben maar om geen mensen pijn te doen drinkt ze van andere vampieren. maar omdat er niet veel vampieren zijn die dit toe laten heeft ze bijna altijd dorst, soms krijgt ze al roden ogen bij het zien van een vampier.
vecht materiaal: Wind

ze heeft een ziekte opgelopen waardoor iedereen die haar bloed drinkt kans heeft om zijn of haar krachten kwijd te raken, ze kan alleen van die ziekte af komen als ze een bepaalde aantal liters bloed heeft gedronken van verschillende vampieren of andere wezens om haar bloed te zuiveren.

when Is this over? Inv8
Naam: Juki
achternaam: Xove
Geslacht: meisje
leeftijd: 18
soort: tovenaar
kracht kan toveren met een toverstok, en behulp van spreuken.
geaardheid: valt op jongens
Karakter: koppig en eigenwijs. ik vertrouw niemand tenzij ik dat zeg. jongens zijn echt geweldig en moet dan ook vaak blozen als ze heel erg dichtbij komen.
bio mijn ouders zijn tovenaars net als ik alleen konden ze niet meer voor mij zorgen en ben dus geadopteerd door mensen uit het dorp. om mijn krachten te verbergen zit ik nu op deze woon school waar ik leer omgaan met wat ik kan en heb.
vecht materiaal: toverstaf met edelstenen er in.

when Is this over? Z6v6
naam: Frenn
achternaam: Nakuno
karakter: sloom, altijd moe en nergens zin in. valt regelmatig in slaap tijdens de les. bij volle maan is ze altijd weg of plots verdwenen, net als het schoolhoofd. sloopt regelmatig dingen omdat ze haar krachten niet kent. als ze ultra boos is of heel verdrietig verandert ze in een weerwolf (geen gewonnen wolf maar een op 2 poten)
leeftijd: 19
geslacht: vrouwelijk
hoe ben je hier gekomen?: mijn vader is het schoolhoofd... *zucht*
wat ben je?: vertel het maar aan niemand maar ik ben een weerwolf...
verleden: mijn vader is een alfa weerwolf en heeft deze school over genomen van zijn opa enzovoort *saaaaaai!*
mijn vader verwacht het uiterste van mij maar daar heb ik een hekel aan. *net als de rest...*
vecht materiaal: duel Dagger

when Is this over? 7tuu
naam: Denny
achternaam: Serko
karakter: energiek, vrolijk en speels. houd er van om mensen in de maling te nemen en grappen uit te halen. dus als je bed instort of al je linker sokken verdwenen zijn... kun je maar een keer raden. DENNY!!!
leeftijd: 19
geslacht: mannelijk
hoe ben je hier gekomen?: iemand vond mij als kind zijnde in het verboden noorden bos
wat ben je?: ik ben een bloedzuiger gwhaaaa!! ....sorry, ik ben niets bijzonders...
verleden: mijn ouders zijn overleden in een oorlog ik ben gevonden als kind in het verboden noordenbos.
vecht materiaal: speel kaarten (schoppen, harten, klaver, ruiten)

when Is this over? 6hqp
naam: Evy
achternaam: Texoka
karakter: slim, eigenwijs, arrogant en wilt boven de andere uit komen.
leeftijd: 14
geslacht: meisje
hoe ben je hier gekomen?: ter voet, *steekt haar tong uit Razz*
wat ben je?: ik ben een mens duh!
verleden: ???
vecht materiaal: grote 2 hands zwaard


groetjes van <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Emptyma feb 10 2014, 19:41

when Is this over? G5fs

Naam: Xiumin
Achternaam: Yang
Karakter rustige liefgevende jonge. Open opgewekt en niet snel boos of bang te krijgen. Hij zal iedereen snel accepteren en er voor zijn. Zijn passie ligt bij muziek en zang.
Leeftijd 18 (1800 in mensen jaren)
Geslacht male
Hoe ben je hier gekomen Zijn ouders hebben hem op de school gezet samen met zijn broer Tao
Wat ben je:. Xiumin is een lucht draak. hier door bezit hij ook het element Lucht (trillingen) met behulp van muziek en zang kan hij de trillingen sturen in bepaalde vormen.
Verleden Xiumin is geboren in China samen met zijn tweeling broer Tao. Daar heeft hij een rijk en makkelijk bestaan. Alleen zijn ouders zijn veel eisend. Zijn leven lang heeft hij zijn kleine tweeling broer  beschermt tegen al de fouten die Tao maakte.  
gevechts matiaal Geluidstrilling (zang, muziek)
____________________________________________________________________________

when Is this over? Oxrb

Naam  Tao
Achternaam Yang
Karakter Hij is een druk en snel opgefokte jongen. Hij doet dingen zonder na te denken en is snel beledigt. Buiten dat geeft hij veel om zijn medemensen
Leeftijd 18 (1800 in mensen jaren)
Geslacht Male
Hoe ben je hier gekomen Zijn ouders hebben hem op de school gezet samen met zijn broer Xiumin
Wat ben je Tao is een natuurdraak. Daarnaast bezit hij het element Natuur. Hij kan mensen genezen en alle planten in zijn buurt besturen. Contact en praten met Dieren gaat hem ook goed af.
Verleden Tao is geboren in china samen met zijn tweeling broer Xiumin. Daar heeft hij een rijk en makkelijk bestaan gehad. Hij is altijd beschermt door zijn oudere tweeling broer Xiumin hierdoor ziet hij gevaren minder makkelijk in.
gevechts matiaal Natuur
____________________________________________________________________________

when Is this over? Sq6w

Naam Eon
Achternaam Xinyina
Karakter Hij is open en praat graag met mensen. Maar zeg niet iets fout dan kan hij je best bevriezen. Hij is heel loyaal naar zijn vrienden toe.
Leeftijd 16
Geslacht male
Hoe ben je hier gekomen Eon is hier gekomen door dat hij er zelf heen wilde. Hij heeft alles er aan gedaan om op deze school te komen.
Wat ben je vampier Element drager (ijs).  Hij heeft een kristal op zijn hart van ijs. Hier mee draagt hij altijd ijs mee en kan hij het dus overal gebruiken. Hij kan alleen dieren creeren. Deze doen wat hij wil. Zodra het te warm word zullen ze smelten. tenzij het steeds ijs blijft aansturen. (hij kan alleen dieren maken die hij ooit gezien heeft in het echt)
Verleden Hij is zijn levenlang gepest omdat niemand begreep wat hij was. Hij is opgegroet in een boeren dorpje waar weinig tot niks bekent is van Elementdragers. Hierdoor heeft praat hij veel met zijn dieren.
gevechts matiaal ijs wezens
____________________________________________________________________________________________

when Is this over? V9nl

Naam Anne
Achternaam -
Karakter  Anne is een druk meisje met ADHD, stil zitten kan ze niet en jat vaak spullen zonder er bij na te denken. Ze is graag alleen omdat ze bang is dat ze andere mensen pijn doet. Haar drukke arrogante gedrag word vaak verkeerd gezien maar ze bedoelt alles wel goed. Als ze bij mensen in de buurt is vraagt ze om veel aandacht. Vooral zodra ze bang is.
Leeftijd 20
Geslacht female
Hoe ben je hier gekomen Door een docent die haar in het bos gevonden heeft
Wat ben je Anne is een shifter en kan zich verandere naar een spin. Ze gebruikt het element Rag. om haar wapens en materialen te maken. Ze kan alles maken wat ze zelf wilt. Maar niet tot ver in detail  
Verleden Ze weet niks meer van haar verleden af. Ze wil hier achter kopen op deze school
gevechts matiaal vaak een flail (wapens) gemaakt van spinnenrag
____________________________________________________________________________

when Is this over? I3r7

Naam Daniel
Achternaam Hezel
Karakter Durk en opgefokt maar heel loyaal/trouw naar zijn beste vriend Jason.
Leeftijd 19
Geslacht male
Hoe ben je hier gekomen Samen met Jason is hij hier naar deze school gekomen
Wat ben je Daniel is een weerwolf. Met het element Lava. Hierdoor kan hij veranderen in een lava wolf. (dit gebeurd bijna tot nooit)
Verleden Daniel is opgegroet in een huis met 7 broertjes en zusjes. hij als oudste heeft altijd op ze gepast omdat zijn ouders waren jagen of werken. Beide ouders zijn vermoord door Vampieren  Hierdoor is een lichte haat ontstaan naar vampieren toe. Hij heeft Jason ontmoet op 5 jarige leeftijd. Hij is altijd door hem geholpen met alles. Daarom is hij loyaal naar Jason toe en zou ook zijn leven opgeven voor hem
gevechts matiaal zijn klauwen en lava

_______________________________________________________________________________

when Is this over? Jzgw

Naam Jason
Achternaam  Stanley
Karakter Jason is een jonge man die veel meegemaakt heeft. daardoor is zijn karakter stug en boos naar vreemde mensen. naar zijn vrienden is hij een rustige veelwetende jongen met zijn hart op de goede plek. Als hij zijn vrienden moet beschermen kom je een andere kant van hem tegen. Hij kan goed acteren om mensen in de val te laten lopen
Leeftijd23 (201690 in mensen jaren Hij kan zelf bepalen hoe oud hij er uitzit,)
Geslacht male
Hoe ben je hier gekomen Hij is hoogbegaafd en slim.
Wat ben je Hij is een Engel (zijn vleugels zijn verborgen) maar niemand mag dat weten, Bij bezit alles basis elementen  (water aarde vuur lucht) deze gebruik hij niet. Hij stelt zich liever voor als een mens.
Verleden Voorzo ver bent geen. Hij is opgegoeit bij zijn oma, Die is vermoord op de dag dat Jason 14 werd. Sinds dien woont hij bij (granny) An een heel oude vrouw. 3 grote littekens in zijn nek in een vorm van een klauw. waarvan de eerste het groots is en het meeste opvalt waardoor er 1 goed zichtbaar is. deze heeft hij gekregen doordat Daniel zijn macht verloor over zijn weerwolf.
Zijn vader De koning van de engelen heeft hem verbannen uit het koningrijk omdat hij met ''onzuivere'' wezen omgaat.
gevechts matiaal zwaarden of welk wapen dat hij in handen krijgt (hij showt zijn krachten/elementen niet)
__________________________________________________________________________________

when Is this over? 2xy7

Naam:  Sonya  Fireheart
Leeftijd:  18
geslacht:  vrouwelijk
Karakter:  Sonya erg  gericht op haar grote broer. ze zal niet snel opgeven om bij hem te zijn. Hij is haar rolmodel. Omdat voor mekaar te krijgen weet ze wat ze moet zeggen en is ze erg brutaal. Ze denk ook dat ze zelf veel waard is. Ze word met de leeftijd steeds arroganter en egoïstisch.  
Kracht:  Vuur/ Magma
ras:  Erveling 2de geborene


Laatst aangepast door Evilian op do maa 13 2014, 11:50; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Emptyma feb 10 2014, 19:45

Hoofd van het school-luidsprekers

Beste studenten,

Welkom op het sidout collage,
"Ik wil jullie nu verzoeken om gezamelijk naar de hoofdzaal te komen. Daar krijgen jullie de klassen te horen. Zodra jullie je klas weten moeten jullie naar jullie slaapkamer of studentenzaal. Aan alle studente die dit jaar nieuw zijn, jullie rooster hangt in de gang bij het informatie bord. De De lessen zullen starte op disndag."

~iedereen verzameld in de hoofdzaal~
"Welkom studenten." Zagt een man aan de kop van de zaal.  Hij vertel de huisregels
"bijt elkaar niet,
tussen 2 en 6 verlaten we niet de slaapkamers of studentzaal,
met volle maan worden weerwolven en andere bedrijgingen opgesloten
Respect iedereens krachten
Niet de school verlaten zonder toestemming,
Betreed het verbode bos niet,
" (vele regels worden opgenoemt) verteld hij waarna hij uitlegt waar welk lokaal is. En wat welk vak inhoud.Na een lang saai verhaal is hij aangekomen bij de klassen indeling.  "de klassen zijn verdeelt in 2 soorten de M voor de magics en elementdragers vampiere. En S voor de shifters en weerwolven. Aan het begin is er aangegeven welke leerlijn je wilt leren hier zijn de klassen op ingedeelt." Verteld hij.  Na bijna 2 uur geluisterd te hebben zegt hij eindelijk "als julie vergeten zijn welke klas jullie zitten kijk dan op het informatie bord in de grote hal." Hierna word idereen de zaal uitgeleid en naar hun kamers gebracht.

hier is kamerindeling

rooster voor s147

Rooster voor M127
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Emptyma feb 10 2014, 19:46

[when Is this over? G5fs

Xiumin- Shifter element drager -slaapkamer R102

Langzaam slof ik naar mijn kamers toe. Mijn ogen nog helf dicht gekepen. ''Okey dit was weer eens een saaibegin van het nieuwe schooljaar.  Maar gelukkig zit ik weer met Tao in de kamers. Ben benieuwt wie die Raka is.'' Hij laat zijn hand door zijn haar en stapt de slaap kamer binnen.

____________________________________________________________________________

when Is this over? Oxrb

Tao- shifter elementdrager - in de gangen
Met een charijnige blik in me ogen sjok ik langs de nieuwe leerlingen. ''Ze worden met het jaar kleiner en bij de handter eh'' Grom ik. Een klein meisje bonds tegen me op.
____________________________________________________________________________

when Is this over? Sq6w

Eon-Element drager - slaapkamer R101
Ik was direct naar mijn kamers toe gelopen. En ben op het bed hij het raam gesprongen. ''Zo hier slaap ik'' zeg ik lachend
____________________________________________________________________________________________

when Is this over? V9nl

Anne- Shifter- op de trap
Ik liep met de menigte mee door de trappen. ''Wat veel trappen zijn er hier.'' Denk ik buitenadem

____________________________________________________________________________

when Is this over? I3r7

Daniel-  Weerwolf -buiten

Zoals gewoonlijk ben ik naar buiten gerent. Gelukkig ken ik een weg waar weinig tot geen docenten komen. Ik ging bij het vijfertje zitten bij de treurwilg
_______________________________________________________________________________

when Is this over? Jzgw

Jason- mens- hoofdzaal

''En daar gaan we weer. iedereen rend weer naar hun slaapkamers toe'' zucht ik.  Ik wacht totdat iedereen weg is gegaan.
__________________________________________________________________________________

when Is this over? Rhol

Jay-voodoo doll - trappenhuis

Langzaam sjok ik naar de trappen. ''Al die nieuwe kiddo's, ''
__________________________________________________________________________________

Krycho -vampire timeless- gangen

''KIIYAAAH'' 'Gilde ik door de gangen. ik rende langs de nieuwe leerlingen. Wanneer ik via de trapleuning een paar rokjes van meiden omhoog gooide vervolgde ik me weg naar boven.


Laatst aangepast door Evilian op ma feb 10 2014, 20:14; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Emptyma feb 10 2014, 19:46

when Is this over? 0mxu
Mellodey Yume - vampier - begane grond
ik hoorde de luidsprekers alles omroepen, snel rende ik naar het informatie bord daar stond op waar mijn kamer was en wat voor rooster ik had. er stonden veel mensen in de weg 'awh kom op aan de kant!!' ik duw een meisje omver en kan nog net op het bord kijken waar mijn kamer is. snel en vrolijk ren ik naar de trap toe die naar de 1ste verdieping lijd. 'oi, kijk uit!! mijn hakken klikken op de trap bij elke stap die ik zet. 'wat een treden zeg... puf puf.' ik kijk rond de gang en zie een informatie bordje staan met welke kamer nummers waar zijn met mijn aandacht op het infobord gericht loop ik er naar toe. totdat er ineens een jongen tegen me aan loopt. 'oef!' ik kijk omhoog en zie een knappe jongen staan. hij heeft zwart haar met kristal blauwe ogen. mijn ogen worden wijder terwijl ik hem recht aan kijk. 'o..owh s...so..sorry!'

when Is this over? Inv8
Juki Xove - tovenaar - gang van 1ste verdieping
kamer R112, vandaag ben ik aan gekomen op mijn nieuwe school. ik had echt geen behoefde meer aan dat dorp waar ik als sinds kinds af aan woon. mijn adoptie ouders waren trots doen ik vertelde dat ik aan genomen was. maar stiekem zag ik hen huilen het leeg wel alsof ze me nooit meer zouden zien.

de wind waait door mijn haren en de bladzijdens van mijn boekje bewegen heen en weer. 'zo kan ik toch niet verder schrijven in mijn dachboek!!' snauw ik tegen de wind. met mijn gif gelen ogen kijk ik over de reling van het balkon heen. het pleintje is bekleed met gras, struiken, bloemen en hier en daar een boom. het was echt een soort van natuur plekje voor ons. bij een boom zag ik een jongen zitten. hij zag er niet onaantrekkelijk uit maar heb wel eens knappere jongens gezien hier. ik zag niet pressies wat hij aan het doen was maar was wel benieuwt. want iedereen moest naar zijn of haar kamer toe gaan dus waarom zit hij buiten? met mijn duim druk ik op het knopje van mijn ben zodat de inkt vulling naar binnen gaat. ik sla mijn boekje dicht en stop het in mijn handtas. met mijn armen leun ik op de reling van het balkon. terwijl ik kijk naar de eenzame jongen bij de boom.

when Is this over? Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - kamertje van de schoolhoofd
en daar zat ik weer, op deze saaie school waar nooit wat leuks gebeurt dan de gevechten tussen vampieren en weerwolven. het verbaasde me al dat er dit jaar zoon weinig vampieren zijn bij gekomen. 'zucht' dadelijk komen de harige mensen en nog in de meerderheid. wat zeg ik nou ik ben zelf zoon afschuwelijk wezen. 'zucht....' was ik maar gewoon normaal!.

when Is this over? 7tuu
Denny Serko - tovenaar - begane grond trap naar 1ste verdieping
ik zag meerdere jongens kijken naar de meisjes met de korte rokjes aan. allemaal deden ze iets met de meiden maar dat was niet allemaal zo gedurfd dan dat ik allemaal in me gedachten had. 'hehehe' ik keek rond terwijl ik liep op de trappen en zog naar een geschikt doelwit. schuin naast me zag ik een meisje met afschuwelijk roze haar ook haar kleren zijn die kleur alleen haar ogen waren blauw van kleur. het meisje liep perfect voor mijn grap. ik zette een stapje bij en sloeg haar zo hard als ik kon op haar bil (kond).'PATS!' klonk het geluid van zijn hand dat op op de kond sloeg. 'hihihi,' snel rende ik verder langs het meisje op trap omhoog om te ontsnappen.


when Is this over? 6hqp
Evy Texoka - mens -  gang 1de verdieping van de school
met een papiertje in mijn beiden handen keek ik rond of ik mijn kamer nummer kon vinden *R113* staat op het papiertje. ik loop in de gangen maar zie alleen maar 100 getallen en geen 110 getallen. 100, 101, 102 'umh hu...?' 104? waar is 103 gebleven? ik zou er vast over heen gekeken hebben. in de gangen zag ik haast alen maar jongens lopen die mij aan keken of naar mij vloten. volgens mij zit ik aan de verkeerde kant te zoeken. dacht ik bij mezelf beschaamt. ik blijf stil staan en kaak om mij heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Emptyma feb 10 2014, 19:47

[when Is this over? G5fs

Xiumin- Shifter element drager -slaapkamer R102

Langzaam slof ik naar mijn kamers toe. Mijn ogen nog helf dicht gekepen. ''Okey dit was weer eens een saaibegin van het nieuwe schooljaar.  Maar gelukkig zit ik weer met Tao in de kamers. Ben benieuwt wie die Raka is.'' Hij laat zijn hand door zijn haar en stapt de slaap kamer binnen.

____________________________________________________________________________

when Is this over? Oxrb

Tao- shifter elementdrager - in de gangen

Het was een meisje met blonde haren en blauwe ogen. Ze keek recht in me ogen.  'o..owh s...so..sorry!'Zei ze. Eerst had ik niet zun intressen in haar. Ik wilde gewoon naar me slaapkamer toe. Dus ik pakte haar op en zette haar achter me neer. Ik rolde met mijn ogen en wilde weg stappen. Op dat moment besef ik dat de ogen die ze had iets meer uit straalde.Met mijn linkerhand wilde ik mijn jas goed doen waardoor me opviel dat er 1 knoop af was. Ik draaide me weer om en zei ''Aan een sorry heb ik niks'' En keek haar doordringend aan. ''Geef me je naam, Je moet me jas maken''
____________________________________________________________________________

when Is this over? Sq6w

Eon-vampier Element drager - slaapkamer R101
De jongen bood het meisje een stel kaarten aan. Tot mijn verbazing rende het meisje weg.. ''owow wat een jankbal'' zei ik en ik sprong voor de jongen met de kaarten. en trok vingervluch een kaart
____________________________________________________________________________________________

when Is this over? V9nl

Anne- Shifter- op de trap

De jongen lachte en begon te blozen. ''trek eens een kaart'' zei hij. ''NEE gilde ik boos. Mijn staartjes ging recht overeind staan en ik blaaste mijn wangen op. ''jij jij.... jij.. waarom..'' De tranen spongen in mijn ogen. Ik wilde heel boos zijn maar ik kon het niet. Ik rende weg met mijn handen voor mijn ogen.
____________________________________________________________________________

when Is this over? I3r7

Daniel-  Weerwolf -buiten

Ik zat rustig voor me uit te staren. Mijn haar danste in de wind. ''Deze school is saai'''dacht ik bij mezelf. Ik had het gevoel dat iets of iemand me aan keek vanuit het kasteel. Ik ging verzitten zodat ik richting de kamers kon kijken. Langzaam gleden mijn ogen langs alle ramen en balkons ie er waren. Bij de meiden kamers stond een meisje met paars haar mijn richting in te kijken. Ik probeerde oogcontact te vermeiden. Ik had niet veel met de meiden op deze school. Ze hebben te veel capisone.
_______________________________________________________________________________

when Is this over? Jzgw

Jason- mens- hoofdzaal

''En daar gaan we weer. iedereen rent weer naar hun slaapkamers toe'' zucht ik.  Ik wacht totdat iedereen weg is gegaan.
__________________________________________________________________________________

when Is this over? Rhol

Jay-voodoo doll - trappenhuis

Langzaam sjok ik naar de trappen. ''Al die nieuwe kiddo's, ''

________________________________________________________________________________

Sonya- Erfeling element - gangen


Laatst aangepast door Evilian op ma feb 10 2014, 21:16; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Emptyma feb 10 2014, 20:12

when Is this over? 0mxu
Mellodey Yume - vampier - begane grond
het leek er op alsof de jongen gewoon verder wilde lopen maar toen ineens stond hij stil en draaide zig om hij sprak me doordringend aan met zijn stoere stem. hij zij dat hij aan sorry niets had ik was bang dat hij me even wilde slaan of iets dergelijks. maar toen vroeg hij inenen mijn naam ik begon te blozen en stond stil. 'm..mmij....mijn naam?' ik keek nog dieper in zijn ogen. ik friemelde wat aan mijn rokje. 'm...mel...mellodey' ik schrok weer van zijn zin 'j..je jas maken? ik keek hem aan met grote ogen. ik keek hem zoo diep aan dat het bijna leek als of ik zijn gedachten aan het lezen was. 'je, je knoop ligt onder je bed aan de linker kant.' zei ik verlegen. en ik tikte met mijn 2 wijsvingers tegen elkaar aan.

when Is this over? Inv8
Juki Xove - tovenaar - gang van 1ste verdieping
ik zag dat de jongen mij gezien had. ik ging sexy op 1 arm leunen en ondersteunde mijn hooft met mijn hand. ik wuifde vrolijk naar de jongen in de hoop dat hij me nog eens zou zien. ik pakte mijn toverstok en bewook=g in een vlindervorm met het uiteinde va mijn toverstokje. er verscheen een lichtgevende vlinder die roze paars van kleur was. het vlindertje zit op mijn hand en ik blies het richting de jongen onder de boom. het vlindertje vladerde mee met de wind richting de jongen.

when Is this over? Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - kamertje van de schoolhoofd
en daar zat ik weer, op deze saaie school waar nooit wat leuks gebeurt dan de gevechten tussen vampieren en weerwolven. het verbaasde me al dat er dit jaar zoon weinig vampieren zijn bij gekomen. 'zucht' dadelijk komen de harige mensen en nog in de meerderheid. wat zeg ik nou ik ben zelf zoon afschuwelijk wezen. 'zucht....' was ik maar gewoon normaal!.

when Is this over? 7tuu
Denny Serko - tovenaar - begane grond trap naar 1ste verdieping
ik rende verder te trap op en hoorde het meisje gillen 'kekekekeke, owh wat is dit toch leuk.'fluisterde ik zachtjes tegen mezelf. boven aan de trap wert ik aan mijn mouw gegrepen. 'huh? ik keek achter om en zag dat zelfde meisje. ''keh'' 'damn, eh.... mijn hooft werd een beetje rood van kleur ik pakte uit mij zak een pakje kaarten en ging ze vliegensvlug schudden. ik hield ze voor het meisje en zei: 'trek eens een kaartje?'


when Is this over? 6hqp
Evy Texoka - mens -  gang 1de verdieping van de school
met een papiertje in mijn beiden handen keek ik rond of ik mijn kamer nummer kon vinden *R113* staat op het papiertje. ik loop in de gangen maar zie alleen maar 100 getallen en geen 110 getallen. 100, 101, 102 'umh hu...?' 104? waar is 103 gebleven? ik zou er vast over heen gekeken hebben. in de gangen zag ik haast alen maar jongens lopen die mij aan keken of naar mij vloten. volgens mij zit ik aan de verkeerde kant te zoeken. dacht ik bij mezelf beschaamt. ik blijf stil staan en kaak om mij heen.[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Emptyma feb 10 2014, 20:40

[when Is this over? G5fs

Xiumin- Shifter element drager -slaapkamer R102

Langzaam slof ik naar mijn kamers toe. Mijn ogen nog helf dicht gekepen. ''Okey dit was weer eens een saaibegin van het nieuwe schooljaar.  Maar gelukkig zit ik weer met Tao in de kamers. Ben benieuwt wie die Raka is.'' Hij laat zijn hand door zijn haar en stapt de slaap kamer binnen.

____________________________________________________________________________

when Is this over? Oxrb

Tao- shifter elementdrager - in de gangen

Het meisje schrok van mijn actie. Ze vertelde me verlegen dat mijn knoop onder me bed zou leggen. Dit verbaaste me dat ze dat zou weten.buiten dat vond Ik der er heel schattig uit zien. Ik trok mijn bovenlip op. Dat deed ik altijd als ik boos of irriteert ben.
''Mellodey eh'' Zei ik boos. met mijn hand leunt ik tegen haar schouder aan en zo duwde ik haar tegen het bord. Ik ging met mijn hoofd naar haar toe en fluisterde ''Mel~loo~deyy, Wil je dat ik niet boos word dan maak je mijn jas'' Ik ademde uit in haar nek. Mijn andere hand haalde ik door haar haren heen. ''Kamer R102, Kan je meteen mijn knoop zoeken'' Ik draaide me om. mijn hand die eerst in haar haren zat haalde ik over haar kin heen mijn wijsvinger gleed over haar onderlip.
____________________________________________________________________________

when Is this over? Sq6w

Eon-vampier Element drager - slaapkamer R101
De jongen bood het meisje een stel kaarten aan. Tot mijn verbazing rende het meisje weg.. ''owow wat een jankbal'' zei ik en ik sprong voor de jongen met de kaarten. en trok vingervluch een kaart
____________________________________________________________________________________________

when Is this over? V9nl

Anne- Shifter- op de trap

De jongen lachte en begon te blozen. ''trek eens een kaart'' zei hij. ''NEE gilde ik boos. Mijn staartjes ging recht overeind staan en ik blaaste mijn wangen op. ''jij jij.... jij.. waarom..'' De tranen spongen in mijn ogen. Ik wilde heel boos zijn maar ik kon het niet. Ik rende weg met mijn handen voor mijn ogen.

____________________________________________________________________________

when Is this over? I3r7

Daniel-  Weerwolf -buiten

Het meisje leunde sexy op 1 arm. Ze zwaaide naar me. Eerst wilde ik haar volledig negeren. ''Als ze zo veel aandacht blijft trekken verraad ze me nog..'' dacht ik. Ik zag hoe ze met haar toverstaf zwaaide en een vlinder maakte. ''Oh a little witch'' Zei ik zacht. De vlinder fladderde in mijn richting. Het lande op mijn hand. Het beestje voelde heel zacht aan. en het was nog lichter dan lucht. De paarse kleuren paste mooi bij der haar. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. ''Dit is best wel schattig'' dacht ik. Ik stond op en zwaaide dat ze naar benende moest komen.


_______________________________________________________________________________

when Is this over? Jzgw

Jason- mens- hoofdzaal

Ik wilde weten wat Daniel aan het doen was dus ik ging de deur uit. In de jongens hal liep een meisje met blauw haar. Ze keek erg verward en zocht naar een kamer.  Ineens stond ze stil. Ik legt me hoofd schuin en bekeek haar goed. ''tehtehteh'' klikte ik met me tong. '' Ze is vast nieuw en nu al verdwaalt'' Ik zag dat een stel jongens naar haar toe liepen. ''Nee eh niet die gasten eh, Die gebruiken meiden en zo''

De twee jongens liepen richting het meisje. Eentje sloeg zijn arme om haar heen ''Hey lekker ding zei hij. Terwijl de hand van de jongen naar haar borsten gleden. ''Zijn we verdwaalt, en ben je alleen'' Zei hij terwijl de tweede jongen haar bekeek.

Ik keek ze aan. En liep naar het meisje toe. ''hey zusje lang geleden,'' Zei ik en knipoogte naar haar. Ik pakte haar hand en trok har bij de jongens weg.
__________________________________________________________________________________

when Is this over? Rhol

Jay-voodoo doll - trappenhuis

Langzaam sjok ik naar de trappen. ''Al die nieuwe kiddo's, ''

________________________________________________________________________________

Sonya- Erfeling element - gangen


Laatst aangepast door Evilian op ma feb 10 2014, 21:17; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Emptyma feb 10 2014, 21:03

when Is this over? 0mxu
Mellodey Yume - vampier - begane grond
D...d....d stotterde ik. ik genooit hoe hij dichter bijer kwam  ik had hem wel willen bijten maar dat gaat niet met al die mensen in de buurt. ook streelde hij door mijn haren heen. mijn ogen kwamen weer tot rust. hij beveelde mijn om langs te komen in zijn kamer en dan ook nog zijn knoop zoeken die hij zelf verloren is. maar stiekem had hij wel iets aparts. toen hij omdraaide gleed zijn vinger lans mijn onderlip ik likte stiekem aan zijn vinger waardoor 1 hoek tand te zien was. hihi wie weet doet hij dit allemaal omdat hij me gewoon niet kan uitstaan hihi. ik moest binnens monds laggen en deed verlegen mijn hand voor mijn mond terwijl ik giegelde. ik maakte een huppeltje naar hem toe en hielt me armen achter mijn rug. 'Dussss~ ik moet jouw knoop vinden?' ik liep met hem mee en stelde hem verlegen een vraag.

when Is this over? Inv8
Juki Xove - tovenaar - gang van 1ste verdieping
de jongen die tegen de boom aan zit maakte een gebaar dat ik naar beneden kon komen. op dat moment verscheen er een glimlach op mijn gezicht. ik zette mijn hand op het balkon rand en sprong over de rand heen. ik sprong naar beneden van de 1ste verdieping ik lade zacht op mijn voeten door dat ik mijn toverstok gebruikte. ik keek rond of niemadn mij gezien had. voorzichtig sluip en ren ik naar de jongen toe. een maal bij de jongen aan gekomen schiet ik in de lag. 'hahaha er is echt niemand die dat opmerkte!' en ik leunde tegen hem aan toen ik naast hem ging zitten. 'hihihi' lagte ik nog even na.

when Is this over? Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - kamertje van de schoolhoofd
ik wandelde traag door het gebouw heen en keek naar alle wezens die lol probeerde te maken of naar zijn/haar kamer liepen. op de gangen zag ik een aparte jongen lopen hij zag er anders uit dan de rest en had een mondkap op. dat leek op een lucht filter voor giftige stoffen. ik liep naar de jongen toe en vroeg: 'wat is dat?' en ik wees naar zijn mond

when Is this over? 7tuu
Denny Serko - tovenaar - begane grond trap naar 1ste verdieping
ik zag hoe het meisje mijn kaartentruc weigerde en er bijna zowat huilend vandoor ging. ergens in mijn hart deed me iets. maar wat wist ik niet. ''pffff denny! geen gevoelens het is maar een grapje! toch? .... ja het is maar een grap, geen medelijden tonen. zomaar sprong er een jongen voor mij neus die een kaart uit mijn hand trok. ik was een beetje verbaast en keek de jongen aan. 'heey! dit is een meisjes kaart truc!' snouwde ik een beetje 'niet bedoelt voor jongens' ik pakte zijn kaart uit zijn handen en schudde mijn kaarten weer opnieuw. ik hield ze weer voor mij, zodat hij een kaart kon trekken ik keek nog even naar het meisje. ''awh... ''ik keek een beetje sip. ''ik voel me toch een beetje schuldig.'' 'oke, onthoud je kaart...'


when Is this over? 6hqp
Evy Texoka - mens -  gang 1de verdieping van de school
er kwamen 2 oudere jongens naar me toe. ze gingen meteen emt me flirten. ik voelde me gelijk heel ongemakkelijk. toen een van de jongens naar mijn borsten greep stont ik zo hart als ik kan met mijn hak op zijn teen. de jongen schreeuwde even en keek mij boos aan. om de hoek zag ik een 3de jongen tevoorschijn komen ik schrok even.. '3 tegen 1?' de jongen die om de hoek kwam zetten noemde mij zelfs zusje maar ik vertrouwde het niet en rende richting het trappen huis. ik gleed uit en struikel over iets heen. de tijd leek even stil te staan en ik zag mezelf al vallen van de trap af.  (ligt nog niet op de grond)


Laatst aangepast door mellodey op ma feb 10 2014, 21:36; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Emptyma feb 10 2014, 21:32

[when Is this over? G5fs

Xiumin- Shifter element drager -slaapkamer R102

Langzaam slof ik naar mijn kamers toe. Mijn ogen nog helf dicht gekepen. ''Okey dit was weer eens een saaibegin van het nieuwe schooljaar.  Maar gelukkig zit ik weer met Tao in de kamers. Ben benieuwt wie die Raka is.'' Hij laat zijn hand door zijn haar en stapt de slaap kamer binnen.

____________________________________________________________________________

when Is this over? Oxrb

Tao- shifter elementdrager - in de gangen

Ik merkte dat ze aan mijn vingerlikte. Ik rolde mijn lippen weer op om mijn glimlach te verbergen. In mijn ooghoeken zag ik dat ze haar lach probeerde te verbergen. Ik draaide me om en liep weg. Ze huppelde even achter me aan en zei ''dusss~ik moet jouw knoop vinden'' Even volgde ze me. Uit het niets stond ik stil en draaide mijn hoofd. ''Blijf bij me weg okey, kom vanavond maar die knoop zoeken.''

____________________________________________________________________________

when Is this over? Sq6w

Eon-vampier Element drager - slaapkamer R101

De jongen vertelde me dat het een meide truk was. Ik draaide rondjes op mijn linker voet. En begon te lachen. Ik keek hem aan en zei ''Ze heet anne'' Ik hield de kaart die ik nog had tussen me wijsvinger en middelinger in en liep weg. Ik showde de kaart nog even en begon weer te lachen
____________________________________________________________________________________________
when Is this over? V9nl

Anne- Shifter- op de trap

ik rende door de gangen naar mijn slaapkamer toe. De tranen stonden in me ogen. ''Ik hoop zo dat die twee andere meiden Evy en yuki en mellowdy nog niet op de kamer zijn'' dacht ik terwijl ik wanhopig de tranen in me ogen wilde wegwrijven
____________________________________________________________________________

when Is this over? I3r7

Daniel-  Weerwolf -buiten
Ze sprong lening over de rand van het balkon. Ze lande zacht op haar voeten. Eerst zag ik niet hoe zedat deed maar toen besefde ik me dat ze een tovernaar was. Haar haren zwiere mooi door de lucht toen ze naar me toe kwam. Het zag er heel geinig uit. Toen ze bij me was begon ze te lachen ''hahaha er is echt niemand die dat opmerkte'' ik begon te lachen '' hahaha nee zeker niet het, ging zoo sierlijk en onopgemerkt'' Ik kreeg de glimlach niet van mijn gezicht. Ze kwam naast me zitten. En leunde tegen me aan. Mijn ogen werden groter en ik ging achteruit zitten. ik keek haar even bang aan. ''Lichamelijk contact heb ik nooit, dadelijk doe ik der pijn ''dacht ik bij mezelf. Ik ging op me hurken zitten en wees naar water. ''mooi uitzicht hier eh'' zie ik

_______________________________________________________________________________

when Is this over? Jzgw

Jason- mens- hoofdzaal
het meisje schrok van mijn actie. ''Tjah dat was ook wel logies'' dacht ik. Het meisje rende weg en stuikelde over een boekentas die op de grond lag geslingert. Mijn ogen werden groter. Zo snel als ik kon rende ik achter haar aan. Ik probeerde haar arm beed te grijpen maar het lukte niet ik gleed uit maar gelukkig ben ik best lening. ik wist me zo te draaien dat ik onder haar zou komen
__________________________________________________________________________________

when Is this over? Rhol

Jay-voodoo doll - trappenhuis

uit het niets hoorde ik een lieve stem ''wat is dat'' En ze wees naar mijn mond. Van deze actie schrok ik. Ik dacht dat ze me wilde slaan of ook weer peste zoals iedereen. Ik stapte achter uit. Mijn hand greep naar mijn mondkapje. ''d..d..dit.. is.. hmm... zo.. uh... kan.... ''stotterde ik. Ik keek wanhopig om me heen of er een uitweg was. ''Zo.. goed..... longen..blijven'' Zei ik. ''Ow die zin was niet goed.'' dacht ik probeerde verder achter uit te stappen
________________________________________________________________________________

Sonya- Erfeling element - gangen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Emptyma feb 10 2014, 22:07

[quote="mellodey"]when Is this over? 0mxu
Mellodey Yume - vampier - 1ste verdieping
'in de avond? durf je dat wel?' vroeg ik speels 'in de avond lopen er allemaal enge vampieren rond hoor. dadelijk bijten ze je nog als je de deur open doet' plaagde ik hem maar toch nog steeds een beetje verlegen. ik bleef stilstaan en rook een vleugje bloed.

when Is this over? Inv8
Juki Xove - tovenaar - in de tuin
'ja zeker' zeg ik vriendelijk ik trek mijn benen op en omarm ze. 'mag ik vragen waarom je hier zit?' ik bleef staren naar het water en de rest van de natuur.

when Is this over? Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - trappen huis
ik liep naar hem toe zodra hij naar achteren stapte. 'er zijn hier toch geen giftige stoffen in de lucht of wel?' achter de jongen was een muur en hij kon niet verder naar achteren lopen dan dit.

when Is this over? 7tuu
Denny Serko - tovenaar - 1ste verdieping
ik zag hoe de jongen wilde weg lopen met mijn kaart. 'he! alleen ik mag vals spelen!' ik rijk met mijn hand naar de speel kaart. de kaart beweegt en vliegt even later uit de hand van de jongen. omdat de kaart scherp is kwam er een snee in de vinger van de jongen. ik ving de kaart tussen mijn 2 vingers en draaide me om. 'bedankt voor de naam!' ik zwaaide nog even met mijn kaartje en liep richting mijn kamer.


when Is this over? 6hqp
Evy Texoka - mens -  gang 1de verdieping van de school
ik voelde dat iemand aan mijn arm wilde trekken maar greep mis in een flits zag ik iemand onder mij liggen en ik belande boven op de jongen ik was even helemaal in de war wat gebeurde nou en wat doet hij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Emptyma feb 10 2014, 22:24

[when Is this over? G5fs

Xiumin- Shifter element drager -slaapkamer R102

Langzaam slof ik naar mijn kamers toe. Mijn ogen nog helf dicht gekepen. ''Okey dit was weer eens een saaibegin van het nieuwe schooljaar.  Maar gelukkig zit ik weer met Tao in de kamers. Ben benieuwt wie die Raka is.'' Hij laat zijn hand door zijn haar en stapt de slaap kamer binnen.

____________________________________________________________________________

when Is this over? Oxrb

Tao- shifter elementdrager - in de gangen

''Hahah vampiere, Grappig meisje dat je bent.'' Zei ik. Ik keek haar aan en wees richting de andere kant. ''Die kant is de meisjes slaapkamers'' Ik zag hoe het meisje stilstond. Ik keek haar aan. ''vampieren eh'' Zei ik terwijl ik haar bekeek. ''Wel opmerkelijk dat je dat zegt'' Ik voelde dat er iets gaande was. En keek naar het trappenhal.
____________________________________________________________________________

when Is this over? Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- gangen

Voordat ik het wist vloog de kaart uit mijn hand. De kaart liet een snee in mijn hand achter. Mijn ogen werden rood en er verscheen een glimlach op mijn gezicht. ''owowow'' Zei ik. Ik pakte het klokje uit mijn zak en keek er na. Ineens stond iedereen rond me stil. ''kekeke, Het bezitten van de tijd is handig'' De jongen die net de kaart terug had gepakt stond in een loophouden met zijn kaartje te zwaaien. Ik rende naar hem toe. ''ik heb maar 2 min'' Ik pakte het kaartje weer af en stopte er een andere briefje voor terug.  daar stond op ''don't try to joke on my'' Op het moment dat de tijd weer ging lopen Stond ik met mijn gezicht dicht tegen die van de jongen aan. De tijd ging weer verder. ''kekek'' lachte ik.
____________________________________________________________________________________________

when Is this over? V9nl

Anne- Shifter- op de trap

ligt huilend op mijn bed.
____________________________________________________________________________

when Is this over? I3r7

Daniel-  Weerwolf -buiten

Het meisje trok haar benen op en zei dat ze het uitzicht mooit vind. ''Nou, ik en Jason kwamen hier vorige jaar altijd, Zodra we de spijbelde, Want hier zit je net buiten het zicht van de docenten.'' Ik plukte stukjes uit het gras. Ik zuchte even en keek richting het kasteel. ''Ik kom hier ook altijd als ik me niet goed voel. De natuur en lucht is hier heel rustgevend'' Ik keek haar aan en probeerde lief te lachen

_______________________________________________________________________________

when Is this over? Jzgw

Jason- mens- hoofdzaal

Het meisje lande boven op mij. Alle lucht in me longen klapte er uit. Ik sloot mijn ogen. ''Dit doet best wel pijn'' Dacht ik. Terwijl ik mijn ogensloot probeerde ik zo lief mogelijk te zeggen ''Gaat het?'' Ik probeerde recht overeind te zitten met de pijn in mijn longen en rug was heftig. ''Waaorm moet ik op zulke moment mijn 'engel' zijn verbergen. mijn vleugels hadden deze val kunnen breken'' dacht ik
__________________________________________________________________________________

when Is this over? Rhol

Jay-voodoo doll - trappenhuis

Het meisje kwam steeds dichter bij. Ik wist echt niet wat ik moest doen. Mensen komen alleen naar me toe als ze iets willen hebben. Of ze zich vervelen. Ik belande tegen de muur aan. Wanhopig keek ik rond. ik kneep mijn handen samen en sloot mijn ogen. ''W.. w.. waarom.. praat.. tegen.. mij.. jij? Zei ik weer in een verkeerde zinsvolgwoorde. Dit overkwam me altijd als ik zenuachtig word. in de tussen tijd probeerde ik een uitgang te zoeken om naar mijn slaapkamer te komen

________________________________________________________________________________

Sonya- Erfeling element - gangen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Emptyma feb 10 2014, 22:42

when Is this over? 0mxu
Mellodey Yume - vampier - 1ste verdieping
ik zag het gevecht tussen de twee jongens en keek hoe de leraar de jongens stopte.

when Is this over? Inv8
Juki Xove - tovenaar - in de tuin
ik luisterde naar zijn verhaal en ging meer tegen hem aan liggen. ben je ziek of? of heb je liefdes verdriet? vraag ik lief aan de jongen en ik kantel mijn hooft een beetje

when Is this over? Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - trappen huis
'hallo!!! versta jij me wel?' *zucht* 'is er eindelijk iemand hier die een beetje boeiend is kan hij niet eens goed praten. waarom is iedereen hier zo saai?'

when Is this over? 7tuu
Denny Serko - tovenaar - 1ste verdieping
ik wilde verder lopen maar inenen stond die zelfde jongen voor mijn neus ik schrok en liep bijna tegen hem aan maar zette snel een paar stappen naar achteren.''hoe kan dit? er is maar een mogelijk heid hij speelt met moedertje tijd. 'zo, dus we gaan een spelletje spelen he?'zei ik speels met een gemene glimlach. ik pakte mijn kaarten er bij en lied ze vliegen door de lucht heen. 'jij wint niet van mijn joker!'

andere zware stem: 'STOP!!! geen getover of wat dan ook in de gangen!!'
de man had een lange bruine jas aan en stond tussen de jongens in. zijn linker ook was bedekt met een ooglapje en zijn haar was gekruld zwart. dit was duidelijk een van de leraren op school.


when Is this over? 6hqp
Evy Texoka - mens -  gang 1de verdieping van de school
de jonge praten tegen me maar ik voelde me eigenlijk een beetje bewusteloos. ik kon hel wel horen maar kon me niet bewegen vreemd genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Emptyma feb 10 2014, 23:00

[when Is this over? G5fs

Xiumin- Shifter element drager -slaapkamer R102

Ik keek hoe tao binnen kwam rennen.

____________________________________________________________________________

when Is this over? Oxrb

Tao- shifter elementdrager - in de gangen 1ste

Ik keek naar de 2 jongens en hoe een stelletje dat op de grond lag. Ik liep zo snel mogelijk van de groep weg. ''Het is ook altijd het zelfde hier'' Ik vluchte naar de slaapkamers.
____________________________________________________________________________

when Is this over? Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- gangen 1ste

De jongen schrok van me. ''Jouw gezicht zo hilarisch'' lachte ik. ''zo, dus we gaan een spelletje spelen he?'zei hij speels de jongen pakte zijn kaarten er bij en liet ze vliegen door de lucht heen. 'jij wint niet van mijn joker'' Zei hij. Ik ging klaar staan en ontblootte mijn hoektanden. ''Time to play'' Zei ik. maar spijtig genoeg werden we tegen gehouden door de docent. ''Hier is ook niks leuks te beleven'' Gromde ik. ''We maken dit gevecht ander keer af'' en keek de jongen door dringent aan
____________________________________________________________________________________________

when Is this over? V9nl

Anne- Shifter- op kamer R112

ligt huilend op mijn bed.
____________________________________________________________________________

when Is this over? I3r7

Daniel-  Weerwolf -buiten

Het meisje luisterde naar mijn verhaal. Normaal voel ik me niet zo snel vertrouwt bij mensen en zou ik mijn verhaal ook zomaar vertellen. Maar toch deed ik het. Het meisje zag er zo lief uit. Ze kwam tegen me aanliggen. Weer deed ik een poging om van haar vandaan te komen. Ik deed net of ik viel aangzien ik nog steeds op mijn hurken zat. '' ben je ziek of? of heb je liefdes verdriet?'' Vroeg ze tewijl ze haar hoofd op zij kantelde. Haar haar viel soepel langs haar gezicht en nek. haar gele ogen keken me lief aan.
''nee eigenlijk niet. Ik maak me zorgen om me Zusjes, Ze zij nu alleen thuis. De oudste is 12 Die kan wel voor haar kleine zusjes zorgen, Maar toch ben ik er liever bij.'' Vertelde ik haar.
_______________________________________________________________________________

when Is this over? Jzgw

Jason- mens- gang 1ste

Ik zag dat het meisje bewusteloos aanvoelde. Dus ik probeerde zo goed mogelijk op te staan en tilde haar op. ik spande mijn spieren samen en tilde haar te trap op richting mijn kamer. Ik opende de deur en legde haar op het bed. Daarna liep ik richting de badkamer om een koud washandje te halen zodat ik die op haar hoofd kon leggen
__________________________________________________________________________________

when Is this over? Rhol

Jay-voodoo doll - trappenhuis

''ja.. jaah ik versta je'' zei ik. Ze zag er verveelt uit.

________________________________________________________________________________

Sonya- Erfeling element - gangen


Laatst aangepast door Evilian op di feb 11 2014, 19:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Emptydi feb 11 2014, 18:45

eindelijk de platengrond af van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





when Is this over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
when Is this over?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: