cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 when Is this over?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyvr feb 14 2014, 21:25

when Is this over? - Pagina 5 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bib

Daar waren de 3de jaar gelukkig nog niet op tijd. Ik had Tao niet meer kunnen houden. Ik voelde me ogen zwaar worden en wankelde op mijn benen. Ik verloor me evenwicht en viel tegen de boekenkast aan.
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bib

Door het bloedverlies werd ik duizelig ik voelde dingen niet meer hoe ik vast gezet werd. Ik verloor mijn bewust zijn en knalde op de grond

_____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- bibliotheek

Net voordat Mellodey opgevangen werd zetten ik de tijd stil. Ik zag hoe iederen in actie hing en liep rustig weg van de bib. ''Jammer nu moet ik wer een poging doen om Mellodey zo ver te krijgen, De eerste keer ging het makkelijker'' Ik de trappen af naar de ingang van de poort. en de tijd ging weer verder.
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 V9nl

Anne- Shifter- poort
''zijn dat niet de 3de jaars'' vroeg ik aan haar. 'nee denny is leuker' fluisterde ik in het oor van de open neer springende juki
____________________________________________________.________________________

when Is this over? - Pagina 5 I3r7

Daniel-  Weerwolf -poort

Denny zeik niet zo. die kaart krijg je nog wel terug,
_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Jzgw

Jason- mens- poort

''Dat zijn de 3de jaars. Ik zou geen ruzie met ze zoeken.''
__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

Frenn kwam steeds dichter bij. Deze keer lied ik het gewoon toe. Het voelde wel goed
________________________________________________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyzo feb 16 2014, 22:08

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

when Is this over? - Pagina 5 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bibliotheek
ik voel dat imand me wilt optillen en doe mijn ogen open. de jongen met het paarse haar praat tegen mij op een strenge manier. ik knik bevestigend op zijn vraag en loop met ze mee.

leraar vampier
ik loop door de deur heen en vertel de leerlingen dat ze moeten mee lopen. in de verte zie ik mijn 3 wachtertjes al aan komen. ''Oxea, zo te zien is het gelukt. goed gedaan.'' zeg ik in mijn gedachten.

when Is this over? - Pagina 5 96up
Gyro, Oxea, Huna
Gyro: iedereen sliep en ik zag dat de freak Eon verdwenen was. 'grrr, die tijd spion. die krijgen we nog wel.' de andere jongens pakte Xiumin en tao op en legde ze naast elkaar op de grond. ik bukte en ging op mijn hurken zitten. mijn linker hand legde ik op de hooft van tao. ik sloot mijn ogen en zag wat hij allemaal wist over mellodey en vampieren. ik deed me ogen weer open. 'ummh tao vind mellodey interessant alleen hij heeft iets moeilijks mee gemaakt vroeger waardoor hij minder snel omgaat met meisjes of vrouwelijke figuren... ik laat tao vergeten dat mellodey een vampier is dat is denk ik het beste voor zijn angst voor vrouwen. en de herinering van de beet verander ik door iemand anders. mmmh.' ik sloot me ogen. en zocht in zijn hooft. 'eon misschien? ja dat is mogelijk!' mijn hand begint te gloeien. ''vergeet dat yume een vampier is, vervang de beet door een ander persoon....mmmh, je gaat aardiger voor haar zijn.'' ik glimlagte even bij mijn laaste gedachten zin. mijn hand stopt met gloeien en mijn ogen gaan open. 'oke, klaar de volgende.' ik sta op en buk bij de aderen jongen. ik leg mijn hand op zijn voorhoofd en sluit mijn ogen. 'jij is iemand die veel dingen geheim houd. ik denk dat hij yume kan helpen?' zeg ik tegen Oxea. ik open mijn ogen weer. 'Oxea het is beter als ik zijn herinnering niet wis of vervang denk ik.'

Oxea: 'mmhp... maar hij mag ook niet uit verbazing haar verraden. leg hem een zwijg ban op.'
Huna: 'maar dat is niet eerlijk hij deed niets fout!?'
Oxea: 'zwijg Huna! Gyro doe het!! snel voordat ze bij komen.'
Gyro: ''het is waar wat huna zegt het is niet eerlijk. maar... '' *zucht* mijn hand begind te gloeien. ''u mag niet meer spreken tegen Tao over het onderwerp dat yume een vampier is of kan zijn.'' mijn hand stopt met gloeien. *zucht* 'zoals u wenst Oxea' ik sta op en loop boos weg uit de bibliotheek. ik hoor dat Oxea mijn naam nog roepen maar ik negeer hem.
ik sta weer bij de leraar en de andere jongeren bij de poort.

huna: 'Oxea laat hem maar. kom we brengen hun naar de poort toe ik til Xiumin op. ''wat is hij zwaar zeg''
Oxea: grrr. til jij ook die andere maar. ik wil yume optillen totdat ik zie dat ze wakker word. 'yume? blijf af van draken bloed dat kan je geest gek maken als je het regelmatig drinkt.' ik sta op zonder yume in mijn armen. ik til tao op. met Huna loop ik richting de poort. halverwege in de tuin worden beide jongens wakker.

Gyro: 'meester (leraar), ik wil in een ander team dan bij Oxea.' zeg ik serieus.
Leraar: 'dat gaat niet zomaar de rest van de teams zitten al vol. als je iets wilt moet je 2 andere leden vinden.'
Gyro: 'grrr..' grom ik zachtjes.
Leraar: 'oke kom maar mee iedereen we gaan het bos in!.'


when Is this over? - Pagina 5 Inv8
Juki Xove - tovenaar -poort
'Dan? mag ik met jullie mee lopen door het bos heen?' vraag ik aan hun terwijl de leraar door de poort heen loopt met de rest van de groep

when Is this over? - Pagina 5 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - poort
'blijf maar bij mee dan ben je het veiligst.' zeg ik vermoeit terwijl ik achter de rest aan sjok.

when Is this over? - Pagina 5 7tuu
Denny Serko - tovenaar - poort
'en hoe wil ik die kaart kragen dan? ga jij hem voor mij halen van die freak?' zeg ik gemeen tegen hem terwijl ik samen met een vriend loop.

when Is this over? - Pagina 5 6hqp
Evy Texoka - mens -  poort
'maar maar ik ging al met de jongens lopen!!' zeg ik wanhopig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyvr feb 21 2014, 20:31

when Is this over? - Pagina 5 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bib

Halver wegen kreeg ik weer mijn bewust zijn terug. Ik keek de gene aan die me optilde. ''Bro ik kan zelf lopen'' slaperig keek ik en zag dat we in de tuin waren, Geschrokken draaide ik me op ''TAO~!'' zei ik geschrokken en wrong me uit de greep van Huna. Met een harde klap voel ik op me kont. ''Oetsh, Damnt zo charmant'' Ik stond op en vreef over mijn kont. ''auw Dat word een blauwe plek'' En loop het laatste stukje naar de poort mee.
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bib

Ik word langzaam wakker en voel dat me hoofd draaiig is. Alles is zwaar en het voelt of ik veel bloed ben verloren. Alleen weet ik van niks meer. Ik weer nog dat we aan het eten waren en nu zijn we hier. ''stomme blackouts'' gromde ik. ik lied me verder dragen. Wat zo was ik dan weer wel. Lekker lui.
_____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

ik Liep zo ongezien mogelijk met de groep mee en bleef uit de buurt van Denny. Tot ik me besefde dat het wel geinig zou zijn als ik achter hem aan zou gaan. Ik ging zo stil mogelijk achter denny lopen.
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 V9nl

Anne- Shifter- poort

Ik liep met Juki mee. Ze zacht aandacht bij een grote jongen met een bril op en bruine haren waarbij ook een klein meisje was. En een jongen met witte haren hem vond ik er best wel eng uit zien dus versnelde mijn passen richting het meisje met blauw haar. ''hey ik ben anne'' zei ik en stak mijn hand uit.

____________________________________________________.________________________

when Is this over? - Pagina 5 I3r7

Daniel-  Weerwolf -poort

'Oh heej juki' zei ik terwijl ik mijn kleding nog recht probeerd te krijgen. ik haalde me hand door me haar een drukte mijn bril verder op neus. Die zat scheeft omdat ik vlak voor ik ging slapen mijn bril had opgezet en hem niet meer afgedaan had. Juki had deze nog niet gezien dus snel wilde ik hem afzetten.
_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Jzgw

Jason- mens- poort

Rustig sloot ik achter de groep aan. ik slimlachte en keek hoe wanhopige poging Daniel deed om er goed uit te zien bij het meisje.
__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

''Ik voelde het het gevoel in me buik niet weg ging. mijn vinger stintelde. 'Is goed Frenn ik blijf bij jouw' Mijn knieen beginnen te trillen. ''is dat een gevoel hebben'' dacht ik bij mezelf, ''Wat overkomt me toch'' Ik voelde hoe er iets in mijn knieen gebeurde. Ik durfde niet te kijken maar het deed best wel pijn. Ik pakte de t-shirt van frenn beed en liep awchter haar aan

________________________________________________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyvr feb 21 2014, 21:16

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

when Is this over? - Pagina 5 Mcyr0l
leraar vampier
we lopen door het zuiden bos heen. we komen aan op een open plek ergens diep in het bos. oke allemaal in een cirkel staan ik ga jullie wat uitleggen.' ik sta aan het hooft van de U-vormige cirkel. 'oke alle klassen zijn hier gekomen. om te testen wat jullie allemaal kunnen.' steekt sigaret op en zuigt er 2 keer aan. 'wat denken jullie dat het grootste gevaar is in dit bos? Denny? weet jij het?' Denny: umh.... weerwolven? en ik kijk naar Daniel. jongens om mij heen maken een huilend geluid dat klinkt als een wolf.

'nee Denny geen weerwolven die zijn alleen s nachts gevaarlijk maar niet overdag. en je mag alleen huilen als je het terrein opkomt van een andere wolven clan.' zuigt aan sigaret. 'dus weet iemand nog iets anders?'


when Is this over? - Pagina 5 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bibliotheek
ik loop achter de rest aan en ga bij bij Daniel staan. ik kijk achter mij zodra er iemand huilde. het voelde net alsof de bomen naar mij keken. 'anne? voel jij dat ook? volgens mij kijken de bomen naar ons?' fluisterde ik naar anne en de rest die er bij stond.

when Is this over? - Pagina 5 6hqp
Evy Texoka - mens -  poort
'he! denny doe niet zo flauw!!' ik sloeg hem voor zijn kop. 'wolfen klinken heel anders hoor!!!'

when Is this over? - Pagina 5 Inv8
Juki Xove - tovenaar -poort
ik zag dat daniel snel iets af deed maar zag niet wat dat was. ik kijk naar denny die richting Daniel een wolven geluid maakte. ik keek daniel aan met een angstige blik. 'zijn er ook gevaarlijke weerwolven?' fluister ik. 'ik geef ze allemaal de kietel dood' glimlach ik flauw naar daniel.

when Is this over? - Pagina 5 96up
Gyro, Oxea, Huna
ik luisterde naar wat de leraar zei. net als de rest.

when Is this over? - Pagina 5 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - poort
jay loopt achter mij aan en houd mijn kleding vast. ik ga in een cirkel staan net als de rest zoals de leraar vroeg. denny begind een wolven geluid na te doen en ik moet lachen. 'hahaha als hij eens wist wat hij zei. hihi.' ik lach met een hand voor mij mond. 'zucht ik hoop niet dat we zoon overlevings test krijgen net als vorige 2 jaren geleden.' 'meneer vampieren zijn ook gevaarlijk!' zei ik terwijl ik mijn hand opstak.

when Is this over? - Pagina 5 Mcyr0l
leraar vampier
ik glimlach op frenn haar reactie. 'dat klop alleen die komen niet vaak genoeg voor in een dicht begroeit bos.' ik kijk naar mellodey.
'voel je iets raars yume?' vroeg ik uit het niets aan haar. terwijl de groep kon mee luisteren.

when Is this over? - Pagina 5 7tuu
Denny Serko - tovenaar - poort
ik maakte net als een paar vrienden van mij een wolven geluid naar daniel. vlak daarna werd ik op mijn hooft geslagen door een meisje met blauw haar. 'hey auwh!!!'

when Is this over? - Pagina 5 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bibliotheek
ik schrok een beetje dat de leraar door had dat ik naar de bomen keek. 'j...j...je.....ja, de bomen zij ik verlegen.' de rest om me heen begonnen te laggen en maakte rare opmerkingen. zoals* 'hahaha de bomen nooit een gezien in de stad ofzo? dadelijk struikel je over de wortels heen hahah!!'*
ik kroop in elkaar. damn zei ik maar niets. ik omarm mezelf en kijk verlegen naar de grond.'

leraar vampier
'STILTE!!!! mellodey heeft gelijk!' het blijft even stil....'wat voor wezen zit er in de bomen? trollen elfjes dwergen? nee niet dat soort wezens. maar gevaarlijkere wezens.... nimfen....' ik lied het woord galmen door de groep heen. 'maar ook vampieren zijn gevaarlijk.' dus ik maak een kombie van die twee.' ik zuig aan mijn sigaret. 'wie weet wat je tegen een nimf moet doen en hoe je het kan herkennen en wat zijn hun gevaren?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyvr feb 21 2014, 21:54

when Is this over? - Pagina 5 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bib
We waren verder het bos in gelopen. daar ging nwe in een U vorm staan. Tao en ik stonden tegen over Mellodey. Ik zag hoe denny Daniel in de zeik nam. Eerst wilde ik iets terug snauwen. Maar ik hield me in en keek naar Tao. Die er heel moe en wazig uitzag. Ik dacht dat hij bijna flauw zou vallen. Daardoor hield ik me meer bezig dan deze les.
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bib

Alles rond me heen was wazig en stond een beetje te draaien op mijn benen. Ik bleef wakker maar zodra deze les klaar is ga ik eten en naar bed. Vast een lege maag. Dacht ik terwijl ik probeerde optelte. Even wilde ik Denny slaan maar ik het er gewoon geen energi voor. ''sukkel'' dacht ik terwijl ik licht stond de grommen en heel boos voor me uit keek
_____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

We kwamen bij het bos aan. Ik voelde dat de bomen me weer aan keken. ''ow die stommen les over die nimfe en die surveivel zooi'' Ik zag dat Mellodey zich schaamde. Ik widle iets doen dus ik protte me tussen anne en mellodey in. Ik tikke op haar hoofd. Wees niet bang ik voel het ook.'Meneer, nymfe zijn de bomen. Atans ze verstoppen zich daar in. Vampieren voelen dat beter aan dan de anderen omdat onze waarneming beter is dan de meesten.'
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 V9nl

Anne- Shifter- poort

Ik prulde mijn lip op. Wat gebeurd hier. Mijn voeten zette ik dieper in de grond en in mijn handpalm verzamelde ik wat spinnenrag.. ''Nymfe. gevaarlijk... het is onze eerste dag'' zei ik geirriteerd naar de meester

____________________________________________________.________________________

when Is this over? - Pagina 5 I3r7

Daniel-  Weerwolf -poort

De groep van denny begonnen te huilen. wacht maar af.. 'Zodra we tegen elkaar in de arena staan zul je eens wat zien' snaude ik net iets te zacht zodat Denny me als het goed is niet kon horen. Ik zag hoe mellodey bang werd. Vampieren zijn ook echt aanstellers fluisterde ik naar Jason die heel ongeinterseert rond keek
_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Jzgw

Jason- mens- poort

ik nergeerde alles wat er gebeurde. Het intereserde me meer hoe er het bos zich steeds verder rond ons heen zetten en alles dichter bebost werdt,.'Meneer,~ meesten.' zei Eon. Ik viel hem in de reden. 'Jullie zijn niet de enige die het voelen, Mensen die een slechter geweten hebben zullen het ook eerder voelen. De bomen geven je een starend gevoel. Ze zullen je ook willen hypnotischeren. Net als Sirenes.'
__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

'o.. overlevings test?' vroeg ik en keek Frenn geschrokken aan. ''Watis daar nou leuk aan als je neit dood kan'' dacht ik en zcuhte
________________________________________________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyvr feb 21 2014, 22:22

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

when Is this over? - Pagina 5 Mcyr0l
leraar vampier
ja dat klopt eon. jij hebt je huiswerk gemaakt volgens mij. of in de bibliotheek gehangen.' mijn leeste zin zij ik streng omdat ik wist dat hij daar ook was. 'oke maak groepen van 3 personen. ieder groep moet minstens 1 jongen en 1 meisje bezitten. dus ik laat geen groepen gaan met 3 meiden!!' ik stop mijn sigaret in de aarde en stamp er even op. 'jullie vragen je vast af waarom er 3de jaars hier zijn in uniform?' loopt heen en weer in de groep. 'deze studenten zijn hier in uniform om jullie op te jagen en te pakken. als je gepakt word door hun dan is je test over. als je niet meer instaat bent om verder te vluchten is het over. als je bijna sterft is het over. als je je groep verliest uit het oog en een van deze studenten vind je en je kant je groep niet meer optijd vinden voordat zij je pakken is de test over. en als je uit het bos komt ben je geslaagd.' *zucht* 'oke maak groepen van 3 tot 4 personen en meld je bij mij.'


when Is this over? - Pagina 5 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bibliotheek


when Is this over? - Pagina 5 6hqp
Evy Texoka - mens -  poort


when Is this over? - Pagina 5 Inv8
Juki Xove - tovenaar -poort


when Is this over? - Pagina 5 96up
Gyro, Oxea, Huna
ik luisterde naar de uitleg. en zij in het algemeen. 'dus al je ons ziet zal ik jezelf maar goed verdedigen. gegeghehheehahaha.' zei Gyro

when Is this over? - Pagina 5 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - poort
'zei ik toch.... een test' *zucht* 'zoo saai. als je op het pat blijft vinden de vampieren je en als je in het bos komt vinden de nimfen je.'

when Is this over? - Pagina 5 7tuu
Denny Serko - tovenaar - poort


when Is this over? - Pagina 5 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bibliotheek
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyvr feb 21 2014, 22:40

when Is this over? - Pagina 5 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bib
Tao keek me aan en ik glimlachte. 'Ja bro wij gaan samen nu nog een meisje zoeken' zei hij. Ik knikte en zocht een meisje voor onze groep. Ik zag hoe hij naa Mellodey keek. Ik boog mijn hoofd naar zijn horen. ''Beter niet met Mellodey.. Als ze nu al zo bang is word ze geen handige hulp starks'. In mijn achter hoofd had ik het gevoel dat ik mellodey moest beschermen tegen mijn tweeling broer
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bib

Ik keek Xiumin aan en knikte. 'Ja bro wij gaan samen nu nog een meisje zoeken'. Ik keek rond en zag een klein meisje met blauw haar staan. Daarna keek ik naar mellodey.
_____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

We kwamen bij het bos aan. Ik voelde dat de bomen me weer aan keken. ''ow die stommen les over die nimfe en die surveivel zooi'' Ik zag dat Mellodey zich schaamde. Ik widle iets doen dus ik protte me tussen anne en mellodey in. Ik tikke op haar hoofd. Wees niet bang ik voel het ook.'Meneer, nymfe zijn de bomen. Atans ze verstoppen zich daar in. Vampieren voelen dat beter aan dan de anderen omdat onze waarneming beter is dan de meesten.'
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 V9nl

Anne- Shifter- poort

'Mellodey? zullen we samen gaan met Eon en Denny?' Vroeg ik terwijl in mijn hand nog meer spinnenrag vormde. Ik voelde me niet op me gemak en wist niet wat ik moest doen. ''Bijna dood. Ik wil nog niet dood...'' het ruisde door mijn hoofd heen.

____________________________________________________.________________________

when Is this over? - Pagina 5 I3r7

Daniel-  Weerwolf -poort

Ik hoorde dat we groepen moesten maken en wilde meteen Jason aan spreken. Maar ik wilde juki niet achter laten dus ik pakte haar hand beet en klemde me vast rond Jason. 'Wij zijn een groepje' zei blij.
_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Jzgw

Jason- mens- poort

Ik zuchte diep. Zelf de docent nergeerde hem. ''mens zijn hier is lastiger dan is lijkt'' Ik voelde hoe Daniel rond me lichaam sprong ik voelde nog een hand bij me buik en keek naar beneden. Daniel had de arm van Juki beed.
__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

Ik keek naar Frenn. 'hmm wij dan samen' vroeg ik nerveus. ''ik had nog nooit iemand gevraagt of die bij mij wilde'' dus ik wist niet geheel wat ik moest doen
________________________________________________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyvr feb 21 2014, 23:11

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik


when Is this over? - Pagina 5 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bibliotheek
'umh met eon en denny? weet je het zeker?' vraag ik aan anne. ik keek naar de twee broers en zag dat tao naar mij keek. ik keek terug en staarde naar hem. ik voel een anwezigheid op me af komen. een hand komt op mijn schouder. ik pak de pols van de jongen vast en draai deze om op zoon manier dat de jongen op zijn tenen ging staan van de pijn. ik keek goed naar de jongen en zag dat het denny was. 'S...So Sorry' zei ik tegen denny. moet je maar niet aan mij zitten.' zei ik boos. 'hihi de volgende keer moet je sluipen misschien heb je dan een kans?' ik laat hem los. 'ik voel alles.'


when Is this over? - Pagina 5 6hqp
Evy Texoka - mens -  poort
pfff ze iedereen vergeet mij :/ ....ik kijk naar de mensen die groepjes maken.

when Is this over? - Pagina 5 Inv8
Juki Xove - tovenaar -poort
ik werd mee getrokken en moest blozen toen daniel mijn hand pakte. 'i..ik umh ja leuk hihi. dan moeten we ons melden bij de leraar.'

when Is this over? - Pagina 5 96up
Gyro, Oxea, Huna
Gyro: pff makkelijk hoor... wacht tao en die andere hebben nog geen meisje?
Huna: ja maar die pop en de dochter van het shoolhooft missen ook iemand?
Oxea: dan zetten we tao bij die pop neer.' zeg ik bod

when Is this over? - Pagina 5 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - poort
jaaah!!! zei ik vrolijk met bijna een hartje er achter. ik pakte zijn arm vast kom we gaan ons groepje registreren!!!' ik loop naar de mester toe. totdat ik werd tegen gehouden door oxea. 'ga aan de kant bloedzuiger... zei ik tegen Oxea.

Oxea: 'grrr puh, jullie missen nog 1 team lid.'

when Is this over? - Pagina 5 7tuu
Denny Serko - tovenaar - poort
ik liep naar mellodey en anne toe ik wilde anne nog wel weer eens plagen maar eerst in de groep komen. ik legde een hand op yume haar schouder. oi?! mijn pols draaide vliegensvlug om en ik vielde een helse pijn in mijn arm en pols. mijn arm hield ze boven mijn hooft recht naar boven en ik ging zelfs op mijn tenen staan. om meer pijn te verkomen. 'AUWW yume!!'

when Is this over? - Pagina 5 Mcyr0l
leraar vampier
oke dus dan heb ik nu op mijn lijstje: groep 1 Jason, Juki en Daniel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyma feb 24 2014, 15:35

when Is this over? - Pagina 5 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bib

Tao werd bij de voodoo doll en de dochter van de directeur gezet. Ik stapte naar het kleine meisje met blauw haar. ''Hey'' zei ik en haalde mijn hand door mijn haar heen.
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bib

Ik hoorde dat ze me bij die pop wilde zetten. Ik zuchde en keek boos naar hun toe. Stomme 3de jaars vampieren. ik liep naar de 2 toe. Hey ik ben Tao. ik stelde me sjaggerijnig voor.
_____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

Ik zag hoe Denny werd opgetilt. Ik moest er lachen maar hield me in. uit zijn jaszak staken zijn kaarte. Met een losse snelle vingers greep ik een joker uit zijn jaszak. ''Zo nu heb ik 2 kaarten van je bro'' dacht ik. Ik liep naar Anne toe. kom Anne jij gaat met mij en Denny.
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 V9nl

Anne- Shifter- poort

Ik wist neit wat er gebeurde. Van angst stond ik vast in de grond. alles. op de achtergrond hoorde ik Eon praten. Ik knikte maar ja. Maar ik had hem niet gehoord wat hij zei

____________________________________________________.________________________

when Is this over? - Pagina 5 I3r7

Daniel-  Weerwolf -poort

Wachten tot ze kunnen beginnen
_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Jzgw

Jason- mens- poort

Wachten tot ze kunnen beginnen
__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

Naar ons kwam die gemene Draak aangelopen. Hij moest bij ons. Dit vond ik minder.
________________________________________________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyma feb 24 2014, 20:26

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik


when Is this over? - Pagina 5 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
jammer genoeg keek tao niet meer naar mij. dat was wel jammer. ik laat denny weer los. plots hoorde ik dat anne en denny met eon samen gingen ik schrok. nee nu ben ik weer alleen. ik kke naar de grond en schopte een steentje weg. het steentje viel voor de voeten van de jongen met de witte haren. ik keek van zijn schoenen omhoog naar zijn kapsel. hij is eigenlijk ook best knap dacht ik bij mezelf. ik zag dat tao die naast hem stond weg liep naar frenn en jay. Dit is mijn kans. snel loop ik richting de jongen maar niet rechtstreeks ne ik nam een omweg zodat hij het niet meteen merkte af en toe verstopte ik mezelf achter een boom. ik stak mijn tong een beetje uit en likte me lippen af. ummh zijn bloed was zo zoet dat weet ik nog. voorzichtig en verlegen loop ik naar Xiumin toe. 'h..hoi' zei ik verlegen.


when Is this over? - Pagina 5 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
ik zag dat iedereen al iemand had behalven ik. ik keek rond de groep en zie dat Xiumin en mellodey ook nog niemand hadden vreemt genoeg verstopte ze zig achter bomen. 'wat is zij nou aan het doen?' fluisterde ik tegen mezelf. ik zag dat Xiumin naar mij toe liep en stelde zich voor 'hey ik ben Evy' zij ik vriendelijk terug even later zag ik mellodey aan komen. en die prate tegen xiumin

when Is this over? - Pagina 5 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos
'Jason? wat ben jij eigenlijk, of wat kan je?' ik leunde een beetje tegen Daniel aan.

when Is this over? - Pagina 5 96up
Gyro, Oxea, Huna
we wandelen wat heen en weer en registreren wat groepjes voor de leraar.

when Is this over? - Pagina 5 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
'pffff.... krijgen we zoon saaie lummel in onze team.' zeg ik verveeld over tao tegen jay terwijl tao er bij staat. 'ik ben Frenn en dit is jay.'

when Is this over? - Pagina 5 7tuu
Denny Serko - tovenaar - bos
'ze liet mijn pols los en ik voelde iets in mijn broekzak gebeuren. ik draaide me om. 'oke dan word het ons team aanmelden.'

when Is this over? - Pagina 5 Mcyr0l
leraar vampier
oke dus dan heb ik nu op mijn lijstje: groep 1 Jason, Juki en Daniel. groep 2 Denny, Eon en Anne. team 3 Frenn, Jay en Tao. team 4 Xiumin, Evy en mellodey.


Laatst aangepast door mellodey op ma feb 24 2014, 22:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyma feb 24 2014, 22:15

when Is this over? - Pagina 5 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bib

Hey Evy en Hey Mellodey. Zei ik. Uiteindelijk zat ik opgescheept met mellodey en evy. Twee meiden. Zolang ze maar luisteren is het goed. ik keek uit me ooghoeken naar de vermoeide Tao Ik maakte me nog steeds zorge om hem. Maar nu kon ik niet veel voor hem doen. Nu moest ik op twee kleine schattige meisjes passen. Ik liep vooruit naar de docent toe.
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bib

''Ik zou die snater van je maar houden kleine wolf.. Anders zorg ik er voor dat je niet meer kan spreken'' Gromde ik boos. ''Jah ik weet wie die doll is beidehande griet'' gromde ik er achterna. Ik voelde me niet al toe goed en echt geen zin in deze opdracht. Mijn nek deed zeer en voelde me duizelig. Ik ging grommend achter hun aan. ''Beter worden we snel gepakt door die vervloekte vampiere'' gromde ik
_____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

Denny draaide zich om ''Ok dan word het ons team aanmelden'' Ik glimlachte gemeen. ''Dit word leuk'' zei ik gemeen. Kom kleine Meid Ik gaf Anne een kleine duw zodat we in bewegin kwam
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 V9nl

Anne- Shifter- poort

ik voelde een kleine zet in mijn rug. Ik begon te begrijpen dat ik met EON EN DENNY zat. ''Hoe waarom'''dacht ik. ' Mellodey' riep ik zacht, Maar zag dat ze samen met Evy en Xiumin zat. Terleurgesteld liep ik met de twee ergste jongens mee.

____________________________________________________.________________________

when Is this over? - Pagina 5 I3r7

Daniel-  Weerwolf -poort

Stapt weg zodat Juki niet meer tegen me aan zou staan.
_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Jzgw

Jason- mens- poort

'eh? wat ik ben, een jongen?' ik knipoogde speels naar haar.
__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

Ik werd bang van Tao. Hij was altijd al snel boos maar nu was hij wel erg snel aangebrand voorzichtig liep ik achter frenn aan. en pakte haar mouw weer beed
________________________________________________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyvr feb 28 2014, 23:48

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik


when Is this over? - Pagina 5 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
ik knalde met mijn hooft tegen die van hem aan toen evy ons knuffelde. plots telde de leraar af en dat was dus het teken dat we er vandor moesten evy raakte helemaal in paniek en ik keek verlegen naar de knappe jongen. 'e...en nu?' vroeg ik verlegen aan hem.

when Is this over? - Pagina 5 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
'oke!' zei ik vrolijk. 'we registreren ons groepje.' ik omhelsde mellodey en Xiumin aller twee tegerlijkertijd. onze hoofden komen vrij dicht bij elkaar. 'lets go!'

de leraar telde af en ik raakte in paniek. 'neeeee maar 60 seconde owh dat reden we nooit!!!!' ik keek heen en weer waar de rest heen ging.

when Is this over? - Pagina 5 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos
'haha rustig maar hoor ik en daniel beschermen je wel toch daniel?' ik aaide hem over zijn bol heen en gaf hem een schouder klopje.

when Is this over? - Pagina 5 96up
Gyro, Oxea, Huna
Gyro: we wachte totdat de leraar klaar was met tellen en de 6 minuten voorbij waren. pfff waarom een voorsprong das niet eerlijk...

when Is this over? - Pagina 5 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
ik werd beledicht door tao. hij noemde mij wolf. ''grrrr niemand mag weten dat ik een stomme wolf ben en al helemaal Jay niet!!'' ik keek jay aan met een pruilipje. 'jay waarom neem je het niet voor me op?' fluisterde ik lief naar hem.

ik keek naar de leraar toen hij ging af tellen. laten we maar gaan zeg ik slaperig. ik wenkte naar tao en rende naar het bos toe. jay zijn hand had ik vast en ik trok hem mee het bos in 'liever nimfen dan vampieren.' zeg ik droog.

when Is this over? - Pagina 5 7tuu
Denny Serko - tovenaar - bos
'oi, oi we moeten hier snel weg!!!' zeg ik tegen mijn groepje zodra de leraar aftelde. ik pak anne bij haar hand en trelk haar mee ik ren naar het bos toe en loop op een pad. 'eon kom snel!!!'

when Is this over? - Pagina 5 Mcyr0l
leraar vampier
'oke dus dan heb ik nu op mijn lijstje: groep 1 Jason, Juki en Daniel. groep 2 Denny, Eon en Anne. team 3 Frenn, Jay en Tao. team 4 Xiumin, Evy en mellodey.'

'ooke alle groepen zijn gemaakt en kompleed. jullie weten allemaal nog de regels dus. jullie hebben 1 minuut om hier van daan te komen. de 3de klassers blijven hier nog 6 minuten en geven jullie voor sprong. en de weg terug is zometeen niet meer terug te vinden. teminsten de pat die wij bewandelt hebben...' ik vloot een liedje dat betoverend klonk. alle bomen kraakte en bewogen bonderbaarlijk. alle paden waaren verandert. 'oke de 60 seconden gaan nu in!!!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyma maa 03 2014, 13:36

when Is this over? - Pagina 5 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bos

Evy vloog rond onze nek. En trok onze gezichte dichter bij elkaar. Mellodey knalde tegen mijn kin aan. Ik wreef over mijn kin. ''Oets doet kwam best hard aan'' Ik aaide rond door het haar van Mellodey. 'Jij hebt best een hard hoofd eh'' Zei ik met een glimlach. Ik draaide me terug naar Evy die helemaal gestress was geworden. 'Kom' zei ik tegen evy en ik pakte haar arme beet en trok haar op mijn rug. 'We moeten het bos in. Dat is beter dan de vampire. Tegen nimphe ben ik sterker dan tegen vampire' Ik pakte de hand van Mellodey deed en trok ze het bos in. We rende door tot we bij een open plek aan kwamen.
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bos

Ik zuchte. 'Klein kind..' gromde ik. Terwijl de andere twee het bos in rende. 'HEY.. misschien wil ik dat bos niet in.' Ik rende boos achter hun aan. Zodra ik ze in gehaalt had waren er in een openplek. Verder opstonden zag ik Xiumin Evy en mellodey rennen. Ik greep naar de koude hand van Jay. 'Hey stop is.' Zei ik grommend en trok aan Jay's zijn hand. 'Misschien moeten jullie ook is ff luistern wat ik wil. En niet weg rennen als een wilde bange pup' en keek Frenn aan. 'Gebruik die hersens.... Als jullie die uberhaupt hebben, Wat me sterkt lijkt.. Want wolven zijn sowieso dom en een freaking doll zonder enig hart of hersens kan ook niet bedenken.'' Dus luister nou gewoon maar mij... Zei ik met een harde stem.
_____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

Denny en Anne rende weg. Ik zag hoe Anne Spinnenrag achter liet. Ik keek sjaggie. 'nou lekker dan Anne We hebben al weinig kanse deze te overleven. Laat je ook nog een damnt spoor achter' Ik liep langzaam achter hun aan. Ik kon ze toch niet kwijt raken....
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 V9nl

Anne- Shifter- poort

Denny pakte me hand beed. Ik voelde hoe het spinnenrag zich rond zijn hand vormde. Ik kon het niet tegen gaan. Zodra ik bang word kan ik mijn krachten niet beheerse. Mijn ogen gloede rood op.  Mijn huid verandere langzaam in spinnenrag en lied een spoor achter.

____________________________________________________.________________________

when Is this over? - Pagina 5 I3r7

Daniel-  Weerwolf -poort

'Rustig maar ik en Daniel beschermen je wel' Zei Juki. Ik lachtee lief ''Ow wacht maar af Jason is sterker dan je denkt'' dacht ik terwijl ik lief lachte. 'Natuurlijk Jason wij beschermen je wel' ik knipoogde naar Jason. 'Maar beter gaan er nu weg anders krijgen we nog problemen met de vampieren'
_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Jzgw

Jason- mens- poort

'Rustig maar ik en Daniel beschermen je wel' Zei Juki. ik keek haar aan 'gelukkig maar da jullie dat doen. Anders had ik het niet overleeft.' Ik luister naar Frenn en Daniel.
'Jah beter gaan we lopen. We pakken de weg daar kunnen we sneller rennen. Daniel houd jij de tijd in de gaten rond de 6 min gaan er pas het bos in. Daar zorgen we ervoor dat we elkaar niet uit het oog verliezen. Daniel en ik rende al vooruit en zochte de dichtbijzijnde weg
__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

'Ik.. ik.. 'Storterde  ik toen Frenn vroeg of ik haar kon beschermen. Ik kan niks doe ntegen Tao het is een van de draken op school die me altijd al gepest hebben. Maar voor ik kon reageren trok ze me mee het bos in. ''Liever nimfen dan vampieren'' Zei ze.
'Wat...maar die zijn gevaarlijker.' zei ik terwijl ik haar volgde. Ze rende best snel en kon het bijna niet bijehouden. rennen in een Voodoo lichaam is lastiger dan je denkt.
________________________________________________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyma maa 03 2014, 15:23

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik


when Is this over? - Pagina 5 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
xiumin knalde met zijn kin tegen mijn hooft aan. zo te zoen hijd hij wel pijn. ik keek met een sorry blik in zijn ogen. hij zij dat ik een harde hoofd had en aaide over mijn haren heen. 'mhu!!' snel deed ik mijn haar goed. toen hij zij dat evy op zijn rug mocht zitten was ik jaloers. ik lette even niet op en voelde dat mijn hand werd vast gehouden. ik werd mee getrokken door xiumin zijn hand. even gaat er een warm gevoel door mijn lichaam heen. mijn hand voeld ijs kout aan vergeken met die van hem. tjha... een vampieren lichaam is veel kouder. verlegen keek ik naar beneden. ik rende achter xuimin die mij nogsteets vast had. wat moet ik doen. me verbergen? het laten zien? nee! ik schud met mijn hooft. en kijk recht voor mij uit. van uit het binnenste van mijn lijf komt er een wils kracht vrij. mijn snelheid neemt toe en ik ren harder, harder dan hij hander dan zij allemaal. ik word niet meer mee getrokken maar inplaats daar van trek ik nu xiumin mee. mijn haren golven mooi met de wind mee van het bos. ik ren voor hem uit en houd zijn hand vast. mijn jurkje wappert mee maar het lijkt even of de tijd stil staat en alles vertraagt. ik voel hoe zijn prachtige ogen in mijn rug drukken. (tijd gaat weer normaal) ik ren zo snel dat hij het waarschijnlijk niet meer bij houd. vampieren rennen sneller dan wat dan ook en... ik heb nog iets extera's... mijn geheimpje. is de wind om ons heen.

when Is this over? - Pagina 5 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
ik was in paniek en ik voelde hoe de jongen mij vast pakte en over zijn rug heen sloeg. 'ik ben geen kind meer hoor!!!' zei ik beledicht maar toch nog ligt in paniek. ik led hem gaan en zat op zijn rug. ''pfff net alsof je paartje rijden speelt met je broer...'' dacht ik verveeld. naast mij zag ik dat mellodey mee getrokken werd het zag er naar uit dat ze ons niet kon bij houden. haar hooft zakt naar beneden en plots weer omhoog maar ditkeer met een andere blik. een levigendere blik dan eerst. ze zet meer stappen verder en sneller ze haald ons in en voel dat xiumin word mee getrokken. 'yume?' zei ik verbaast.

when Is this over? - Pagina 5 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos- pat
'hey!!! jongens!!! wacht...'zei ik geschrokken ''pfff ja hoor ren maar weg. jongens denken ook nooit aan meiden.'' dacht ik. ik ren achter hun aan en met mijn hand ga ik over het hoesje heen van mijn toverstok. ik hield mijn hand daar zodat ik hem meteen kon pakken. als dat nodig was met daniel in de buurt. ''awh hij is zo stoer. en pluizig. hihi, juki nee nu nog niet vertrouwen eerst hem testen je moet op je hoeden blijven. je weet maar nooit wat ze doen als ze weten dat je ze leuk vind.'' ik kijk even boos in mezelf. en ren verder achter hun aan. ik haal za gou al weer in. ik geef een knipoogje aan daniel. en steek mijn tong uit. even let ik niet op en struikel over een boom wortel heen die langs de weg staat zijn wortels waren over het pat heen gegroeit. ik val hard op de grond en mijn knieen schaven open op het grind. ik pak mijn been vast. ik voel hoe de tranen dor mijn ogen heen willen springen. ''ik moet me groot houden laat de jongens niet winnen.'' ik bijd op mijn lip en probeer de tranen weg te drukken. ik laat mijn hand los die ik op me knie had gelecht ik zag dat het bloede. ik keek naar mijn hand en zag mijn rode bloed op mijn hand zit. 'nee... nee...' fluisterde ik zagt terwijl ik er naar keek. 'dit is niet handig.' ik zat nog op mijn hurken en staarde naar het bloed. net alsof ik in een trans was die naar mijn eigen verleden bracht.

when Is this over? - Pagina 5 96up
Gyro, Oxea, Huna
huna: oxea als we een meisje alleen vinden mag ik haar dan houden?' ik glimlagde lief met mijn ogen dicht en mijn hooft ietsjes schuin.
oxea:  ik keek hem vreemt aan en zei: 'hoezo?'
huna: 'nou mijn ouders zijden altijd, wat je vind mag je houden.' ik deed me ogen weer open en keek nadenkent met mijn wijsvinger naast mijn lippen.
Gyro: 'HUNA!!!' zei ik geiriteert. meisjes zijn geen speeltje die je kan verzamelen!! en waar je mee mag spelen.' ik deed geergert mijn ogen dicht en telde in mijn hoofd. ''1... 2, 3, 4...''
Huna: 'awh.... maar, maar?!' ik keek naar gyro en zag dat hij op ontploffen zat. 'oxea?' vroeg ik schijnheilig
Oxea: 'je hoorde wat gyro zei...' ik keek weg van hun en negeerde verdere reacties. ''waarom moet ik de lijder zijn vader... waarom ik...''

when Is this over? - Pagina 5 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
we waren op ene open plek gekomen. en tao rende boos achter ons aan ik voelde dat jay tegen stribbelde en keek achterom. ik zag dat jay naar achteren werd getrokken door tao.

'mijn hersens gebruiken?' hij beledigde jay met dat hij geen hard had en geen hersens. mijn gezicht keek steets bozer. 'en nu is het genoeg!!!' mijn nagels groeide een beetje en ik sloeg tao op zijn wang *PATS!!* er komen 3 krassen in zijn wang te staan. 'hoe durf je om hem te beledigen!!! natuurlijk heeft hij een hart dat weet ik zeker!! en hij heeft meer hersens dan jij ooit zou krijgen!!' schreeuwde ik boos tegen tao.

when Is this over? - Pagina 5 7tuu
Denny Serko - tovenaar - bos
haastig rende ik zig zagent door de bossen heen. totdat ik op een kruising kwam met 4 paden. 'huh? een pad' ik keek naar anne en schrok hefig. 'wtf?' mijn ogen werden wijd anne!!! wat hebben ze met jouw gedaan. ik wilde haar hand los laten maar dat ging lastig. ik pak een koning klaver uit mijn kaarten stapel en liet de kaart vliegen om anne heen de kaart snee hard en snel langs anne en over het spinnen rag heen zodat het misschien las zou gaan. 'wat hebben die mosters met je gedaan!!! anne!?' ik raakte lichtjes in paniek. 'damn ik had beter moeten op letten...' eon!!! eon, help!!!' schreeuwde ik.  mijn ogen skende de rest om me heen en ik zag hoe al dat spinnen rag op de grond lag en op de hele weg dat we gelopen haden. 'DAMN...'

when Is this over? - Pagina 5 Mcyr0l
yuko - leraar vampier
20, 21, 22, 23, 24, 25, 26.....
vampieren student: 'oi leeraar tel eens wat sneller!!!'
yuko: 41, 42, 43... telde ik in een verspringing
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Emptyma maa 03 2014, 16:25

when Is this over? - Pagina 5 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bos

De handen van Mellodey waren kouder dan normaal. Eerst rende ze achter me tot halver wegen. Ineens bleek ze veel energie te krijgen en renden voor uit ik voelde hoe ze aan me arm trok en ons vooruit trok. Ik kon der niet bijhouden. Mijn adem werd dieper en Evy werd zwaarder. ''Mellodeey'' zei ik tussen het ademen halen in. Evy glipte bijna uit mijn armen. ''Op deze snelheid heb ik straks geen adem meer over om te zingen tegen de Nimfen.'' dacht ik wanhopig. Maar het leek net of mellodey me niet hoorde. Ik moet stoppen mijn longen gingen pijn doen. Ik trok mijn hand los en liet Evy van me rug zakken. Ik zakte door me benen en hield me hand voor me buik. 'Wauw even rustig' zei ik door het hijgen heen
____________________________________________________________________________


when Is this over? - Pagina 5 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bos

'HEY niet zo bijterig jij,' scheeuwde Ik voelde ene scherpe pijn langs mijn wang. Er druppelde bloed langs mijn lip. Ik likte het af en haalde mijn hand over de wond. 'Jij mizerige kleine wolf' Ik gooide mijn hand naar achtere en wilde haar neer slaan. Maar mijn lichaam voelde zwak aan. Net of ik heel veel bloed verloren had. Het werd zwart voor me ogen en even voelde ik mijn lichaam niet meer. Toen ik me ogen opende was mijn beeld wazig. 'We gaan verder' Zei ik vermoeid en liep trillend door. Nog steeds een mega boze blik in ogen terwijl ik langzaam en vermoeid van boom tot boom waggelde voelde ik de aanwezigheid vna de nimfen. 'Zo vroeg al' dacht ik.
____________________________________________________________________________


when Is this over? - Pagina 5 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

Ik volgde het spinnenrag rustig tot ik de 2 op een kruispunt zag staan.  eon!!! eon, help!!! riep Denny. 'Ja, Wat meneer de joker' zei ik met een glimlach. ' Je vind het toch altijd leuk om aandacht te hebben van meiden' en begon hard te lachen. 'Sukkels dat word samen werken.' Ik begon rond te springen en mijn ogen begonnen van blijheid de glimlachen. Ik huppelde/ rende richting anne en stopte bij haar oor. 'Je word dadelijk nog de dood van de Joker. Dat wil je toch niet op je hebben. Anne is nergens goed in' Zei ik gemeen en liep verder. 'Deze kant op sukkels' zei ik. Ergens deed het me wel pijn om altijd gemeen te zijn tegen de andere. Ik hield ze in de gaten vanuit mijn ooghoeken zodat als er iets fout zou gaan, Ik uiteindelijk nog te hulp zou kunnen schieten
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 V9nl

Anne- Shifter- poort

Denny keek me aan toen we bij een kruising kwamen. Op dat moment besefde ik wat er gebeurde. Anne! zei ik. ik begon te stottere. Niet kort daarna vloog er een kaart rond. Hij rakte me arm wat erg pijn deed. Maar door de sterke laag spinnenrag raakte het mijn huid niet. Ik werd banger omdat ik dacht dat denny nog bozer zou worden. ''sorry sorry'' zei ik en het spinnenrag werd nog erger. Het liep langzaam verder de arm van Denny op. Nu zaten ze geheel vast. Mijn hoofd werd rood. Denny het spijt me zo erg.' Er kwamen tranen in mijn ogen.  eon!!! eon, help!!! Gilde hij hard. wilde mijn tranen niet latne zien dus boog mijn hoofd weg ''ik ben ook nergens goed voor'' dacht ik en bleef stok stijf staan.

____________________________________________________.________________________

when Is this over? - Pagina 5 I3r7

Daniel-  Weerwolf -bos

Juki rende langs ons en stak haar tond speel naar me uit. ik begon te lachen en kreeg een rode kleur. Ik keek over mijn schouders naar Jason. Zijn ogen stonden geschrokken dus ik draaide me om. En zag net nog hoe de wortels van de boom rond Juki's haar been klemde. Ze viel voorover. Ze knalde keihard op het grindpad. Ik rende naar haar toe en keek der aan. 'Gaat het Juki' ik zag dat ze tranen in haar ogen had. en beet op haar onder lip. Dit zag er heel schattig uit en ik kon mezelf niet tegen houden om even te staren. Haar schattige rode wangetjes zager er sexy uit en haar ogen  waren aantrekkelijk. Haar paarse haren hingen wild en uitdagend rond haar heen. Ik begon te blozen. ''Ne dani dit is niet het moment om iemand leuk te vinden'' Ik voelde de hand van Jason op mijn schouders en keek op. Jason keek met zijn vertrouwde blik naar mij en knikte met zijn hoofd. 'Ze verdient nu wel een troostende knuffen vind je niet Dani' zei hij en knipoogde.  

Ik boog voorover en onhelsde haar. Ik had mijn hoofd en lichaam tussen haar en haar knie gezet zodat ze niet meer naar haar knie kon kijken. Even bleef ik zo zitten. Ik voelde haar hartslag tegen mijn borstkas aan. Mijn hoofd werd nog roodder. ''Zo close was ik nog nooit me een meisje geweest'' dacht ik terwijl ik haar bleef knuffelen
_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Jzgw

Jason- mens- bos

Juki rende ons voorbij en was Daniel aan het treitere. Ze stak haar tong uit en lette niet op de grond. Ik zag hoe langzaam de wortels zich over het grind pad versprijde. Ze grepen haar enkel beed. Ze verloor haar evenwicht en viel op de grond. Daniel rende naar haar toe. Langzaam volgde ik hun ''Beter geneest anders hebben we de bloedgierige vampiere achter ons aan.'' dacht ik. Ik tikte daniel op zijn schouders 'Ze verdient nu wel een troostende knuffen vind je niet Dani' Zei ik en knipoogde. Ik wist dat hij begreep dat ik haar wilde genezen. Maar ze mocht niet weten dat ik dat was. Dus moest haar aandacht op iets anders gezet worden. Daniel knufflede haar stevig. Dit was het moment om in actie te komen Ik bukte en legte me hand net boven haar knie. Langzaam maar pijnloos genees haar knie. Zodra de wond dicht was stond ik op en aaide Juki over haar hoofd. 'Kom het is niet zo erg. Ik denk dat je je het verbeeld had' Ik liep vooruit en even verder stopte ik om te wachten op de twee


__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 5 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

Frenn haalde uit en krapte de wang van Tao open. Ik stapte gespannen achter uit. Een van mijn naden in mijn lichaam rachte los en zweef op. Het vormde een scherpe naald. Maar op het moment dat ik het richting Tao wilde schieten. Wankelde Tao en wilde hij doorlopen. Ik schrok van zijn gedacht. Nogmaar zou hij iemand hoedan ook in mekaar slaan als hij pijn had. Maar nu leek hij te zwak en zeer vermoeid. Ik liep naar Frenn toe' Zo heb ik Tao nog nooit gezien' zei ik en keek een beetje bang. Maar beter kunnen we doorlopen..

________________________________________________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





when Is this over? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
when Is this over?
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: