cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 when Is this over?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptyma maa 03 2014, 20:32

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik


when Is this over? - Pagina 6 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
xiumin lied mijn hand los en ik stopte met rennen. 'is er iets?' zei ik zacht maar hij hoorde me niet. ik loop terug naar hem toe. ik zag dat hij helemaal buiten adem was. en jij noemde je sterker dan ik hihi.' ik giegelde en hield mijn hand schattig voor mijn mond. ik pakte voorzichtig zijn kin vast en trok het omhoog naar mij toe. ik keek hem flirterig aan. 'g...ga...gaat het met j...j...je?' mijn hooft ging voorzichtig naar zijn hooft toe. zacht kuste ik hem op zijn voorhoofd. met mijn nuis ruik ik iets aparts in de wind. het rook naar een vleugje bloed.  het vleugje bloed werd overwelmt door zoet bloed... bloed van tao....*1 hart kloppig* mijn hart klopte een keer hefig en vrij pijnlijk. ik slikte een keer pijnlijk. met mijn vrije hand greep ik voorzichtig naar mijn hart. wankelend zet ik 1 stap achteruit. met een oog dicht keek ik xiumin aan met een pijnlijke blik. mijn ogen worden langsaam rood van kleur.

when Is this over? - Pagina 6 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
ik hoorde dat de jongen waar ik op zijn rug zat niet meer goed op adem kon komen. ik voelde hoe zijn armen weg gleden. 'AAAAHHHHhhhh! laat me niet vallen!!!' ik greep met bijden armen om zijn hals heen. misschien net iets te strak. hopelijk stikte ik hem niet. hij stopte met rennen en lied me op de grond staan. swijgent keek ik naar hun twee. mellodey stapte achteruit nadat ze een kus op zijn voorhooft gaf. volgens mij wankelde ze ietsjes maar ik kon het nieg goed zien omdat xiumin vrij lang is.

when Is this over? - Pagina 6 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos- pat
daniel bukte en gaat bij mij zitten op de grond. ik voel hoe zijn armen mij omhelzen. zijn warmte omarmt mijn lichaam. ik moet toch een beetje blozen. ''juki niet toe geven je kent hem pas een dag. blijf helder na denken juki'' ik zag de beelden voor me van die eerste avond dat ik hem de kietel spreuk gaf en dat hij langzaam in een pluizige hond veranderde 2 schattige oortjes en 1 lange lieve staart. ik leg mijn hooft tussen zijn nek en schouder in. 'ik ben geen klein meisje meer.' fluister ik zachtjes in zijn oor. 'laten we verder gaan.' plots voel ik dat er een hand van mijn knie af gaat. even schrik ik en hoor jason zeggen dat ik het maar allemaal verbeeld had. 'maar, maar ik zag echt bloed op mijn hand zitten! ik zweer het...' zei ik tegen hun meer toch twijvelent. ik sta op en kijk een beetje boos naar jason. met mijn armen over elkaar heen loop ik achter jason aan. ik probeerde Daniel uit me hooft te zetten en te negeren maar de een of andere manier lukte mij dat niet. even kijk ik voorzichtig om en kijk daniel verlegen aan. 'jij bent lief.' fluister ik naar hem toe.

when Is this over? - Pagina 6 96up
Gyro, Oxea, Huna
Gyro: oke nog 3 minuten wachten en dan mogen we gaan.

when Is this over? - Pagina 6 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
tao wilde mij slaan en ik stond er klaar voor. kom maar op met die vuist dacht ik in mezelf. maar vreemt genoeg sloeg hij niet en liep verder het leek wel alsof hij wankelde. ik kijk naar jay en zie dat hij zijn draaitje los heeft gehaald. 'jay!!! waarom doe je dat? vind je het zo leuk om jezelf uit ekaar te halen?' ik pakte zijn arm vast en kijk er naar. 'dadelijk moet ik al je leden maten weer aan elkaar naaien. hihi, ag laat die gemene groene trol maar lopen.' zei ik speels. ik aai met mijn hand door het haar heen van jay. 'zullen we vanavond weer bij elkaar in slaap vallen?' vroeg ik al gapend. terwijl ik tao achterna loop.

when Is this over? - Pagina 6 7tuu
Denny Serko - tovenaar - bos
ik bloos een beetje en kijk met een ultra flirterige blik in haar ogen. 'oh anne van begin af aan wist ik al dat je me leuk vind maar zo leuk dat je voor altijd aan mij vast wilde zitten? dat had ik nog niet begrepen.' zeg ik flirterig met een klein grijnsje. ik kijk haar lief aan met een speelse grijns. de koning klaver kaart vliegt weer in mijn broekzak. 'aangezien je toch niet kan wachten zullen we dan maar snel beginnen aan onze eerste kus?' ik tuit speels mijn lippen in de richting van anne haar lippen.

when Is this over? - Pagina 6 Mcyr0l
yuko - leraar vampier
'oke nu nog 3 minuten en dan mogen jullie lopen. denk er aan het zijn beginnelingen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptydi maa 04 2014, 10:26

when Is this over? - Pagina 6 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bos

'en jij noemde je sterker dan ik' zei ze giegelend. 'Hey jij. Sterker wel maar Sneller.. En dat met Evy op mijn rug die is zwaarder dan je zou verwachten' zei ik nog steeds heigend. Ze keek me aan en vroeg hoe het ging. Mijn hart sprong een beetje op. Niet het liefde gevoel maar meer een gevoel van lust. Ik beet op me onderlip om me intehouden tot ze een kus op me voorhoofd gaf. Ik keek haar diep in der ogen aan. En rilling gierde over mijn rug. Als evy er niet bij was geweest hadden er nu andere dingen gebeurd dacht ik bij me zelf. Tot ik zag hoe de ogen van mellodey roder werden. 'Mellodey, wat is er? wat ruikje, gaat het wel.' vroeg ik. Ik pakte haar arm beet en zorgde dat ze niet zou vallen. Mijn gespieren arme vormde een vangnet voor het geval ze naar voren zou vallen. Kom bij we moeten hier weg zei ik terwijl ik rond me heen keek. Ik begon de aanwezigheid van de nimfen te voelen. De bomen kwamen steeds dichter bij. 'we hebben nog 3 minuten om verderweg te komen en deze openplek vind ik niet fijn' zei ik en keek naar evy. Kom we lopen verder. Ik bleef  Mellodey ondersteunen en probeerde door te lopen.

____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bos

Ik leunde vermoeit tegen de boom aan. Mijn longen klapte in mekaar 'xiumin is buiten adem' zei ik. Dit gebeurd altijd als we ver uitelkaar zijn. We voelen elkaar pijn aan. De boom waar ik tegen leunde gaf een signaal uit. 'DE VAMPIEREN'
zei ik luid. Alleen mijn stem klonk hees en schor. 'Jongens loop door. De vampieren zijn eerder vertrokken dan hoord.' Ik keek niet achterom en waggelde verder van boom tot boom. Ik voelde hoe de aanwezigheid van de vampieren sterker werden.. 'Loop door kut wolf' Gromde ik over mijn schouders naar Frenn

_____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

Ik liep verder tot ik Anne hoorde gillen. ik draaide me om en rende naar hun toe. De kruispunt waar ze eerst vast stonden was veranderd tot een bos. De bomen kwamen steeds dichter naar het tweetal toe Denny was bedekt met een laag spinnenrag en anne's ogen gaven een fel rode gloed af. Haar huid was harig geworden. Uit haar mond kwamen 2 grote spinnen kaken . Ze kwam bang maar erg gevaarlijk over. Ik keek ze aan. 'Ik had het niet zo ver moeten laten gaan'  Ik keek op mijn klokje die rond me net hing. Er waren al 10 min voorbijgegaan. Ik bekeek de omgeving en merkte dat er een aanwezigheid was van een van de 3dejaars vampieren.

Ik rende naar hun toe en draaide mijn klokje stil Ik rende naar Denny toe en hing rond zijn nek mijn 2de klokje. Hierdoor kon alleen hij en denny bewegen. Anne stond bevroren vast. In de lucht hingen de bladeren ook stil. 'Denny Snel, Maak je zelf los,' ik rende maar hun toe en probeerde het spinnenrag los te trekken.


____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 V9nl

Anne- Shifter- poort

'Je word dadelijk nog de dood van de Joker. Dat wil je toch niet op je hebben. Anne is nergens goed in' fluisterde Eon in me oor. Ik voelde hoe zinloos ik eigenlijk was. En mijn buik begon te trillen In me ooghoeken zag ik hoe hij van ons vandaan liep. Op het moment dat ik terug keek naar Denny. Hij keek met een blosje op zijn wangen en een flirtige blik zin zijn ogen. even stond de tijd voor mij stil. Ik keek in de mooie blauwe ogen van Denny.'oh anne van begin af aan wist ik al dat je me leuk vind maar zo leuk dat je voor altijd aan mij vast wilde zitten? dat had ik nog niet begrepen.' zei hij en grijnsde voor mijn gevoel echt gemeen. me buik draaide zich om. ''Wat een kut jongens zijn het'' dacht ik terwijl mijn angst langzaam in woede veranderde.  'aangezien je toch niet kan wachten zullen we dan maar snel beginnen aan onze eerste kus?' zei Denny en tuite zijn lippen.

Ik gilde alles bijelkaar. uit mijn mond groeide 2 spinnenkaken en hapte richting Denny. Gelukkig net mis. het spinnenrag wikkelde zich steeds verder om denny heen. Het greep naar de keel van Denny en begon denny langzaam te wurgen. zijn armen zaten ook vast in het spinnenrag. zijn lichaam was bijna onbeweegbaar. Mijn huid veranderde langzaam naar zwarte haren en uit mijn rug kwamen een extra paar poten die voorover gestoken stonden naar Denny.
_____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 I3r7

Daniel-  Weerwolf -bos
ik ben geen klein meisje meer.' fluister Juki zachtjes in mijn oor. Ik fluisterede terug. Niet alleen klenien meisjes verdienen een knuffel. Ze stond op en deed best wel boos tegen Jason. ''Arme jongen dat gebeurd nou elke keer dat hij boos aangekeken word'' dacht ik en liep achter de twee aan. Ineens stond ik stil. Verachter ons hoorde ik iets. Het leken voetstappen. Mijn eigen oren veranderde in Wolfs oren zodat ik beter kon horen wat er gebeurde. De persoon is nog 741 meter bij ons vandaan. Ik haalde me neus op en reuk de geur van een Vampier. Ik keek op nar Jason en Juki. Op dat moment draaide juki zich net op en ik zag dat ze iets zei maar het was te zacht om te verstaan. Mijn focus lag nu meer op de vampieren. 'Jason... Ze zijn al onderweg. Ze zijn een paar minuten eerder vertrokken.' Waarna ik me omdraaide en richting het geluid keek. Mijn staart die automaties mee groeit als ik mijn staart ook mee. Die zwiept speels heen en weer.
_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Jzgw

Jason- mens- bos

Ik liep verder en voelde de boze ogen van juki in me rug. ''Jah beter ben je boos en zie je me aan als een bijdehand iemand.'' Dacht ik bij mezelf. Mijn gezicht stond verdrietig. Nochalant haalde ik mijn hand door mijn haar en keek vooruit. Achter me hoorde ik Juki heel zacht fluisteren 'jij bent lief'. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht 'Jazeker Daniel is lief, En heel trouw' fluisterde ik onverstaanbaar. 'Jason...' hoorde ik Daniel zeggen en ik draaide me richting hem zijn stem klonk een beetje bang. Ik zag dat hij richting wolf aan het transformeren was. 'jah' antwoorde ik 'Ze zijn al onderweg. Ze zijn een paar minuten eerder vertrokken.' Zei Daniel. Mijn glimlach verdween als sneeuw voor de zon. 'Die vervloekte vampieren.' Gromde ik. Altijd valsspelen. Ik wilde weg lopen tot ik me bedacht. 'Juki wat wil jij op de weg blijven of het bos in?' vroeg ik aan haar.

__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

'jay!!! waarom doe je dat? vind je het zo leuk om jezelf uit ekaar te halen?' vroeg Frenn toen ze zag dat er draaitjes los waren gaan zitten. Ze pakte zijn arm vast en kijk er naar. 'dadelijk moet ik al je leden maten weer aan elkaar naaien. zei ze. 'Dit is mijn enige manier om te vechten.' Ik lied zien hoe ik de draden stuurde. Ik keek naar Tao die steeds moeilijker liep. 'Maar maar die groene troll heeft ook gevoelens' zei ik toen Frenn ze dat we hem maar moesten laten lopen. Ik deed me haar weer goed nadat ze er doorheen geaait had. 'zullen we vanavond weer bij elkaar in slaap vallen?' zei Frenn uit het niks. Mijn ogen werde groter en ik slikte. 'Denk je dat we voor het donker al uit dit bos zijn dan?' Vroeg ik. Het liefst wilde i ja knikken want het was heel fijn om bij frenn te zijn. Maar ik durfde het niet.


Laatst aangepast door Evilian op di maa 04 2014, 18:36; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptydi maa 04 2014, 13:14

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik


when Is this over? - Pagina 6 Mcyr0l
yuko - leraar vampier
'oke de tijd is voorbij. jullie mogen gaan. als jullie een persoon aleen vinden dan mag je zijn of haar bloed drinken. dan kunnen we makkelijker zijn aan de tand afdrukken wie er allemaal alleen gevonden zijn. tenzij....' *steekt een sigaret op.* 'tenzij je een volbloed bent...'

when Is this over? - Pagina 6 96up
Gyro, Oxea, Huna
Gyro: gha, dat is jammer voor je oxea!*pakt zijn buik vast van het laggen.* ' hahaha, damn.' *pinkt een traantje weg.*  loopt laggent naar het bos toe en volgt een pat. eenmaal in het bos aan gekomen zet hij weer zijn serieuse blik op.

Oxea: 'geh, vanavond laat ik jouw eens voellen hoe het voelt om een mens te zijn.' *grijns* 'leeg gezogen gehehehe.' fluisterde ik en ik zag dat Gyro meteen weer serieus keek.

langsaam loop ik rond in het bos ik ruik wat bloed. ''grrr draken bloed. die tao weer...''

Huna: 'hehe, dat komt goed uit... ik heb dorst gekregen van al dat gewacht.' ik ren het bos in en volg een pat. mijn lippen fluisterde onverstaanbare woorden. zo praate ik met de bomen en dat was een handig trucje om te weten waar iedereen is en met hoeveel ze zijn. ik volg een pat en in de verte zie ik 3 personen staan ze zijn te ver weg om hun lichaamen helemaal duidelijk te herkennen. maar het is in inegeval een heel groepje. zover ik zie. plots zie ik een sort van geluids golf dat er een beetje waziger uit ziet dan de rest. het lijkt wel een soort koepel dat op me af komt. ik stap een paar meter achteruit en de wazige geluid achtige koepel komt dichterbijer. plots stopt het vlag voor mijn neus. ik zet nog een stap achteruit. in de koepel zelf zie ik dat de bladeren niet meer willen vallen maar inplaats daar van in de lucht bevroren zijn. ''een tijds koepel?'' ik kijk nog even goed naar de koepel. ''dit moet het werk zijn van die timeless waar yuko het over had in de vampire lounche drie dagen geleden.

flashback van drie dagen geleden:
Huna: 'gyro weet jij waarom iedereen van ons soort in deze lounche moeten verzamelen?' gyro kijkt mij met een levenlose blik aan en antwoord: 'ik heb iets vernomen over nieuwe leerlingen. het schijnt dat die morgen aan komen.' een meisje komt bij ons staan en kijkt ons aan waarschijnlijk had zij het gesprek mee geluisterd. meisje zegt: 'we komen alleen bij elkaar als er nieuwe vampieren bij komen. ik heb een roddel gehoord dat er een jongen bij komt die heel erg sterk is. en die een kracht bezit die nooit te vergrijgen is.'
Yuko zegt: 'stilte! ik wil met jullie allemaal praten over een paar nieuwe leerlingen...' *blaast van de sigaretten rook vleermuisjes en laat ze door de lounche heen vladderen.* 'er is iemand bij gekomen die mogenlijk de tijd kan beinvloeden of mogenlijk stop kan zetten.' Huna: maar, maar dat is toch onmogelijk?' zeg ik verbaast tegen Gyro. gyro: 'dat zie ik dan wel... eerst zien dan geloven.' Gyro loopt van mij vandaan ik zie hem richting Oxea lopen.
Yuko:' zijn achternaam is timeless wat zijn voornaam is weet ik niet dat heb ik nog niet gehoort. owhja en er komen ook nog een paar meisjes en andere jongens bij. waaronder 1 volbloed. wie dat is... umh...'* kijkt op kaartje waar hele onduidelijk handschrift op staat.* ''damn kan het niet meer lezen'' 'umh dat moetne jullie amar zelf uit zoeken... vijne avond verder. en maak het niet te laat.' Yuko loopt weer weg.



Mellodey Yume - vampier - bos
'mellodey wat is er?' vroeg xiumin schattig en bescherment. 'tao... fluisterde ik zacht. mijn ogen bleven nog even in een trans staan. plots knipper ik met mijn ogen en beweeg ik me hooft in de richting waar de geur vandaan kwam. ''zo lekker zoet.'' ik lik mijn boven lip af en kijk in mijn ooghoekken naar xiumin. 'we moeten op het pat blijven' zei ik met een schattige stem. verlegen trok ik mijn rokje recht en keek blosent naar beneden. mijn knieen staan naar elkaar toe gericht. alles bij elkaar zag er uit als een heel onzeker verlegen meisje dat verdwaalt was in een achtertuin van haar buurman. 'denk je ook niet xiumin?'

when Is this over? - Pagina 6 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
ik stapte een stap opzij en zag mellodey staan. ze zit aan haar rokje te vriemelen. en keek verlegen naar de grond. 'yume? xiumin? Laten we verder gaan. voordat die een of andere bomen ons opvreed.' zei ik in het algemeen en lachend. ik gaf xiumin een duw in zijn rug. 'kom!!'

when Is this over? - Pagina 6 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos- pat
de jongens wilde weg lopentotdat jason om draaide en zei:  'Juki wat wil jij op de weg blijven of het bos in?' vroeg hij aan mij. ik dacht na en trok een scheef gezicht. 'ik wil liever gebeten worden door vampieren dan in het bos verdwalen en nooit meer terug komen.' zei ik pijnlijk bij de gedachten alleen al. ik wist dat de meeste vampieren het op meiden gemunt hadden. vandaar dat er ook geen groep in de meerderheid van meisjes mocht rond lopen in het bos. had ook niet anders verwacht eigenlijk. 'laten we een plek zoeken waar het meeste licht vandaan komt.' spreek ik wijs uit. ik loop over het pat heen. 'eerst volgen we het pat en daarna kijken we of we een verlichte plek kunnen vinden.' ik kijk naar daniel en zie zijn pluizige oren. awh hij is zo schattig!! ik trok mijn mont op tot een katten montje.  door op het midden stuk van mijn onderlop te zuigen. 'en nu we toch hier in het bos zijn kunnen we ook opzoek gaan naar deze paddenstoelen.' ik pakte een boekje uit mijn tas en liet een paarse roze paddenstoel zien. 'ze groeien langs beschaadigt gras. of anders gezegt langs een wandelpaatje. ' met twinkelende oogjes keek ik naar het plaatje van de paars roze paddenstoel.

when Is this over? - Pagina 6 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
'of ik door wil lopen? ik kan tenminste nog moeiteloos op beiden benen staan. jij daar in tegen kan amper van boom tot boom kruipen.' zei ik al lachend. 'jay waarom heb je nooit gedacht aan een zwaart of zo iets? om mee te vechten?' vroeg ik vriendelijk. 'geloof me trolle die andere mensen pesten hebben geen goede gevoelens.' zei ik terwijl ik naar de haast kruipende tao keek. 'hihi natuurlijk zijn we terug voor het morgen is.' ik pakte de mondkap van jay vast en schoof het naar beneden. snel gaf ik hem een kusje op zijn wang. en daarna schoof ik de mondkap weer terug. ik haalde tao moeiteloos in en gaf voordat ik hem inhaalde nog effe een flinke zet tegen zijn schouder, waardoor hij perrongelijk naar voren viel. 'oeps' ik kneep een oog dicht. 'sorry...'

when Is this over? - Pagina 6 7tuu
Denny Serko - tovenaar - bos
Anne veranderde snel in een spin achtig monster en hapte naar mijn richting. ik duinste achteruit maar al dat klevent spul bleef aan mij vast zitten waardoor ik weer terug getrokken werd. ik kijk steets banger het ging allemaal zo snel. eon zegt dat ik van haar af moest komen. 'oi, ziet het er uit of dat gaat lukken?' snouwde ik angstig. 'eon ik kan me handen niet meerbewegen. pak een joker kaart uit mijn linker broekzak, wil je!?' eon loopt naar mij toen en probeerd dat klevirige spul van ons los te halen hij doet mij een of andere klokje om mijn hals dat er uit ziet als en ketting. 'he? wat moet ik hier nou mee!?' vraag ik verbaast aan hem. een paar seconde later zie ik dat anne niet meer spint of uberhoud beweegt. ik kijk naar boven en zie dat zelfs de bladeren die in de lucht zijn niet meer bewegen maar stil blijven zweven in de lucht. met een vreemde blik kijk ik eon aan. eon maakte mijn arm vrij en zo pakte ik mijn joker uit mijn stapel kaarten. ik laat de joker kaart zweven in de lucht met een paars achtige gloed er omheen dat er uit ziet als magie. ik had geen toverstok nodig om zo iets te doen. de joker beweegt boven mij in rondjes. 'ik speel mijn joker kaart. hierbij verwissel ik mijn lichaam door een spinnenrag omhulsel van mijn lichaams vorm. de joker kaart boven mij gloeit nog heviger en draait sneller rondjes om mij heen. van boven naar beneden mijn lichaam verdwijnt in het licht. de joker kaart zweeft nog bij anne maar mijn lichaam  is verdwenen.

de kaart vliegt naar een open plek toe ergens in de buurt van eon de keert draait grote rondjes van beneden daar boven en mijn lichaam verschijnt in de cilindervormige plek waar de joker kaart omheen draait. ik strekl mijn hand uit en je joker kaart komt in mijn hand palm terecht ik stop de kaart weg in mijn broekzak. 'eon? wat is er met anne aan de hand, is ze geinvekteert door een spinnen gif ofzoiets?' vraag ik verwart maar stoer. ''ik zou van haar wel een speel kaart willen hebben hehe dan heb ik teminste een goede verdedegings kaart.'' zei ik in mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptydi maa 04 2014, 20:36

when Is this over? - Pagina 6 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bos

'Tao..' zei mellodey. ''jah dat weet ik dat hij pijn heeft'' dacht ik bij mezelf. 'we moeten op het pat blijven,. 'denk je ook niet xiumin?' vroeg ze Mellodey wilde het pad op richting Tao. Ik pakte haar hand beet. 'Nee kom beter gaan we deze kant op. Ik leed haar de andere kant op dan Tao. Ik keek over me schouder naar Evy. 'kom je ook meid' zei ik terwijl ik haar winkte om mee te lopen. Via de trilling in de lucht voelde ik waar wie ongeveer was. Als we richting het water gaan zijn we alleen. Daar kunnen we uitrusten.

____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bos
Ik gromde boos maar nergeerde de twee tot ik omver gelopen werd door frenn. 'sorry..'  De adrenaline in mijn lichaam kookte op. Het lieft viel ik nu uit. Maar het enige wat ik kon doen was door mijn knieen zakken. Ik had veel bloed verloren en wist niet waaraan. Ik begon te hoesten en er kwam bloed mee. ''fuck waarom nou precies in deze situatie... bloed en vampiere''  Ik wreef het bloed weg bij me mond en voelde en hand op mijn rug. Jay bukte zich naast me en gooide mijn arm om me een. 'wat doe je' Zei ik vermoeid. 'misschien mag je mij niet. En haat je me om wat ik ben. Maar ik laat je niet alleen hier achter.' Ik keek hem aan. ''kut doll, Je laat me bijna janken, ik wil jouw geen pijn doen maar het is gewoon mijn imago'' Dacht ik. Ik begon te grommen naar Jay maar accpteeerde wel dat hij me mee droeg
__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

nee ik denk niet dat ik dat kan dragen een ander wapen. Vind mijn draden ook wel leuk om daar beter in te worden. Die heb ik toch altijd bij me' zei ik en volgde Frenn en Tao. Tao voel door zijn knieen heen. ik kon het niet aan zien. Ik wist ook wel donders goed dat Tao niet aardig was en je hoedan ook weer zou kleineren. Ik liep op hem af en sloeg mijn arm om zijn middel heen.'misschien mag je mij niet. En haat je me om wat ik ben. Maar ik laat je niet alleen hier achter.' zei ik tegen hem en trok hem overeind. 'We moeten verder'
when Is this over? - Pagina 6 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

Ik bevrijde de arm van Denny en hij pakte een joker uit zijn zak. Hieer mee deed hij magische. Mijn mond viel open toen ik zijn kaart alle kante op volgde.  Nadat Denny zich los had gekregen vloog de kaart richting mij ik wilde hem ontwijken maar in magische bochten vloog het weer terug. Ik voelde hoe de tijd op mijn rug tikte. En de tijdkoepel waar we inzaten kleiner werd.. 'eon? wat is er met anne aan de hand, is ze geinvekteert door een spinnen gif ofzoiets?' vroeg denny toen hij zich bevrijd had uit het spinnenrag. Op zijn gezicht zat nog wat spinnenrag. Ik wreef het met mijn hand weg. mijn koude hand raakte zijn wang aan en ook zijn lip.

'Nee, Anne is een shifter. Ook wel bekant als een transformator. Daarnaast is Anne een demoon daarom kan ze haar transformaties nog niet onder de knie houden. Ze kan transformeren in een spin. Hierdoor raakt ze gevoelloos. De enige gevoel die ze nog heeft is het gevoel waarmee ze getransformeerd is. Dit geeft ook aan wat voor spin ze word. Op dit moment word ze een Zwarte weduwe. Omdat je op liefdes gebied in transformatie ging.' Zei ik in een adem haal. Ik sprong opde rug van anne en ligte een doekje tegen haar mond. Haar lichaam werd slap en viel in mekaar.

We moeten verder voor de 3dejaar hier zijn. Het zweet brak me uit. het is zwaarde dan het lijkt om de tijd stil te zetten inplaats van 2 personen....
De tijd ging weer verder nadat ik in mijn vingers geknipt had. Ik keek Denny aan. 'Houd dit geheim okey. Dat ik met de tijd kan spelen'
____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 V9nl

Anne- Shifter- poort

Staat vast in de tijd.

____________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 I3r7

Daniel-  Weerwolf -bos

Juki keek erg schattig. ik raakte even afgeleid en begon weer te staren naar Juki. Tot ze een boek uit haar tas pakte en begon over Paddestoelen. Ik kreeg mijn aandacht weer terug en het viel me op dat de vampieren gevaarlijk dichtbij gekomen waren. ik rende naar voorde en gilde 'rennen'.

Ik pakte de polsen van juki en Jason beet en trok ze voor uit. Tot Jason zijn hand terug trok en zei dat we door moestne gaan. Hij stuurde ons richting de oude boom waar Ik en Jason kwamen toen we jonger waren.
Ik veranderde in een volledig wolf en bood mijn rug aan. zodat juki er op zou kunnen klimmen
_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Jzgw

Jason- mens- bos

'Dan blijven we op het pad' zei ik  'laten we een plek zoeken waar het meeste licht vandaan komt.'  vervolgde ze haar tekst, 'Goed plan' antwoorde ik  'en nu we toch hier in het bos zijn kunnen we ook opzoek gaan naar deze paddenstoelen.' Juki pakte een boekje u haar tas en liet een paarse roze paddenstoel zien. 'ze groeien langs beschaadigt gras. of anders gezegt langs een wandelpaatje. ' met twinkelende oogjes keek ze naar het plaatje van de paars roze paddenstoel..
'Waar heb je die voor nodig dan?' vroeg ik maar er was geen gelegenheid om te reageren. Daniel greep onze handen beet en gilde 'rennen~!' Hij rende voor ons uit en trok ons mee. ik keek achter me en zag hoe twee 3de jaar vampieren steeds dichter bij kwamen. Ze waren vergenoeg weg om ongezien weg tekomen.

Ik stopte. 'Daniel en juki ren door. We spreken af bij de oude boom. Daniel jij weet die te vinden gebruik je Lichaamsgeur. Ik kom later' Ik pakte me zwaardje beet die ik op mijn rug mee had gedragen onder mijn kleding.. Het handvat had de vorm van een engel en de vleugels sloegen zich om mijn arm heen. het zwaartje was niet groter dan 50 cm.  
__________________________________________________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptywo maa 05 2014, 13:49

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

when Is this over? - Pagina 6 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
'xiumin, evy, we kunnen beter gewoon rustig lopen en geen andere richting op gaan. we mogen niet stil staan want dan vinden ze ons eerder dan dat we blijven lopen. en open plekken is inderdaad geen goed idee.' vertel ik verlegen.

when Is this over? - Pagina 6 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
meid, meid hoe durft hij mij een meid te noemmen!! 'ha~llo~!! water, is dat niet een verzamel plek voor allerlij dieren en met nadruk op wandelende bomen?'  zei ik niets begrijpent.

when Is this over? - Pagina 6 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos- pat
daniel pakte mijn hand vast en rende eens stukje weg. ineens stond jason stil en vertelde iets over een of andere oude boom. daniel veranderde in een volledige wolf en wenkte naar mij dat ik op zijn rug kon gaan zitten. ''dacht het even niet he! wie weet waar ik dan heen gebracht word. en die oude  boom? de leraar zij toch dat de nimfen het bos lieten veranderen? hoe kun je dan ooit een pat vinden naar die ene boom toe van velen.'' ik deed me armen over elkaar heen. 'De regel is dat we bij elkaar moeten blijven.' zei ik stug. 'als je gevonden word door zoon vampier dan is die gene er geweest.' jason duwt in mijn rug en ik val boven op de harige rug van daniel. daniel zet het op een sprinte. uit angst trek ik aan zijn vacht om mezelf stevig vast te kunnen houden. 'Daniel!!' probeerde ik te zeggen tegen de wind in.  ik om armde zijn hals met mijn armen zodra ik verder op zijn rug was geklommen. ik duw mijn gezicht in zijn vacht. 'het is zo lekker zacht.' ik beweeg mijn gezicht elke keer overnieuw van links naar rechts en dan weer naar links en rechts. 'zo zacht.'

when Is this over? - Pagina 6 7tuu
Denny Serko - tovenaar - bos
'anne een shifter? nee... daar is ze veelte schattig voor!' zei ik verbaast. wat jouw klokje geval geheim houden pfff.' ik doe mijn armen over elkaar heen. 'alleen als ik mijn kaart terug krijg!' ik kijk hem gemeen aan en maak mijn ogen tot spleetjes. 'ike eerst mijn kaart terug!!' ik steek mijn tong uit naar eon. 'het is een schoppen kaart die jij hebt. en dat betekent oorlog!'

when Is this over? - Pagina 6 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
toen jay tao begon te helpen begreep ik hem totaal niet. ''tao pest jay de hele tijd en dat niet alleen hij pest mij ook. ik wil niet dat jay er achter komt dat ik een verschrikkelijke weerwolf ben.'' ik knijp mijn ogen dicht en bijt op mijn lip. ''het is niet eerlijk. jay moet mij helpen niet hem...'' ik deed mijn ogen open en zag hoe afgetochen tao er eigenlijk uit zag. ergens binnen in mij schaamde ik me om wat ik gedaan had bij tao. van binnen was ik jaloers op tao en boos te gelijkertijd alles bij elkaar maakte me een beetje verdrietig.

when Is this over? - Pagina 6 Mcyr0l
yuko - leraar vampier
wacht buiten het bos.


Laatst aangepast door mellodey op wo maa 05 2014, 20:40; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptywo maa 05 2014, 14:02

when Is this over? - Pagina 6 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bos

'Daarom Evy moeten we daar heen. Niemand verwacht dat er de Nimfen op gaan zoeken.' zei ik en nergeerde wat mellodey zei, Als we daar zijn zullen de vampieren minder snel komen. Daarnaast hebben we een ruim overzicht over wat er komt en gaat.



_________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

'hoe schattig anne ook er uit mag zien. Ze blijft een shifter.' zei ik licht geirriteerd. 'wat jouw klokje geval geheim houden pfff, alleen als ik mijn kaart terug krijg!' ik kijk hem gemeen aan en maak mijn ogen tot spleetjes. 'ike eerst mijn kaart terug!!' hij steek zijn tong uit naar mij. 'het is een schoppen kaart die jij hebt. en dat betekent oorlog!'

Er verscheen een grijns op mijn gezicht. En liep naar hem toe... 'Besef je nog niet dat je geen ruzie moet zoeken. Deze kaart is van mij' ik pakte de kaart uit mijn jas en lied hem tussen mijn vingers glijden. Der was geen mogelijkheid om hem terug te krijgen omdat ik hem stevig beet hield.. 'Ik zou het maar geheim houden. Of ik zet de tijd weer terug en laat je door anne opgegeten worden' Zei ik en wilde het klokje weer terug pakken


_________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 V9nl

Anne- Shifter- poort


* Duizelig*
_____________________________________________________________________________
___
when Is this over? - Pagina 6 I3r7

Daniel-  Weerwolf -bos

Ik gromde ligt want merkte dat Juki niet op mijn rug wilde. Gelukkig gaf Jason haar een zet zodat ze op mij rug belande. Ik zette mijn grote sterke achter poten in de grond en rende weg. Met mijn neus hoog in de lucht rook ik waar ik heen moest. Zigzagend door de bomen ik voelde hoe Juki haar gezicht in mijn vacht drukte. Ik kreeg een glimlach op mijn wolfen gezicht. Ik rende zo snel als ik kon richting de oude boom. Toen we daar aan kwamen was mijn vacht bezweet. Ik ging zitten zocat Juki van mijn rug af gleed. Ik liep naar een grote boom. Een treurwilg worden ze genoemt. Grote takken hingen als een deken rond de boom. Met mijn neus duwde ik Juki richting de boom en gebaarde, gromde dat ze de boom in moest klimmen.

_______________________________________________________________________________
__
when Is this over? - Pagina 6 Jzgw

Jason- mens- bos

Juki wilde niet dat we ging splitsen. Ik zuchte en gaf haar een zat zodat ze op Daniel terecht kwam. 'Be safe' zei ik tegen hun,

Ik pakte mijn zwaard en rende naar de eerste boom. Daar sneed ik in mijn hand. Er drupte Bloed lang het zwaard op de grond. Met mijn bebloede hand ging ik langs de boom. Er bleef een vlek met bloed achter. Zo ging ik door van boom tot boom. Op bijna elke boom in de omgeving zat bloed. Het bos was verspreit en er hing een zware bloed geur. Zelfs een niet vampier kon het ruiken. Om zo veel mogelijk verbloed te krijgen had Ik mijn arm en polsen open gesneden.  Ik keek optoen ik dacht dat ik klaar was. In een omstreek van 500 meter zat bloed. Ik probeerde mijn polsen en armen te genezen met mijn waterkracht. Maar het lukte niet. Het waren er te veel, Ik zuchte en keek naar de omgeving.  Ik sloot mijn ogen en zocht contact met Daniel. Ik zag hoe ze door het bos gerent waren en volgde hun spoor ( alleen Jason ziet dat omdat ze vroeger een bond hebben afgesloten samen. zo kan Jason, daniel vinden en ook andersom)


Laatst aangepast door Evilian op wo maa 05 2014, 21:18; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptywo maa 05 2014, 16:02

when Is this over? - Pagina 6 96up
Gyro, Oxea, Huna

Gyro: ik ren in het bos en ruik een giga bloed spoor. maar dicht bij ruik ik iets zoets. dat zoete geur springt er duidelijk uit. *stap, stap, stap, rent nog steets* de bladeren knisperen onder mijn voeten. ik hoor een ruzie tussen 2 mensen. het klinkt als de dochter van het schoolhoofd. ik ben benieuwt hoe die smaakt. geruisloos kom ik bij een boom aan. ik klim er in en bekeek de 3 tal van boven. ik zie hoe de jongen met het zwarte haar dat tao genoemt werd in de bibliotheek, opgetilt en ondersteurnt werd door de pop. mijn zicht verplaats ik naar de dochter van het school hooft ze ziet er erg verdrietig uit. 'awh arme meid snapt je vriendje weer niet zo goed hoe jij je voelt?' zei ik zacht met een grijnst van oor tot oor.  ik pak geruisloos wat metale sterren uit mijn wapen tasje die om mijn middel heen zit. ik gooi er 3 naar jay waardoor zijn lange mouwen aan de boom blijven vast zitten. 1 daarvan schiet over de huit heen van tao. *zit nog in de boom*

huna: De wazige tijd scherm verdwijnt langzamer hand. 'ah kijk dat is leuk' maar 2 jongens dat is wel erg veel. met mijn rechter hand raak ik een boom aan en laat een boom achter een jonge bewegen de boom legt ene tak op zijn schouder. ik zie de jongen schrikken en weg rennen. wanneer de jongen ver genoeg weg is ren ik zo snel als een vos richting het meisje. ik verstop mij in de huid van de bomen en verplaats mij in een boom achter anne. (hij verplaatst van boom tot boom en verdwijnt in de boom)

when Is this over? - Pagina 6 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
xiumin negeerde mij voledig. en dat vond ik niet echt leuk. iets deed pijn in mijn buik. ineens komt er een grote vlaag bloed geur voorbij. ik ruik zo veel bloed in een keer. mijn ogen worden steets roder en roder. het is net alsof ik even bevries met mijn neus in de lucht. 'zoo veel bloed... zo veel...' ik lik mijn boven lip af. na ongeveer 1 minuut stil gestaan te hebben loop ik voorzichtig het bos in zonder iets te zeggen tegen de rest. het leek wel alsof ik gehipnodiseert was door al dat bloed.

when Is this over? - Pagina 6 7tuu
Denny Serko - tovenaar - bos
eon haalt het kaartje tevoorschijn ik trek aan het kaartje maar ik krijg hem niet uit zijn handen. 'geef hem terug schreeuwde ik hard. ik hoor anne kreunen en voel dat de tijd weer normaal door liep. ik schrik van de spinnenkop van anne. ''ze ziet er zo best wel eng uit.'' ik laat mijn kaartje los die eon vast heeft en zet bang ene paar stappen naar achteren. 'iiieek' ik keek achter mij en zag een boom die een tak op mijn schouders had gelegd. 'kwhaaaaaaaaa!!!' ik spring in de lucht en ren een stukje het pat over. ik blijf rennen en rennen. 'die stomme bomen toch ook!'

when Is this over? - Pagina 6 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
ik hoorde geritsel in de bomen. plots hoor ik een stem iets zeggen vanuit een boom. 'awh arme meid snapt je vriendje weer niet zo goed hoe jij je voelt?' klonk er van uit een boom. ik bloos een beetje uit schaamte. ''zij hij nou mijn vriendje?'' in mijn ooghoeken zie ik 3 ijzeren sterren vliegen door de lucht heen, richting jay. 'JAY!! kijk uit!!' roep ik zo hard mogelijk.

when Is this over? - Pagina 6 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos- pat
daniel gromde als een boze wolf. ik werd bang vlug pak ik mijn toverstaf en haal het uit zijn bescherm hoesje. en duwde het tegen zijn neus aan. het kan overkomen als prikken maar dat maakte mij niet uit. 'no way ik klim niet in die boom je hebt me al ontvoerd naar een andere plek toe wat ben je allemaal van plan met mij!' ''ik vertrouw niemand meer niemand! tenzij ze ik echt 100% kan vertrouwen. mijn ogen kijken een beetje bang. ik kijk van daniel naar de boom en weer terug met spleet oogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptywo maa 05 2014, 21:18

when Is this over? - Pagina 6 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bos

'Nee mellodew... Jij komt deze kant op.' Ik pakte haar beed en probeerde haar aandacht te krijgen. 'Evy help' ze ik geirriteerd.  Ik keek in de rode ogen van Mellodey  'Jah hallow reageer. Jij gaat mee deze kant op...' ik zwaaide voor haar ogen.

_________________________

when Is this over? - Pagina 6 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bos

Ik lied me mee tillen door Jay. Het liefst wilde ik hem bedanken.. Maar dat deed ik niet het enige wat ik kon doen was grommen. ineens hoorde ik Frenn kei hard gillen 'Jay kijk uit~!' Snel daarna voelde ik iets over mijn huid schieten. Een stevige pijn schoot door mijn lichaam. Ik keek naar de dingen die zich geboord hadden in de boom. Door de richting te volgen waar de sterren uit kwamen. Zag ik dat er iets in de boom zat.  Ik keek terug nar Jay die vast zat met zijn mouw. Ik leunde vermoeid tegen de boom waar Jay tegen aan leunde. 'alle bomen zijn met elkaar verbonden' zei ik zacht. Ik spande mijn spieren aan in mijn hand. 'Bomen gehoorzaam mij' zei ik in nimfe taal. De boom waar Jay tegen aanzette begon heel zacht en onopmerkbaar te bewegen. Via de wortels van dan de andere bomen, wist ik de boom waar de vampier in zat onder bedwang te krijgen. De takken waar de vampier op zat klemde zijn voeten vast.

'Frenn. Help Jay los te krijgen,' Het is vrij vermoeiend om zonder veel bloed in je lichaam dingen te sturen. Ik stapte van de boom af en probeerde dichter bij de andere boom te komen. In de tussentijd vormde rond de plek waar we stonden een windstoot gevormd door bladeren
__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

Ik hield Tao overeind en keek richting Frenn. Ik zag dat ze verdrietig keek. Iets in mij voelde als het brak. ''Had ik haar pijn gedaan'' vroeg ik me zelf af. Ik keek terug naar Tao tot Frenn ineens kei hard mijn naam gilde. Ik keek op en wilde naar haar te komen. Maar mijn arm werd naar de boom getrokken. Door de snelheid van de 2 sterren die uit de lucht gegooit werden. een van de sterretjes was tussen de draden van mijn pols gekomen. Met mijn andere hand probeerde ik de sterretjes uit mijn mouw/pols te krijgen maar ze zater te strak. Ineens leek het of de boom beweegde. Ik zag hoe er een soort signaal door de wortels gingen en richting een andere boom. Verwart keek ik naar frenn.

'Frenn. Help Jay los te krijgen,'  zei tao en hij lief weg. Achter hem kwamen bladen opzetten en die volgde hem in een soort wind vlaag. 'Frenn, het spijt me dat ik je net messchien pijn deed' fluisterde ik zacht. 'Maar help mij niet help Tao ik voel toch geen pijn en hij wel'

_____________________________________________________________________________
___
when Is this over? - Pagina 6 I3r7

Daniel-  Weerwolf -bos

Juki prikte met haar toverstaf tegen mijn snuit. Dat kiettelde en ik begon te nieze. mijn hoofd sjackte alle kante op door het nieze. Ik ging zitten en ligde mijn hoofd schuin. Met de bekende puppy ogen keek ik haar aan. ''Vertrouw me Juki alsjeblieft'' Dacht ik terwijl ik haar aan keek. Ik begon te piepen en bleef haar aan kijken. Na even ging ik aan haar voeten liggen. en drukte mijn neus tegen haar voet aan. Mijn staart plat op de grond. Om te laten zien dat ze niet bang hoefte te zijn van mij.

_________________________________________________________________________________


when Is this over? - Pagina 6 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

'Byebye denny' zwaaide ik en draaide me om richting Anne. Het leek of de boom me aankeek. Ik keek naar anne. 'kom mee jij lelijke spin' zei ik terwijl ik langzaam vooruit liep. 'We kunnen denny niet in de steek laten. En hij heeft nog steeds mijn klokje'

_________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 V9nl

Anne- Shifter- poort

Ik zag alles door een tunnelvisie. Ik merkte dat mijn prooi weg was. mijn kop veranderde steeds verder naar een spin. Doordat ik zo gefocus was op mijn prooi denny had ik niet door dat Eon en Huna er nog waren
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptyvr maa 07 2014, 11:38

when Is this over? - Pagina 6 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
'xiumin? wat doen we nu? yume is weg! en de regel is dat we met zijn 3jen uit het bos moeten komen.' ik kijk xiumin aan en leg een hand op zijn schouder. mijn hoofd hou ik een beetje schuin. 'wat moeten we nu doen en wat is er met haar aan de hand? zag je ook dat haar ogen licht gaven? zou ze betovert zijn door het bos?' ik stelde veel vragen waar ik niets van begreep 'en wat bedoelt ze met ik kan het niet aan?'

when Is this over? - Pagina 6 96up
Gyro, Oxea, Huna
Gyro: de boom begon takken te laten groeien die mijn voete vast pakte. ''ha, dit is teminste goede verdediging. vergeleken met de rest van de waardeloze  mensen. ik pak een mes vast en haal het uit mijn scheden. ik steek het in de tak zodat het op houde met groeien om mijn voet heen. ik stap uit de wortels. ik spring de boom uit. in een paar flitsen sta ik achter frenn. half zwevent in de lucht krijp ik van achter frenn beed. met mijn amren om haar heen hou ik haar stevig vast. een dolk hou ik dicht tegen haar nek aan. *het zijn nog maar beginnerlingen* hoor ik de stem van juko door mijn hooft heen galmen.

flashback - kindertijd van gyro - 9 jaar oud
ik ren door het bos heen en verstop me achter een boom. 'huna, huna!! kom snel!! we verstoppen ons achter deze boom.' ik ga achter de boom staan. ''ze mogen ons niet vinden, ik wil niet af gaan. en al helemaal niet als eerste missie!'' plots voel ik een hand op mijn schouder. ik dacht dat het huna was, langsaam wil ik huna aan kijken. maar in plaats van huna zie ik een grote lange jongen. 'oh nee 3de jaars!!' de jonge houd mij stevig vast van achteren. het lukt niet om mezelf te bevrijden. snel trekt de jongen me mee naar voren toe in het midden van een open plek in het bos. huna komt er aan gerend. hij houd een speer vast van houd en richt het op de vampier achter mij. huna: 'laat hem gaan!!' vampier: 'hehehehe' ik kijk gemeen naar de jonge gyro. 'dacht je echt dat ik me aan de regeltjes ging houden?' ik open mijn mond en bijd de kleine jongen hevig in zijn gevoelige nek.

de pijn schiet door mijn lichaam heen. mijn ogen worden groot. 'hij...h...hij..... is een volbloed!!!' schreeuw ik hard. ik gil en krijs van de pijn. 'neee! nee dit mag niet! me vader zal me nooit meer aan kijken!' schreeude ik hard. huna bevroor met de speer en zijn handen en zijn mond wagen bijd open. ik voel hoe het bloed over mijn lichaam heen stroomt.

vampier: 'dat is dan jammer voor jouw jochie!!. hehehem hahaha. ik bijd hem nog een keer alleen dan aan de andere kant van zijn nek. het gif die een mens doet transformeren in een vampier stroomt door zijn lichaam heen.


ik knijp mijn ogen dicht, ik hoor frenn verder niet schreeuwen zoals ik deed. ik open mijn mond en streel met mijn tanden over haar schouder heen.

Huna: ik laat de boom waar in ik zit een blad liedje zingen: het lied klingt zo fantasie rijk, ruimtelijk en kalmerend dat sommige dieren en wezens er zoo rustig van worden dat ze helemaal vergeten wat ze aan het doen waren of waarom ze aan het vechten waren. veel vogeltjes ontspannen zig en gaan rustig op een tak zitten ergens in een boom. alles is stil het lijkt wel alsof de wind meezit te luisteren naar de muziek van de bladfluit. ''hier door zou dat spinnen meisje moeten kalmeren. en zijn eigen vorm weer moeten terug krijgen, als het werkt. voorzichtig en langzaam laat ik 4 takken uit de boom achter anne groeien. langzaam en sloom komen ze in de beurt van anne haar middel en schouders.


when Is this over? - Pagina 6 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos- pat
daniel de wolf moest heel hard niezen. ''drijgen met mijn toverstok was niet grappg bedoelt.'' hij piept en kijk van mij naar de boom en weer terug. 'ik ga niet die boom in!!' hij legt zijn kop tussen mijn voeten in met zijn staart plat op de grond. 'jij vind het wel leuk he om onder mijn rokje te kijken.' zei ik geieriteert en flirterig. ik zet nog een stap vooruit zodat de kop van daniel helemaal onder mijn rokje zat. ik schud met mijn kont heen en weer en mijn rokje beweegt sierlijk mee. van links naar rechts. ''waarom verandert hij niet terug in een mens?'' dacht ik met roze wangetjes.

when Is this over? - Pagina 6 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
xiumin pakt mijn hand ik keek naar hem met een dodelijke blik. hij zwaait voor mijn ogen. ik sla zijn hand weg terwijl ik me omdraai. 'zo veel... zo veel...' ik zet een paar stappen dichter bij de boom en leg mijn hand tegen de boom aan. ik bonk hard met mijn hoofd tegen de boom aan. *bonk* 'zo veel bloed...' mijn ogen gloeien nog roder van kleur. net alsof het licht geeft in het donker. ik open mijn mond lichtjes en mijn hoektanten leg ik bloot. ik lik mijn boven lip af, hierdoor vallen mijn hoektanden over mijn onderlip heen. ik laatde boom los. 'sorry... i...ik...ik kan het niet!' ik ren zo snel mogenlijk het bos in. ik spring met een hoge snelheid over boom wortels en takken die op de grond liggen. in de verte naast een boom zie ik een jonge staan met spier wit haar. zijn handen zitten vol met bloed. hij staat aan de water kant. ik loop voorzichtig dichter bij hem. van achteren zie ik dat zijn armen besneden zijn. ik lik mijn lippen af. 'hier zo alleen zijn kan heel verkeert aflopen.' fluister ik in de stilte. ik buk voorover naar zijn schouder. ik omarm hem van achteren en trek zijn t-shirt naar beneden. zijn schouder komt nu bloot te liggen. ik lik over zijn schouder heen waar iedereen wel eens de rillingen van kan krijgen. ik open mijn mond mijn tanden glimmen in het licht van de zon. (staat op het punt om te bijten)

when Is this over? - Pagina 6 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
'het maakt niet uit wat je zegt ik laat jouw hier niet alleen aan deze boom zitten. wat je ook mag overkomen ik laat je niet alleen.' ik probeer de sterren uit hem te grijgen en uit de boom. ik trek hard aan de ster en snij mijn vinger open aan een scherp randje. 'auw' ik stop de vinger met de snee in mijn mond. plots word ik van achteren beed gegrepen. de armen die mijn grijpen voelen sterk en gespiert aan. het is duidelijk een jongen. hij trekt mij naar achteren door wat stappen achterwaarts te zetten. ik voel een koude scherpe punt in mijn hals. ik durf niet naar beneden te kijken. maar inplaats daar van kijk ik jay recht zijn mooie ogen aan. hij is zo apart ik heb me mijn hele leven lang verveeld. er gebeurde nooit iets leuks en zo inenen kom ik iemand tegen die heel interesant is. ik laat hem niet meer gaan. niet zoals mijn broer.'' ik voel in mijn nek 2 scherpe puntjes. tanden, 2 vampieren tanden. ''hij heeft dorst volgens mij?''


Laatst aangepast door mellodey op vr maa 07 2014, 22:38; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptyvr maa 07 2014, 11:47

when Is this over? - Pagina 6 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bos

De ogen van Mellodey worden rood en ze rende weg 'xiumin? wat doen we nu? yume is weg! en de regel is dat we met zijn 3jen uit het bos moeten komen.'  zei Evy net nadat Mellodey weggerend was. 'wat moeten we nu doen en wat is er met haar aan de hand? zag je ook dat haar ogen licht gaven? zou ze betovert zijn door het bos?' ze stelde veel vragen. 'en wat bedoelt ze met ik kan het niet aan?' ik keek haar aan, 'Ze is een v..' ik kreeg het laatste woord niet over mijn lippen een brandend gevoel schoot dor mijn keel en begon te hoesten. Zodra het hoeste over was keek ik Evy aan. 'Ik bedoel dat ze verschilt van ons'. Ik greep met mijn hand naar me keel en hield die beed. 'Ik denk dat we het beste achter mellodey aan kunnen rennen. Zodat we weer een groep worden. Daarna zien we wel wat we doen. Eerst weer met zijn drieen zijn'. Ik stak me hand uit. Kom dan gaan we.  

_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Jzgw

Jason- mens- bos

Ik wilde een stap zetten maar voelde de aanwezigheid van iets. Twee arme sloegen zich om me heen. Eentje trok mijn t'shirt naar benede. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. 'Ik houd je hier al verwacht' Zei ik met een lage stem. Ik pakte vliegensvluch de arm van mijn belager beed en draaide me er onderuit. Het zwaardje dat ik nog steeds beed had richtig ik op de nek van de gene achter me. Met volle kracht sprong ik samen met de vampier tegen de boom. Mijn mes drukte op de nek van de vampier. Ik keek gemeen uit mijn ogen in die van haar. twee grote rode ogen keken me aan. In der haar zit een vlinder. 'ow hellow my darling' zei ik met een glimlach. 'Waarom doe je zo gemeen tegen mij. Zomaar me van achtere grijpen, Ik sta overal openvoor dus je mag het ook gewoon vragen'. Ik knipoogde maar mijn hand hield de arm van het vampiere meisje stevig vast. De mes in haar nek zat nog steeds strak
_____________________________________________________________________________
___
when Is this over? - Pagina 6 I3r7

Daniel-  Weerwolf -bos

Ik lag nog steeds met mijn kop de grond en keek haar van ondere aan. Ineens stopte ze voren. 'jij vind het wel leuk he om onder mijn rokje te kijken.' Ik kon precies onder haar rokje kijken. Ik ligte me oren plat in me nek een deed me hoofd zonder te denken omhoog. Ik klapde tussen haar benen met mijn kop. 'oeffh'. Ik probeerde achter uit stappen en met mijn kop nam ik haar rokje mee. Het waaide nog verder omhoog ''als een wolf een bloedneus kon krijgen had ik die nu gehad.'' dacht ik. Vol schaamte hing ik mijn hoofd naar benede en liep een beetje waggelend naar achteren. Ik durfde Juki niet meer aan te kijken ''Waar blijf Jason'' Dacht ik wanhopig. Ik begon rondje rond de boom te lopen Nog steeds met mijn kop beschamend naar benede

when Is this over? - Pagina 6 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bos

Ik merkte dat de vampier te snel was. Ik probeerde me om te draaien om weer aan te vallen. Tot ik zag wat er gebeuren. Mijn mond viel open.

__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

Frenn probeerde mij los te krijgen. Ik wilde zeggen dat ze beter kon gaan en tao helpen. ''ik kan toch niet dood'' Frenn bezeerde haar vinger en begon er op te zuigen. Uit het niks stond de vampier achter haar. Frenn keek me aan met bange ogen. In mij brak iets. Ik had dit nognooit gevoelt. Mijn hoofd werd een chaos ''vermoord hem vermoord hem'' weergalmde door mijn hoofd. Een voor een liet elke draad in mijn lichaam los en vormde zwaren punten. Ik voel zelf niet uit elkaar. omdat de woede in mijn lichaam me lede maten bij elkaar hield. Een van mijn draden schoot ik af op de vampier. Die doordoorde de schouder van de jongen. de draad schoot daarna in de grond. Zodra ik aan het touw trok zou de jongne naar voren vliegen. Ik trok me eigen hand met volle kracht los en liep naar de tweetal toe rond me hing een zwarte donkere auro

________________________________________________________________________________when Is this over? - Pagina 6 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

'Ik wil mijn klokje terug' gromde ik.  Ik werd licht in mijn hoofd. 'wat is deze...' dacht ik terwijl ik mijn concentratie er bij probeerde te houden. ''HUNA... drong het tot me door, Huna.. Ik kan hem ruiken, hij kende me als Taio.'' Ik haalde hand door me haar heen. En keek rond ''WAAR BEN JE, HUNA'' dacht ik terwijl ik elke boom een voor een bekeek. Ik zie hoe de boom achter Anne langzaam en beheerd beweest. 'hebbes' fluisterde ik. Een steek schiet door mijn hoofd heen. ( lees de flashback) er liep een traan over mijn wang. ''huna waarom'' dacht ik '' nee eon je hebt nu het imago van een klootzak'' dacht ik terwijl ik zag hoe Huna langzaam anne probeerde te pakken. Ik pakte me klokje en zette te tijd stil alles en iedereen stond volledig stil. 'Denny, jij bang persoontje' ik rende door de bossen heen en vind hem ik pak hem beet in zijn nekvel en ren terug. Voor de mensen is er nog geen seconde verder gegaan. Dus die zullen niks merken. Allene Denny staat weer terug bij Anne en mij. Ik keek Denny aan. 'welkom terug. En ga nu anne beschermen.' zei ik gemeen en duwde hem richting de boom

Flashback:

Huna en ik liepen door de bossen. Waar is Gyro gebleven... Uiteindelijk vonden we gyro. Ik keek hoe Huna, Gyro terug draagde. Een paar weken ging voorbij en ik merkte hoe Huna veranderde. Ik wist al dat gyro met zijn gedachte speelde nu hij een vampier geworden is.

Toen was er die ene avond. Dat ik niet snel zou vergeten. ''Taio, kom we gaan tanden poeste'' (Toen heette ik nog geen eon. maar Taio. Als ik in de tijd reis verander ik ook mijn naam) Zei hij en trok me mee de badkamer in. Met de tandenbostel nog steeds in zijn mond moppeld Huna 'Hey Taio. Hoe zou het zijn om net als gyro te worden' Ik keek hem aan. en lachte lief. 'Ik zou het niet weten, Lijk me niet leuk een oneindig leven hebben' antwoorde ik. ik gooide wat water tegen hem aan. 'Kom yo blijf is bij de les, Mens zijn is veel leuker' Huna lachte lief terug en gooide een beker met water terug. Mijn kleding was doorweekt. Ik wilde de kraan aan zetten om huna geheel nat te maken. Huna stapte achteruit om de straal te ontwijken, Maar dat had geen goede afloop.

Huna stapte naar achtere en gleed uit.  Hij knalde eerst met zijn hoofd op de rand van het raam. waarna hij al bebloed tegen de badrand aan viel. Uit zijn hoofd stroomde het bloed. .

Huna keek me aan. Even stond de tijd voor me stil. 'HUNA nee' Gilde ik. ''Niet me enige vriend die ik ook gehad heb'' ging er voor mijn hoofd. ''Huna huna'' Ik zakte door mijn knieen ''Dit is mijn schuld.'' Ik pakte Huna's handen beed. 'Huna alsjeblieft reageer' Huna opende langzaam zijn ogen en probeerde iets te zeggen. Maar het lukte niet hij hoeste een vlaag met bloed op. Ik zag hoe hij zijn ogen pijnlijk sloot. 'Huna,' Mijn ogen werden rood en waterig. Mijn hand legte ik op zijn achterhoofd. Ik voelde hoe zijn hoofd nog steeds bloede en het bloed stroomde warm langs mijn handen. Langzaam werden mijn ogen roodder. ''Nee je gaat niet je enige vriend bijten'' dacht ik terwijl ik er alles aan deed om Huna's bloeden te laten stoppen. Ik hoorde hoe Huna kreunde en verging van de pijn. Ik sloot mijn ogen en drukte hem tegen mijn aan. Doordat ik de tijd bezit, weet ik wat de toekomst is. Ik zag hoe de begravenis van Huna was. 'Neee' gilde ik.  Mijn handen begonnen te trillen '' Dit is mijn fout, Voor het eerst in mijn leven heb ik een vriend en nu verlies ik hem'' Mijn hoektanden werden langzamer groter. 'Huna beloof je me dat je zal blijven leven' zei ik en maakte plaats in zijn nek. Ik boog me voorover en gaf een kus op zijn voorhoofd.

'Huna, weetje nog de eerste keer dat ik je tegen kwam in de halle en dat we meteen een grote ruzie hadden
Herhinner je nog hoe we de docenten gepest hebben.
Weetje nog hoe we Gyro ontmoet hadden?

weet je nog toen je me sloeg. Dat heb ik je vergeven en vergeten.
Weet je nog die keer dat je me van de trap afduwde. Dat heb ik je vergeven en ben vergeten
en dat moment dat je het meisje dat ik leuk vond bijna afpakte, Dat heb ik je ook vergeven.


Zoals ik jouw dingen vergeten ben. Kun je me dan beloven dat je vergeet dat ik er was, en ga verder met je leven als een vampier'
De tranen stonden in mijn ogen. Ik sloot mijn ogen en zette mijn tande in zijn nek. Ik voelde hoe Huna tegen stribblede. Zijn hand greep naar me nek en probeerde me weg te duwen. 'Ta..taio..' hoorde ik hem met moeite zeggen. Ik kneep mijn ogen dicht en bleef doorgaan met het drinken van zijn bloed. Het gif van een pure vampier drupte in het lichaam van huna. Terwijl ik dat deed drupte er tranen over mijn wang. ik stopte met bijten en tilde Huna voorzichtig op en ligde hem op het bed. 'Bye huna..'

_________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 V9nl

Anne- Shifter- poort

Het werd rustig in mijn hoofd. Alles word weer rustig. In het bos hing een rustige sfeer. Er werd een soort op muziek gespeelt. Langzaam drong er rust in me terug. De transformatie naar spin werd afgebroken. ik kreeg me normale beeld weer terug. Ik had niet door wat er achter me gebeurde. Ik zag zag hoe eon uit het niks verdween en nog geen seconde later weer terug was alleen toen had hij Denny in zijn nekvel vast. Ik keek hem met grote ogen aan.


Laatst aangepast door Evilian op ma maa 10 2014, 22:15; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptyma maa 10 2014, 19:48

when Is this over? - Pagina 6 96up
Gyro, Oxea, Huna
gyro: de pop voor mij kijkt mij gemeen aan. zijn draden schieten los en er komt langzamerhand een donkere gloed om zijn lichaam heen. een paar van zijn draden vormen snel een punt met elkaar. mijn ogen worden heel erg groot en wijd. 'ik ben geen pureblood zeg ik kalmerend tegen frenn.' ik probeer haar snel te bijten maar jay is mij voor.

hij steekt de punt van draden dwars door mijn schouder heen. het schilde niets of het had mijn hooft geraakt omdat ik voorover hing. want tenslotte is de dochter van het schoolhoofd veel kleiner dan ik. eigenlijk ben ik veel te lang... dat is altijd lastig voor mij geweest als ik verlieft was op een meisje dan vertel je dat je van haar houd zegt ze ja sorry maar je bent veelste lang ik kan niet bij je gezicht komen om met je te zoenen... 'grrr' er schiet een pijnlijke steek door mijn schouder heen. ik knijp pijnlijk een oog dicht. ik beweeg naar achteren. maar ik voel dat de pop aan mij trekt via de draden die door mijn schouder heen geboord zitten. een nog grotere pijn schiet door mijn lichaam heen. ik draai mijn hooft voorzichtig naar rechts. vervolgens kijk naar achteren. mijn ogen kijken wijd uit mijn pupillen. de touw zit vast in de grond er er was gene uitweg voor mij. ik draai mijn hooft weer naar voren toe. in mijn hand had ik nog steets een mes vast. het mes hou ik nog dichter bij frenn haar hals. 'als je mij dood dan kill je haar ook.' zeg ik met een strenge monotone stem.

when Is this over? - Pagina 6 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
mijn ogen staren naar jay die al zijn draden los haalt ik had verwacht dat hij uit elkaar zou vallen zoals alle leerlingen zijden en roddelde in de gang. een van de draden schiet naar mij toe. ik gil even. gyro zegt tegen mij dat hij geen volbloed is en ik voel hoe zijn tanden mij wilde bijten. plots hoor ik daarna een kreun van de jongen achter mij vandaan komen. ik keek naar rechts en zag dat de touw in de schouder van gyro zat. 'jay!?' ik kijk hem met angst aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptyma maa 10 2014, 20:54

________

when Is this over? - Pagina 6 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bos

ik probeerde de via de wortels van de boom waar Jay, frenn en de vampier stonden. De grond te beinvoelden. Ik keek naar jay en probeerde zijn aandacht te krijgen. Maar ik had niet genoeg energie om te hulp te schieten. Met al me kracht bewoog ik de wortels richting de voeten van de vampier


__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

'Doe maar, Doe dan. Vermoord haar.' Zei ik en de auro rond ne word steeds groter. 'Als je dat doet. Zal je smeken dat je nooit geboren zou worden.' Ik liep langzaam naar hun toe. 'DOE DAN' Gilde ik. In mijn buik voelde ik een brandend gevoel. Waarschijnlijk noemde men dat haat. 'Ik ga je leven verzieken, Als jij een haar op Frenn sloopt'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptyma maa 10 2014, 21:34

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

when Is this over? - Pagina 6 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
de jongen staat op en vliegt met mij naar achteren. met mijn rug knal ik hart tegen de stevige oude boom aan. 'oef' je jongen pakt een mes en drukt die tegen mijn hals aan. ik kijk hem aan met smeekende grote katten oogjes. 'u ruikt zo aantrekkelijk dat ik er stil van werd.' ik trek een pruilipje en kijk flirterig en sneu naar de jongen. 'please please, vergeef me....' ik knipper lief met mijn ogen. 'en laat me u bloed op slurpen.' smekent en met lust in me ogen kijk ik de jongen aan die tegen over mij staat. 'en laat me vervolgens uw wonden genezen.' hij houd mijn hand stevig vast. het doet zelfs een beetje pijn. aan mijn pols.

when Is this over? - Pagina 6 7tuu
Denny Serko - tovenaar - bos
ik ren door het bos hen en voel 24 ogen naar mij kijken als het er niet meer zijn. 'owh owh anne, anne!! ze kan geen spinnetje zijn nee!! spinnen eten mannetjes op na de sex met hun partner. ik wil nog niet dood...' ik ren met mijn ogen dicht door het bos heen. met mijn voed blijf ik haken in een boom wortel. met een grote klap beland ik op de grond door de snelheid maak ik nog een koprol of 3 voordat ik tot stil stand kom.

met mijn rug lig ik in het gras met bladeren. boven mij zie ik takken en bomen met knal rode bladeren. het leek wel herfst in die kleur. langsaam zag ik een spinnetje naar beneden kruipen aan een doorzichtig draaitje die zichtbaar werd in het lucht van de zon. 'vreet me maar op kleine spin! vreet me maar op!!'

aan mijn linker kant kom er een grote licht flits. het licht dooft en ik zie eon staan hij grijpt me bij mijn kleren op de hoogte van mijn borst. hij trekt me overeind en sleurt mij mee. in de zelfde vellen lichtflits kom ik weer op de pek waar eon en anne staan. anne was weer normaal gewoorden en kijkt heel dromerig uit haar ogen. de boom achterhaar heeft haar vast. ik zet een stap naar achteren toe. 'anne? anne! wat gebeurt er?'

when Is this over? - Pagina 6 96up
Gyro, Oxea, Huna
gyro: ik kijk jay hipnodiserent aan in zijn ogen. ik betover zijn zicht en gedachtens.
*wat jay ziet in zijn ogen, maar tao niet.*
illusie: ik snij de nek van frenn open en met ene grijns kijk ik jay aan. frenn begind kijk hard te gillen en te krijsen met mijn vrijen hand pak ik het haar vast van frenn. ik trek haar hooft naar achteren en bijd haar hard in haar hals. ze schreeuwd nog erger en haar ogen puilen bijna uit van de pijn. het bloed stroomd heftig over haar hals heen naar beneden over haar kleren. de licht in frenn haar ogen doven steets meer uit. plots beweegt ze niet meer. ik stop met drinken en laat haar los mijn mond is helemaal bebloed en mijn tanden glimmen wit met rood vloeistof. frenn vald levenloos op de grond met een plof.

ik glimlag hevig en lag kei hard en gemeen. frenn heb ik nog steets in mijn armen en de mes laat ik zakken. vervolgens lik ik over haar nek heen en de wond smelt weer dicht aan elkaar.

Huna: ik laad de boomtakken sneller naar anne toe grijpen. ze hebben haar schouders vast en de andere 2 takken vormen om haar middel heen. met een ruk word ze naar de boom toe getrokken. anne zit vast gewikkeld en de boom. ik zag dat eon teloporteerde en joker weer terug mee nam. ''haha die joker kan mij toch niets aan doen.''
de boom achter anne vormt langzamerhand een hooft. de mond van het gezicht in de boom. gaat open.witte de tanden worden zichtbaar. en ook delen van het gezicht komen uit de boom en krijgen zijn natuurlijke kleur weer. (inplaats van hout) de fantasie rijke melodie speelt vrolijk verder. het klinkt bijna hipnodiserent. met mijn tong lik ik een paar keer over de rechterzijde van haar nek heen. mijn tanden voelen haar huid. 'mmmmh'

when Is this over? - Pagina 6 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
ik kijk jay boos aan waneer hij zegt dat gyro me mag vermoorden. ''nou lekkere vriend ben jij zeg!'' ik kijk met een bose blik naar jay. de mes snijd in mijn nek. ik voel hoe me huid open gesneden werd. een drupje bloed glijd over mijn nek heen naar beneden.

when Is this over? - Pagina 6 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos- pat
ik voel van onderen een klap tegen mijn onderste aan. ik schrik en bloos hevig. daniel hield zijn kop tussen zijn poten en begon rondjes te lopen om de boom heen. 'daniel? daniel... waarom loop je rondjes?' vroeg ik verlegen. 'en... en waarom wil je zo graag dat ik in die oude trurwilg boom klim?' ik loop achter daniel aan en probeer zijn staart te pakken. umh 4 keer miss... ik grijp nog een keer naar zijn staard dit keer had ik beed. daniel liep verder en voelde toen pas de pijn. 'oeps!' ik laat zijn staart weer los en kijk om hoog om zijn blik te ontwijken.

when Is this over? - Pagina 6 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
'v?' ik kijk hem aan met een schuin hooft. 'oke, laten we dan maar snel zoeken?' zeg ik verwart maar entousjast. ik pak xiumin zijn arm beed en slur hem mee de richting in die yume op renden
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptydi maa 11 2014, 12:09

when Is this over? - Pagina 6 G5fs

Xiumin- Shifter element drager -bos

*rent met Evy richting mellodew*
___________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Oxrb

Tao- shifter elementdrager-bos

Ineens begon Tao te gillen. Ik had nooit verwacht om hem op deze manier te zien. Een pop heeft toch geen gevoelens ofiets? ging er door mijn hoofd heen. ''hij wilde me toenstraks helpen nu kan ik hem helpen'' Ik stond op en mijn ogen werden geel.  ''Dit zou me mijn leven kunnen kosten, Maar ik laar Frenn en Jay niks over komen'' De bomen rond ons heen begonnen te bewegen. Niet al te snel omdat ik te veel kracht had opgebruikt. de bladeren en stokken op de grond, vormde langzaam een soort kooi achter Gyro. Ook de boom waar Jay bij stond pakt hem beet en zorgt er voor dat hij niet meer kan bewegen. Zo kan Jay de andere twee niet verwonden.

Ik liep naar Frenn en Gyro toe en pakte de mes van de jongen beet. Met doordringe bozen ogen keek ik hem aan.
__________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Rhol

Jay-voodoo doll - poort

Ik zag hoe de jongen bij Frenn haar nek doorsneed. Het voelde raar aan en nep maar toch geloofde ik wat er gebeuren. Ik voelde iets in mijn lichaam dat nu echt brak.  Ik gooide mijn handne voor mijn ogen en begon te gillen. De draden zweven hoog door de lucht 1tje daarvan schiet voor uit maar mist zijn doel. Ik voel hoe de boom me terug trekt. Mijn lichaam trilt.

._________________________________________________________________________________


when Is this over? - Pagina 6 Sq6w

Eon-vampier Element drager (timeless)- buiten

Ik zuchte diep. ''Waarom allemaal gillen jongens, misschien moeten jullie hem aanvallen?'' dacht ik. Ik sloeg me arme over elkaar heen en liep chaggerijnig naar voor toe. Ik legte mijn hand op de schouders van Denny en haalde de kaart die ik gistere gejat had te voorschijn en hield hem voor zijn hoofd. 'Kijk denny deze schoppe koning krijg je terug'  Ik boog mijn hoofd naar zijn hoor. 'Beter gebruik je hem nu. En zorg je er voor dat het water in de boom zich loslaat van Huna zodat ik huna uit de boom kunnen slaan.' fluistede ik in zijn oor.
_________________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 V9nl

Anne- Shifter- poort

twee takken van de boom pakte me beet. Ik schrok en raakte uit de trance.  Ik begon hard te gillen. 'Denny Denny help me.' de tranen stonden in mijn ogen. Denny please help me. Ik voelde hoe de boom in me nek adem haalde. Langzaam pritte er 2 kleine takjes in mijn nek. 'Denny help de ze boom wil me bijten'

_____________________________________________________________________________
___
when Is this over? - Pagina 6 I3r7

Daniel-  Weerwolf -bos

Ineens bleef mijn staart hagen en ik piepte luid. Ik draaide boos om ''Juki waarom...'' Ik begon te grommen. ''laat maar,'' en spong zelf op de eerste tak van de boom. Nog een keer stak ik mijn poot uit naar Juki. zodat ze die beet kon pakken en ik haar de boom in kon trekken.
_______________________________________________________________________________

when Is this over? - Pagina 6 Jzgw

Jason- mens- bos

'u ruikt zo aantrekkelijk dat ik er stil van werd.' zei ze en trekt een pruilipje'please please, vergeef me....' zei ze, 'en laat me u bloed op slurpen.'

'Ik weet dat lekker ruik. Dit was ook de rede waarom ik het deed. Om van die vieze 3de jaars vampieren te lokken en ze van mijn vrienden vandaan te houden.' Ik hield haar hand nog steviger beet. 'Sorry meid jouw zielige puppy ogen werken niet bij mij'. Ik bukte dichter naar haar toe
__________________________________________________________________________________________


Laatst aangepast door Evilian op do maa 13 2014, 11:18; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Emptydi maa 11 2014, 12:42

when Is this over? - Pagina 6 0mxu
Mellodey Yume - vampier - bos
ik kijk de jongen aan in zijn ogen. de jongen voor mij komt steets dichter bijer. zijn hoofd is zo dicht bij dat er nog niet eens 2 a 3 cm tussen zat. voorzichtig steek ik het puntje van mijn tong uit. mijn tong steekt steets meer uit mijn mond. ik ben bijna bij zijn lippen. ik lik zijn lippen zachtjes een keer van beneden naar boven af. (just like a cat) de mes die tegen mijn nek aan staat, snijd een klein sneedje in me nek zodra ik mijn hoofd meer naar voren trek. 'hihi'

when Is this over? - Pagina 6 6hqp
Evy Texoka - mens -  bos
*rent*

when Is this over? - Pagina 6 Inv8
Juki Xove - tovenaar -bos- pat
''het werd al ietsjes donkerder volgens mij was het bijna einde middag of de wolken staan voor de zon?'' 'moesten we niet ui het bos zien te komen?' daniel spring in de boom en lande op een stevige tak. hij steekt zijn poot uit. ''ik denk niet dat hij me kan dragen met die ene poot. ik zucht en pak zijn poot beed met mijn voeden zet ik me af tegen de boom aan. 'oooh!' ''Dit is eigenlijk best wel eng.'' ik grijp met mijn ander hand ook zijn poot beed. ''ik hoop dat hij niet naar beneden valt.''

when Is this over? - Pagina 6 96up
Gyro, Oxea, Huna
gyro: 'dus jij bent met boompjes aan het spelen? kleine draak?' ik kijk hem gemeen aan en laat hem mijn mes vast pakken. jay gilde inenen en zag dat hij zijn handen voor zijn ogen deed. ''ghu... volgens mij heeft hij het half door maar eenmaal in mijn ogen kijken kom je er niet zo gemakkelijk meer van af. ik glimlag gemeen. 'het is dat ik me moet inhouden maar anders hat ik je in de bibliotheek al af gemaakt. hahah tao.'

Huna:

when Is this over? - Pagina 6 Z6v6
Frenn Nakunno - weerwolf - bos
gyro likte over mijn wond heen en het geneesde vreemt genoeg. ik bleef stil staan. 'jay!' gilde ik hard. ik woelde en bewoog om van hem los te komen. plots pakt tao het mes vast van gyro. 'tao!! maak meer licht! of vu...!' ik voel dat gyro een hand voor mijn mond houd. ik open mijn mond en bijd in zijn hand. ik hoor hem even pijnlijk een schreeuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





when Is this over? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   when Is this over? - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
when Is this over?
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: