cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyvr mei 27 2016, 21:27

Love story  - Pagina 36 254yr6s
Jake
'Zal hem niet aan zetten' fluisterde ik zacht waarna er een grijns op me gezicht verscheen en ik me hand lid zakken naar me  broekzak waar de afstandsbediening zat. niet dat ik er iets mee deed.. We keken de kaart ne ik zuchte. daarma beantwoorde ik ook meteen alex zijn gezichts uitdrukking. 'told you' fluisterde ik. Ik gaf ook me kaart terug. Dat werd gewoon maar de kok laten beslissen want kon niet kiessen tussen het ene stukje vlees of het andere! zo veel keuzens!.... not...

De eerste ronden werd opgedient na lang wachte en veel praten over bloemetjes en vlinders. Ik keek alex aan hoe hij naar zijn bord keek. Waarna ik me hand zachtjes lied zakken. Ik deed me voet uit me schoen. Zo dat niemand het zou zijn en zette deze tussen alex zjin benen neer. Ik lied hem rusten tegen zijn lies waarna ik hem met me tenen prikte. Volgens zette ik het speeltje zachtjes aan. Me pa keek ma aan. Meteen haalde ik me handen terug boven tafel zonder hem uit t ezetten
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyvr mei 27 2016, 22:06

Love story  - Pagina 36 Ao9i4l
Alex
Acuut viel zijn vork uit zijn handen, en hij beet op zijn lip. Jake’s voet was niet helpend! Dit was zo moeilijk. ‘I am.. sorry.’ Zei hij toen Jake’s ouders hem aankeken. De vork had een hard geluid gemaakt toen deze tegen het stenen bord aan was gekomen.
“Jake!” fluisterde hij zacht door zijn tanden heen. Hij keek Jake geïrriteerd aan. Het was niet de afspraak geweest dat Jake hem nog verder zou gaan pesten, het trillen was al erg genoeg. Nu hij zat, voelde hij het tegen zijn binnenkant aanduwen, waardoor het gevoel verder ging naar zijn onderbuik. Zelfs bij de laagste stand voelde hij het zo. Een kleine grijns kwam op zijn gezicht toen hij Jake net deed alsof er helemaal niks aan de hand was voor zijn ouders.

Het eten was op zich wel lekker.. twee happen en het was weg though. Alex had het al snel op en zat nu met zijn handen onder zijn benen, via de buitenkant omdat Jake zijn voet er nog steeds had liggen.
Na een tijdje had Alex gevoelt hoe het speeltje harder was gaan trillen, en hij moest flink op zijn ademhaling letten. Jake’s tenen waren aan het bewegen, waardoor Alex’ lichaam reageerde. ‘Jake..!’ fluisterde hij weer, zo hopend dat Jake’s ouders helemaal niks zouden horen.
Het trillen werd nog harder, en een gasp verliet Alex’ mond. Hij had zijn adem weer eens ingehouden. Hij stond snel op, waardoor zijn stoel met een piepend geluid naar achter werd geschoven en net niet omviel. ‘Excuseer me..’ snel en een beetje moeizaam liep hij richting de wc’s. Eenmaal daar keek hij snel of hij alleen was, en maakte toen een geluidje achterin zijn keel. Het gevoel was intense, en hij had het er zo moeilijk mee. zeker bij die ouders! Dadelijk hebben ze nog iets door ook! dacht Alex benauwd. Hij leunde met zijn arm gestrekt naar de muur, en klapte een beetje dubbel om op ademhaling te komen. Het trillen hield niet op though, het ging sneller. Alex voelde hoe zijn lichaam nu echt reageerde, nu hij alleen was. Nog een geluidje, en hij kneep zijn ogen dicht. Damn you Jake!
Het trillen zorgde ervoor dat zijn lichaam rillingen kreeg, en hij kreeg een soort warme kippenvel. Ook zijn ademhaling ging steeds meer omhoog. Snel verstopte hij zich en een wc hokje, en viel door zijn knieën tegen de muur aan. Zijn beide handen voor zijn mond, en zijn ogen nog steeds stevig dicht wachtte hij tot het trillen over was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyza mei 28 2016, 15:17

Love story  - Pagina 36 254yr6s
Jake
me ouders keken op toen Alex weg waggelde. Ik glimlacht alleen verlieft naar zijn kontje. Ineens klonk me ma heel serieus. 'heb je het al verteld?' vroeg ze te serieus. Ik slikte een paar keer. 'ja soort van.'
'soort van je moet het hem vertellen hoor.' Ik draaide met me ogen toen ze dat zei. 'Waarom.. Waarom zou ik er nu ineens over moeten praten het is achter me rug klara en over' gromde ik. 'Scahtje.. gewoon dele vertelle nadners doen wij het!' bij dat werd ik boos. ik weet wel dat ze het goed bedoelen. Maar de sfeer tussen ons was niet altijd geod.. Daarom kon ik het niet hebbendat ze er weer over begon.' Nee doen jullie niet!' gromde ik boos en balde me vuisten. 'darling!' ik keek ze boos aan. 'waaro nu ineens vna die liefkoosnamen.. Het is achter de rug en doe normaal. ' gromde ik me ma slikte ene paar keer. 'Hij moet het weten' herhaalde ze nogmaals. 'Nee hij moet niks!' ik sotnd boos op ik kon het gewoon ijet op die manier. Ik liep het restaurant uit. hierdoor verloor het speeltje zjin berijk en ging het uit. Buiten kwam i ker achter dat de afstandsbediening uit stond.

Me ouders daar in tegen zaten nog binnen. 'We hadden vroeger met hem moeten praten!' begon me ma. 'Daar zijn we nu te laat mee..' ging me pa er tegen in. 'Ja! en nu wil hij er helemaal niet over praten.. Ik zei toch dat we hem naar de psycholoog moesten sturen.' Me pa frontse zijn wenkbrouw. 'Het is geen psygopaat!' gromde hij. 'Nee das ook goed voor het verwerken van dingen!' me ma balde nu op haar buurt haar vuist. 'Ik... het is onze schuld dat hij het nooit heeft verwerkt! Als we gewoon met hem gepraat hadden en niet gedana hadden dat er dingen gebeurd was.. Dat we het verstopte omdat we er voor schaamde.. EN er gewoon voor hem waren zonder alleen maar geld dingen te geven. ' ratelde ze aan een stuk door. 'stil... Je maakt weer een drama vna niks!' gromde me pa en keek het restaurant terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyza mei 28 2016, 15:37

Love story  - Pagina 36 Ao9i4l
Alex
Met diepe adems zat Alex in zijn kleine ‘gevangenis hokje’. Ademen was zwaar, en zijn broek begon steeds strakker te zitten na mate de trillingen door gingen. Hij schaamde zich kapot, hij wilde niet dat dit gebeurde. Als er nu iemand binnen zou komen! Alex legde zijn hoofd tegen de muur achter hem, en deed zijn lippen naar binnen om maar geen geluid te maken. Zo in de stilte kon hij de trillingen wél goed horen, wat niet echt meehielp. Damn Jake zet dat ding uit!dacht hij toen hij voelde dat zijn lichaam steeds verder opgewonden werd.
En toen ineens hield het op. Alex slaakte nu wel die kreet van opluchting en hij keek met grote ogen naar de lamp boven hem. De stilte die er nu was, was oorverdovend, en Alex shockte nog na. Het duurde even voordat zijn lichaam weer helemaal gekalmeerd was. Hij bleef gewoon zitten, zijn benen tegen elkaar aan, en een nog te snelle ademhaling. Nog een zucht, en hij liet zijn hoofd hangen. Facking finally! hij stond op, zijn tanden op elkaar omdat het nu echt beurs was, en opende voorzichtig de deur. Er was niemand! Nu snel liep hij naar de wasbak en gooide wat water in zijn gezicht, ervoor zorgend dat zijn haar niet wat werd. Toen besloot hij terug te gaan naar de rest. Zijn lichaam was nu toch gekalmeerd.

Eenmaal daar however, was Jake weg. ‘Uuhm… heb ik iets gemist? Waar is Jake?’ de ouders van Jake keken hem met een aparte uitdrukking aan, en Alex werd er een beetje kriegelig van. ‘Is alles goed?’ vroeg hij zenuwachtig. De ouders keken elkaar even aan, en knikte. ‘Hij is buiten. Zei dat hij frisse lucht moest hebben.’ Zei Jake’s moeder. Alex knikte, en verontschuldigde zich weer om Jake te gaan zoeken.
Hij vond hem inderdaad buiten. ‘Zeg hey. Wat is er? Mij lopen pesten en dan zelf weggaan.’ Hij ging met zijn hand over Jake’s schouders heen terwijl hij om hem heen liep om recht voor hem te gaan staan. zijn hand bleef uiteindelijk rusten op Jake’s borst. ‘Hey..’ zei hij toen hij Jake’s aandacht niet echt te pakken kreeg. ‘Wat is er aan de hand, vertel het eens tegen mij.’ Hij bewoog zijn hoofd zo dat hij een beetje in Jake’s ogen kon kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyza mei 28 2016, 15:46

Love story  - Pagina 36 254yr6s
Jake
Buiten zat ik wat te staren voor me uit. Alex was aa komen lopen en probeerde me aandacht te krijgen wat in het begin geheel langs me heen gegaan was. De afstandsbediening had ik in me handen. zachtjes lied ik het rondjes draaien in me handen. Pas toen min ogen die met alex in contact kwamen schudde ik mezelf uit me gedachte en keek de jongen aan. 'oh.. misscomminucatie.' knikte ik. 'Ze willen dat ik wat dingen doe wat ik zelf liever niet wil.. En weet dat ze het goed bedoelen maar het is ineens raar dat ze willen praten' vertelde ik zachtjes. 'maar we waren hier om een leuke teijd te hebbenen alles te vergeten. Ik zette meteen het speeltje aan nu iets harder dan net. DAaran pakte ik ehm beet ne begon hem te zoene. Met een hand in zijn nek de andere door zijn harne trok ik hem naar me toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyza mei 28 2016, 16:04

Love story  - Pagina 36 Ao9i4l
Alex
‘Wel, niet iets doen waar je je niet fijn bij voelt.’ Zei Alex en glimlachte. Zijn uitdrukking veranderde toen Jake op de afstandsbediening drukte en het heftige gevoel terugkwam. Zijn kaken gingen weer stevig op elkaar. Jake pakte hem rond zijn middel en Alex werd gezoend. Dit was zo’n slechte combinatie op dit moment, want Alex hing zowat in Jake’s armen. Hij zoende heftig terug, en zijn armen gingen rond Jake’s schouders liggen.
De trillingen waren nu net zo heftig als daarnet in de wc, en nu met Jake erbij kon Alex het veel moeilijker tegenhouden. Zonder dat hij het doorhad begon zijn lichaam ‘golf’ bewegingen tegen het lichaam van Jake te maken, en hij verdiepte zijn zoen alleen maar. Toen hij zijn lichaam echt begon te voelen liet hij de zoen los en hapte naar adem. ‘Oh Jake.’ Ademde hij en hield zijn hoofd een beetje naar achteren zodat deze op Jake’s hand leunde. Zijn lichaam was nog steeds dicht tegen die van Jake aan, en hij voelde hoe hij Jake licht begon te poken. ‘Dit is te erg,’ zei hij zacht terwijl hij Jake aankeek vanuit zijn positie. ‘Als je nu niet stopt kan ik het niet meer terug brengen.’ Nu klonk hij een beetje angstig though. thuis zou hij het zo hebben toegelaten, maar niet hier voor een restaurant!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyza mei 28 2016, 16:16

Love story  - Pagina 36 254yr6s
Jake
Alex was zo opgewonden dat ij bijan niet te stoppe nwas dat lied me alleen maar glimlachen. 'Heerlijke kitty!' ik bekeek zijn lichaam..'We gaan wel richting huis okey' ik stond op waarna ik ehm op hoog hielp. Ik zette het speeltje uit. 'Wil toch niet verder eten bij hun. Ik sloot me handen in de zijne. 'Eerst jassen halen dan naar huis!' ik haalde de jassen maar zei niks tegen em ouders. 'lopen of taxi?' vroeg ik terwijl ik hem zijn jas aan deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyza mei 28 2016, 16:28

Love story  - Pagina 36 Ao9i4l
Alex
Jake had het over naar huis gaan, en Alex was het daar zo mee eens dat hij inderdaad nog niet niet begon te purren. Hij had even de neiging om dat te doen toen Jake hem ‘kitty’ noemde. Het speeltje werd uitgezet, en Alex viel zowat toen hij voelde dat de opwinding hem weer wat verliet. Dat was nooit een fijn gevoel om te hebben. Eerst opgewonden raken, waarna je het weer krijtraakt zonder iets te doen. Daarom was naar huis gaan een goed idee. Ze liepen terug naar binnen terwijl ze elkaar hand vasthielden. Alex had nog steeds een kleine lach op zijn gezicht staan. Het viel hem op dat Jake helemaal niks tegen zijn ouders zei. Hijzelf zei gedag, en was daarna ook snel weg, half lopend half rennend achter Jake aan. ‘Laten we alsjeblieft een taxi nemen.’ Zei Alex. Hij greep Jake’s mouw vast. ‘Lopen is nogal… niet fijn.’ Het laatste zei hij terwijl hij op zijn tenen ging staan om het in Jake’s oor te fluisteren. Lopen was ook niet fijn though. Zeker niet na die heftige trillingen. Die hadden ervoor gezorgd dat hij zijn hartslag nu nog steeds licht kon voelen in zijn achterste, en zijn benen waren nog net geen noedels.

Tot Alex’ genoegen lieten ze inderdaad een taxi stoppen. Het was een echte taxi van London, zo’n zwarte bolhoed auto. Het stuur zat aan de verkeerde kant, en er zat een glas tussen de chauffeur en de achterbank, die open kon om het geld door te geven. Ze waren eindelijk weer op weg terug naar ‘huis’. Op het midden van de rit however, begon Alex’ maag te rommelen. Snel legde hij zijn hand over zijn buik, en keek beschamend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyza mei 28 2016, 16:42

Love story  - Pagina 36 254yr6s
Jake
in de taxi hoorde ik alex zijn buik knorren. Ik lachte zachtjes en pakte de afstandbediening ik hield het voor zijn neus. 'Zulle nwe maar eerst een pizza bestellen' zei ik teriwjl ik overduidelijk het knopje om zette naar de 3de stand. Ik grijnsde flauw en legde me hand op zjin bovenbeen. Zachtjes kneep ik er in. We waren al snel bij mijn huis aangekomen maar ik zette het speeltje niet uit. Na het betalen keek ik Alex aan. 'kom je?' zei ik flauw. Daarna draaide ik me rug naar hem toe. 'kom spring op me rug want ik zet hem niet uit!' lachte ik hard. dit werd hem voor het eerst een piggyback geven nu hij niet dronken was of met een hersenschuddig. 'kom kom' hield me handen goed
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyza mei 28 2016, 16:57

Love story  - Pagina 36 Ao9i4l
Alex
Alex knikte en haalde diep adem door zijn neus, en liet het uit door zijn mond. De trillingen waren al heftig en nu zat hij er weer bij, waardoor het weer dieper in hem te voelen was. gelukkig duurde de rit niet lang meer. Hij legde zijn hand op die van Jake, en wikkelde zijn vingers in die van hem, hij kneep een beetje.
Eenmaal aangekomen bij het huis, deed de chauffeur de deuren voor hen open. Jake was al snel buiten, en vroeg nu of Alex meekwam. Moeizaam, en met zijn lip tussen zijn tanden, kwam hij de auto uit. Meteen daarna sprong hij op Jake’s rug. Jake’s sterke armen hield Alex stevig vast en Alex sloeg zijn armen weer om Jake’s nek. Doordat zijn benen nu iets omhoog gestoken waren, werd zijn broek tegen zijn achterste gedrukt, waardoor het speeltje meer naar binnen werd geduwd. Het was nu nog steeds alsof hij zat. ‘Owh ..’ zei hij binnensmonds en hij liet zijn kin rusten op Jake’s schouder. Het gevoel was te goed, en toen de chauffeur wegwas liet hij nog een binnensmondse moan.

De deur opendoen was leuk… Jake moest in rare bochten om de sleutel in het gat te krijgen zonder dat Alex zou vallen, en Alex moest zijn benen stevig om Jake’s middel houden zodat Jake hem met een hand los kon laten. Maar het lukte ze. Eenmaal binnen werd Alex op de bank gezet. Hij gaspte en viel half op zijn buik. Zijn armen gingen naast zijn hoofd, en zijn benen onder hem zodat zijn heupen iets omhoog lagen. Wel gericht naar de bank though. nu ze alleen waren liet Alex het wat meer toe dat hij liet zien hoever het met hem deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyza mei 28 2016, 17:09

Love story  - Pagina 36 254yr6s
Jake
Met me arme overelkaar keek ik naar Alex op de bank. Het liefst zou ik nu al zijn kleding willen uit trekken maar ik ging het niet doen. Ik ging is uitproberen hoelang hij het vol kon houden als ik hem op dze manier ging pesten.. 'dat word pizza bestelen' ik zette het speeltje uit waarna ik naar telefoon liep. DEze gooide ik naar alex. 'jij bestelt' ik keek hem heel gemeen aan. 

Toen alex uiteindeljik toch belde speelde ik met de standjes terwijl ik half in de stoel lag. Van hard naar zacht en terug. even stoppen en dan weer door. De pizza was besteld en ik legde de afstandsbediening eindelijk neer. 'Wat en rode wangetjes kitty!' lachte ik terwijl ik hem bekeek 'Je ziet er zo perfect uit.' ik begon op me lip te bijten. 'Ik ga je echt aan niemand afstaan! is maar dat je het weet. dus als je ooit van plan bent om weg te gaan.. Ik word je persoonlijke stalker!' Ik grijnsde gemeen
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyza mei 28 2016, 17:30

Love story  - Pagina 36 Ao9i4l
Alex
Jake was zo gemeen. Alex begon steeds dieper adem te halen. De telefoon werd naar hem gegooid, en hij schrok toen deze op zijn wang terecht kwam. Hij keek Jake pleading aan, maar hij pakte de telefoon wel op. Hij ging niet recht zitten though, hij bleef op zijn zij liggen, zijn hoofd schuin naar onder omdat hij geen kussen had.
Een vrouw nam op, en meteen vond Alex het verschrikkelijk. Vrouwen konden altijd precies horen wat er aan de hand was leek het. Alex begon met het Engels praten, en zijn adem hikte toen Jake met de afstandsbediening begon te spelen. Hierdoor moest hij het nog een keer herhalen voor de vrouw. Dit ging zo door, en Alex’ adem schokte steeds meer, waardoor hij ging stotteren. De vrouw begon te lachen, en vroeg of alles goed ging met hem. Alex werd knap rood. ze heeft het door! dacht Alex en hij sloot zijn ogen om de humiliation niet door te laten komen. Snel ronde hij het gesprek af. ‘Have a very nice time, sir. I wish you a good evening.’ Antwoorde de vrouw met een lach, en ze hing op.
Alex zuchtte diep en juist nu vond Jake het nodig om het uit te zetten. Zijn wangen waren nog steeds vuur rood, en hij lag met zijn mond half open op de bank. Een glimlach verscheen rond zijn mondhoeken toen Jake zie dat het er prachtig uitzag.
“Geen zorgen, ik ga nergens heen.’

De pizza kwam snel, en Alex moest nu wel rechtop gaan zitten. Jake had de pizza gehaald, en Alex begon maar al te graag met eten. Dat wat ze in het restaurant hadden gehad had als voorgerecht gediend, en ow wat had hij honger gekregen daarna!
De pizza was goddelijk, ook al smaakte het iets anders dan de pizza’s in Nederland. De trillingen waren niet meer teruggekomen, waar Alex blij om was anders was hij waarschijnlijk in zijn eten gestikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyza mei 28 2016, 17:42

Love story  - Pagina 36 254yr6s
Jake
ik had mezelf naar alex op de bank gezet. In de kleermakers zit zat ik te eten. Beetje heen en weer te wiegen op de zachte muziek die ik aan had staan. Natuurlijk was het klasieke muziek want hey...rijke familie.. De pizza was o. 'Normaal haalde ik kapsalon' bekende ik en wreef over me buik heen. Alex was nog met het laatste stuk bezig en dat gaf me de gelegenheid het ding weer aante zetten. I vond hem zo stiekem toch het leukste om te zien. 

Toen hij zijn pizza voor de rest ook op had of niet meer hoefde zorgde ik er voor dat hij de doos op de grond zetten en ik ehm in me armen kon pakken. ik trok hem op me terwijl we op de bank lagen. Met me hand over zijn rug. 'Wat nou als ik zeg dat we vanavond niks gaan doen?' fluisterde ik zachtjes maar licht gemeen.  het speeltje stond nog steeds ana maar nu op zijn zachtes
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyza mei 28 2016, 17:51

Love story  - Pagina 36 Ao9i4l
Alex
Alex legde de doos waar de pizza in had gezeten op de vloer naast de bank, aangezien hij nu absoluut niet bij de tafel zou kunnen komen, en werd door Jake in zijn armen gelegd. Nu lag hij half bovenop Jake. Het speeltje stond weer aan, maar dit keer kreeg Alex er geen reactie bij. Het was de lichtste stand en hij was nu wel wat gewend na de hele avond. Hij keek Jake aan terwijl hij zijn kin op Jake’s borst legde. Even klikte hij met zijn tong, maar kroop toen iets dichterbij. ‘Eerlijk, zou ik het leuk vinden als we vanavond eens niets deden.’ hij gaf Jake een kusje op de huid waas hij bij kon. ‘Al moet je dat dan natuurlijk wel goed maken.’ Nu was het Alex’ beurt om een evil grijns te krijgen. ‘Voor het feit dat mijn lichaam nu best wel uitgeput is.’ Hij liet hij hoofd weer vallen, en greep Jake’s shirt lichtjes met de hand die naast zijn hoofd lag. De handen die over zijn rug gingen waren fijn, en hij voelde hoe zijn lichaam helemaal ontspannen werd, ondanks de trillingen, die nu eigenlijk goed hielpen met het ontspannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Emptyza mei 28 2016, 18:00

Love story  - Pagina 36 254yr6s
Jake
'hoe dan' fluisterde ik terwijl ik hem bleef knuffelen. Me handen in zijn haren en de andere over zjn rug. Ik bleef hem aanraken tot ik hem iets meer omhoog tilde. Nu kon ik me mond tegen tegen zijn hoofd leggen en zacht kusjes geven. Het lag echt heerlijk. tot me ouders thuis kwamen. Ze zeiden niks en liepen naar de tv toe om deze gewoon aan te zetten. Meteen hees ik me lip op. Ik weet ook wel dat ik het moet accepteren. En het heel normaal is als je thuis tv kijkt enzo. Maar ik kon op dit moment gewoon niks van hun uit staan. 'zullen we naar boven gaan. heb daar ook een tv. kunnen we een film kijken' zei ik niet opkijkend naar me ouders of iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 36 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» Nightwell story
» [story] the end of the world

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: