cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 15:58

Love story  - Pagina 3 Okq0jq
Alex
Nadat de ergste aanvallen over waren legde Alex zijn hoofd te rusten op zijn arm. Zijn ademhaling was snel en kort. “dat was verschrikkelijk…’ hikte hij, erg blij met Jake’s hand op zijn rug om hem comfort te geven. na nog een paar ademhalingen bracht hij zijn hoofd weer omhoog. Met een hand greep hij naar boven om de wc door te spoelen. “Laten we maar naar de douche gaan…” zei hij. Het rechtop gaan staan was geen pretje, en hij half viel tegen Jake aan. Het was pas op dit moment dat hij besefte dat hij alleen zijn ondergoed nog aan had. De douche stond nog aan, en Alex keek van het water, naar zijn lichaam. “Moet mijn ondergoed ook uit?” dacht hij en als hij niet zo bleek had gezien zou hij rode wangen gekregen hebben. Als hij het uitdeed zou Jake hem helemaal naakt zien, maar als hij het aan zou houden, zou het alsnog te zien zijn en zou hij geen droog ondergoed hebben daarna. Met zijn hand ging hij naar het elastiek van zijn ondergoed. Beter uit en dan daarna droog ondergoed hebben dan aan, wat ondergoed hebben, en dat Jake het dan alsnog ziet.


Laatst aangepast door JeremiahTheJester op wo mei 11 2016, 23:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 16:05

Love story  - Pagina 3 254yr6s
Jake
Alex stond op en gaf aan dat hij klaar was om onder de douche te gaan. Alleen hij stond veelte snel op. zijn gezich trok een beetje wit weg en hij belande met zijn lichaam tegen de mijne. Me hartslag ging te keer. Zijn lichaam hing slap tegen de mijne aan. Voorzichtig zette ik ehm weer recht zodat hij aan zijn boxer kon prusten. Ik begon andere kanten op te kijken. niet staren.. niet overduidelijk maken dat Alex eigenlijk een heel intersante jongen was. Alex lied zijn boxer zakken en ik moest echt maar ook echt moeite doen niet te kijken.

Ik ondersteunde hem bij zijn arme en bracht hem naar de douche. Daar bleef ik met me kleding half buiten staan. Ik keek alex recht aan. 'laat mij het doen' zij ik terwijl ik half in de douche stapte. Met me handen ging ik door zijn haren heen. Me vingers kwamen er gekleurt uit. Zo ook het water dat naar bende stroomde over Alex ijzn lichaam. herhalent slikte ik.  

Toen zij haren nat genoeg waren pakte ik me shampoo deed het op megekleurde handen. Ik stapte nu volledig in de douche om langer te zijn dan Alex en zijn haren dus in te soppen. Het water liep over me lichaam heen en me hemd werd doorweekt.


Laatst aangepast door Evilian op wo mei 11 2016, 16:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 16:36

Love story  - Pagina 3 Okq0jq
Alex
Opnieuw werd hij op het krukje gezet, dit keer in de douchebak. Het water voelde in het begin als naalden die in zijn huid werden gegooit, maar al snel kon hij zich ontspannen en gaf hij een zucht van opluchting. Het water was redelijk tegen het koude aan, waar zijn lichaam erg blij mee was. Jake’s vingens in zijn haar helpte hem met het ontspannen, en hij moest toegeven dat het een fantastisch gevoel was.
Hij had nog wat naschokken van het overgeven though, maar die waren light. Alsof hij shivers had. Hij keek door half open ogen toe hoe Jake achter hem ging staan. Even vroeg hij zich f wat hij ging doen, tot dat hij het duidelijke gevoel van shampoo op zijn hoofdhuid. “Mmmh..” zuchte hij zonder er bij stil te staan. Jake’s vingers voelde erg goed aan, en zijn hoofd werd weer wat herderder door het water.


Laatst aangepast door JeremiahTheJester op wo mei 11 2016, 23:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 17:19

Love story  - Pagina 3 254yr6s
Jake
Zijn haren waren in gesopt nu werd het tijd om zijn gezicht te ontdoen van het de kleuren ik stapte achter Alex weg om de washand te pakken. Buiten de douche deed ik me hemd uit. Het plakte zo tegen me lichaam aan Even had ik het idee om ook me broek uit te doen. Maar ik voelde bepaalde dingen in me onderbuik die ik niet direct in Alex zijn gezicht wilde wrijven.. Ik zucht een paar keer om me gedachten op nul te zetten. Langzaam draaide ikm e terug naar alex die in de douche zat


Laatst aangepast door Evilian op wo mei 11 2016, 16:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 17:31

Love story  - Pagina 3 Okq0jq
Alex
Alex zat met beide handen aan het krukje gekleefd, en zijn ogen, die nu wijd open stonden, waren nu weer naar 1 punt. Hij wist zelf niet goed wat er met hem aan de hand was. Zoiets had hij nog nooit meegemaakt. Het flauwvallen was wel bekend voor hem geweest. zijn hartslag ging tekeer, net zoals toen hij net gestopt was met het rennen van die dag. De pijn in zijn enkel, die hiervoor constant aanwezig was, was nu een vaag gevoel op de achtergrond. Zijn borst ging groots op en neer met elke ademhaling. "Wat gebeurt er?"  dacht hij en hij greep het krukje nog steviger beet. Zijn gedachten gang had besloten om de marathon nog een keer te gaan rennen. Allerlei scenario's ginger door zijn hoofd. Dat hij viel, de enorme pijn in zijn enkel, de alcohol, Jake die hem geen blik waardig gaf, het flauwvallen. langzaam kwamen er tranen in zijn ogen, terwijl zijn snelle ademhaling oversloeg naar hyperventileren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 17:36

Love story  - Pagina 3 254yr6s
Jake
Alex zat helemaal verstijft op het krukje. Zijn ogen staren naar een plek. Het water viel over zijn gezicht naar benede toe. over ijn kaallijn naar zijn borstkas die als een gek te keer ging. Licht geschrokken door de in enze paniek aanval van Alex begon ik rondejs te draaien na te denke nwat ik moest doen.  afleiding... Afleiding. Ik moest zijn gedachten op iets anders zetten. Ik stapte de douche opnieuw in pakte zijn hoofd beed. 'Alex alex' zei ik herhalend. Iets in me zei dat dat neit ging werken. Toen hij bijna K.o ging werket het ook niet. Me me duimen wreef ik onder zijn ogen langs over zijn jukbenederen. De jongen bleef heftig adem halen. hem zo zien brak iets in mij. DE schuld gevoelens kwamen terug omhoog tewijl ik naar hem staarde. Het stukje dat brak in mij lied me iets doen wat ik normaal nooit zou doen. Ik kantelde Alex zijn hoofd iets trok het verder onder de waterstaal vandaan. Waarna ik me mond op de zijn drukte. Voorzichtig verkende ik zijn lippen. Ik pakte zijn onderlip voorzichtig beet met mijn lippen waarna k me ogen sloot.


Laatst aangepast door Evilian op wo mei 11 2016, 16:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 17:43

Love story  - Pagina 3 Okq0jq
Alex
Hij werd ineens gezoend. Het duurde even voordat het echt binnen kwam bij hem, maar hij werd gezoend. Duizenden gedachten ontplofte in zijn lichaam.. alleen toen zoende hij ineens terug. zijn ademhaling was nog steeds te snel, maar zijn gedachten, die net tot diggelen geslagen waren stonden eindelijk stil. De enige gedachten die hij nog had was dat hij gezoend werd. Ineens trok hij zijn hoofd terug. "Waht the hell?"  zei hij met een hese stem, en hij keek William verwilderd aan. "W…waarom deed je dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 17:50

Love story  - Pagina 3 254yr6s
Jake
Ik snapte de reactie van Alex niet echt. Het ene moment verkende zijn mond de mijne en het andere moment gooide hij zijn hoofd naar achtere. Meteen werd me hoofd rood. afleiding..' maakte ik er snel van. het was deels waar. Denk voor 20% dat het waar was. De andere 80% was dat ik het gewoon heel graag wilde.. wat nu echt heel raar klonk. 'Het werkte toch?' bracht ik voorzichtig uit. Beetje in de stress stond ik op Ik meost me broek goed draaien anders zag je alles zitten. Want het terug zoenen van Alex deed mijn lichaam over uren laten maken. Ik draaide me om pakte het washanddoekje en keek even naar benede. De zwarte spijkerstof van me broek vormde rond me lichaam heen. Ik slikte ene paar keer. als ik nou hurk valt het minder op.. dacht ik wanhopig waarna ik me zo normaal mogelijk terug draaide. ik schraapte me keel een paar keer waarna ik weer voor hem hurkte. 'Je zit nog onder de poeder' bracht ik met een schorre stem uit. Het washandje bracht ik voorzichtig naar zijn gezicht toe.


Laatst aangepast door Evilian op wo mei 11 2016, 16:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 17:59

Love story  - Pagina 3 Okq0jq
Alex
Met lichte rode wangen zat Alex stil terwijl William zijn gezicht schoonmaakte. Hij was bang dat hij nu iets verkeerds had gedaan door hem terug te zoenen. Het was zijn lichaam geweest die uit de paniek aanval brak. 'Zou William dat snappen? Zou hij het misschien als beledigend opvatten? Het was toch maar als 'afleiding' geweest? Waarom zit je hier zo mee Alex, denk aan iets anders…' Stilletjes beet hij op zijn onderlip, waar William's smaak nog steeds aanzat. Hij durfde hem nu ook niet meer recht in de ogen aan te kijken. 'Absurd! Deze jongen vond je de hele dag geen kut waard, doe niet alsof je zijn kleine hondje bent nu.' dacht hij er nog bij. " Dank je… "  begon hij, alleen zijn stem wilde niet meewerken. hij schraapte zijn keel een keer en probeerde het nog een keer. " Dank je wel,,, van de afleiding. En van alles eigelijk… je snapt wat ik bedoel."  hij keek weer naar onderen. hij had de kruk nog steeds vast met beide handen, waardoor zijn armen stevig tegen zijn lijf gedrukt werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 18:06

Love story  - Pagina 3 254yr6s
Jake
Voorzichtig waste ik zijn gezicht verder. De heletijd keek hij naar beneden. ineens begon hij te praten en kwam er niet echt heel goed uit daarom schraapte hij zijn keel en probeerde hij het op nieuw te zeggen. Hij bedankte me voor de afleiding. En alles wat ik voor hem had gedaan. 'het is het minsewat ik kon doen.' antwoorde ik rustig. Ik had zijn gezicht van de stof ontdaant. Nu bekeek ik onbewust zijn lichaam. Eerst om te kijken of hij nog ergens smerig was. Daarna om zijn lichaam te bekijken. Ik hapte een paar keer zo ongezien mogelijk naar meer adem. me ogen glde over zijn lichaam naar de kruk waar Alex de kruk bijna fijn kneep. Meteen sloot ik me handen rond de zijne. 'De kruk heeft je niks aan gedaan' zei ik zachtjes. Ik wrummelde mijn vingers tussen de zijne. Ik brak zijn machte grip vanaf de kruk. Me handen verwikkelde ik in de zijn en trok zun arme wat meer omhoog zodat zijn lichama iets meer kon rusten.


Laatst aangepast door Evilian op wo mei 11 2016, 16:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 18:17

Love story  - Pagina 3 Okq0jq
Alex
Toen William zijn handen vastpakte keek Alex op mijn zijn ogen, zijn hoofd liet hij nog steeds ietsjes hangen. In de positie zoals hij nu zat voelde hij zich enorm bekeken… William kon hem nu helemaal zien en het lek alsof Alex zijn beschermschild verloren was. Maar ondanks dat, waren zijn schouders en armen wel blij dat de spanning er nu af was. " Sorry…'  zei hij simpel. Hij deed zijn ogen dicht en probeerde weer wat rustiger te worden. En nu dat William hem weer beet hield lukte hem dat ook. 'Is het goed .. als ik onder de douche uit wil? ik denk wel dat ik schoon genoeg ben nu.'  Het was waar, het water had al die tijd over hem heen gestroomd waardoor bijna al het stof van hem af was. Ook zijn mind was er weer meer bij. Het zwevende gevoel van eerst was weg… alleen de hoofdpijn was nog gigantisch, maar dragelijk op het moment. "Als ik onder de douche vandaan ben though... misshien, heb jij wat kleren voor me die ik kan lenen?'  hij keek naar zijn eigen kleding, die nog alle kleuren van de regenboog hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 19:43

Love story  - Pagina 3 254yr6s
Jake
Ik voelde zijn lichaam ontspannen. Ik kreeg een terughoudende glimlach op megezicht. Langzaam lied ik hem los legde me handen op zijn knieen om me omhoog te duwen. Ik legde me hand op zjn hoofd om te voelen hoe zijn tempratuur nu was. Daarna pakte ik zijn kin beet draaide zijn hoofd opnieuw maar me toe zodat ik hem recht in zijn ogen kon kijknen. De activitieten van zijn pupielen moesten nu ook iets meer stabiel zijn. En dat waren ze ok. In ieder geval stabieler dan mijn hart. Ik lied hem los zette de kraan uit en gree pwat handdoeken eentje gaf ik in zijn handne de andere deed ik op zijn haar. Ik haalde me handne door zijn haren heem om ze te drogen. Toen ze aardig opgedroogt waren sloeg i kde handdoek rond zijn schouders. 'Ik zoek wat kleding voor je'
 
in me kamer aangekomen trok ik me kast open en keek naar me kleding.. hoe wilde ik iets vinden voor alex. na even gezocht had ik een hoodie gevonden die voor mij te klein was. En een strakke sportbroek. Deze zouden hoe dan ook te wijd zijn voor alex maar iets kleiner had ik niet.
 

Met het stapeltje kleding liep ik naar de badkamer. 'HEb je honger?' vroeg ik en legde de kleding voor hem neer. Daarna lied ik hem alleen om zich aan te kleden Hij zag er weer wat gezonder uit. Zelf klede ik me ook om in heerlijk wijde kleding.


Laatst aangepast door Evilian op wo mei 11 2016, 16:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 20:57

Love story  - Pagina 3 Okq0jq
Alex
De kleren kwamen als geroepen. Alex was al helemaal afgedroogd bij de tijd dat Jake terug kwam. Zijn haar stond nog steeds alle kanten op though, vooral aan de voorkant. En hij had de handdoek nog steeds om hem heen. Hij knikte een keer toen hij de stapel met kleding aanpakte, maar schudde zijn hoofd heel lichtjes op de vraag of hij honger had. 'nee, i'm okay. ik heb niet echt honger.'  zei hij toen het schudde de hoofdpijn verergerde. Hij keek hoe Jake de badkamer uitliep, en hem alleen liet. Zo snel als hij kon greep hij naar zijn ondergoed en trok het samen met de kleding aan. Meteen zag hij dat alle kleding ietjes te groot voor hem waren. vooral de broek was te groot. De hoodie was gelukkig niet al te groot. Hij keek waar hij de handdoek kon laten, en besloot deze op te hangen over het krukje waar hij al die tijd op had gezeten. Half lopend, half hinkelend liep hij de badkamer uit en zocht naar waar Jake zich bevond.


Laatst aangepast door JeremiahTheJester op wo mei 11 2016, 23:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 20:58

Love story  - Pagina 3 254yr6s
William
Alex zei nee op het eten. Maar ik was best goed in het negeren van dingen als ik ze niet wilde horen. Want die jongen zou eten. En iet zun klein beetje ook. Ik zette de frietpan aan waarna ik de bank schoonmaakte. In de tussen tijd kwam Alex de kamer ingehppelt. 'ga daar maar zitten/ ' Ik wees aar de keuken tafel. Zelf pakte ik en verband doos om zijn voet en blauwe plekken te verzorgen.
 
Ik zette de EHBO doos op de tafel liep naar de frietpan en gooie er wat frikandelle in. Heerlijk voor een kater! of noujah als je te veel achohol op had. 'ik kan je nog geen medicatie geven vanwegen de hoeveelheid alchohol in je bloed.' zei ik rustig. NEt of ik er voor geleerd had..
 

Toen de frikenadelle lagen te sudderen in het vet keerde ik me terug naar Alex. daar namik alle tijd om de jongen te verzorgen. Eest zijn blauweplek die ik insmeerde met wat zalf voorde ontspanning vnade uit en de onderhuidse bleoding. Daarna wikkelde ik zijn enkel in. 'hij is verstuiky. als het goed is een paar weken over.' vertelde ik terwij iik opstond me hadnen schoonveegde en naar Alex keek. Zijn haar stond alle kanten op. Ik begon zachtjes maar verlieft te lachen. WAt een dotje was het ook. Met beide handen drukte ik zijn haren plat. Met me vingers kamde ik zijn haar weer in model.. Toen het weer prefect zat haalde ik ademen. 'oh!' geschrokken keek ik naar de frietpan.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptydi mei 10 2016, 20:58

Love story  - Pagina 3 Okq0jq
Alex
De distress op Jake's gezicht was mooi om te zien, en Alex moest erom grinneken. Toen Jake bij de frietpan stond ging Alex met zijn handen over zijn haar heen, waar Jake net nog met z'ijn handen doorheen was gegaan. Zijn enkel, die nu goed en in stevig verband zat voelde eindelijk weer wat rustiger aan, wat echt een enome opluchtig was. "Wanneer heb je frikadellen leren eten?"  vroeg hij ineens, terwijl hij zijn hoofd op zijn armen liet rusten die op de tafel lagen. 'Als ik het goed heb kennen ze die niet in Engeland… toch?"


Laatst aangepast door JeremiahTheJester op wo mei 11 2016, 23:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 3 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» Nightwell story
» [story] the end of the world

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: