cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyvr nov 20 2015, 20:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Fleur - Olivia's fret
'Prrrh.' Suste ik en kroop in zijn armen toen hij me op pakte. Voorzichtig gaf ik de jonge en kopjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Feather - exgirlfriend yu
'Pijn doen! Ik zal ze leren! Niemand komt aan andermans spullen!' Snauwde ik boos maar werd tegen gehouden door de oude vrouw. Bijna woedend keek ik toe hoe alles gebeurde ik balde me vuist zo erg dat me knokkels wit werden. 'Oh ik wil ze zo erg slaan!' Gromde ik tegen drake zijn oma.

Toen ze weg waren trok ik mezelf los. En rende naar drake toe. 'Lafaard! Laat je je zomaar behandelen als een werk slaafje!' Zei ik boos. Maar dat kon ik niet lang blijven. Ik pakte een bezem en veegde boos het huis schoon en alle scherven bij elkaar ik wilde niet dat de hondjes er in trapte of iets. Zelfs Fleur haar kooi stond scheef!! Geërgerd dompte ik de bezem tegen de muur aan en liep naar drake toe terwijl ik hem omarmde. Staand of zittend. Ik bleef eventjes zo zitten. 'Drake.... Gebeurt dit vaker?' Vroeg ik en drukte hem tegen me aan. 'Zo ja dan moeten we gewoon hier weg. Zodat ze ons niet kunnen vinden. Anders blijft je leven zo zijn stel je voor dat je later kinderen hebt. Dat wil je toch niet!?' Vroeg ik en hield hem hoe dan ook vast ookal zou hij me misschien slaan of iets Idk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyvr nov 20 2015, 21:03

Oma drake:

Teon ze weg waren lied ik plume los en liep naar de bank toe. Ik ging er op zitten en bekeek de ravage. Langzaam liepen ook mijn ogen vol met tranen. 

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
Alles rond em heen was een waze vlek tot Plume naast me kwam zitten. Ik bleef me gezicht in de vacht duwden van Rave die op de grond lag. Met fleur in me arme luisterde naar plume. Ze vroeg of ze het vaker deden. Met betraande ogen en rode wangen keek ik haar aan ik schudde me hoofd. Ik sabbelde aan em lip terwijl de  tranen weer begonnen te lopen. Boos wreef ik ze weg. Ik wilde niet huilen bij andere in de buurt. ik was niet slap ook een lafaard. Ik kon wel wat betekenen. ''Maar het zijn me ouders'' jammerde ik. ''Waarom kunnen ze niet gewoon blijven'' Opnieuw rolde de tranen uit me ogen. ''Je vroeg toch toenstraks onder de douche of ik mensen misten. Ik mis ze echt heel erg''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyvr nov 20 2015, 21:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Feather - exgirlfriend yu
Ik pakte drake zijn wangen beed en draaide hem naar me toe. 'Drake, ik mis ook me ouders maar dat betekend nog niet dat ze goed voor me zijn geweest. Ik mis ook me broers maar hun wil ik liever niet meer tegen komen na wat ze gedaan hebben. Je mag altijd mensen missen. Maar soms moet je na denken of het wel verstandig is om ze opnieuw te zien zoals ze nu zijn. Ik herinner me broer liever zoals hij vroeger was onschuldig, behulpzaam en lief.' Vertelde ik en dacht gelijk aan hoe ze josh zijn leven verwoest zouden kunnen hebben. En dat speet me echt heel erg. 'Drake ze blijven niet omdat ze blind zijn en niet zien hoe een geweldige jongen jij bent. En hoe tof jij voor je oma en dieren zorgt. En zelfs voor mij.' Verteld ik met wat ik gehoord en vernomen had. En begon hem meer te trosten. Ik wilde vertellen over josh maar ik durfde niet. Ik wilde hek er niet mee ik zadelen hij had al zooi genoeg vandaag. Letterlijk en verguurlijk. Ik bleef zo zitten en omarmde hem terwijl ik over zijn rug heen wreef.

'Kom we gaan de troep op ruimen.' Zei ik opbeurend. En trok hem overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyvr nov 20 2015, 21:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
Voor het eerst in jaren lied ik iemand me troosten. En huilde ik daadwerkelijk op haar schouder. Deze dag moest ze vergeten zoals ik douche moest vergeten!. Misschien was het beter me ouders te vergeten. maar bij die gedachte alleen al happerde mijn ademhaling. Na echt lang zo gezeten te hebben met Plume stond Rave ook weer op. Ik lied fleur iets losser en knikte toen ze begon over schoonmaken. IK zuchte even en droogde me ogen met me mouwen. Ik begon in de keuekn alles op te ruimen en nu pas zag ik de koelkast. Het chinees lag over de grond in de keuken. net als ander eten. broofzakken lagen op. En we hadden al geen geld om eten te kopen. Hoe kon ik nu zorgen dat oma kon eten! we lagen en laag op ons geld..En ik kreeg oook geen stufie meer.. met trillende handen probeerde ik het op te ruimen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyvr nov 20 2015, 21:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Fleur - Olivia's fret
Toen de jongen op stond rende ik naar de koelkast toe en pakte wat mais tussen de rijst vandaan. Ik wilde tegen de jongen zeggen dat hij het nog makkelijk kon op eten maar voor een fret was dat anders dan voor een mens.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Feather - exgirlfriend yu
Toen ik wat stuf had op geruimt liep ik naar drake zijn oma. Ik omarmde haar eventjes zoals ik bij drake deed alleen zij ik niet veel. Het spijd me zo erg om uw kind zo te moeten zien en uw kleinkind.' Fluisterde ik en wreef over haar rug heen. 'Wilt u nog wat thee? Water is gratis.' Glimlachte ik. Ik zette de thee en ruimde nog wat op. Met een bezorgde blik keek ik richting drake. 'Drake....' Zei ik zachtjes. 'Kom je zo weer in bed liggen?' Vroeg ik en pakte Fleur van de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyvr nov 20 2015, 21:55

Oma drake:

oplume kwam naar me toe. ''het is al goed hoor meid!'' glimlachte ik voorzichrig en bedankte haar dat ze er was'' heel erg bedankt dat je er nu bent. Hij zal het niet zo zeggen als ik maar we zin je echt heel dankbaar dat je terug bent.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
Ik had de vloer net opgegruimt en de mais dingetjes er een voor een uitgeraapt voor het kleine beestje. toen ik het eten de prullebak in lied glijden hoorde ik plume vragen of ik zo terug in bed kwam liggen. Eigenlijk wilde ik naar buiten toe en de rest van de nacht trainen. Voelde me echt belachelijk slecht. dus ik glimlachte even met  detranen terug in me ogen da tik wel terug in bed kwam liggen. morgen ging ik wel trainen en nog meer werk dingen zoeken.. Ik waste me hande nen deed een zoveelste poging tot me wangne te drogen. Ik liep naar me oma en begeleed haar naar bed toe. Ik hurkte naast haar bed nadat ik haar ingestopt had. ''Wil je een extra dekentje?'' vroeg ikvoorzichtig en voelde haar koude handen.  Ze schudde haar hoofd. ''nee weet je wat pas koude winterst waren! die uit de oorlog!' zei ze en tikte me op me neus. ''ga naar bed jongen, probeerd wat te slapen'' zei ze nogmaals en wreef door me haren heen. 

terug in de slaap kamer kwam Rave man aan lopen. en probeerde op bed te klimmen. Ik tilde hem er op en ging zelf op de rond zitten. Ik begroef me gezicht in me handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyvr nov 20 2015, 22:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Fleur - Olivia's fret
Ik keek dankbaar omhoog en glimlachte. Met me armpjes probeerde ik alles vast te houden maar dat lukte niet. Olivia pakte een zakje en stopte het daar in. Zelf droeg ik 4 stukjes plus twee in me wangen. Al snoepend klom ik terug kn haar kraag.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Feather - exgirlfriend yu
Ik ging voor drake zitten en pakte zijn knieën vast. 'Hey, we werken samen hard en dan huren we een nieuw huisje! Voor samen met je oma. Ik heb toch geen huis momenteel... En naar me ouders kan ik niet.' Zei ik troostend tegen drake en aaide door zijn haren heen. 'Kom, slapen' fluisterde ik en knuffeld hem heel eventjes. 'Wil wel naast jouw liggen en niet naast de hond.' Grapte ik en wees naar kleine Fleur. Die haar mais stukjes aan het op knabbelen was. Ik had de stukjes in een plastik zakje gedaan die drake lief had op geraapt zodat ze die er zelf uit kon halen als ze honger had. Dit zakje legde ik tussen de kussens in. 'Wil niet dat ze Fleur plots op eten.' Gniffelde ik en trok drake in bed als hij nog steets zo bleef zitten. Ik ging op me zij liggen en trok hem naar me toe zodat ik hem eventjes kon knuffelen niet wetend dat ik zijn gezicht in me borsten drukte. Met de gedachte naar drake dat zijn ouders er niet voor hem waren moest ik terug denken aan mijn broer en wat hij zei op de dag dat josh veroordeelt werd. Langsaam rolde er een traan over me wang heen. Ik most nogsteets sorry zeggen tegen hem. En ik ging net weg voordat ik dat gedaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyza nov 21 2015, 15:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
Ik mocht echt niet boven op! dna viel ik nie.. ''aaah!'' ik spande me spieren in me buik aan. ''oh Simon I love you!' kermde ik terwijl me spieren zich aan spande rond Simons mannelijkheid. Ik lied me arme en benen zakken. Ik lag bezweet onder simon en genoot van zijn gzicht maar hij ging door. weer had ik ehm niet kunnen bevredigen. ZIE KOMT OMDAT IK ZO DIK BEN DAAROM MAG IK NIET BOVEN OP!. Ik hapte naar adem en begon weer te kreunen ik wilde dat simon door ging tot hij klaar zou komen. ook al zou het lang duren. want ik wist dat hij niet de snelste was. alelen ik wilde ook wat doen hem helpen en zo.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy - Vriendin Yu
'nee heb gewoon me ze gebeld!'' vertelde ik nogmaals. Ik ging in de kamer staan en keek toe. ''Dat is de speelse. hij moet even wenne aan je maar zal het het meeste leren. Denk dat hij het meest leergierige is. die in de hoek is de wat deukkere maar luistere iet hij niet echt. n/irt echt een knuffelbeestje. Maasr alls kan nog veranderern als ze ouder worden.'' vertelde zew hem

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
De dag leek voorbij te vliegen. Het was zo mooi om setto alles te leren. hiervoor zou ik best wel vee willen praten! had ik er wel voor over! ik legde uit vanaf de groene groenten tot waar de aardappels lagen. Het was zo inmens om te zien hoe setto dingen op nam en onthield. Hij graag hi wilde leren. Het was gewoon te mooi om te zien. helemaal bij het fruit gedeelte. ik deed maar net of ik niet zag dat hij snoepte. Tot ik zelf een aardbij tussen me lippen kreeg. ‘’uhuh lekker’’ antwoord ik. Ik had dus wel geleerd dat ik voor het toetje me best ging doe met al het fruit dat we hier gevonden hadden.

We hadden alles hier en met zakken vol gingen we terug. Ik wilde eerst nog naar de winkel voor ijs en andere ingrediënten die we daar niet konden vinde zoals zout enzo. Ik wilde niks uit de keuken daar halen. Want ik wilde setto leren waar wat vandaan komt en hoe het dan smaakt als je dan zelf alles gezocht en gemaakt had.

Bij het huis aangekomen liep ik met me arme vol naar de deur toe

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
plume ging voor me zitten op de grond en vertelde dat we gewoon samen gingen sparen voor een huisje. Ik kon haar niet vertelde dat dit huis al generaties langs van onze familie  was. En k er liever wilde wonen. Maar aan de andere kant had ze wel gelijk. Dit kon zo niet langer. ookal waren het me ouders.  Ze aaide door me stugge haren heen. en broeg of ik kwam slapen. Ik zuchte en wilde opstaan maar zeduwde me op bed. Ze zei ieets over de hondjes dat ze niet wilde dat ze fleur op aten. Ik glimlachte moeilijk. met de tranen nog steeds in me ogen. Echt als ze deze nacht niet ging vergeven1 moest ik haar wel slaan!. nee zou ik nooi kunnen.

ineens word ik naar achtere getrokken in haar armen, Mijn gezicht drukte tegen haar lichaam aan. Ik verlegde me hand over haar heen zodat ik meer tegen haar aan kon liggen. Ik had haar nu nodig hoe hard ik het ook wilde ontkennn. Ik sloot me ogen en sliep heel snel. niet rustig maar ik sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyza nov 21 2015, 21:57

Setto
Ik volgde YD naar de deur toe en maakte de deur open. YD droeg het meest van alle spullen groentes en fruit ik het de taak om de eitjes te bewaken. 'Yidae die kip was wel zacht.' Zei ik uit het niets. Misschien miste ik ook iets van een huisdier. Maar me ouders wilde het nooit omdat het altijd bacteriën met zig mee bracht. Samen liepen we naar de keuken. 'Annee~ ik ben thuis.' Riep ik blij, zette de eitjes in de keuken neer en gaf haar een spontane knuffel. 'Yidae en ik zijn naar een boederij geweest. Hij gaat me helpen met koken. En me dingetjes leren enzo. Vind je vast niet erg toch? Oh misschien kun je de kamer voor riven klaar maken voor als hij ooit komt. Kamer 14 is van hem geweest daar staan nog zijn spullen. Hier is de sleutel. Hij heeft al die tijd op slot gezeten. De zwaarden zijn scherp.' Vertelde ik en gaf Anne de apart uit ziende sleutel in een vorm van een hartje. 'Yidae en ik gaan koken vanavond ik wil dat je mee eet.' Zei ik vrolijk en glimlachte. Vervolgens richte ik me weer naar me vriend. 'Yidae je mag alles gebruiken als je vragen hebt over de keuken kun je het nu nog vragen aan Anne.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Feather - exgirlfriend yu
Drake lag heerlijk tegen me aan en was snel weg. Ik aaide of kroelde nog even door zijn stugge haren heen en drukte hem dichter tegen me aan. Fleur was boven op hem gekropen en rolde ook zichzelf op tot een bolletje pluis. Misschien moest ik ook maar gaan slapen. Net zoals drake en Fleur. Langsaam werden me oogjes steeds zwaarder en zwaarder tot dat ik in een lichte slaap viel. Drake zijn lichaam was heerlijk warm heel even deed het me denken aan josh. Hoewel drake veel lichter was. En gelukkig maar anders was ik binnen No time geplat.

Simon
En alweer was ze sneller dan ik... Ik voelde me nu best akward, hoe kon een meisje sneller komen dan een jonge!! Dan doe je toch echt iets fout? Of gewoon te goed, dat kan ook. Ja dat zou het vast wel zijn. Hoop ik. Ze deed haar benen plat nu kon me Dick echt nergens heen. Het zat strak okee dat wel. Maar toch plezierde het me niet echt veel. Misschien was het gewoon niet spannend genoeg op dit tempo. Maar ik wilde haar geen pijn doen. Voorzichtig trok ik met me handen emi haar benen iets meer opzij en omhoog. Zodat haar knieën mee in de licht stonden langs me heupen. 'Ah.' Ontsnapte er uit me mond. Dat diepere was wel lekkerder. Langsaam begon ik steeds sneller te bewegen terwijl ik me vriendin kusjes gaf. 'Hoe snel mag ik.' Vroeg ik aan haar en sabbelde aan haar onderlip. Hoe sneller ik ging hoe verderweg me ademhaling te zoeken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyzo nov 22 2015, 10:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
opnieuw hees Simon mijn binnen omhoog hij kon nu dieper wat best wel zeer deed. Maar ik lied het niet merken. Hij moest zelf komen. Ik kreunde zachtjes ik probeerde het zo opgewonden mogelijk te houden. Dit gebeurde ook wel toen hij steeds sneller ging. Ik voelde hoe alles ontspande en ik openieuw opgewonden raakte. Ik zette me nagels in zijn rug. Dit was te goddelijk!. ''oh simon!'' hoe vroeg hoe snel hij mocht ''faster!'' kreunde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
Setto kwam binnen met een indrukwekkende glimlach op zijn gezicht.  gevolgt door weer een aziaat die gene die de vorige keer zo goed gekookt had. Ik luisterde naar de opdrachten en pakte de sleutel aan. ''natuurlijk heer setto!' zei ik en boog voor hem. ''Ik zal doen'' Ik rende naar de kamer. (krijg je mervan als leo en setto koken)


Laatst aangepast door Evilian op zo nov 22 2015, 10:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyzo nov 22 2015, 10:47

Simon
Ik probeerde het om sneller te gaan op een lekker temp maar het lukte gewoon niet, telkens moest ik denken aan het beeld dat ik haar met me lichaam zou pletten. Ze was zo dun en magertjes haar botten waren gewoon te zien. Nee ik kon het niet meer. Het lukte me niet. Ik wilde niet. Half in een soort van shok gaf ik het op en lied me op haar lichaam rusten ik omarmde haar eerst stevig. Mijn ademhaling haperde en mijn gezicht had ik naast die van haar gelegd. 'Het lukt me niet... Je bent zo mager. Er zit geen Ved op je botten. Je voelt zo breekbaar aan.' Vertelde ik en streelde met trillende handen over haar ribbenkast heen. Ik telde al haar ribben die ik voelde en fluisterde deze zachtjes. 'Emi ik maak me zorgen om je.' Zei ik met een trillende stem. 'Alsjeblieft eet meer. Vroeger was je zo mooi gevormd goed gevoed en zeker niet te dik of te dun. En nu zakt zelf je ondergoed af.' Smeekte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyzo nov 22 2015, 10:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
hij stopte ineens en trilde helemaal. hij legde zich bovne op me en begon dat ik zo mager ben. De tranen liepen in me ogen. Ik kon niet mager zijn echt niet!. ''simon! ik ben niet dun!'' kermde ik. ''Vroeger wa ik dun maar ben alleen maar aangekomen!/'' jammerde ik nog maar hem zo verdrietig zijn was zwaar. ''ik...ik'' stotterde ik en klemde me vast rond simon trillende lichaam. ''Ik wil gewoon perfect zijn voor jou'' de tranen uit me ogen gledne langs me wang. ''Ik..'' begon ik en drukte me onder simon uit. Ik pakte zijn hand en trok hem zonder pardon naar de spiegel. Ik wees er naar. ''Ik zie hier een heel dik meisje! hoe kan jij me dan zo dun zien!'' jammerde ik en wees naar me spiegelbeeld. het maakte me niet uit als dit op de gang was of iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyzo nov 22 2015, 11:07

Simon
Al trillend liep ik met haar ookal trok zij me eigenlijk mee. Daar stonden we voor de spiegel. Ze zei dat ze er heel dik uit zag ik ging achter haar staan en deed me handen rond haar middel ik kon gewoon bijna me vinger tipjes met elkaar aan raken. 'Je was perfect voor mij. Perfect zoals ik je ontmoette.' Vertelde ik en legde me hoofd op haar schouder. 'Emi kap! je bent echt niet dik je bent hartstikke brood mager. Geen grammetje Ved!' Jammerde ik terug. 'Als er ooit oorlog komt. Hoe moet je dan overleven zonder eten? Binnen 4 dagen leg je het lootje omdat je lichaam geen voorraat heeft. Hoe moet ik dan zo der jouw verder leven?' Vroeg ik en sloeg me armen rond haar heen. Me dik prikte bij haar richting haar kont. Als ik hem naar beneden zou duwen deed het zeer. Waarom was ik nu nogsteets zo op gewonden! Waarom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyzo nov 22 2015, 11:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
Ik wist dat Simon nooit zou liegen tegen mij. Zjin warme lichaam tegen de mijne. Ik lied me hoofd zakken. Wat ik best wel grappig vond was dat zijn dik tegen de mijne rug aan porde. Ik draaide me om in zijn greep en ging op me tenen staan zodat ik hem een kus kon geven. ''Ik geloof je, Maar help me want ik zie gewoon niks anders. Ik wil graag dat je me helpt echt waar'' zei ik zachtjes en begon op zijn lip te bijten. Door zijn actie van net om door te gaan. WAs ik al weer lichtjes opgewonden te voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Emptyzo nov 22 2015, 11:40

Simon
'Doe dan ten eerste dat boekje weg wat in je handtas zit. Of schrijf er 2 kilo extra bij.' Vluisterde ik met een trillende stem en voelde haar heerlijke borsten tegen mijn borstkast aan. Enkel mijn dik verpeste het warme moment. Deze stal tussen ons bijden door omhoog. Er eerste wat ik zag toen ik naar beneden keek was me blote eikel. Shit... Was dat even vergeten. 'Ik wil je ook helpen maar dan moet je het ook echt doen.' Zei ik zachtjes en lied me beknuffelen. 'Voel me zo akwart... Maar... Z-zullen we iets spannenders proberen?' Vroeg ik zo beschaamt mogelijk en begon haar kets steviger vast te houden. Waarom konden mijn mannen hersens nou eens niet een keertje aan iets anders denken! Normaal dachten ze zelden aan sex!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 6 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: