cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptyma mei 23 2016, 22:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Tranen kwamen opzetten toen ze zei dat het eingelijk te mooi om waard te zijn was. Ja ik had het verpest.. Me onderlip trilde terwijl ik me steeds meer tegen lina aandrukte. Ze stond ineens op nadat ze naar me arm gekeken had. 'Alles' had ik gezegt toen ze vroeg waar ik pijn had. Het moment dat Lina in haar kamer bezig was had ik me armen rond me heel ngeslagen en wiegde me zelf teriwjl ik opnieuw me arme begon te krabben. Lina kwam weer voor me zitten. Ik keek haar voorzichtg aan voor een paar secondens waarna ik me hoofd weer lied zakken.Ze vroeg hoe erg het was op ee nschool van 1 tot 10. Ik schudde me hoofd. als ik niks zou krijgen zou ik door draaien. 'Heb belooft..' begon ik terwijl ik opnieuw mezelf begon te wiegen op me plek. Tranen in me ogen door de dillema in me lichaam. 'ik..' ik zette me nagels in me armen. 'Ik heb je beloofd het vol te houden!' het zweet druipte gewoon bijna van me hoofd af. Ik begon nu op me lip te bijten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptyma mei 23 2016, 23:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik beed op me lip toen Leo bibberend uit sprak dat hij me het belooft had. 'Durf je het aan wachten tot morgen ochtend?' Vroeg ik en slikte me spanning en angst door me keel heen. Met een hand liet ik het doosje los en pakte leos hand vast waarmee hij zichzelf krapte. Wist ik maar waneer dat spul was uit gewerkt, dan had ik hem een beetje kunnen geven km rustig te worden zodat hij kon slapen. Maar papy zei altijd dat als je zware medicatie savond in nam dat dat gevaarlijk kon zijn. Ik beed harder op me lip en trok zijn hand naar me mond toe. 'Alsjeblieft doe jezelf geen pijn. Je bent te mooi voor littekens.' Zei ik met een lichte vervorming in me stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptyma mei 23 2016, 23:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
De vraag of ik he ttot morgen vol kon houden had ik eerst ebehand woord door me hoofd nee te schudden. Maar de nee werd een voorzichtige ja. 'yea' loog ik zacht. Ik ging het gewoon proberen. In de afkick gekliniek was het ook een soort van gelukt... OP de nachtmerries huilen gillen om hulp na.. Ik keek Lina aan toen ze me handen pakte ne opnieuw een moeilijke vraag stelde. Me zelf geen pijn te doen. Ik knikte op nieuw. Weer pnieuw beloven dat ik het deed. Ik keek haar aan waarna ik me lichaam tegen haar aan aandrukte. Me lichaam koelde razend snel af door het bezwete oppervlakte. Ik trok me boxer in de knuffel weer goed aangezien die nog nooit volledig uit geweest was. Daarna lied ik daarna tegen het bed aan vallen met me handen getrekt terwijl ik me lichaam zo graag wilde krabben zodat het gevoel weg gingen. Ik keek Angelina aan. 'het spijt me zo' bracht ik zacht uit. 'Dat je niet gewoon... normaal...' Ik lied me hoofd opnieuw zakken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptyma mei 23 2016, 23:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Het leed was van leos gezicht af te lezen toen hij nee schudde maar toch antwoorde met en hoopvolle yea... Bij me tweede vraag knikte Leo met zijn hoofd. 'Okee dan proberen we het. Totdat het echt niet meer gaat.' Zei ik moedig Leo trok me in ene knuffel en frummelde aan zijn lichaam. Ik omarmd hem en drukte me lippen op zijn bezwete nek. Deze geur was minder vijn dan de normale bezwete Leo. Ik stopte even met ademhalen en voelde dat leo naar achteren gleed tegen het bed aan. Hij fluisterde iets in een gebroke zin. 'Dat ik niet normaal sex kan hebben?' Maakte ik zijn zin af en probeerde zachtjes te gniffelen. 'Hebben we dat ooit gekund?' Vervolgde ik en knuffelde hem iets steviger met een hand door zijn natte haren heen. Ah bah. ik liet hem iets losser en ging staan terwijl ik zijn handen beed had. 'Kom in bed. We gaan slapen. Samen.' Vertelde ik zacht en trok hem het bed op. Ik sloeg de dekens open en dumpte hem het bed in. Vervolgens wikkelde ik me in zijn armen. 'Weet je, soms vraag ik me af hoe het met joyce en Eric is en hun baby. Ik wil ze zo graag spreken maar papy heeft haar beetje verboden om met de meiden om te gaan of iets te zeggen tegen de media. Ze heeft zelfs geen Facebook of twitter meer...' Fluisterde ik zachtjes en trok me armen iets meer rond om Leo heen terwijl mijn hoofd tussen zijn schouder en nek in lag.

Langsaam viel ik in slaap ookal was het maar voor even iets in me zei dat Leo me geen perfecte nachtrust ging bezorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptydi mei 24 2016, 10:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Daar lagen we na even weer terugin bed. lina tegen me aan. Ik lag op me rug starend naar het plafon luisterend naar me vriendin?. Ja ze was nu mijn vriendin. Dat voelde raar. Meteen trokken vele spieren zich aan in mijn lichaam al reactie op mijn gedachtens. Helemaal toen Lina begon over ene jocye en Eric. Bij de naam Eric trok ik wit weg en begon ik kokhals negingen te krijgen ik hield me in. Slikt het weg. Ik luisterde in stilte naar haar stem tot ze langzaam in slaap viel. Ik zelf daar in tegen kwam niet in slaap. Me lichaam trok zich steeds samen Het zweet stond op me voorhoofd en ik kreeg soms niet eens ademen.. Ik had me hoofd weg gedraait van Lina terwijl er tranen over me wangen rolde. IK huilde niet het was meer de pijn die ik niet meer hield. De drang het gevoel om eindelijk tot rust te komen. ME neusvleugels trilde heftig net alsme ademhaling.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake
'zij?' vroeg ik dromerig teriwjl ik Yu aan keek. Het duurde lang voor alles binnen kwam. Ik was het zo niet gewent 'Oh.. Ze was er ineens..' gromde ik en haalde me schouder op. Ik pakte zjn arm van me schouder af maar hij pakte daarna me haren beet en vroeg waarom het roze was. 'paars.. wilde zij graag' gromde ik en sloeg zijn arme weg. op eenof andere manier was er toch een twinkeling van geluk te vinden in me ogen. 'Ze woont gewoon tijdelijk bij ons in huis.. Ze kookt enzovoort' Ik zweeg toen setto en Delle kwamen gevolgt door vele gillende meiden. Meteen kroop ik dichter in elkaar. Mensen bah!.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Kim Minseok - Bee -DJ

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl
Met me lippen opgekrult liep ik deze keer alleen door de gangen. als snel werd de opgekrulde lip een breedde gelimlach. Ik begon weer te huppeken door de gangen heen. Alles was iets leuks aan te verzinnen. En zo kwam ik uitindelijk de jongens buiten tegen. 'HEY!' riep ik terwijl ik me tegen delle op lied vallen tussen naast Yu. 'Waarom lieten jullie me achter! ik was dingen aan het vragen en eineens waren jullie weg1' ajmmerde ik nep dramatisch. Daarna keek ik op naar de jongen met de korte haren en de tatoo. 'Mag ik aan raken?' vroeg ik toen ik naar zijn tatoo keek. Met glimmende pretookgjes begon ik zijn arm te prikke en te voelen daarna lende ik naar voren toe om zijn piercing te draaien. 'Jij bent echt zo stoer!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptydi mei 24 2016, 10:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik werd zachtjes ontwaakt door het gestotter in de ademhaling van Leo's borstkast waar ik half op lag. Met een hand streelde ik overzijn lichaam heen. 'Leo~' zong ik zachtjes gevolgd door een kreun. Ik kroop iets omhoog en draaide me meer op hem om hem beter te kunnen zien. Een hand legde ik op zijn wang en draaide zijn gezicht naar voren. Met me duim streelde ik zijn traantjes weg. Teder drukte ik me lippen op die van hem. Na vier lange tellen haalde ik me lippen van hem af en streelde met me duimen over zijn wangen heen. Het deed me best veel om hem zo te zien. Ook het verdriet knaagde in mijn maag. Het leek wel of ik me verleden deels weer her beleefde. De enigste moment dat ik echt eng vond was waneer hij boos was, bang dat hij losse handjes zou krijgen en me zou slaan. Wat zouden de fans wel niet gaan denken als ze angel zagen met een blauw oog of een gescheurde lip. Ik kneep me ogen dicht en probeerde de negatieve gedachtes opzij te zetten. 'Eerlijk zeggen...' Zei ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle - vixx
'Weg jij was plots weg!' Piepte ik verrast toen ik in de ogen van parel keek. 'Nee ik had honger.' Zei setto plots, wat een beetje afstandelijk klonk. 'Setto! Je had gewoon even moeten wachten!' Jammerde ik met gebalde vuistjes. 'Waarom?' Vroeg setto met een opgetrokken wenkbrouw. 'Omdat dat moet.' Mompelde tayoni die nog een bloempje kaal plukte. 'Dat is gentel op meisjes wachten. De deur voor ze openhouden hun helpen hun drinkflessen open maken enzovoort.' Somde tayoni op hij wees met zijn kaal geplukte bloempje naar setto. 'Alleen dan krijg je net zo veel brieven als ik op Valentijn dag.' Legde tayoni uit. Ik richte me op parel maar die was bij yu gaan zitten ze sprak weer over de tatoo van hem. 'Maar ik ben ook stoer! Toch drake!? Ik heb op getreden en ik heb bigbang ontmoet en heeeel veel andere grote idolen!!' Zei ik kinds alsof ik de tweede wereld oorlog beëindigt had. 'Parel ken jij kpop?!' Vroeg ik niet wetend of ik het al verteld had. 'Op een dag word ik heel beroemt!' Vertelde ik trots. 'Niet alleen jij Delle we zitten allemaal kn dat zelfde bandje. Misschien word ik wel beroemder dan jij?' Voegde tayoni er uitdagend aan toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
'Ineens? Klinkt alsof je drinken bent geweest en een wilde nacht heb gehad en zij naast je lag in bed toen je wakker werd. 'Oh paars' herhaalde ik hem met een smile op me gezicht die alleen maar groter werd toen ik de twinkeling in zijn ogen zag. 'Aaah ze is je girlfriend!?' Vroeg ik en aaide zijn haartjes mooi. 'Zit ze hier ook op school?'

Dat meisje kwam weer bij me zitten en vroeg of ze me mocht aan raken. 'Nee, als je hem aanraakt word je vervloekt en valt je haar binnen 10 seconde uit totdat je helemaal kaal bent!' Knorde ik afstandelijk.

Ik trok verwart me hoofd weg toen ze te dicht bij me snakebits kwam. 'Hey!?' Zei ik en pakte drake beed. 'Help me!' Jammerde ik en probeerde van plek te verwisselen met drake. 'Waar is Leo als je hem nodig hebt!' Vroeg ik in het algemeen meer omdat Leo altijd de aandacht van alle meiden wist te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptyvr mei 27 2016, 19:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Ik was zo in gedachte om niet weg te gaan en te blijven liggen. Dat ik niet gemerkt had dat Lina wakker geworden was door mij. 'Eerlijk wat?' vroeg ik voorzichtig. Me stem was flink hees geworden. Me ogen voelde droog aan terwil ik wel echt zweette als een otter wat ik dus niet bepaalt fijn vond. Ik draaide me hoofd naar haar toe voor een korte tijd waarna ik het weer weg draaide. 'Zijn... we nu echt een stel?' vroeg ik zacht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake
Er kwam een meise bij zitten met kei veel haar.. Wat van wit naar roze ging. ik gromde toen ze de 'rust' verstoorde. Maar ook weer geluk dat ik niet kon reageren op Yu's reactie ne vragen op plume.. Het wasme vriendin niet! en ging ze ook niet worden!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptyvr mei 27 2016, 19:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik begon te giegelen toen Leo vroeg of we nu echt een stel waren. Ik knuffelde hem zachtjes in me gelach. 'Leo we hebben sex gehad en we hebben gezoend zonder dat we dronken waren. En je bent vaak hier~ dus ik neem aan dat we wel meer zijn dan een one night.' Vertelde ik met een verliefde glimlach. Ik liet me lichaam en hoofd op Leo liggen en frummelde met me hand aan zijn mannelijke schouder. 'Sorry als ik zo vaag ben soms. Ik weet niet hoe jij je voelt met die druks en ik wil je gewoon graag helpen.' Vertelde ik. Ik luisterde naar het ritme van leos hard. Zijn lichaam was zo heerlijk, zijn stem als die van een engel en zijn.... Nee Leo was gewoon bijna perfect op die druks en geheugen verlies na dan. 'Wat denk jij van mij? En over ons?' Vroeg ik onzeker met nog me hoofd altijd op zijn borstkast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptyvr mei 27 2016, 19:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Ik dacht na over het etentje waar ik eingelijk gezegt had dat ik best haar vriend wilde zijn. Maar dat kwam niet terug in haar idee van relatie. Daarom zweeg ik er over nezoals ik als ik zweeg over dat ze raar was en niet wist wat ze moest doen. Ik verlegde me hand naar haar onderug en trok haar iets dichter naar me toe. Daarna begon in onbewust de vriemmelen ana het matras en dekens. Misschien zelfs haar pon. Ik was ook stil toen ze vroeg hoe ik er overdacht. Over ons. Deze keer niet om haar te negeren niet wetend wat ik moes tzeggen. Nee ik wilde het goede zeggen. En ik kon gewoon niks verzinnen wat niet stom klonk. Afgezaakt of wat dan ook.  knarsen tanden staarde ik naar het dak. Er viel een zware stilte toen ik lag te denken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl
'Ik was ana het rond kijken!' jammerde ik op de zelfde manier terug zoals Delle praatte. Ik keek toe hoe de twee aan het bekvechten waren over gentle zijn. 'Of gwoon zeggen waar jullie heen liepen!' lachte ik over het feit dat ze niet persee hadden hoeven te wachten zolang ik maar enige idee had waar ze heen waren. Een andere jongen somde dingen o. Ik keek hem aan even aan. 'ken ik jow' vroeg ik waarna ik me hand uit stak naar hem.' pearl!' glimlacht eik blij pakte zijn hand en schudde hem. 

Ik lied Yu los en blies me wangen op. 'Ze zij nzo stoer..' Me oog viel op een roosharige jongen toen Delle weer begon over kpop.' Nee ken het niet!' glimlachte ik terwijl ik me ogen op de roosharige jongen hield. Op me knieen kroop ik naar voren. 'jij kijkt boos' zei ik terwijl ik me hofod schuin hield.' Wat zit je dwars?' ik begon aan izjn haren te zitten maar al snel sloeg hij me hand weg. 'beetje blijer kijken mag ook! met zun gezicht jaag je straks nog iedereen weg!' de jongen keek me aan met vijna vuur in zijn ogen. 'rood had je ook mooigestaan.. Lijk je net een draakje!' ik ging terug zitten want er kwam dus echt geen glimlach op het gezicht van ge jongen. 

ik had delle horen praten over dat hij beroemt ging worden samen met die andere jongen. Dus toen ik weer terug zat draaide ik me hoofd naar hun toe. 'Waarom wil je beroemt worden dan?' vroeg ik half zingent van vreugde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptyvr mei 27 2016, 19:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik ademde uit door me neus toen ik geen reactie kreeg. Misschien was het allemaal teveel gevraagd. Ik voelde en hoorde hoe Leo met het bed frummelde en langsaam ook me nachtjapon mee nam in zijn hand. Ik beed gniffelend op me lip en probeerde me stil te houden. Me hart klopte iets sneller van de verliefde spanningen in me buik. 'Twijvelde je dan? Omdat je er over begon?' Vroeg ik na enige tijd stilte. Bij het af wachten op antwoord leek me hart te ontploffen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
'Ik?' Vroeg ik en keek naar het meisje dat zei of ze me eerder gezien had. 'Kan misschien van tv?' Merkte ik hoopvol op. Ik kwam half omhoog en pakte haar hand vast waarnaar ik deze twee keer schudde. 'Tayoni is de naam.' Zei ik en glimlachte vriendelijk en gaf haar een knipoogje. Vervolgens ging ik weer zitten op me plek.
Een paar meiden op de achtergrond begonnen te gillen. 'Setttoo~ ga je weer op je gitaar spelen?' Vroegen ze. Setto keek van net open gemaakte lunchbox naar mij en weer naar de dames. Ik knikte naar setto dat hij het moest doen. Setto zuchte zachtjes en deed de deksel weer op de trommel. 'Okee dan, een liedje.' Zei hij en maakte zijn gitaar tas open.

Yu die naast drake zat hapte bijna in de vinger van dat meisje. Had hij een angst voor meisjes ofzo? Ik luisterde mee en trok een grijns toen ze zei dat rood ook wel mooi zou staan bij drake. 'Je moest eens weten dat wil je niet. Dan word hij 10 keer erger dan dit en gaat hij vuur spuwen enzo.' Zei ik zo stoer mogelijk met een speelse grijns op me gezicht.

Delle probeerde de aandacht van het meisje te krijgen en sprak weer net als altijd veel over zijn intressens en zichzelf. Ik slaakte een zuchtt en luisterde naar het gitaar ritme van setto terwijl Delle entausjast vertelde. 'Ik wil beroemt worden zodat ik mensen kan vermaken en blij kan maken zodat ze helemaal op vrolijken en als ik beroemt ben dan kan ik laten zien dat ik ook wat kan en ergens goed in ben! Ik ga iedereen bewijzen dat ook ik een idol kan worden!' Zei Delle erg zelf verzekerd.

'Werk je bij een mode bedrijf? Als foto model?' Vroeg ik aan het meisje wiens aandacht weer naar Delle gericht was.


Laatst aangepast door Timeless op vr mei 27 2016, 20:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptyvr mei 27 2016, 19:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Stilte bleef de slaapkamer vullen. Ik voelde steeds meer de stress op komen.Ik kreeg er gewoon niks goeds uit en blijkbaar merkte Lina dat ik stil bleef. Ze vroeg ik twijfelde. Meteen schudde ik me hoofd en zonder nadenken antwoorde ik met een 'nee ik twijfel niet' me mond zakte open maar al snel drukte ik me kaken terug op elkaar. Ik kwam gewoon niet uit me woorden. Hoe moest ik zeggen dat ik me geod bij haar voelde? of.. hoe ik moest zeggen da tik van harh ield zonder raar te klinekn.. dat ik het haatte dat ik niks herrinerde.. Ik slikte opnieuw. Ik reeg me ogen gewoon niet dicht. Mede ook door de drang naar drugs. het werd met hte half uur ergen. 

'Ik..' begon ik terwijl ik opnieuw me woorden zocht. 'je..' ik sloot me mond. kaken opnieuw gespannen opelkaar gedrukt. kreeg er gewoon niks uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptyvr mei 27 2016, 20:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik glimlachte op gelucht op het antwoord van Leo. De rest was weer gevuld met stilte totdat Leo twee worden stotterde. 'Ja~?' Zong ik vragend. Ik hees me omhoog, liet me benen aan weerzijden van zijn lichaam rusten en drukte me mond op de zijne. In stilte knabbelde ik aan zijn lip terwijl ik op een arm steunde en met de andere over zijn boven lichaam heen ging.

Na even zoenen liet ik zijn lippen los. 'Ga je weer slapen?' Vroeg ik met een klein glimlach terwijl ik boven hem hing en me korte bruinen haren half in me ogen prikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptyvr mei 27 2016, 20:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
blijkbaar zei ik iets goed want ze dook meteen op me. Ik begon te knarsen tanden nog erger dan eerst. Beetje terughoudend zoende ik wel terug.  Ik kreeg me ogen gewoon niet dicht. dat kwam door het gevoel in me lichaam. Lina broeg ineens of ik weer ging slapen. Ik knikte maar 'yeah' bracht i zacht uit en ontweek de aankomende kus. Ik kon het op dit moment niet echt aan. Als ze me zoende gingen me gedachtens op nul en kwam het des te harder terug als ze stopte. Ik draaide me hoofd weg. Voor het eerst in een lange tijd kneep ik me ogen dicht. ik kon maar amper tot 5 tellen ofme ogen stonden al weer wijd open. Ik trok het gewoon niet meer..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl
Delle vertelde over zijn renden waarom hij bekent wilde worden. Ik knikte geinterseert en stak daaorm me vinger omhoog naar Tayoni dat hij even stil moest zijn en ik dus Delle af wilde luisteren. Daarna keerde ik me naar toch naar tayoni. 'Nee?' ik hield me hoofd schuin. 'ben daar niet knap genoeg voor!' lachte ik breed terwijl ik tayoni aan staarde.' Dat moeten van die mooie meiden doen met perfecte ogen en en zin perfect lichaam met een cub maat D!' zei ik kei serieus zo tussen de jongens. 'En dna zun mooie ronde kont!' ik vormde het met me handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptyvr mei 27 2016, 21:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik rolde me half van Leo af en ging op me zachte kussen liggen dat wat beter lag dan het mannelijke lichaam van Leo. 'Ik hou van je.' Fluisterde ik terwijl ik met me gezicht zijn kant op lag. Ik lag op me zei met een hand onder me kussen en de ander langs me lichaam. 'Weltrusten.' Fluisterde ik en sloot me ogen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
'Kub maat D? Dat is meer voor me oma! Me zusje heeft dat niet eens en ze is model. En hoezo ben je niet knap?' Ik stond op en bekeek haar aandachtig en pakte voorzichtig een lok haar vast. 'Okee misschien eerst die pruik af doen maar voor de rest heb je een mooi gezichtje.' Zei ik en liet haar haar los met een glimlachje. 'Oh en over je kont gesproken~' zei ik en draaide langs haar heen om haar bibs vast te pakken. Nouja ik wilde me handen er op leggen maar Delle gaf me een duw waardoor ik omviel en struikelde over de bal waarmee rex aan het spelen was. Ik had het zo niet van Delle verwacht dat ik even versteld stond te kijken. Rex pakte de bal onder me heup vandaan en ging op me schoot zitten terwijl hij op de bal kouwde. 'Hey! Waar was dat voor nodig!' Riep ik naar Delle. 'Wat zei je over gentel!! Niet zomaar een meisje betasten jogie!' Zei hij beschermend over haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Emptyvr mei 27 2016, 21:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
'ik ook van jouw en truste' bracht ik alleen maar uit terwijl ik naar het plafon bleef staren. uren leken voorbij te gaan. Me lichaam wilde niet stoppen met pijn doen en slaap pakken lukte ook niet.. Ik had het gevoel dat ik dood lag te gaan.. Maar bewegen en krabben om de pijn weg te krijgne lukte niet want ik wilde Lina niet wakker maken

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl

tayoni zat aan me haar en zei dat eerst me pruik af moest meteen sloeg ik zijn hand speels weg. 'Das het enige waar ik nog een beetje blij mee ben!' jammerde ik overdreven waarna ik me haar begon te kammen met me vingers. ik lachte met de jongens mee toen Tayoni viel. 'pas maar op!' ik stak me vinger naar tayoni uit waarna ik me naar delle draaide .'bedankt' 

Ze ging het de hele tijd door met dollende jongens tot de bel ging en iedereen terug de les in moest. 'kom delle!' lachte ik blij terwijl ik me spullen pakte
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 45 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 45 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: