cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptydi feb 23 2016, 22:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
'de richting van de bloed sporen.' legde ik uit ik ging staan. 'kom mee' ik liep voor hem uit naar een water ton. Ik deed me beide handen er in en ging voor mde muur staan. 'Kijk als ik mijn linkerhand beweeg alsof ik iemand steek.' zei ik en deed het voor. 'Vliegen de bloeddruppels op een bepaalde manier weg. doe ik het met de andere hand.' ik haalde me hand zo uit dat ik de zelfde wond zou maken als met de andere. 'dan gaan richting de druppels zich meer naar bneede toe.' op de muur waren grote druppel wat er te zien. 'De druppels op de muur richten meer naar boven en die kant op dus dat is met waarschijnlijk niks gedaan' legde ik ehm uit ne begon zachtjes te lachen. ' en ook zijn recht voet stond straks in het modder dat btekend dat hij op die been geleund heeft met de eerst uithaal' 

*zit hhuis shit de doen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptywo feb 24 2016, 19:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
aandachtig volgde ik de jongen en bekeek wat hij aan het doen was met het water en de slagen die hij maakte. ik scheen met me zaklamp op de muur waar hij heen sloeg en knikte. 'ah-ha, maar... wat ik niet begrijp. er lag nog een bloed afdruk op de grond. dicht bij die modder afdruk.' vertelde ik niet wetend of hij het al wel of niet gezien had.

*voert ara*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Er werd aan geklopt mijn ogen vielen gelijk naar de deur. Deze deed ik rustig open. 'Oh Lilian.' Zei ik verrast. Ik had de een of andere manier Anne verwacht. of misschien stiekem gehoopt dat het anne was. Ik keek haar verlegen aan en wist niet waar ik naar moest kijken. 'Zal ik je kamer laten zien?' Vroeg ik maar en keek even en paar keer naar riven en snel weer weg naar wat er buiten de deur te zien was. 'Je weet riven, rust lekker uit.' Zei ik met een glimlach en wist niet hoe snel ik weg moest komen. De woorden van de plotse boosheid, de kus en dan die blikken het was allemaal zo verwarrend ik snapte het niet meer.

Ik stapte de gang in met me handen in het haar en knieste over de dingen die riven gezegt en gedaan had. Ik stopte bij het bord dat chen en Lay voor me gemaakt hadden in de manderijnse en Koreaanse tekens. 'Af en toe is hij zo verschillend dan zo boos op alles en zichzelf en geen minuut later.....' Ik stopte met praten en lied me op de grond neer hurken. 'Me hoofd zo veel--' gevoelens, zei ik in de war. Met me vinger toppen gingen ik door me haar. ik drukte me haren plat naar achteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptywo feb 24 2016, 22:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lilian- Verpleegster
Ik keek de jongen aan. 'Riven nuet je bed uit komen heh' zei k streng en wees met em vinger naar hem. Wat zag hij er dood moe uit. Setto rendne zodat wat de kamer uit. Ik volgde hem maar aangzien ik me kamer nog moest zien. Ik had wel een rondleiding gehad en zo maar dat was ik al lang weer vergeten.

We liepen door de gangen waar setto ineens stopte met lopen hij hurkte en begon te piepen over dat hij veel gevoelens had. ik hurkte naast hem neer en legde me hand op zijn voorhoofd om te kijken of hij misschien griep had. OP dat moment kwam die roosharige aangerend en duwde ma aan de kant 'heer setto wilt u naar bed? of een douche?' vroeg ze bezorgt. ik trok me wenkbrouw omhoog maar het was nog geen eens 9 uur? en die jongen was niet moe hij had veel aa nzijn hoofd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptydo feb 25 2016, 20:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
lilians vrouwlijke hand zat tegen me voorhoofd aan. ik keek even omhoog en wilde haar aan kijken maar iets rukte lilian bij me vandaan. het was anne ze vroeg bezorgt of ik naar bed wilde of een douche. ik schudde me hoofd zachtjes van links naar rechts. 'moet nog zoveel doen voor morgen.' zei ik zachtjes en probeerde op te staan. ik haalde me mouw over me ogen heen om zo ongezien mogelijk de lichte traantjes weg te toveren. 'anne wil je die stapel papieren die op me burau liggen naarme kamer brengen?' vroeg ik netjes aan haar en strekte me rug. 'dan breng ik de dokter naar haar kamer.' vertelde ik en probeerde tussen de twee dames uit te komen. ik wenkte naar lilian dat ze kon mee komen. ik liep naar een kamertje die ik klaar had laten maken voorzichtig opende ik de deur en wenkte dat ze naar binnen mocht gaan. 'riven doet soms zo boos.' zei ik zachtjes met me handen in me broek zakken. eigenlijk deed ik nooit me handen in me broek zakken maar het zat nu best wel comfortable. 'hoe komt dat? I-ik probeerde hem alleen maar te helpen.' zei ik zachtjes en keek naar de grond. met me voeten speelde ik wat met het kleed dat op de grond lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptyvr feb 26 2016, 16:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lilian- Verpleegster

We liepen naar de slaapkamer waar hij vertelde dar riven ineens boos deed 'waarschijnlijk vermoeitheid' vertelde iken ging op het bed zitten. 'het is zwaar voor hem.' Ik ied me naar achteren vallen ik weet het 9 uur is niet bepaald een tijd om naar bed te gaan amar ik was dood op. 'Kan je dit kastje in zijn kamer leggen? Het houd de beweingen in de gaten voorals hij weer gaat lopen' vroeg ik hem/ 'as hij gaat lopen of iets gaat mijn mobiel af en kan ik hem terug in bed stopen' vertelde ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Me handen trilde echt heel erg. Ik was gewoon door de duane gekomen met al me spullen. Ik had best wel erg veel meegenomen voor Setto en voor de rest ook. Ik staarde naar buiten door het kleine raampje achterin het vliegtuig. De ruimte was niet veel omdat ik normale klas vloog. Maar ik kon niks anders. Ik had beloofd naar Setto's verjaardag te komen. Hij werd 18! dat kon ik toch niet missen. En daarnaast wilde ik Mellanie dol graag zien.Zeker omdat ik niet wist hoe lang ik het nog ging volhouden. Ik legde me hand op me hart. ik hoopte zo erg dat Lysander gelijk had en het zou werken. IK had er alles voor over om nu langer te blijven voor Mellanie. Een van de stuardessen kwam aangelopen en vroeg of ik wat wilde drinken. Ik schudde me hoofd. 'weet u het zeker we zijn al 12 uur onderweg en u heeft helemaal nog niks gegeten of gedronken' ze keek me aan met een bezorgd gezicht. 'Nee hoeft echt niet red het komende 4 uur nog wel'
 
Die 4 uur gingen langzaam voorbij en het werd tijd om uit te stappen. Ik pakte me spullen en voelde me best wel eenzaam. Zeker omdat de fans er niet waren. Niet alleen niemand was er. KOn ook niet anders aangezien niemand wist dat ik kwam. Zelfs me manager wist niet dat ik hier heen gegaan was.
 
Ik hield een taxi aan en ging naar mijn uit toe. Daar kwam ik bee tegen die op bed lag te slapen.  Voor de rest was het huis echt een teringzooi.. Ik zuchte en begon maar met opruimen terwijl ik zograag wilde slapen. Morgen het feest en daar wilde ik wakker voor zijn. MAar het ging hem niet worden Ik moest alles schoonmaken.. Eerst de keuken toen de woonkamer zelfs me piano zag er beschadigd uit.. Toen de slaapkamer van me manager wat ik er echt smerig uit vond zien. Het rook zelfs zo smerig.. Als laatste maakte ik de badkamer schoon en nam een douche. half naakt met me handdoek rond me nek en me gezicht op gericht op me mobiel. Ik maakte een foto. *hey darling!* appte ik naar mellanie en stuurde de foto er achterna. Ik wachtte even af het was al wel erg laat. misscehin lag ze te slapen. Ik beet op me lip. Zou ik gewoon langs gaan? Maar dan ging ik vanavond niet kunnen slapen.. Ik wist niet wat ik moest doen ik wilde haar zo graag zien. Maar ik wilde de volgende dag niet ziek zijn op Setto's feest.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Kim Minseok - Bee -DJ
Ik was lang weg gebleven. EN met lang bedoel ik tot na 12 uur savonds. Ik was een beetje vergeten wat ik meost doen en was gewoon feest gaan vierne. lekker rond lopen en niks doen trainen, lache, pleizer maken club op zoeken en pas om 12 uur naar huis omdat ik het gevoel had dat ik iets vergeten was. Thuis aangejomen was het rustig en niemand was ser (sorry heb rose al naar huis laten gaan) Ik haalde me schouders op en ging ik bed liggen. rond een uur of 3 savonds kwam er iemand binnen. Ik hoorde meteen aan de voetstappen dat het James was. Maar ik ging niks zeggen. Ik bleef in bed liggen. Ik schaamde me nog steeds van een lange tijd geleden toen hij weg ging ne ik hem achter gelaten had voor Rose. Ik hoorde hoe james op begon te ruimen. in stilte luisterde ik. Waarom stond hij stil voor de slaapkamer duer? ging hij niet binnen komen?

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Emi Kim, - Eam Eam -Dreamer Main vocal
Ik belde naar rose die niet was komen opdagen. 'Rose!' riep ik boos door de de telefoon heen. 'Vind je dat normaal! je had beloofd om te komen. En weer heb je de training overgeslagen! en dat terwijl er deze keer fans bij waren. Weetje wel niet hoeveel we voor je hebben moeten liegen!.' gilde ik en de tranen rolde over me wangen. 'Rose ik heb je nodig!' zei ik uiteindelijk. 'Kan je naar huis komen?'
 
Ik wachte bij de deur op Rose. Toen ze eindelijk binnen was keek ik haar met dikke rode ogen aan. 'Als je zo doorgaat!' jammerde ik. 'Straks raken we je ook kwijt' Ik pakte haar beed en drukte me gezicht tegen haar. Ik had niet altijd even goed contract met Jocye. Maar ik miste haar ook erg. En nu Rose allemaal weg bleef was ik bang dat ze ook weg moest.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptyvr feb 26 2016, 19:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
Ik was benieuwt of James choi vijlig zou reizen. Ik had de medischijnen kunnen mee nemen van uit het ziekenhuis. Ik probeerde om de paar dagen iets mee te krijgen. Ik had alles netjes verpakt in onbreekbare buisjes het was speciaal vloeistof. Wat je op lokatie moest laten in spuiten. Als ik die ene ader kon vinden zou het me wel lukken maar dan moest ik James zelf wel kunnen spreken. Me nichtje lacht naast me ze had weer een nachtmerrie gehad en lag nu half tegen me aan. Haar ademhaling klonk laag. Ze was weer in slaap gevallen. Naast haar begon iets te trillen. Ik keek er naar en zag het schermpje van haar mobiel op lichte. Twijfelend keek ik er naar en dacht na. Even kijken kan toch niet? Mellanie had een drukke dag vandaag met die fan meeting. Voorzichtig leunde ik over haar heen en rijkte met me lange armen naar het nacht kastje. Ik greep haar telefoontje beed en leunde weer terug op me plek. Mellanie lag gelukkig nog lekker in dromen land. Ik opende het slotschem wat echt te makkelijk was. Kom op geboorte datum?! Het eerste wat ik zag was een half naakte foto van een jongen. Ik vertrok me gezicht. Waar haalde ze die plaatjes vandaan joh! Wacht.... Nee dat is, James! Ik keek van mellanie naar de telefoon en weer terug. Shit wat moest ik doen.... Ik wilde niet de foute persoon zijn maar om haar nu wakker te maken vond ik ook niet zoon goed idee. Mellanie lag met haar gezichte naar me toe ze had de grote beer die ze had mee genomen in een houd greep en lag er zowat bovenop. Jap ik zat vast met een beer op schoot en daar boven me nichtje.... Ik besloot maar om een foto te maken van het slapend meisje wat er echt lief bij lag. Deze stuurde ik naar James. Niet wetend wat hij zou doen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
Ik nam de telefoon op het eerste wat ik hoorde was Eami haar geschreeuw. Ik hield me telefoon op een afstandje. 'Oh was dat vandaag?! Ik was met bee naar zijn apartement ik had daar me boekje laten liggen. En we hebben de nummer verder geschreven en nog wat gesport... Ik moet echt me kilootjes kwijt....' Jammerde ik door de telefoon. Ik stapte uit en gaf bee en kus op zijn wang. 'Take care of yourself~' zei ik tegen bee en swaaide hem uit. Ik waggelde naar de dorm toe en klom het trapje op. Meteen haalde ik de brieven post leeg me ogen vielen gelijk op Eami die mega boos of verdrietig voor de glaze deur stond te wachten. De deur vloog open alle brieven waaide over de grond en vloer heen in me armen zat Eami met knal rode ogen. Ik omarmde haar en streelde haar zachtjes door haar mooie lange haren heen. 'Awh wat is er meisje. Heeft een fan weer wat gezegt over me?' Vroeg ik. 'Mij raak je echt niet kwijt hoor! Ik ben misschien wel Ved maar niet om op gegeten te worden.' Zei ik als een soort van kannibalen grapje. 'Eami alle post licht op de grond...' Zei ik na een tijdje. Ik wilde van haar los komen maar om me nou los te wurmen was niet echt lief. Ik hield haar vast en knuffelde haar iets meer terug. 'Wat wilde je vertellen?' Vroeg ik op me moeder toontje. Misschien was het wel beter dat de fans me niet gezien hadden dan hadden ze vast gevraagd over mijn dikheid! En hoe moest ik daar onderuit komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptyza feb 27 2016, 13:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Vrij snel kreeg ik een bericht terug. Maar dze foto had ze nooit kunnen maken. *lysander?* stuurde ik terug niet begrijpend waarom ze iets stuurde als ze lag te slapen en alleen. Ik liep de slaapkamer in en ging op het bed zitten. Ik had bee wel zien liggen. MAar als hij deed of hij sliep ging ik ook niet praten. NA even naar me mobiel gestaart te hebbenaar de mooite foto van mellanie lied ik me op me rug vallen en staarde naar het palfon. 'Sorry' hoorde ik naast me. Bee was op zijn zij gaan liggen en keek me aan. 'sorry voor wat?' vroeg ik terug. 'Dat ik je alleen lied gaan.' Ik draaide mme naar bee die best verdrietig  klonk. 'Ben je nu met rose?' vroeg ik terug. Bee haalde zijn svhouders op. 'denk het.' nu klonk hij nog meer over stuur. Ik legde me hand op zijn hoofd meteen verdween zijn hoofd in me hand. 'ja ga nog steeds met rose om en heb nog geen andere meid of iets gehad.' vertelde hij trots wreef ik door zijn dikke haren. 'dan vind ik het niet erg dat je achter bleef. Zoalng je maar goed voor haar zorgt' bee knikte. 'zal ik doen' Ik haalde me hand terug 'Weet ze het al dat je haar als vriendin wilt?' Bee schudde zijn hoofd op die vraag. 'Ga het haar dan duidelijk maken' Bee wreef in zijn ogen en knikte. Toen draaide hij zich om en ik merkte dat hij vrij snel in slaap viel. Ik staarde naar zijn rug. Wat zag hij er eigenlijk dun en wit uit? zou hij ziek zijn? griep ofzo?. agh waarom maakte ik me er druk om. Hij was er uit dat hij rose als vriendin wilde. En dat had ik hem nog nooit eerder horen zeggen. Ik draaide me ook om zodat ik met mijn rug naar hem lag. Me mobiel gaf een lichtje daarom pakte ik hem weer op. *kan ik morgne ochtend langs komen voor de verjaardag van setto?* stuurde ik met hoop dat lysander nog wakker was of misschein mellanie dan zou ik met haar bellen. terwijl ik wachtte viel ik in slaap 18 uur vliegen is niet echt iets wat ik graag doe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Emi Kim, - Eam Eam -Dreamer Main vocal
Ik dtukte me hoofd van haar af en keek haar aan. 'ze ze deden echt heel gemeen over je!' ik wreef me ogen droog. 'Ik wil niet ook jij verdwijnt zoals jocye en dat we dan nooit meer over je mogen praten' Ik keek naar de grond waar de brieven lagen. sorry' jammede ik zacht. Ze vertelde dat ze bij bee geweest was. 'Is hij nu je vriend?' ik wist nog steeds niet hoe dat nou tussen hun speelde.
Na even luisterd te hebben liep ik naar me slaapkamer. 'gaan we morgen ochtend joggen?' vroeg ik. 'voor we naar de verjaardag van setto gaan?'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
de jongens aten bij ons aan tafel en me ma deed weer overaardig. nee ze was altijd aardig ik vond het gewoon vervelend. zeker omdat ik 7 moeder had door me zussen. in de avond hielpen we drake met brandhout halen voor hin kachel en daarna sliep ik in de stal tot de volgende dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptyza feb 27 2016, 20:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
(Lees lya)
Ik kreunde zachtjes en knuffelde de beer. Voor me neus zag ik me telefoon liggen. Me pupillen kropen omhoog langs het lichaam dat er lag het was lysander me oudste neef. Hij was weer bij me komen zitten. Met een vingertje drukte ik op het scherm *kan ik morgne ochtend langs komen voor de verjaardag van setto?* stond er. me ogen sprijde meteen wijt uit. Daar boven stond een foto VAN MIJ! Ik keek lya aan met op geblazen wangen. Wacht morgen, settos verjaardag, langs komen? Ik pakte me telefoon maar drukt onhandig op het horentje waardoor ik hem meteen belde Oeh Oeh Oeh shit. Piepte ik zachtjes eb probeerde me mobiel beter vast te houden. 'J-Jay?' Stotterde ik verlegen met een mega warm gevoel in me buik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
*lysander* kwam er terug. *sorry ik kon het niet laten, ze heeft telkens nachtmerries. En slaapt nu eindelijk en beetje.* tikte ik terug. *durfde haar niet meteen wakker te maken.* stuurde ik er achter aan. Ik kreeg niet meteen antwoord dus besloot ik om de mobiel weg te leggen. Na een tijd viel ik zelf ook in slaap aan gezien ik niet tussen haar en de beer uit kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptyza feb 27 2016, 20:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Het was me mobiel die dus af ging. Daarom gaf hij licht meteen schoot ik omhoog en hield hem tegen me hoor. Ik hoorde haar stem. 'mellmell' zei ik verlieft maar echt slaperig. 'how are you. lekker geslapen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptyza feb 27 2016, 21:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
Ik lied Eami ook meer los uit de knuffel greep en raapte alle post dat verspreid over de grond lag bij elkaar. 'Zullen we dan maar samen de post openen.' Zei ik en keek haar aan toen ze vroeg of ik iets met bee had. 'Ja tuurlijk heb ik iets met hem~' zei ik trots en verlieft als ik was. 'Laten we binnen daar verder over praten. Voordat fans Het op pakken.' Ik drukte haar voorzichtig de hall in en sloot de deur. Eami vroeg of we morgen gingen joggen. 'Is goed maar wilde ook met bee gaan misschien kunnen we samen met zijn drieën?'

Ik ging in de woonkamer zitten en legde de post op de salon tafel en pakte een brieven opener. Ik schuurde de eerste paar kaartjes open en las het voor. Meteen blies ik me wangen op. 'Ik weet dat ik te dik ben!!!' Riep ik hard en gooide de brief aan de kant. Ik pakte de volgende deze was geschreven aan Angelina. Maar we lazen wel vaker elkaars post. Er zat een foto bij. Ik bestudeerde hem goed en zag een meisje met kort bruin haar samen zitten aan een tafel met een asiatische jongen. 'Was dat niet die Leo?' Vroeg ik. 'Wacht gaat Leo vreemt?!' Vroeg ik geschrokken ik bestudeerde de foto beter en lied het aan Eami zien 'wie is dat meisje?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
'Awh i'm zo happy to hear your voice. I had slept better. Those nightmares are the worst. How about you and where are you now?' Vroeg ik in me automatische Engels dat zat er nog altijd in het was ten slotten me moeder taal. 'Owh i'm so sorry for what lysander did... I saw that you had sent me a really sexy photo.' Zei ik met rode wangetjes.


Laatst aangepast door Timeless op za feb 27 2016, 21:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptyza feb 27 2016, 21:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Emi Kim, - Eam Eam -Dreamer-lead dancer
ze had dus met bee. 'nice!' zei ik blij en samen liepen we naar binnen toe 'kunnen we niet samen joggen?' vroeg ik zachtjes totn i kaan tafel ging zitten.

We opende de post Rose kreeg een bericht dat ze te dik was. stomme fanbrieven. 'niet op reageren!' zei ik snel zeld las ik er eentje die vertelde dat hij veel van ons hield maar dat ik mer moest eten en rose te dik was en angel te arogant.. waarom stuur je dan een brief.. ineens hield ze een foot onder me neus.' Ja das leo' ze iik en keek naar de meid ik lachte zachtjes. 'Dat is onze knappe Lina' zei ik en keek haar aan. Ik pakte me mobiel en zocht naar een foto waar we met de groep op stonden. Simon josh olivia Lina leo en ik tijdens het etentje na het filmen van hun mv.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
ik was zo blij om haar stem te horen ze vertelde dat ed nachtmerries niet op hielde. En ze zei sorry over wat lysander gedaan had. 'But I love the pic your so adorble and sexy.'zei ik zachtjes en bleef glimlachen. 'Look good at that pic and you will know where iam' Ik was zo gaan staan dat je kon zien dat ik in mijn arpartement was. 'btw Mell Can i see you before Setto's b-day?' ik wilde haar zo graag maar ook echt zo graag zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptyza feb 27 2016, 21:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
Ik sabbelde op me lip. Wat moest ik tegen bee zeggen bee wilde me helpen om naar die boom te kunnen ik streelde met een hand door me haar. 'Moet even vragen wat bee wilt.' Zei ik zachtjes.

'Awhh zie die foto dan!!! Das bijna 5 jaar geleden of niet?!' Vroeg ik verbaast door het zien van hun jongen kopjes. Jesus had je toen al met Simon?' Vroeg ik vertast. Ik hield een hand voor me mond. 'Kan echt niet geloven dat dat angel is.' Zei ik nogmaals van verbazing oo dat moment kwa lina de hoek om. 'Dat ik wat niet ben?!' Vroeg ze licht geergert. Mijn ogen puilde uit. 'Angel!? Je haar?!' Vroeg ik geschrokken. Angel wiebele met haar hoofd heen en weer. Ja wilde eens wat anders. Vandaag zij een fan dat hij het wel stoer vond staan. Eindelijk iemand die het ziet dat me echte kleur haar ook mooi is!' Zei angel ik stond op en rende naar haar toe om te voelen of het geen pruik was. 'Meen je dit, jeetje dacht dat je een grapje maakte!!!' Ik nam angel in de knuffel greep Yeaaah ven ik niet de enigste brunette!!!' Riep ik blij. Angel haar tieten werden tegen die van mij geplat. 'Jesus roos!!! Jij moet echt minder eten!' Snouwde ze gelijk. 'Jaaaaah ik weet het!!! Ik ben er mee bezig!! Heb vandaag alleen nog maar een broodje met kaas op!' Riep ik terug. 'Goed zo roos!! En jij gaat niet meer trainen! En meer eten.' Zei angel hard tegen Eami niet kwa geluid maar van gevoel. 'Me papy is wakker en wilt zo snel mogelijk weer werken en we kunnen niet laten merken dat we ons zelf verslonst hebben. En ja ik zal liever zijn tegen prinses. Het was niet me bedoeling dat daar filmpjes van kwamen dat ik zo tegen haar deed...' Zei ze licht schuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptyza feb 27 2016, 21:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Emi Kim, - Eam Eam -Dreamer-lead dancer
'ja ik en simon hebben al bijna 7 jaar!' lachte ik blij ik kende simon ook al zo lang dat ik me geen leven zonder hem kon bedenken. En we hadden pas zun fijne avond samen gehad wat ik nog steeds aan yuli moest vertellen. Ik lied nog een paar foto's zien. 'Het was echt een leuke tijd toen. Angelina was zo aardig en samen waren ze een perfect stel. Op dat gepest na' ik zei niet dat Leo gepest werd ik bracht het zo alsof iedereen had kunnen pesten. 

Angeline kwam de hoek om en had hecht kort haar. Ik glimlachte. 'staat je goed je oogt meteen een stuk aardi....' ik slikte me woorden weg toen ze weer heel gemeen tegen me zei dat ik meer moest eten. ;Ik heb  vandaag twee appels op!' riep ik en blies me wnagne op 'Kijk maar heb meer op dan normaal.' Ik hield me boekje om hoog en drukte me vingers op de cijfers. Ik moest meer eten van simon. Niet dat ik ging zeggen dat ik dus ook mega veel gesport had..

Lina vertelde dat haar vader weer wakker was. 'Hoe wil je dat doen met leo?' vroeg ik en sloeg meteen me handen voor me mond. Ik moest een ander onderwerp vinden. 'Oh ja mellanie en daar liever tegen doen. We zullen wel wat filmpjes maken dat jullie vriende izjngeworden!' zei ik razend snel
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptyza feb 27 2016, 22:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Ik voelde me gewoon blozen door de telefoon heen dat ik niet goed genoeg naar die foto had gekeken. Meteen zette ik Jay op de spieker en keek aandachtig naar de foto. Al gelijk daarna schudde ik lysander wakker en gebaarde naar de auto. Lysander keek me slaperig aan met ene blik van moet dat echt? Maar lysander zou de liefste neef niet zijn als hij toch maar meteen op stond en naar me wenkte. Al pratend aan de telefoon liep ik naar beneden met de grote beer in me armen. Deze propte ik in de auto en ging daarna zelf zitten. 'Hihi, yea he did take a cutey picture. Me together with your whiteboar! Gniffelde ik. Lysander reed veelste hard en deed de deur open en trok de beer er uit. Hij wenkte naar me dat ik moest komen. 'i mis you so mutch your body your voice your fluffy hair and big hands.' Zei ik en stapte de lift uit. Zachtjes slop ik naar binnen. 'Natuurlijk wil ik je morgen zien! Maar nu is ook wel goed.' Zei ik zachtjes terwijl ik bij de slaapkamer van James stond met de beer in me armen die zowat groter was dan ik. Ik rende op hem af en vloog hem echt aan. Voorlopig lied ik hem niet meer los. Lysander stond in de woonkamer te kijken hoe wij elkaar weer her ontmoette. Ik begon spontaan te snikken. 'Oh Jay!!!' Zei ik piepend.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
'Twee appels!! Een gewoon meisje moet 3 boterhammen eten per dag! En minstens een warme maal tijd ten grote van een vol bord!' Zei angel. Ze pakte witte bolletjes uit de kast en gooide het naar Eami toe. 'Eet!!' Beval ze. 'Leo? Die komt hier vast niet uit zichzelf naar toe gewandeld. En die bee schrijft muziek voor ons.' Zei ze zeker van haar zaak. 'Dat heb ik al geprobeerd...' Gromde ze zacht. Het Moet met oplopend gaan en en niet BOEM pats. We kunnen okk op vakantie gaan en dat laten filmen zoals al die andere groepen in asian wereld.' Stelde ze voor. Ik knikte 'dat klinkt leuk! Laten we dat doen!'


Laatst aangepast door Timeless op za feb 27 2016, 22:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Emptyza feb 27 2016, 22:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Ik was zo aan het luisteren naar haar stem dat ik niet eens door had dat ze in de auto was gaan zitten om mijn kant op te komen. Want als ik dat geweten had had ik haar nooit wakker gebeld ze moet haar slaap hebben!. Nee dat loog ik. mellanie moest misscehin haar slaap hebben maar ik was zo gelukkig toen de deur open ging en ze zei dat ze me ook nu kon zien. Ik stond op en keek nar de deur toe. Waar mellanie stond met de knuffel in haar handen. Me mond zakte open. Ik wilde op haar afstappen maar ze rende al in me handen. Ik sloot me arme rond haar lichaam heen en tilde haar op.'mell I missed you so much!' bracht ik niet echt bepaald mannelijk uit. Ik had me mobiel geowon op de grond laten vallen. Ik bleef haar echt voor 30 minuten beet houden. Als het niet langer was. Langzaam lied ik haar los en terug op de grond. Me handen legde ik op haar wangen en kek haar diep in haar ogen aan. heehhe hier had ik zo lang op gewacht. Ik kantelde haar hoofd een beetje en drukte mijn mond op de haren. 'I love you' mompelde ik tussen de zoen door

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Emi Kim, - Eam Eam -Dreamer-lead dancer
Ik kreeg een bolletje naar me hoofd gegooit. 'Maar yuli had verteld dat leo hier gistere avond was om iets op te halen; ze ik zachtjes en bekeek het bolletje hoeveel kilochalorien zouden hier in zitten? zou ik dan vanavond buikspier training moetne odne?
ja dat ging ik doen. Ik at het bolletje op en schreef het in me boekje. Of ik kon het er zo ook weer gewoon uit gooien dan hoefde ik niet te trainen en dachten de meiden dat ik het gewoon op had!. Toen lina begon over vakantie schudde ik me hoofd. 'dan filmen ze ons 24/7.' zei ik afkeurend. 'Dan kan je dus nooit ruzie maken of zo gemeen doen!.' Ik krulde me lip op. En dan moest ik veel eten en weinig sporten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 24 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: