cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptyza feb 27 2016, 23:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
'Wat?! Iets op komen halen?' Herhaalde ik haar verbaast en schudde me hoofd. Was hij zijn jas vergeten?' Vroeg ik, die jongen vergat vaker zijn kleding. Eami zei dat het niet kon omdat we dan geen ruzie konden make. 'Is dat niet juist goed dan?! Kan roos laten zien dat ze aan het af vallen is jij komt aan en ik ben lief met iedereen! Leren we elkaar gelijk ook beter kennen. Teminsten princes dan. En bee en Leo blijven lekker thuis! Gaan we elke dag leuke dingen doen maken we een lijstje enzo! Overal kameras.' Ik zag ehr al helemaal voor me. 'Dat word zoooo gaaf!' Zei ik blij

Ik pakte een paar brieven van de tafel met mijn naam er op en maakte hem open. 'Awwh liefdes fan mail!! Omg deze is echt pikant!!' Zei ik trots op mezelf. Tot dat ik de onderste regel las. 'WAT! Ik ga niet shippen met prinses!!! No Way!' Kraamde ik uit. Rose pakte de brief af en Giegelde alles bij elkaar toen ze het las. 'HahaHaah hele liefdes verklaring hiero!!' Lachte Rosa. 'Waarom niet shippen? Als de fans dat willen dan moet je het zo minimaal mogelijk doen zodat ze bij de kleinste dingentjes al gijlen.' Vertelde Rosa. 'Omdat ik niet--' ik stopte met praten wacht. Princes had met die Jay. Als ik nou eens hehehehehe. En dan ziet hij dat Hehehehhe en dan hehehehe. Ik wreef in mijn handjes. Rosa keek me bezorgt aan. 'Gaat het wel?' Vroeg ze toen ze me blik zag. 'Angel denk aan Leo voordat je het leven van een ander verziekt.' Zei Rosa. ik keek haar met getuite lippen aan. 'Die Jay kan me geen Vlikker schelen!' Snauwde ik terug. 'Daarom juist! Je vind het nog altijd jammer dat je het niet met hem heb kunnen doen de enigste die je nog mist in je crew sex lijstje.' Zei Rosa. Waarom wist ze nou altijd wat ik wilde! Dat was zo niet eerlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptyza feb 27 2016, 23:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik pakte het kastje aan en gif op haar bed zitten ik streelde met em duimen over het kastje heen en bekeek het. 'Ja, komt vast door dat.' Zei ik op haar verklaring. 'Krijgt hij veel medischijnen?' Vroeg ik. Mijn vader was echt totaal niet van de medicatie dat was een van de redenen dat niemand in het ziekenhuis mijn bloed of DNA had. Ik hoopte zo erg dat me ouders ook kwamen. 'Lees wel eens dat je van medicatie ook raar van kan gaan doen.' Zei ik zachtjes ik legde twee vingers op me lippen en dacht terug aan die kus. Zou hij dat wel gemeent hebben of was ik zo van de baan dat hij terug was dat ik alles gehandeld had tegen zijn wil in? Ik wist het niet meer. Die kus was vijn maar raar. 'Maar is goed ik zet het in zijn kamer.' Zei ik en stond op. 'Moet ik die rolstoel nog recht zetten? Hij ligt op de grond'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Ik had me handjes op zijn borstkast gelegt en kuste en knuffelde hem van alle kanten. Jay tilde me zo stoer op! Ik voelde me na al die maanden nog even verlieft als eerst, nee! Nog meer zelfs! Met me voetjes raakte ik weer de grond aan. Ik keek Jay verlieft na en haalde een hand door zijn haren heen. 'I love you tooo!!' Zei ik en gaf hem nog een laatste kus 'You look pale.' Zei ik licht bezorgt. Ik keek langs Jay heen en schrok me de teering ik deed twee handen voor me mond. 'Jay what..... How... Way.....' Kraamde ik verbaast uit en staarde naar de onthoofde knuffeltjes op de grond. Elk knuffeltje had een ander lichaam gekregen. Ik liep langsaam langs Jay heen en pakte er eentje op. Meteen schoten er blikken van vroeger naar binnen toen me broer dat eens gedaan had met een favo konijnen knuffel van mij. Hij had het meisjes konijn en jongens konijn met elkaar verminkt tien was ik echt maanden van streek zo erg dat me moeder me broer verplichte om nieuwe knuffels te kopen naar dat deed hij niet dus haalde me vader ze voor me. Ik streelde het arme knuffeltje over zijn kopje heen met mijn trillende handjes en keek toe hoe de rest er bij lag. Ik lied spontaan het knuffetje vallen en strompelde naar achteren ik drukte mezelf in de armen van Jay. 'Way did you do that!!' Vroeg ik geschrokken. Niet wetend dat Jay nog maar net thuis was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptyzo feb 28 2016, 19:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Emi Kim, - Eam Eam -Dreamer-lead dancer
Ja nee dat vond ik dus geen leuk idee.. 'Ik wil dat echt niet; zei k zachtjes maar als Angel iets in haa hoofd haalde.. ging het ook gebeuren. Helemaal nu haar papa weer wakker is. 'dat boek ofzo vraag maar aan Yuli wat hij hier kwam doen' zei k nog steeds teleurgesteld dat ze een vakantie wilde inplannen.. met camera's. 'ik ga even douche!' ze iik snel ik voelde het broodje als zakken dat ik net op gegeten had ide moest er echt uit!. Ik rende naar boven toe trok de deur dicht en zette de radoip aan. Daarna de douche en ik zelf ging boven de wc hange. hoe moest ik het er uit krijge? met me vinger achter in me keel. Ik sloot me ogen en stopte me vinger achter in me keel Ik begon zachtjes te kokhalsen. het duurde even maar het kwam er uiteindelijk toch uit!. Dat de meidne benede over het shippen van leden aan het pratn waren maakte me niet uit.. OIk was het broodje kwijt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptyzo feb 28 2016, 20:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
Toen Eami weg ging spitste ik me oren. Ik drukte me viger tegen me lippen en sloop achter Eami aan ik wachte geduldig bij de deur. Ik had haar al vaker vlak na het eten weg zien gaan. En zoals elke moeder had ik al door wat er speelde. Ik bleef wachten met me armen over elkaar tot dat Eami er uit zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptyzo feb 28 2016, 20:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eami Kim, - Eam Eam -Dreamer-lead dancer
Ik wreef me mond schoon en nam een heel korte douche zodat me haar tenminste nat was als i kde badkamer uit kwam. Met me badjas aan liep ik de badkamer uit. Er stond iemand bij de deur. Langzaam keek ik omhoog in de ogen van Rose.' lied ik je wachte?' vroeg ik onschuldig en probeerde zo snel mogelijk bij haar vandaan te koen want die ogen stonden me niet aan!. Ze sierues!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Ze lied me los en liep de kamer rond haar ogen vielen op iets wat k nog niet gezien had. Het waren me knuffels die ik gehad had van fans helemaal stuk. Me mond zakte open meteen trok ik Bee zijn bed uit en wees naar de knuffels. 'WAt je weer dronken!' Zei ik met een heel boze stem. Mell liep terug en drukte haar hoofd tegen mij aan. 'Wat?' vropeg ik lichtjes beledigt toen ze vroeg waarom ik dit gedaan had. 'ik heb het niet gedaan. Ben net thuis heb daar voor de kamer en zo opgeruimt daar was het ook echt een rotzooi.' vertelde ik en wreef mell door haar haren. Ik trok mee zijn bed uit die me ongeloofwaardig aan keek. 'Ik ehb het ook niet gedaan!' zei hij lichtjes geschrokken. Ik keek hem boos aan en wees er naar toe.' Je weet hoeveel fan gifs voor me betekene en je sloopt ze elke keer net als me bekers in de woonkamer!. I kdacht dat je  veranderd was maar blijkbaar niet!' Ik pakte mellanie beed.'moest jij eingelijk niet slpaen?' vroeg ik snel om de aandacht o iets onders te zetten

Lillian
'ja dat kan zeker. MAar eigenlijk weet i kdaar niks over of mag ik er niks over zeggen.' vertelde i kde jongen. 'Lysander gaat over de medicatie ik dien het toe' vertelde ik hem. I kwas nog niet zo ver dat ik daadwerkelik dingen nog vertellen over zijn gezondheid ne medicatie. Hij begon daarna over de rolstoel. 'nee laat maar liggen dan kan hij ook niet echt ver komen met lopen' vertelde ik setto. 'Ruim het morgne vroeg wel voor je op als hij weer een rondje mag rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptyzo feb 28 2016, 20:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
'Neh kwam even met de badkamer plant praten~' zei ik alsof ik een echte nimf was zoals mijn idolen power. 'Emi, waarom hou je er niet eens mee op. Dadelijk raken we jouw nog kwijt omdat je naar een dokter moet. En ik meen het!' Zei ik zacht maar streng.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Hoe stom kon ik zijn om te denken dat Jay zo iets zou doen!! Jay trok bee wilt uit bed en gaf hem de schult ik schudde me hoofd. 'Jay stop!' Jammerde ik bang. 'Don't start a war please.' Zei ik zachtjes en drukte me gezicht tegen Jay aan. 'I think my brother is back...' Zei ik zachtjes. 'He did this with my plusies a long time ago, when i was 5 years old.' Ik klamde me helemaal aan me vriendje vast en stond te trillen op me benen. 'I dont wanna be scared for him anymore! But i'm stil afraid.' Zei ik zachtjee en keek hem aan. 'Please Dont leave me alone.' Ik sloot me armen rond zijn nek zover ik er bij kon want Jay was ten slotten nog altijd groter dan ik. Ik knikte op zijn bed vraag. 'And you need to sleep to.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptyzo feb 28 2016, 22:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eami Kim, - Eam Eam -Dreamer-lead dancer
'waarmee?' vroeg ik schijnheilig. 'Waarom zou je me verliezen als ik sta te douche1; ik lacht even maar voelde me wel betrapt.. EN daarnaast i kdeed niks fout! ik zorgde gewoon dat mijn gewist goed bleef.! ik deed een nieiwe poging om langs haar te komen maar haar kont versperde gewoon de weg.!' mag ik naar bed morgen is die setto's verjaardag en dan wil ik niet moe zijn!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
mellanie smeekte me om geen ruzie met bee te zoeken maar ik was best wel boos op hem. 'hoe had je broer dan binnen kunen komen?' vroeg ik zachtjes maar ze vertelde al dat ze doods bang was meteen zweeg ik er over. ' ik laat je echt niet in de steek.' oh shit, waarom zei ik dat.. ik moest over een paar dagen terug naar korea. Waar me manager me ging vermoorden als een south korean soldaat dat niet zou doen.. 'Blijf hier slapen heb je echt gemist' ik tilde haar op en draaide naar de deur toe nwaar lysander stond. 'mag ik der hier houden?' vroeg ik aan he mterwijl ik mellanie stevig vast hield net of ze mijn kleine puppy was die ik naar binnen gesmokkeld had en daarna aan meoduers vroeg of ik haar mocht houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptyzo feb 28 2016, 23:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
Ik zag hoe liefdevol de jongen mellanie droeg en haast vroeg aan zijn grote broer of hij het kitty beestje mocht houden. Ik knikte. 'Is goed. Als je zo even naar de badkamer komt.' Zei ik en wenkte een gebaartje dat ik de spul bij me had. 'Dan kijk ik nu even rond of ik wat Sporen kan vinden bij de knuffels.' Zei ik zachtjes ik pakte de grote beer en gaf hem mee aan Jay als hij dat nog kon dragen te minsten. 'Deze zou jullie beschermen tegen het kwaat.' Zei ik lief en glimlachte er bij. Dit had ik ook gezegt tegen me jongeren broertje toen ik voor het werst hem een knuffel neer gaf en van af de dag met vandaag wandelde hij er nog altijd mee rond.

Ik vond wat haren bij de knuffels en wat drupjes op gedroogd bloed. Ik verzamelde het voorzichtig en liep daarna naar de badkamer.

Ik trok schonen handschoentjes aan die ik altijd bij me had en pakte de spuit het zag er uit als een insuline sluitje. Ik drukte het buisje er in en teste het. 'Okee trek je tahirt uit.' Zei ik zacht en plakte daarna een ronde stikker op de ader die ik gevonden had. 'Hier zitten zwarte puntjes boven elkaar. Elke dag op een volgend puntje en daarna weer het rijdje opnieuw af. Na het spuiten MOET je minstens een half uur stil liggen op je rug. Ik spuit het zo dicht mogelijk bij de klacht in. Zodat het niet door je hele lichaam heen gaat maar alleen naar die lokatie. Ik wil dat als ik het in spuit dat je even goed diep in en uit ademen zoals je bij zingen ook doet.' Vertelde ik. Ik ging klaar staan en deed het voor. Ik prikte de naalt in een van de zwarte puntjes en spoot langsaam het buisje leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptyma feb 29 2016, 09:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
nog steeds boos op bee stuurde ik ehm naar een andere kamer. Daarna pakte ik de beer beet. Dit was best grappig die beer was gewoon groter dan Mellanie. En verdween gewoon in de knuffel terwijl ik ze beide beet hield. 'Ik moet nog even wat met je broer gespreken daarna kom ik naar jow okey' zei ik zachtjes en legde mellanie daarna in me bed. 'wil je wat drinken of iets?' vroeg ik der nog. Daarna gaf ik haar een kus op der voorhoofd. 'nog niet in slaapvallen heh!' glimlachte ik zachtjes.

Ik liep naar de badkamer waar lysander bezig was met naalden. Er liep een rilling over me rug. Ik had niks met naalden. Lysander merkte op dat ik mijn shirt uit moest doen. Ik keek langzaam naar beneden. 'hmm.. I only wear a boxer' lachte ik zacht. De man plakte iets op de plek die ik aaanwees waar het zat en haalde de naald tevoorschijn hij hield hem tegen de onderste zwarte punt aan. Gelukkig was het niet heel goed zichtbaar wat hi jer opgeplankt had.. anders had ik grote problemen gekregen op de set. Ik denk met wat make-up dat het wegvalt. Lysander legde uit hoe en wat ik moest doen. daarna drukte hij ne naald naar binnen toe. Ik hapte naar ademen. Een gemene kleine pijn schoot door me lichaam heen. Ik voelde het geowon in mijn kleine teen. Me nek haar ging zowat overeind staan. Ik probeerde te goed te ademen.. maar die plek zit net onder me longen dus het deed zo zeer om adem te halen. Het spul kwam in me lichaam en het begon meteen te branden. Ik greep de wasbak vast. Ik zachte kreun ontsnapte uit me mond. Hij spoot heel het buisje leeg in me lichaam en het ging steeds zeerder doen. Ik beet hard op me lip en kneep me ogen dicht. Toen ik voelde dat hij de naald er uit trok begon ik te hyperventieleren. Ik zakte door me knieen. 'Hoe vak moest dit?' jammerde ik terwijl ik me hand tegen me borstkas aan gedrukt hield. Ik probeerde steeds meer door me neus te ademen wat zwaar ging. 'half ur op me rug..' herhaalde ik lysander en stond op. 'Ik bleef zwaar ademen maar strekte me rug weer. ''uurgh' bracht ik uit ne begon zacht te lachen/ 'that hurts..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptyma feb 29 2016, 12:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
James legde me nichtje schattig in bed terwijl ik in de kamer onderzoek deed. Ik keek via de spiegel naar het bed en glimlachte. Ze waren echt te schattig met elkaar. James vroeg of mellanie wat drinken wilde waarop ze zachtjes knikte. 'Thee?' Vroeg ze met haar Engelse uit spraak. Mijn vader was toen ik nog klein was al verhuist van... (een of andere Engelse land) ...naar België, daar was lea geboren nadat lea oud genoeg was, verhuisde we door naar hartje Nederland. Omdat ze daar geweldige onderzoeks teams hadden of iets. Maar de reden presies wist ik niet meer. Vandaar dat ik nog wel Engels als moeder taal had maar het eigenlijk licht verleerd was door de belgiese en Nederlandse talen.

'Oh Hehe, sorry dat was zoon standaard vraag.' Verontschuldigde ik me. 'Zo uit gebreid kijk ik niet naar het figuur van een man ookal ben ik een dokter.' Vervolgde ik en lachte lichtjes in mezelf.

Ai misschien had hij beter al kunnen liggen. Merkte ik op toen ik zag dat hij tijdens de eerste helft van het spul al de wasbak vast pakte. Ik hield zijn schouder vast zodat hij niet al te veel veranderde van plek of hoogte. James zijn ademhaling werd steets erger ik sloot het buisje helemaal leeg en haalde de naald er uit. Ik gebaarde met me handen. 'James neus in mond uit.' Zei ik kalmpjes en legde zijn hand van zijn borstkast naar zijn buik. 'Adem hier naar toe. Hoe lastig het ook voelt.' Ik bleef de jongen kalm aan kijken en aanwijzingen geven over zijn ademhaling. 'Jullie hebben elkaar echt gemist he.' Zei ik om James zijn gedachten even op iets anders te zetten.

James probeerde weer van zijn knieën op te staan en zijn rug te strekken. 'Kom ga maar bij je vriendin liggen op je rug. De volgende keer doen we het wel waneer je al ligt.' Zei ik en begon licht beschaamt te lachen. Hij vroeg hoe vaak het moest. 'Denk niet dat drie keer jouw lukt met je idolen leven. Probeer het voor het slapen te doen. Maar dan moet je ook echt een slaap tijd inplannen!' Zei ik streng. 'En dan 6 a 7 uur later ergens in de middag nog een keer. Ik kan een officieel papiertje maken dat je verplicht bent te slapen. En dat je in de middag een half uurtje moet plat liggen om rust te houden. Weten ze het al van je hart? Dan kan ik het daar op baseren. Neem aan dat je manager nog wel langer geld wild verdienen van je dan nog maar een jaartje.' Bij dat laatste gaf ik hem een knipoog. 'Sorry dat het zo pijn deed. Ik had je kunnen waarschuwen maar dan was je al aan het kramperende met je spieren voordat ik de naalt er in zou krijgen. Teminsten... Dat deed riven ookal lag hij in koma... Zelfs hij gaf geluid vreemt genoeg. Zijn belangrijke aders en zenuwen in de rug zijn hierdoor vlink verbeterd. Anders had hij misschien erger verlamt geweest.'

'James heb je camera beelden?' Vroeg ik en keek rond in de huiskamer toen we uit de badkamer waren gestapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptyma feb 29 2016, 12:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX

Ik zette wat thee voor hmellanie en vracht het haar

*krijgt spuit*

Ik stond eindelijk weer recht en kon een beetje luisterne naar wat hij zei. 'Ja had wel fijn geweest dat ik mocht liggen!' lachte ik terug en wreef voor de laatste keer over me borstkas heen. Het brande nog steeds echt heftig maar ik nam het voor goed. Als het niet werkte en hij me dood wilde.. Was het tochal te laat.. En anders als dit nit werkte ging ik toch dood. Ik schudde me hofod even op die gedachte. Nee ik was niet de gene die er onderuit ging.. Hij vertelde over dat het eigenlijk 3 keer per dag moest. nee dat ging hem dus echt niet worden. Zelfs de twee keer die hij voorstelde was al vrij lastig. Hi jvroeg of ze wisten vna me hart. Ik knkte. 'jah dat weten de meesten wel maaro f ze er rekening mee houden is een ander iets. ' jammerde ik luid. Ik keek hem aan toen hij ineens over de camera's begon. 'bepaalde plekken. keuken. woonkamer hall en de hallen in de gangen buiten. De lift en beneden ook. Maar de badkamer en slaapkamers niet.' vertelde ik terwijl ik terug liep naar de slaapkamer. 'Blijf je hier ook of ga je weer naar huis?' ik keek lysander aan en wachte op zijn antwoord.

Ik kroop bij Mellanie en ging op merug ligge. Meteen trok ik haar tegen me aan. 'oh wat heb ik dit gemist.' zei ik zachtjes. 'kan ik jouw niet mee ontvoeren!' smeekte ik bijna. Ik wist dat het niet kon ze had hier dreamers en haar familie en om haar nou mee te nemen naar en oorlogs gebied was alles behalve een goed plan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptyma feb 29 2016, 15:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
(Lees lya eerst)
Ik lag in bed starend naar de knuffelbeer waar ik naast lag. Na enkele minuten kwam lya naar me toe en gaf een aai door me haren heen. Een silver kettinkje hing voor me neus. In het midden hing een engeltje. Ik greep het bedeltje beed en voelde dat hij het kettinkje los lied. 'Lya, maar...' Zei ik zachtjes en verrast. Hij stak zijn duim op en liep weg. Ik lag op de beer op mijn buik en keek naar het engeltje aan het kettinkje. Jay kwam de kamer weer binnen met de thee. Ik ging recht zitten en pakte de thee met een hand beed. 'Lya heeft nooit deze ketting van zijn leven af gedaan. Hij heeft het van zijn moeder gekregen toen ze erg ziek was.' Zei ik zachtjes tegen Jay. Ik dronk me thee op en zette het glas op het nachtkastje. Jay trok me tegen zig aan in zijn heerlijke armen. Ik knuffelde hem terug met het bedeltje in me hand palm. 'Wat heb ik je gemist.' Zei Jay. Ik knikte, 'ja ik jouw ook!' Zei ik en gaf hem een beschaaft kusje. Even moest ik laggen toen hij zei dat hij me wilde mee ontvoeren. Waarom blijf je niet gewoon hier. Hier is het veel vijliger. En setto mist je verschrikkelijk niet alleen hij ook de rest hoor.' Zei ik en sloeg me armen rond zijn lichaam.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
'Zeg maar dat ze wel moeten. Ik ga een brief voor je regelen waar dingen in staan dat de manager er niet zo makkelijk omheen komt. Over de medicatie blijf ik stil natuurlijk.' Zei ik en gaf hem een blik van vertrouwen.

'Mmh zou je me ze eens op willen sturen die beelden? Ik hoop echt dat het me neefje niet is, dat zou me vader niet leuk vinden. Maar aan de andere kant wil ik hem graag ontmoeten en hem laten onderzoeken. Waarschijnlijk praat hij enkel Engels en lijkt hij veel op mellanie kwa zijn ogen en neus dan. Als je hem ooit ziet of tegen komt... vertel geen woonplaats of lokatie aan hem.' Vertelde ik.

'Emh ik slaap graag in mijn eigen bed als je dat goed vind.' Zei ik en glimlachte. Ik trok me handschoentjes uit en gooide deze weg in een prullenbak. 'Je kunt me altijd bellen.' Zei ik vriendelijk en wenkte hem gedag. Daarna liep ik even naar mellanie en gaf haar een aai over haar bol. Ik gaf haar mijn ketting die ik altijd bij me droeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptyma feb 29 2016, 20:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Lysander vertelde dat ik dat broertje niks moest vertellen. 'oh dat  ben ik wel gewent met fans en als het moet erhuis ik gewoon weer opnieuw' 

Lysander nam afscheit van Mellanie omdath ij thuis ging slapen. Ik keek toe hoe hij haar een ketting gaf. Ik rolde me boven lip op. Maar ik was de gene die dat altijd doet!

MEllanie vertelde dat hij die ketting nooit afgedaan had... Ik trok weer me lip lichtjes jaloers op. 'ah' zei ik kort. 'niet kwijt raken dan.' Ik ging naast haar liggen, Ze kwam tegen me aan liggen. Mijn ogen had ik gericht op het plafon./Ze begon over dat ik dan hier moest blijven. 'kon dat maar. Ik voel me hier echt het meest op me gemak. Maar ik heb me werk. Me manager gaat echt boos worden als hij er achter komt dat ik weg gegaan ben van de set zonder bewaking of iets en gewoon dagen weg blijf.. nou weg blijf heb een briefje achter gelaten dus hij weet waar ik ben..' Ik krulde me lip op. me hand legde ik op haar hoofd.'Ik moet zeker nog en half jaar daar werken voor ik terug kan.' dat laatste zei ik echt terleurgsteld
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptydi maa 01 2016, 18:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume - Dreamer
'ah' zei hij kort. 'niet kwijd raken dan.' zei hij met een half op getrokken lip en kwam naast me liggen. ik ging tegen hem aan knuffelen en glimlachte. 'net als jouw arembandje die ik nog altijd heb.' zei ik zachtjes en lied hem zien. ook vandaag had ik hem weer om. vluchtig gaf ik jay een zoentje op zijn lippen.

'kon dat maar....' zei jay met een heel verhaal dat zijn manager boos zou worden. jay legde zijn grote hand op me hoofd wat zowat ten grote was van mijn kin tot aan mijn voorhoofd. zijn handen waren altijd zo huge. ik keek beteutert voor me uit en verdwaalde met mijn vingers in zijn haren. 'zo lang...' jammerde ik zachtjes en kroop iets meer naar jay toe. 'roos was eers boos op bee dat hij jouw niet gebericht had dat hij nog leefde. ze wilde eerst het dan maar zelf tegen jouw zeggen over bee maar ik heb haar overgehaald om het niet te doen omdat bee er zelf voor moet kiezen.' zei ik zachtjes en schuldig alsof het mijn schuld was. 'ze zijn echt smoor verlieft op elkaar.' vervolgde ik iets meer glimlachend. 'bee helpt mee met het vertalen en schrijven van de liedjes zodat rose minder stres heeft en de taal beter klinkt. ik kon het ook wel doen maar... het lijkt niet echt mijn vunktie om liedjes te schrijven. je moet er de gevoel voor hebben om het te doen. net als tekenen. als je de gaven er al niet voor hebt kun je het wel leren maar het zou nooit een meesterwerk worden.' vertelde ik en bleef eventjes stil. 'hoorde dat angel met leo date. umh... yidae heete hij toch hij zit ook in jouw groep. ze zijn best schattig.' weer bleef ik eventjes stil. 'oh en ik ga af en toe wel eens winkelen met Delle en lucy hihi, mag het niet verklappen maar delle heeft speciale stoere jongens kleding uit gezocht, hij is nog altijd even vrolijk en speels.' glimlachte ik met pretoogjes toen ik er aan terug dacht hoe hij meisjes kleding aan kon trekken en het hem ook nog goed stond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander Yume - Dokter, oudste neef mellanie
'jij misschien wel maar mijn jongste broertje niet.' zei ik met een klank dat ik het niet alleen voor de vijligheid van james bedoelde maar ook van die van mijn familie. ik had degelijk wel wat gehoort van mijn moeder hoe me oom om het leven was gekomen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
ik trok een waarschuwende vrons op me gezicht. 'je weet best wat ik bedoel eam eam~' maakte ik nog even duidelijk en versperde de weg met mijn dikke kond. was het toch nog ergens handig voor zoon vet ass. 'trek wat netjes aan volgens mellanie gaat hij een gemoderniseerde ball avond houden. zo iets wat ze in de prinsen en prinsessen tijd ook deden. net als in dat sprooktje~' zei ik verwonderend toen ik aan een van mijn favo films dacht. 'en het is niet gek als je een paartje extra mee neemt om je te verkleden.' legde ik uit. ik draaide me ass om en liep naar de koelkast. even bleef ik staan en draaid me terug. 'en vergeet niet morgen 3 broodjes!' wees ik haar er nog even op na. ik snuffelde in de koelkast naar iets wat ik kon eten. ik stond al gouw met een bakje yogert tot dat angelina deze uit me handen trok en me boos aan keek. 'dacht dat jij ging af vallen?' vroeg ze. ik trok een pruilipje. 'ik heb honger...' jammerde ik. 'kijk naar die buik van je je lijkt wel zwanger! voordat we op vakantie gaan moet je echt al wat zijn af gevallen anders kan er dadelijk geen kameraman--' Angelina stopte plots met haar kwetsende zin. en dat was maar beter ook. ik legde de yogert terug en dook me bed in.

'ben ik echt zo dick...' dacht ik zachtjes tegen mezelf toen ik me om kleden en in de spiegel keek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
'oh... okee.' zei ik zachtjes toen ze bekende dat ze niks over zijn medischijnen mocht vertellen. ik luisterde naar haar idee over de rolstoel. 'is goed dan laat ik doe staan.' zei ik zachtjes. 'umh, morgen komt een hulpje ze heet Noa ze is umh.' ik krapte even over me wang heen en dacht na. 'net als u een soort van dokters verzorger iets. alleen denk dan wat lager in rang. aan haar kun je dingentjes uit leggen. ze komt om kwart over negen.' vertelde ike n liep met het kastje in me handen zachtjes naar Riven zijn kamer. ik opende de deur die nog op een klein kiertje stond en zette het kastje op een lage kleding kast. eventjes lied ik me blik vallen op zijn lichaam die in bed lag. zijn lichaam zijn aanwezigheid zijn woorden en klanken. ik had alles aan hem gemist ook zijn mindere kanten, de ongeduldigheid. voorzichtig sloop ik door de kamer heen en ging op een stoel zitten die naast het bed stond. ik keek naar riven en hoe hij half op zijn zij en half op zijn rug lag. ik lied me hoofd hangen en wreef met me handen over me oogkassen heen. 'ik heb je zo gemist.' fluisterde ik zachtjes en lied me voorhoofd op het matras neer komen. me kil deed pijn en mijn maag voelde rare dingen. riven gaf een lichte kreun, zijn handen legde hij zachtjes op me hoofd neer 'ik jouw ook.' kraamde hij slaperig uit. ik kroop meer met me gezicht naar zijn buik en legde me armen over zijn lichaam heen. riven sloeg zijn armen met moeitde rond me heen en aaide me langsaam door mijn haren heen. ik beed op me lip terwijl ik me pijn probeerde in te slikken. ik had zo lang zonder hem moeten leven. het voelde net alsof iets heel dierbaars na een lange tijd weer terug in me leven was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Emptydo maa 03 2016, 13:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eami Kim, - Eam Eam -Dreamer-lead dancer
Ik blies me wangen op. 'Ik weet niet waar je het over hebt! heb net gewoon gedouched. 'bleef ik volhouden. weeer probeerde ik er langs te komen maar haar kont hield me tgen. ZE begon over ette kleding.'wist ik; zei ik snel en widle er nu echt langs rennen en want ik moest nog traine nvoor het nieuwe album!.  Ze riep nog na dat ik die 3 broodjes noet moest vergeten. 'zal ik niet doen!; riep ik nog en sloot me zelf op in de slaapkamer. Sorry yuli dat word weer slapen op de bank voor jouw!. 

*trained*

en @rose. Ja je bent dik!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Ze lied de armband zien die ik haar gegeven had. ik glimlacht even kort. Ja ik was jaloers. Ik had der al zo lang niet gezien en dan.. voor ik verder kon denken gaf ze me een kus op me mond.  
Ze luisterde in stilte naar mijn verhaal. Daarna begon ze over Rose en bee dat ze echt wel van elkaar houden. Ik haalde me schouders op. 'Bee is vrij goed ine het gevoel geven aan meide ndat hij van ze houd' bekende ik. 'heel goed zelfs. Daarom heeft hij ook zo veel exen en one night stands' Het was niet om haar opmerking over die twee te ontkrachten. Mijn vertrouwen in hem was gewoon een stuk kleiner dan dat van hun. Bee kon zo overstappen naar iemand anders zonder pardon of enige sad gevoeldens te tonen. ZE vertelde da thij muziek aan het schrijven was. en vaak langs kwam. okeyu dat was wel iets wat nieuw was. 

Daarna begon zeo ver Yidae en Angel dat ze ana het date waren. 'arme Yidae' zei ik zachtjes en begon te lachen. wat een arme jongen. 'Overleeft de jongen dat wel?' ineens werd ik wat serieuser. 'Zorg dat hij niet terug aan de drugs gaat heh. hij is heen instabiel. Een kleine negatieve tik en hij valt terug. ' Ik aaide haar op haar rug en trok haar dichter op me. Ze vertelde over Delle en lucy dat ze samen waren gaan leze. 'Oh en dat fretje van delle' merkte ik op ja ik had dingen gezien en hield alles in de gaten. 

'En drake en yu dan?' vroeg ik toen ze bijna iedreen gehad had op die twee na. Me ogen begonnen steeds zwaarder te worden. ME hart deed nog steeds zeer alles werd zwaarder. Maar ik wilde niet slapen ik wilde wakker blijven en genieten van mellanie..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 25 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 25 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: