cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 13:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead  
Ik ging gewoon voor hem zitten maakte neit uit dat we in de wc zaten waar mensen in en uit liepen. Ik luisterde naar zijn vraag 'Weet ik niet. Iedereen heeft lief op zjin eigen manier' zei ik zacht. Waarom wist ik dat wel zo goed voor andere te woorden maar zelf was ik er een hell in en kon ik niet eens zeggen da tik ziels veel van die meid daar buiten hield. 'Maar als je echt van haar houd geef je niet op en ga je later met haar praten' ik keek hem aan terwijl ik zijn gezicht voorzichtig probeerde schoon te maken. 'Anders kan ik het ltijd nog wel doen'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammie
daar ging me moed. Hij wilde niet mee. had ik dan alles verkeerd begrepen. MAar toen hij me mee trok begon ik zachtjes te lachen. Hij trok me door iedereen heen naar setto toe. Toen ik bij hem stond bekeek ik zijn lichaam. 'kleine jongens worden groot' zei ik zacht ik graaide in me zak om het knuffelachtige beestje er uit te halen 'Ik moest deze voor je bewaren. Dus hierbij geef ik ehm terug.' ik hield het knuffeltje voor me uit naar setto toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam Smith -Lid FTisland
'ja das de goede' ze ik teriwjl ik naar me 3 maten liep. Met me peuk nog in me mond. 'Neem haar maar mee' ik wenkte naar buiten. 'niet te veel aandacht trekken graag' gromde ik boos. Leo zou hoe dna ook bij ons terug komen als we die meid achter hielde en daar tegen ruilde. En weetje ik moest nog steeds sex met haar hebben.. Die tijd dat we een relatie hadden. Daar moest ik het nog een keertje van krijgen dus ik ging het nu nemen. En aangezien ik toch best wel op jongens viel ging dat geen pretje voor Angelina worden!.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
'Jij moet meer sporten man!' lachte ik en prikte in zijn buikje. Er zaten wel spieren maar kom op! als je zo lang was moesten daar een stel sexy abs komen niet die schattige spiertjes. 'het is wel erg schattig!; kachte ik terwijl ik me shirt over de bar legde. Ik bestelde nog een paar drankjes deze gaf ik aan SEtto en dronk zelf meer op. 'KOm!' lachte ik en wilde weg lopen. Een jongen met bruin haar die een blondharige meisje mee trok gingen bij setto staan. Jaloers keek ik toe hoe het meisje iets aan setto gaf. I kdeed me arme over elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 18:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
'jij meot meer sporten man!' lachte hero toen ik me shirt uit had. ik keek hem met lichte puppie ogen aan. 'ja ik weet het ik ben al een paar maanden me trainin gen vergeten.' zei ik schuldig over het feit dat ik meer moest trainen. ik wreef over de plek waar hero in geprikt had en keke hem weer aan. 'schattig?' herhaalde ik hem en knipperde met me ogen. even wreef ik door me haren heen. 'heh, nog altijd beter dan niks toch?' vroeg ik en glimlachte met me ogen dicht. hero bestelde wat drankjes en gaf mij ook een paar. eerst rook ik er aan en keek toe hoe hero hem achterover gooide daarna pas gooide ik mijn drankje achterover dit deed ik met al de drankjes die ik kreeg. ik ging er maar van uit dat het allemaal uit een en dezelfde fles kwamen. gewoon niet bij na denken
'kom' zei hero en hij draaide zig om. maar op dat moemnt kwam tayoni met lola aan lopen. een van de laatste keren dat ik me van lola kon herineren was dat ze me had geslagen wel twee keer zelfs. ze hield een knuffelbeestje op. verrast bekeek ik het kleine beestje. dat net in je hand paste als je het zou vast houden. 'oh! ja!' zei ik entausjast en herinerde me niet heel veel maar wel dat ik nog jong was en dat riven hem gemaakt had voor mij om er mee te spelen. ik pakte het aan en bekeek het alsof er oude herineringen bij me op kwamen. 'ja, nu riven beter is zou hij zich dit vast nog wel herineren, bedankt lola!' zei ik en gaf haar spontaan een knuffel. ik bedoeld ehet niet zo maar het ging gewoon automatisch. tayoni trok gelijk een gevronst gezicht. 'jouw cadeau is ook erg handig tayoni ik weet het nu al!' zei ik als een complimentje. 'haha, jap! die ga je zeker nog wel vaak gebruiken.' zei tayoni iets trotser over zijn broodtrommel. 'hey eh neit meteen over je nek gaan he van de drank op je verjaardag.' zei tayoni en gaf me een flinke schouder stoot. ik wreef over me schouder heen en glimlachte. 'komt goed.' zei ik vriendelijk en gebaarde dat ik met hero mee wilde lopen. het knuffel beestje stopte ik in me kleine tastje waar ik ook me id en portomonee in had zitten. het hoofdje van het beestje stag nog een beetje uit omdat hij te groot was voor het tasje. zijn twee konijn achtige oren hingen deels over me tasje heen. 'hero!' riep ik vrolijk en wandelde naar hem toe maar alles duizelde. ik probeerde me voeten goed op de grond te krijgen maar alles draaide rond me heen. ik wankelde stefig had ik het gevoel en greep gelijk naar voren en belande tegen hero aan. ik hield hem even vast aan zijn schouders. 'oh, hero' bracht ik met een lichte vermoeide kreun uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 18:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammie
Setto pakte het aan bedankte me met een knuffel. geschrokken stapte ik achteruit. Ik probeerde hem wegte duwden dit ging me echtallemaal te snel Ik pakte tayonis hand steviger beet zodat die niet uit me grip zou verdwijnen. Setto lied me los praattet met Tayoni terwijl ik steeds verder achter taoyin ging staan. Met de hand die niks beet had pakte ik zijn shirt van achtere beet. hij en Luge waren de enige nog die ik echt vertrouwde als jongens zijnde. 'tay' bracht ik zacht uit toen SEtto eht wankelend weg liep 'tay' Ik trok aan zijn mouw. 'tay' hherhaalde ik nogmaals.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
Met lichte afkeur keek ik nar de knuffel. Dat was zo niet aantrekkelijk. MAarh ij kreeg het van een meisje dus het was wel lief dat hij het bewaarde. Ik was zelf al terug naar de danszaal gelopen waar ik losjes heen en weer bewoog. awchtend op die jongen. En hij kwam ook. Alleen hoe hij zijn benen vooruit zette kon ik geen lopen meer noemen. Die had echt al te veel op Ik stond lachend op me plek hem met open arme te ontvangen want zoals ik al voorspelt had gign hij onderuit en moest hij zich omhoog houden tegne mij aan. 'niet zo letterlijk voor me vallen!' ik zetten hem weer recht. 'Als je niet meer kan lopen moet je zitten!' Ik lied hem los om te kijken of hij op eigen benen kon staan


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Maar het voelde wel zo. Daarom bleef ik zo staan dat het haarn iet direct raakte. Ze keek steeds eg uit me ogen dat ik bijna ging dansen om in haar ogen te kunnen blijven kijken, tot ze over me hart begon. Ik slikte een paar keer. 'JA goed hor' ik staarde langs haar heen. Dit om te verkomen dat ik haar nu recht aan zou kijken, Want het deed daadwerkelijk pijn die medicatie van Lysander gaf een apart gevoel wat niet snel weg ging. Ik zag hoe setto half naakt rond liep. MEllanie legde haar handen op mijn borst kast deze pakte ik over 'We moeten Setto in de gaten houden hij is al bijna naakt' ik draaide mellanie zo om dat ze nog steeds tegen em aan stond maar setto wel kon zien.


Laatst aangepast door Evilian op wo apr 27 2016, 19:15; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 19:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
'Ik keek setto na met een schuddend hoofd en hoorde op de achtergrond Lola zachtjes roepen. Ik keek opzij maar ze zat zowat achter me. 'Ja, wat is er?' Vroeg ik vriendelijk. 'Zullen we nog een drankje doen?' Vroeg ik en liep naar de bar toe met Lola achter me aan die me shirt beed had.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
ik danste nog even en scande me omgeving af naar een uitweg maar die jongens waren best breed en niet echt sexy genoeg voor angels emago om er mee te dansen. plus dat als leo terug kwma kon ik niet maken om ondertussen met een andere te dansen. hoewel ik hem graag jaloers zag. 'pardon mag ik er even langs me vriendin roept me.' zei ik tegen een van de jongens en knipperde ondschuldig met me ogen. ik raakte de jonge zijn schouder aan om er tussendoor te piepen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Ik luisterde naar YD en keek hem met betraande oogjes aan. 'Ja, en dan zijn we ook nog eens mannen.' Snifte ik begrijpend. Ik wreef over me wang en luisterde. '...praten? wat moet ik zeggen dan heb al gezegt dat ik van haar hou en dat rexy nog een pup is.' legde ik uit en snifte nog even me tranen weg. nu ik er over na dacht 'ze is jaloers op me hondje en op jouw.' zei ik rustiger tussen het praten door haperde me stem even toen ik in ademde. 'ik ben gewoon een slechte vriend Olivia ging ook al bij me weg toen ik haar beschermt had.' nu begonnen de tranen juist weer te lopen. 'YD~!!' jammerde ik hopeloos. 'hoe doe jij dat toch met al die meiden die gillend achter je aan lopen. jij hebt toch meer dan 1 vriendin gehad toch?' vroeg ik en prutste onder het praten door aan de zakdoek die yd rond me hand had gewikkeld.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume - Dreamer
jay draaide me plots om en wees naar setto. ik zag hem wankelend lopen en hield meteen een hand voor me mond. ik moest er spontaan van lachen. 'oh god! hahahahahah, agh hij is temisnten niet de enigste jognen die half naakt is.' zei ik en probeerde me lach in te houden maar dat lukte niet. ik wees naar de andere half naakte jongen waarbij hij in de armen viel. 'volgens mij heeft hij een voorkeur voor asians~' lachte ik dit keer nog harder. 'hihi, oh sorry.' gniffelde ik na.


Laatst aangepast door Timeless op wo apr 27 2016, 19:31; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 19:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammie
Ik wilde niet drinken... ik krulde me lip op. Het was tayonis avond. 'wijntje' bracht ik zacht uit waarna ik me op een sofa lied vallen. Ik wachte tot mijn wijntje zou komen. ik pakte het glas aan dat tayoni gehaald het. (je mag zelg weten wat je lola uiteindelijk voert) Voorzichtig dronk ik het op. Zou ik weer vragen of we naar huis gingen? Ik wilde hem zo graag belonen maar was bang dat ik het niet meer kon als ik te lang wachtte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam Smith -Lid FTisland
ik pakte haar schouders beed. 'nemand roept nou. niemand zou jouw missen. ' zei ik gemeen en trok haar mee. Als ze niet meer ging komen ging ik dat leuke mesje in heer nek plaatste. 'kom gewoon mee anders stuur ik  die drie jongens op Leo af. En je weet hoe zwak die jongen is' ik grijnsde even. 'dus loop braaf mee. En die vriendin grap geloof ik niet. want je hebt geen vrienden en niemand die o je zou roepen dus loop door!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead  
ik schudde me hoofd. 'Leg uit waarom je dingen doet. Ik houd van je niet genoeg voor meiden' Waarom kon ik dat niet geowon naar angelina.... Toen hij vertelde dat ze waarschijnlijk jaloers was op mij en Rex begon ik zachtjes te lahcen. 'ga dan juist praten met haar.' Yu begon weer zachtjes te huilen en vroeg waarom ik het wel kon met al die meiden achter me aan, 'Heb.. denk ik alleen een relatie gehad met lina. En daar weet ik ook niks meer van' zei ik zacht ik keek naar de huilende Yu. Ik had one night stands gehad toen ik zwaar onder de drugs was en weet er niks meer vanaf en ook voor da tik met lina kreeg om van het zeik van me zus af te zijn. Maar die telde ik niet als vriendintjes.. 'MAar doe het over een paar dagen okey.' Ik stake me hand naar hemuit 'we gaan niet het feestje hier door maken toch'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
MEllanie kon niet stoppen met lachen en alles wat ze zei was waar. Alleen ik ging hem nu toch echt in de gaten houden. Hij was nog niet zo vaak uit geweest en om hem nou meteen helemaal kapot te laten gaan ging niet gebeuren als ik in de buurt was. 'toch in de gaten houden; lahte ik met haar mee. I kdraaide haar terug ne begon weer met haar te dansne op de muziek. Met een oog gelockt op Setto


Laatst aangepast door Evilian op wo apr 27 2016, 20:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 19:50


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
iemand pakte plots me schouders beed van achteren. ik keek achterom en zag enkel wat krullen. 'nemand roept nou. niemand zou jouw missen.' zei een stem gemeen. 'haha, echt? ik wist dat butterfly mooier en populairer is in zoon korte tijd maar niemand die mij zou missen? nou dat weet ik nog niet hoor.' zei ik stoer terug. 'kom gewoon mee anders stuur ik die drie jongens op Leo af. En je weet hoe zwak die jongen is' siste de jongen. ik had geen behoefde om zijn mogelijke lelijke kop te zien maar moest het toch weten voor me eigen vijligheid. ik trapte naar achteren in zijn kruis en draaide me om en stond klaar voor nog een notenkraker trap. 'oh doe maar hoor, heeft toch geen herineringne om voor te vechten. dus een pak rammel onder zijn kont zou misschien zijn geheugen terug geven.' zei ik sarcastisch wat best geloofwaardig over kwam. 'kijk wie we hebben laim de kleine eikel die altijd het haasje is en kerst avond probeert te ontlopen.' zei ik gemeen. 'zo te zien hebben de hormonen je niet veel goeds gedaan.' zei ik afkeurend toen ik hem goed bekeken had van top tot teen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 19:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam Smith -Lid FTisland
ik lachte hard. 'Oh dus ik kan ze sturen ga maar jongens' zei ik  tegne hun terwijl ik me rug strekte. 'nou ook niet je bent nog lelijker dan eerst. En nu zelfs ook nog gevoelloos.' oh jongens herhaal maar wat Ze net zei als jullie Leo te pakken hebben' Ik stak me duim omhoog naar hun dat ze alles moechte doen. 'Weet je.. Ik wilde je ruilen voor Leo. Zodat hij terug in de groep kwam. Maar ik denk dat ik hier meer van geniet.'  Ze had me net misscehin kei hard op me lies getrapt. En dat deed nog al zeer maar ik ging het niet laten zien. Want ik kwam hier voor en doel. Ik kreeg leo of niemand. 'Die jongen zou alles voor je doen. Zelsfs nu en jij stuurde de jongens er gewoon op af.' Ik schudde me hoofd. 

Me mobiel trilde *die Yu zit er bij* kreeg ik door. Ik bleef Angelina aan kijken *wacht tot hij alleen is* stuurde ik terug terwijl ik met een hand naar angelina had gericht zodat als ze iets uit zou halen ik haar tegen kon houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 20:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
'klootzak!!' snauwde ik en gaf hem een paar duwen tegen zijn borstkast aan om langs hem te komen en de drie jongens eigen handig te kastreren. ' ga aan de kant lummel!!' snauwde ik boos. niemand kwam aan mijn leo. en vooral niet met wat ik toe net gezegt had. ik beed op me lip. dat mocht leo echt niet horen!! ik had mezelf nog zo belooft normaal tegen leo te doen. maar hij bleef zo lang weg dat ik bijna dacht dat hij weg gerend was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
'niet zo letterlijk voor me vallen!' zei hero. ik lachte terwijl ik hem stevig vast hield en probeerde om op me eigen benen te staan. 'dan is dit de tweede keer dat ik voor je ben gevallen.' zei ik spontaan. wouw waar kwam dat vandaan? 'hahhaa' ik probeerde nu iets meer op me eigen benen te staan en zette me af van hero. toen ik eenmaal recht stond stak ik me duim op. 'kijk ik sta weer recht!' juigde ik. 'Als je niet meer kan lopen moet je zitten!' zei hero. nee hoor het gaat wel!' zei ik vrolijk en probeerde te dansen.

na een tijd stote ik per ongelijk tegen mensen aan. 'Hey kijk uit lompert!' snauwde een man. 'sorry, maar u stond erg dichtbij.' zei ik ontschuldig en stak wijs me vingertje omhoog. 'en ene grote beg geven ook nog he! met je blote buikje.' snauwde de man hij balde zijn vuist. 'hey hey geweld lust niks op.' zei ik terughoudend en swaaide met me handen dat ik niks deed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
ik kwam terug met een cola en een fruitig drankje waar een beetje alcehol in zat. 'kijk eens dame.' zei ik en zette de twee glazen presies naast elkaar neer op tafel zodat ik geen voorkeur gaf voor een drankje maar dat zei moest kiezen. ik keek even achterom en zag al het antwoord van mijn gedachte. 'zullen we na het drankje maar gaan? wil setto niet zien af takelen arm ding zijn eerste uitje en hij is nu al gayer dan ooit.' gromde ik jaloers. zag je dat lichaam?! dat kon ik nooit krijgen! zp slank en die spieren... dat vergeleken met mijn vlubber buik...

na dat ik het drankje op had pakte ik me jacket en deed me arm open zodat lola de haren er in kon steken. ja ik had wel op internet gekeken hoe je een gentel men kon zijn.

thuis aan gekomen dumpte ik me jacket op de bank, ging op de zitvlak zitten en trok me schoenen uit. 'was een best leuk avondje toch?' vroeg ik


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume - Dreamer
'zolang ik nog maar even van jouw kan genieten.' zei ik en sloeg me armen weer rond james zijn nek heen. voorzichtig gaf ik hem een kusje op zijn kaaklijn. 'denk dat we zo wel naar huis moeten het is al *noemt tijd op*' zei ik en zocht in het rond of ik wat dreamer leden kon vinden.


Laatst aangepast door Timeless op wo apr 27 2016, 20:55; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 20:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam Smith -Lid FTisland
Ze begon me uit te schelden en me hard te duwen. ;hey meisje hey meisje ik ga niet aan de kant. Je hebt het zelf gezegt' Ik ging breder staan. 'HEt was jouw keuzen. En je zla nu merken wat het voor resulataat heeft. Arme arme jongen! Weet nog wel die laatste dag met die danswedstrijd hoe graag hij naar je toe wilde. Oh zo smekend. om te stoppem met drugs en dat hij echt niet meer wilde. En hoe zielig hij keek toen we het toch toediende. Arme jongen en nu. de meid die dat zei.. owow' hoe hard ze ook ging slaan ik ging iet aan de kant. Ik had me les geleerd op de straat en was iets sterker dan voor heen. Maar ook wel echt een grotere klootzak en dat maakte me helemala niks uit. Ik rkeeg wat ik wilde en dan maakte het me niet uit over wiens rug dat was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
Al snel danste we weer. We gilde wat dingen over en weer tot setto tegen iemand op bortse ne die stem herkende ik dus overal. 'Laat setto laat het' ik pakte setto's schoduer beet. Zachtjes liep ik naar achtere in de hoop dat we door de menigte op genomen konden worden. De jongen die namelijk net uitvloog tegen SEtto was een zwaar bezopen Ethen. En als die door ging hebben wat er speelde vanuit mijn kant. Was setto niet mer veilig ne ik ook niet. 'Kom laten wwe naar die maat van jouw gaan; als ik hem bij die JAmes ding kon dumpen... (leef je met met ethen zoalng hij maar agresief is XD)


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammie
tijdens het drinken en het naar huis gaan had ik tayoni niet los gelaten. zo ook thuis aangekomen had ik er moeite mee hem los te laten. 'Zullen we' ik wees naar zin slaapkamer. Maar hij zei dat het best een leuke avond was. Ik knikte voorzichtig. 'Dat was het zeker' Ik toverde een glimlach op mijn gezicht om de nerveusheid die door mijn aderen stroomde te verbergen. Hoe moest ik dit nu brengen Dat ik hem wild bedanken en geven wat hij graag wilde. Ik durfde het niet echt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Ik genoot echt van haar mond op mijn wang. LAgnzaam draaide ik mijn mond naar de haren maarze begon te praten over de tijd. lichtjes verslagen deed ik me hoofd naar achteren. 'jah en setto gaat steeds verder dus het word zeker tijd' Ik tilde haar op draaide een rondje met haar. 'Ga je met mij mee naar huis?' ik keek haar vragend aan in de hoop dat ze ja ging zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 21:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
'en het was jouw keuzen om bang weg te rennen en je beste vriend in de steek te laten terwijl hij op sterven lag!' siste ik op de herninering die ik voor ogen had. laim ging breder staan en vertelde dingen die ik nooit geweten had. de reden waarom leo niet kwam of eigenlijk nooit meer kwam en waarom hij dus ook verslaaft was. 'jij arogante klootzak.' schold ik en duwde nog harder tegen laim zijn lichaam aan. 'jij hebt gewoon zijn leven verziekt zijn vriendschap misbruikt en zijn kind van hem af genomen die hij had kunnen krijgen!!' ik sloeg hem hard op zijn wang.  'jij hebt alles gesloopt wat hem lief was!! WAAROM?!' vroeg ik en balde me vuist. ik beed op me lip en lied deze langsaam los. ik mocht mijn verdriet  niet tonen dus hief ik mijn kin dapper omhoog. 'vast om jezelf beter te voelen? omdat leo duizend maal sexyer, leuker, liever en beter is dan jij ooit zult zijn?!' snauwde ik boos en kookte echt van woede.

'jij laat leo met rust voor de rest van je leven of je krijgt met me fans en met mijn pappy te maken. en ik heb heel wat mannelijke fanboy's die hun engeltje niet graag zien huilen.' zei ik streng en deed me borstkast vooruit om groter en gevaarlijker over te komen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume - Dreamer
ik draaide een rondje door jay zijn dansmove wat echt ved sexy was en keek naar setto. 'jay!! die jongen wilt hem slaan!' zei ik geschrokken ik draaide me om en keek geschrokken naar de half naakte overbuur jongen die nog altijd vrolijk deed zoals hij was. en sommige mensen konden die vrolijkheid niet uit staan. 'jay doe wat! ik had riven belooft dat hij neiet bond en blauw zou thuis komen.' zei ik bezorgt. en duwde jay in de richting van setto.

door het plotse ongeluk kon ik jay zijn vraag niet beantwoorden.
(geen inspiratie om een fight met seth te tikken.)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
'uitleggen? ik dacht dat meiden alles door hadden als je iets deed?' vroeg ik en keek leo schuldig aan dat ik nooit echt dingen uit gelegt had aan lucy misschien omdat ze de intressen er in niet echt getoont had.

'ik veegde me wangen nu helemaal droog en knikte. 'ja, laten we samen veesten, drake en delle zijn nog ergens laten we daar naar toe gaan.' zei ik en stak me hand uit in de hoop dat leo me omhoog wilde heizen. we liepen samen de mannen toilet uit die ik min of meer met eengesloopte spiegel achtergelaten had. 'kom leo dan gaan we naar de rest toe.' stelde ik voor en deed een arm rond zijn nek en schouder heen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
ik lag relaxt onderuit op de bank en keek omhoog naar lola die voor me stond. 'oh ben je moe?' vroeg ik en had al bijna de tv aan gezet. 'misschien kunnen we vaker uit gaan met zijn tweeen. of luge bij leo du... brengen, voor een avondje vind hij vast niet erg.' zei ik en slikte een paar woorden in. 'zal ik een kruik op warmen voor het slapen?' vroeg ik en deed een poging om van de bank af te komen in deze half liggende houding


Laatst aangepast door Timeless op wo apr 27 2016, 21:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 21:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam Smith -Lid FTisland
''En ik zou die keuze nog maals maken; gromde ik gemeen. 'Hij hoord bij ons en hij zal doen wat ik zeg..' gromde ik boos. Toen ze me arogant en zo ging noemen lachte ik alleen maar. 'Zeg nog maar meer lelijke idngne hoor het doet me echt niks. Het geeft me alleen maar meer zin om die jongen en jouw meer te epesten.' laat ik het opesten houden want wat ik eigenlijk bedoelde was gewoon verder met hun leven te verzieken!. ze begon over haar fanboys en papa. 'Ja laten we je papa er bij halen met zijn hartaanval. Kan ij er ook nog wel bij hebben!' Ik begon hard te lachen. Toen ze haar borsten naar voren deed keek ik er na. 'ja die zijn mooi maa doe ze maar naar benede want het doet mij niet veel' Ik keek langs Angelina heen om te kijken waar de jongens bleven en of ze nou al iets leuks gedaan hadden.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
oh! Ik zette mellanie neer en rende naar setto toe. Bij de erste slag trok ik ehm weg niet weten of het raak was want ik kon niet kijken. De jongen haalde nog maals uit eerst richting mijn gezicht was vrij onverwacht en snal aan kwam. nog een beetje na draaiend haalde hij weer uit recht naar het kastje in me lichaam. 'kom!' ik pakte Setto beet en trok hem mee. 'Mell lopen' De jongens die bij Ethen was. begonnen nu echt ruzie te zoeken met alles wat los en vast zat. Ik bleef setto naar buiten trekken en mellanie in de andere hand. Buiten gooide ik me jas om zjin schouders heen. 'we gaan naar huis'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
ohnee... Dit ging niet goed setto bleef gewon blij doen en Ethen raakte langzaam steeds meer door het lint. Hij begon nu zelfs op hem af te lopen. Ik wilde niet dat hij weer met me mee naar huis ging mara ik wilde ook niet dat Setto in gevaar kwam.. en daar stond ik dus. half verlamt toe te kijken. Er kwam een tweede jongen het was die james jongen. Ik schudde me hoofd nee nee.. Ethen kon geen idolen uit staan die zo bekent waren omdat ik er naar keek!. EN zoals ik het al dacht haalde ehten eerst uit naar Setto kei hard tegen zijn borstkast aan en daarna naar James zij ngezicht. vervolgens zijn maag. Ik duwde nu zelf setto achteruit. 'Ethen ethen!; riep ik teriwjl ik ehm terug proberde te duwden. 'Waarom ga je met hun om!' snauwde hij woedend. 'gewoon feesten!'legde ik uit . Wild begon ij rond zich heen te slaan. 'Kom we gaan naar buiten!' Ik pakte zijn hand beed. Dit was niet hoe ik gehoopt had dat de avond zou eindigen.

3jongens
De jongen die we meosten pakken werd mee gesleurt door iemand hij was wat forseren en zag er niet nara uit dat hij Leo met rust ging laten. We gromde naar elkaar toe en knikte dat we hun in degaten gingen houden.

Na even was er ndus een flinke ruzie uitgebarste en van die drukte wisten we gebruik te maken. We pakte Leo bij zjin pols en trokken hem naar achtere. Een van ons viel die hongen met zijn bebloede hand aan. Door hem flink in zijn wang te slaan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead  
'nee ze zeggen dat ze dat weten maar dat is echt neit zo hoor; ik lacht zachtjes terwijl ik zijn uitgestoken hand vast pakte. Tijdens het omhoog trekken vie ik bijna op me knieen.'je bent zwaar!' kreunde ik lachend. Yu Trok me in een houdgreep mee naar Drake die daar stond to te kijken. Ik weet niet voor hoelang we weg waren maar heel het feest leek omgekeerd tezijn naar een vecht partij met in het midden james en setto. James trok setto weg maar het gevecht er rond om heen erd alleen maar ergern. Ik trok me onder Yu vandaan om niet echt geslagen te worden of iets. Maar mijn pols werd beet gehouden en met een ruk werd ik naar achtere getrokken. Een hand ging naar me mond die me het zwijgen op deed. Ik zag nog net hoe iemand Yu sloeg. voor ik weg getrokken werd naar de achter deur

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper.  
Frisse lucht had me goed gedaan en de duizeligheid was weg. Maar een boost met zelfvertrouwe was terug. MEer dna ik normal had en het voelde goed. Ik had delle weer opgezicht en stond een beetje met hem te dansen tot ik Yu zag aankomen met Leo. Er mensen geslagne werden en Delle in het gevecht belandende ''delle!' jammerde ik terwijl ik toekeek hoe hij zijn eerste klap kreeg. Ik schudde me hoofd keek naar Yu waarna ik mee ging doen. Neimand kwam aan mijn vrienden niemand!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammie
ik knikte dat ik wilde dat hij een kruik ging opwarmen om te slapen. Ik lied hem gewoon zitten want ik wilde hem verrasssen.in de slaapkamer kleedde ik me snel uit en deed een badjas aan. Ik had een nieuw setje gekocht om Tayoni het zo sexy mogeijk te maken. Met me gezicht naar de deur gericht wachte ik tot hij kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 22:04


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
ik rommelde in de keuken en maakte de wamre kruik klaar. 'lola hij is klaar hoor.' zei ik en hield de warme kruik in de vorm van een panda beer omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 22:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammie
hij kwam terug gelopen met de panda kruik die zelf gebreid was. 'ik' begon ik zachtjes terwijl ik me badjas wat losser deed. 'Ik...' Ik sloot me ogen. Ik wilde door zetten voor mezelf maar ook voor tayoni. Met trillende handjes knoopte ik me badjas helemaal open deze hun nu los over me schouders
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 22:14


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
ik schrok me eigen de tering en lied de panda kruik op de grond vallen. lola stond haast naakt voor me in een apart gelikt ondergoed setje. eentje met kantjes. en je weet zodra meiden kantjes aan hebben of een string weet je al wat ze daarmee bedoelen. even slikte ik en keek met grote jongens ogen naar haar borsten en navel. ja daar ga ik niet in trappen he!! het is vast een list om te kijken of ik niet zp ben als haar baas. ik schraapte me kil. 'staat je goed.' zei ik en hoorde hoe mijn stem weg vloog tot een hoog vervormd stemmetje. weer schraapte ik me kil. 'umh, denk dat dat een beetje koud is als pyama.' zei ik niet wetend wat ik meost zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Emptywo apr 27 2016, 22:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammie

ik beet op em lip en liep wat meer naar hem toe. 'Ik..' zei ik weer zachtjes. Voorzichtig legde ik me handen op zijn borstkas. 'I love you' bracht ik zacht uit. Ik ging nog iets dichter tegen hem aan staan. Me badjas gleed langzaam om de grond. 'Ik wil je bedanken voor alles en...'' ik begon steeds meer te stotteren. 'En ik weet dat jij de gene bent die me over de angst heen moet zetten voor dit' Ik keek naar zijn borstkas. langzaam lied ik me hand zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 35 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: