cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyvr feb 05 2016, 21:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
'Wat ik het meeste haat? Ik dacht na. Ik denk~' zei ik nadenkend en keek even omhoog. 'Denk de meeste dingen wat het plezierige leven ontneemt. Zoals druks.' Antwoorde ik en glimlachte naar Leo die glimlach verdween toen ik zijn kut zus zag. Agh ik vond al zijn zussen kut! Ik blies me wangen op en probeerde zo vriendelijk mogelijk over te komen door te blijven glimlachen en even te zwaaien. Ze bestelde een drankje voor ieder. Alsof we nog niet gedronken hadden! Stribbelde ik in me hoofd tegen. Ik luisterde naar wat ze te zeggen had


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik luisterde naar haar verhaal tot dat ze zoenen zij. Ik ging recht op zitten, hield haar lichaam beed en keek haar aan. 'Ik.... Heb nog niet echt ooit gezoend met een meisje.' Zei ik met nadruk op meisje. 'Hoe voeld dat?' Vroeg ik en keek haar steets dieper aan. Tot slot vertelde ze over sex. Toen ze weg keek zoals Anne altijd zou doen pakte ik haar kaak vast met bijden handen en streelde over haar wangen heen. Me blauwe ogen raakte bijna die van haar aan zo diep staarde ik. Iets te snel boog ik naar voren om haar een kus te geven. Mijn mannelijke lippen raakte die van haar. Ik kantelde voorzichtig me hoofd en lied haar niet zomaar gaan of dat nou uit lompheid kwam of gewoon door mijn onnozele actie wist ik niet. Zachtjes begon ik op haar lippen te sabbelen.


Laatst aangepast door Timeless op vr feb 05 2016, 22:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyvr feb 05 2016, 22:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Angelina vertelde dat ze voorals drugs niet leuk vond. Ik slikte en keek weg. Dat deed zeer. 

Femke kwam er bij zitten. Nojah bij zitten. ze ging op me schoot iztten. Ze drong aan dat we dronken. Ik keek haar even aan en toen Angelina. Ik sloot me oog en dronk het maar op. Ik had het drankje van Angelina ook op dus deze ook maar. Ik boelde het al aardig in me hoofd omdat ik bijna tot niks gegeten had en dan nu twee best wel zware drankjes achterlkaar.ging hem niet echt worden. Femke praatte heel veel en ging steeds verder op scoot zitten. Ik begon me nu echt onconfertable te worden. Ze was me zus maar ze zat me zowat te rijden!.  'Fem' jammerde ik en probeerede haar van em schoot af te krijgen amar op een of andere manier vatte het op alsof ik haar wilde knuffelen. Ik schudde me hoofd en probeerde haar nogmaals van em schoot af te duwden, ''Lina!'' Ik keek haar smekend aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
Setto pakte me beed en zei dat hij nog nooit een meisje gezoend had. Ja wat most ik daar mee. Ik bleef wegkijken enzo maar zijn stevige handen pakte me gezicht beed en draaide me hoofd om. Zijn blauwe machtige ogen kekem e aan. Even bleef ik dood stil zitten. Me hart ging weer te keer en dat niet aleen me buik ook. Ik had zo veel verkeerde gevoelens op dt moment. Hi jwas me baas en ik moest adfstand houden. Als me mama hier achter zou komen.. Of me papa of  de ouders van setto.. Heel me familie zou ontslagen worden. Maar voor ik iets met mijn kleine lichaampje kon doen. Drukte Setto zijn lippen op de mijne. Mijn arme werden slap en me benen ook. Me wangen kleurde roder dan ooit te voren. Ik kon inet eens bewegen.Hij begon op me lip te sabbelen. Ik kon toch niet.. ik kon toch niet terug zoenen.!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyvr feb 05 2016, 22:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik dronk langsaam het drankje en ondersteunde me kin door me hand en luisterde me suf naar dat stomme wijf. Tot dat Leo me wanhopig begon aan te kijken Oh ik was echt bijna weg gelopen je moest eens weten maar die smeek blik herkende ik nog van vroeger en Ooh nu moest die meid op passen want die bitch in me kwam nu in de defensief modes. Ik stond op met me bord vooruit en keek haar aan dat ik echt klaar met haar was. 'Eh meid, ik wil je droom wolkje niet leeg prikken hoor maar hij is mijn vriendje! En wij twee Leo en ik dus zijn op een date.' Zei ik verduidelijkend en wees van Leo naar mij en terug. Dus nu van zijn schoot of je Verpest de leuke avond van deze jongen.' Zei ik en sloeg me armen over elkaar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyvr feb 05 2016, 22:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Femke ging niet vna me schoot of helemala niet zelfs ze ging zitten en drukte haar kont tegen em kruis aan. Ik sloot me ogen. Waarom deden ze dit nou altijd.! Toen Angelina zie dat ik haar vriendje was werd ik nervues. waren we al zo ver? we ging elkaar toch beter leren kennen? of ? Niet dat het hield wat ze zei femke keek haar arwanend aan. ''Ik wil niet veel zeggen Angelina White'' haar stem klonk echt gemeen. ''Jij bent zijn liefd niet waar en ik zal er voor zorgen dat hij nooit meer voor je valt. Al moet ik er tussen komen.. Jij bent de gene die hem in de steek lied op het oment dat hij je nodig had! je was nergers!'' zei ize boos en lied me schoot met rust. Ik zuchtte opgelucht da tze weg was en ik dus kon op staan. ''Het enige waar jij aan denk is je eigen leventje verwent nest!'' ging femke verder. Ik ging tegen de bar aan staan en luisterde,
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyvr feb 05 2016, 22:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik wilde haar slaan bijten aan haar haren trekken en dumpen bij de ratten in er riool!!! Maar een stemmetje van joyce zij dat ik het vol moest houden. En dat was maar goed ook anders had ik dingen gedaan Oh je wilt niet weten! Niemand kwam nog aan me Leo!
Of pakte mijn Leo van me af. 'Je moest eens weten waarom!' Snouwde ik haar na. Verder hield ik me aardig in. Ik sloeg op de bar en wees naar de barman. 'Nog een drankje!' Beveelde ik. En ging op me kruk zitten. Me gedachtens gingen gelijk naar onze baby die we verloren hadden. Het was bijna al een echt kind! Ik deed me handen voor me ogen en hield het moeilijk droog. Twee traantjes rolde over me wangen heen. Ik kon het Leo niet vertellen. Dat was veelste vroeg. Ik dipte boos me tranen weg en dronk ruw uit het glas. Kut wijf... Ooit ging ik haar laten om brengen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik herpakte me kus en nam even afstand om naar haar gezichtje te kijken. Ze zat met gesloten oogjes als een standbeeld voor me. Ik glimlachte en begreep het niet. Wat deed ik fout?! Knullig streelde ik door me kuif. En gaf maar twijfelend een kusje op haar wang. 'Ik.... Ik dacht... Als ik wat oefen... Gat het misschien niet fout als ik een echt meisje tegen kom die me leuk vind.' Zei ik en ging met een hand door me haar. Daarna begon ik aan haar haren te zitten en plukte het uit haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyza feb 06 2016, 13:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
'we weten waarom! omdat je arrogant bent! En hem niet wilde helpen toen hij in de shit zat door jouw!' gilde Femke. Ik wist niet goed wie ik moest geloven of moest helpen. Maar mijn hart vertelde me dat ik Angelina niet in de steek moest laten. door wat Femke allemaal zei. ''Ga weg Fem' Ik keek Femke boos aan en wees naar de deur. ''Leo! We proberen je alleen maar te beschermen voor de pijn die je aangedaan is door dat wicht! Snap dat dan.'  Zonder iets te zeggen staarde ik naar femke. I kdeed me handen in me zakken en leunde tegen de bar aan. ''Je gaat nog zo veel pijn hebben en wij willen niet weer de angst hebben je te verliezen. Dus stom met het omgaan met dat ding daar' Femke klonk zo boos. Normaal zou ik luistere naar haar en mee gaan. Maar deze keer was het anders. Deze keer was ik het niet van plan. Helemaal toen ik in me ooghoeken zag hoe Angelina's wangen nat werden. ''ga'' zei ik nu was bozer tegen Femke. 'Leo jke gaat nog wel terug komen op je familie. Zodra je door heb wat dat is!' riep ze boos endraaide haar rug naar me toe. ''Leo wij zijn de enige die om jouw geven om wie je bent'' zei ze nog en liep weg. Ik draaide me naar Angelina. Ze was bezig met het glas leeg et drinken. Langzaam liep ik naar haar toe. I kging achter haar staan. Met me handen gleed ik langs haar zij naar haar buik toe. Ik legde me kin op haar schouders en gaf haar een knuffel. ''I trust you'' Ik wreef over haar buikje langzaam naar een hand. 'kom dansen'' Ik pakte haar hand en draaide haar rond zodat ze  nu met haar gezicht naar mij toegedraait zat. Handig ronddraaiden barkrukken. Ik pakte nog een Glas aan van de barman en trok daarna Angelina aan haar hand naar de dansvloer waar het al aardig druk geworden was.

Ik stopte en zorgde dat ze dicht bij me zou staan. Daarna begon ik met haar te dansen. Het feit dat ik achohol op had op een vrij legen maag. Ik tel 3 spareribs niet mee als een volledige maaltijd. aangezien dat het enige was wat ik ophad. Kwam de achohol dus best wel hard aan.  Ik legde me hand op haar heup en keek haar red aan. Al dansend en drinkend brachten we de avond wat verder door. (typ gerust meer hoe e nwat Leo doet lekker mee)

De club was al aardig druk geworden. Zo druk dat we steeds dichter tegen lekaar aan moestne dansne. Ook mensen die ik kende kwamen naar deze club zo ook. Een jongen hij was mijn drugs maat toen der tijd. Toen hij me zag lipe hij op me af. ''yo Yidae!' lachte hij blij en hield zijn hand op voor een stevige handdurk. Ik keek evne naar Angelina en besloot om Hem toch maar gedacht te zeggen. Anders ging ze weer vragen stellen ofzo. Ik pakte izijn hand beed en gaf hem een men hug terug.. Ik voelde dat hij iets in me handen drukte het was een klein zakje. Ik slikte. Dat zakje kende ik maar al te goed. De jongen liep door. Ik sloot me hand razend snel. Waarom was ik hier zo overprotectief over.. Ik moest het weg gooien laten vallen niks mee doen! ik moes terniet mee beginnen. Maar vrij wel automatisch stopte ik het zakje met zware drugs pillen in me broek zak. Ik draaide me terug naar Angelina. Met me hand maakte ik een drink gebaar met de vraag of ze nog wat wilde drinken

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
Heer Setto zoende me gewoon. Zijn lippen verkende me mijne en begon zachtjes te knabbelen. Voor iemand die niet wist hoe hij moest zoenen. Deed hij het echt super goed. Setto begon lichtjes te stotteren dat hij moest oefenen voor als er ooit iemand tegen kwam die hem leuk leek.'' ik slikte. Hij  moest eens weten. toen hij terug kusjes gaf begon ik lichtjes te wiebelen. Niet dat ik het wilde helemaal toen hij met izjn had door me haren ging. ''Het is goed Heer Setto, Ik zal doe nwat u vraagt en u mag alles uitproberen'' bracht ik zachtjes uit. Ik kantelde me hoofd zodat me pony weer voor me ogen viel. De zenuwen kwamen er uit waardoor ik nog meer begon te bewegen met me onderlichaam meer om een goede plek te vinden


Laatst aangepast door Evilian op zo feb 07 2016, 16:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyza feb 06 2016, 16:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
ik probeerde de woorden van haar te negeren en me gedachtens weg te drinken met het glaasje drank dat ik in me hand vast had. ik kon wel zo veel zeggen en probeeren uit te leggen maar daar berijkte ik toch niks mee leo wist niks dus wat de waarheid voor hem was was net als een droom onrealitisch. ik had al lang verwacht dat leo weg zou lopen met zijn kut zus mee en nooit meer terug kwam.

iemand stond achter me en lied izjn handen over me zij heen glijden richting me buik. ik schrok een beetje uit me dronke waas en keek opzij. 'leo?' zei ik verbaast. leo legde zijn kin op me schouders en gaf me een knuffel 'i trust you.' zei hij. mijn ogen konden echt niet groter dan dit. zijn hand greep de mijne vast. 'kom dansen.' zei hij op zijn rustige toon zoals hij dat alleen kon. ik lied me mee trekken en voelde hoe de bar kruk zig om draaide. okee ik gaf toe dat was best grappig. met een laatste snif wreef ik me traan weg en keek hem aan. ik lied me begelijden door zijn lichaam de dansvloer op.

we danste heerlijk ik had mijn lichaam tegen die van hem aan gedrukt en snoof zijn lichaamsgeur op. nog altijd de geur van sigaretten inplaats van de overdoses waspoeder zoals vroeger. na een tijd ging de muziek veranderen naar meer een party deuntje nu begelijde leo me in een wat drukker dansje. na een tijd zo gedanst te hebben voelde ik me al iets losser komen van me treurige gedachtens. ik begon voorzichtig weer te glimlachen en deed em armen over leos schouders heen om hem een beetje intiemer te dansen.

onze plezierige dans werd verbroken door een jongen die leo blijkbaar kende. ik trok me niet zo veel aan van die gozer ik had geen zin in een mannelijke kut zus versie. gelukkig ging hij al snel weg. en richte leo zig weer op mij. hij maakte een drink gebaar. waarop ik antwoorde: 'je hebt er al 2 op. hoe komen we dan nog wel lopent thuis?'
ik pakte zijn hand en trok hem mee naar de bar. 'een shotje dan maar?' vroeg ik aan leo en gaf hem een knipoogje. zelf had ik al 3 drankejs op en die vierde zou hoe dan ook verkeert vallen. agh ik had leo om me te dragen toch? dat moment dacht ik even terug aan de kerend at hij me altijd op het nippertje wist te redden op de vreemtste lokaties ookal was hij erdaarvoor nooit aanwezig. net alsof hij een bescherm engel was. ik gooide het shotje achterover en begon onozel te giegelen. 'ik heb nog een fotoboek thuis van vroeger met fotos van jouw.' zei ik en wees naar leo en tikte met me vinger op zijn borstkast. vervolgens legde ik em hand plat op zijn bovenlichaam en voelde heirbij zijn hartslag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyza feb 06 2016, 17:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Ze zei dat we nog een drankje zouden doen omdat we anders niet meer thuis zouden komen.. taxi? dacht ik maar zei niks. Het zou ook beter zijn als ik niet meer zou drinken. We gingen aan debar zitten. Met me hand ging ik over mijn broekzak heen. Ik slikte even. Daar moest ik niet aan denken. Ik moest dat straks gewoon weg gooien. Ik was er overheen!. Toen ze het shotje achterover gooide begon ze te giegelen. Ik keek haar aan en begon te knipperen ik nsapte niet waarom.. ZE vertelde dat ze een foto boek had met foto's van mij. ''Laat maar een keer zien'' zei ik en leunde iets verder voorover zodat ik gehoorbaar zou zijn boven de muziek uit. Ik voelde haar handje tegen mijn borstkas aan. Als ze me echt kende kon ze vast voelen dat ik nerveus was.. Dus.... ''hmm'' zei ik zachtjes ne leinde wat meer naar achtere toe. Ik bracht me hand weer naar me broekzak.. ''vertel meer over jezelf'' zei ik iteindelijk niet weten wat ik anders moet zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyza feb 06 2016, 19:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
'laat mij maar eens een keer zien.' zei hij. ik glimlachte en wankelde op me plek. toen ik van me kruk af wilde. 'is goedzal ik wel eens laten zien als je weer eens langs komt je moet het zelf willen.' glimlachte ik en lied me hand langsaam van zijn lichaam af glijden. 'dus ummh.' mompelde leo bijna onverstanbaar. hij zat telkens aan zijn broekzak en waggelde van been tot been. hij verborg iets dat was zeker. maar ik kwam er nog wel achter wat dat was. eerst genieten van de avond hier. dacht ik en legde me armen weer over zijn schouders heen om een beetje te kunnen dansen met leo. 'vertel meer over jezelf.' vroeg leo met zijn mond naast me oor. 'je weet ik hou van paardrijden, heb vroeger wedstrijd gezwommen en het liefst zing ik een duwet met iemand anders vind dat altijd zo mooi klinken. me favo dure eten is kreeft, lievelings kleur is wit en goud en ik vind engelen bedeltjes erg schattig en ik heb altijd al een klein hondje gewilt. maar dan moet ik eerst op mezelf wonen want papy houd niet van hondjes.' vertelde ik met me mond bij leos oor. zodat hij me kon horen en ik niet alles 4 keer overnieuw moest vertellen. ik trok leo iets meer de dansvloer op en danste plezierig maar close verder. tijdens het dansen keek ik in zijn ogen ze waren echt prachtig en schitterde af en toe waneer de disco lamp voorbij flitste. ookal waren zijn ogen echt maar dan ook echt heel small, je kon er diep genoeg in blijven staren. gedurft draaide ik me om en danste met me kond en heupen heen en weer voor leo. niet dat ik hem nu al begon te schuren daarvoor moest hij me maar eerst een beetje beed pakken. met en hand pakte ik zijn achterhoofd vast en keek een beetje achterom terwijl ik met me vingers door zijn haren heen friemelde. de piuntjes voelde nat aan, licht zweterig zelf. wat ik best sexy vond bij jongens zolang ze maar niet bakken met water zweete. dan werd het minder aantrekkelijk.

toen leo me heupen beed pakte of ze rond me lichaam heen sloeg pakte ik zijn handen beed en begelijde ze op een intiemer plekje laag bij me heupen of op me onderbuik. met me kond ging ik iets naar achteren terwijl me hoofd een beetje tegen zijn boven lichaam aan leunde. voorzixhtig maar soepel swiepte ik met me heupen van links naar rechts over leos kruis heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
'your not fad!' zei bee op zoon heerlijke manier dat het gewoon kinderlijk, speels en toch serieus klonk. ik draaide me hoofdnaar hem toe en stak me tong uit.

bee lag in de bed van james. alhoewel eigenlijk ook zijn bed aangezien ze samen sliepen. ik ruimde de managers kamer op nadat ik me aan gekleed had. en maakte het speeltje schoon en stopte het in me handtas ergens in een verborgen laag onderin. ik zette dit bij de bank neer samen met mijn schoenen en jas en sloop de kamer in naar minsoek die op zijn buik op de dekens lag. ik gaf hem een klap tegen zijn kond aan. 'uitkleden en pyama aan.' zei ik als een moeder figuur en begon bee uit te kleden en hem een jogging broek aan te doen. zoon spijker broek sliep toch niet lekker? ik trok de dekens over hem heen en begon nu mezelf te verkleden in een pyama die ik hier al eerder had laten liggen.

ik kroop bij minsoek in bed en knuffelde hem liefjes terwijl ik af en toe begon te knorren dat deed ik meestal voor het slapen gaan. met grof geweld draaide ik bee op zijn zij en ging lepeltje lepeltje met hem liggen. voorzichtig pakte ik zijn handen en legde deze rond me heen en liet ze liggen op mijn bolle vette buik. heel soms had ik het gevoel dat er iets van binnen uit bewoog. misschien waren het me darmen gewoon ik moest echt minder eten!

langsaam sukkelde ik in slaap met bees handen op mijn buik.
ik droomde over een huisje aan het water ik stond lekker op het balkon te genieten van het uitzicht tot dat ik plots een huilende baby hoorde. ik draaide me om en zag minsoek naar me toe lopen met een dotje van een kind. ze had mijn krullerige haar met de mooie en gladde huis van minsoek. ik pakte haar over en hield haar omhoog, een zonne straal scheen in haar gezichtje waardoor ze begon te lachen en haar ogen opende. haar mooie bruin goude oogjes tinkelde zo schattig. met een gelukkig gevoel keek ik naar minsoek die me begon te omhelste en me een kus gaf.

na de kus opende ik me ogen en minsoek leeg als zwarte smurrie te verdwijnen. 'minsoek!! minsoek!!! neee!!' gilde ik en probobeerde hem te pakken maar hij gleed als inkt tussen me vingers vandaan. ook de omgevong veranderde van kleurijk naar zwart grijs en duistere tinten. de baby begon weer te huilen en stribbelde met haar armpjes en beentjes. ik brobberde aar te beschermen voor de omgevong die onder ons vandaan viel en als grijze blubber in elkaar zakte. weer gaf ik een gil en bolde me tot een schild rond om me kind heen. langsaam werd ik bedolven onder de duisternis met een huilende baby in me armen. na een lange tijd opende ik me ogen en zag een lichtpuntje. het werd steets groter en groter tot dat er een gedaante uit kwam die net zo vel licht was als dat bolletje die nu was vervromt tot een deur of poort. de gedaante leek zijn hand naar me uit te steken.

ik probeerde op te staan maar het ging moeilijk en me lichaam voelde aan als loot. nog altijd huilde de baby. maar goe dichter ik bij de licht gevende persoon begon te komen hoe meer haar gehuil verzwakte en uiteindelijk rustig werd. ik pakte met moeite de hand van de wit lichtgevende persoon aan en probeerde hem aan te kijken maar het licht was zo vel dat het pijn aan me ogen deed. ik kon niet zien wie het was. onze handen raakte elkaar aan en vlak daarna vulde de hele kamer met wit licht als een soort van hemels achtige omgeving.


'minsoek~' kreunde ik vermoeit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyza feb 06 2016, 21:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Ik luisterde en iets zei em dat ze de helft al verteld had. Maar deze keer ging ik het wel onthouden. WE danste nog wat tot angelina haar om draaide. ik dacht eerst dat ze weg wilde lopen. En ik iets fout gedaan had. Of dat ik meer had moeten zeggen en niet zo moest verzuipen in haar ogen toen ze me aan staarde. Maar ze liep nie weg ze ging met haar rug naar me toe staan en legde haar zachtjes dunnen vingers in me nek. Ze wreef er doorheen. Ik legde me handen op haar heupen en trok haar dichter naar me toe. Soms is aangeschoten izjn best wel heel fijn. Dan dacht ik minder na en deed ik gewoon wat me het beste leek.  Angelina pakte me handen en bracht ze lager. Ik glimlachte zachtjes en drukte haar lichaa mmeer tegen de mijne aan. WE danste echt lang en ik ging haar steeds strakker beed houden. Tot de muziek zachter werd ''WE gaan afronden jongens!'' klonk het door de boxen. hier schrok ik best wle van Hadden we echt door gefeest tot 3 uur snachts! was de tijd echt zo snel voorbij geloven. 'LAnte we gaan'' zei k zachtjes. Ik bracht haar wel thuis. Ik apkte haar hand beed en probeerde zo recht mogelijk de club uit te lopen. De frisse lcht die me longen in schoot toen we buiten kwamen. Gaf me een licht gevoel in me hoofd. Ik wankelde even en begon zachtjes te lachene, 'waayoo!'' lachte ik en pakte me hofod beed. ''IK ben licht in me hoofd'' lachte ik nog harder. Ik pakte Angelina haar hand beed en trok haar mee. we liepen een stukje tot we bij de kanalen aan kwamen. Ik ging op een rand zitten met me voeten boven het water. Ik trok angelina op me en beogn haar te knuffelen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
*slaapt letterlijk door alles heen wat Rose doet. sorry! je moet meer doen om hem wakker te krijgen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyza feb 06 2016, 22:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
ik draaide me om en duwde en sloeg tegen zijn borstkast aan. 'minsoek!' gromde ik en duwde hem omver zodat hij op zijn rug lag. ik omhelsd hem stevig en lied me lekker boven op zijn lichaam liggen. met me gezicht kroelde ik lekker in zijn nek holte het enigste nadeel was zijn vreeking boner. 'misnoek.' fluisterde ik en begon zachtjes te snikken van de droom die ik had. ik was zo blij dat minsoek nog naast me lag.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
ik vond het best jammer dat de tent ging sluiten. al giegelend liep ik met leo mee en hield zijn hand stevig vast. samen liepen we niet echt meer recht over straat. bij elke bijna val op de grond begon ik nog harder te lachen. in een struikeling greep ik leos rug beed en klom er half op zodat ik zelf niet meer om zou vallen. neit wetent dat we 3 seconen daarna bijden op de grond lagen. ik lachte alles bij.

leo liep naar de waterkant maar dit vond ik toch best eng. 'leo?! dadelijk kieperen we er in?' zei ik bangig en werd gedwongen naar beneden getrokken door middel van zijn hand die de mijna vast had. ik ging naast hem zitten en hield hem stefig vast. 'het is mooi hier maar zullen we naar huis?' vroeg ik en keek hem vragend aan. de maan weerspiegelde gewoon in het stille water.


Laatst aangepast door Timeless op za feb 06 2016, 22:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyza feb 06 2016, 22:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
kreunde zachtjes. 'sst' zei ik niet wetne dat ze zo kut gedroom had. Wist ik veel ze duwde me ineens om. Ze ging op me liggen waardoor ik ff diep uitademnde. Ik sloot me ogen weer om verder te slapen tot ze ineens begon te snikken. ''are you crying?' kreunde ik zachtjes en legde me hand op haar hoofd. Nog steeds met me ogen gesloten en me gedachte op non actieve

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Ik legdem e vinger tegen me mond aan en wees naar het water. ''kijk'' zei ik zachtjes.benede zat er een zwanen stel. 'wist je dat een zwaan de meeste loyale deiren zijn die er bestaan? als hun partner dood gaat zullen ze nooit een andere zoeken.' zei ik zachtjes ne pakte haar hand beed. Ik keek haar even aan waarna ik een kusje op haar voorhoofd. ze vroeg of we naar huis konden. Ik knikte ne kroop omhoog. Met haar aan me hand trok ik haar weg van de rand.

we liepen. Noujah eerder kropen verer door de straten nara haar dorm toe. Bij de voordeur wilde ik omdraaien om zelf naar huis te gaan maar ze trok me naar binnen en ik viel met de deur in huis. letterlijk i kviel voor over tegen Angelina aan. ik lachte zachtjes, 'viel ik daar even voor je' fluisterde ik zachtjes


Laatst aangepast door Evilian op za feb 06 2016, 22:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyza feb 06 2016, 22:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
'i had a nightmare...' snifte ik en omhelsde bee nog steviger. 'i just died en nevr returned...' jammerde ik 'we were so happy, had a house on the beach and a little baby from just a year old i think.' vertelde ik en snuggelde me gezichte in zijn nek en begon hem te kussen op zijn huid.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
'hihi, net zoals altijd.' gniffelde ik en probeerde op te staan en nam leo mee naar de huiskamer. het was pikken donker en iedereen lag te slapen. leo was net zo dronken als ik zover ik door had dus tegen gaan stribbelen kon hij beter neit aanbeginnen. in me kamer aan gekomen trok ik me jasje uit en schopte me schoenen weg. ik pakte leo beed en gaf hem een kusje op zijn wang daarna op zijn mondhoekje en als laatst op zijn mond. zachtjes begon ik aan zijn lippen te sabbbelen en vrummelde met zijn broek. deze had ik vrij makkelijk open. hij gleed gewoon uit naar beneden. ik strompelde met leo en hij knalde met zijn rug tegen de dicht geslagen duur aan. ik drukte me lichaam tegen hem aan en streelde over zijn kruis terwijl ik door sabbelde. de alcehol had me zo te pakken dat nadenken even helemaal onderaan me rijdje was gevlogen. (lina vind pillen op de grond of als ze leos broek vast pakt licht er aan wat hij doet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyza feb 06 2016, 22:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
'it was just a dream. im not ill so I would die out of no where'' zei ik zachtjes. Wist je dat ik me even raar voelde da tik niet eens ging ontkennen dat ik geen kind met haar wilde? Ik ontkende alleen dat ik niet ziek was en niet snel dood te krijgen was. 'I not going to die fast'' Ik trok haar iets meer op me en bleef haar knuffelen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
We stromplede naar haar slaapkamer daar aangekomen begon ze me te zoenen. k sloeg me arme rond haar heen en zoende terug. Ze zoende zo goed! gewoon niet gezond zo goed zoende ze. Angelina deed me broek los. Deze zakte naar de grond toe. Wat niet echt handig was want toen ze me naar de deur drukte viel ik er half uit. onhandig trapte ik me broek weg en begon aan haar kleding te prutsen.  Ik kreeg haar shirtje los en ook het knoopje van haar broek/ rokje. En! ik kreeg zelfs haar BH los. niet da tik haar kleding uit kon trekken want daar was ik te onhandig voor ik kon me eigen lichaam bijna niet meer sturen


Laatst aangepast door Evilian op za feb 06 2016, 22:41; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Emptyza feb 06 2016, 22:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
foor zijn lieve woorden kreeg ik weer een sprankje hoop. 'yea, it was just a dream' zei ik hem zachtjes na en knuffelde hem weer. 'owwh! i hope so mutch that when i'm a little older then now, that we will marry and get more then two kids! at least one girl and one boy~' zei ik als een rijke fantasie die echt kon worden als ik er nog langer over na dacht dan nu. 'what do you think abaout it bee?' vroeg ik en gaf hem een kusje op zijn wang.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
Dit maakte me avond weer een beetje goed, leo zoende terug en klede me zelfs uit! hij kreeg een voor een me kleding los waarnaar ik deze half uit wapperde tot ze op de grond lagen. lievdevol zoende ik leo verder en drukte puntje van me tong tegen zijn lippen aan terwijl ik lichtjes in zijn dick begon te knijpen tot ik overging in een zachte masage. me ademhaling stond nu al hoog en was zo onregelmatig dat ik tijdens het zoenen door nog even moest bij komen om licht te scheppen. met een hand streelde ik over leos borstkast heen die al ontblood was zo snel ging alles.


Laatst aangepast door Timeless op za feb 06 2016, 22:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 11 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: