cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptyma aug 24 2015, 23:26

Luhan:

baekhyun liet me echt niet met rust! 'aish baekhyun! als je daar zo graag over wilt praten, ga dan naar marlon of Kai toe! dat zijn ondertussen wel ervaringsdeskundigen' zei ik tegen hem om hem van mn rug te krijgen. ik ging niks vertellen voordat ik zelf zeker wist wat er nou echt gaande was tussen mij en lennie.

Marlon:

ik moest lachen om Dyo. maar toen ik luhan hoorde zeggen dat als Baekhyun zo graag over DAT onderwerp wil praten dat ie dan naar mij of kai moet gaan, werd ik knal rood. 'Yah! Luhan, dat gaat hem niks aan' riep ik en liep weg een kamer in. ik ging op bed zitten en zag toen dat het kai zn kamer was.... met chanyeol die aan de andere kant lag.... fuck...

Chen:

ze begon te huilen, ze deed dr best wel om zich groot te houden, maar er is noway dat ze er nu al overheen zou kunnen zijn. ze bleef me maar voor dingen bedanken.. maar ik kon het niet accepteren. ' het spijt me dat ik niks heb kunnen doen om het te voorkomen.... je kan me niet eens meer aan kijken of uberhaubt bij me in de buurt zijn... it hurts to see you this way' zei ik tegen dr. en het was waar.. het deed me echt zeer om dr zo te zien...en ik kon niks doen om eht goed te maken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptydi aug 25 2015, 09:53

Lennie:

Hij vertelde dat het zeer deed om me zo te zien. Ik deed echt me best om hem niet zo te zien of zo te zijn bij hem in de buurt. maar het lukte gewoon niet. Me lichaam was gewoon echt bang van hem. Ik droogde me tranen en stond op .''sorry'' zei ik en boog voor hem daarna liep ik de kamer uit. Ik wist niks meer te zeggen. Ik kon hem niet helpen.. niks. Elke keer als Chen bewoog trilde me lichaam. Daar moest ik eerst overheen komen!. great bang worden van je eigen bais... Ik liep naar het balkon en ging er op zijn schommel stoel zitten. zachtjes schommelde ik heen en weer.

Kai:
*danst*

Chanyeol:
Ik was op me kamer gaan liggen me schouder rust geven en niet in de buurt te zijn van marlon of lennie. Ik had het zwaar hard verneukt terwijl ik beide kere het niet met een kwade bedoeling deed. Nog een paar dagen en ik moest wer de happy virus zijn. En dat ging hem niet lkken op deze manier. Ik had me oortjes ingedaan maar zag de deur wel open gaan. Het was marlon die op kais bed ging zitten. Ik zette me muziek harder en draaide me op me zei. AAH goed! dat deed zeer. Zachtjes kreunde ik en draaide me terug. Shit.... Ik staarde naar het plafon. Een awkward sweer hing in de kamer.

Dyo:
Ik had marlon ana het lachen gekregen. mission compleet!. Dus begon ik terug aan me script ik had hem bijna uit en moest straks echt gaan oefenen.

Baekhyun:
Ik kreeg niks uit luhan gewoon niks!. En hij had gelijk iedereen wist dat kai en marlon niet stil lagen. Ik draaide me om en keek marlon aan maar ze schoot snel kais kamer in. Ik zuchte uit verveling en keerde me terug naar luhan. ''ja maar die si weg!' zei iksnel. Op dat moment kwam lennie de kamer uit van chen. ''hebben die nou weer ruzie gehad.. Ze passen zo goed bij elkaar maar daardoor hebben ze zo vaak ruzie net een getrouwt stel!'' zei ik en gooide me handen in de lucht,.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptydi aug 25 2015, 11:58

Chen:

ze zei sorry en liep de kamer weer uit. Goddamnit!!! ik gooide mn kussen naar de muur. ik kan ook niks goed doen!! ik liet me op bed vallen...

Marlon:

ik ging op kai zn bed zitten en keek voorzichtig naar chanyeol. hij draaide zich meteen op zn zij, maar al snel kwam er een kreun van pijn en ging ie weer terug naar zn rug. ik zuchtte en pakte een fluffy deken vouwde deze zo dat ie onder zn schouder kon. ik nam diep adem en stond op van het bed en legde hem onder zn schouder. ' ik weet niet wat ik gedaan heb dat je me zo niet mag... maar je moet nog steeds voorzichtig doen met je schouder.' zei ik tegen hem en ging weer terug op bed zitten, en pakte mn mobiel er maar bij.

Luhan:

je krijg niks uit me baekhyun echt niks. toen ie over chen en Lennie begon keek ik snel op en zag dr naar het balkon toe lopen. ik besloot maar achter dr aan te gaan en te vragen hoe het ging. 'hey... en ' vroeg ik aan dr terwijl ik naast dr ging zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptydi aug 25 2015, 13:26

Lennie:

luhan kwam me achterna ik droogde snel me tranen en haalde me schouders op. ''Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen'' zuchte ik. I kvertelde luhan niet dat mijn lichaam mega bang was van Chen. Dat kwam later wel. ''maar We blijven nog 2 weken'' zei ik snel om van onderwerp te veranderen. ''Maar deze keer wel in een hotel. Ik wees opzei naar een klein hotelletje bij hun om de hoek. ik glimlachte.

Kai:
*danst*

Chanyeol:
INeens stond marlon op en liep naar me toe. Ik wenkte megezicht weg van der. Ze legde een kussen onder me schouder. Nee nee nee!. ik bleef weg kijken. toen i hoorde dat ze weer op het bed zat. Jah dat bed van kai kraakt tegenwoorde! en we wten allemaal waarvan!. Ik beet op me lip en bleef nu hal nar het plafon en het dak staren. okey tot 100 telle yeollie! dan weer adem halen. okey ik voelde me echt kut..



Dyo:
Ik keek vna lennie naar de deur. dat was chens kamer. Ik hoorde een kussen tegen de deur aan komen. Jah dat hoorde ik! want de deur klapte dicht! Chen had flink mis gegooit met zijn muur!. Ik stond op en liep de kamer in. Ik zag hem op het bed liggen zachtjes ging iknaast hem zitten en keek hem aan. Ik zei niks en wachte tot hij begon met praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptydi aug 25 2015, 14:03

Chen:

Ik voelde iemand naast me op bed zitten. ik deed mn ogen open om te zien wie het was. het was dyo... hij zei niks, maar bleef me aan kijken, wachtend tot ik wat zou zeggen. 'i fucked up... and it wasnt even completly my fault..' ik wou neit vertellen wat er gebeurt was... zeker niet omdat Lennie erbij betrokken was... maar ik wist het nu echt niet meer...

Luhan:

toen ik bij dr kwam zitten zag ik dat ze snel dr tranen droogde. ze wist niet wat ze moest zeggen tegen chen.. en om eerlijk te zijn... zou ik het ook echt niet weten. toen ze het onderwerp veranderde naar dat ze nog 2 weken bleven, werd ik meteen super happy. 'oh super! wist wel dat het niet moeilijk was om Marlon te overtuigen haha' lachte ik.

Marlon:

had niet verwacht dat ie iets terug zou zeggen.. maar iets van erkenning was wel fijn geweest. ik zuchtte en keek nog een keer naar hem. zweette ie nou? en zn ogen waren ook redelijk unfocused... koorts van de pijn? zou heel goed kunnen, heb ik vaak genoeg gezien toen ik nog verpleegkunde studeerde. het feit dat ie me niet mag, en misschien wel haat, hield mn verzorg instinct niet tegen. ik liep naar de badkamer en maakte daar een washandje nat. ik kwam terug en legde hem op zn voorhoofd. ' niet bewegen, iets zegt me dat je laks bent geweest met je pijnstillers, en je lichaam nu zoveel pijn heeft dat je er koorts van krijgt. blijf liggen, ik ga medicijnen halen, en dan moet je proberen wat te rusten' zei ik tegen hem en stond op om de pijnstillers te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptydi aug 25 2015, 14:23

lennie:

Luhans happy face maakte.ook aan het glimlachen. maar hij kwam nie tnaast me zitten ik.glimlachte speels naar hem. en gign achterste voor op de schommel zitten ik trok hem naar me toe zodat hij over de schommel heen klom. ik zette hem naad tme neer en wees naar de straat " Leuk uitzicht" Zei ik en wees naar het voetbalveld wetend dat hij van voetballen houd. "ga je e jouw talent laten.zien!" Zei ik en glimlachte. "Ik denk dat ik die bal van jouw wel tegen kan houden!!!.

chanyeol.

Ze had gelijk ik voelde me nier alleen geestelijk. zwak ook.lichamelijk. toen x eover me pijnstillers begon sloeg ik mezelf voor me hoofd. nope die was ik vergeten door alles. Ze legde een natte doek op me hoofd. ik vond het zo niet leuk!!! me.hart ging te keer!. Stomme gevoelens. ik bleef lig en bleef mezelf slecht voelen en.praten.

Dyo:

En hij begon te praten!. Hij vertlede dat hij her verpest had en her niet eens xijn fout was. "Dat betekent niet dat je het niet meer kan maken. als het niet jouw schuld is kan je het fixe met tijd en rust" Zei ik en.keek.hem aan. "Als.iemand iets voor mekaar kan ben jij dat wel chen, Wil.je het vertellen? Wat er precies gebeurt is dan zie je dan een oplossing als. er nog.maals.overnadenkt"
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptydi aug 25 2015, 14:47

Luhan:

ze begon over voetbal, en ze geweerde dat ze mn bal wel tegen kon houden. Ha! grapje zeker, xiumin kon die niet eens tegen houden. maar ik ging dr uitdaging wel aan. ' oh jah? kon dan maar op!' zei ik tegen dr en stond op. ik reek mn hand uit naar dr om te pakken. 'verliezer trakteert' zei ik

Marlon:

ik liep naar de keuken en zag Lennie en Luhan voorbij komen. ik keek lennie aan met een gezicht van " uhuh niks gebeurt" maar lachte naar hun en wenste ze veel plezier met wat ze ook gingen doen. in de keuken ging ik de kastjes bij langs en vond de pijnstillers. ik pakte een glas water en liep ermee terug naar de kamer. ik ging naast chanyeol z'n bed op de grond zitten en gaf hem de pijnstillers en water. 'hier neem deze in' zei ik en pakte de doek weer van zn hoofd. man die was snel warm geworden! ik legde mn hand op zn voorhoofd. 'je hebt een beste koorts te pakken' zei ik meer tegen mezelf. ik liep weer naar de badkamer en haalde daar wel een teiltje op zodat dat ik niet constant heen en weer moest lopen om de doek af te koelen. ik lege de koude doek weer op zn hoofd. 'get some rest ok.' zei ik zacht. ik bleef wel bij hem om zn koorts naar beneden te krijgen, ookal wou ie dat misschien niet... ik liet hem niet alleen met zon flinke koorts!

Chen:

ik keek dyo weer aan. moest ik het aan hem vertellen? ik twijfelde echt heel erg, maar besloot het toch maar te vertellen... misschien kon ie me helpen. ik nam diep adem en begon alles te vertellen, eerst over hoe chanyeol gedaan had tegen Lennie, daarna over hoe we gewoon samen gezellig op het strand liepen, en hoe het daarna uit de hand liep. 'ik kon helemaal niks doen, ik kon geen kant op! ik kon dr niet beschermen... en nu is ze als de dood voor me' zei ik neerslachtig en begon een andere kussen uit frustratie te stompen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptydi aug 25 2015, 15:03

dyo:
Ikbluisterse en.snapte war hij.bedoelse. "En dan lacht ze nog steeds" Ik legde me.hand opbzijn schouder. "bouw het opnieuw op. begin rustig enzo".

Lennie:
Ik pakte zijn hand aan en ging mwr hem mee. ik deed me.jas aan en liep naar buiten toe. "No roles!" Zei ik en ging klaar staan. Luhan stond klaar mer de voetbal. Ik.glimlacte en lied.hem eerat voetballen. ik deed een.beetje mee maar na even stond ik voor hem mer me voet op de bal. ik keek hem recht aan!.

Chanyeol.:

Ik nergeerde marlon zo foed als ik kon. na even viel ik in slaap ik.sliep zeker tot half6 Toen ik.wakker schoot. schoot ik recht overeind. ik.had een nachtmerry gehad. lekker dan!!. MIjn koorts was gezakt maar me hoofdpijjb was er nog. ik keek op zei. blijkbaar was marlon bij me gebleven. "Thanks!" Zei ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptydi aug 25 2015, 15:23

Chen:

toen dyo zei dat ze nog steeds lacht schudde ik mn hoofd 'als ze niet bij mij in de buurt is inderdaad. ben blij dat ze niet bang is rond de rest. dan is er nog hoop... heel langzaam' zei ik met een zucht op het eind. ik wou het zo graag meteen oplossen... maar sommige dingen hebben tijd nodig om te genezen.

Luhan:

ik stond met de bal op het veld en Lennie stond tegen over me. ze zei geen regels. 'no problem! dont need rules to win haha' zei ik beetje met een ego en begon trucjes te doen met de bal.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Tumblr_mowzzfz1do1qg1bxbo1_250

Marlon:

Chanyeol viel vrij snel in slaap, en ik bleef zn hoofd maar koelen en zweet weg vegen. na even leeg zn koorts al te zakken. ik maakte de doek nog een keer nat en legde hem weer op zn hoofd. ik was zelf ook best kapot, ondanks het feit dat ik genoeg slaap had gehad vanacht *kuch* ochtend*kuch* ik begon zelf een beetje te dommelen, maar schrok toen ik opeens chanyeol hoorde bedanken. ik keek hem aan en legde mn hand weer op zn voorhoofd. 'je koorts is gelukkig al gezakt.' zei ik met een vermoeide glimlach 'hoe voel je je verder?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptydi aug 25 2015, 15:35

lennie:

Luhan sloof zich uit. Dit was me.kans toen zijn voet van de bal was trapte.ik hem.richting het doeltje onder zijn voet uit. ik.pakte.hem.beet en zag hem een knuffel. Ik lied hem.los en wees naar de bal 1-0. Grijste ik. de bal was in het doeltje gerolt. "Hahahaahaha" Ik.lachte en rend elangs hem heen.

Dyo:

"jongdae zorg goed voor jezelf okey. Lennie en marloj.gaan binnen koet toch weg" Ik keek hem met grote ogen aan "Sorry dat had er niet zo stom uit moeten komen". Ik wreef door zijn haren heen. "Zorg dat jeje je zelf weer bent en kan.accpeteren.voor je he tvan lennoe.verwacht!."

Chanyeol:
Ik.ging recht zitten. en knikte dat het wel ging wel. ik keek der niet aan. en.zei ook niet echt veel.. op dat moment kwan kai binnen en keek me.boos aan. ook hij wist dat ik marlon zou haatten. maar niet om de reden. ik.stond op.om.zijn boze blik.te ontwijken.

kai:
Waarschijnlijk... wilde chanyeol.amrlon weer zeer doen. want toen ik de kamer in lieo hing er een fijnlijke.stilte . ik.kewk.chanyeol.boos aan.en pakte.marlon.beet ."Kom we gaan!" Zei ik en.bleef chanyeol.boos volgen. . "kom he tis tijd!!"

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptydi aug 25 2015, 15:52

Luhan:

Ik was mooi trucjes aan het doen toen lennie de bal onder mn voet vandaag kreeg en me opeens een knuffel gaf. Ik was beetje geshocked, vooral omdat ik hem echt niet zag aankomen! En opeens riep ze dat het 1-0 was! Ik keek verbaast om en keek weer terug naar lennie. ' wanna play like that fine' zei ik en pakte de bal weer ik ging heel close bij dr staan, dat onze neuzen elkaar net raakte en schopte de bal weg. Ik verplaatste mn mond naar dr oor en fluisterde 1-1.

Chen:

Wat dyo zei kwam er inderdaad stom uit. Maar ik wist dat ie het niet zo bedoelde. Hij was redelijk close geworden met marlon namelijk, dus hij was niet over de tot happy dat ze weg gingen ofcourse. ' ill try... gaat tijd kosten though' zei ik met een zucht. ' thanks voor het luisteren.'

Marlon:


Voordat ik nog verder kon vragen kwam Kai binnen. Hij keek boos naar chanyeol en pakte me beet om weg te gaan. Ik schrok een beetje maar toen ik er bij gekomen was trok ik mn hand terug ' chanyeol is ziek. En als we gaan wil ik dat jij eerst gaat douche, je bent weer wezen dansen en je ruikt. En ik wil andere kleren aan' zei ik tegen hem. En liep terug de kamer in om kleren te zoeken
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptydi aug 25 2015, 16:23

Lennie:
Ik zag dat hij verbaast was, Ik grijnste. Hey ze waren misschien Chen baek en yeol gewent.. Maar some girl power van lennie! ooh they going to have a hard time!! Ik grijnste maar Luhan kwam naar me toe. HIj stond recht voor me. Zijn ademhaling voelde ik zowat op me wang. zijn neus raakte de mijne. Ik slikte en begon me nerveus te voelen maar lachte al snel 1-1. ''Aaissh!'' zei ik en pakte snel de bal terug deze keer zorgde ik er voor dat ik rond hem heen rende. Wel met de op de grond. god ik was zo slecht met ballen! ja niet met de ballen van een jongen maar die op de grond lagen en waar je mee most sporten! Maar deze keer pakte en Luhans hand beet en zorgde er voor dat hij achter me bleef. Dat ging niet heel smooth. Daarom draaide ik me om en drukte me kont tegen hem aan zodat hij volledig achter me stond en niet meer echt makkelijker bij kon.

Kai:
Ik voelde chanyeols hand rond mijn pols en toen had ik pas door hoe hard ik marlon beet had. Nee ik wilde haar geen pijn doen! ZE zei dat ik moest douche en omkleden. Toen ze weg liep draaide ik me naar Chanyeol. De vorige keer kon ik der niet beschermen. En het ging met niet weer gebeuren dat chanyeol haar pijn ging doen. Ik gaf hem een zet. Misschein iets te hard want hij klapte tegen de kast aan Ik beet op me lip nee niet ''Jij blijft uit de buurt van Marlon!'' ZEi ik boos. Hoe dna ook ging ik mijn meisje beschermen!. Ik verzamelde al me moed ook al zag ik dat chanyeols schouder echt pijn deed 'Je doet haar elke keer pijn! en dat pik ik niet! als je haar haat flikker je maar lekker op!''. Chanyeol verging van de pijn in zijn schouder en piepte zowat dat hij deze keer niks deed. ''houden zo!'' zei ik en porde tegen zijn schouder aan.

Chanyeol:
Ik pakte kais pols beet toen ik zag hoe hard hij marlon beet had. Maar marlon had zich al los gerukt en hem verteld dat hij moest douche. Ik hield Kais pols nog strak beet. Kai keek van mij terug naar Marlon en toen weer naar mij. Marlon was terug de kamer in gelopen. Ineens voelde ik twee handen tegen me schouders aan, Dat deed zeer. Ik knalde tegen de kast aan. KAi wees naar me. ''Jij blijft uit de buurt van Marlon!'' zei hij boos. ''Je doet haar elke keer pijn! en dat pik ik niet! als je haar haat flikker je maar lekker op!'' gromde hij boos. Ik pakte me schouder beet. ''Ik deed niks!'' zei ik terugen probeerde op te staan. God me schouder was echt fout tegen de kast gekomen.

Dyo:
''zullen we maar iets gaan doen? wat dacht je van muziek schrijven miesschien lukt dat'' zei ik tegen hem om hem een beetje op de vrolijke wat me zeker niet ging lukken. Maar zolang hij niet zijn happy self was. Zou lennie ook niet verandre. ''Of jogge?'' vroeg ik terwijl ik op stond ''dat lijkt e een beter plan.'' ik gooide een sportbroek naar hem toe en wenkte dat hij moest komen. Toen ik net de kamer uit kwam zag ik Kai en chanyeol elkaar echt boos aan kijken. Ik schudde me hoofd

Ik wachte tot chen klaar was. ik had hem lichtelijk meegedwongen te gaan rennen. En dat terwijl ik zelf nooit rende of iets. Vond dat onzin!. I will just become the cute chubby Do!. Toen we eindelijk naar buiten gingen rende we richting het voetbalveld.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptydi aug 25 2015, 17:16

Luhan:

Lennie pakte de bal weer en legde deze op de grond. Ze pakte mn hand vast en postioneerde drzelf zo dat ik achter dr stond en ze dr kont tegen me aan drukte. Het enige probleem was dat we bijna even groot waren en dr kont dus practisch tegen mn kruis aan! Ik kreeg dikke bloos op mn wangen em probeerde zo ver.mogelijk van dr weg te komen.

Chen:

Muziek schrijven had ik wel heel erg zin in, maar had de mindset er o het mkment niet voor. Dus toen dyo mn sportbroek naar me gooide, stribbelde ik niet tegen. We renden wat en kwamen langs het voetbalveld. Er waren wat mensen aan hrt voetballen en toen ik goed keek zag ik dat het luhan en lennie waren!

Marlon:

Ik hoorde wat gerommel en geschreeuw buiten de kamer. Ik had me al omgekleed in mn rood zwarte jurk en liep naar buiten. Ik zag chanyeol met pijn tegen dr kast aan staan, en zag kai kwaad naar hem kijken. ' kai ik had al gezegt dat het me niet uitmaakt! Zoals ik al zei niet iedereen kan me aardig vinden en ik heb dat geaccepteerd.. waarom kan jij dat niet.' Vroeg ik aan hem en ging voor chanyeol staan en hielp hem terug de kamer in. ' spijt me..' zei ik en hielp hem op bed. ' ill talk to him' zei ik en liep weer terug naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptydi aug 25 2015, 18:07

Lennie:
ik speelde gewoon niet nadenkend wat ik nou deed. Ik draaide me om 2-1 grijsnte ik en keek luhan recht aan!. Ik grijsnte breed. ''Je was toch zo goed!'' lachte ik uitdagend. Ik ging me niet zo snel gewonnen geven!. En kom op! beetje spele! zelfs al ben je 27 dan kon je alsnog zou spelen. Ik ging dit winene. Maar het leuk om hem te tracteren.

Kai:
Marlon ging voor chanyeol staan. Ik keek der boos aan. ZE bracht chanyeol naar de slaapkamer.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Tumblr_n85qc3JhvM1s6usj4o1_500

Ik draaide me om uit frustratie en ging douche niet achten op haar. WAarom deed ze dat! Hijl ied haar toch kut voelen!! KOM OP! IK HIELP DER ALLEEN MAAR!.

toen ik uit de douche kwam had ik me omgekleed en liep de kamer in.

Chanyeol:
Waarom ging ze voor me staan! dat was niet de bedoeling!. ZEi hielp me overeind. Ik hield me hand op me schouder. Ik had het gevoel dat hij nu echt doorgebroken was. Ze zei dat ze met KAi ging praten aangezien hij haar net volledig genergeerd had. Ik trok me knieen op en zuchte. nog maar 4 dagen kom op! cahnyeol get your AAAUW!! $%^#@# ik greep naar me schouder. nope het ging echt niet..

Dyo:
Ik stopte met rennen meer om op adem te komen. Ik was een idool met weinig condictie!. noujah veel longinhoud dat wel. zou er toch vele mensne uit rennen. MAar om nou te jogge dat lag me niet. Ik keek even toe en glimlachte. okey die hadden het nara hun zin. Ik wilde voorstellen om mee te doen maar bedacht me ineens dat dat een mega slecht idee was. Ik keek naar chen hoe hij zich hierop zou voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Emptydi aug 25 2015, 18:59

Luhan:

Ok calm down luhan... calm down.. ja als ze niet zo vals deed wad ik ook goed! Dit is geen voetbal meer.. 'eerste naar 5 punten wint' zei ik pakte meteen de bal en met een trucje kopte ik hem over dr heen en maakte ik een goal ' 2-2' zei ik terug.

Chen:

Je kon wel merken wie de beste conditie hadden hiero... en dat waren wij niet. Ik keek naar het voetbalveld en wou eigenlijk wel graag mee doen.. maar lennie was so hapoy en carefree atm dat ik er niet tussen wou komen met hoe het nu met ons ging. Ik lachte en begon verder te rennen.

Marlon:

Ik keek nog om naar chanyeol en zag dat ie echt veel pijn had... misschien moest ie maar even terug naar het ziekenhuis.. wie weet wat voor schade die klap van net heeft aamgericht. Ik pakte.mn telefoon en smste baekhyun of ie met chanyeol naar het ziekenhuis wou gaan.
Voordat ik weer naar de woonkamer kon lopen kwam kai binnen. Hij leek nog steeds erg boos.. ik nam hem mee de woinkamer in ' ik weet dat je me wil beschermen... maar chanyeol heeft niks gedaan.. je moet niet metteen tot conclusies springen ' zei ik maar keek em niet aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 19 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: