cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptywo aug 19 2015, 22:25

Marlon:

Ik hoorde Luhan op de deur kloppen en vragen of Lennie nog zin had om ff rond te lopen. Ik glimlachte naar dr. 'ga maar met em mee, ik ga ff douche en proberen te kalmeren... misschien vind je wel een winkeltje die een zwangerschapstest verkoopt.' zei ik tegen dr en stond op en deed de deur open. ' Lennie gaat wel met je mee, ik ben kapot en ga maar naar bed toe. have fun you two!' zei ik en duwde Lennie naar Luhan toe en deed de deur dicht. ik nam diep adem... ok calm down, take a shower and go to sleep, zei ik tegen mezelf.

Luhan:

Marlon deed de deur open en zei dat Lennie wel met me mee ging. dr ogen waren rood alsof ze gehuild had. zat dat van vanmiddag nog steeds dwars? het was nu toch weer goed tussen haar een Baekhyun... of was er wat anders aan de hand. maar voordat ik erop kon reageren werd Lennie naar me toe geduwd en de deur dicht gedaan. 'ehm.. oke dan, ik denk dat we dan maar moeten gaan of niet haha' lachte ik en begon door de gang naar buiten te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptywo aug 19 2015, 22:39

lennie:

Voor ik het wist stond ik buiten. hakf aan'uitgekleed is maar hoe.je.het bekeek.. dit moest een revange actie zijn geweest van gistere avond! Toen ik.gaar naakt naar buiten geduwt had. *Jij.belt direct als echt niet kan kalmeren!!!* Stuurde ik naar haar daarna keek ik op naar luhan. "Hm yeah laten we gaan." Zei ik en.zocht een plek waar ik me.mobiel kon laten. Kijk nou gevondnd!! In luhans vest!. Ik.dropte me mobiel en liep met luhan.mee. "Zijn der hier nog winkels open?" Vroeg ik.voorzichtig. ik kon lihan tovh wel vertrouwen.of zou ook hij een slapende hond zijn.

in de hal kwamen we eerst een paar wactende fans tegen. ze deden niksraar ff gillen en aandacht vragen. Ik was al.door naar buiten gelopen. Het zat me allemaal eigenlijk best wel dwars. Luhan had toch gezegt dat ik alles tegen hem kon zeggen. maar ook dit?.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptydo aug 20 2015, 13:06

Marlon:

voordat ik onder de douche sprong zag ik het berichtje van Lennie. ik glimlachte, maar dit was mijn probleem, en misschien die van Kai.... dus wou dr niet te veel in betrekken. na mn douche was ik nog steeds niet echt gekalmeerd... misschien wat frisse lucht.. ik besloot naar het dak terras te gaan en daar maar even te gaan zitten. Wat wou ik nu graag naar Kai toe.. maar zoals Lennie al zei.. geen slapende honden wakker maken.

Luhan:

Lennie vroeg of er nog winkels open waren op dit tijdstip.. en ze leek ergens mee te zitten... vraag me af wat.. ' ja er zijn nog wel een paar open, ben je wat dringend nodig?' vroeg ik dr. Toen dacht ik terug aan het bezorgde gezicht en rode ogen van Marlon.... 'ehm.. is alles goed? je ziet eruit alsof je ergens mee zit... en Marlon zag er zonet ook niet echt geweldig uit..' begon ik voorzichtig. ' je kunt me alles vertellen, dat weet je toch' zei ik en keek dr aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptydo aug 20 2015, 13:14

lennie:

We liepen buiten toen luhan ging vragen of het wel ging. Ik knikte nu nog wel. Vertel het hem later wel. ''ik weet het~! doe ik wel als we het straks hebben gehaalt'' zei ik.

We liepen naar een winkel toe. ''beter blijf je even buiten staan. Anders kunnen er best wel erge roddels komen'' zei ik en zette luhan buiten het zicht van de winkel neer. ''nie weglopen'' lachte ik speels en verdween de winkel in. tijdens het afrekenen kreeg ik de wind van voren dat ik als buitenlands is de verantwoordelijkhied moest tonen en niet zomaar met iedereen naar bed moest gan en anders condooms moest kopen en dat soort dingen. Ik kreeg er meteen gratis condooms bij. Ik zuchte en kocht het wel gewoon. Ik kocht ook koffie voor luhan.

Ik had de zwangerschapstest in me tas gestopt zodat het niet gezien zou worden buiten. Als er iets was wat ik niet wilde dan was het wel de jongens die in zun roddle tercht kwamen vooral na alles wat er al gebeurd was.

buiten liep ik naar luhan toe ne gaf hem de koffie ''brave jongen'' zei ik niet weten of hij echt was blijve nstaan of uiteindelijk toch was gaan kijekn wat ik deed.

We waren na een lange wandeling gaan zitten op een bankje was hadden kei mooi uitzicht over een berg achter ons hotel. het zat me echt dwars en maakte me zorgen om marlon dat het echt mijn wereld te boven ging, misscehin wa ik net wel rust maar van binnen was ik zelf ook mega gestress. Zwangerschap en dat soort dingen waren zo erg stress vol en kende haar probleem zeker. Ik was niet zo heel voorzichtig geweest in me verleden met sx en dat soort dingen. WE zaten hier heerlijk en misscei nwas het nu wel het moment. Ik keek naar de sterren, En denk dat het nu wel het goede moment is. ''kan je dit geheim houden dat ik je dit vertel? ik moet het kwijt., Marlon heeft sex met kai gehad. Wat we allemaal weten. Mara ze is niet meer ongesteld geweest sinds dien. Ze heeft morning after pil geslikt. Maar door de medecatie van haar aanrijdingis ze echt heel bang dat ze zwanger is.'' zuchte ik en nervues plukte ik aan me haar. ''Ze weet niet wat ze moet doen en ik eigenlijk ook niet. It just freaked me out'' ik beet op me lip het idee dat marlon door dat heen zou moeten gaan..''ik hoop dat het stress is. Maar uitgerekend kan het zo goed.'' ik slikte en keek luhan niet aan. Na even besloot ik gewoon te gaan liggen. Ik legde me op het bankje neer op de me rug en had me hoofd op luhans schoot gelegt ik keek omhoog ne lgimlachte naar hem. Me gedachten gingen echtde verkeerde kant op.. Dit had ik niet willendenken! meteen draaide ik me hoofd weg naar het uitzicht. wat echt minder mooi was dan het uitzicht van een paar secondesn terug.

Kai:
ik schrok wakker en besloot marlon te smse *hey honey goodnight<3*

Baekhyun:
HEt ging dus echt neit geodtusen mij en chanyeol. I k had nog geprobeert te praten maar hij nergeerde alles.!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptydo aug 20 2015, 14:52

Luhan:

Toen ze zei dat ze het wel zou vertellen nadat ze gehaald had wat ze moest halen, kon ik dat alleen maar respecteren natuurlijk. 'is prima' was het enige wat ik antwoorde en we liepen door.

toen we bij de winkel waren zei Lennie dat het maar beter was als ik buiten bleef wachten, anders zouden er erge roddels komen.... ok nu ben ik wel heel benieuwd wat er aan de hand is! met wat tegenzin bleef ik buiten op de stoep zitten. wat zou er nou in hemelsnaam aan de hand kunnen zijn,....

Ik had de neiging om naar binnen te gluren om te weten wat ze nou zo dringend moest kopen, maar dat als ze daar achter zou komen, dan zou het vertrouwen weg zijn en zou ze me het helemaal niet meer vertellen. toen ze weer naar buiten kwam had ze coffee voor me meegenomen.

we begonnen weer met lopen en na een tijdje vonden we een bankje met een schitterend uitzicht. we gingen zitten en ik wou net vragen of ze klaar was om het te vertellen, maar ze begon zelf al. ze begon met de vraag of ik het geheim kon houden. ' ja tuurlijk! je kan me alles vertellen, en als je het geheim wilt houden zou ik dat respecteren' zei ik tegen dr. Toen ze dr verhaal had gedaan wist ik niet wat ik moest zeggen.. mn eigen gedachten ging 200km per uur. Ze ging liggen en legde dr hoofd op mn schoot. 1 van mn handen ging onbewust naar dr haar en nam diep adem. 'ik snap dat je daarom gestrest raakt.. en ik neem aan dat ze dit nog niet aan Kai verteld heeft? en wat jij zo dringend moest kopen een zwangerschapstest was?' vroeg ik aan dr. 'het enige wat we nu kunnen doen is de test afwachten.... en daarna moeten we maar verder kijken' zei ik als laatste.

Marlon:

Ik zat op het dakterras naar de sterren te kijken. echt gekalmeerd werd ik niet. bleef maar denken wat ik in hemelsnaam ging doen als de test positief was.... dat betekent het einde aan mijn studie... einde aan Kai zn carriere... einde van mijn leven... want er is noway dat ik me dan ooit nog buiten kan vertonen aangezien ik dat nu al bijna niet kan... mn telefoon ging af en ik dacht dat het Lennie zou zijn, maar tot mn verbazing was het Kai. ik glimlachte en stuurde terug * goodnight <3 Love ya* en legde mn mobiel weer weg. Ik wou dat ik met iemand kon praten nu... ik was redelijk close met dyo geworden, hij kon goed luisteren en wist altijd kalm te blijven, baekhyun was ook wel een schat en kan erg betrouwbaar zijn... maar er is noway dat ik het aan 1 van de jongens ga vertellen voor Kai... das niet eerlijk tegenover hem...

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptydo aug 20 2015, 15:30

lennie:

Toen zijn hand door me haren ging sloot ik me ogen even. Even een geluks momentje? daar kon ik toch wle van genieten? dat was toch niet tegen me eigen regels in?. Ik luisterde naar zijn stem. de arm die het dichtst bij de reling van het houte bankje lag legde ik omhoog. eerst kon ik hem niet kwijt zo onhandig alsi kwas maar al snel kon ik hem achter luhan tussen zuhn rug en de bank. Ik keek na even weer op toen hij klaar was met praten. ''klopt nog niet aan kai verteld. Eerst zeker weten toch of is dat juist fout?'' ''Jap heb die dus net gekocht! je had die vrouw moeten horen bij de bali,'' ik deed me wijsvinger de lucht in. ''buitenlanders altijd weer met hun onveilig sex!.'' ik lachte zachjes ''Je bent een slecht voorbeeld'' ging ik verder. ''heb wel gratis condooms gehad'' ik glimlachte en vond nu ik buiten dat winkeltje was het vrouwtje eigenlijk best wel grappig. En schattig

Kai:
*love you ~! and girl i miss you.* ik rolde me op in bed en glimlachte blij. ik dacht er nog niet aan dat ze straks wegzou zijn

Dyo:
Wil gerust komen maar moet je wel ff smse of belle ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptydo aug 20 2015, 16:03

Luhan:

Toen ze zei dat Marlon het nog niet aan Kai verteld had, omdat ze hem niet onnodig bezorgt wil maken, besloot ik mn eigen mening te geven,.
'ik kan aan de ene kant wel begrijpen waarom ze het nog niet aan kai wil vertellen... maar aan de andere kant... als mijn vriendin hier doorheen zou gaan, zou ik het graag willen weten zodat ik dr zo goed mogelijk kan steunen' vertelde ik dr. 'als ik er later achter zou komen zou ik het gevoel hebben dat ze me niet vertrouwde, als het echt zo is dan zit je er beiden mee...' zei ik nog. ' zullen we anders maar langzaam terug lopen? hoe langer we hier zijn, hoe langer het duurt voordat we het zeker weten' stelde ik voor.

Marlon:

ik las het smsje van Kai en glimlachte weer. Ik besloot toch maar om dyo te smsen.
*hé, ik moet echt met iemand praten.. en ik weet dat ik dat eigenlijk met Kai moet doen.. maar ik durf niet. kun je pls naar het dakterras komen?* smste ik naar Dyo toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptydo aug 20 2015, 16:08

lennie:

aawh ik lag net zo lekker en wilde eigenlijk niet terug. Niet weer aan die problemen van marlon denken. marlon hier marlon daar. Zelfs nu moet ik weer terug voor haar. net of het kind toch niet 9 maanden wacht. Maar ik glimlachte en knikte. ''yeah latn we maar terug gaan'' ik ging recht zitten (denk aan baekhyun in Exo next door als hij van he bed af wil maar dan iets vrouwlijker) ik liep voor Luhan uit ne keke rond daarna draaide ik me om ''andere kant is hetniet?'' lachte ik en liep maar snel met luhan mee

Dyo:
Ik kreeg een smsje en besloot te gaan waarom ok niet frisse lucht en ze had me nodig. Ik vond der al snel en ging bij der zitten. ''vertel'' zei ik en keek der aan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptydo aug 20 2015, 16:47

Luhan:

Ze glimlachte misschien wel... maar ik zag aan dr blik dat ze niet terug wou. wat ik niet echt begreep... dr beste vriendin had een groot probleem wat opgelost kon worden met wat zij in dr tas had. moest ik er wat van zeggen? 'ik weet dat het een kort uitje was... maar vind je niet dat dit oplossen wat belangrijker is? we kunnen morgen wel samen op stap gaan als je wilt.' zei ik tegen dr terwijl we terug naar het hotel liepen. 'ik weet dat meeste van onze aandacht naar Marlon is gegaan... maar dat is niet omdat we jou niet mogen, maar omdat er zoveel gebeurt waar ze bij betrokken raakt. en ik waardeer het echt dat je dit allemaal verteld hebt, maar dan kun je het me toch niet kwalijk nemen dat ik dr ook zo snel mogelijk wil helpen toch?' vroeg ik dr nog met een glimlach. 'die dag dat we samen naar de dierentuin gegaan zijn was echt 1 van de beste dagen die ik in een lange tijd heb gehad' zei ik zacht. op het eind terwijl we de ingang van het hotel weer inliepen.

Marlon:

Ik kreeg geen bericht van Dyo terug... die kwam vast niet... ik liet een zucht uit en keek weer naar de sterren. out of nowhere kwam er iemand naast me zitten en begon tegen me te praten. ik schrok me kapot en keek opzij en zag dat het dyo was. 'ik dacht je niet zou komen' zei ik zacht. ik nam diep adem 'ik weer dat ik dit eigenlijk aan Kai moet vertellen... en ik wil jou er ook helemaal niet mee belasten... maar ik moet gewoon met iemand praten... ' begon ik voorzichtig 'ik ben al 4 dagen te laat ongesteld....ik heb de morning afterpill optijd in genomen.. maar was toen ook nog aan de medicatie van het ziekenhuis... en dan is de kans groot dat het niet werkt... en ... ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen! Ik durf het Kai echt niet te vertellen...' vertelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptydo aug 20 2015, 16:57

lennie:
ik luisterde wel naar wat hij zei. mara het drong niet echt door. Ik glimlachte en deed op ik het opving. maa rreageren deed ik er niet op.

Bij het hotel aangekomen gingen we naar mijn hotel kamer. ''ik doe het vanaf hier wel'' zei ik en sneakte te deur in van de slaapkamer maar er was geen marlon te vinden *waar ben je? ik heb het?* smste ik aar terwijl ik op me bed ging zetten. Het leek me een slecht idee om rond te gaan rennen odoor het hotel heen

Dyo:
''waarom zou ik wegblijven'' ik glimlachte naar der en bleef rustig luisteren. Ik slikte een paar keer. okey das best heftig. Ik legde me hand op de haeren en met em vrij hand pakte ik me mobiel om infromatie over de morning afterpil op te zoeken of zwangershap enzo. hey had er nog nooit over na gedacht. In alle rust dacht ik na en zocht dingen op. na even opende ik me mond. ''weetje, het is erg op jullie leeftijd. MAar jonge ouders is toch super? je komt gewoon hier wonen, Je hebt 11 jongens die voor jouw, misschein je kind en jongin zullen zorgen. Je kan thuis studies doen. En je kind zal gewoon gelukkig op groein'' ik keek der aan. ''soms gebeuren er dingen die je net verwacht. En kan je op dat moment niks positiefs bedenken. Maar als je dat wil doet. Lijkt alles meteen minder erg.'' ik keek naar der buik ''niemand hier zou je gaan haten of iets. zeker niet, We ontvangen je met open armen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptydo aug 20 2015, 17:17

Marlon:

ik luisterde naar Dyo, en damn wat had hij gelijk.... en toen ie zij dat niemand me zou gaan haten moest ik beetje lachen ' op zo'n duizenden fans na dan' lachte ik en mn telefoon ging af. Lennie is weer terug en ze heeft het gevonden! *kom er meteen aan! thx!* smste ik snel terug. 'Lennie heeft een test opgehaald. Ookal had ik gezegd dat ik Kai niet onnodig ongerust wou maken, wil ik hem er wel bij hebben' zei ik en stond op. we liepen samen terug naar hun kamer, thank god kai was nog wakker. ik besloot het maar snel te vertellen zodat ik er meteen vanaf was. ' he jongin... ik ben nu al een paar dagen te laat ongesteld... en heb een zwangerschapstest nu, wil graag dat je erbij bent voor de uitslag. Ik weet dat dit plotseling is en dat ik het je eerder had moeten vertellen.. maar ik was bang en wist niet wat ik moest doen' zei ik tegen hem.

Luhan:

ik knikte naar Lennie toe 'ja dat lijkt me het beste. sms/bel maar als je me nodig bent ok?' zei ik en begon terug naar mn eigen kamer te lopen. ik kwam binnen en zag dat de sfeer nog net zo gezellig was als toen ik weg ging. great... 'gezellig hier hoor jongens' zei ik en ging op bed liggen met mn telefoon...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptydo aug 20 2015, 17:24

lennie:
ik knikte en deed de deur dicht. even later kwamen kai en marlon binnen ik gaf de zwangerschapstest. eerst wilde ik wachten voor de uitslag maar besloot dat ik honger had en dit iets was voor kai en marlon samen. daarom stapte ik uit bed en trok ff wat fastoenlijks aan en ging terug het stadje in. daar kocht ik wat eten en ging terug

Dyo:
ik ging terug ne lied kai en marlon alleen.

Kai:

ineens was marlon er en vertelde dat ze niet ongesteld geweest was en nu al ee nzwangerschaps test ging doen. Ik vond het vrij vroeg met 4 dagen en kon het niet echt geloven. Nee niet echt ik geloofde het gewoon niet. Was dit een joke vna haar een beakhyun? met lichte tegenzin liep ik mee naar hun kamer. Daar gaf lennie de test en rolde zich verder op. Ik wachte buiten de deur. nog steedsgeloofde ik he niet. wat een flauwe grap..

maar toen marlon lang weg bleef begon ik op me nagels te bijten. wat als het ene meisje is? wat voor naam zouden we haar dan geven? wacht! had ik het al geaccepteerd!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptydo aug 20 2015, 18:05

Marlon:

Kai zei niks toen ik hem alles vertelde... geloofde hij me soms niet ? ik weet dat vroeg is, maar onveilige sex + niet ongesteld worden, is zwangerschap toch wel het eerste waar je aan denkt of ben ik nou gek. we liepen de kamer in en Lennie gaf me de test. Ik liep de badkamer in en begon de stappen te volgen... zo moelijk is het niet. pak stikkie, plas erover, en wacht een paar minuten... en die paar minuten waren het ergst... de timer van mn mobiel ging af, aangevend dat de tijd voorbij was en het resultaat binnen was. ik pakte het papiertje met uitleg en de test zonder te kijken en liep naar buiten. 'de test is klaar.... durf alleen niet te kijken' zei ik zacht tegen Kai en ging naast hem op bed zitten. 'ok... op 3 kijken we... 1... 2.... 3 ' telde ik af en draaide de test om. '1 streepje... not pregnant... NOT PREGNANT!!! thank god!' riep ik blij uit en vloog Kai om de nek
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptydo aug 20 2015, 18:27

lennie:
toen ik trerug kwma zag ik marlons happy face. ik glimlachte en ging in bed zitten. ''dat zit er uit als een niet zwanger persoon'' zei ik blij. mooi dat ze niet zwaar gestresst ging slapen *vals alarm, Bedankt dat je wilde luistere toenet* stuurde ik naar luhan.

Kai:

ze kwam terug ik legde me hand eest p hare. ''wacht, Je meende het echt'' zei ik en keek der aan. ''ik geloofde je niet, Maar als het echt waar is weet dat ik je neit alleen ga laten'' ik begon te begrijpen dat ze net echt geen grapje maakte. we telde af en ze draaide hem om. ik snapte er niks van 1 streepje so?? maar marlons reactie te zien was ze niet zwanger Ik glimlachte maar. misscehin was het zwanger zij nvan haar otch niet zun slecht idee. dan moest ze we lbij me blijven. ''misschein moeten we he dan maar overnieuw proberen!'' glimlachte ik. Nee dit was een grapje ik was ook wel opgelucht
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Emptydo aug 20 2015, 18:50

Luhan:

ik kreeg een smsje van Lennie. de test was negatief, vals alarm dus. Pfew! daar ging een hele last van mijn schouders af. nu kon ik ook rustig slapen ... naja rustig... de sfeer hiero was om te snijden. * Dat is goed nieuws! en geen probleem, zei toch dat je me alles kan vertellen Wink. we bespreken morgen wel wat we gaan doen ok? good night!* stuurde ik terug naar dr.

Marlon:

dus mn gevoel dat hij me niet geloofde klopte. 'ik zou hierover geen grappen maken.... maar weet dit wel! geen onveilige sex meer! kan zo'n scare niet nog een keer aan denk ik ...' zei ik tegen hem. Toen hij zij dat we het misschien nog een keer moesten proberen, gaf ik hem een kleine tik tegen zn hoofd. 'Yah! dacht het niet meneer! ben daar nog niet klaar voor... wil eerst mn school afmaken en een steady job vinden hier. Kan niet afhankelijk blijven van anderen' zei ik tegen hem. Toen Lennie binnenkwam liet ik dolblij de test aan dr zien. ' wie had gedacht dat ik zo blij kon worden van een streepje haha' lachte ik. ik pakte nog snel mn mobiel en smste dyo.
* niks aan de hand! vals alarm. bedankt voor het luisteren en me enigzins kalmeren* stuurde ik naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 11 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: