cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 15:53

kai:
Ik keek geschrokken op en me ogen werden.groot.toen ik marlon zo zag. Het brak me hart. haar lichaam trilde. Ik.had haar zo veel pijn.gedaan. ik beed op me lip en probeerde op te staan. Maar voor ik.iets.kon zeggen of iets.kwam.lennie.binnen. ze keek van mij naar marlon en teruf. en langzaam veranderde haar over het.algemene vriendelijke ogen in vol haat naar mij..Ik slikte en. kreeg een flinke klap in me gezicht..jap die verdiende ik. "Denk.je.echt dat je.marlon maar een.haar op der hoofd pijn kan doen! Zonder dat ik iets terug doe!.. Ik heb je wel gezien op het feest!. en je gesprek gehoort tussen jou en jongdae!. Maar dat geef je geen reden.om.haar pijn te doen! Je.woeden op haar afreageren is terig laag!." riep ze boos

Lennie:

We lagen.net toen ik.oneens marlon.hoorde gillen en daarna een klap. Ik vloog overeind kleedde.me.snel an.in een.mega lange nachtpon.

Toen ik in.de.badkamer kwam zag ik marlon.trillens en vol angst naar kai.kijken. En ik was nier dom.Ik herkende.die blik. en natuurlik.had.kn alles gezien.en gehoort van het feeste en hoe boos kai met ons mee.naar huis gegaan was. Ik sloeg hem hard tegen.zij. wang. *Lees kai voor wat ik.hier zei*

Ik keek hem boos aan." Je beseft.echt niet met die kut kop van je hoe ziels veel ze van je houd!." Gromde ik.boks en.ging.tussen.de.bevende kai en marlon staan. "als jij niet goed voor der zorgt en haar pijn doet. zorg ik er persoonlijk voor dat je nooit meer.bij.haar in de buurt.komt!" ik was zo pissed of. back off vringers.af van.mijn.vrienden
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 16:02

Marlon:

Lennie kwam binnen gestormd en gaf kai een flink klap in zn gezicht. ik kroop verder in elkaar en hoorde alles wat ze tegen hem zei. ik wou dr stoppen... dit verdiende hij niet ... hij meende niet wat hij deed... anders was ie niet meteen gestopt toen hij er achterkwam dat ik huilde. Toen Lennie klaar was besloot ik op te staan en dr te stoppen voordat ze weer wat kon zeggen of doen.
'thats enough.. het is deels ook mijn schuld.. ik had nooit zo over baekhyun moeten praten tegen hem of zo met hem doen. its okay.. im over reacting' zei ik tegen dr. ze zou vast denken dat ik gestoord was om kai te verdedigen op het moment... maar het was niet zijn schuld.. het was de mijne.. dus ik liet het ook niet toe dat hij zo afgekat werd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 16:07

Lennie:

Ik draaide me om naar marlon. en schudde me hoofd. ''Misschien dat je het zelf toe laat dat hij zo met je omgaat. Maar kijk je lichaam. I ben niet dom en zie dat je pijn hebt. En ik laat niemand jouw pijn doen'' zei ik terug en keek der recht aan. ''en nee het is niet okay wat voor reden dan ook.'' Ik keek haar best boos aan. ''stop met je lichaam zo te vergooien en krijg een beetje respect er voor.! ik wil niet zien dat ook al is het kai dat hij je pijn doet!'' okey ik eerder overbezorgt dan boos.

Kai:
Ik wist niet wat er gaan de was en snapte er ook niet veel van. Ik zakte door me benen heen terug naar mijn hoekje in de douche en sloot me ogen. ik probeerde alles uit me gedacht te zetten maar i voelde me zo schuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 16:15

Marlon:

ik weet dat ze alleen maar bezorgt om me is, en daarom hou ik zoveel van dr. zonder haar had ik het nooit tot nu gered. maar ik zag in mn ooghoek kai weer terug in de hoek zakken, en ik kon zien hoe schuldig hij zich voelde. ' de pijn valt echt wel mee, echt waar. dit is niks vergeleken met dat auto ongeluk. i know you are just worried about me and i love you for that, really! but.. i've had worse than this.. ill be okay' zei ik tegen dr en keek weer naar kai toe.. ik voelde mezelf ook zo ontzettend schuldig. ik liep weer naar hem toe. 'kom, je moet nu echt droge kleren aan' zei ik tegen hem. sorry cant help it... i love him to much
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 16:19

Lennie:

Ik schudde me hoofd maar als dit haar keuze was zou ik der helpen. k liep naar kai en pakte hem op. Ik was groter dan marlon ook iets sterker als het daarover ging. Ik trok he gewoon overeind mee naar een droge gedeelte ook wel de slaapkamer. Daar help k waar het nodig was

Kai:
Ik had me afgezonderd dus hoorde niks van wat ze zeiden, Maar toen marlon me op probeerde te tillen en me bijna smeekte op te staan stribbelde ik tegen. maar tegen lennie kon ik niet veel doen. zeker niet als er ineens twee meiden me zowat op tilde
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 16:26

Marlon:

Lennie hielp me mee met Kai naar de slaapkamer te tillen. eenmaal in de slaapkamer zette we hem op bed neer en begon ik met trillende handen zn shirt uit te trekken. come on hands! stop shaking! ik vroeg aan lennie of ze wat handdoeken wou pakken zodat we hem konden afdrogen. ondertussen zocht ik al wat droge kleding voor hem op. zn broek moest ook nog uit .. maar daar aarzelde ik bij.. i cant do it..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 16:29

Lennie:

toen ik terug kwam met de handdoeken zag ik dat Marlon bleef trillen. Na leven pakte ik haar handen beet. ''kleed je zelf ook even om, Je bent zelf ook doorweekt ik kleed kai wel om'' zei ik en keek der streng aan. Daarna kleedde ik kai eerst zijn shirt en zo om. ik keek naar marlon en als ze zich nog niet omgekleed had wees ik boos naar de badkamer. ''ga omkleden!'' zei ik tegen der. Ik keek kai aan. ''ge doet zelf je broek uit en anders doe ik het voor je!'' Blijkbaar snapte hij met die zin uit zijn trans en kleedde zichzelf verder om.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 16:37

Marlon:

Lennie kwam terug met de handdoeken en zag dat ik weer stond te trillen. ze pakte man handen beet en zei dat ik mezelf ook moest omkleden. ik had niet eens door dat ik doorweekt was geworden. ik bleef even in trans staan maar snapte eruit toen ze nog eens boos tegen me zei dat ik me moest omkleden. ik pakte wat kleren en leip naar de badkamer. ik kleedde me uit en keek naar mezelf in de spiegel... man wat zag ik er uit.. dikke rode/blauw plek in mn nek waar kai zo hard gebeten had, blauwe plekken over mn rug. ik slikte even en kleedde me weer aan. ik zat er aan te denken om mn ondergoed met bloed hier in de prullenbak te gooien.. maar de kans dat Kai het dan zou vinden was te groot... ik moest ze ergens anders dumpen.. voor nu verstopte ik het tussen mn andere kleding en liep weer terug de slaapkamer binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 16:44

Lennie:

Ze kwam terug en kai was ook weer aangekleed. Ik zag dat hj nog steeds haar niet aan keek ik hurkte voor hem ''gij gaat nu praten met haar. Anders zal je nog wel iets merken want i ben niet zo lief voor jouw als zij is'' ik stond op en liep de kamer uit om de twee met rust te laten. Daarna lied ik me terug op bed vallen en kroop tegen luhan aan die echt zwaar k.o was wat ik wel snap met alles wat gebeurd is. concert feest en dan net nog die gast moet uitgetet zijn

Kai
Ik hees me knieën weer op en begin te stotteren. der kwamen geen heldere worden uit of iets ik wist niet eens wat ik zei, Ik schudde na veel gestotter me hoofd en stond op. Het was beter als ik vannacht op de bank ging slapen. ''sorry'' piepte ik zacht waarna ik de woonkamer in ging om op de bank te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 16:58

Marlon:

toen ik de kamer weer in liep, liet Lennie ons alleen en liep ze terug naar dr eigen kamer. ik bleef tegen dr badkamer deur aan hangen. hij hees zn knieen weer op en begon te stotteren. ik kon er geen helder woord uit maken en hij zelf ook niet volgens mij. opeens stond hij op en zei sorry voordat hij de kamer uit liep. ik gleed via de deur naar de grond toe en kroop ineen. ik werd helemaal gek van mezelf. ik wou niet bang zijn... mn gedachten gingen 100 kilometer per uur en kreeg geen moment rust. ik pakte mn telefoon en besloot baekhyun te bellen... niet de beste keus misschien aangezien dit allemaal gebeurt was omdat ik zo close met hem was, maar ik had hem nodig om te kalmeren.
'he.. sorry dat ik zo laat bel... maar... could you sing for me... please?' vroeg ik zacht aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 17:05

kai/lennie/
slapen atans kai probeer dat.

Baekhyun:

""HEY WEER IN ME GAME HEH!'' zei ik toen ik opnam maar toen i der stem hoorde werd ik stil. natuurlijk wilde ik voor haar zingen.



Van 3:10 tot 6:50
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 17:16

Marlon:

ik luisterde aandachtig naar zn gezang. i just love his voice so much. zn stem kalmeerde me, maar raakte er ook emotioneel van. toen ie klaar was huilde ik al zachtjes 'thank you' snotterde ik. 'dat had ik nodig om te kalmeren, so much happend tonight... kon het even niet verwerken' zei ik zacht tegen hem. 'zal je niet langer ophouden met je game hehe'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 17:19

Baekhyun:

Cahnyeol merkte dat ik niet sliep en kwam er bij zitten en keek me vragend aan. ''' het is bun-bun'' zei ik en keek chanyeol aan met zun blik dat hij wist dat het niet goed ging. Hij toverde meteen zijn gitaar te voorschijn. Op dat moment begon marlon met praten. ''ssst!'' siste ik. Ik zette me mobiel op uitspreker en chanyeol begon te spelen.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 17:25

Marlon:

Baekhyun ssstte me en hij begon nog een nummer te zingen. maar dit keer was er gitaar bij, dat betekent dat ie Chanyeol erbij gehaald had. ik luisterde en was onder de indruk dat hij een volledig engels nummer voor me zong. maar het was niet zomaar een engels nummer... een love song. ik hoorde chanyeol hier en daar wat fouten maken maar ik gooide het gewoon op het feit dat ie moe was want het was echt fucking laat. toen ze klaar waren kon ik niks uitbrengen.. alleen wat gesnotter en gepiep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Emptyma sep 14 2015, 17:30

Baekhyun:

We keke elkaar aan toen we der hoorde huilen beide knikte we en stonden we op. Zonder dat ze het door had gingen we met de auto naarheth uis. Ik praatte in de tussen tijd door en dyo reed ons.  Ik vertelde allemaal shit dingen over echt dikke onzin. over league en zo. Toen we bij de deur waren moest ik even de moeite doen niet te lachen. ''doe open'' beval ik haar. ''het is koud buiten.''

kai:
*dont worry kai slaapt door alles heen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 43 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 43 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: