cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 19:35

Lennie:
vermoeit keek ik op. I kschudde me hoofd nee ik wilde niet terug! dan moest ik weg bij luhan, Sorru maar dat wilde ik echt niet. En daarnaast... kai was in marlons kamer. Jah hey ik ben niet dom dat had ik wel door!. 'kai is daar'' zei ik zacht als eigenlijk een smoesje om niet bij hem weg te heoven. Ik wreef in me ogen. die twinkeltjes in zijn ogen van de sterren waren zo mooi. Het was nog niet eens doorgedrongen dat hij me leuk vind. En dat hij dat meende.. DAt hij net gewoon vroeg of ik bleef,

Kai:
ze vertelde dat het aan lennie lag. ''laten we het vragen morge ndan!'' zei ik licht in hoop. ik voelde hoe er een traan op mij nwang viel Meteen schoot ik omhoog en pakte haar beet. ''En anders! regelen we iets anders;; ze ik meteen en klom iets verder omhoog. ik wreef over der wangen. ;;niet huilen;; zei ik zacht en nerveus. ''niet huilen echt niet!' zei ik en gaf haar een zacht kusje onder der oog.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 19:51

Luhan:

ah Kai is bij Marlon op de kamer... ja dan snap ik dat ze niet terug wil haha. ik keek rond en zag dat er genoeg dekens op de waslijn hingen. 'ok probeer nog even wakker te blijven dan, maar niet kijken!' zei ik en stond op en begon met de dekens te kloten. na even was ik klaar 'ok klaar! draai je maar om' zei ik tegen dr. Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 X_7199499f (niet helemaal zo ofcourse maar you get the idea )
ik ging binnen liggen en tikte naast me 'kom er ook bij! stuk warmer hier'

Marlon:

ik zag de lichte hoop in zn ogen, maar ik had niet zoveel hoop... Lennie had al een paar keer aangegeven dat ze juist eerder naar huis toe wou. maar ik glimlachte en stemde in. ineens schoot hij omhoog en begon te ratelen over dat we anders wel wat anders regelde, en dat ik niet moest huilen. ik bracht mn eigen hand onder mn ogen en voelde inderdaad tranen. ik moest lachen 'had niet eens door dat ik huilde haha' zei ik en ging tegen hem aan liggen en begon te gapen. 'ik vraag me af hoe het met dr is.. ze blijft anders nooit zo lang weg' zei ik slaperig
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 19:57

Lennie:
ik sloot me ogen. en opende ze weer toen Luhan dat zei. Ik keek rond en glimlachte zachtjes omg dat was zo mooi. Ik pakte stitch op en zette hem bij luhan in zijn deken tent. Ik ging op me knieen voor hem zitten. Ik bleef hem an kijken. Dit was zo lief en schattig en omg!. Ik slikte even en daarna kroop ik langzaam naar hem toe om vervolgns half op hem te gaan liggen. OKey ik wilde naast hem liggen maar jah ik benen blij onhandig

Kai:
ik haalde opgelucht adem en lied me tegen der aan vallen. Ik trok haar helemaal tegen me aan. Geen lichaams deel raakte haar neit aan. ze was zo heerlijk. ''die is bij luhan dat ziwe lgeod!'' zei ik zachtjes.

Met haar naast me en flink afgelost van een knagend gevoel benede viel ik snel in slaap. E nwas zelfs de volgende ochtend eerder wakker. Ik maakte har voorzichrig wakker ''heb je honger?'' rvoeg ik. weten dat er nog mara 4 dagne waren. en we vandaag terug gingen naar korea dus nu moest ik elk moment met haar doorbrengen!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 20:22

Luhan:

ze kroop langzaam naar binnen en kwam half op me liggen. ik lachte en sloeg een arm om dr schouders heen om dr nog wat dichter bij me te krijgen. 'kom laten we maar gaan slapen, het is al erg laat' zei ik tegen dr voordat ik zelf in slaap viel.

ik werd de volgende ochtend wakker door de zon die op kwam. want ja he geen gordijnen natuurlijk. Ik keek opzij en zag lennie nog slapen. ik glimlachte, ik kon niet wachten tot ze met Marlon gepraat had om langer te blijven! ik maakte dr voorzichtig wakker. 'he, zin in ontbijt? we vliegen vanmiddag alweer terug naar Korea' zei ik tegen dr.

Marlon:

ik wist dat ze wel in goede handen was bij Luhan... maar alsnog dat ze zolang weg bleef vond ik beetje zorgwekkend. maar ik was nu ook te moe om daar over na te denken. ik kroop nog wat dichter tegen hem aan en viel inslaap.

de volgende ochtend werd ik door Kai wakker gemaakt. ja dat hoor je goed. door kai wakker gemaakt! hij vroeg of ik honger had, en dat had ik wel. enige probleem was, dat ik niet echt kon bewegen zonder dat het een vervelende steek gaf tussen mn benen. ik zou alleen nooit tegen em zeggen dat het kwam omdat ie gister gefrustreerd raakte en me zonder bedoeling pijn gedaan had. ik keek hem aan en glimlachte 'how about roomservice?' stelde ik voor ' je ging er helemaal voor gister, mn benen zijn nog steeds jelly haha' zei ik tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 20:32

Lennie:
het licht geen in me ogen. Luhan gaf licht door de invallende zonnestralen. Ik keek hem aan met spleetoogjes en langzaam drong het door. Ow zeker had ik honger! ik heb altijd honger!. Maar het ligt was te sterk, Ik ging verliggen en bedekte me ogen. Ik had honger maar het lag zo heerlijk!. Ik had in jaren niet zo goed geslapen. Meestal slaap ik alleen als ik met iemand lig. Daarom slaap ik normaal amar 4-6 uur. Nu kon ik wel dagen slapen met luhan. MAar we moesten er uit! wat moesten de mensen vna het hotel wel nie denken als z dit zagen!. Toen me ogen gewent waren aan het licht ging ik recht zitten. Ik deed me haren goed en knikte. ''laten we nar benede gaan'' zei ik en kroop omhoog. Maar me benen sliepen nog ne tjah lennie heh. Ik viel voorover recht tegn luhan aan. Ik lachte zachjes. ''zei toch dat ik voor je viel'' grapte ik zachtjes

Kai:
''ooeeh goed plan!'' zei ik en lied marlon de roomservers bellen ik was niet zo dom om het zelf te doen. ik was de regels niet vergten hoor!. Toen ze begon over de benen keek ik der nervues aan. Jongin was er weer. Ik keek der berzorg aan ''sorry'' zei ik zacht en legde me hand op der bovenbeen en wreef er zachtjes over.

TOen de roomservers kwam ging ik de WC in. om ade mensen te ontwijken. Ik wachte tot marlon aangaf dat de kust veilig was
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 20:40

Luhan:

als ik dacht dat chanyeol en Kris klungelig waren sochtends, of over het algemeen, was dat nu toch wel veranderd met Lennie. toen ze wou staan viel ze voorover tegen mij aan. ik kon dr net optijd opvangen zodat we niet beiden vielen. ik moest lachen om dr reactie 'nou das mooi want dat heb ik een paar dagen geleden al gedaan haha' ik hielp dr omhoog. 'kom laten we gaan voordat iemand ons ziet' zei ik en liep al naar de uitgang, of ingang.. wat jij wil haha.

Marlon:

ik zag dat hij bezorgd was toen ik over mn benen begon. ik glimlachte 'waag het niet om daar sorry voor te zeggen haha, jij lijkt ook een stuk relaxder btw' zei ik tegen hem, wetend dat gister avond daar mee te maken had, bedoel de laatste keer was hij niet klaar gekomen... daar loop je dan nog dagen mee rond... zo kut!

Ik belde roomservice en toen ze er waren verstopte Kai zich in de wc, want ja... die stomme regel van ze... toen ze weer weg waren klopte ik op de deur van de badkamer. ' coast is clear! come and eat' zei ik tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 20:48

Lennie:
Met stitch half mee tillend naar de kantine dacht ik na. WAarom deed ik dit! omg! me gevoelens wonnen het gewoon van me geweten!. DIt moest een droom zijn! gewoon alles! ken nie anders. En wilde ik echt langer blijven? moest ik het wel voorstellen?. Ik kreeg hoofdpijn van me twijfels!. Wat nou als ik het ging regelen in het vliegtuig. of zouden we weer apart zitten.

bij het restaunt aangekomen aten we en rond een uur of 11 gingen we terug. Tijdens het eten hadden we flik gelachen. het was zo gezellig en het voelde niet eens awkwart gewoon super gezellig!. Ik ging niet meer over het feit in zitten dat er gistere avond jongens me probeerde te rape via chen...

Ik stond voor de hotelkamer en hoorde muziek. Ik twijfelde even en draaide me om naar luhan ''danst hij of?'' vroeg ik hem niet echt de zun om binnen te stappen bij iemand die iets inniger bezig waren dan een dans

Kai:
Ik knikte ''en dat dankzij jouw!'' zei ik flirtend en gaf der een speels kusje.

Ik was aan et spele met me haar het voelde zo zacht aan door dat er een keer niet aangezeten was door de styliste. Het voelde zo zacht dat ik bijna marlon ging smeke dat ze er mee ging spele! zogezond voelde het. Na even ging ik de badkamer uit. ik ging naast der op bed zitten en pakte het eten op Ik hield het voor haar mond ''kom eet!;; zei ik verlieft. Ik voerde marlon. maar weetje ik was misschien vroeg wakker.. maar dat wilde niet zeggen dat het ook daadwerkelijk vroeg op de ochtend was. Ik keek op me mobiel En het was al 11 uur! over 1 uur moesten we de hotel kamer uit en om 3 uur vlogen we weg!. Ok keek der aan. ''wat wil je in dat uurjte nog doen?'' vroeg ik maar voor ze iets zei stond ik op en zette me mobiel aan en begon voor der te dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 21:10

Luhan:

tijdens het ontbijt hadden we de grootste lol die we maar konden hebben! en het leek alsof ze wat gister avond was gebeurt al helemaal vergeten was! ik hoopte het zo, of misschien niet vergeten, maar tenminste er niet meer over na dacht of er mee zat. want dan was ik een gelukkig man, als me dat gelukt was!

Na het eten liepen we terug naar Lennie dr hotel kamer, zodat ze kon inpakken en opfrissen. toen we voor de kamer stonden hoorde we muziek. ze draaide naar me toe en vroeg of hij danste of want anders deed. ik luisterde goed naar het nummer en glimlachte 'maak je maar geen zorgen, is een demo van ons nieuwe nummer. ga er niet van uit dat hij iets anders zou dan doen dan dansen daarmee' stelde ik dr gerust en klopte op de deur.

Marlon:

toen Kai naast me kwam zitten op bed, begon ie me te voeren. ik glimlachte en liet het maar toe. het was aan de ene kant wel schattig. maar dat betekent niet dat ik niks deed! ik pakte zelf ook wat te eten en begon Kai te voeren. toen ie een hap nam wreef ik door zn haar heen, man dat voelde zacht aan! jaloerss!!! 'good boy' zei ik voor de grap. Toen we klaar waren met eten keek ik op mn mobiel en zag dat we nog een uurtje hadden om tijd te doden. Kai vroeg wat ik wou doen in die tijd, en ik wou eigenlijk gewoon relaxen en misschien nu dan wel een douche nemen. Maar meneer begon alweer te dansen, op een nummer dat ik niet kende. maar toen ik goed luisterde kon ik Baekhyun zn stem eruit halen. 'omo... is dit een demo van jullie comeback ?' vroeg ik maar toen werd er op de deur geklopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 21:16

Lennie:

''oeeh echt! jullie demo!'' zei ik blij en liep eigenlijk naar binnen toe! yolo dan maar iets raars!, Ik liep de kamer in en keek er naar. ''sexy hoor jongin!'' glimlachte ik. Ik gooide stitch op de hoek van hotel kamer en begon me dingen te verzamelen. We moesten toch zo weg. Toen ik alles had lied ik me op het bed zakken en keek toe.

Nog voor kai en luhan weg gingen bedankte ik Luhan!.

OMG HOE KON HET! ik zat gewoon naast marlon in het vliegtuig en dejongns ver achter ons!. jah hey ik zag ook dat kai het niet luek vind en hier ging ikgebruik van maken. ''yumii~!'' zei ik toen we in de licht waren. ''Kai kan het nu al niet aan dat jullie een paar stoelen bij elkaar weg zijn.'' zei ik en keek der aan. ''dus zin om nog twee weken te blijven? deze keer wel in een hotel enzo?'' vroeg ik der zonder enige verdacht iets naar luhan toe. Sorry dit ging ik niet te koop zetten Natuurlijk ging ze me door hebben binnen twee seconds!. Daar kende ze me te goed voor. Maar jah lennie en der ego!. stitch zat naast me als mijn nieuwe BF! mwhhahaha!. In het vliegtuig maakte we een selfie met stitch er bij deze poste ik op internet. Net voor we gingen landen keek ik nog op internet! yolo met de regels! me instagram update had... meer dan 5duizend likes ne dat in 1 uur. ik slikte en klikte hem weg. waarom? wat was dat?

Kai:
ik knikte. zeker dat dit onze demo was!. ''oh we hebben nog 6 weken ofzo voor ons comeback'' zei ik terwijl ik danste. Lennie en luhan? (als tie mee naar binnen komt) liepen langs me heen ik danste langs hun heen. ''Hebbest wel zin in om weer dingen te laten zien!'' ik danste door terwijl ik marlon aan keek.


in het vliegtuig waren we gesplits met tegen zin ging ik naast luhan en chen zitten. Ik sloot me ogen om nog een beetje slaap te krijgen. Toen we aan kwamen op het vliegveld liep ik naar Marlon toe. Zachtjes en voorzichtig pakte ik haar hand nog even beet voor de korea in zouden lopen ikwas echt bang voor de fans.

Chanyeol:

ik durfde Lennie nog marlon niet aan te kijken en liep vrij ver achter de groep aan. normaal was ik de happy virus maar alles was omgedraait. En ik moest wel weer actere als we in korea waren.

Dyo:

bij het ontbijt waren we bij lennie en luhan gaan zitten. het was best gezellig! in het vliegtuig besloot ik me script te leze in de hoop dat baekhyun niet ging kloten. maar helaas!.

Baekhyun:
hey hey! ik kon niet ontkennen dat ik luhan niet meer terug had zien komen! en dat hij vroeg in het restaurant zat met lennie! dit ging een ondervraging worden. sowieso.. waar waren de jongens savons heen geweest. chen chanyeol en luhan. niet dat ik eht aan chanteol ging vragen. ded at wel aan chen!. ik zat achter Chen kai en luhan en begon bij luhan. ''waar was je gistere avond!'' vroeg ik meteen en ging tussen kai en luhan hange met me hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 21:43

Marlon:

Lennie en Luhan kwamen binnen en we waren wat aan het kletsen, daarna moesten de jongens weg om hun eigen spullen in te pakken en ging ik nog snel ff douche.

In het vliegtuig zat ik naast Lennie, en de jongens een paar rijen achter ons. ik zag Kai al met tegenzin naar zn stoel lopen. ik glimlachte naar hem en herrinerde hem dat het nog geen 2 uurtjes was. Lennie begon te praten over hoe Kai het al niet aan kon om een paar stoelen van me vandaan te zijn, en of ik zin had om nog 2 weken extra te blijven. Oh wait what! ik keek dr aan 'ok what happend! je bent de hele nacht weg geweest met Luhan! en nu wil je opeens ook nog 2 weken extra blijven! noway dat je nu nog kan ontkennen dat er niks gebeurt is dus spill' zei ik tegen dr.

toen we geland waren werd ik erg nerveus. ik voelde Kai mn hand nog voorzichtig pakken voordat we de aankomsthal binnen liepen. ik nam diep adem, deed mn pet en mondkapje op en begon maar te lopen.... now or never...

Luhan:

Baekhyun was weer baekhyun ofcourse, en blijkbaar had ie gemerkt dat ik gister avond niet terug gekomen was op de kamer, en dat ik vanochtend vroeg al met Lennie aan het ontbijt zat. echt er gaat niks voorbij aan hem! hij is zo scherp. Hij vroeg aan ons ( chen, en mij) waar we gister waren. 'oh niks bijzonders, Kai was bij Marlon op de kamer ' ik gaf hem een porretje, wetend wat er gebeurd was ofcourse die geur was niet te ontkennen vanochtend 'en ik vond niet dat ik lennie alleen kon laten dus we waren naar het dakterras gegaan en daar in slaap gevallen tijdens het praten' zei ik nonchalant.

Chen:

ik negeerde baekhyun zn vraag. ik wou echt niet praten over gister avond... ik voelde me nog steeds zo rot dat ik er niks heb tegen kunnen doen! ik had lennie vannochtend gezien en ze zag er redelijk vrolijk uit. dus wat of waarover Luhan en zij gepraat hadden vannacht, had geholpen en daar was ik blij om.

Xiumin:

ik luisterde naar Luhan zn verhaal. ik had ookal lang door dat hij Lennie leuk vond, en hoe hij zn verhaal vertelde was er vast wel wat meer gebeurt dan dat ie liet merken. maar he, ik zou dat ook niet zo vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 21:57

dyo:
Ik luisterde half mee en.schudde ne hoofd. met een.glimlach op me.gezigt leerde ik me.script verder. Bij her vkiegveld aangekomen hadden we de meiden de sta plaats van he rbusje gegeven.zodat die al eerder konden lopen..wij zouden later komen en even met de fans.kloten om hun wat ruimte te geven veilig in he tbusje te komen.

Kai:

Net voor we er uitliepen gaf ik marlon een kus en bleef achter. ik beet op me nagels..dit.deed ik bijna nooit meer. maar nu.. urrgh gign.het maar goed.

het was ons.gelikt hun 1 Uur te geven. daarna kwamen ook.wij aan en reden we naar huis. Ik keek marlon aan. "Zin om samen uit eten te gaan. " vroeg ik voorzichtig. ik.wilde de laatste paar dagen nog samen.door.maken!

Lennie:

"Niks speciaals!" Zei ik. ik dacht aan chen en stitch.. de jongens luhan. ik werd misselijk.maar zei niks. Ik voelde me licht schuddig tegen over chen.. ik was er savonss nier voor hem geweest terwijl hij her zelfde mee gemaakt had. met me.gedachte daarbij grapte ik met marlon over de exo leden. als ze iets uit me qjlde krikgen over luhan wjst ik het steeds tw onrwjjken met ee. damnt smooth opmerking. na even keek ik der aan. "Soo hotelletje boeken en. nog twee weken blijven?" Vroeg ik voor de zekerheid
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 22:33

Marlon:

de jongens bleven achter om even met de fans te kloten zodat wij tijd hadden om bij het busje te komen. ik was zo nerveus om alleen er heen te gaan, naja had lennie ofcourse wel bij me .. maar de fans hielden van haar en haatte mij.. zonder enig echte problemen kwamen wij bij de bus aan en wachten daar op de jongens. Lennie bleef maar ontwijken dat er iets gebeurt was tussen haar en luhan. en toen ze voor de zekerheid vroeg of we een hotel gingen boeken en nog twee weken bleven keek ik dr aan. 'niet voordat jij verteld wat er gebeurt is. ik moet ook altijd alles vertellen, dus nu is het jou beurt. ik vind het niet erg om in de dorm van de jongens te blijven' zei ik tegen dr. ok ik loog... ik vond het wel erg.. vooral omdat ik dan nog closer rond Chanyeol was...

Kai vroeg of ik zin had om vanavond uit eten te gaan. ik keek hem aan 'klinkt goed, weer zelfde restaurant als onze eerste date?' vroeg ik
Luhan:

ik maakte me geen zorgen om Lennie, de fans hielden van dr! daar was ik zo blij om, ik keek naar kai en zag dat hij op zn nagels beet... oh dam die is nerveus! dat doet ie nooit... ik zou ook zo'n wrak zijn als mn vriendin zo gehaat werd door je eigen fans...

Na een uurtje waren we zelf ook bij de bus en reden naar huis, eenmaal thuis hield ik Lennie ff apart.
'ik denk dat je toch wel ff met chen moet gaan praten,en als je wilt blijf ik er wel bij... maar hij is natuurlijk door het zelfde gegaan als jij' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 22:43

lennie:

Ik.had de stitch achter gelaten bij de jongens. kon hem zelf nie dragen. Toen we baar de autobliepen viel me.op dat er kei veel fans waren. blijkbaar hadden ze her door en.was dit hun welkom. Een paar meiden kreeg een blik op ons.. daarna. kreeg ik zo veel stitch dingen on me handen geduwt. marlon kreeg ook iets in haar handen. een pf van marlon maar op gekrast en zo was. Ik pakte hem uit marlons hand en verfrommelde hem. helaas was de meid weg die hem gegeven had. want had het graag tegen der aam.gegooit!.
voor de rest gebeurde er niks echt raars. In de bus begon ze te drijgen. "Dan gaan we naar buis"Grapte kk terug!." nee okey ik vertel.het wel als.we in een hotel.geboekt hadden!.".

Binnen pakte luhan me apart nog voor ik naar chen kon gaan. Hij zei dat ik beter mer chen kon.gaan.praten ik.glimlachte en knikte. "Daar had ik.ook al.aangedacht maar je pakte me zo snel weg!" glimlachte ik naar luhan. Ik schudde me hoofd. Hij hoefde er niet bij te zijn. Ik was toch volwasse en kon me eigen dingen oplossen. met nerveuse knikkende knieen liep ik op chen af. Ik keek hem echt nerveus aan. noujah aan kijkem na alles wat gebeurd was.. kon ik hem nier aan.kijken. het was lastig en ik voelde me echt beangstend rond hem en dat terwijl het niet zijm schuld was!. one of my ultimat bais.. and I was scared of him.

Kai:
Dar vond ik een strak plan!. het restaurant dan. In de tussentijd dat we moesten wachte besloot ik tw gaan dansen. Had im he rhotel weer de smaak te pakken gekregen en moest he ttoch langzaam opbouwe..

Dyo:

Eindelijk.had ik de tijd om marlon aam te spreken. "Ik wees naar der buik. "Weer een beetje bij gekomen van de schril" Vroeg ik der.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 23:11

Marlon:

toen Lennie zei dat ze het wel zou vertellen als we een hotel geboekt hadden keek ik dr nog even streng aan. 'you better... ; zei ik tegen dr.

toen we binnen waren wou ik mn spullen ff dumpen in de kamer maar zag dat chanyeol er ookal heen liep. Ok dan dump ik ze maar eerst in de woonkamer. ik ging op de bank zitten en Dyo kwam naast me zitten en wees naar mn buik. hij vroeg of ik al bij gekomen was van de schrik. ik legde een hand op mn buik en glimlachte een beetje 'weetje... ik had het al bijna geaccepteerd, en toen het negatief bleek te zijn was ik bijna teleurgesteld. Maar zoals ik al zei het is nu gewoon echt niet het goede moment.. exo is in de piek van hun carriere, en als Kai en ik een kind zouden krijgen... dat had gewoon niet gewerkt. maybe some day.. but not now' zei ik tegen hem.


Chen:

ik liep meteen door naar mn kamer. gelukkig was ik nog de enige die op de kamer sliep. de rest was nog steeds weg. Lennie kwam binnen en ik werd zo nerveus... ik was niet de enige, zij zag er zelf ook scheits nerveus uit. 'im so sorry...' was het enige wat ik kon zeggen nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptyma aug 24 2015, 23:19

lennie:

" Sorry voor wat?" Zei ik en.ging aan de andere kant van de kamer zitten ik trok me benen op. "Bedankt dat je me achterna kwam. en dat je me aan het lache kreeg met stitch. Bedankt dat kee.niet alleen lied toen ik je bijn nergeerde. bedankt dat je bij me was toen... " Ik slikte en keek weg van chen. Er begon een traan over me wang te rollen. nee ol was er niet overheen! En dat ging bij mij.damnt lang duren.! Maar ik.ging me.groot houden. "als je me niet achterna gegaan was.. had ik niet wille weten hoe het afgelopen was."

Dyo:

Ik luisterde naar haar verhaal.en dat ze het bijna geaccepteerd had ik knikte begrijpend. "Aawh had wel een mini kai od marlon door obze dorm.wille zien renne" Lachte ik. " dan hsd baekhyun ook eindelijk een leeftijdsgenoot om.mee om te gaan!" Ik keek richting baekgyun.die rond luhan heen spromg en hen onder vroeg naar lennie en hun nacht

baekhyun:

"Hoe was het was ze goed! Hoe was je vrouwlijke gezeldschap!' Ik grijste en lied hem nie tmeer met.rust
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 18 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: