cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 10:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
De jongen met de muts begon te grommen als een hond toen drake dichterbij hem kwam. Ook ging hij in een houding staan waarbij zij kond hoger in de lucht zat. Een schaduw van een gedaante viel over me heen. Half verdooft keek ik omhoog.
'Dat alles in de zelfde kom zit betekend nog niet dat alle vissen tot de zelfde groep behoren.' Zei een jongen op het dak. Deze jongen had twee van die honden riemen aan zijn broek hangen. De jongen met de muts bleef grommen en lied zijn tanden zien. Toen ik naar de nagels van de jongen keek zag ik dat hij catclaws had. Dat waren kleine weer haakjes om op muren te kunnen klimmen of om vlink mee te Krabben. Deze schoven iets meer naar voren toe zodat ze langer werden. Maar nog altijd viel hij niet aan. "Wat was zijn strategie. Gespeert was hij zeker niet. Net als de jongen met de twee riemen. Boven op het dak.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Ik keek naar de film en gaapte een paar keer. "Zou ik een tukje kunnen doen?" Ik keek vanuit me oog hoeken naar Lucy. "als ze helemaal in de film zat zoals Delle dat zou doen moet het wel lukken." Ik legde me hand op haar schouder toen ze iets meer tegen me aan kroop.


Laatst aangepast door Timeless op vr jun 05 2015, 10:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 10:45

Leo:

Na even stond ik voor lucys huis. De moeder vertelde dat ze beide naar ed bios waren. ik glimlachte en knikte daarna sjocktge ik door de straat naar de trainig gebouw en merkte dat ook daar niemand was.. wat a waist. Ik trapte een blikje weg en liep verder.

Drake:

Ik zette nog een stap meer dit deed te zeer. Ik wankelde even fuck. Me hoofd. k keek naar me borst kast en zag  dat me lichaam paars aan liep van de klappen. fuck...

'Waarom laten jullie Setto niet gewoon met rust....'

lucy;

aan de eind van de film was ik zo verlieft op NUX wat was het leven fangirl. Ik zou wat er gebeurd was neit snel vergeten. AMar ik zou me groot houden!. Ik zei niks en liep richting huis wetend dat Yu niet met mij wilde eten en allen aan zijn hond dag. Maar oko ik had geen zin maar om iets te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 11:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Idk men~' zei de jongen op het dak. Vervolgens sprong hij er van af. 'D-boxer laat dat arme jog toch met rust.' Mompelde de jongen verveeld. De man die me vast had lied me iets losser. 'D-boxer hou hem vast!' Klonk een vrouwenstem. Ik keek op en een vrouwelijke gedaante kwam de steeg in lopen de meeste jongens bogen hun hoofd toen ze langs hen liep. 'Hij is mijn popje.' De vrouw liep naar me toe en aaide door me haar heen. 'Zei ik niet dat jullie zijn gezichtje heel moesten laten stelletje onnozele puppy's!' Gromde ze. 'Urgh chiwawa kom op girl laat dat jong gaan.' Zei de  jongen met de twee riemen weer verveelt. 'Je kunt ook best een andere lekkerding krijgen die wel interesse in je heeft.' Vervolgde hij en glimlachte breed. 'Nee! Ik wil hem. Hij is schattig en rijk!' Gromde de vrouw en pakte mijn kin vast en wreef over me lip heen. 'Dus flikker een eind op joiner en talker! Ga lekker naar jullie loonly pack.' Gromde de vrouw. 'No Way dat wij weg gaan.' De jongen met de twee riemen aaide de jongen met de muts op over zijn muts heen. 'Sssst rustig jogie.' Zei hij kalmerend. De jongen met de muts stopte met grommen. Vervolgens maakte hij zijn tweede riem los en stak het naar drake uit. 'Oi, vlammenkop... Join me, dan halen we samen je vriendje bij chiwawa weg.' Zei de jongen met een serieuse en uitdagende blik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik lag op een bankje voor de training centrum gebouw de deur was dicht dus ik kon niet naar binnen. Met een riem losjes om me pols heen staarde ik naar het niets. Mijn lichaam voelde slap aan. En toch was ik niet 100% helemaal weg. Het hondje aan de riem blafte en draaide rondjes. Blijkbaar zag hij iets toen ik hem pp zag kijken. Hij rende weg. Ik zag hoe de riem die losjes om me pols hing er langsaam af gleed. "Noo!" Dacht ik maar kon niet veel doen.

hondje van Delle - zelfs uiterlijk als die van yu
'Wuf Wuf Wuf!' Blafte hij en rende naar de langs lopend jongen toe. De hond pakte het blikje op die hij weg getrapt had en bracht het naar de jongen toe. Daar legde hij hem voor zijn voeten neer. Vervolgens draaide het hondje een rondje en struikelde haast over zijn eigen riem heen. 'Wuf Wuf Wuf!' Blafte hij en kwispelde met zijn staartje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Toen Lucy opstond opende ik me ogen en wreef even over me gezicht heen. Mijn armen voelde lam aan en de popcorn bak was leeg. 'Yeaze heb je die hele bak in je eentje op gevreten?' Vroeg ik licht verbaast. Ik stond ook op en strekte mijn rug. 'Ah goede film toch?' Vroeg ik toen ik me lichaam strekte. Vreemt genoeg kon ik alleen het begin van de film herinneren. Ik liep Lucy achterna en werd al iets wakkerder. 'Waar ga je heen. Sinds wanneer hebben we ook een restaurand om de hoek van de duur staan?' Vroeg ik. Ik liep nog altijd met een gepaste afstand naast Lucy.


Laatst aangepast door Timeless op vr jun 05 2015, 11:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 11:22

Drake:

Ik probeerde me adem onder controle te houden. Het waren de zelfde kettingen als Yu had. Ik dacht an de vehalen die hij verteld had. Ik zak me hand uit maar pakte de ketting niet. 'Ik accepteer die ketting niet.' zei ik boos. 'Ik heb iemand beloofd om bij hem te blijven. Hij is de enige die ik zal vertrouwen met dit soort dingen' gromde ik en dacht aan Yu. wie weet hoe al die packs inmekaar zaten. Maar ik ging alleen in ijzn pack als het nodig was.

Leo:

der kwam een pup naar me toe en bracht het cola blikje terug. 'omg nog eentje' ik bukte en aaide het onahdige beestje. Ik pakte het blikje en gooide het weg. 'pak het dan!' zie ik en lied me zelf in het gras vallen

lucy:

ik lachte ne kninkte. 'ja vreetzakje! dat je heb je!' ik aaide over zijn buikje heen.

toen ij vroeg waar me heen gingen keek ik op. 'I kdacht dat je wel terug wilde naar rex. en je had toch al genoeg gegeten.' zei ik zo eerlijk mogenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 11:39

hondje van Delle - zelfs uiterlijk als die van yu
Het hondje rende weer achter het blikje aan toen hik het op pakte zat zijn riem helemaal verwikkelt tussen zijn pootjes. Lomp liep jij terug naar YD toe en legde het blikje neer. Het hondje probeerde uit zijn riem te stappen en piepte. Als YD het riempje zou vast pakken zou het hondje proberen naar het bankje toe te lopen. Waar zijn baasje lag. 'Wuf Wuf!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Lucy wreef over mijn buik heen. Wat? Nee ik b-bedoelde jouw.' Zei ik ontschuldig. En prikte in haar buik. Nu voelde ik me best wel akwart omdat ik geslapen had tijdens de film.

'Hey! Susi en stukken lekker vlees past er altijd nog wel in.' Antwoorde ik. 'En en en... Rexy kan toch mee? Misschien krijgt hij ook een lekker stukje vlees.' Stelde ik voor en deed me armen over elkaar heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Er klonk geroezemoes in de steeg.
'Wacht wat wijgerde hij nou joiner?'
'Dit is de eerste keer dat ik heb gezien dat joiner iemand vraagt?!' Zei de ander verbaast.

'Ah begrijp het al...' Zei de jongen die de riem uit gestoken had verveelt. 'Je hebt al een pack maar mist de riem, Ah i get it..' Vervolgde hij en zuchte verveeld. Hij trok zijn arm weer in en klikte het vast. 'Je lijkt buldog wel die vergeet zijn riem ook wel eens.' Mopperde hij verveelt. 'Come Lets play K.O.' Zei hij iets speelser en rende op de vrouwelijke viguur af. De jongen met de twee riemen had lange benen "dit was een afstands vechter." Dacht ik. En dat bleek wel toen ik weg moest duiken voor een trap die miste op de vrouw. De man probeerde mij in een ander steegje mee te trekken. Sommige wolf leden knerpen er tussen uit en anderen probeerde de vrouw te verdedigen. 'Laat me los me armen doen pijn.' Zei ik neutraal. 'Hehehe ik laat je los als je in ons holletje bent jogie.' Gniffelde de stevige man die mij vast had. De jongen met de twee riemen leek net een tol. Met zijn benen hield hij de verdedigers op afstand en probeerde de vrouw te pakken te krijgen.

De jongen met de muts liep half mank naar drake toe. Flammenkop pas op dat Dikke boxer niet ontsnapt.' Zei hij vlug en probeerde achter mij aan te komen. Maar inplaats daar van keek hij weer naar zijn maatje. 'Grijp hem wij houden de rest tegen.' Verbeterde hij zigzelf.


Laatst aangepast door Timeless op vr jun 05 2015, 12:04; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 11:43

Leo:

Ik pakte het beestje op voor hij kon lopen en wikkelde zijn pootjes uit de riem. 'jij bent niet de slimte hey klein dingetje' zei ik en aaide hem. Toen ik wat hij heen wilde liep ik naar de bank en zette de pup zijn buik. 'Delle letje op dat hij er niet vandoor gaat of zichzelf stikt in zjin riem' zei ik en wilde naast hem zitten, Ik pakte delles hoofd en schouders op en ging zitten. Oten ik hem los lied zou hij op mijn schoot vallen zodat ik ook o pde bank kon zitten.

Lucy:

ik glimlachte'. 'Een hond mag geen restaurant in scahtje' zei ik en glimlachte.' we bestellen wel wat thuis okey' zei ik terwijl ik door liep.

Drake:

Ik sloot me ogen. het liefst wilde i kgaan liggen. Maar niet nu setto nog steeds in gevaar was. WAt was dit voor shitzooi. Ik zuchte en knikte. Ik ging zo goed als het ging achter het tweetal aan. Ik wist zijn schouder te grijpen een paar gangen verderop. 'Ik zei toch af te bljiven van hem' gromde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 12:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
De man die mij vast had liep naar achteren toe zodat drake tussen hem en de muur werd in geplet. Ik probeerde nu tegen te stribben en te spartelen in de hoop dat ik los kwam maar ik voelde me te zwak en me armen voelde lam aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Het hondje belande op me schoot en voor dat ik het wist lag ik met me achterhoofd op de kruis van YD of was het nou zijn benen Huhuhu. Het hondje liep over me lichaam heen en likte aan me gezicht. Ik kon enkel een zachte kreun laten ontsnappen. Mijn hand voelde te slap aan. Ik bleef zo liggen voor een tijdje zonder wat te kunnen zeggen. 'Yi~ da..e' kreunde ik. En bewoog zachtjes en langsaam me hoofd een klein beetje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Dan kunnen we net zo goed nu wat gaan halen om mee te nemen' Protesteerde ik. Waar ik me eten altijd haal kun je niet opbellen om te laten bezorgen. Kom kom kom! Ik heb zin in eten.' Ik pakte haar schouder vast en draaide haar om. 'Als jij naar huis gaat haal ik het wel even snel.'


Laatst aangepast door Timeless op vr jun 05 2015, 12:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 12:31

Drake:

Ik gromde.. toen ik tegen de muur aan kwam voelde ik iets in me nek steken. Ik greep er naar en merkte dat het een uitstekende ijzer ding was. WTF!!!!!! OMG!. Ik kreunde zachtjes. Ik probeerde he mvan me af te duwen. Maar twee jongens van ej afduwde als je al weak bent is lastig


Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 12:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Plots zag ik een steentje op me af komen die de man raakte. 'Ey pak iemand van je eigen dikte.' Klonk een jongens stem. Ik keek naar zijn been en zag zilver metaal. 'Holy shit.' Zei ik en bekeek hem goed. Ik bukte me hoofd en er kwam nog een steentje op hem af gevuurt. Nu sloeg ik met me hoofd hard naar achteren de man begon een beetje te wankelen en te floeken. De jongen op het dak gooide weer een steen richting de man. 'Drake!! Geef niet op!' Joelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 13:30

Lcuy:

ik knikte en zei dat het goed was als hij het ging halen. toen ij me vast hield en omdraaide schrok ik even. 'Ga maar snel' zei ik e ndrutke een kusje op zijn mond. Daarna haalde ik zijn hadne nvan mijn schouders af. 'ga snel REX MIST JE' glimlachte ik.

Drake:

Met Ik duwde de jongen van me af en gaf een trap na. De eerst paar steentjes raakte de jongen genaamt D-boxer ofzo. maar er vlogen ook een paar naarmij en setto. Hij mikte goed maar omdat we niet stikl stonden kregen wij er ook een paar. Ik trapte de jongen maar de kracht was ver te zoeken
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 14:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Ik knikte en glimlachte bij het idee dat rex me echt miste. 'Ja ik ben zo terug!' Riep ik. Flug draaide ik me om. 'Wacht eren je ouders ook mee?' Vroeg ik. Na het antwoord rende ik verder. Mijn been voelde al beter maar dat zou morgen vast anders zijn. Ik probeerde op de straat en de stoep te blijven. Om me been maar niet al te veel te belasten.

Ik begroette de man. 'Aaah yu leuk dat je er weer bent jonge. Wat mag het zijn?' Vroeg hij aardig. Ik gaf de bestelling door legde uit respect voor het grote hoeveelheid ook wat geld neer. De man keek op en boog dankbaar voor wat ik deed. Ik zei de man weer gedag en nam de pakketjes eten mee. Zo vlug als ik kon rende ik naar het huis van Lucy toe. Ik belde aan bij de haar deur.

rex
'Hoi hoi er komt iemand thuis!' Riep ik en rende naar de deur toe. Maar het was alleen maar dat nieuwe meisje. 'Oeh?' Ik keek omhoog en sprong tegen haar op. 'Waar is baasje waar is baasje?' Riep ik en probeerde haar hand te likken. Ik probeerde haar overal te volgen in huis. 'Eten eten eten. Honger honger.' Ik rende naar me bal toe en pakte hem op. Snel rende ik terug maar was haar kwijd. 'Oeh?' Ik keek om me heen en zag haar weer. Snel rende ik weer achter haar aan met de bal in me mond.

Er klonk een gerinkel. 'Weh wat is dat?' Vroeg ik me af en keek naar wat het meisje deed. Vervolgens volgde ik haar en sprong ik tegen de deur op. 'Baasje baasje!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Yi~da~e waar is de rest?' Vroeg ik na enige tijd zo gelegen te hebben. De hond was op me buik gaan liggen wat best warm aan voelde. En vooral zwaar. Heel langsaam probeerde ik me hand in de lucht Te krijgen net alsof ik neer de wolken greep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 14:13

Lcuy:
'neem ook mar wat voor hun mee'glimlachte ik

thuis aangekomen besprong rex me. Ik lachte en knuffelde het hondje. I kvulde zijn bak met eten e ndaarna speelde ik met de bal. toen de bel openging deed ik hem op en omarme yu. 'dat wsa snel' glimlachte ik

leo:

ik haalde me schouders op. 'denk dat Jay werk. Yu is met Lucy weg. Tayoni zou wel een meid ligge nte batsen. en waar drake en setto zijn geen flauw idee' glimlachte ik. en lie me hoofd naar achtere zakken om de lucht te kijken. 'beetje klaar voor morgen? geen planken koorst?' vroeg ik hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 14:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Ik probeerde op de man zijn tenen te staan. En voelde dat drake hem een trap gaf waardoor de man lichtelijk uit belans raakte. ik merkte dat ik wat losser werd gelaten. Snel wrong ik me los. En deelde een enkele klap uit richting de kaak van de man. Vervolgens wapperde ik met me vuist. 'Aye.' Ik pakte drake zijn arm vast en trok hem naar me toe. 'Drake weg wezen hier!' Riep ik. Ik zag aan zijn lichaam dat hij misschien haast niet meer kon. Lomp trok ik hem meer naar me toe. 'Klim op me rug.' Fluisterde ik terwijl ik probeerde door te lopen met drake zijn arm vast. De jongen op het dak stopte niet met de stenen regen. De man pakte ook een steen en gooide deze naar de jongen terug. Maar omdat de steen te groot was viel hij sneller naar beneden. Ik dook half over drake heen en de steen belande op mijn schouders en rug. Pijnlijk beed ik op me kiezen en probeerde te glimlachen naar drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Hehehe, denk dat setto en drake ook liggen te batsen net als tayoni.' Zei ik heeeeeel sloom en langsaam. 'Drake verloor van setto op lan party' vertelde ik langsaam en voelde me nu al buiten adem. Me hand die in de lucht gestoken zat viel langsaam naar benden in de richting van Yidae. 'Me geest wel maar of me lichaam er ook klaar voor is?'antwoordde ik en lag heerlijk op YD zijn schot. 'Ga je mee pillen halen?' Vroeg ik en lied het lege ijzere doosje op Yidae zijn schoot vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 14:45

Leo:

Ik luisterde naar delles verhaal. 'Zo setto dat wel aan kunnen!' ik lachte en dacht na. 'Denk niet dat Drake zo super gentel is in bed.' ik schudde me hoofd en boelde zijn hand op mij zakken. 'Je weet het als jet morge neit gaat egwoon het podium aan gaan en doen alsof het bij de dans hoort' zei ik en keek naar het doosje. Evendacht i kdat hij andere pillen bedoelde. Maar het kwartje viel 'yeahsure loop wel mee valt toch niks te doen.'

Drake:

Setto probeerde me mee te trekken en toen hij me beschermde tegen een steen duwde ik eh mvan em af e ngaf een zachte trap tegen zijn schenen. 'Blijf van me af!' gromde ik. Ik trok mezelf vrij en liep via de muur de steeg uit. Ik deed de blouse nu goed dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Emptyvr jun 05 2015, 14:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Ik keek drake niets begrijpend aan toen hij me weg duwde. En zelfs schopte. Half mank lopend van de klap op me schouder en van de enkele vlinken slagen die ik in me buik had gekregen waggelde ik achter drake aan. Mijn armen hield ik rond me maag. Toen er vrijwel alleen waren in de steeg liep ik wat langsamer. Ik Rolde met me ogen en proefde nogsteets ijzer. Ik knielde neer en kokhalsde zowat van de smaak van bloed. Weer ging ik over me nek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Wheheehehe, dat zou ik wel eens willen zien.' Gniffelde ik. 'Zolang ze het niet bij mij doen maar met elkaar.' Vervolgde ik en raakte in een soort van klein lachje. 'Hoe groot zou die van drake zijn in vergeleken met setto?' Gniffelde ik en pakte me buik vast.

'Ja goed idee gewoon doen alsof het er bij hoort. Ik wil net zo beroemt worden als g-dragon.' Zei ik als een soort van droom. 'Yi~da~e...' Zei ik sloom. 'Kun je me overeind helpen weet niet of ik kan staan.' Zei ik en probeerde me gevallen arm terug te trekken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Ik knuffelde Lucy snel terug en drukte de bakjes met eten in haar handen. Daarna bukte ik naar de grond. 'Heeey rexy!' Riep ik en Tilde het beestje op. 'Kom hier jij kleine rakker!' Zei ik speels en knuffelde hem terwijl ik verder naar de kamer toe liep. 'Meneer heeft ook wat voor jouw mee gegeven!' Vertelde ik vertroetelend aan de hond. Ik ging op de bank zitten met rex op me schoot en stoeide eventjes met hem. Rex sprong van de bank af en pakte zijn speeltje. Ik greep de andere kant van de trektouw en maakte wat honden geluidjes al spelend probeerde ik rex dingen te leren die in het boek stonden.


Laatst aangepast door Timeless op vr jun 05 2015, 15:30; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 13 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: