cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 35 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptydi sep 29 2015, 21:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon
Me ogen werden groter. Ze luisterde gewoon niet! ze ging gewoon door! ze liep niet weg... Ze ging er juist op in en zorgde dat ze kreeg wat ze wilde... okey dat was... best wel aantre................ NEE! NEE!. Niet aan denken drake..

Ik gromde toen ze me rechter zette. En me gewoon nog steeds me nam in de dans. ''kom op laat me los!'' zei ik nu iets wanhopiger.. Ze was echt niet vanplan me los te laten. Ze bleef maar aan me plukken. En me draaide dat ze waarshcijnlij niet door had dat we een opstapje aan het schuivelen waren. En.... ik moet toe geen dat ik het ook jiet door wat. pas toen me voet bleef haken

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
ik glimlachte zachtjes~! NAtuurlijk brenge we je naar huis toe!.. zei ik en lied hem voor in zitten. Me pa sloeg op zijn boven been. Daar hebben we die delle weer!'' lachte hij blij, ''(naam moeder) heeft het nog steeds over je! Ze kan niet wachten tot je er weer bent!'' lachte hij blij en reed ons naar school toe. Ik lachte en luisterde mee. Okal deed alles zeer benede.

Bij school aangekomen liep ik met hem naar binnen toe. ''Delle.. Als er iets gebeurd bel me meteen!'' zei ik ne keek hem bezorgtt aan

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptydi sep 29 2015, 21:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]plume
'Waarom?!' Vroeg ik en voor dat ii verder kon reageren of doen slaakte ik een gil. Ik viel achterover door iets. 'Iiieeeeeeeek!' Gilde ik en hield de jongen vast maar dat had geen zin hij struikelde ook!! Ik sloot me ogen en voelde de grond hard tegen me rug. 'Auw!' Piepte ik en wist niet of ik nu dubbel geplet was door de jongen of dat hij boven me hing. Een ding wist ik wel en dat was dat ik hem heeeeel stevig vast hield. En dat niet alleen mijn enkel deed ook heel veel zeer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Jap je hebt hem al gezien.' Antwoorde ik en keek nog steets naar de film. Leo beantwoorde me vragen niet en bleef stil zoals hij altijd deed. 'Je weet wat je straf nu is he!' Zei ik serieus. En keek hem aan. 'Nu slaap je bij mij vanacht! In bed. Poedel naakt!' Zei ik bloed serieus. Ik wachte zijn reactie af en begon te grijnzen en te glimlachen. Ik hoopte zo erg dat hij er in trapt. Niet dat ik verwachte dat hij er in trapte... Het was tenslotten Leo. Met me hand ging ik speels langs zijn kruis toen ik er een keer overheen was gegaan kroop ik omhoog zonder de rest van zijn lichaam aan te raken en trok de dekens verder over ons bijden heen. 'Leo! Je pakt me dekens af!' Zei ik en trok ze speels terug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Auw.' Piepte ik toen haar vader op mijn been sloeg. Ik wreef over me been heen en trok een pruillipje. 'Oh wat zegt ze dan over me?' Vroeg ik licht nieuwschierig.

We stapte de auto uit en ik bedankte haar vader. Met die man moest je geen ruzie zoeken! We liepen in stilte over de gang heen dadelijk begon ze weer over over over.... Dat onderwerp! Ik stapte me huiskamer in en keek achterom. 'Kom maar binnen hoor.' Zei ik liep naar de keuken toe. Ik trok een keuken la open en keek er in. Ooh ja had vanmiddag nog pillen gehaald... Ik pakte me tas en haalde daar de doosjes uit. 'Wil je eventjes blijven... Of... De nacht.' Vroeg ik zachtjes en keek verlegen achterom. Heb echt teveel bewogen vandaag en ben bang dat ik in de ochtend niet goed wakker kan worden of iets dergelijks.' Zei ik zachtjes en wreef over mijn handen heen. 'Je mag in yus bed als je wilt.' Stelde ik voor en wees naar de open staande kamer waar je zo in kon kijken. Het was een klein kamertje met twee bedden en twee kasten er in. Onze bedden stonden naast elkaar met een doorloop ruimte wat ze enkel geschijden hield van elkaar.


Laatst aangepast door Timeless op di sep 29 2015, 21:54; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptydi sep 29 2015, 21:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon
normaal zou ik deze simpele val gewoon in een soepele actie weten te ontlopen. maar waarschijnlijk door alle shit dat door me lichaam een raasde.. vielen we op de grond. Ik voelde hoe me knieen zowat heel de val op vingen samen met me polsen. Meteen schuurde de kraag van me vest langs de wond heen in me nek. En voelde ik hoe het meisje me gewoon volledig klem hielde De plekken op me lichaam brande. Maar ik ging niet op der vallen echt nie. letterlijk en figuurlijk niet!. Ik keek der aan voor ene paar seconde maar kneep al snel me ogen dicht. ''zei toch dat je me los moet laten'' gromde ik niet eens echt boos. ''gaat he..'' maar ik maakte me zin niet af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Ik schudde me hoofd. NEe dat ging ik nooit van me leven doen!.. Maar ze was zo serieus. Ik probeerde het gewoon te nergeren en niks te zeggen. Echt niet dat ik dat ging doen! neveR!.... aah een zwaarde ademhaling ontsnapte toen ze aan me kruis zat. noos man! ik was al zo opgewonden dat maakte het er niet beter op. Ik ging iets verder van der af zitten. niet dat ik bang was voor haar. Nee ik was bang voor me eigenlichaam. Het was zo gericht op haar. Ik voelde me zo goed bij haar dat ik ergewoon bang van werd.

ineens trok ze de dekens weg en zei dat ik alles afpakte. Ik slikte en keek der geschrokken aan. ''sorry!'' zei ik en gaf haar de dekens terug. Ik keek een beetje onzeker rond me heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
me pa lachte blij. ''dat je zon heerlijk lieve zorgzame jongen bent!'' hij keek even maar delle met een echte vader glimlach. Hij vond duidelijk delle veel leuker als schoonzoon... dan Yu die had al zijn kansen eigenlijk al vergooit door die tijd dat het slecht ging tussen ons.

Binnen liep ik gewoon met hem mee en ik luisterde naar hem en keek zijn vinger na de kamer in. Ik glimlachte zachtjes. ''dan moet ik me pa naar huis sturen!'' zei ik wnat ik ging hem dus echt wel helpen. nu terug naar yu zou ik echt niet willen. Maar dat ging ik niet zeggen. Ik blede me pa op en vertelde dat Delle zicht niet heel lekker voelde en dat ik hier bleef om hem te verzorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptydi sep 29 2015, 22:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Had je maar niet moeten smoken!' Zei ik serieus toen ik zijn gezicht zag vertrekken.
'Leo? Ik maakte maar een grapje?' Zei ik toen hij zo zielig keek op het moment dat ik de dekens weg trok. Ik schoof naar hem toe en keek en hem onderzoekend aan. Langsaam lied ik me hoofd zakken. Oohja... Was dat even vergeten... Dacht ik teleur geteld. Mijn hangende hoofd viel op zijn broek. Dawwwwh mini Leo!! Ehehe dat wilde ik bijna letterlijk door de kamer heen gillen. Ik legde langsaam een puntje van de dekens over zijn kruis heen. 'Sorry.' Zei ik en verstopte mijn mond zo ontschuldig mogelijk achter de dekens. 'Op het papiertje zij je dat je wilde dat ik je hielp herinneren.' Fluisterde ik en kerkwet even terug naar de film.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'dat je zon heerlijk lieve zorgzame jongen bent!' Zei hij. Ik kroop lichtjes in een. 'Heheh, valt wel mee hoor.' Zei ik zachtjes

'Wil je ook wat thee?' Vroeg ik met de thee koker in me handen. Ik pakte twee kopjes en schonk de thee in. Ik nam meestal thee voordat ik ging slapen maakte me altijd zo rustig en kalm. Ik ging op de bank zitten en keek rond. Zonder die pup was het wel heel stil in huis. Misschien moest ik toch maar een huisdiertje nemen. Maar eerst een beestje vinden dat minder verhaart en geen troep achterlaat. Alleen yu al was een vervanger voor 10 honden. Ik zuchte lichtjes. 'Ik mis yu wel... Hopelijk geneest zijn been snel.' Zei ik zachtjes en nam een nipje van mijn veelste te hete thee. 'Aaaah heet heet!!!' Piepte ik en legde me vinger op me boven lip.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]plume
'Als ik je los had gelaten was ik alleen gevallen en kon jij me lekker uit lachen he! En nu zijn we samen gevallen!' Zei ik zelf verzekert en merkte nu pas hoe erg vast ik hem hield. Ik trok hem haast naar beneden toe tegen me aan.
'Ga van me afffff!!!!!' Gilde ik en sloeg zachtjes tegen zijn borstkast aan. Ik had liever niet dat mannen het hand in eigen hef namen. Toen ik hem van me af gerold kreeg probeerde ik op te staan meteen voeld ik om. 'Auw Auw Auw.' Piepte ik wn keek naar me enkel. Die deed echt pijn. Ik hield me ten alle tijden groot en lied geen traantje lopen. Ik probeerde weer op te staan en zakte weer door me enkel heen. Voorzichtig probeerde ik te hinken. Ik keek hem boos aan en wreef over mijn enkel heen vervolgens trok ik me kleding recht. 'Ga je nog wat doen of?' Vroeg ik dominerend.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik bleef zo voor een tijdje staan samen met jay. dit gevoel was zo intiem het kon van mij wel eeuwig zo duren. jay zijn handen waren tot me heupen gezakt. ik stopte even met zoenen en lied me hoofd naast zijn gezicht hangen. ookal werd dat meer op zijn borstkast en schouder. ik omarmde hem en bleef hem even zo romantisch knuffelen. zijn naakte bovenlichaam is echt zo mannelijk


Laatst aangepast door Timeless op wo sep 30 2015, 10:57; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptywo sep 30 2015, 09:28

Drake:
"Als jr mee direct los had gelaten was er niks gebeurd," snauwde ik terug. Ik hing boven der een ze bleef aan mee lichaam trekken. Even keek ik naar haar ogen... Heel even want al snel vernauwde me ogen en begin mee lip te trillen omdat ik best wel boos op haar werd. Ze gilde dat ik van haar af moest gaan een begon kei hart te slaan op me borstkas. Hoe wist ze elke freaking blauwe plek te vinden!. Ik ging op me knieën zitten een keek haar echt bood aan. Wie dacht ze werk niet wie ze was!. Toen ik van haar af was deed ze en poging op te staan haar gezichtje straalde gewoon de pijn uit. ze greep naar jaar enkel. Had ik haar nu echt pijn gedaan!!. Shit! Wat moet ik doen. Ik heb haar pijn gedaan!! Ik heb haar pijn gedaan!!!!. Raasde er door me hoofd hem!!

Keuze 1:
"Nee." snauwde ik. Een stond zelf op. " ik had je gewaarschuwd dat je me luis
Los moet laten!." ik deed mee eigen kleding goed. Ow shit Drake!! Dit was de eerste keer dat ik iemand in pijn gewoon tegen sprak een echt van plan was weg te lopen. Dus dat deed ik ook met lichte pijn in me hart. Ik stond op wetend dat ik zo toch weer terug zou komen ik kon haar hier gewoon niet achter laten.. (Hij staat dus op het punt op weg te lopen)

Yidae:
Ik kerk haar met net geslagen ogen aan. Er gebeurde zo veel.... Een mr lichaam bedroeg zich zo raar dat ik barstende hoofdpijn kreeg van alles. Haar eerst zi fanatieke speelse gezicht veranderde drastisch naar zwaar teleurgesteld. Me hart brak. Waarom kon ik niks herinneren!!!.
Haar hoofd zakte naar benedenmtoe toe recht op me boner!! Mee ogen werden groter Okey Yidae ga je nu niet als een watje gedragen. Ze heeft het vast niet door als ik er geen aandacht op ging leggen., oké.. Ze legde precies het puntje cash van de dekens er op.. Nee dit meende je niet!. 'Op het papiertje zij je dat je wilde dat ik je hielp herinneren.' Fluisterde ze ineens. ik haalde op opgelucht adem dat ging niet over mijn probleempjes down there!. Ik knikte. "Ja" antwoordde ik zachtjes terug. Ik haalde de schelp te voorschijn de ik daarvoor te pakken had. Ik draaide hem in het licht hen een weer zodat het hartje in het licht schitterde. "Ik herinner me steeds meer van vroeger. Maar het blijven vage vlekken. Geen namen gezochte of echter stemmen. Alle vage dingen. Ik reikte de schelp naar Angelina. " deze is gebonden in de winter toch? " vroeg ik voorzichtig. Want als ze dat wist was ze misschien dat ene meisje..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptywo sep 30 2015, 11:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
leo knikte en antwoorde met een zachte ja. hij hield een schelp te voor schijn. omg jij dief!! had je die nogsteets! dacht ik gelijk maar kon nog net me mond houden want waneer leo gaat praten is echt zeldsaam en dat moment wilde ik liever niet verstoren met die grote mond van mij. leo vertelde dat hij enkel vagen dingen herinerende als een soort van vlekken zonder namen gezichten of woorden. ik luisterde aandachtig en knikte. 'dat lijkt me echt raam om te zien.' antwoorde ik zachtjes. leo rijkte de chelp dichter naar me toe. ik pakte hem aan en bekeek hem. hij vroeg of deze in de winter was gevonden. in mij  vensterbank lagen zo veel schelpen. hoe moest ik deze nou herinneren?! ik draaide de schelp om en kantelde hem een beetje. een klein vlekje in een vorm van een hartje werd zichtbaar. 'ummmhh.... is de winter niet een beetje koud voor naar het strand?' vroeg ik voordat ik na dacht.

flashback
ik rende blij me kamer in en lied me achterover vallen op het bed. mijn wollige trui hield me warm en zat best vlubberig rond me heen. mijn hart ging te keer en mond kon niet stoppen met glimlachen. aandachtig bekeek ik de schelp terwijl ik hem boven me hield net voor de belichting van de lamp. heel flauwtjes scheen er een beetje livht door de schelp heen. presies op het zwakste en dunste stukje ban de schelp. 'hey!' zei ik zachtjes vol verwindering. ik bekeek het nog maals goed en kantelde het een beetje. de stralen van de lamp lied een viguurtje achter in de vorm van een hartje op de schelp. met me hand reek ik naar me borstkast. waar op ik een litteken had ook in een vrom van een hartje. met me hand schoof ik verder naar onderen naar me dikke buik. weer glimlachte ik bij het gevoel van het geschop van onze kleine wonder.

hede:
na me flashback glimlachte ik. 'ik kreeg hem toen ik zwanger was.' zei ik zachtjes en hield de schelp in het licht van de lamp.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
ik hinkte boos naar een kruk toe aan een party tafel en probeerde daar op te klimmen. toen ik eenmaal zat trok ik me enkel omhoog en keek er naar. damn hij was nu al dik! zachtjes tikte ik er tegen aan. 'AUW' piepte ik en beed op me lip. ik probeerde de jongen te negeren. 'hoezo zou ik dierekt luisteren jij ging ook niet opzij toen ik een milksjake had gekocht!' zei ik zelf verzekert en stak me neus half in de lucht. 'en jij kon wel wat betere dans moves gebruiken.' ga ik eerlijk toe en keek naar mijn enkel.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle
'dat je zon heerlijk lieve zorgzame jongen bent!' Zei hij. Ik kroop lichtjes in een. 'Heheh, valt wel mee hoor.' Zei ik zachtjes

'Wil je ook wat thee?' Vroeg ik met de thee koker in me handen. Ik pakte twee kopjes en schonk de thee in. Ik nam meestal thee voordat ik ging slapen maakte me altijd zo rustig en kalm. Ik ging op de bank zitten en keek rond. Zonder die pup was het wel heel stil in huis. Misschien moest ik toch maar een huisdiertje nemen. Maar eerst een beestje vinden dat minder verhaart en geen troep achterlaat. Alleen yu al was een vervanger voor 10 honden. Ik zuchte lichtjes. 'Ik mis yu wel... Hopelijk geneest zijn been snel.' Zei ik zachtjes en nam een nipje van mijn veelste te hete thee. 'Aaaah heet heet!!!' Piepte ik en legde me vinger op me boven lip.


Laatst aangepast door Timeless op wo sep 30 2015, 14:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptywo sep 30 2015, 13:22

Drake:
Ze ging met zware moeite zitten een begon over die verdomde milkshake.... "Als je niet zo roekeloos omgedraaid was was er niks gebeurd!" snauwde Ik boos terug.. Ik wilde zo draag weg lopen een haar alleen laten.. Ze had al heel mee werk verpest!. Ik wreef over me buik die zwaar veel honger had. Ik liep weg een lied haar achter. Tot ik buiten kwam een besefte dat ik haar wel ging helpen. Ik liep terug een zag hoe de zalen leeg liepen. Ik liep terug naar de kruk toe.

Jay
Ze stopte met zoenen. Een keek me a aan heel voorzichtig tilde ik haar op ik lied haar voorzichtig in het bed zaken een ging boven haar hangen. Ik gaf haar kusjes op haar wangen naar haar nek. Zachtjes wreef ik met mr handen over haar mooie lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptywo sep 30 2015, 13:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'Als je niet zo roekeloos omgedraaid was was er niks gebeurd!" snauwde de jongen boos terug. ik blies me wangen boos en eigenwijs op. mooi bangen schijter loopt weg. dacht ik en gromde hem na totdat hij weg was. ik vokuste me nu helemaal op mijn voed en probeerde met gedult me hoge hakken uit te krijgen. elke kleine beweging deed pijn. heel langsaam probeerde ik tikje voor tikje me ritsje los te maken en de riempjes. met me hand hoeld ik de onderkand van de schoen vast en probeerde hem voorzichtig uit te krijgen. 'auw.' piepte ik zachtjes. ik keek even om me heen of ik me kamer genoot zag maar die was nergens te bekkennen ookal raakte de zaal nu echt steets leger en leger. ik keek weer terug naar mijn hak en schoof me schoen iets meer uit. mijn kiezen beed ik stevig op elkaar. een schaduw viel over me heen. hoopvol dat het me huisgenoot was keek ik op maar daar was de grote teleur stelling het was die ene jongen weer. 'ben je wat kwijd?' vroeg ik alsof hij zijn sigaretten vergeten was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
langsaam werden me voeten van de grond af getilt. mijn lichaam werd gedragen door de licht gespierde armen van jay. mijn kuiten rakte het bed voorzichtig begelijde jay me totdat we helemaal plat lagen op het bed. jay hing boven me zonder me te pletten. zijn lange lichaam bedekte me helemaal. jay gaf me kusjes op mijn wang en drukte zijn lippen in mijn nek wat een kietelend gevoel gaf. zachtjes begon ik te grinneken. 'nouuu!! dat kieteld!' riep ik speels en pakte zijn hoofd vast. zijn grote handen streelde over mijn lichaam heen wat mij een super warm gevoel gaf van binnen. speels wilde ik hem terug kietelen door mijn wijsvinger en duim in zijn zei te planten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptywo sep 30 2015, 15:27

Lucy:
Me pa vond het goed dat ik bleef een zou me morgen weer ophalen. Ik lied mr in de bank zaken nadat ik mee scoren uitgedaan had en de rest opgeborgen. Kerk ik op een pakte de thee aan. "Bedankt delle" glimlachte ik dankbaar. Ik lachte om zijn stond actie. "Wacht dan ook tot het kouder is!!!"... Lachte ik een blies mijn thee kouder. Toorn ik hem op dronk wreef ik in meer ogen. Ik begon echt moor te worden.

Drake:
Ze vroeg of ik wat vergeten was. Ik haalde mee boven lip op een gromde lichtjes. Ik hurkte neer bij haar voet een pakte haar haakje beet. Heel voorzichtig begon ik de rits van haar haak los te maken. Ik zou haar been stevig beet houden als ze tegen ging stribbelden. Zodat ik haar haak uit kon doen. Toen deze uit was bekeek ik haar enkel. "Hmmm zwaar gekneusd" zei ik zachtjes een zonder enige negatief beginnend iets in me stem. Ik stond op. "Kom" zei ik een draaide nr rug naar haar toe zodat ik der kon tillen.

Jay:
Ze land dat ik haar kloosterorde een probeerde het terug te doen. Boogschieten door de alcohol dat ik er niet veel laat had dat ze mr prikte het enige wat ik er mr deed was naar benedenmtoe kijken een zachtjes lachen. "That doesnt work Honey" ik ging speels onder haar shirt een prikte in haar zij. Ik besloot haar handen te pakken een boven haar neer te leggen. Met mr losse hand begon ik haar te kietelen.

Yidae:
Ze zei dat het haar raar leek om te zien. Ik haalde mee schouders op. Je raakt er aangewend. Niet weten wat nu wel wat is een wat niet wat nou dromen zijn een misschien wel werkelijkheid. Maar ik ging het niet zeggen. 'ummmhh.... is de winter niet een beetje koud voor naar het strand?' zei ze en ik kerk naar beneden toe. Ze had gelijk. Het zou dan wel een terug blik op niks zij geweest.. Ze staarde naar de schelp een begon zachtjes te glimlachen. Na even zei ze iets over zwangerschap of ze. NS dat kon nooit van mij zijn man... Ik glimlachte. Het zouden werk twee verschillende schepen zijn!! Toch. "Oké" antwoordde ik niet echt wetend wat ik nou echt moest zeggen. Misschien had ik te er grijpt dat die dingen door ik steeds terug zag komen niet verzonnen waren door mezelf toen ik alleen was een zwaar dronken. ( hij kan gewoon niet geloven dat hij misschien vader is)

Ik ging verder onderuit zitten. Een staarde de kamer door. Een begon weer aan van alles te plukken. En nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptywo sep 30 2015, 16:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik keek naar Lucy die aan het gapen was. 'Ja laten we maar slapen.' Zei ik nadat ik me thee op had. Ik pakte de kopjes en spoelde ze om. Daarna droogde ik ze af en zette ze op het aanrecht blad neer. Deze maakte ik morgen wel helemaal schoon. Ik liep naar de slaapkamer toe en opende yu's kast. 'Wil je een ongewassen shirt of....' Vroeg ik aan Lucy en hield twee t-shirts in de lucht ik keek er bij alsof ik het, het ranzigste op de wereld vond. Precies tussen twee vingertjes in.

Ik gaf een van de twee shirt aan hem wat ze ook wilde. 'Eeeeeh, ik kleed me wel in de woonkamer om.' Piepte ik onzeker en sloop de kamer uit met mijn opgevouwen pyama in mijn handen. Ik legde me kleren op de bank en trok mijn pyamabroek en shirt aan. Daarna vouwde ik me kleren op en nam ze weer mee terug de slaapkamer in. Zonder te kloppen deed ik de deur open en legde me kleding op een stoel die achter het voeteneind van me bed stond. Ik nam nog een pil in en groot in me bed. Slapen lukte echt nog niet meteen. Dromerig bleef ik naar Lucy staren. 'Heb je het niet koud.' Vroeg ik als eerst. Ik luisterde naar haar en bleef vervolgens eventjes stil. 'Ben je nogsteets boos dat ik.... Ik aan yu zat...' Vroeg ik zachtjes en keek naar het bobbeltje dat onder de dekens lag. Verveeld pakte ik me Nala knuffel die ik in Disneyland had gekocht en begon met haar oren en poten te spelen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'That doesnt work Honey' zei hij zonder enige kick te geven. 'Noouuuw!! Its not fear!!' Jammerde ik en probeerde het nogmaals. Jay pakte nu me handen beed en trok ze boven mijn hoofd op dat moment ging mijn ademhaling iets sneller. En mijn hartslag sloeg er een over. 'Jaaaaayyyy!' Gilde ik toen hij onder me T-shirt begon te kietelen dit was echt marteling. Ik spartelde aan alle kanten. Mijn heupen kwam een aantal keer tegen jays kruis aan af en toe probeerde ik een knie op te trekken. 'Noouuuw!' Zei ik een beetje zat van het lachen. Ik kon nog maar een ding doen en dat was van me af bijten en dan nog letterlijk ook! Ik plante me tanden in zijn nek en begon zachtjes te happen op verschillende plekken op zijn huid. 'Nommmh Nomh!!' Zei ik licht vermoeit van het gekietel.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Dat was echt een van mijn mooiste maanden in me leven. Maar na zon komt altijd regen. Zei ik expres om gekeerd. Ik zucht een beetje en lied me tegen Leo aan vallen, ik omarmde hem slapjes met een hand op zijn dik en kon het niet droog houden. Heel langsaam liep er een traan over me wang heen. Leos geurtje kalmeerde mij echt. Ookal was het een mengsel van joints, zweet en waspoeder. Niet expres kneep ik zachtjes in zijn dik. Dit deed ik vroeger wel vaker. Al ik me geëmotioneerd voelde begon ik altijd aan Leo te zitten totdat hij er zo vukking opgewonden van werd dat hij het niet meer kon houden om mij ook een pleziertje te doen en ik zo mijn gedachten vergat. Ik trok met me vrije hand, die niet op leos Dick lag, het dekentje verder over ons heen. Ik drukte me hoofd in zijn asian borstkast en snikte zachtjes. Ik knipperde veel met me ogen en vloekte even. 'Kut zooi!' Ik legde me vinger op me pupil en klote even totdat me lens er uit was. Dit deed ik ook met me andere. Vervolgens legde ik ze op de glazen tafel neer. Ik omarmde Leo zo snel als ik kon en nam de presiese houding zoals eerst weer aan. Met me hand op en aan leos dik, een lekker zacht fluffy dekentje over ons heen geslagen en mijn gezicht tegen zijn borstkast aan gedrukt.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]plume
Ik Schook van zijn koude handen. Toen hij mijn been vast pakte. Ik keek toe hou hij mijn hal voorzichtig uit trok. Schoppen lukte me niet blijkbaar wa shok toch sterker dan ik dacht ookal zag hij er ook weer niet zo gespiert uit. Mijn hak was uit hij bekeek gewoon mijn voed! Had ik even massel dat ik me teennagels had gelakt. 'Mmh zwaar gekneusd' zei de jongen 'Goh!' Zei ik zachtjes en draaide met me ogen. 'En dat is jouw schult...' Piepte ik zachtjes, meer binnensmonds dan hardop. De jongen draaide zig om en ging zo zitten alsof hij wilde dat ik op zijn rug sprong. Ik wijgerde eerst enbstakneeb op mijn voed maar dat lukte echt niet. Het deed zoon pijn tegenstribbelend klom ik toch maar op zijn rug. Ik hield mijn hakje vast als hij dat niet al deed. Mijn Armen lied ik voor zijn borstkast hangen. Mijn botste drukte zachtjes in zijn rug wat ik niet echt prettig vond ze deden af en toe nogsteets pijn. Net alsof xe niet al groot genoeg waren. Teminsten vond ik. Ik wilde niet van die grote watermeloenen zoals die blonde griet die op het podium had op getreden. 'Thx.' Zei ik enkel verder hield ik me stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptywo sep 30 2015, 18:42

Jay:
Ze lachte zo schattig. Een zo snel ging ik niet op geven ze moest mr smeken!!. Want niks kon op tegen haar lach. Ook oké oké!!! Bijten kon er werk tegen op ik voelde hoor al het bloed in me lichaam naar een bepaalde plek stroomde. Mr arme begonnen als pudding aan te voelen door de onverwachte genoot aanval. Ik moest mr lichaam nu ondersteunen met mr twee armen andere zou ik op der vallen. Ik lied mr hoofd zakken een er ontsnapt een lage ademhaling. Dit was gemeen! Ook al lag ook misschien boven op.. Als ze dit deed kon ik er niet tegen op.. Me handen grepen het matras beet terwijl ik van haar tanden genoot.

Lucy:
Ik wees naar de schonen.. "Zeker weten die gewassen!!!" riep ik meteen. Ik kleedde om een trok nog net mijn shirt.... Ik Bedoel yu's shirt goed toen delle binnen kwam. Ik ruimde mee op en ging op bed zien. Delle ging ook liggen. NS even zo bezetten te hebben rolde ik mee op. Hij vroeg of ook het niet kloof had. Ik schudde mee hoofd. "Nee niet echt been een kacheltje in bed!" lachte ik ze zachtjes. Er viel een stilte waarin ik in slaap probeerde te komen met de gedachte dat delle dat ook deed. Maar ineens vroeg hij iets. Over yu een wat hun samen gedaan hadden. Ik zuchtte even. "Dat was een erge schok." zuchtte ik. "Maar nee eigenlijk niet. Eigenlijk been ik meer jaloers geworden. Jij en yu zijn zulke goede vrienden.. Iets wat ik nooit gehad heb. Zelf minako begreep me fout en is Boos." ik ging iets meer omhoog een zag hem speelde met een knuffeldier. Ik glimlachte zachtjes toen ik dat zag. "Trek zij poortjes er niet uit!" zei ik terwijl ik mee zelf terug in bed verstopte. Nu ik hier zo lag voelde ik de pijn tussen mr benen een het was vervelend.

Leo:
Ze vertelde dat die tijd de mooiste was in haar leven. Ik slikte. Ik had been kind of iets zien lopen rond haar een iets in mr lichaam vertelde dat ik niet door moest vragen. Omdat ik het antwoord niet wilde weten.. Ik was zo in discussie met mee zelf of ik dit moest vragen een het antwoord wilde weten. Of ik moest zwijgen en jaar de dingen laten vertellen die ze wilde. Dat ik niet dit had dat ze zich tegen me aan lied vallen en zuchtje begon te snikken. Pas toen ik opgewonden werd merkte ik pas hoe ze lag een wat ze beet Had. Ik ademde zwaar uit mr buik spande zich aan. Dit moest ze onbewust doen!. Met alle kracht probeerde ik de gevoelens naar bende te houden.. Letterlijk naar beneden want iets tussen me benen.. Sprong iets zowat om aandacht. Ik kerk naast bende een merkte na een rondje pad dat ze gewoon huilde!!!. Ik had dus niet gezien dat ze haar leende p lenzen uit gedaan had omdat ik op dat moment mee ogen dicht had een geprobeerd aan andere dingen te denken in plaatst van hart goddelijke lichaam.

Ik pakte haar kin een new deze omhoog. "Gaat het werk?" vroeg ik voorzichtig. "Had die jongen je nog pijn gedaan??" vroeg ik voorzichtig " als je wilt dat ik iets voor je doe " begon ik zachtjes een staarde in haar ogen. Mee gedachte verdween nu echt. Haar ogen waren zo mooi.

(Flashback)
[I] met een harde klap kreeg ik een deur tegen me hoofd aan. Ik zuchtte. "Bedankt liam dat je deze voor mee open hield. " zei ik rustig terwijl Liam alles bij elkaar danste. "Die nieuwe chickies zijn echt super geil man!" riep hij terwijl hij nog steeds voor me uit danste. Het was de tweede dag in ons tweede leerjaar. Liam was naar een andere klas gezet omdat hij de klas waar ik in zat volledig over hoop gooide. Ik ga hem dan niet missen in de les rust is wel zo fijn tijdens het leren.. Alleen hij had geruild met ene Eric... Die jongen had sinds de eerste dag.. Gisteren dus.. Gemene en walgende blikken naar me geworpen. Ik negeerde het gewoon ik was hier op school voor me zelf en niet voor de fun van anderen. Zodat ik niemand in de weg zou lopen zou ik net als afgelopen jaar het weer vlekkeloos halen. Ineens was Liam verdwenen. Hij was een lokaal in geschoten waar hij les had. Ik had zelf geen les. Dus besloot door school te lopen. Uiteindelijk belandde ik bij de danszalen ik kerk even naar binnen. Gewoon wat ik bij elk lokaal deed waar ik langs kwam. Maar bij deze bleef ik even staan. Er waren twee meiden aan het dansen. De een had lang blond haar een waarschijnlijk in de ogen van een ander een perfect lichaam. Maar die meid was niet de gene die me aandacht trok. Nee het was het meisje met de korte bruine haren. Ze danste zo sierlijk een haar lichaam zag er zo mooi uit. Ze leek wel een engeltje. Wat me opviel was dat Ze iets meer moeite had met dansen dan die blonde. Maar ze gaf niet op.

Ik denk dat ik er al een half uur stond te kijken. De meeste jongen op deze school zouden naar binnen zijn gelopen een mee gaan dansen of iets. Maar ik had de lef er niet voor. Met de gedachte alleen al klapte ik dicht een stopte me ademhaling. Ineens draaide ze zich ook een liep de zal uit. Ik draaide mr om een keek snel weg. Lag het aan mij of had ze beeldschone bos groene ogen. Mee hart ging te keer als een gek!!. Me handen trilde een mee ademhaling was gestopt. Een dat alleen omdat ze langs liep!!.

Ik liep helemaal overdonderd terug naar me kamer. Ik pakte mr dagboek. Dit moest ik kwijt..

*Yo Jack..
Liam zeikte vandaag weet over die knappe meiden. Een wilde hem net als in het eerste jaar ongelijk geven... Maar is me mislukt.. Ik liep door de gangen een kwam de meest mooie meid tegen. Ik heb gewoon geen worden met voor.. Een ook niet de lef... Jack... Ik haat mee zelf!!. Ze was zo perfect een ik lied haar lopen!!. Over lopen gesproken. Toen ze langs kwam lopen zag ik haar schitterende groen ogen. Ik wist niet dat mensen zulke mooie ogen konden hebben.

Zou ik haar nog een keer tegen komen??



(Heden)
Ik staarde in haar ogen. "Ik wist niet dat ze zo groen waren" zei ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptywo sep 30 2015, 19:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
leo pakte me kin en deed hem omhoog. 'gaat het wel?' vroeg hij voorzichtig. hij vroeg door naar een jongen. maar ik was het eventjes kwijd wat er gebeurt was. enkel onze baby spookte door me hoofd heen. toen ik iets verder na dacht voelde ik het wel kietelen van binnen. niet echt verliefde gekietel maar meer ieritante plagerij met af en toe een steek. ik wikde terug jeuken maar dat ging erg moeilijk zo. ik schudde me hoofd. niet wetend waarom presies. 'het jeuikt gewoon een beetje.' fluisterde ik en snikte eventjes. ik kon niet anders dan in zijn ogen kijken. 'L....leo..' snikte ik. 'dacht dat je blauwe ogen had.' snikte ik weer en keek nog eens goed in zijn ogen. verlegen keek ik van hem weg. 'wou dat er iets terug jeukte. het is zo vervelend.' snifte ik en kroop weer tegen leo aan met mijn lichaam. met me vrije hand pakte ik zijn hand beed en begelijde het naar mijn heiligdom. ik drukte drie vingers er tegen aan zodat het voelbaar was voor leo waar ik het op had gelegd.
'Ik wist niet dat ze zo groen waren' vroeg leo plots uit het niets na een lange stilte.
'zijn ze altijd al geweest.' zei ik in gebroken woorden en snikte hier en daar. ik wikkelde me hand helemaal om zijn dick zover dat mogelijk was en begon het iets meer te maseren. ik had niet door hoe gegroeit hij was. maar ik merkte wel dat ik het nu wel beter kon vast grijpen dan eerst. in me gedachten verzonken speelde ik met het kopje van zijn dick. terwijl ik naar zijn prachtige stem luisterde. ik kroop met een knie over zijn bovenbeen heen, hierdoor zat zijn hand nu klem tussen mijn poes. ik vrutselde aan zijn broek. niet wetend ging zijn knoop los. ik pakte iets beed uit vustratie en drukte me gezicht, uit zijn handen, weer tegen zijn borstkast aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
'JAAAAAAY!!!!' gilde ik meisjes achtig en hield het niet meer uit. een traan droop uit me oog hoekje langs mijn slaap naar beneden. ik beed nog harder in zijn nek en begon langsamerhand steets meer aan zijn huid te sabbelen en te zuigen. ten hij zijn hoofd lied zakken trok ik me handen uit zijn greep en omarmde jays lekkere lichaam. ik kneep een voor een in zijn kond en speelde met zijn broekriem. onder zijn shirt gaan was niet meer mogelijk want die was al uit. verlieft kriebelde en streelde ik met twee handen over zijn rug heen. 'ga je zo missen.' fluisterde ik en beed langsaam naar zijn kaak toe totdat ik speels met hem kon tongenzoenen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle
'hahaha ja dat had ik ook gekozen zij ik al lachend. 'maar ja soms kiezen meisjes voor de geur in het shirt of vest.' zei ik alsof ik er zelf ervaring mee had dat ik voor een geur zou kiezen van mijn vriendje. verward schudde ik me hoofd. nee wacht ik heb helemaal geen vriendje. meeeh!! ik bedoel meisje... ik.. laat maar..
toen ik naar binnen keek kon ik nog net lucy's slipje zien. 'omg die kleur!!! mijn favoriet!!' zei ik plots hard op en sloeg gelijk twee handne voor me mond. 'oeps..'

ik vond het wel jammer dat llucy het niet koud had anders kon ik bij haar in bed gaan liggen. niet dat ik in yus bed wilde liggen... misschien had ik haar dan eerder ontvoert naar mijn bed. ja dat was een beter idee geweest dan samen in yus bed. 'Nee niet echt ben een kacheltje in bed!' lachte lucy bijna trots. 'awwh... dan kunnne we geen sex hebben... dat word mij te heed.' lachte ik teleur gesteld. door die vreemde zin dat weer uit me mond ontsnapte, trok ik me dekens over me hoofd heen.

ik hoorde een zucht en trok de dekens weer van me hoofd af. 'Dat was een erge schok.' zuchtte lucy 'Maar nee eigenlijk niet. Eigenlijk been ik meer jaloers geworden. Jij en yu zijn zulke goede vrienden.. Iets wat ik nooit gehad heb. Zelf minako begreep me fout en is Boos.' vertelde lucy en ging iets omhoog zitten tijdens het luisterde speelde ik met mijn leeuwinetje Nala. 'oeeh twee meiden aan elkaar zitten. dat lijkt me best opwindiend om te zien.' zei ik best serieus doordat ik met me knuffel speelde en begon bijna te kwijlen bij het idee wat ik kreeg. maar is wel jammer dat ze boos is. heb je nog geprobeerd het goed te maken?' vroeg ik en trok aan nala's poot. en leid haar koppeltjes duiken. 'Trek zijn poortjes er niet uit!' zei lucy. ik schrok me dood door die beveling en lied me knuffel gelijk op me buik neer komen. ik keek naar lucy en blies me wangen op. 'ja ja verstop je maar!! dadelijk wreed ze je op!' zei ik speels en gign half uit bed hangen om me knuffel tegen lucys wang en nek aan te drukken net alsof ze haar op wilde eten. hoe meer ik met me knuffel speelde bij lucy hoe meer ik uit bed vlikkerde totdat ik haast bij haar in bed kon kruipen. ik leeg net een brugetje van bed tot bed. mijn knieen in mijn bed en mijn ellebogen en armen op yu's bed. met hand kietelde ik in haar buik en zij totdat ik via de zijkand in haar bil kon prikken.


Laatst aangepast door Timeless op wo sep 30 2015, 20:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptywo sep 30 2015, 20:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon
NA even zat ze achterop. Dat duurde wel even want duidelijk dat ze neit wilde. Ik heield haar beet en droeg haar naar buiten toe naar een taxi toe. Ik zei dat we naar eht ziekenhuis moesten voor verband en shit.

Toen we aankwamen en ik haar min of meer ontvoert had naar het ziekenhuis toe. tilde ik haar op naar binnen toe. Toen ik een stap binnen zette werden me ogen groot. NEE! NO! niet het ziekenhuis. Ik lied haar zakken..''Succes'' zei ik en wilde weglopen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
zei ze dat ze dacht dat ik blauwe ogen had. Ik zuchte. ''yeah draag nu eigenlijk altijd lenzen. '' zcuhte ik en dacht aan me ogen. die verdomde rede dat ik ter adoptie gezet was waren die verdomde blauwe ogen..

IK voelde hoe angelina haar hoofd terug  legde. ze zei dat het jeukte. ik kon An niks anders denken dan glijmiddel... soory me hersens begonnen facked up te worden.. Glijmiddel verzorgde dat een droge uit gladder werd. misschien werkte het. omg ow hell no dat ik dat ging zeggen. Helemaal niet nu me lichaam zo graag wilde en me hersens ook steeds meer drang kreeg. "Moet ik op internet op.zoeken of ee iets tegen gedaan kan.worden?" Vroeg ik uiteindelijk. Omg begon zelfs horny te ruiken... Nee lekker lichaam bedankt! Maar echt iets op zoeken ging niet lukken wat ze legde zich terug op mij. me hand die op bank zat verdween onder haar niet esprex echt niet!. Ik slikte een paar keer helemaal toen ze me dik beed hield en begon te bewegen. Ik lied me hoofd naar achtere zakken. Ik wist echt niet wat ik moest doen!. uiteindelijk pakte ik met me vrije hand de hare beet en trok hem van me dick af. ''please niet doen'' zei ik zacht. Niet dat ik het niet wilde ofzo maar...


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
k draaide me om toen delle iets riep ik lachte en deed de shirt weer omhoog. ''vind je hem echt mooi?'' vroegi k en glimlachte blij. ''Het is mijn favo!'' lachet ik zonder schaamte. Ik schaamde me gewoon niet bij hem. I kdeed me shirt weer goed.

Ik begon hard te lachen toen hij zei dat we geen sex konden hebben omat het onders te warm was. ''oeeh!'' lachte ik hard en moest bijna me ogen drogen van het lachen.

TOen ij zie dat hij het wel leuk vond om twee meiden samen te zien dacht ik na. zou het ook wel willen proberen.. Maar dat ging ik niet zegen. ''Wieweet!'' lachte ik.

Ineens lag delle half in me bed en kreeg hij me een een zware slappe lache. zo erg dat ik me zelf vijnain coma lachte. ''dellleeeeh! kappe!'' lachte ik toen hij in me bil prikte pakte ik zijn handen trok hem mijn bed in omdat ik me omdraaide en zijn arme vast klemde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

ME ademhaling zatte tot zwaar laag en ik lied me steeds meer op mellanie leunen. niet echt met me volledige gewicht meer dat ik haar liichaam voelde. toen ze haar handen los getrokke had begon ze aan em riem te frutsen.''ga je zo missen.''' zei ze me hart stopte even. ''Ik jouw ook'' zei ik zacht en probeerde op me arme te steunen zodat ik haar aan kon kijken. Ik staarde even in haar ogen ot haar lippen de mijne raakte en we in een speelde tongzoen kwamen wat uitliep ip een passievolle zoen.

Me hand ging ook naar haar broekje/rokje en begon er mee te spelen. Ik wilde haar zo graag!


Laatst aangepast door Evilian op za okt 03 2015, 12:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptywo sep 30 2015, 20:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
'waarom, ze zijn zo mooi. dat moet je neit verstoppen.' zei ik zachtjes.

'kun je proberen.' antwoorde ik op zijn internet vraag. ik pakte zijn hand weg die op mijn hand was gelegde. ik negeerde zijn zachte beveling om te stoppen. ja hallo ik ben net lekker bezig!! gromde ik in me gedachte. ik hield zijn hand vast en begelijde deze naar zijn mobiel zodat hij die kon vast houden en kon kijken op internet. 'ga jij zoeken op internet leeeoo~' zei ik zoet en trok zijn hand met mobiel op zijn ooghoogte. 'als jij iets nuttigs gevonden hebt stop ik okee?' vroeg ik speels en huilde steets minder en minde. in de tussen tijd dat ik dat deed, met zijn hand en mobiel, trok ik zijn voorhuid voorzichtig naar beneden toe. ik legde mijn gezicht stil in zijn nek en vriemdelde aan zijn leeuwtje die enkel nog werd geschrijden door het dunne stuf van zijn ondergoed. zijn rits was al open gegleden . het leuke van boners was altijd dat ze hoe dan ook altijd overal bovenuit staken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
de jongen had me in het ziekenhuis gebracht en zachte door zijn knieen. no way!!! dacht ik en hield hem stevig vast met mijn bijden armen rond zijn hald en kil heen geslagen. ik wurgde hem haast. 'aauuuw auuuww!!' piepte ik harder om aan te duiden dat ik echt niet kon lopen. ik spartelde met me beentjes en sloeg ze vervolgens om zijn middel heen. ik leek wel een appje die niet van zijn rug af wilde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle
'ja echt wel!!' antwoorde ik velrieft terug. teminsten verlieft op haar slipje. ik liep naar haar kond toe en raakte het slipje aan totdat ik het bijna naar beneden wilde trekken.

'ooeeeh' lachte lucy en stopte bijna niet met giegelen. 'hey!! alsof jij twee jongens bij elkaar niet opwindent vind. stiekem gaat je poes er van lopen!' zei ik verdedegend op een speelse manier.

delleeeeeeh kappe!' lachte lucy ze zat echt in zoon schattige slappe lach. ik merkte niet dat ze me hand vast had en me mee trok totdat ik van mijn bed werd af gehezen. 'whaaaaah!!' gilde ik als een meisje en rolde zo haar bed op totdat ik half op haar lichaam lag. ik bleef poken in haar billen met me vingertje en gniffelde. 'het is net pudding.' lachte ik en keek naar lucy haar gezicht. ik wilde me arm terug trekken maar dat ging niet. 'nooueeew!!' gilde ik weer speels. ' nu moet ik je wel blijven prikken daar!' zei ik speels en prikte telkens weer omdat ik me arm niet terug kreeg. haar slipje gleed opzij waaroor ik iets meer daar beneden kon prikken. dit deed ik heel voorzichtig en op een goed plekje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik lied me ontspannen liggen op het bed en deed verder neit veel dan zoenen knuffelen strelen, maar vooral jay zijn gang laten gaan. ik masserde voorzichig zijn rug zover dat ging vanuit deze houding.


Laatst aangepast door Timeless op wo sep 30 2015, 20:54; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Emptywo sep 30 2015, 20:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Ze bleef door gaan en dat was zo aantrekkelijk! de doorzettings vermoge!. I like it maar iets op internet op zoeken ging op deze manier niet! omg wat wilde ze.

ineensvoelde ik haar hand terug rond mijn dick heen. Ik hapte naar adem Me hand onder haar spande zich aan ''aah'' bracht ik zacht uit en sloot me ogen. ow shit dat was lang geleden. toen ik weer terug opdeze wereld was. schudde ik me hoofd. maar de drang was me nu echt teo groot. Ik trok haar verder op me en ging verder onderuit op de bank liggen zodat ze verder op me kon liggen. Met me hand gleef ik heel beheerst in haar broekje. Me hand trilde lichtjes. waar was ik mee bezig! me lichaam werkte gewoon bijna vanzelf


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon
Ze Had haar arm rond me nek geslagen me ogen werden groter toen ze daar kracht op zette. I kpakte haar handen beet en hees der omhoog. ''DAT DEED ZEER!;; snauwde ik in pijn. Terwijl ik haar omhog tilde spartelde ze met haar benen. Na even sloot ze deze rond me heupen heen. Ik zuchte toen ze weer vast hing. Ik liep uiteindelijk maar verder naar binnen toe. Als ik aangeeft dat we hier vor haar zijn.. blijven ze vast van mij af!.

Bij de balie draaide ik me om. ''Ze heeft last van der enkel'' zei ik terwijl ik haar los probeerde te krijgen en dna zo dat ze me nek niet weer beet hield want dan zou ik echt boos worde nvan de pijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 28 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 28 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 35 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: