cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 12:26

Kelsey:

"Ik zou het leuk gevonden hebben als je me zei dat ik hem moest kussen ofz, niet zijn wang likken!" grapte ik en keek naar Kai. "Euhmmm.....trek je shirt uit!" grijnsde ik.

Kris:

Ik besloot het huis te verkennen omdat iedereen het hier geweldig vond en ik besloot om te beginnen in de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 12:33

Lay:

'ik zal het onthouden! zorg dan dat ik strak weer aan de buurt ben!' grapte ik

Lennie:

Ik sjockte de keuken in en deed de koelkast open. niet weten dat Kris in de keuken was.
ik deed de koelkast weer dicht daarna weer open. ik keek er nog maal in. nee er lag toch niks in.. ik deed de koelkast dicht en draaide me om

Kai:

Ik had net de glas mijn tegen me lippen aan. Deze lied ik zeer lagnzaam zakken en slikte in slowmotion toen kelsey zei dat ik me emost uit kleden/ Was dt het? alleen shirt uit! komop! dat deed ik altijd al!' ik deed me shirt uit en keek de groep rond. 'Xiumin'

xiumin: 'waarheid'
Kai: ' Waar ben je stiekem heel bang
voor?'
xiumin'Rotzooi!' okay kelsey weer
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 12:41

Kelsey:

Ik klapte in mijn handen. "Doen!" glimlachte ik blij.

Kris:

k kwam de keuken in en zocht door de kasten toen ik iemand aan de koelkast hoorde. Ik keek naar Lennie. "HEy, niet moe?" vroeg ik aan haar en keek mee de koelkast in. "Wat zoek je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 13:24

xiumin:

'jij balen dat ik geen Lay ben!' ik keek haar aan 'Lik aan je vinger en steek
die in het oor van de personen naast je.'

Suho/Kai
We keken elkaar en beide begonne nwe te lachen. 'HEY.. waarom moeten jullie ons hebben'

Lennie

ik gilde zacht toen ik ineens iemand zag staan. elke keer als ik schrok kwam het pijnlijke gegil van kelsey terug in mijn hoofdIk bedekte me oren af. en sloot me ogen. ik hoorde dat het kris was maar het gegil hield niet op. Ik probeerde op adem te komen. 'nee niet echt moe' zei ik trillend.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 13:28

Kelsey:

"Bah!" ik trok een vies gezicht en keek Xiumin aan. "Wacht jij nog maar af!" zei ik deed wat hij vroeg, ik likte aan mijn vinger en stak die in Suho's oor. Ik keek roond "Sehun"

Kris:

Ik keek haar bezorgd aan toen ze begon te trillen. "gaat het wel." ik voelde aan haar voorhoofd maar die was niet extreem warm. Maar zo voelde het wel voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 13:36

sehun:
Ik kon neit stoppen met lachen e nwat ze kelsey allemaal lieten doen
'waarheid'

Suho:
'AAAAH!! YOU!! das vies!!'Ik keek haar aan en glimlachte.


Lennie:

Ik voelde kris zijn hand op mijn voorhoofd. Ik schudde me hoofd 'nee ik ben niet ziekk' zei ik en haalde diep adem 'Ik denk dat ik langzaam gek word.' zuchte ik en rechte me rug ik draaide me naar de voorraad kast en trok hem open
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 13:46

Kelsey:

"Dat weet ik!" zei ik tegen Suho en keek naar Sehun. "Ben ik niet de meest sexy persoon die je ooit tegenkwam?" grijnsde ik plaagend.

Kris:

Ik knikte begrijpend. "Dat hotel was echt vreselijk." zuchtte ik. "Ik wiu dat ik iets voor je kon doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 14:03

lennie

"Ik wil dat ik iets voor je kon doen." Ik sloot me ogen. Het gegil was nog niet opgehouden. Ik durkte me handen tegen me oren 'Laat het gegil ophouden' zei ik en op dat moment begaf ik het. 7 dagen je groot houde was geen snugger plan. Ik zakte op me knieen 'Laat kelsey ophouden met gillen!'

Sehun:

Ik lachte 'Miranda kerr is de knapste meid die er is!' zei ik en maakte een fanboy squize. 'Maar jij bent wel de eerst die me uit het niks op de derde dag naakt een back hug gaf so je komt ook wel hoog op het lijste hoor' ik keek van haar ogen naar haar buik en toen door naar haar benen. meteen kreeg ik een tik op me achterhoofd. okay 'kelsey weer '
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 14:13

Kris:

Ik keek haar niet begrijpend aan. "Kelsey is hier niet len, en ze is al helemaal niet aan het gillen." antwoordde ik zacht en keek haar aan. IK haalde haar handen van haar oren. "Kijk naar me." zei ik haar.

Kelsey:

IK bloosde even en lachte toen weer. "Wow wat ben ik populair vandaag DOEN!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 14:22

Lennie:

Ik voelde kris zijn handen op de mijne. ik probeerde hem aan te kjiken in zijn ogen. Het lukte even maar daarna lied ik me hoofd zakken 'Ik blijf haar gegil horen in me hoofd. Sinds die dag. Bijna elk uur komt het terug. Als ik er aan denk of schrik. ' zei ik trillend. 'Ik blijf kai's gezicht zien en die van chen.... Milla's dood. Jouw terleurgestelde gezicht. woorden alles galmt door me hoofd heen en krijg het gewoon niet stil'

sehun:

'Laat iemand een spin op je wang tekenen.' Ik keek haar aan en hield een gevonden watervaste stift omhoog!

Kai:

'natuurlijk je bent de enige meid!'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 14:30

Kris:

IK keek haar bezorgd aan en sloeg mijn armen om haar heen. Ik drukte haar stevig tegen me aan. "Het komt wel weer goed. " zei ik zacht. "Je bent veilig nu, we zijn allemaal veilig nu." fluisterde ik in de hoop dat ik haar kon geruststellen, dat ik haar kon helpen met wat ik nu deed.

Kelsey:

IK keek Sehun kwaad aan. "Niet met dat!" ik trok een pruillip. "jullie zijn echt slecht in dit spel"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 14:37

Lennie:

Ik lied me knufflen door kris. Ik beet op me lip 'Ik denk niet dat we er vanaf zijn.' Ik werd stil ik had het voor de andere verzwegen ze waren zo blij. 'op de busjes die ons uit het hotel hebbengehaalt stond het logo van het hotel zelf. Deze was terug te vinden op de schermen van de laptops en op het hotel zelf. Het was geen politie of iets'

sehun:

Ik glimlachte 'hoezoo zijn we slecht heh!' lachte ik en gaf de stift aan xiumin.

Kai:

ik lachte. je mag wel mijn boven arm onder kleideren zodat kelsey niet ondergetekent hoeft te worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 14:41

KRis:

even bleef ik stokstijf staan en leek het alsof heel mijn lichaam op pauze werd gezet. "Misschien zijn het de mensen van het pretpark die hebben gemerkt dat er iets mis was." zei ik zacht. "Misschien hebben ze ons gered en geven ze ons hier de tijd om op adem te komen en de politie en onze families te verwittigen." dacht ik hardop na en ik haalde terug adem. Mijn lichaam werkte weer.

Kelsey:

Ik keek naar Kai en glimlachte "Oh dat is zo lief!" ik kneep in zijn wang en keek naar Sehun. "Omdat je niks spannends kunt verzinnen dan iets op m'n gezicht te tekenen!" grijnsde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 14:49

Lennie:

Ik lied me verder op me kont zakken. 'yifan.. we hebben geen verbinding of wifi. en dat in zun vila? we zijn geplist. En waarom hebben ze mij neergeslagen en me hier heen gebracht. nadat ik de auto uitgegaan ben'

Sehun:

Ik grijnste 'strip dan voor ons' Ik stak me tong uit. 'We houden gewoon rekening met jouw. Je wil toch geen 6 jongens op je hebben,. En bescherm dat lichaam is! je magalleen zo mijn douche in komen lopen!' zei ik en keek haar aan

Kai:

Ik blies me wange op.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo apr 23 2015, 14:54

Kris:

Ik beet op mijn lip. "Ik probeerde het gewoon te verklaren." zei ik zacht en zakte ook neer op mijn knieën. "Ik wil gewoon dat alles weer goed komt, ik probeer iedereen op de been te houden met positief denken, al denk ik dat de jongens de laatste dagen helemaal niets aan me hebben gehad, Ik wilde dat ik iedereen hier gewoon uit kon redden en we allemaal weer gelukkig kunnen zijn."

Kelsey:

Ik hield mijn hoofd schuin terwijl ik hem aankeek. "Ergens begin ik te denken dat je een gentleman kantje hebt" Ik glimlachte even naar hem. "Maar he, mag ik je dan wel wassen?" grapte ik. "goed, goed teken maar op mijn gezicht. Het is te koud geworden om te strippen."

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 2 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: