cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 14:49

Lennie:

Ik bloosde toen ze naar kris wees 'eigenlijk is hij best sexy en lief' zei ik zachtjes 'hij is speelser dan ik eerst dacht' ik knikte toestemmend 'ik denk dat ik misschien wel een paar kunstjes op hem kan' ik lachte en hield snel me hand voor me mond. We liepen naar een aziatisch tentje naast een friet tent. Nu moest ik kiezen. Ik hield niet van kiezen

'wat neem jij?' vroeg ik aan kelsey en pakte mijn portomonee om te betalen.

Luhan:

Ik haalde me schouders op. en reageerde niet echt op Kris. ik glimlachte alleen. Bij het eetgebied aangekomen liep ik nar Kelsey toe 'en dames al een keuze kunnen maken?' vroeg ik en zorgde er voor dar suho er niet bij kon staan

suho:

Ik had het te druk met het bestellen en betalen voor de andere leden. Niet dat ik het erg vond en ging er vanuit dat ik ook voor de meiden zou betalen.

Kai:

ik keek rond en uiteindelijk vond ik toch fried Chicken ik glimnlachte blij en lied suho betalen. Daarna liep ik naar de tafel waar we met zun alle rond zaten. er waren nog een paar plekken vrij om te zitten daarom ging ik maar naast baekhyun zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 14:53

Kris:

Ik ging meteen in de rij staan, als Suho betaalde wilde ik dat niet missen en zou ik er ook van profiteren. Toen ik mijn eten had ging ik aan een tafel zitten en hield plaats voor Lennie.

Baekhyun:

Ik was al vollop aan het eten toen Kai naast me kwam zitten. "Luhan is verliefd." Zong ik.

Kelsey:

Ik wees aar het aziatisch tentje. "Je weet dat ik niet zo voor friet ben' zei ik en zocht achter mijn portomonee. Toen ik die gevonden had keek ik rond en wees naar wat Kai at. "Dat wil ik ook." Glimlachte ik en ging in de rij staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 15:02

Lennie:

Ik rende met Kesley mee en bestelde gewoon het zelfde. met onze spullen liepen we naar de tafel toe. Er waren alleen nog een plek bij Kris en de andere bij Kai, deze zaten best ver uit elkaar 'ik wil bij jou zitten en niet zo ver van je vandaan' zei ik licht terleur gesteld. Ik zag een taveltje voor 4 en wees daar heen 'zullen we dan maar daar zitten'

Kai:

Ik zag dat onhandige meisje ook het zelfde bestelde als mij. Ik schudde blij en instemmend! teminste een ding aan haar is geod! dacht ik en genoot van me kip.

Luhan:

'Baek houd je mond~!' zei ik streng en had me noodles op.

suho:

eindelijk had ik alles betaalt en keek op toen de meiden niks hadden besteld. Noujah ze haddne al iets besteld. Ik liep met me eten naar hun tafeltje toe 'mag ik er bij komen zitten?' vroeg ik en ging eingelijk al zitten 'Ik snap dat jullie niet bij die jongens willen zitten' lachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 15:07

Baekhyun:

Ik lachte en at gewoon verder. "Je vriendin gaat ergens anders zitten en keek Suho gaat erbij." Plaagde ik hem. Ik kon het gewoon niet laten.

Kris:

IK keek bedroeft hoe ze beiden ergens anders gingen zitten.

Kelsey:

Ik keek naar Lennie maar zag dat Suho al ging zitten en ik glimlachte naar hem. "Jij hoort toch bij die jongens."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 15:20

suho:

Jap maar ik zou jullie twee nooit apart laten zitten.' Ik wees naar de twee enige plekken die nog niet bezet waren. Ik glimlachte 'Ik wilde voor jullie betalen' zei ik daarna en wees naar hun eten. '
Gewoon om te bedanken dat jullie het toch wel langer dan een halve dag met ons uit houden' Ik glimlachte lief en daarna knipoogde ik

Lennie:

Ik had zo veel aandacht voor me eten dat ik neit door had wat er allemaal rond me heen gebeurde.

Kai:
Kip <3

Luhan:

Ik had me eten op en stond op. Ik wilde toch weer iets gaan doen. En liep naar de meiden toe 'wat gaan jullie zo doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 15:30

Kelsey:

Ik glimlachte naar Suho en bloosde toen hij knipoogde. Ik keek naar mijn eten. "Dat is inderdaad heel lief hoor" Ik at verder tot Luhan aan onze tafel stond en vroeg wat we hierna gingen doen. Ik keek naar Lennie. "euhmm..." Ik keek op mijn uurwerk. "Ik weet het niet."

Kris:

IK at snel door en stond toen snel op om ook naar de meiden hun tafel te gaan.

Baekhyu:

Ik at mijn eten gewoon op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 18:16

Lennie:

'We kunnen de droomvlucht nog doen met die feetjes!' lachte ik blij. 'Daarna moet jij je bus weer halen.' dat laatste zei ik teleurgesteld.

Luhan: Ik ving het op van de droomvlucht en ook dat Kesley daarna haar bus meost halen. 'Oh dan gaan wij ook mee heb gehoord dat de droomlucht echt mooi is!' zei ik en pakte de stoel die nog vrij was en plofte naast hun neer.

Kai:

Me laatste pootjes was op. Deze keer was ik het wel eens met de keuzen van de atractie en ging bij hun staan'Ik stem voor de droomvlucht!
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 18:28

Kelsey:

Ik keek op en zag Kai. Ik glimlachte. "Droomvlucht word het, kom dan gaan we voor dat ik geen tijd meer heb." Ik stond op en liep er al snel naartoe

Kris:

Ik stemde ook in en volgde ook.

Baekhyun:

Ik keek op. dit moest mijn kans zijn. dacht ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 18:37

Lennie:

Met zun alle liepen we naar de droomvlucht. Ik wilde graag nog even met de schattige jongen praten. Ik liep iets langzamer.En keek af en toe naar de jongen. Ergens vond ik hem veel intersanter. Hij was niet zo opdringerig en makkelijk als kris.

Luhan:

We stonden in de rij. Ik was achter Kelsey gaan staan 'Hey kelsey zou ik misschein jouw mobiel nummer mogen?' vroeg ik en keer der aan 'Lijkt me leuk om later in contact te blijven aangeizen je straks weg moet' zei ik en wreef door me haren heen"

Kai:

k stond voor Kelsey en luisterde mee naar Luhans vraag.

Suho,

Netjes sloot ik de rij dat we deze keer als een groep gingen en niet weer gesprijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 18:43

Kelsey:

IK bloosde en keek naar mijn voeten. "Die heb je al." Zei ik zacht. "Weet je nog in de pandadroom, toen je je mobiel kwijtraakte en ik hem moest bellen." Hielp ik hem herinneren. De rij bewoog en al snel zat ik tussen Kai en Luhan in. Ik keek achter me en zag dat Lennie bij Baekhyun en Kris zat.

Baekhyun:

Ik stond aan te schuiven en zag het meisje steeds dichterbij komen. Ik grijnsde in mezelf en kwam naast haar te zitten. Eindelijk wat ik wilde!

Kris:

Ik ging zitten en Lennie kwam naast me zitten. Ik gromde even toen ik zag dat Baekhyun aan haar andere kant zat, maar da attractie vertrok al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 18:47

Luhan:

'Owjah!' zei ik en sloeg tegen me hoofd aan 'Ben niet voor niks geblondeerd!' grapte ik. In de atractie besefde ik me ineens dat we boven de grond zweven. ik deed net of ik het niet eng vond meer in tussen tijd beed ik de binnen kant van mijn lip kapot.

Lennie:

Ik zat met me dikke reed tussen Kris en de schattige jongen. Ik keek meer naar de jongen. 'Kris heeft je naam wel verteld maar om eerlijk te zijn ben i je naam weer vergeten' zei ik en keek de jongen aan

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 18:49

Kelsey:

Van zodra de grond onder mijn voeten weg was bleef ik strak voor me uitkijken en greep ik de baar stevig vast. Ik concentreerde me op alles voor me, dat ik vergat te antwoordden op Luhan

Baekhyun:

Ik lachte even. "Ik ben Baekhyun." Glimlachte ik naar haar. "En jou naam heeft nog niemand me verteld."

Kris:

Ik keek voor me uit en probeerde niet jaloers te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 18:57

Lennie:

'Lennie maar noem me alsjeblieft Len ofzo!' zei ik en lachte breed. Zijn haar zat in zijn ogen. Voorzichtig plukte ik zijn haar uit zijn ogen. Hij had een schattge slagje in zijn haar 'JE haar zit leuk' zei ik en lacht voorzichtig. Ik keek voor me uit en zag dat Niet alleen kelsey in het bakje voor ons bang was maar ook Luhan naast hem.

Zonder een waarschuwing piepte de attractie en stopte er mee. We gingen hoog boven de afgrond. ik keek geschrokken rond. 'wat is er gaande?' Vroeg ik uit schrik pakte ik de grote hand van kris beed.

Kai:

'Nee NIET WEER!' Zei ik boos toen de attractie stopte.'Hyung.. het is ons niet gegunt hey!' ze ik en keek op zei. Beide zaten ze strak voor zich uit te staren. Ik keek naar kelsey en vnd het eigenlijk best sneu dat ze niet kon genieten. k pakte haar hand voorzichtig beed.

Luhan

*staart voorzich uit
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 19:10

Baekhyun:

Ik lachte even. "Dankje Len." Glimlachte ik en schrok toen de attractie stopte en kai hoorde roepen. "Dit is al de tweede keer dat we vast zitten in een attractie" zuchtte ik.

Kelsey:

Ik hield mijn adem in toen de attractie stopte. Dit maakte me alleen maar nog banger. Ik voelde hoe Kai weer mijn hand vastnam en ik ontspande een heel klein beetje. Ik keek hem aan. "Ik...." Ik kneep even in zijn hand en hield deze stevig vast. "nee, nee, nee" vloekte ik zachtjes. "Ga door, ga door, ga door."

Kris:

Geweldig! Nu zit ik hier vast terwijl Baekhyun lekker kan flirten met Lennie. Ik zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma maa 23 2015, 19:16

Lennie:

Ik leunde iets maar naar baekhyun toe omdat de wagen scheun hing. LAngzaam begon het binnen te druppen. Mensen die ver boven ons zaten begonnen te gillen. Het begon steeds harder te druppelen

Kai:
Ik keek Kelsey aan, 'Het komt goed' zei ik zacht en pakte haar andere hand beet. 'Kijk mij aan en niet naar beneden. Ze maken het wel weer' Zei ik en zorgde dat Kelsey naar mij keek inplaats van naar beneden.

Luhan:
Ik voelde een paar druppels op me vallen en keek naar boven toe. De actractie begon te trillen en te piepen. Een hoge toon schoot door de hele zaal heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 4 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: