cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 12:24

Baekhyun:

"Ik ga met je mee" Zei ik tegen Kai en volgde hem het bos uit.

Kris:

Ik hield Lennie tegen door haar arm vast te grijpen. "Nu ben ik er zeker van, je ontloopt ons, waarom?" vroeg ik aan haar.

Kelsey:

IK keek naar Luhan en lachte een beetje, tot Lennie me weer met zich meetrok en zei dat we naar de zwafelstokjes gingen. Maar toen Kris haar tegen hield. Keek ik weer naar Luhan en Suho.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 12:32

Lennie:

Kelsey bleef staren naar de jongens en ineens werd me hand vast gegrepen. zjn grote handen sloegen rond mijn arm, zijn grip was toch best wel sterk 'En Jullie volgens ons!' zei ik en stak me tong uit! Daarna glimlachte ik blij. Maar betrapt,

Luhan:
'Waarom maken we niet als eerste de sprookjes bos af?' zei ik en keer rond 'Nu we er toch zijn' er hing meer een strijd tussen mij en Suho dan dat het vriendschappelijk bedoelt was

Suho:

'haha ik had nog geen antwoord op mijn vraag of je honger had' zei ik en knipoogde. 'We kunnen ergens gaan eten.' knikte ik

Kai:

ik slofte vooruit. 'Dan nog maar een paar achtbanen?' Vroeg ik toen we uit kwamen bij de caranval. 'Of gaan we daar in?' ik wees naar de caranval niet weten wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 12:36

Baekhyun:

Ik haalde mijn schouders op. "Kies maar, we hebben tijd genoeg." Zei ik

Kris:

"Ja omdat jullie weglopen van ons." antwoordde kris en trok een pruillip. "Ben ik niet leuk genoeg?" Vroeg ik

Kelsey:

Ik keek van Luhan naar Suho en terug terwijl ik een compromis probeerde te bedenken. "Laten we eerst door het sprookjesbos gaan en dan gaan eten!" Stelde ik glimlachend voor. "Ik ben dol op het sprookjesbos!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 12:40

Luhan:

ik knikte trots, Kortom ze koos mijn ding als eerste. Ik keek naar Suho en wilde me tong uit steken, Maar dat zou kinderachtig zijn. 'welk sprookje gaan we nu heen? toch maar roodkapje?'

Suho:

Toen Luhan me zo gemeen aan keek. Ik krijg je nog wel dacht ik terwijl ik met hun mee liep.

Kai:

'Nice lets go' we liepen de carnaval in. En het liedje begon al. het was best wel catcy maar het bleef ook in he hoofd hangen.

Lennie:
' dat weet ik niet of je leuk bent.' Ik glimlachte weer. Kris had nog steeds mijn arm beet en me vingers begonnen te slapen. 'ik ken je nog geen 30 min!' ik stak weer me tong uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 12:44

Kris:

"Eigenlijk ken je me nu al bijna een halve dag." Grijnsde ik en liet voorzichtig haar arm los, bang dat ze weer ging lopen.

BAekhyun:

Van zodra ik het liedje had opgepikt begon ik mee te doen. Het was zo catchy.

Kelsey:

Ik was bang dat ik iemand zou voorttrekken omdat ik Luhan's ding als eerste koos, terwijl ik dat deed omdat ik echt graag hier was en ik was ook niet zo'n goede eter. Ik wachtte tot Suho bij ons was voordat ik verder liep. "Nee, de zwafelstokjes!" Glimlachte ik. "Die kant uit"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 12:56

Lennie:

'bijna het zelfde!' gelukkig lied hij me arm iets verder los maar nog niet ver genoeg. ik keek naar zijn zei. Omdat hij me arm beed had was zin zij vrij gekomen. ik glimlachte gemeen. Met de hand van de arm die kris beed had pakte ik zijn vrij hand beed. Nu had kris geen vrij handen meer. Ik nog wel. Met die vrijhand prikte ik in zijn zij.

kai.:

We waren.halver wegen en.het nummer ging niet meer uit me.hoofd. En tot nog een groter nadeel... Liep de trein vast. We zater precies in het asiatiche gedeelte en het nimmer hield niet op. Ik keek naar baek met een gezicht van red me

Luhan.:

Naar de zwafelstokje it is! Zei ik en liep een kant op niet wetend welke kant het op was.. ' Vertel.is wat zijn je hobbies?'vroeg in trots aan der.

sohu.

Ik sjockte achter hub aan. Alleen tao en sehun en xiumin liepen nog met ons mee de rest waren we kwijt geraakt. ' Kris waar is e rest' vroeg ik als een overbezorgde meoder
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 13:04

Kris:

Ik keek hoe ze mijn andere hand vastnam. Ik keek ernaar en deed mijn best om niet te gaan blozen, meteen werd ik uit mijn gedachten gehaald doordat ze me met haar vrije hand begon te prikken in mijn zij. IK lachte en probeerde haar te stoppen door hetzelfde te doen .

Kelsey:

Ik lachte even. "Euhmm...." Ik wist niet goed wat te antwoordden. "Ik lees veel." Antwoordde ik en keek naar Suho. Ik liep naar het verhaaltje toe en keek ernaar.

Baekhyun:

Ik keek naar Kai. "Is dit normaal? Hoort dit bij de attractie? zo ja hoop ik dat dit snel voorbij is of ik word hier gek! "
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 13:17

Lennie:

Hij probeerde mijn arm beet te houden en het terug te doen. als ik ergens niet tegen kon was het prikken.. Al snel had hij me beide handen vast. Mijn eigen handen verdwenen in zijn handen. Zo groot waren ze. Hij prikt me in me zij. ik gaf een hoog gilletje 'aah neee vergeef!!!' gilde ik lachend en probeerde zijn geprik te ontwijken.

Kai:

''Je leest me gedachten hyung' Zei ik en leunde voorover om naar de reactie van de andere mesnen te kijken *'beste gasten we hebben een technis probleem we proberen dit zo snel mogelijk op te lossen* ' klonk er door de luidsprekers. Ik keek baekhyun aan 'Nope dit hoord er niet bij.'

Luhan:

'wat voor verhalen?' vroeg ik. Ik stond naar het verhaaltje te kijken. '' Het was afschuwelijk koud, het sneeuwde en het begon donker te worden. Het was ook de laatste avond van het jaar, oudejaarsavond.

In die kou en in dat donker liep er op straat een arm, klein meisje, zonder muts en op blote voeten. Ze had wel pantoffels aangehad toen ze van huis ging, maar dat hielp niet veel: het waren heel grote pantoffels, haar moeder had ze het laatst gedragen, zo groot waren ze, en het meisje had ze bij het oversteken verloren, toen er twee rijtuigen vreselijk hard voorbijvlogen. De ene pantoffel was niet te vinden en met de andere ging er een jongen vandoor: hij zei dat hij hem als wieg kon gebruiken als hij later kinderen kreeg.''

begon ik serieus voor te lezen van het verhaaltje.

Suho:

Ik stond achter de twee en keek er naar. We waren Kris en dat andere meisje verloren bij assepoester, Kai en de rest al voor het sprookjes bos.. En nu stond Luhan nog sexy te doen met dat meisje!.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 13:42

Kris:

Ik lachte mee en stopte. "Jij begon!" Ik stak mijn tong naar haar uit. "He waar zijn de andere naartoe?" Vroeg ik me hardop af toen ik om me heen keek.

Baekhyun:

"Shit! dat hebben wij weer!" zuchtte ik. "Echt waar? net als wij erin zitten? kunnen ze dan niet ook het lied afzetten?"

Kelsey:

Ik keek naar hem en glimlachte. "Dat is er eentje van." Glimlachte ik en draaide me om. "Ik denk dat we het best gaan zoeken naar de andere die we kwijt zijn geraakt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 13:57

Lennie:
"Jij begon!" zei hij en stak zijn tong uit. Ik had een hand vrji. zonder na te denken probeerde ik zijn tong vast te pakken 'hey jij we steken geen tong maar me uit!' zei ik speels

Me mond viel open. Kelsey! dacht ik wanhopig. Ik keek rond me heen. 'ik denk daat ze naar roodkapje is!' zei ik en keek rond. Ik pakte zijn hand beet en trok hem mee naar roodkapje.

Kai:

'graag! dat nummer kan ik niet meer uit staan!' zei ik en leunde onderuit. Ik pakte me mobiel met speakers die ik bij me droeg om overal te kunnen oefenen 'Zullen we Growl opzetten? zei ik en grijnste

Luhan:

"Dat is er eentje van." zei ze nadat ik een stukje voorgelezen had. Ik wilde verder lezen maar kelsey zei dat we beter de rest konden gaan zoeken 'hey maar die redde zich toch wel?' vroeg ik verbaast.

Suho:

"Ik denk dat we het best gaan zoeken naar de andere die we kwijt zijn geraakt." zei kelsey ik knikte instemmend 'laten we eerst naar assepoester gaan daar zijn we kris en jouw vriendin kwijt geraakt' zei ik als voorstel
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 14:02

Kris:

Ik lachte en keek ook om me heen. "Nee misschien moeten we hier blijven voor het geval dat ze ons zoeken.

Baekhyun:

Ik knikte en grijnsde "Ja zet growl maar op!"

Kelsey:

"Maar dat betekent niet dat we ze niet moeten gaan zoeken." zei ik zacht tegen Luhan en knikte naar Suho "Ja dat is een goed idee."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 14:25

Lennie:

'zou ze dan terug komen?' vroeg ik meer aan mezelf en lied Kris los, Nerveus maakte ik rondjes op mijn plek. Being happy was easy but being lost made me nerveus. Ik beet op me lip terwijl ik wachtte. Zelf had ik mijn mobiel niet bij omdat de batterij op was. Deze lag dus in de auto.

nu stond ik alleen. Met een sexy jongen. in het sprookjesbos.. alleen.

Kai:

Ik glimlachte en zette mijn mobiel aan met nummers. Op mijn plek danste ik de nummers mee, De andere jognens zongen ook mee en de sweer werd ineens beter, Het was bijna een mini optreden. Met een irritatant deuntje tussen door. Na 20 min ging de trein verder en waren er weer er uit. 'AAH dat nummer krijg ik echt niet meer uit me hoofd!' gilde ik bijna. Opzich had deze actractie me wel geod gedaan. 'Laten we Suho en zo weer opzoeken krijg honger en geen zin om te betalen' ik lachte en liepterug richting het sprookjes bos.

Luhan:

'misschein willen ze gewoon samen zijn?' Vroeg ik voorzichtig maar liep uiteindelijk met de twee mee.

suho:

Jah we gaan daar heen.

we liepen er heen en al snel waren we bij assepoester gekomen daar stonden ze
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 14:32

Kelsey:

Ik draaide me om naar Luhan "Geloof me dat wil ze niet." Ik lachte even en keek toen op "Lennie!" Ik glimlachte toen ik haar weer zag.

Kris:

Ik keek naar haar. "Kijk daar zijn ze al!" glimlachte ik


Baekhyun:

Eindelijk vrij! Ik haalde diep adem en knikte. "Ja, het is zijn schuld dat we vast zaten en ik rammel! Op naar het sprookjesbos dan maar om hen te zoeken!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 14:36

Lennie:

k staarde naar de grond tot ik me stem horode. Ik keek op en ik lachte bij 'KELSEY!!' Ik rende op haar af en omarmde haar. 'laat me nooit meer alleen okay!' zei ik en keek extrame verdrietig.

Kai:

Wie liepen naar het sprookjes bos. daar stonden we even te wachten. hoelaat zouden ze er uit komen? vroeg ik 'smse ze anders ff heb geen zin om te verdwalen daar in!' zei k en keek me hyung aan.

Luhan:

'Laten we dan maar eten!' zei ik toen we weer met een wat groter groepje waren.

Ik liep al vooruit richting de uitgang en zag Kai en zo staan Ik liep op hun af 'kom laten we eten!' zei ik

Suho:

ik ben blij dat iedereen weer samen is. Laten we snel Luhan volgen voor we die ook weer kwijt izjn
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma maa 23 2015, 14:39

Kelsey:

Ik glimlachte en knikte "Je had het te druk met..." Ik wees naar Kris "Laten we gaan eten" Zei ik en nam haar met me mee.

Kris:

Ik liep naar Luhan toe. "Is het niet goed gegaan?" Vroeg ik.

Baekhyun:

Net op het moment dat kai wilde sturen kwam Luhan al uit het bos en we volgde hem om te gaan eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 3 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: