cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyvr feb 27 2015, 19:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James
Ik keek yu aan met een WTF face. 'Dude What the freaking hell..' ik draaide me om

ik keek delle aan'why delle? je bent leuk zoals je bent waarom jezelf willen veranderen? je bent uniek blij zo!' zie ik en keek hem aan 'But tell me why do you want to change?'


*rijd auto*

Ik belde mellanie tot 5 keer maar geen enkele keer nam ze op. Boos keek ik naar me mobiel. twee secons geledne had ze nog een foto gestuurd nu nergeert ze me. we kwamen aan bij me huis en gingen naar boven Bee was er al.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

tommorow or other members are coming to the netherlands, Can they sleep here too?'vroeg ik aan hem

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden

ik nergeerde alles en ik draaide me ook om en liep naar buiten toe. 'Your to late anyway' lachte ik en stapte op me motor waarmee ik net het paketje had geleverd. Op dat moment kwam de bazin naar buiten gerent richting yu 'heer yu er is een paketje afgeleverd voor jouw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyvr feb 27 2015, 19:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'ik heb met niemand een afspraak geacepteert dus ik ben nergens te laat voor.' zei ik terug en keek hem dodelijk aan. ik heb nee gezegt weet je nog.' zei ik vervolgens. jayden reed weg. ik keek naar de vrouw en pakte het pakje aan. 'wat een kut gezijk.' riep ik geergert en hoopte al het eergste wat er uberhoud was. een dode lucy. ik opende het pakje nog niet en ging met het op de grond zitten. ''als alles weer van voor af aan begint kap ik er mee.'' dacht ik en kneep mijn ogen dicht. met me vingers vriemelde ik aan de plak zooi van de doos of envelop om het open te maken. toen het open was maakte ik me ogen open en zag.......

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik luisterde naar jay en lied me hoofd neer hangen. 'omdat ik niet mannelijk ben.'' zei ik sip. 'mensen zien me als een meisje.' vervolgde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik kreeg langsaam een breden glimlach op mijn gezicht. 'yeaaah, afcorse the can!' zei ik vrolijk en sprong licht overeind zonder van de grond af te komen. 'i like to have more ppl here in this house.' zei ik blij 'what do you want to eat lay?' vroeg ik aan hem. ik keek naar het blad dat op hun bedden of tevels lag. 'ooh what is that for (taal)?' vroeg ik geintreseert.


Laatst aangepast door Timeless op vr feb 27 2015, 20:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyvr feb 27 2015, 19:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden

Ik reed weg

In het paketje zat Lucy's mobiel. met haar scherm opnieuw gebarsten. 'here maybe you want this back' stond er op de brief

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik legde me hand op zijn schouder 'hehe dan ben ik een alien want voor mij en je echt een jongen hoor. nooit aan getwijfelt' zei ik en kantelde zijn nek omhoog zodat hij me aan keek 'Je bent speciaal, Je hoeft niet gespiert te zijn om mannelijk te zijn. Wees liever je zelf. Zo speels en vrolijk. Straks word je zun sjaggie spierbundel als Drake heb je hem ooit blij gezien?' vroeg ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

ik reageerde met een delay van 5 sece maar ik lachte toen hi jzo blij reageerde wat een opluchting. Meteen smste ik Kris en Suho aangezien hun de leiders van de groep waren. ik keek op 'No we already has some dinner and we need to get or weight low so we dont have any fat.' zei ik en lachte ik keek naar de boeken en het duurde even voor het kwartje viel wat hij vroeg 'it is chinese' zei ik blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyvr feb 27 2015, 20:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik ik keek hem aan toen hij me kin naar boven trok. mijn wenkrouwen stonden eerst sad omhoog toen hij het over drake had begon ik te laggen. 'hahaha, true~' zei ik en glimlachte weer tevreden. 'maar drake is zo stoer en cool weet zeker dat vele meiden op hem vallen.' zei ik jaloers en keek weer van hem weg terwijl ik na dacht. 'ik wilde altijd al happy one zijn.' flusiterde ik zachtjes en keek hem eventjes aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik schoolt heel wat woorden bij elkaar in het japans en pakte het mobieltje op. ''wat moet ik doen. naar wie moet ik toe. hoe konden die gasten haar toch pakken als ze bij die oudjes zat? ze zou dierect nar huis gaan ugh, ik ha haar moeten verbannen van haar werk.'' ik gromde hatelijk naar mezelf en greep mijn harne vast. ik boog half voor over en trok me knieen op. ''zal ik naar haar vader gaan? nee! dat is fout. misschien jay, nee die heeft het te druk.'' ik zuchte. ''dan maar de schagie drake.'' ik stond met moete op en veek even over mijn ogen heen. ik knarsten mijn tanden op elkaar en stopte de mobiel in me zag. ik smeet de doos weg. ik mocht eigenlijk niet rennen laat stana lopen. maar ik deed het toch. zo snel mogelijk ging ik naar drake. een maal daar aan gekomen klopte ik hard op de deur van drake zijn huis.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik wachte met een hal open mondje totdat lay reageerde. ik wist niet waarom hij zo laat reageerde maar het zou wal iets emotioneels zijn waar ik weer gene hol van begreep. 'wel, i have som lettuce for you then. its actuly voor the bunny's but you can have it.'

'ooh, chinese? herhaalde ik hem. '(engels) ik dacht dat dat een orgineale tal was.' zei ik en keek beter naar de boeken. ze zagen er heel anders uit dan de koriaanse geheim schrift met al die tekens. 'teache meee~' zei ik leergierig.


Laatst aangepast door Timeless op vr feb 27 2015, 20:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyvr feb 27 2015, 20:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'Zeker dat ze voor zijn stoerheid vallen. Maar ze rennen allemaal weg als ze weten dat hij altijd 24/7 sjaggie is' lachte ik. 'Weetje hoe jij bent is een gaven. Je kan mensen laten lachen door zelf als een smile op je gezicht te zetten.' ze ik en lied hem weer los 'Blijf je zelf daarmee ontwikkele je echte vrienden en geen die het alleen doen omdat je stoer bent geld heb bekent bent en noem maar op. De meiden vinden jouw ook leuk zeker weten.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik was zelf op het strand dus hoorde niet dat Yu er was. tot ineens me honden als gekken terug naar huis renden wat ze normaal nooit deden. Ik draaide me geschrokken om en rende wachter ze aan. i kzag hoe Yu tegen de deur aan stond 'GasT!' zei ik en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyvr feb 27 2015, 20:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'hahahaa jup dan rennen ze hard weg naar mij toe en zie hem dan jaloers zijn als hij dat ziet!' zei ik half trots maar de moet schoot al half in mijn schoenen.
ik luisterde aandachtig naar hem en moest lichtjes blozen van zijn complimentjes en zoete zinnen. 'thx~.' zei ik en keek hem met een glimlach aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'WAT!' zei ik hard terug zoals hij. ik draaide me hooft om naar hem toe. het was gevult met gemengde emoties woede, angs verdiet en verslagenheid. de hond liep naar me toe. ik aaide over zijn hoofdje heen. 'hey buddy.' zei ik wat rustiger. ik keek drake aan met een bepaalde blik. 'ze hebben lucy.' zei ik stilletjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
ik had het eten klaar en zette de twee kleine bordjes op tafel neer. zelf had ik natuurlijk al gegeten maar twee pannenkoeken waren niet genoeg voor mijn buik. ik vriemelde ana mijn vedjes. ''ugh...'' mompelde ik gemeen naar de vedjes. ik lied ze los en ging zitten. 'kom je lo~la eten!' riep ik.


Laatst aangepast door Timeless op vr feb 27 2015, 20:29; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyvr feb 27 2015, 20:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ik stapte naar me auto toe maar draaide me nog een keer om omdat Delle daarvoor iets zei over jaloers zijn. 'weet je. Ik ben jaloers op jouw. ' zei ik zacht en keek hem aan 'I wish I could smile like that again. like you do.' ik stapte daarna in de auto.

*is thuis met bee en Nana aan het feesten voor hun vlog en probeerde Mellanie affentoe nog te berijken*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

ik snapte zijn opmerking niet echt maar dat kwam gewoon omda tik echt dom was. Ik lachte lief. Toen hi jvroeg of ik het hem kon leren tikte ik op de stoel dat hij kon gaan zitten (of op de tavel dat hij mee kon doen als hij al zit)
'you can join us!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik deed net veel en  keek hem alleen aan 'Lets kill some basters' zei ik 'weet je waar ze zijn?'vroeg ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

ik was heel voorzichtig gaan kijken aar tayoni maar werd al snel te moe en sjockte terug naar de bank al snel riep hi jdat het eten klaar was. hij zat al klaar ik liep naar de tafel toe liep expres langs tayoni heen en gaf hem een klein kusje op zijn wang daarna ging ik zitten 'Het zier er heerlijk uit zei ik vermoeid en probeerde te glimlachen


Laatst aangepast door Evilian op vr feb 27 2015, 20:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyvr feb 27 2015, 20:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik had de meiden gevonden en pakte rose haar hand beed. zoveel mensen in de buurt vond ik maar eng. 'zullen we iets leuks doen bolen ofzoiets?' vroeg ik. rose keek blij op. 'jaaah dat gaan we doen!' zei ze blij en lichte de andere meiden in. ze zette hun laaste handtekeningen en liepen met ons mee naar de bowlingbaan. daar huurde we de baan en begonnen te spelen. ik zette me tas op de bank neer met al dat arde muziek hoorde niemand hun phones meer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik zuchte en keek naar de hond. 'in de hol van de leeuw. de oude fabriek. delle heeft me ooit vertelt hoe je daar binnen komt zoals in rapunzels kasteel waar dorenroosje slaapt.' vertelde ik en keek niet naar drake. 'voel me zo stom.' zei ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'yes yes, i want to join. please teatch me the basic.' zei ik leergeierg en ging bij ze zitten op het bed of iets. (hahahaha XD bed tavel stoel XD kamer lol somewere) ik keek met veel intresse naar te tekens maar begrijp er wijnig van. 'hey is that the sign of love.' vroeg ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
mijn ogen werden groot toen ik haar lippen op mijn wang voelde. ''wa wacht deed ze dar nou echt of droom ik!?'' dacht ik en bleef even voor me uit staren. toen ze zat en zachtjes probeerde te glimlachen werd raakte ik uit mijn trans. 'uh, jah.' zei ik half en keek naar het netjes op gedekte bordje. ik prikte in een van de groentes en sabbelde er op met vork en al. 'voel je je?' vroeg ik voorzichig aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyvr feb 27 2015, 20:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'gelukig dat is dicht bij' zei ik en stapte binnen. ik pakte twee halsbanden met grote spikes en bond deze rond me honden. Daarna pakte ik een aantal wapens. ik was toch in een kut biu en ff een potje knokken kon der wel vanaf. 'laten we jouw princes redden!' zei ik en stapte richting de fabriek het was 10 min lopen vanaf hier als we door liepen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

Ik probeerde te eten en het ging best goed. Tayoni vroeg hoe ik me voelde en keek op 'moe misselijk draaier ik weet het niet meer zeker niet echt 100% lekker' ik lachte 'Maar het is beter nu jij er weer bent' ik schrok van wat ik zei en lachte daarna om het zo snel mogelijk te vergeten. ik moest er echt aan wennen dat ik me zelf voorgenomen had alles hem te geven, Der was nog mooit iemand die zo voor me gezorgt had en dat al sinds de kleuter klas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyvr feb 27 2015, 20:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
ik glimlachte toen ze zie dat ze zig beter voelde nu ik er was. 'misselijk?, misschien maar een test doen van de kruitvat.' zei ik als zwangerschaps opmerking. ik prode wat met me eten en keek lola niet meer aan. ik roerde de stuk vlees door de sous heen totdat het helemaal onder zat.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik keek naar wat drake allemaal pakte en volgde zijn bewegingen. toen we bij het pakhuis aan kwam sijnde ik dat drake mee kon komen. we stonden nu onder ana het raam. er was half klimop tegen aan gegroeit. deze raam lijde naar de zieke tweeling waar delle het wel eens over had. 'oke.' fluisterde ik en greep het plant vast. ik was zeker te zwaar en al snel lied ik me weer zakken. 'damn.' zei ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik had dik verloren van de rest en angel voelde zig perfect en trots daar door. ene jongen floot onze richting op. angel kreeg plots trek in iets dat zag je gewoon gijl keek ze om en knipoogte naar de jongen en wuifte naar hem. ik lied me hoof hangen en keek naar de zware bal. ik tilde het op en zwaaide er mee en gooide het op de baan voor de tweede ronde. angel stapte naar de jongen toe en probeerde met hem te flirte. ik had de helft om gegooit. en ging weer opd e bank zitten. ik vriemelde wat in mijn tas en vond mijn mobieltje ik zag dat jay gebeld had ik smste hem terug. *sorry hun, ik was bezig. :$ wat wlde je zeggen?* smste ik en stuurde het naar hem.


Laatst aangepast door Timeless op vr feb 27 2015, 21:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyvr feb 27 2015, 21:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

We kwame naan bij het raam 'letterlijk doornroosje en rapunzel' gromde ik maar zag dat Yu niet omhoog kon komen en zeker niet met die been van hem. Ik Spring/ klom soepel naar boven. Ik stak me hand uit noujah zo goed als het kon. of me wapen zodat ik hem ophoog kon trekken. De jongen gingen naar de ingang toe ze waren slim genoeg om niks te don tot ik een sjin zou geven. Ik had geluk dat er geen bed onder het raam stond deze stond aa nde zeikant. het rook hier echt heel muf

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

ik lied me hoofd schuin zakken en keek tayoni aan, ik snapte zijn opmerking niet 'why?' vroeg ik de dokter hadden niet verteld waarom ik daar lag. enzo wat was er gebeurd en waarom moest ik naar een drogist?

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

we waren zeker al twee uur bezig met leren toen setto vroeg of een teken Liefde betekende ik lachte 'almost it means friendship but they are almost the same' ik glimlachte
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

*mell neem op~!*

*mell I wanne hear your voice*

*you're alright?*

*pic up your phone mellmell!*

*mell, Nana is here so you know it*

*als je hier heen komt stel ik je voor aan Nana*

Ik had der in de tussen tijd al 28 keer gebelt nu gaf ik het op. ik had ook al mega veel smsjes gestuurt meer kreeg niks terug. ik zuchte maar we filmde gewoon door voor het vlog het was zo gezellig en Nana zat vaak op me rug of op schoot. Dit was gewoon zoals

(wat er ongeveer gebeurd:)

Met de camera in me handen liep ik door het huis heen 'WELKOM bij onze vlog. Paar jaar geleden had ik de fans belooft om te filmen als nana en ik weer samen waren nou hier bij LOOK WE ARE TOGHTER AND GOING TO BAKE SOME MUFFINS!' lachte ik en liep met nana naar de keuke. Bee sprong alle kante op en was zo blij dat het hier in huis eindelijk een keer gezellig was. Aangezien ik thuis niet te harden was na het trainen.  'Let get started!' nana sprong op me rug en samen keken we de camera in 'koken met Jayana' het duurde ff voor ik door had dat ik de ship name gebruikte van de fans en zette Nana weer neer 'I mean Jay and nana not jayana' porbeerde ik serieus te zeggen. We pakte te spullen en begonnen te komen. Ik maakte wat muffens en bedekte ze met hartjes. Ik showde ze steeds voor de camera en het zag er zo leuk uit. Bee spring nog steeds blij heen en weer. Sommige zouden kunnen denkne dat nana en ik ee nrealtie hadden op de manier zoals we met elkaar omgingen. We hadden gebakken en daarna gingen we film kijken. nana was tegen em aangekropen en bee aan de andere kant. Ik zag ze echt al vrienden meer niet

We zaten onderuit gezakt op de bank toen ik eindelijk een smsje kreeg. Snel pakte ik mijn mobiel dat hij bijan uit mijn handen vloog. It alright, Ik iwlde je vertelde dat nana hier is. Ze is al voor 10 jaar me beste vriendin so the more you know <3!, Come and meet her!*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyvr feb 27 2015, 21:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'ah okee, sadly i didnot see that yet.' antwoorde ik  terleurgestelt dat ik het fout had. 'can i ask you something? what is the different between friendship and love in real live?' vroeg ik serieus maar licht terug houdend.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik las nu pas zijn berichtjes. ik schaamde me dood dat ik het niet gehoort had. *hihi, sorry :$ zo te zien heeft iemand mij gemist?* stuurde ik weer. *who is nana :O?* vroeg ik het klonk als een honden naam of iets. rose tikte me aan. 'kom je mel? zullen we drankjes bestellen?' vroeg ze en trok me al half mee. ik liep met haar mee met me mobiel in mijn handen. 'wat wil jij zullen we een wijntje doen? angel rijd toch.' zei ze en keek om naar de flirtende angel die bij een jongen op schoot zat. ik knikte maar wat vanuit mijn mobieltje gericht. ineens kreeg ik rode wijn in mijn handen geduwt. ik nam een nipje.

niet veel later kreeg ik smsjes terug over dat hij haar wilde voor stellen als ik langs kwam. stiekem was ik wel een beetje jaloers maar dat hartje er achter maakte het wel weer goed. *ik drink nog effe iets samen met de meiden. misschien kunnen ze me af zetten bij jouw thuis.* stuurde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik keek verbaast naar drake toen hij als ene ninja omhoog kroop. ik pakte zijn hand vast en lied me omhoog trekken. mijn spieren waren niet de likste en met zoon poot kon ik me moeilijk af zetten. nog altijd had ik mijn mond kapje op. ik kroop door het raam korzijn heen en keek naar hed bed. 'schattig.' zei ik zachtjes. 'echt net een sprookje.' fluisterde ik vervolgens.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik was naar huis gelopen. maar ik miste me liefde heel erg. ik wilde zoenenn en knuffelen en al dat soort dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyza feb 28 2015, 20:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Daar zaten we op de bank met zun drieen overal voedsel. het leek wel een slachtpartij. De twee naast me keken naar de TV maar mijn aandacht zat meer op mijn mobiel. lekker sociaal eh! *ik zou het fijn vinden als dat zou kunnen! ik wil je bij me hebben. in me armen.<3

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

ik probeerde hard na te denken 'Ask James/ I cant explain it that wel. But I think you can say that friendship is.' ik dacht heel hard na 'My personal opinion is - Friendship blooms by natural impulsion that may or may not necesssarily end up in love. But love is nothing but two souls dissolved into each other and becoming one. Friendship is the platform for the love journey. Some reserved the platform specifically for love journey. And they call themselves good friend only to cheat the gullible person.' zei ik en dacht nog harder na.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

De akmaer was donker en het rook muf, Het meisje lag schattige te slapen ik knikte toen Yu da tzei en keek nog een keer de kamer rond er stond een foto van Het meisje met twee grote jongens er naast. Ik keek er naar en haalde me schouders op. Sure iedereen heeft vriednen waarom zun ziek meisje niet heh! Ik liep voorzichtig de hal in. Der was helemaal niemand in de fabriek op het meisje na. En wat de hell doet dat meisje hier en is ze niet in het ziekenhuis! Voorzichtig liep ik verder. Ik zou niet wetne waar ik heen moest gaan en der was gewoon niks te zien. 'welke kant yu?, Laten we de honden binnen laten!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyzo maa 01 2015, 15:25

Mellanie
Ik wipte een beetje op van de barkruk toen ik dat berichtje las. "Zo lief!" Rose keek me aan met een vragende blik. 'Vertel waarom ben jij zo plots blij' zei ze al vriendelijk en grijnsde een beetje plagerig. 'Hihi, denk dat het de vlinders zijn.' Zei ik zoet en staarde met een glimlach naar het berichtje. 'Mel pas je wel op dat je ook weer bij je oom slaapt? Hij belt regelmatig op en mijn smoesjes zijn een beetje op.' Zei rose terug houdend. 'Zolang me oom maar niet langs komt ben ik toch gewoon in de dorm?' Vertelde ik en drukte me mobiel even tegen me borstkast aan. Om het berichtje te knuffelen. Rose zuchte zachtjes en bezorgt. 'Don't worry het komt goed hoor.' Zei ik blij terug en dronk me laatste wijntje op. *hihi, wie weet Wink het liefst lig ik enkel alleen in jouw warme armen. <3* smste ik. Yuli kwam naar ons toe. 'Laten we gaan meiden. Voordat we angel niet meer mee krijgen.' Voegde ze er aan toe en grinnekte. We betaalde en niet veel later zaten we in de auto. 'Mel, zou bee er ook zijn?' Fluisterde ze zachtjes. 'Vast wel.' Fluisterde ik terug. 'Maar ik wil eerst, Hihi.' Fluisterde ik zachtjes terug. Angel zette ons met veel tegenzin bij de deur van Jay af. 'Ik blijf wel effe wachten voor het geval dat.' Zei ze nors. En zette de auto uit. Ik stapte eerst uit rende naar binnen toe rose ging stiekem achter me aan. Met zijn tweeën stonden we in de lift. Ik deed een vinger tegen me mond aan dat ze stil moest zijn. En lied een sleuteltje zien. *hoe erg mis je me?* smste ik naar Jay. Ik sloop de lift uit over de gang heen en stak heel voorzichtig de sleutel in het slot. Rose bleef even wachten in de gang voor de deur om niet al teveel herrie te maken. Ik schuifelde stilletjes naar de rug van de bank toe. Toen ik dichtbij genoeg was omarmde ik Jay van achteren en gaf hem een kusje in zijn nek vervolgens beed ik er zachtjes in. Mijn handen kroelde zachtjes over zijn buikje heen. Ik had alleen nog maar die bee zien zitten. Verder lette ik er niet echt op. Ik drukte kleine zoentjes op zijn huid in zijn nek en hals.

Rose
Ik stond voor de deur en smste bee. *(Engels) er licht een boeket voor je deur* stuurde ik naar hem en wachte met een bonsent hart af voor de deur opening. Sinds Jay zijn rage durfte ik niet echt meer naar binnen te gaan.

Yu
Ik sloop achter drake aan. Ik liep het kamertje uit net als drake en schoolt achter de deur post. 'ze zitten meestal in de kelder.' Antwoorde ik en kroop het hoekje om naar de hal. Het was inderdaad leeg. 'Als er niemand op de beneden verdieping is. Zijn de hondjes welkom' fluisterde ik zachtjes. Ik lied me zakken en sloop laag over de grond. In de hal was een hek dat ons uitzicht naar de beneden verdieping belemmerde. Voorzichtig keek ik over de reling heen. Er schenen schaduwen op de grond van de pilaren op de beneden verdieping. Ik kon niet goed zien of er mensen onder stonden voor een val. 'Rechts, naar de trap.' Fluisterde ik en wenkte naar die kant op.

Setto
'Mmmh Yes, I understand first need to be friends than love if possible.' Knikte ik bevestigend en vond het nu zelf vrij logisch. 'Please please luern me more chinese' zei ik blij en pakte een basis boekje. 'Its different than koreans.' Zei ik en probeerde wat te lezen van het geheimschrift.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Emptyma maa 02 2015, 08:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
nana

lagen we daar lekekr zoals vroeger op de bank. Kwam die meid ineensaan gelopen. Jay had wel foto's gestuurt enzo en over haar gepraat. Maar had nooit verwacht Jay zo tezien. Hij omhelste haar en kuste haar zelfs op der mond! OP DER MOND. Ik was echt jaloers maar dat kon ik niet laten merken als een van zijn beste vrienden. Waarom kon hij wel op haar vallen en niet op mij.! ik was de goddes van korea!. Nu ghij zo blij keek werd hij alleen maar aantrekkelijker om naar te kijken. Me jalousie groeide met de minuut

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee

ik kreeg een smsje en keek er naar. oh okay dacht ik en legde me mobiel weg. toen mellanie binnen kwam keek ik der even boos aan. hoe dan ook was ik nu mijn lig plekje kwijt, Maar al snel lachte ik weer 'Jeeh mellanie you'r here what a suprice!' lachte ik en keek weer naar me mobiel *okay* smste ik terug en bleef zitten waar ik zat

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Heel de weg naar benede was er niemand ik volde yu;s aanwezingen We kwam in een hal en yu vertelde dat ze meestal in de kelder waren. dus we lieten de honden binnen en daarna ginge nwe cerder naar benede toe. De stonden nu voor de kelder deur of gang of hal. Het was donker dus veel zag ik niet. ineens hoorde ik iemand achter ons

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden

Ik liep wachter Allen aan de gang in.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Walker

We liepen de gang in om te gaan trainen toen ineens yu en een andere jongen hier stonden. ik keek op en keek Naar Yaden die gemeen stond de lachen 'Great dude' gromde ik naar hem 'kom verder Yu' zei ik kill en liep langs de jongens heen naar de duer toe

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik kreeg weer een smsje terug twee zelfs. Ik wilde iets liefs en romanitsch type maar kon niks verzinne. Okay jah ik ben niet zo romanties met tekste. tenzij dat ik een liefdes nummer moet type maar dat gaat niet binnen een paar minuten. ik staarde naar me mobiel en probeerde wat te smse  der kwam niet veel uit alleen dit :*I miss you when I'm not with you....when I'm not with you all I do is think about you...when I think about you I just want to be with you....and when I'm with you it's like all of my dreams have come true.* dus dat smste ik maar naar haar toe nik net op verzende drukte kreeg ik twee armen rond me nek heen. ik voelde twee heerlijke zakte lippen in me nek. via de weerspiegeling van de tv kon ik zien dat het mellanie was. Ik stond op en draaide me om ik pakte haar handen beed en keek der boos aan 'wat doe jij daar' zei ik kill en daarna lachte ik 'kom hier dichter bij me je staat te verweg!' zei ik en trok der over de bank heen tegen me aan. ik hees der kin omhoog en gaf een kusje op haar mond
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 26 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 26 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: