cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 13:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik werd wel aardig moe van dat getrappel vooral nu hij verdereg van de kant was gezwommen kon ik hier al helemaal niet staan. Jay kon zo opzij stalen om mij te ontwijken. 'Noouuuhh~' jammerde ik teleurgesteld toen hij zij dat hij er tegen kon en sloeg eventjes zachtjes op zijn schouder. Ik had nog wel een ander probeer trucje in huis. Zachtjes streelde ik over zijn rug heen via zijn wervelkolom naar benden toe. 'Je moet ergens een plekje hebben!' Zei ik speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 14:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ik merkte dat mellanie moe werd van het zwemmen. ik glimlachte 'Ja hik heb zo mijn plekjes!' lachte ik. Haar hand gleed over me rug. 'nope daar zit het niet!' ik lachte 'wat wil je voor mekaar krijgen?. Me laten lachen of?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 14:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Toen dat ookal niet werkte gaf ik het een beetje op. Ik lied me aan Jay hangen en legde mijn hoofd langsaam op zijn schouder neer. 'wat wil je voor mekaar krijgen? Me laten lachen of?' Vroeg Jay. 'Weet ik ook niet.' Antwoordde ik. 'Denk dat ik wil dat je blijft.' Zei ik zachtjes. 'Gewoon lekker met jouw zijn leuke dingen doen en knuffelen en...' Zei ik dromerig maar blijer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 14:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ik drukte haar tegen me lichaam aan. 'Het spijt me' zei ik toen ze wilde dat ik bij haar bleef. Ik legde me hand op haar hoofd. 'Ik zal me best doen zo veel mogelijk tijd met jouw in te plannen komende dagen' zuchte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 14:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Alleen als je het zelf wilt. E-en je bent zo druk bezig de laaste tijd voor je werk.' Zei ik vlugjes en keek hem weer aan in zijn prachtige donkere ogen. Mijn hand verplaatste ik naar zijn billetjes. Zachtjes streelde ik er overheen. Langsaam lied ik mijn handen naar voren glijden en probeerde met mijn duimen in zijn liezen te kietelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 15:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'Natuurlijk wil ik bij jouw zijn.' zei ik en gaf haar een kusje op haar wang. 'Ja klopt slaap ook al bijna niks meer. dat krijgje met comebacks en twee concerten van bijna 12 uur per concert..' Ze zakte met haar handen naar mijn kont 'Hey dont touch my butt' lachte ik. toen ze prikte 'nope daar krijg je ook niks mee voorelkaar!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 15:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Hopelijk ga ik ook mee maken hoe dat is als we beroemt worden. Nouja... De voor de meiden is het al en comeback maar het is voor mij mijn eerste keer.' Vertelde ik en kreeg een lief kusje op mijn wang.
'Nah, weet je zeker dat ik hier niks voor elkaar krijg?' Vroeg ik nogmaals meer dit keer iets eigenwijzer. Ik streelde langs het midden toe met mijn hand en vervolgens ietsjes naar benden en dan weer langsaam omhoog. Het was meer plagerig bedoelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 15:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'Vast wel, Maar de rest van de groep moet is meer luisteren en niet denken dat ze al super zijn.' zei ik serieus.

Mellanie begon me te plagen.'nogmaals ligt er aan wat je voor elkaar wil krijgen' Ik volgde haar hand. Ik was bluij dat mijn torzo niet zo gevoelig was voor aanrakingen. Dat verleer je wel als je romanische scene's moet filmen. Geen boners krijgen op de foute moment. als de andere aan je lichaam zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 15:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik zuchte van die opmerking over dat de rest niet luisterde. 'Jay de enigste die getempt moet worden is angel. De rest wilt best luisteren alleen zij niet. Ze hebben hulp nodig Jay.' Zei ik zorgzaam en probeerde hem aan te moedigen tot iets. 'Rose probeert al de liedjes in het Engels te schrijven, met behulp van anderen. Dat is toch al een stap?' Vroeg ik terughoudend.

Toen er weer niets gebuurde voelde ik me best raar. "Doe ik iets fout? Ooh wat moet ik doen als hij niet eens een inrectie krijgt van mij." Ik sabbelde aan mijn eigen lip. En keek over het opervlakte van het water heen. Plots hoorde ik allerlij bubbeltjes. Ik keek achterom en zag dat aan de rand van het bad bubbeltjes waren aan gezet. "Oh?!" Ik lied Jay los en probeerde daar heen te zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 16:29

James:

'Het gaat er niet om.wat ze uitbrengen en hoe goed ze hun.best doen. Dreamers komt over als een.groep die denkt dat ze al beroemt zijn. Maar jullie hebben nog zun grote weg te gaan. Ik weet niet wat jullie.vorige manager allemaal met.jullie gedaan.heeft maar julli als groep zijn nog slechter dan de rookies van SMent!.' Ik schudde me hoofd. 'Het beste zouden.jullie.ket een.schonen.lijn moeten.beginnen willen jullie echt door breken buiten de mini fanbase die jullie nu hebben. Wat voornamelijk.bestaat uit.mensen van jullie scholen en omstreken.' Zei ik iets te serieus. ' Hehe sorry' Ik vreef door me haar heen. ' Rose doet zeker goed haar best. Vooral met slechte aandacht' Ik glimlachte ' Sorry ik begin oo me manager te lijken.' Ik lachte beschaamt.

Weer antwoorde ze niet op mijn vraag wat zr nou wildr berijken. Ze was uitdagent maar terug houdend. Jah dan ga ik dus niks doen! Want ik wil.geen.dingen.doen wat ze nie tluek.vind en als.ik.geen.zeker heid heb.. doe ik het niet wil niet nog een.keer te horen krijgen dat ze zich door mij vies voelt. Ik schudde me hoofd.. Dat zal ik ook nooit meer uit me hersens krijgen dat ze dat zei. Ik slikte toen ineens de bubbels aan gingn. Ik keek robd. 'aaish houden ze ons in de gaten?' Vroeg ik en bleef even op een afstandje. Daarna zwom ik onderwater naar de muur.toe en kwam voor Mellanie weer boven water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 17:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Ik weet ook niet wat de manager gedaan heeft. Ik was net een paar dagen daar en gelijk kreeg hij een hart aanval. Jay als jij het zo goed weet waarom help je ze dan niet? Jij hebt er meer verstand van! praat dan met ze en haal ze over ze willen echt wel mee werken als ze weten wat ze kunnen bereiken in vergeleken wat ze nu hebben. Alsjeblieeeeft~ wees een keertje lief en praat met ze~' zei ik bijna zingend en smekend. Ik tuitte me lippen en gaf hem een kusje op zijn mond. 'Please please~' herhaalde ik met puppy oogjes. 'En wat bedoelde je met rose en slechte aandacht?' Vroeg ik niets wetend. 'Weet niet of ze ons in de gaten houden soms zit er gewoon een sencor of timer in.' Antwoorde ik. "Of lea is er mee aan het spelen."

Jay zwom onder water. Ik was op een soort van bankje onderwater gaan zitten waar de bubbeltjes uit kwamen. Ik hielde kort zachtjes en speels toen Jay plots omhoog kwam. Ik pakte zijn kaken vast met bijden handen en trok hem naar me toe zodat hij er ook op kwam en misschien zou hij... Hihihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 17:32

James:

' Dat gaat niet als de leider niet wil.luisteren.' Zei ik kil. ' De leiderschap moet over gegeven worden aan Rose en Angel moet ver naar acteten.voordat jullie jullie imago kunnen verandere en dat accepteert Angel nooit' Ik keek haar lief aan. 'Jullie zullen het met mijn manager moeten doen. want in de paar dagrn dat ik hier ben kan ik niks.meer voor jullie betekenen.' Ik keek mellanie.aan. ' Doordat jullie jullie vomeback.hebben in mijn twee concerten zal.jullie populariteit omhoog schieten. Meer kan ik nu niet doen met Angel als leider.' Ik gaf haar een.kusje. ' Rose die willem dumpt voor big b omdat ze op willem cheat? Nieuwste berichting nog niet gelezen?' vroeg ik en keek Mellanie aan.

Toen.ik boven kwam pakte mellanie mijn kaken.veet en trok me verder naar haar toe. ik plante me zelf tussen haar benen in en leunde op me armen. Ik.voelde me net een zeehondje. Een zeehondje met een.lichte boner... Ik drukte mijn lippen op de haren en zahtjes nomde ik aan haar lippen. kom op girl geef me die tong!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 18:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Jay ik sta achter jou en je hebt helemaal gelijk.' Zei ik zoet en kuste hem weer op zijn mond. 'maar denk je echt dat die manager het beter gaat vertellen dan jij? Hij had niet eens zin om Engels te praten. Laat staan dat hij het vriendelijk probeert.' Zei ik een beetje hopeloos. 'Of moet ik het tegen angel en de rest zeggen?' Stelde ik eigenwijs voor. 'Ik weet dat die meiden daar meer regeltjes nodig hebben en iemand die beter op ze let. Maar het is ook vijn als ze hun gevoelens bij de manager kwijt kunnen. Dat ik niet echt gemerkt heb.' Ik zweeg even. 'I-ik vind die manager gewoon zo eng sinds die ene keer dat hij ons betrapte.' Zei ik iets sneuer. 'Hij doet me denken aan zoon bewaker van vroeger met van die grote enge honden er bij die me overal achtervolgde en me terug naar huis sleepte als ik te ver weg was.' Piepte ik jammerend binnensmonts.

'Heeft ze het uit gemaakt?' Zei ik licht geschrokken en luisterde naar Jay 'Maar als dat ook fout was om met Willem uit te maken, hoe moest rose het dan oplossen? Ze houd van bee maar ze kon Willem niet blijven houden voor eeuwig?' Vroeg ik me af. 'En wat gebeurt is is gebeurt vreemd gaan is fout en ik heb het misschien wel erger gemaakt door het aan te moedigen dat ze haar hart moest volgen. Dus ik voel me ook een beetje schuldig.' Het laatste zij ik wat zachter.

Jay kwam tussen me benen in liggen hij zoende me eindelijk weer. Ik deed mijn hoofd ietsjes schuin en gniffelde af en toe toen hij aan me lip begon te knabbelen. Ik bleef zijn hoofd vast houden. En probeerde het genen wat hij deed bij mij. Toen ik dat deed voelde ik dat de puntjes van onze tongen elkaar raakte. Mijn hart leek wel eventjes twee keer achter elkaar te slaan op dat moment. Heel even trok ik me puntje van me tong terug meer uit schrik. Ik vond het zo spannend. Met me handen trok ik Jay nog meer naar me toe en hield me lippen op die van hem. "Kom op!" Dacht ik. Zachtjes likte ik tegen zijn bovenlip aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 18:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'ik zie wel wat ik kan doen. Maar jij zegt niks Angel haat je al'

'Heb ik gezegt dat ze verkeerde dingen doet? Ik zeg dat ze zorgt negatieve aandacht' mopperde ik

Ik zwom dichter tegen haar aan. En zoendne haar. Ik voelde een keer bijna haar tong maar ze trok weer terug. Toch na even probeerde ze het weer. Ik gaf haar mijn tong en speelde met haar. OMg dit was echt duidelijk haar eerste keer kwan tongzoenen... ik drukte mijn lichaam tegen de haren aan.. urggh vond de muur leuker... dacht ik terwijl ik mezel in echt een onprettig houding hield
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Emptydo apr 30 2015, 19:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Okeee' zei ik en gaf Jay een lief kusje. 'Sorry was gewoon nieuwschierig over hoe idolen zoiets oploste als het voorkwam.' Zei ik en tikte met me vingers tegen elkaar aan.

Ik wist niet goed wat ik moest doen de meiden zij dat ik zeker niet te wilt moest doen en ook niet teveel kwijl moest gebruiken ik hielt me ogen gesloten en probeerde Jay rustig te volgen. Ik lied zijn kaken los en concentreerde me op de tong van Jay. Plots gingen de bubbels hoger waardoor we water hapte ik lied even de mond van Jay los. Vervolgens duwde ik hem speels naar achteren toe zodat hij van het randje af viel. Ik lachte en grinnekte zachtjes. Vervolgens stapte ik ook van het onderwater bankje af en ging ik naar Jay toe. Zodra hij boven was nam ik hem weer op zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 49 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 49 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: